Καθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις


ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις
α) Του Ν.Δ. 2396/1953 (ΦΕΚ 117/Α’) «Περί κανονισµού χρήσεως και κινήσεως αυτοκινήτων οχηµάτων του Δημοσίου, των Οργανισµών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως και των εν γένει Νοµικών Προσώπων Δηµοσίου Δικαίου».
β) Του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ/τος 63/2005 (ΦΕΚ 98/
Α΄)
γ) Των άρθρων 3 παρ. 4 και 5 περίπτ. β’ του Ν.Δ. 216/1974 (ΦΕΚ 367/Α’) «Περί συστάσεως Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως».
δ) Του άρθρου 2 παρ. 3 περ. δ’ του Ν. 851/1978 (ΦΕΚ 233/Α’) «περί της Εθνικής Σηµαίας, των Πολεµικών Σηµαι¬ών, κ.λ.π.».
ε) Των άρθρων 3 περ. γ΄ και 22 παρ. 3του Ν. 2362/1995 (ΦΕΚ 247/ Α’) «Περί Δημοσίου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις».
στ) Του άρθρου 19 παρ. 4του Ν. 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α’) «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθµιση θεµάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
ζ) Του άρθρου 1 παρ. 1Α περ. 15 του Ν. 2647/1998 (ΦΕΚ 237/ Α’) «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες και την Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
η) Του Π.Δ. 373/1995 (ΦΕΚ 201/Α’) «Συγχώνευση των Υπουργείων Προεδρίας της Κυβέρνησης και Εσωτερικών στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δηµόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και καθορισµός των αρμοδιοτήτων του».
θ) Του Π.Δ. 400/1995 (ΦΕΚ 226/Α’) «Σύσταση Γενικής Γραµµατείας Δηµόσιας Διοίκησης στο Υπουργείο Εσωτε¬ρικών, Δηµόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και καθο¬ρισµός των αρµοδιοτήτων της».
στ) Την απόφαση του Πρωθυπουργού με αρ. 2876/2009 (ΦΕΚ 2234/Β΄) «Αλλαγή τίτλων Υπουργείων», με την οποία το Υπουργείο Εσωτερικών μετονομάστηκε σε Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

2. Ότι παρίσταται ανάγκη επανακαθορισμού του κυβισμού των επιβατικών κρατικών αυτοκινήτων συμβατικής και νέας τεχνολογίας (υβριδικά και ηλεκτρικά) και των προσώπων που δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης υπηρεσιακού αυτοκινήτου, που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ. ή με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, καθώς και της ρύθμισης συναφών θεμάτων.

3. Το γεγονός ότι από τις προτεινόμενες διατάξεις δεν προκαλείται επιπλέον δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού επειδή μειώνεται ο αριθμός και ο κυβισμός των επιβατικών κρατικών αυτοκινήτων καθώς και η κατανάλωση βενζίνης.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:09 | Ανθοπουλος Νικος

    Σωστό το μέτρο.
    Καλό θά ηταν να γινη και ποιο αυστηρό.

    Οι κατσαπλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι που τριγυρνούσαν ολη μέρα με τις κυρίες τους για ψώνια, και κοκορέτσι, μάλλον θα πρέπει να σταματήσουν. Θα κάνη καλό και στην υγεία τους.
    Μήπως αλήθεια κάποιοι πρέπει να επιστρέψουν κάποτε και κάποια χρήματα στο Ελληνικό δημόσιο; Μήπως είναι καιρός να πληρώσουν και κάποιοι κλεφταράδες;.
    Δεν μας αρκεί πλέον η απομάκρυνση των κλεφτών. Πρέπει να επιστρέψουν και τά λεφτά μας.
    Συμφωνώ με σύστημα GPS και ενδεχομένως γραφεία κίνησης όπως και ο στρατός, προκειμένου να υπάρχει πλήρης έλεγχος. Το γραφείο είναι πολύ ευκολο να δημιουργηθεί σε κάθε υπηρεσία, επιφορτίζοντας έναν υπάλληλο γι αυτό, με το δεδομένο ότι θα έχουν μόνο 5 αυτοκίνητα κατά υπηρεσία

    Περιμένουμε να δούμε.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:54 | Γεώργιος Καλφούντζος

    Συγχαρητήρια για την προσπάθεια. Δίνετε ελπίδες στους πολίτες. Θα μας έχετε αρωγούς σε παρόμοιες ενέργειες.
    Κατα την γνώμη μου τα δημόσια οχήματα πρέπει να περιορισθούν απολύτως μόνο στο επίπεδο της κυβέρνησης,(Πρόεδρος Δημοκρατίας, πρωθυπουργός, υπουργοί και ο αναγκαίος αριθμός για υψηλούς επισκέπτες). Κανείς απολύτως άλλος.
    Ο στόλος των λοιπών οχημάτων να εκποιηθεί υπέρ του Δημοσίου διότι με χρήματα των πολιτών αγοράσθηκαν.Ούτε δωρεές ούτε παραχωρήσεις .Τέτοιες ενέργειες μόνο αντιδράσεις δημιουργούν.
    Το παλαιό υλικό του στρατού π.χ ,ενώ αγοράσθηκε με δημόσιο χρήμα, εκποιήται υπέρ του ΜΤΣ. Με ποιά λογική?

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:50 | ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΒΑΣΟΓΛΟΥ

    Προτείνω για τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, πρωθυπουργό,των αντιπρόεδρο, τους υπουργούς τους υφυπουργούς να υπάρχουν κάποια μικρά υβριδικά αυτοκίνητα μέχρι 1600 ΄κυβικά για μετακινήσεις μέσα στα όρια του Ν.Αττικής και να υπάρχουν και κάποια LEXUS 450H SUV υβριδικά, σαφώς λιγότερα για μετακινήσεις σε όλη την Ελλάδα. Επίσης να κρατηθούν κάποια από τα μεγάλα τα καλύτερα πχ MERCENDES 600 για υποδοχή αρχηγών κρατών και επίσημες τελετές.
    Οι διοικητές των ΔΕΚΟ ΝΠΔΔ Κρατικών Τραπεζών να μην έχουν αυτοκίνητα και τα υπάρχοντα να πουληθούν.
    Η χρήση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων να γίνεται αυστηρά για υπηρεσιακούς λόγους.
    Για τους βουλευτάς να πουληθούν τα θηριώδη LEXUS λιμουζίνες και να τους δοθεί η δυνατότητα να αγοράσουν χωρις τέλη υβριδικά μέχρι 1400 κυβικά.
    Η δικαιολογία των θωρακισμένων αυτοκινήτων για πρωθυπουργό δεν στέκει, ο πραγματικά λαοπρόβλητος ηγέτης δεν έχει ανάγκη από ασφάλεια.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:35 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χ. ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ

    Στη δύσκολη,οικονομικά, εποχή καιμε περιβάλλον συνεχώς όλο και πιό υποβαθμιζόμενο, θα πρέπει να περιοριζονται,κατα το δυνατόν, οι μετακινήσεις, και οι εθυμοτυπικές επισκέψεις, με κάθε είδους ενεργοβόρα οχήματα καυσίμου,και να γίνεται χρήση, όλο και περισσότερο,τών τηλεσυνεδριάσεων και τηλεδιακέψεων.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:37 | Μ. Λάμπρου

    Πρέπει να δημοσιοποιηθεί η εκτίμηση του ΚΟΣΤΟΥΣ που θα έχουν τα νέα μέτρα (πχ το κόστος που θα προκύψει από την αγορά των υβριδικών) καθώς της εκτίμησης από τα ΟΦΕΛΗ οικονομικά και περιβαλλοντολογικά που θα προκύψουν ώστε να είναι άμεση η σύγκριση και η εξαγωγή συμπερασμάτων

    Βάση των προβλέψεων θα είναι δυνατή και η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των μέτρων από την εφαρμογή τους.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:22 | Papadakis Stefanos

    Prepei na ksexorisoume ta kratika autokinita apo ta episima.
    Allo to aut/to mias dhmosias ipiresias kai allo to aut/to metaforas kapoiou epishmou prosvpou pou mpenoun kai oi logoi asfgaleias
    kai den anaferomai mono se sovares apeiles alla kai se aples kiniseis pou ua me prosvaloun os politi (na spasei to parathiro kai na giaourtosei kapoios ton prothipourgo i kapoio kseno episimo) opos kai spatali astinomikon den einai i fyllaxi politikon prosopon alla afto pou kata koron ginete s’ oles tis astinomokes ipiresies opou to 1/3 ton ipirtounton ekei einai se grafeia kai oloi einai ilikion 22-30

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:43 | Μπληζιωτης Κων/νος

    Κατα αρχάς στην Αθήνα που τα υπουργεία είναι στιβαγμένα σε μικρή απόσταση και ακόμα και το γεωργίας είναι στην ομόνοια τι χρειάζονται οι λιμουζίνες?

    1ον μέσα μαζικής μεταφοράς , να κυκλοφορήσουν επιτέλους μαζί μας, να μας κοιτάξουν στα μάτια να τους κοιτάξουμε και μεις χωρίς την σκόνη και τα μακιγιαζ της τηλεόρασης.

    2ον Πεζοί. Το καλυτερο για την υγεία.

    Και όπου το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο να λαμβένται υπ όψιν η υπηρεσία.

    Τι να το κάνει το τζιπ ο πολιτικος στο συνταγμα η την μερσεντες ο στρατηγος στο βουνό.

    Λογική να υπάρχει , αξιολόγηση , αξιοκρατεία, το απαραίτητο εργαλείο στον καθένα για να δουλέψει , να παραγει και όχι για τις εντυπώσεις .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:36 | petros dimakis

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΜΕΤΡΟ. ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ/ΣΚΕΦΘΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΈΛΕΓΧΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ? Ο «ΧΑΜΟΣ». ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΙ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ. ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟΛΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ? ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΤΑΛΩΝΤΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ «ΚΑΥΣΙΜΑ» ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΑΥΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟΣΗ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΥ. ΤΑ GOLDEN BOYS ΕΧΟΥΝ ΛΟΥΦΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΧΛΙΔΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ. ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ΤΩΡΑ!.

  • Συμφωνώ με την πρόταση της κυβέρνησης για τον δραστικό περιορισμό των αυτοκινήτων του δημοσίου. Να είναι ξεκάθαρο όμως. Όχι όπως θα κρίνεται σε κάθε περίπτωση. Ο νόμος να αναφέρει …υβριδικά ή νέας τεχνολογίας μέχρι τόσα κυβικά ή ίπους. Επίσης να καθορίζεται ο αριθμός τους και ποιοί δικαιούνται να κάνουν χρήση. Η λύση είναι στον αριθμό και στο ποιοί δύνανται να κάνουν χρήση.
    Να εξαιρούνται βέβαια κάποιες λίγες περιπτώσεις (αυτοκίνητο ασφαλείας πρωθυπουργού, προέδρου Δημοκρατίας, κλπ.)και οι περιπτώσεις όπου τα αυτοκίνητα είναι μέσο εργασίας (πυροσβεστική, αστυνομία, κλπ.). Επίσης μία λύση για την χρήση τους είναι να καθορισθεί ποσοστό ή ποσό για ετήσια χρήση π.χ. 0,2% των ετήσιων λειτουργικών εξόδων του τάδε φορέα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:50 | ΑΡΕΤΑΚΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ

    Να μπουν στον διαγωνισμό όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα μεχρι 1800 κυβικά αλλα και βενζινοκίνητα μικρού κυβισμού που δεν ρυπαίνουν και καίνε λίγο

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:13 | Στάθης Παπαλουκάς

    Η ηλεκτρονική διαβούλευση όπως εφαρμόζεται αρχομένη με αυτή την Υπ.
    Απόφαση με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

    Κατοικώντας όμως σε έναν οικισμό – τέως δήμο τώρα ΔΔ του Δήμου Μηλεών – 20 χιλιόμετρα απο τον Βόλο έχω το πρόβλημα ο ΟΤΕ Α.Ε.( Διοίκηση Βορείου Ελλάδας )να έχει περιορίσει στο έπακρο την δυνατότητα συμμετοχής μου σε τέτοιου είδους διαβουλεύσεις διότι στο αστικό τηλεφωνικό δίκτυο που έφτιαξε πρόσφατα ( τηλ. 24280 …. )για τεχνικούς λόγους επικαλείται ότι δεν είναι σε θέση να λειτουργήσει ADSL.

    Αντίστοιχη κατάσταση επικρατεί σε πολλές αστικές και ημιαστικές περιοχές που είναι αρμοδιότητας ΟΤΕ Βορείου Ελλάδας. Η αντίθεση με την Νότια Ελλάδα είναι μεγάλη , όπου π.χ. στην Πάρο ήδη απο το 2005 ο ΟΤΕ έδινε ADSL σύνδεση παντού όπου προυπήρχε σταθερό τηλέφωνο.

    Θα πρέπει το Υπουργείο Εσ.Αποκ. & Ηλεκτρονικής Διακυβερνησης να προσέξει το θέμα αυτό γιατί δεν γίνεται μεγάλο μέρος του πληθυσμού της βόρειας Ελλάδας ( ο ΟΤΕ συμπεριλαμβάνει και το Ν. Μαγνησίας ) να αποκλείεται απο τις διαδικασίες ηλ. διακυβέρισης.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:50 | Τάσος

    Κατ’ αρχάς εύχομαι καλή θητεία.

    Όλα τα μέτρα που σκέφτεται η Κυβέρνηση να υλοποιήσει, σχετικά με τη διαχείριση του στόλου των κρατικών οχημάτων είναι σαφέστατα προς τη σωστή κατεύθυνση. Πέρα από τα όσα έχουν προταθεί και σχολιαστεί σχετικά με την αγορά των οχημάτων αυτών, ας μην ξεχάσουμε και την ορθολογική χρήση, καθώς όσα υβριδικά και να πάρουμε, όσο λιγότερους ρύπους κι αν εκπέμπουν, αν ο εκάστοτε Υπουργός, συνεχίζει να χρησιμοποιεί το όχημα που του παρέχει ο φορολογούμενος πολίτης, όχι μόνο για τις υπηρεσιακές, αλλά και για τις προσωπικές του ανάγκες, όλος ο γόνιμος αυτός διάλογος πάει περίπατο.

    Ως πολίτης, θα ήθελα πολύ ο δικαιούχος του οχήματος, να:
     Χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του, όταν είναι απολύτως απαραίτητο και αποκλειστικά για υπηρεσιακούς λόγους, προκειμένου να μετακινείται με ασφάλεια, διακριτικότητα και ταχύτητα.
     Να υποβάλει αναλυτικό εξοδολόγιο χρήσης αυτού, από το οποίο να προκύπτει, πως τα εκτός υπηρεσίας διανυθέντα χιλιόμετρα καλύπτονται από τον ίδιο προσωπικά (καύσιμα, διόδια κλπ)
     Χρησιμοποιεί, αν είναι εφικτό, τα ΜΜΜ για τις μεταφορές από και προς την κατοικία του.
     Συνειδητοποιήσει, ότι το κρατικό όχημα δεν είναι status symbol, δεν είναι παροχή για την αναγνώριση της ατομικής αξίας και σε καμία περίπτωση ένας τρόπος εξοικονόμησης χρημάτων.
     Επιστρέψει ή αρνηθεί το κρατικό όχημα, αν η ατομική του οικονομική κατάσταση επιτρέπει την χρήση του προσωπικού του αυτοκινήτου, στα όρια της ασφάλειας και της διακριτικότητας, ή δεν κρίνεται απαραίτητο για υπηρεσιακού λόγους.

    Δεν θα ήθελα να δω τον δικαιούχο, να:
     Χρεώνει τον κρατικό προϋπολογισμό με έξοδα για τις ατομικές ή/και τις μετακινήσεις που απαιτούνται για τις κομματικές ανάγκες. Έχουμε όλοι δει, μετά από μία κρίση της Κυβέρνησης, όλα τα πρωτοκλασσάτα στελέχη να «εξορμούν στις εκλογικές τους περιφέρειες για να έλθουν σε επαφή με τον λαό», με τις υπουργικές μερτσέντες βέβαια, άσχετα αν δεν κάνουν καμία δουλειά του Υπουργείου.
     Παραβιάζει τον Κ.Ο.Κ.
     Χρησιμοποιεί λανθασμένα το όχημά του (π.χ.: για πολύ μικρές αποστάσεις)

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:04 | Τάσος

    Κατ’ αρχάς εύχομαι καλή θητεία.

    Όλα τα μέτρα που σκέφτεται η Κυβέρνηση να υλοποιήσει, σχετικά με τη διαχείριση του στόλου των κρατικών οχημάτων είναι σαφέστατα προς τη σωστή κατεύθυνση. Πέρα από τα όσα έχουν προταθεί και σχολιαστεί σχετικά με την αγορά των οχημάτων αυτών, ας μην ξεχάσουμε και την ορθολογική χρήση, καθώς όσα υβριδικά και να πάρουμε, όσο λιγότερους ρύπους κι αν εκπέμπουν, αν ο εκάστοτε Υπουργός, συνεχίζει να χρησιμοποιεί το όχημα που του παρέχει ο φορολογούμενος πολίτης, όχι μόνο για τις υπηρεσιακές, αλλά και για τις προσωπικές του ανάγκες, όλος ο γόνιμος αυτός διάλογος πάει περίπατο.

    Ως πολίτης, θα ήθελα πολύ ο δικαιούχος του οχήματος, να:
     Χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του, όταν είναι απολύτως απαραίτητο και αποκλειστικά για υπηρεσιακούς λόγους, προκειμένου να μετακινείται με ασφάλεια, διακριτικότητα και ταχύτητα.
     Να υποβάλει αναλυτικό εξοδολόγιο χρήσης αυτού, από το οποίο να προκύπτει, πως τα εκτός υπηρεσίας διανυθέντα χιλιόμετρα καλύπτονται από τον ίδιο προσωπικά (καύσιμα, διόδια κλπ)
     Χρησιμοποιεί, αν είναι εφικτό, τα ΜΜΜ για τις μεταφορές από και προς την κατοικία του.
     Συνηδειτοποιήσει, ότι το κρατικό όχημα δεν είναι status symbol, δεν είναι παροχή για την ανανγνώριση της ατομικής αξίας και σε καμία περίπτωση ένας τρόπος εξοικονόμισης χρημάτων.
     Επιστρέψει ή αρνηθεί το κρατικό όχημα, αν η ατομική του οικονομική κατάσταση επιτρέπει την χρήση του προσωπικού του αυτοκινήτου, στα όρια της ασφάλειας και της διακριτικότητας, ή δεν κρίνεται απαραίτητο για υπηρεσιακού λόγους.

    Δεν θα ήθελα να δω τον δικαιούχο, να:
     Χρεώνει τον κρατικό προϋπολογισμό με έξοδα για τις ατομικές ή/και τις μετακινήσεις που απαιτούνται για τις κομματικές ανάγκες. Έχουμε όλοι δει, μετά από μία κρίση της Κυβέρνησης, όλα τα πρωτοκλασσάτα στελέχη να «εξορμούν στις εκλογικές τους περιφέρειες για να έλθουν σε επαφή με τον λαό», με τις υπουργικές μερτσέντες βέβαια, άσχετα αν δεν κάνουν καμία δουλειά του Υπουργείου.
     Παραβιάζει τον Κ.Ο.Κ.
     Χρησιμοποιεί λανθασμένα το όχημά του (π.χ.: για πολύ μικρές αποστάσεις)

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:07 | Βασιλης

    Καταρχάς θα πρέπει να γνωρίζει ο λαός γιατί πρέπει να πληρώνει όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Σε ποιον υπάλληλο παρέχει η εταιρεία του αυτοκίνητο!
    Ωστόσο αν θα πρέπει να μετακινούνται με αυτοκίνητα όλοι οι κύριοι του δημοσίου τότε θα πρέπει να έχουν το χαμηλότερο κόστος χρήσης αλλά και απόκτησης. Συνεπώς θα πρέπει να είναι έως 1.100 κ.εκ. τα οχήματα όσων κινούνται μέσα στην πόλη και έως 1.400 κ.εκ. για όσους μετακινούντα εκτός. Παράλληλα να υπάρχει και ένας στόλος πολυτελών οχημάτων που θα τον χρησιμοποιούν όλοι ώστε να μεταβαίνουν σε επίσημες συναντήσεις εκτός Αθηνών και μόνο!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:58 | Τζιβινίκος Θωμάς

    Πολύ σωστό το μέτρο, φτάνει να υλοποιηθεί. Και η κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή ξεκίνησε το 2004 με τις καλύτερες προθέσεις και κατάντησε εδώ που κατάντησε!
    Όσον αφορά τα υβριδικά αυτοκίνητα, στην αγορά κυκλοφορούν τρία μοντέλα δύο εταιρειών. Δύο μοντέλα της Χόντα 1.300 κυβικών και ένα της Τογιότα το Πρίους 1.800 κυβικών.άρα εκτός απόφασης. Υπάρχει βέβαια και το Λέξους της Τογιότα πάλι που είναι πανάκριβο! Τα ξέρει αυτά τα δεδομένα το Υπουργείο;

  • Να κρατήσει το κράτος όσα από τα υπάρχοντα αυτοκίνητα του χρειάζονται και να μην αγοράσει καινούρια – όχι νέα έξοδα.
    Να γίνεται αυστηρός έλεγχος γιά κατάχρηση υπηρεσιακού αυτοκινήτου και να επιβάλλονται κυρώσεις. Υπάρχουν επίσης και ραδιοταξί γιά στελέχη Υπουργείων κλπ.
    Η ρίζα πάντως του προβλήματος βρίσκεται στην τερατώδη και παράλογη διοικητική διάρθρωση και κυρίως στην μανία της ατελείωτης αποκέντρωσης η οποία έχει οδηγήσει στην αδυναμία εντοπισμού του υπευθύνου γιά οποιοδήποτε θέμα και στην (πολύ βολική γιά πολλούς διοικούντες) διάχυση ευθυνών.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:09 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Κατ αρχάς χαιρετίζω την πρωτοβουλία για το περιορισμό της ασυδοσίας των κρατούντων κάθε φορά και σε κάθε υπηρεσία.
    Νομίζω οτι δεν είναι το πρόβλημμα στα κυβικά μόνο, το πρόβλημμα είναι στο ποιοί είναι εκείνοι που δικαιούνται και γιατί χρησιμοποιούν το κρατικό αυτοκίνητο;, που πηγαίνουν; (φύλλο πορείας με αντστοίχιση τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα σ αυτό με το κοντερ του αυτοκινητου. Πόσους οδηγούς χρησιμοποιούν; Γιατί ο Στρατηγός ή ο Διευθυντής ή ο Δήμαρχος πρέπει να έχει οδηγό εκτός από την υπηρεσία και στο σπίτι το απόγεμα για τις αναγκες της οικογένειας;
    Είναι προβληματισμοί που προκαλούν το πολίτη καθημερινά.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:28 | ΓΑΤΑΣΝΙΚΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΝΑΙ Η
    ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑΧΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΥΠΕΡΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΘΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΕ
    ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΣΤΗΝΕΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΜΕ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΙΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΦΟΥ
    ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:48 | Κώστας Μπουκάρας

    Το πρόβλημα των κρατικών αυτοκινήτων, αποτελεί παρονυχίδα, αλλά δεν παύει να είναι μία καλή αρχή.
    Θέτω τρία ζητήματα:1. Τί χρειάζονται τόσοι οδηγοί στο Δημόσιο;Γιατί πρέπει ένας δημόσιος υπάλληλος να έχει και οδηγό για να μετακινηθεί;
    2. Με τη μέθοδο προμήθειας ΙΧΕ αυτοκινήτων leasing, όποιος έχει δίπλωμα οδήγησης, να μπορεί να κάνει χρήση του αυτοκινήτου. Όποιος δεν έχει, ούτως ή άλλως με τα μέσα μαζ. μεταφοράς εκινείτο πάντα.
    3. Έχετε μετρήσει κύριε υπουργέ, πόσοι δημόσιοι υπάλληλοι εκτελούν χρέη οδηγών; Μία πρόχειρη εκτίμηση είναι ο αριθμός των αυτοκινήτων x 2.
    Για να μην θέσω το ζήτημα ότι αποτελεί και πεδίο ρουσφετιού η τοποθέτηση υπαλλήλου ΥΕ ή ΔΕ από άλλα καθήκοντα σε θέση με χρέη οδηγού.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:48 | Πέτρος Μπούχερτ

    Το μέτρο περιορισμού τον δημοσίων αυτοκινήτων θετικότατο. Σε αυτά που θα απομείνουν να γίνεται αυστηρός έλεγχος στις καταναλώσεις και γενικά στα έξοδα συντήρησης. Για εμάς τους απλούς πολίτες προτείνω δραστική βελτίωση των συγκοινωνιών και πρέπει να μας γίνει μια ομαδική ψυχοθεραπεία ώστε να περιορίσουμε την επιδειξιμανία την οποία έχουμε και αγοράζουμε αυτοκίνητα πάρα πολύ μεγαλύτερα και ακριβότερα από αυτά που πράγματι χρειαζόμαστε. Τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο βαριά άρα θέλουν περισσότερη ενέργεια έστω και ηλεκτρική, εξάλλου είναι και πολύ ακριβά για τον μέσο Έλληνα. (Αλήθεια έχει κανείς να υπολογίσει πόσο CO, HC, Nox, CO2 κλπ, καταναλώνει -στον τόπο παραγωγής της ενέργειας στην Ελλάδα- ένα υβριδικό όταν κινήται με ενέργεια που παίρνει από την πρίζα; Μήπως είναι ένα αυτοκίνητο συμβατικό αλλά νέας τεχνολογίας περισσότερο συμφέρον από την άποψη των εκπομπών και του κόστους ; )

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:30 | mikros fokion

    Δεν ξέρω ποιος διαβάζει αυτά τα σχόλια, πως τα κωδικοποιεί και εν τέλει κατα πόσο έρχονται σε γνωση υπουργών και ποσο σοβαρα θα ληφθουν. Συμμετεχω ομως εστω και με αφορμη τον διαλογο των πολιτων.
    Οι θέσεις μου είναι: Κρατικα αυτοκινητα μπορουν να εχουν ο πρωθυπουργος, ο προεδρος της δημοκρατιας και οι υπουργοι και η χρηση να ειναι για υπηρεσιακους λόγους (αντε να εξαιρεσεις πρωθυπουργο και προεδρο δημοκρατιας). Ολοι οι υπολοιποι για να πηγαινουν και να φευγουν απο την δουλεια τους να πάρουν το δικο τους ΙΧ ή να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Επειδή οι περισσοτερες υπηρεσιες είναι στο κεντρο της Αθηνας θα μπορουσε να υπάρχει ενας λογικος αριθμος αυτοκινητων που θα είναι κοινος για ολες τις υπηρεσιες και θα χρησιμοποιείτε από κοινου μονο για υπηρεσιακες αναγκες. Το ποιος το χρησιμοποιησε, ποσο και για ποιον λογο θα καταγραφεται σε pc με online σύνδεση. Επειδη η χρηση ειναι εντος των ΑΘηνων τα αυτοκινητα δεν χρειαζεται να είναι μεγαλου κυβισμού ή μεγαλης ιπποδυναμης. ειναι εργαλεια δουλειας και οχι επιδειξης. Οι βουλευτες δεν πρεπει να εχουν κρατικα αυτοκινητα. ουτε ειδικα προνομια για φθηνα ΙΧ. ειναι ισοι πολιτες με τους υπολοιπους πολύ καλυτερα αμοιβομενοι και με ενα σωρο αλλα προνομια. αυτοι επιλεγουν να μας υπηρετησουν και ειναι απο τις σπανιες περιπτωσεις που οι υπηρετες αμοιβονται πολυ καλυτερα από τους εργοδοτες τους. Επισης η εκκλησια δεν μπορει να εχει κρατικα αυτοκινητα. αυτα ως γενικη φιλοσοφια.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:32 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΤΡΑΜΑΝΗΣ

    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΙΕ ΜΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ? ΝΑ ΠΩΛΗΘΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΣΟΔΑ.ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥ ΝΑ ΕΚΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΥΝΤΑΙ ΠΙΑ.ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΤΛΗΞΟΥΝ

  • Μέτρα σαν το προτεινόμενο μόνο θετική απήχηση μπορούν να έχουν από ένα λαό που στενάζει από την ολογαρχία του κεφαλαίου και σε μια εποχή που οι διακρίσεις σε οικονομικό επίπεδο είναι κραυγαλέες.
    Θα πρότεινα να δοθούν κίνητρα για την αγορά υβριδικών και στον απλό πολίτη ενώ, είδικά για την ΑΘήνα και τη Θεσσαλονίκη να απαγορευτεί η χρήση των Τεράτων άνω των 2000 κυβικών που εισέρχονται στο κέντρο των πόλεων μόνο και μόνο για να επιδείξει ο ιδιοκτήτης τους την οικονομική του επιφάνεια. Θεωρώ ότι κάποιος που διαθέτει 70.000 ευρώ για ένα θηρίο 4500 κυβικών που χρειάζεται σε συνθήκες πόλης 25λ/χμ μπορεί κάλλιστα να δώσει άλλες 15.000 για ένα υβριδικό (θα μου πείτε, δεν θα φαίνεται ότι είναι business executive)…
    Προτείνω να χαραχτούν ευρύτεροι δακτύλιοι και να επιτρέπεται μόνο η κίνηση υβριδικών οχημάτων ως 1400 κ.ε. σε αυτούς.
    Καθημερινά κινούμαι στο κέντρο με τη μηχανή μου και υποφέρω όσο και οι οδηγοί των αυτοκινήτων από το μποτιλιάρισμα για να μην αναφερθώ στο αναπνευστικό μου σύστημα…
    Ας μάθει ο Νεοέλληνας ότι ξεχωρίζει όχι από την Πόρσε του αλλά τον σεβασμό στον συνέλληνα.
    Με τιμή

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:01 | Αντώνης

    Ένα μέτρο οικονομικό, οικολογικό και ελαφρυντικό για τις τσέπες του κοσμάκη. Το θέμα είναι να μπορέσει η κυβέρνηση να βάλει φρένο στις σπατάλες, και είναι μια καλή αρχή. Βέβαια ο Κ. Πρωθυπουργός θα πρέπει να κοιτάξει και την λύση ενός μικρότερου αυτοκινήτου, για υπουργούς π.χ. και λοιπούς , του στιλ SMART το οποίο είναι και οικονομικό και ευκίνητο για την χαοτική κίνηση της Αθήνας και δίνει και την δυνατότητα εύκολου παρκαρίσματος και κατά εξακολούθηση περισσότερες θέσεις PARKING.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 08:37 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΜΙΚΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΥΨΗΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ
    ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΑ ΝΑ ΔΑΠΑΝΗΘΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

  • Η όλα προσπάθεια κινείται εκ των πραγμάτων στο σωστό πλαίσιο. Το μόνο ίσως ζήτημα που πρέπει να εξεταστεί είναι ότι οι εταιρείες με υβριδικά οχήματα είναι ακόμα λίγες και ακόμα λιγότερες εκείνες που έχουν αυτοκίνητα μικρού κυβισμού. Ωστόσο, με στόχο το 2010, μάλλον θα αυξηθούν οι εταιρείες και η εφαρμογή θα είναι ακόμα πιο εύκολη.

    Ωστόσο, η προσπάθεια φοβάμαι ότι είναι αποσπασματική επειδή αναφέρεται μόνο σε ένα πολύ μικρό ποσοστό των οχημάτων που κινούνται στη χώρα. Με νομοθετική ρύθμιση θα πρέπει σύντομα (όλα τα συναρμόδια υπουργεία και ιδίως το νεοσύστατο του Περιβάλλοντος) να δουν όλο τον ελληνικό στόλο. Τη στιγμή που οι ελληνικές πόλεις μαραζώνουν κάτων από τους ρύπους των αυτοκινήτων και ό,τι αυτό σημαίνει οικονομικά για καταναλωτές και υγεία, πρέπει το μέτρο να επεκταθεί.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 07:56 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΟΥΣΗΣ

    ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ,ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΜΕΣΩΣ.ΤΑ 1600 ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΟΙΧΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ.ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΡΥΠΟΓΟΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΥΒΡΙΔΙΚΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΛΛΑ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ,ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 07:17 | ΔΙΑΛΙΝΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ

    Σας συγχαίρω. Κατά την γνώμη μου πρέπει να μην έχουν κρατικό αυτοκίνητο ούτε οι αρχιερείς, οι αξιωματικοί στρατού – αστυνομίας κλπ. Αντίθετα πρέπει να ενισχυθεί και να εκσυγχρονιστεί ο θεσμός των υπηρεσιακών αυτοκινήτων από Υπηρεσίες – Ιδιώτες που μειώνει τις ατομικές μετακινήσεις προς όφελος της κυκλοφορίας και της ρύπανσης.Βέβαια πρέπει παράλληλα να αγοραστούν αντιρρυπαντικά οχήματα μεταφοράς προσωπικού κυρίως ηλεκτρικά, για να φύγουν από τους δρόμους τα σαράβαλα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 07:54 | Πανος Λαμψας

    Καλο μετρο. Λιγο νοικοκυρεμα θελει αυτη η χωρα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 05:14 | Χιωτίνης Μιχαήλ

    Γενικώς η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου είναι θετική για την τσέπη του φορολογούμενου εαν μιλάμε για μεγάλο στόλο αυτοκινήτων με τα οποία μετακινούνται πρόσωπα με μικρή πιθανότητα να στοχοποιηθούν.
    Σε αυτήν την περίπτωση μπορούν να χρησιμοποιηθούν επιβατηγά μοντέλα με το δοκιμασμένο συνδυασμό μικρού κυβισμού και υπερτροφοδότησης, που εξασφαλίζουν χαμηλές καταναλώσεις για χαλαρή χρήση και στην κίνηση, στα φανάρια, κτλ, αλλά όμως δίνουν επιδόσεις ώστε όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν οι μετακινήσεις να γίνονται πιο γρήγορα και επομένως πιο παραγωγικά.

    Όμως ο περιορισμός του κυβισμού σε κάποιες περιπτώσεις σημαντικών προσώπων δεν αποτελεί θετικό μέτρο όπως ειπώθηκε και από άλλους, για λόγους ασφαλείας και διότι μιλάμε για ασήμαντο αριθμό αυτοκινήτων και δεν θα επιφέρει ουσιαστική διαφορά στο κόστος.

    Σε κάθε περίπτωση μην ξεχνάμε τον παράγοντα του βάρους του οχήματος και της τεχνολογίας του κινητήρα, ο οποίος είναι αρκετά σημαντικός.

    Ιδανική λύση σε κάθε περίπτωση αποτελούν τα οχήματα με κινητήρες Ντίζελ, που προσφέρουν μεγάλη ροπή και πολύ μικρότερη κατανάλωση.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 05:25 | Πανουσόπουλος Λουκάς

    Η αρχή είναι το ήμιση του παντός. Με τα σημερινά δεδομένα ( ότι ένα υβριδικό αυτοκίνητο υπερτερεί ενός συμβατικού σε θέματα περιβάλλοντος ) πρόκειται κατά την γνώμη μου για μια πολύ θετική ενέργεια.
    Αν μπορέσουμε και κάποια στιγμή να «δούμε» και τις μαζικές συγκοινωνίες ( όπως πολύ σωστά ανέφεραν τόσοι πολλοί συνάνθρωποι μας ), το περπάτημα καθώς και το ποδήλατο ως μέσα μεταφοράς, τότε θα πλησιάσουμε ακόμα περισσότερο στο επιθυμητό αποτέλεσμα (οικολογία, σεβασμός περιβάλλοντος, υγεία, κοινωνοικότητα, επικοινωνία ).

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 03:01 | Χρήστος Νούτσος

    Σε πάρα πολλά κράτη τα μέλοι των κυβερνήσεων αλλά και των τοπικών φορέων κυκλοφορούν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Έτσι έρχονται σε επαφή με την καθημερινότητα, μπορούν και συνομιλούν με τον απλό άνθρωπο και αφουγράζονται τον λαό. Φυσικά βοηθούν και στο περιβάλλον. Γιατι λοιπόν να μη γίνεται κάτι ανάλογο και στην Ελλάδα;

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 03:13 | ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    Κοινός νους κύριε Υπουργέ.
    Αν πραγματικά θέλετε να μας ακούσετε δύο τρία πράγματα πρέπει να κάνετε άμεσα.Κατ’αρχήν να αποσυρθούν τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα όπως και προβλέπεται από το νομοσχέδιο.Θα μείνουν πάλι αρκετά.Δε μπορεί,όλα 20ετίας είναι;Άρα όσοι δικαιούνται αυτοκίνητο θα έχουν.Ποιοί δικαιούνται;Σκεφθείτε ως απλός πολίτης.Γιατί να πληρώνω αυτοκίνητο για πρώην Άρχοντες του τόπου;Δεν είναι νυν απλοί πολίτες τους οποίους συνταξιοδότησα γενναιόδωρα;Γιατί να τους πληρώνω και αυτοκίνητο;Τι έχουν προσφέρει στον τόπο οι…χήρα πρώην Πρωθυπουργού;Χρειάζεται άμεση αναβάθμιση της Διεύθυνσης Κρατικών Αυτοκινήτων και περαιτέρω στελέχωση της για το σωστό συντονισμό κεντρικών και περιφερειακών ελεγκτικών μηχανισμών.Απαιτούμε μηχανισμούς πανταχού παρόντες για να εντοπίζουν και να καταγγέλουν.Για την αγορά των υβριδικών μη βιαστείτε.Πέρσι πήρα Plasma 37″ 1400 ευρώ.Φέτος έχει 600 ευρώ κι η LCD 42″ με δώρο home cinema έχει 1000 ευρώ.Μην κάνετε τόσο βιαστικές κινήσεις.Κι αν βέβαια τα 54.000 αυτοκίνητα γίνουν αύριο 51.000,τότε κάτι θα έχει γίνει λάθος οπότε ή θα τρώμε το καυσαέριο τους ή θα πληρώσουμε πολλά δις για να τρώμε λίγο λιγότερο καυσαέριο.
    Κοινός νους κύριε Υπουργέ.
    Τίποτα άλλο.Έχετε τη στήριξη μας και ειδικά για τέτοια ζητήματα δε βιαζόμαστε.Βιαζόμαστε όμως να μπει τάξη στην ασυδοσία όσων κινούνται με δικά μας έξοδα και φθείρουν για προσωπικό τους όφελος τα αυτοκίνητα του Κράτους.Βιαζόμαστε να μειωθούν τα κρατικά αυτοκίνητα εφόσον δε χρειάζονται.Θα αποσυρθούν τα παλαιά και θα μείνουν πιό λίγα και πιό καινούργια.Ήδη αυτό θα είναι μία πολύ θετική εξέλιξη.Έχουμε καιρό μπροστά μας για πλήρη αντικατάσταση του στόλου.Κι έχουμε καιρό γιατί δεν έχουμε χρήματα.
    Κοινός νους κύριε Υπουργέ.
    Μπορούμε κι εμείς να φτιάξουμε υβριδικά ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Δώστε τα χρήματα στους ερευνητές.Ως πότε θα σώζουμε την κρίση της αμερικάνικης οπλοβιομηχανίας με αγορά μεταχειρησμένων F-16;Ως πότε θα ταίζουμε την κρίση της γερμανικής αυτοβιομηχανίας με ελκυστικές φοροελαφρύνσεις για να αγοράζεις ο λαός γερμανικά αυτοκίνητα;Ως πότε;Προστατεύστε μας κύριε Υπουργέ.
    Σας ευχαριστώ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 02:07 | Mariana Faithful

    Η προσπάθεια είναι εξαιρετική, όμως δεν υπάρχει το κόστος των υπηρεσιών.

    Είναι προκλητικό να δίνονται αυτοκίνητα στην Εκκλησία, διότι είναι πολυεκατομμυριούχος.

    Σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να δοθούν αυτοκίνητα στους Δημάρχους, Νομάρχες ή στις χήρες των πρώην Πρωθυπουργών, μιά και η σύνταξη τους είναι αρκετά υψηλή.

    Όλοι οι Βουλευτές έχουν δικά τους αυτοκίνητα και δεν θα έπρεπε να παίρνουν αυτοκίνητα από το κράτος.

    Στην περίπτωση της Βρετανίας υπάρχει το κυβερνητικό Government Car and Despatch Agency, dft.gov.uk που μεταφέρει τους κυβερνητικούς παράγοντες.

    Θα βρείτε ακόμα και τον ισολογισμό, στα Downlaods και ίσως εκπλαγείτε ευχάριστα όταν διαβάσετε τους μισθούς των υπευθύνων.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 01:34 | ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ

    Αντί να αγοράζουμε καθε χρόνο αυτοκίνητα για τα υπουργεία,για την αστυνομία,ασθενοφόρα,πυροσβεστικά,και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο καθένας μπορούμε σαν ΚΡΑΤΟΣ να ζητήσουμε απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες (VW,TOYOTA,FORD,FIAT,κ.α.)απευθείας χωρίς μεσάζοντες για το σύνολο τον οχημάτων τις προσφορές τους,με την προοπτική να τα κρατάμε για πέντε χρονια και μετά να επιστρέφονται και να αντικαθήστανται με νέα.Το μεγαλύτερο κόστος δεν ειναι η αγορά αλλά η συντήρηση των οχημάτων.Η ΕΛ.ΑΣ εχει «χρυσωπληρώσει»τα τελευταία χρονια τα διαλυμένα «καινούρια» CITROEN XSARA,έτσι η μόνη λύση ειναι αυτη.Αυτος ο τρόπος είναι δοκιμασμένος στους Ολυμπιακούς αγώνες,και πρόσφατα η βρετανική κυβέρνηση αποφάσισε η MAZDA να εξοπλίσει ολη την αστυνομία με παντος ειδους οχήματα σε ολο το νησί.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:12 | Κωστης

    υβριδικο Ή μινι
    η λυση του υβριδικου θεωρειται ιδανικη για μικρες ταχυτητες, στις περιπτωσεις που το αυτοκινητο κινειται π.χ. στην κιφησιας με 80χλμ/ωρα αυξανεται η καταναλωση σε μη αποδεκτα επιπεδα (βλεπε LEXUS RX450h)
    σε αντιπαραθεση ενα πολυ μικρο αυτοκινητο περαν της πολυ χαμηλης καταναλωσης συμβαλλει και στην μειωση του κυκλοφοριακου φορτου και στην διαθεσιμοτητα των χωρων σταθμευσης
    η επιλογη ειναι δικη σας

    (σ. η λυση παντως βρισκεται στο υπεδαφος – μετρο – κι οχι στο δρομο)

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:10 | ΘΩΜΑΣ Δ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ

    Συμφωνώ ως προς το ύφος του μέτρου, όχι όμως απόλυτα. Θεωρώ μεγάλο λαϊκισμό την καθιέρωση ορίου κυβισμού. Ο κόσμος σίγουρα θα πει, ένα 1000άκι μια χαρά είναι. Όμως δεν είναι πάντα έτσι. Ένα κρατικό αυτοκίνητο, πρέπει να ικανοποιεί ορισμένες προυποθέσεις, οι οποίες σχετίζονται με την σημαντικότητα και την ιεραρχία του ατόμου στο οποίο απευθύνεται.

    Θεωρώ, από αστείο εως επικίνδυνο να κυκλοφορεί ο πρωθυπουργός μας με ένα 1600άκι. Ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο, είναι σίγουρο ότι δεν μπορεί να δεχτεί κανενός είδους θωράκιση. Στην απίθανη περίπτωση καταδίωξης, δεν θα μπορέσει να αντιδράσει. Με λίγα λόγια, θα πρέπει να γίνει μια σοβαρή τεχνοκρατική μελέτη, που θα καθορίσει τις λεπτομέρειες, σε σχέση με τις ανάγκες. Θεωρώ πως το μεγαλύτερο κόστος, αναλογεί στην χρήση και την διαχείριση του στόλου, από την τιμή αγοράς.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:35 | ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΒΑΜΒΑΚΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Η ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΦΕΚ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟΥ !!!! Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:48 | ΜΑΡΙΑ ΣΠΥΡΑΚΟΥ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!! ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ? ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΑ………ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ-ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ-ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ-ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ.
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ-ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ…ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ-ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ Κ.Λ.Π. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ?
    ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ- ΞΕΡΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ? ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ? Κ.Λ.Π.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:35 | φωτογλου σπυρος

    θετικο το μετρο.ο λαος εδωσε ξεκαθαρη εντολη για αλλαγη.οχι κομματικου φορεα και προσωπων διαχειριστων της εξουσιας αλλα αλλαγη πλευσης και δημιουργιας ενος κρατους με περιβαντολογικη συνειδηση,μιας κοινωνιας οπου οι αιρετοι και οι δημοσιοι λειτουργοι θα εργαζονται για το κοινο καλο χωρις πολυτελεια που δεν ταιριαζει σε μια χωρα με 2,5 εκατομμυρια κατοικους κατω απο τα ορια της φτωχιας.προχωρηστε και θα εχετε ολους μας διπλα σας.
    στο καθαρα τεχνοκρατικο του θεματος αν και οχι ειδικος,θεωρω οτι μικρα σε κυβισμο αυτοκινητα νεας τεχνολογιας θα συμβαλουν πολυ στην προστασια του περιβαλλοντος και ιδιαιτερα στα μεγαλα αστικα κεντρα οπου οι δεικτες ατμοσφαιρικης ρυπανσης ειναι στο κοκκινο ενω απο την αλλη μπορουν να προσφερουν την απαραιτητη οδικη ασφαλεια!

  • Χαίρομαι ιδιαίτερα γι αυτό που διαπίστωσα πως συμβαίνει με τη διαβούλευση. Ελπίζω και θέλω να υπάρξει συνέχεια. Όσο για τα αυτοκίνητα νομίζω πως ότι και να προβλέπει ο Νόμος αγαπητοί φίλοι, πολύ θα ήθελα να τον δω να απενεργοποιείται και ακόμα και αυτοί που θα δικαιούνται κρατικά αυτοκίνητα, θα… αρνούνται να τα χρησιμοποιούν! Κανένας Νόμος δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη νοοτροπία και εκεί χρειαζόμαστε πολύ δουλειά.
    Όσο αφορά την πρόταση μου. Να κυκλοφορούν όσο το δυνατόν λιγότερα κρατικά αυτοκίνητα και δεν χρειάζεται να αγοράσουμε καινούρια. Ο ΟΔΔΥ είναι γεμάτος.

    Σας Ευχαριστώ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:33 | ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΠΟΥΡΑΣ

    Ναι. Να τεθεί ένα ανώτατο όριο κυβισμού ( ή μάλλον ιπποδύναμης γιατί τα περί κυβισμού είναι ξεπερασμένες βλακείες): Για αυτοκίνητα που κινούνται κυρίως εντός πόλης 70 HP , Για υτοκίνητα εκτός πόλης : 140 HP , και για αυτοκίνητα εκτός δρόμου ( δασαρχεία κλπ) 4Χ4 diesel.
    Μία σημαντική παρατήρηση : Τα λεγόμενα «Νέας Τεχνολογίας» ή «Υβριδικά» λανσάρονται τώρα τυελευταία στην αγορά ως «΄πιό οικονομικά» κα騻 φιλικά στο περιβάλλον». Προσοχή : Η ενέργεια δεν παράγεται απο το Μηδέν. (Μακάρι να είχαμε ανακαλύψει το μυστικό να παράγουμε τζάμπα ενέργεια). Σίγουρα έχουν ενσωματώσει τεχνολογίες ( νέου τύπου ελαστικά- αυτοματισμούς κλπ) τις οποίες βέβαια πληρώνεις αδρά , αλλά μόνο και μόνο για να μπορούν να κινούνται περισσότερο με τις μπαταρίες τους. Δεν γλιτώνεις όμως καμμία ενέργεια, απλά αντί να καίνε βενζίνη καταναλώνουν ηλεκτρική ενέργεια. Η όλη ιστορία είναι ότι η ηλεκτρική ενέργεια (KWH) δεν έχει τους φόρους των υγρών καυσίμων και έτσι σου έρχεται φτηνότερα. Αυτό είναι όμως ένα τρικ.
    Από την άλλη λόγω του μεγάλου βάρους τους στην πραγματικότητα καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια , φτηνότερη όμως γιατί είναι ηλεκτρική. Οι μετρήσεις της ΕΡΑ για την κατανάλωσή των υβριδικών δεν δίνει πραγματικά νούμερα κατανάλωσης αλλά συγκριτικά (ΝΑ συγκρίνεις δηλ. Υβριδικό με υβριδικό και όχι πόσο πραγματικά καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες). Όσον αφορά το αν είναι φιλικότερα για το περιβάλλον : Απαιτείται αρκετή ενέργεια για να φτιαχτούν οι μπαταρίες τους και οι ηλεκτρικοί κινητήρες τους που είναι απο βαριά μέταλλα και η ανακύκλωσή τους (όταν θα πεταχθούν) επιβαρύνει περισσότερο. Κατά τα άλλα, ναι, θα έχουμε πιό καθαρή Αθήνα αλλά περισσότερη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας στην Προλεμαίδα. Παιδιά την ηλεκτρική ενέργεια την παράγουμε στην Ελλάδα παο λιγνίτη. Ας σταματήσουμε λοιπόν τις ανοησίες περί ηλεκτρικών και υβριδικών εκτός έαν το υπουργείο θέλει να γίνει πλασιέ κάποιων Αυτοκινητοβιομηχανιών. Όπως γνωρίζετε δεν παράγουν όλες υβριδικά γιατί η εμπορία τους έχει να κάνει με την τιμή της Βενζίνης και όχι με την οικολογία. Ας πάρουμε την συγκοινωνία και ας περπατήσουμε λίγο.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:53 | ΚΩΣΤΑΣ ΒΕΝΙΩΤΗΣ

    Κατ αρχας συγχαρητηρια για την πρωτουβουλια αυτη.
    Δροσερο αεράκι δημοκρατίας φθάνει σε κάθε διαδικτυακό παράθυρο χρήστη , όπου μπορεί να εκθέσει τις απόψεις του και να επικοινωνήσει.

    Λοιπόν κατα αρχάς στην Αθήνα που τα υπουργεία είναι στιβαγμένα σε μικρή απόσταση και ακόμα και το γεωργίας είναι στην ομόνοια τι χρειάζονται οι λιμουζίνες?

    1ον μέσα μαζικής μεταφοράς , να κυκλοφορήσουν επιτέλους μαζί μας, να μας κοιτάξουν στα μάτια να τους κοιτάξουμε και μεις χωρίς την σκόνη και τα μακιγιαζ της τηλεόρασης.

    2ον Πεζοί. Το καλυτερο για την υγεία.

    3ον Κρατικά ποδήλατα κι αν το θέλουν ας έχουν και ιστό για την σημαία.

    Και όπου το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο να λαμβένται υπ όψιν η υπηρεσία.

    Τι να το κάνει το τζιπ ο πολιτικος στο συνταγμα η την μερσεντες ο στρατηγος στο βουνό.

    Λογική να υπάρχει , αξιολόγηση , αξιοκρατεία, το απαραίτητο εργαλείο στον καθένα για να δουλέψει , να παραγει και όχι για τις εντυπώσεις .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:34 | Πολύβιος Κλημαθιανάκης

    Ευχαριστώ που μας δίνετε την δυνατότητα να γίνουμε ενεργοί πολίτες. Μήπως θα μπορούσαν τα σχόλια να πριμοδοτούνται ώστε να εκφράζουμε την προτίμηση μας για τις παρατηρήσεις των συμπολιτών μας ;

    Όσο αφορά το προτεινόμενο σχέδιο:

    Θα πρέπει να υπάρχει μια κεντρική υπηρεσία διαχείρισης του στόλου των αυτοκινήτων. Θα είναι υπεύθυνη για την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς στις υπηρεσίες που τις χρειάζονται όταν τις χρειάζονται. Κάθε υπηρεσία θα δηλώνει τις πάγιες ανάγκες της και θα της διατίθενται συγκεκριμένα χρονομερίδια. Θα παρέχονται υπηρεσίες `ταξί` και συνδυασμένα δρομολόγια με δημόσιες συγκοινωνίες.
    Έτσι θα υπάρξει ένας ορθολογισμός της χρήσης, τα αυτοκίνητα δεν θα μένουν σταθμευμένα στην μία υπηρεσία, ενώ στην διπλανή θα έχουν έλλειψη. Όταν επισκέπτονται μία επαρχιακή πόλη, θα μπορούν να χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ και να τους παραλαμβάνει στον εκεί σταθμό ένα τοπικό αυτοκίνητο.
    Η κεντρική υπηρεσία θα έχει συνολικά πολύ μικρότερο αριθμό αυτοκινήτων από ότι το σημερινό σύστημα, ενώ σε περιόδους αιχμής θα μπορούν να προσλαμβάνουν επιπλέον ταξί ή ιδιωτικά λεωφορεία, επίσης θα μπορεί να διαπραγματεύεται καλύτερες τιμές σε αυτοκίνητα και ανταλλακτικά και να θα μπορεί να ανανεώνει το στόλο πιο εύκολα, Τέλος είναι η μόνη λύση για να ξέρουμε που πάνε τα λεφτά.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:00 | ΤΑΣΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Ειναι μια καλή αρχή..Γιατί όπως και να το κάνουμε τα αυτοκίνητα είναι απαραίτητα στη κρατική μηχανή.Αλλά ο στόχος πρέπει να είναι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να γίνει ένα ευρύ δίκτυο αξιοπιστων Μεσων Μαζικής Μεταφοράς ώστε να χρησιμοποιούν αυτά οι αξιοματούχοι.Ακόμη καλητερα θα ήταν να προχωρήσετε σε αποκλεισμό δρόμων και δημιουργία ποδηλατόδρομων ώστε να είναι και αυτοί χρήσιμοι για τους λειτουργούς του κράτους.Πολλες μετακινήσεις θα ήταν πιο άνετες με αυτά τα μέσα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:49 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

    Επιτέλους, να μια σοβαρή κυβέρνηση που για πρώτη φορά στα χρονικά της Ελλάδος απ΄ όσο μπορώ να θυμάμαι, που αυτά που είπε προεκλογικά και μετεκλογικά τα κάνει πράξη κάθε ημέρα με τη συμμετοχή του πολίτη με τις νέες τεχνολογίες.

    Θα πρέπει και οι περισσότεροι από αυτούς που αναφέρονται ότι δικαιούνται αυτοκίνητα για τη μεταφορά τους να χρησιμοποιούν τα ι.χ. αυτοκινητά τους όπως όλος ο υπόλοιπος λαός.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:48 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    πολυ καλά όλα αυτά αλλά τι θα γίνει με τα χιλιάδες στρατιωτικά οχήματα τα οποία χρησιμοποιούνται στο στρατό για να πηγαινοφαίρνουν τους γαλονάδες, Δημόσιοι Υπάλληλοι είναι και με πολύ καλό μισθολόγιο σε σχέση με τους υπόλοιπους Δημόσιους Υπάλληλους.

    Γιατί ένας αντιστράτηγος δεν πάει στη δουλειά του με τι ιδιωτικό αυτοκίνητο όπως κανει ένας αντιστοιχος δημόσιος υπάλληλος άλλης υπηρεσίας και πρέπει να του παρέχεται αυτή η δυνατότητα;

    Πρέπει να έχει οδηγό και αυτοκίνητο που πολλές φορές χρησιμοποιούν και τα μέλη της οικογενειάς του. Αυτή δεν είναι σπατάλοι πρέπει να κοπούν τα προνόμια σε όλους και ενιαία.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:30 | Λιτσάκος Δημήτρης

    Συγχαρητήρια γι αυτο το μετρο, ηταν κατι που το ηθελε και ο κόσμος.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:14 | Μοδούρας Παναγιώτης

    Ο περιορισμός των δαπανών από την κατάχρηση είναι κάτι που αν μη τι άλλο θα σταματήσει να προκαλεί το κοινωνικό σύνολο . Πιστεύω όμως ότι μιας και δεν παράγουμε αυτοκίνητα η χρήση τους πρέπει τουλάχιστον να είναι όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομικά .Δεν νομίζω πως μας επιτρέπει το εμπορικό ισοζύγιο εισαγωγών εξαγωγών να αγοράζουμε ασύστολα . Περιορισμός ναι απαραίτητος η πολιτική αυτή είναι στη σωστή κατεύθυνση . Αλλά αγορές αυστηρά μόνο ότι είναι απαραίτητο . Η δυνατότητα σχολιασμού από τον πολίτη άριστη

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:49 | Αναστασία

    Επιτέλους κάτι κινείται. Δεν νομίζω ότι χρειάζονται όλα αυτά τα αυτοκίνητα των 3.000 κ.ε. να κινούνται μέσα στην Αθήνα. Και τα 500ρακια για τους απλούς βουλευτές καλή δουλειά θα έκαναν. Δεν μπορώ να καταλάβω τι το θέλει ο κάθε βουλευτής το μεγάλο αυτοκίνητο. Για να πηγαίνει στην επαρχία και να το παίζει κάποιος; Τον ψηφίσανε για να δουλεύει όχι για να κάνει επίδειξη δυνάμεως και ύφους.