΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.

Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εξυπηρετούνται τα παρακάτω πρόσωπα:

α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
στ. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ζ. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
η. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.
θ.Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 14:14 | νικηφορος μανωλης

    να διαγραφουν οι παραγραφοι β και η.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 08:12 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΑΠΌ 57.ΟΟΟ.- ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ 1ΟΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 20 ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ 8Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΧΡΙ 1800 κ.κ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩς ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΙΧ. ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
    ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΤΑ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΕΚΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

  • Υπάρχει ενα θέμα ηθικής τάξεως αν χορηγούμε αυτόκινητο στο Μακαριότατο, θα πρέπει μάλλον να χορηγησούμε ανάλογες διευκολύνσεις και στους ετεροδοξους θρησκευτικούς ηγέτες.

    Ειμαι σαφως υπέρ της συγκεκριμένης παροχής, απλα θα πρέπει να εφοαρμοζέται αναλογικά και υπέρ τον υπόλοιπων θρησκευτικών ομάδων

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 00:25 | ΤΕΤΡΙΜΙΔΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Κυριε υπουργε θελω κατ΄αρχην να ξεκαθαρισω οτι η αποφαση σας για τα κρατικα οχηματα με βρισκει απολυτα συμφωνο και μπορω να πω ανακουφισμενο.Αυτα που ειναι αυτονοητα εδω και χρονια,επιτελους γινονται πραξη.Αλλη μια προκλητικη κρατικη σπαταλη τελειωνει.Θεωρω ομως οτι υπαρχουν ορισμενες πτυχες της αποφασης που δινουν ευκαιρια σε καποιους να κατηγορησουν τη κυβερνηση για λαικισμο΄αλλα και αγνοια κινδυνου!!Νομιζω ειναι λαθος ο Πρωθυπουργος να κυκλοφορει στους δρομους με αυτοκινητο 1600 κ.ε.Δεν του παρεχει καμια απολυτως ασφαλεια την ωρα μαλιστα που υπαρχει εξαρση της τρομοκρατιας στη χωρα μας.Η κυβερνηση θα επρεπε να σκεφτει την ασφαλεια του Πρωθυπουργου με μεγαλυτερη σωφροσυνη αλλα και καχυποψια.Η ασφαλεια του Πρωθυπουργου,οπως και των μελων της κυβερνησης,αφορα ολους μας.Και αφορα επισης την ομαλη λειτουργια του πολιτικου συστηματος αλλα και της δημοκρατιας.

  • Συγχαρητήρια και από εμένα για την νέα αυτή θεώρηση της δημόσιας διαβούλευσης – συμμετοχικής δημοκρατίας, που οι σημερινές εξελίξεις στον χώρο της τεχνικής καθιστούν εφικτή και οι τεκτενόμενες διεργασίες κοινωνικού μετασχηματισμού ανάγουν ως επιβεβλημένη σε μια σύχρονη προοδευτική δημοκρατική πολιτεία.

    Σχετικά με τις προβλέψεις του άρθρου 2, κατ’ εμέ μόνο ο πρωθυπουργός και οι ξένοι προσκεκλημένοι δικαιούνται κρατικού αυτοκινήτου. Ειδικά όμως, δεν μπορώ να καταννοήσω ποιά λογική επιβάλλει την παραχώρηση κρατικών αυτοκινήτων στον αρχιεπίσκοπο Αθηνών, ως και στους προβλεπόμενους στα εδάφια στ, ζ, και η (ήτοι διάφοοι δικαστικοί, πρόεδροι, και «τέως»). Ο μεν πρώτος είναι κληρικός άρα θα έπρεπε από μόνος του να απορρίπτει τέτοιου είδους «εκκοσμικεύσεις», οι δε λοιποί δεν είναι τίποτε άλλο από δημόσιοι υπάλληλοι, άρα μπορούν να πηγαίνουν στην δουλεία τους με το δικό τους μέσο, ή ακόμα καλύτερα με τις συγκοινωνίες, όπως όλος ο κόσμος, και δη αυτοί που τους πληρώνουν.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 21:51 | Μαρκόπουλος Ιωάννης

    Καταρχήν συγχαρητήρια για την προσπάθεια. Ελπίζω τα σχόλια και οι απόψεις μας να ληφθούν υπόψη.
    Για το συγκεκεριμένο άρθρο του νομοσχεδίου, εκτιμώ πως κρατικό αυτοκίνητο δεν πρέπει να δικαιούνται ο Αρχιεπίσκοπος (η Εκκλησία της Ελλάδας έχει αρκετά μεγάλη περιουσία για να καλύπτει τις ανάγκες κίνησης του προκαθημένου της), οι πρόεδροι των ανεξάρτητων διοικητικών αρχών (εφόσον ο μισθός τους υπερβαίνει κάποιο όριο που θα καθοριστεί) και βέβαια όσοι περιγράφονται στη παράγραφο η του άρθρου καθότι δε βρίσκω το λόγο να τιμούνται με αυτόν τον τρόπο «συνταξιούχοι» πολιτικοί ή πολιτικοί που τους αποδοκίμασε ο ελληνικός λαός.
    Η μείωση των κρατικών αυτοκινήτων δε θα προσφέρει ίσως στον προϋπολογισμό τεράστια ποσά, αλλά αποτελεί ηθική υποχρέωση της Πολιτείας προς τους πολίτες της που εξακολουθούν να δοκιμάζονται οικονομικά από τα δημοσιονομικά ελλείμματα του κράτος και τη διεθνή οικονομική κρίση.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 16:44 | Θόδωρος Καμπουράκης

    Καταρχήν συγχαρητήρια τόσο για την πρωτοβουλία σας να τίθενται τα θέματα σε δημόσια διαβούλευση όσο και για την προσπαθειά σας να χτυπηθεί η δημόσια σπατάλη.
    Νομίζω πως είναι πρόκληση να διατίθενται αυτοκίνητα σε πρώην προέδρους και πρωθυπουργούς. Πιθανότατα η πρόθεση του νομοθέτη ήταν να τιμήσει ανθρώπους που υπηρέτησαν στα ύπατα αξιώματα της χώρας ωστόσο μπορούν να βρεθούν πολλοί τρόποι ώστε να αποδοθούν αυτές οι τιμές χωρίς να ματώσει ο εθνικός προυπολογισμός.
    Πρόταση μου είναι να καταργηθεί αυτό το προνόμιο.
    Θα μπορούσατε βέβαια να επικοινωνήσετε μαζί τους ώστε αυτοβούλως να παραιτηθούν από το συγκεκριμένο προνόμιο.
    Ευχαριστώ

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 15:23 | Ευαγγ.Χριστοπουλος

    Συγχαριτήρια για την πρωτοβουλία σας αυτή. Εχω την άποψη ότι
    πρέπει να εξαιρεθουν οι ηγέτες της εκκλησίας και οι σύζυγοι τέως κλπ
    καθώς κάποια μέρα πρεπει να σταματήσει η παροχή αυτή,διαφορετικά γιατί όχι και στα τέκνα αυτων. Μήπως θα πρέπει ίσως να εξετάζεται αν
    οι παραπάνω χρήστες είναι ιδιοκτήτες κι αλλων αυτοκινήτων που εξυπηρετούνται;

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 14:36 | Βασίλειος Παπαζήσης

    Φρονώ πως είναι μία πολύ καλή ρύθμιση, πρωτοποριακή για τα Ελληνικά δεδομένα, προς εξοικομόμησιν σημαντικών χρηματικών ποσών, περιστέλλοντας σπατάλες και πρέπει να το ακολουθήσουν και άλλοι φορείς, όπως η Εκκλησία της Ελλάδος. Συγχαρητήρια στον πρόεδρο του κινήματος και Πρωθυπουργό, κ.κ. Γιώργο Παπανδρέου για την τομή αυτή!

  • Οι πρόεδροι των ανεξάρτητων αρχών και οι γυναίκες των αποβιωσάντων προθυπουργών δεν έπρεπε να χρησιμοποιούν κρατικά αυτοκίνητα

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 13:30 | Κιττάκης Στρατής

    Ως πολίτης, γι’ αυτήν την πρωτοβουλία της ανοικτής επικοινωνίας, σας ευχαριστώ. Μπορεί να είναι αυτονόητη η χρησιμότητά της, ωστόσο έχουμε στερηθεί και συνεχίζουμε να στερούμαστε τα αυτονόητα.

    Η προσπάθεια περικοπής σπατάλης είναι περισσότερο αποτελεσματική όταν γνωρίζουμε το ύψος της δαπάνης,το ύψος της εξοικονόμησης στο οποίο στοχεύουμε και το πραγματικό ποσό που εξοικονομήσαμε.

    Δυστυχώς μέχρι σήμερα, η πληροφόρηση του πολίτη για το ύψος των κατ’ είδος δαπανών του Δημοσίου εξαντλείται στις γενικές κατηγορίες του προϋπολογισμού.

    Διαφάνεια στην διαχείρηση των Δημόσιων οικονομικών σημαίνει αναλυτικότερη και πληρέστερη πληροφόρηση του πολίτη. Ελπίζω να σημειωθούν βήματα βελτίωσης σ’ αυτή την κατεύθυνση.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 12:23 | Φίκος Γεώργιος

    Από ότι βλέπω, (δυστυχώς) ακόμα και οι -επικοινωνιακά, τουλάχιστον- τολμηρές αλλαγές, όταν ουσιαστικά μετατρέπονται σε νομολογίες-νομοσχέδια χάνουν πολύ μεγάλο μέρος της τολμηρότητάς και ανατρεπτικότητάς τους. Στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, οι συμπολίτες μου, φαίνονται πολύ περισσότερο «ανατρεπτικοί» από το ανατρεπτικό υποτίθεται νομοσχέδιο.
    Ποιος ο λόγος διατήρησης των β, η και θ ; Οφθαλμοφανέστατα, συνεχίζετε να συντηρήτε «κεκτημένα». Απλά σταματήστε το, δεν υπάρχει αιτιολογία, πέραν της….αδράνειας (να μην αλλάξει τίποτα από πρίν, δηλαδη).
    Επι της ουσίας, δεν είναι λογικό (και άρα για την Ελλάδα, επαναστατικό!) η χρήση και το κόστος ενός αυτοκινήτου και το κατα ποιο ποσοστό «καλύπτεται» από το κράτος (δηλαδή από τους φορολογούμενους) να είναι πολύ απλά συνάρτηση του μισθού που παίρνει ο χρήστης από το κράτος (δηλαδή πάλι από τους φορολογούμενους); Ως πότε θα συνεχίζουμε να τοποθετούμε κάποιους σε έναν «μαγικό» κόσμο όπου δεν έχει καμία σχέση με τη δική μας (εννοώ των πολιτών) πραγματικότητα, όπου όλα ρυθμίζονται με βάση τα έσοδά μας; Εάν ο μισθός του κρατικού λειτουργού ξεπερνάει ένα όριο, τότε να πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα, η ακόμα και το αυτοκίνητο ..
    Σε ότι αφορά τα συγχαρητήρια για την δημόσια διαβούλευση, ας περιμένουμε πρώτα να δούμε τί από οτι λέγεται θα ληφθεί πραγματικά υπόψη στο τελικό σχέδιο νόμου. Βλέπεται, είμαστε πολύ επιφυλακτικοί, όλοι.. και πολύ απογοητευμένοι από τον «πρότερο» βίο των πολιτικών μας.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 11:21 | Nick Santas

    Το πρόβλημα με την ελληνική δημοκρατία είναι ότι άνθρωποι οι οποίοι έζησαν δημοσία δαπάνη λόγω του αξιώματος τους, συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα ίδια προνόμια, όπως πολλοί συμπολίτες μας ήδη έχουν επισημάνει; παράδειγμα η παράγραφος Η. Οι πολίτες αυτής της χώρας, πρέπει να πληρώνουν φόρους που συμβάλουν άμεσα στην διακυβέρνηση και στην παραγωγική διαδικασία. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν οικονομικά περιθώρια για σπατάλες τιμής ένεκεν προς κρατικοδίαιτα πρόσωπα που δεν συνεισφέρουν. Taking something for nothing is over.

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 11:45 | Τσαλαχούρης Φίλιππος

    Σε ότι αφορά στην παράγραφο η νομίζω πως καλύτερο θα ήταν να προσφέρει στα πρόσωπα αυτά το κράτος ένα αυτοκίνητο και… τέλος. Γιατί να είναι ευθύνη του κράτους και η κίνηση ή συντήρηση αυτών των αυτοκινήτων…?

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 23:59 | Παπαγιάννης Γιώργος

    Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας αυτή.
    Για το συγκεκριμένο θέμα θα έλεγα οτι..κρατικά αυτοκίνητα, κατά τη γνώμη μου, δικαιούνται:
    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας
    Ο Πρωθυπουργός και
    Ο Πρόεδρος κ Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου (…σε μια δικαιοσύνη όπου η εμπιστοσύνη των πολιτών προς αυτή θα δικαιολογεί κ με το παραπάνω την προσφορά κρατικού αυτοκινήτου).

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 19:08 | ΖΩΡΖΟΥ ΦΕΜΗ

    Να ισχύει για τον Πρωθυπουργό, τους Αντιπροέδρους, τους υπουργούς, αναπληρωτές υπουργούς, υφιπουργούς, αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η εκκλησία έχει δηλώσει ότι έχει δικά της αυτοκίνητα, οι δε λοιποί αξιωματούχοι μπορούν να υπαχθούν στις περιπτώσεις του άρθρου 3.
    Η περίπτωση η πιστεύω ότι δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνεται

  • 23 Οκτωβρίου 2009, 12:01 | ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΡΛΗΣ

    Πρεπει επιτελους να γινει διαχωρισμος κρατους εκλησσιας.Να ξεφύγουμε απο το βυζαντινο μεσσαίωνα κα το θεοκρατικο σκοταδισμο.Προς αυτη τη κατευθυνση ειναι απαραιτητο να αφαιρεθουν τα κρατικα αυτοκινητα απο τους παπαδες.Το κράτος δεν πρέπει να επιχορηγεί θρησκείες.Πρεπει να υπαρχει κρατική ουδετερότητα στο θεμα των θρησκειών.
    Οσο για τους πολιτικους,ας παρουν τα δημοσια μεσα μεταφορας να μπουν και αυτοι λιγο στην εφιαλτική πραγματικοτητα που αντιμετωπίζουν καθημερινα οι πολίτες με πολύωρες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία.
    Με λίγα λόγια ,προτείνω τη πλήρη κατάργηση των κρατικών αυτοκινήτων.Οσοι πολιτικοι έχουν αυτοκίνητο ας χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο τους.Οσοι δεν έχουν,ας πάρουν το ποδήλατο τους,η ας πάρουν κάποιο ταξί η κάποιο λεωφορείο.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 20:08 | Παναγιώτης Βαρλάγκας

    – Επειδή δεν χρειάζεται να ξανα-ανακαλύπτουμε τον τροχό

    – Και επειδή, σε κάθε περίπτωση μπορούμε να πάρουμε ιδέες από μία σύγχρονη, τεχνολογικά προοδευμένη, και οικολογικά προσανατολισμένη χώρα, όπως ο Καναδάς, ο οποίος μάλιστα διαθέτει και μια άκρως συγχρονισμένη σχετική νομοθεσία (1.11.2006)

    Σύμφωνα με την «Οδηγία για την Διαχείριση Στόλου Αυτοκινήτων: Κρατικά Οχήματα Στελέχων» (»Directive on Fleet Management: Executive Vehicles», http://www.tbs-sct.gc.ca/pol/doc-eng.aspx?id=12064&section=text )

    Θα μπορούσαμε, να ορίσουμε:

    «Άρθρο 2
    Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.

    1. Εγκεκριμένοι χρήστες κρατικών οχημάτων είναι ο Πρόεδρος της Κυβερνήσεως, οι Αντιπρόεδροι της Κυβερνήσεως, οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί, και ορισμένοι εγκεκριμένοι ανώτατοι κρατικοί αξιωματούχοι

    2. Εγκεκριμένοι ανώτατοι κρατικοί αξιωματούχοι είναι οι Γενικοί Γραμματείς Υπουργείων, οι Γενικοί Γραμματείς Περιφερειών και όσοι κατέχουν την ανώτατη θέση στην υπηρεσία τους.»

    ΣΧΟΛΙΑ:

    * Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και μισθοδοτούμενος από το κράτος (de lege lata) θα πρέπει να συνέχισει να λαμβάνει υπηρεσιακό αυτοκίνητο, ΟΜΩΣ επειδή de lege ferenda πρόκειται περί ΚΑΤΑΦΑΝΟΥΣ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΜΟΥ πρέπει να εξετασθεί ο διαχωρισμός κράτους και εκκλησίας.

    * Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή ΩΣ ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (service public).

    * Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, αμέσως μετά τη λήξη στη θητείας τους.

    Πολύ δε μάλλον, οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση). Η παροχή υπηρεσιακού αυτοκινήτου δεν αποτελεί ΤΙΜΗ – αποτελεί απλώς χρηστική παροχή για υπηρεσιακούς λόγους – δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση των δύο.

    Η μεταβατική διάταξη σύμφωνα με τη οποία «[ο]ι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν» παρουσιάζει μεν το στοιχείο της επιείκιας (ίδιον των μεταβατικών διατάξεων στην πλειοψηφία τους), αλλά ενέχει το στοιχείο της ΑΚΡΑΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ. Ουδένα υπηρεσιακό λόγο της κυβερνήσεως εξυπηρετεί η παροχή κρατικών αυτοκινήτων στις εν λόγω χήρες, οι οποίες μπορούν με τις ιδιαίτερες υψηλές συντάξεις που λαμβάνουν από τους αποβιώσαντες πρώην πρωθυπουργούς συζύγους τους είτε να οδηγούν ιδιόκτητο ΙΧ αυτοκίνητο είτε εάν λόγοι υγείας ή άλλοι δεν τους επιτρέπουν την οδήγηση να χρησιμοποιούν ανέτως και αξιοπρεπεστάτως ταξί για τις μετακινήσεις τους.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 19:49 | Ηλίας

    Συγχαρητήρια για την προσπάθεια.

    Ελπίζω να μη μείνουν όλα όσα εξαγγείλατε στα λόγια, γιατί θα απογοητεύσετε πολύ κόσμο.

    Κανένας υπουργός, βουλευτής, πόσω μάλλον μητροπολίτης, αρχιεπίσκοπος κτλ, δεν πρέπει να δικαιούται κρατικό αυτοκίνητο.

    Το Σύνταγμα της χώρας λέει ότι όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι. Ποιος ο λογος λοιπόν να πληρώνουμε εμείς τα αυτοκίνητα τους;

    Οι μισθοί των προσώπων αυτών είναι προκλητικοί για τον ελληνικό λαό και συνάμα υπεραρκετοί για την αγορά και συντήρηση όποιων οχημάτων επιθυμούν.

    Καταργήστε τη βουλευτική ασυλία, δομήστε ανεξάρτητη δικαιοσύνη, ενισχύστε την παιδεία, ενδιαφερθείτε για τα προβλήματα του λαού, φορολογήστε δίκαια κι όλοι θα ‘ναι συμπαραστάτες σας.

    Καιρός είναι ν’ αλλάξει κάτι πια σ’ αυτή τη χώρα.
    Έχετε την ευκαιρία. Μην την πετάξετε στα σκουπίδια.

    Ευχαριστώ.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 17:10 | Σπυρίδων Τόλιος

    Κατάργηση του συγκεκριμένου άρθρου και ενσωμάτωση του στο αρ. 1.Καθολική εφαρμογή των ρυθμίσεων του αρ. 1 σε όλους του έχοντες δικαίωμα στο παρόν άρθρο(ιδιόκτητο αυτοκίνητο με ανώτατο πλαφόν) με εξαίρεση τον Πρόεδρο και τους Αντιπροέδρους της Κυβέρνησης η οποίοι θα δικαιούνται αυτοκίνητα σύμφωνα με το αρ. 1 όπως ο Πρωθυπουργός – Υπουργοί – Υφυπουργοί με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 16:14 | BasilD

    Κύριε Υπουργέ,

    Χάρηκα με τα μέτρα που πήρατε σχετικά με τα κρατικά αυτοκίνητα.
    Χάρηκα, επίσης, με το γεγονός ότι επιθυμείτε την επικοινωνία με τους πολίτες για να έχετε τα σχόλιά τους (feedback).
    Η επικοινωνία αυτή θα έχει νόημα εάν τα όποια θετικά σχόλια των πολιτών γίνουν πράξη.
    Στη δεκαετία του ΄80, όταν ήμουν στη Νορβηγία, η οποία θεωρείται, ως γνωστόν, ως η πρώτη χώρα στον κόσμο για να ζήσεις, κρατικό αυτοκίνητο είχαν μόνο ο πρωθυπουργός της χώρας και ο υπουργός εξωτερικών. Ο ΥΠΕΞ γιατί δέχεται τους επίσημους ξένους επισκέπτες.
    Δεν ήταν λίγες οι φορές που έβλεπα τον ΥΠΕΞ να πηγαίνει στη δουλειά του με τα πόδια.
    Θεωρώ ότι οι βουλευτές, γενικοί γραμματείς κ.λ.π. δεν χρειάζεται να έχουν κρατικό αυτοκίνητο. Οι Νομάρχες και οι δήμαρχο, εφόσον μειωθεί δραστικά ο αριθμός τους, θα μπορούσαν να έχουν αυτοκίνητο από τον ΟΔΔΥ.
    Είμαστε μια μικρή και φτωχή χώρα με πολύ μεγάλα δημοσιονομικά και κρατικά ελλείμματα.
    Εύχομαι επιτυχία στο έργο σας και να μη πει ο κόσμος «ήταν κι αυτοί μία από τα ίδια».

    Με εκτίμηση

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 10:25 | ΤΣΑΓΔΗ ΑΝΘΗ

    ΣΥΧΑΡΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΧΕΙ
    ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ.

    Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β ΚΑΙ Η ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ.

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 01:41 | Δούκας Άγγελος

    Θεωρώ ότι τα άτομα που μπορούν να δικαιούνται κρατικά αυτοκίνητα, είναι αυτά που αναφέρονται στις παραγράφους α,γ,δ,ε και θ. Τα άτομα που αναφέρονται στις υπόλοιπες παραγράφους σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χρεώνουν τον ‘Ελληνα φορολογούμενο με αυτή και με άλλες παρόμοιες δαπάνες.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 23:05 | Γεώργιος-Μιχαήλ Μουρτζίλας

    Ο Αρχιεπίσκοπος γιατί να δικαιούται κρατικού αυτοκινήτου; Η εκκλησία (δόξα τω Θεώ) έχει αρκετά χρήματα και δεν νομίζω ότι χρειάζεται χρηματοδότηση από το κράτος, πόσο μάλιστα για ένα αυτοκίνητο… Αν είναι έτσι, αντίστοιχα αυτοκίνητο θα έπρεπε να δοθεί στον μουσουλμάνο μουφτή, στον καθολικό επίσκοπο Αθηνών, στον εβραίο αρχιραβίνο και στον αρχηγό οποιασδήποτε άλλης αναγνωρισμένης θρησκείας στην Ελλάδα καθώς αντίστοιχα και σε εκπροσώπους φιλοσοφικών ή άλλων κινημάτων. Τίθεται θέμα σεβασμού του κράτους προς τους αλλόθρησκους και άθρησκους πολίτες του!

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 20:46 | Στέφανος Κολοβελώνης

    Συνχαρητήρια για τήν δημόσια διαβούλευση. Εύχοναι να γίνει θεσμός για όλα τα σχέδια νόμου πριν κατατεθούν στην Βουλή.Θα πρέπει οι νόμοι που ψηφίζει η Βουλή να βρίσκονται σε αντιστοιχία με το λαϊκό αίσθημα.
    Κρατικά αυτοκίνητα θα πρρέπει να δικαιούνται:
    1) Ο Πρόερδρος της Δημοκρατίας
    2) Ο Πρωθυπουργός
    3) Ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης
    4) Ο Υπουργοί Αναπληρωτές και Υφυπουργοί
    5) Ο Πρόεδρος της Βουλής
    6) Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης καθώς και οι αρχηγοί των κομμάτων που βρίσκονται στην Βουλή.
    7) Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών
    8) Οι Πρόεδροι και οι Εισαγγελείς των ανωτάτων δικαστηρίων της χώρας.
    Ουδείς άλλος αξιωματούχος θα δικαιούται κρατικού αυτοκινήτου μη εξαιρουμένων και των βουλευτών.Ολοι οι αξιωματούχοι του κράτους αμοίβονται πολύ καλά και θα πρέπει να χρησιμοποιούν το προσωπικό τους αυτοκίνητο η τα μαζικά μέσα μεταφοράς όπως και τα υπόλοιπα εκατομμύρια των Ελλήνων και Ελληνίδων.
    Εχώ την αίσθηση οτι η κυβέρνηση θα πιάσει επιτέλους τον σφυγμό της κοινής γνώμης και θα τολμήσει επιτέλους να τα βάλλει με τα κατεστημένα.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 20:29 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΛΟΒΟΣ

    Συγχαρητήρια για τη δυνατότητα που δίνετε να ακουστεί επιτέλους η φωνή του πολίτη.

    Η χρήση κρατικού αυτοκινήτου πρέπει να συνδέεται με τη θεσμική ιδιότητα του προσώπου που το χρησιμοποιεί. Τα πρόσωπα της παραγράφου «η» δεν έχουν θεσμική ιδιότητα και επομένως δεν θα πρέπει να δικαιούνται κρατικό αυτοκίνητο. Επιπλέον, τα πρόσωπα των παραγράφων «στ» & «ζ» δεν υπάρχει προφανής λόγος για τον οποίο θα πρέπει να δικαιούνται χρήση κρατικού αυτοκινήτου, παρά μόνο ενδεχομένως αν πρόκειται να μετακινηθούν για υπηρεσιακούς λόγους εκτός Αθηνών. Τελικά, τα πρόσωπα που θα πρέπει να δικαιούνται τη χρήση κρατικού αυτοκινήτου είναι αυτά που προσδιορίζονται στις παραγράφους «α, β, γ, δ, ε & θ».

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 19:51 | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    1. Φαντάζομαι ότι ο επικεφαλής της Εκκλησίας μας δεν έχει οικονομική ανάγκη από κρατικό όχημα . Για συμβολικούς λοιπόν και μόνον λόγους και προκειμένου να εξυπηρετηθεί η απαίτηση του λαού για διαχωρισμό Εκκλησίας – Κράτους θεωρώ ότι ο Αρχιεπίσκοπος πρέπει από μόνος του να ζητήσει να εξαιρεθεί.

    2. Σχετικά με τους συζύγους αποβιωσάντων Πρωθυπουργών διαφωνώ κάθετα μιας και δίνεται η εντύπωση ότι τα κρατικά αυτοκίνητα ενεργούν ως παροχή ενώ θα πρέπει να αφορούν κάλυψη λειτουργικών αναγκών μετακίνησης για σκοπούς εξυπηρέτησης του Δημοσίου συμφέροντος.

    3. Οι πρώην Πρωθυπουργοί ή Πρόεδροι της Δημοκρατίας θα πρέπει να εξυπηρετούνται με κρατικά αυτοκίνητα ΜΟΝΟΝ όταν πρόκειται για μετακίνηση προς και από κάποια επίσημη εκδήλωση (π.χ. Ορκομωσία Προέδρου της Δημοκρατίας). Διαφορετικά πρόκειται περί πλεονασμού και ξεπερασμένης αντιλήψεως ότι τα κεκτημένα δεν θίγονται.

    Τέλος θέλω να θίξω κάτι που δεν αναφέρεται και καλώς είναι έτσι στην πρότασή σας αλλά πιστεύω πως συνδέεται. Μόνον σε εξαιρετικές περιπτώσεις που θα κρίνονται από την Υπηρεσία θα υπάρχει οδηγός του αυτοκινήτου. Είναι ανεπίτρεπτο στις μέρες μας να παρακολουθείς νέους ανθρώπους στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου να ποζάρουν ως σταρ με τον προσωπικό τους οδηγό στο εμπρός μέρος.Κρίμα , ας θυμηθούμε τον Ουλοφ Πάλμε και γενικότερα ας διδαχτούμε από την απλότητα των Σκανδιναβικών χωρών !

    Με εκτίμηση

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 18:33 | Costas Z.

    Τα πρόσωπα που δεν πρέπει να εξυπηρετούνται κατά την γνώμη μου είναι τα αναγραφόμενα των παρ. β , η του άρθρου 2 του ΦΕΚ.Ο λόγος που διαφωνώ είναι ότι το θεωρώ περιττό για τα πρόσωπα αυτά και ειδικά γι΄αυτά της παρ. η όπου και συμφωνώ με τα όσα γράφτηκαν σε προηγούμενα σχόλια για τα συγκεκριμένα πρόσωπα.
    Επίσης με την ευκαιρία αυτή σας εύχομαι καλή δύναμη στο δύσκολο αυτό έργο σας.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 18:46 | Costas Z.

    Τα πρόσωπα που δεν πρέπει να εξυπηρετούνται κατά την γνώμη μου είναι τα αναγραφόμενα των παρ. β , η του άρθρου 2 του ΦΕΚ.Ο

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 18:11 | ΜΠΙΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΑΤΥΧΗΣΑΣΑΣ; Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΖΗΓΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΠΡΟΕΔΡΟΥ κλπ;

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 15:33 | ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ

    Θεωρώ ότι οι περικοπές των ατόμων που δικαιούνται κρατικό όχημα θα πρέπει να είναι πολύ αυστηρές και δραστικές. Νομίζω ότι οι διοικητές των ΔΕΚΟ π.χ. μπορούν κάλιστα να αποκτήσουν και να συντηρήσουν οποιοδήποτε αυτοκίνητο επιθυμούν εφόσον αμοίβονται τόσο καλά.Είναι δίκαιο και λογικό ένας διοικητής ΔΕΚΟ να δικαιούται δωρεάν αυτοκίνητο πληρωμένο από τους μισθωτούς κυρίως πολίτες οι οποίοι φορολογούνται – και δικαίως – εφόσον έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητα ? Μήπως αυτοί δεν είναι που κατάντησαν τις ΔΕΚΟ στα μαύρα τους χάλια και τελικά πρέπει να τους επιβραβεύσουμε με αυτοκίνητο?
    Επιπλέον οι Μητροπολίτες και οι υψηλόβαθμοι της Εκκλησίας δεν πρέπει να έχουν κρατικό όχημα από τη στιγμή που δεν αποδέχονται φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας. Αφού δεν πληρώνουν εμείς γιατί να τους ενισχύουμε? Αρκετά δεν παίρνουν κάθε Κυριακη απο τους δίσκους?
    Ευχαριστώ.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 15:07 | ΣΩΤΗΡΗΣ

    ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΤΑΙ ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 15:41 | ΠΑΟΥΡΗΣ ΠΑΟΥΡΗΣ

    Εγώ νομίζω οτι οι α,β,γ,δ,ε οι υπόλοιποι πρέπει να δώσουν το καλό παράδειγμα και να βοηθήσουν την Εθνική προσπάθεια.

    ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΟΥΡΗΣ

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 15:40 | Δημήτριος Μ. Παρζίγκας

    Συγχαρητήρια για την κίνηση αυτή, η οποία σίγουρα θα έχει την υποστήριξη μιας πολύ μεγάλης μερίδας πολιτών.

    Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θρησκευτικός ηγέτης έχει δικαίωμα χρήσης κρατικού οχήματος. Και με ποιο σκεπτικό αυτό το δικαίωμα περιορίζεται στον ηγέτη της Χριαστιανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος;

    Επίσης, αδυνατώ να το αντιληφθώ το σκεπτικό του νομοθέτη όσον αφορά τέως προέδρους και τις συζύγους πρωθυπουργών που έχουν αποβιώσει.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 15:31 | Λαμπρος Παλασης

    Το κρατικό όχημα είναι περιουσία του ελληνικού λαού με λίγα λόγια όλοι οι πολίτες που πληρώνουν τους φόρους τους έχουν συμμετάσχει με τον όβολο τους στην απόκτηση του οχήματος.
    Το όχημα αποκτήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες μεταφοράς των κρατικών λειτουργών ώστε να διευκολύνεται το υπηρεσιακό τους έργο και μόνο’
    Θρησκευτικοί ηγέτες ,τέως πολιτικοί, χήρες κι ορφανά αποθανόντων κοινοβουλευτικών ηγετών δεν πρέπει να δικαιούνται παροχές εφόσον δεν προσφέρουν υπηρεσιακό έργο.
    Άλλωστε το σύνταγμα δεν προβλέπει απονομή τίτλων σε πολίτες.
    Ο σεβασμός της ισοπολιτείας είναι βασικό καθήκον της κυβέρνησης στο δημοκρατικό πολίτευμα.
    Σας υπενθυμίζω απλά οτι η κυβέρνηση λογοδοτεί στον ελληνικό λαό μήτε οι θρησκευτικοί ηγέτες μήτε οι χήρες κι τα ορφανά των ‘αποθανόντων’.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 14:12 | ΓΚΑΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

    ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ

    α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
    β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.(και μόνο αυτός)
    γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
    δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
    ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί. (και μόνο αυτοί. Όχι βουλευτές κομμάτων και παρατρεχάμενοι)
    στ.Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 14:37 | Ελένη Φράγκου

    Με ποιο σκεπτικό να χρησιμοποιούν κρατικά αυτοκίνητα οι σύζυγοι των αποβιωσάντων πρωθυπουργών;;
    Οι υπουργοί δεν θα ήταν καλύτερο να μετακινούνται με το ΙΧ τους από και προς τι υπουργείο, πληρώνοντας οι ίδιοι τις βενζίνες, και να χρησιμοποιούν υπηρεσιακό/κρατικό αυτοκίνητο μόνο σε περίπτωση «επίσημης» μετακίνησης;

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 12:04 | ΗΡΑΚΛΗΣ Ι. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

    ΝΑΟΥΣΑ ΠΑΡΟΥ 21-10-09
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΕΠΩΔΥΝΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ. ΚΑΛΕΙΣΘΕ ΩΣ ΗΡΑΚΛΕΙΔΕΙΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ. ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΕΣ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ, ΟΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΕΣ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΟΙ ΧΗΡΕΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩΝ. ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΣΤΗΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΝΗΣΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ [ΝΟΜΑΡΧΗΣ, ΓΓ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ] ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΝΗΣΙ ΣΕ ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΙΆΖΟΝΤΑΙ ΑΦΟΥ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΗΣΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΥΠΗΕΡΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΗΜΩΝ, ΕΠΑΡΧΕΙΩΝ ΚΛΠ.
    ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΠΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ή ΚΑΥΣΙΜΩΝ.

    ΗΡΑΚΛΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
    ΝΑΟΥΣΑ ΠΑΡΟΣ

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 12:22 | Ρένα Κοντοβά

    Δηλαδή θέλετε να μας πείτε ότι η εργασία όλων αυτών απαιτεί μετακίνηση;;; ‘H ότι ο μισθός τους είναι μικρός οπότε τους το δίνετε σαν bonus;;;;
    Μήπως πρέπει λοιπόν να δίνετε κρατικά αυτοκίνητα και στους άνεργους ή στους χαμηλόμισθους, οι οποίοι επιβαρύνονται με τα έξοδα μετακίνησης άλλων την στιγμή που δεν έχουν χρήματα να πάρουν δικό τους αυτοκίνητο..

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 12:16 | Αντώνης Μποζιάρης

    Κατά την άποψή μου, με δημόσιο αυτοκίνητο θα πρέπει να εξυπηρετούνται οι περιπτώσεις α, γ, δ, ε και θ.

    Ειδικά όσον αφορά το
    β: Στα πλαίσια της ισονομίας, της ανεξιθρησκείας και του διαχωρισμού του κράτους από την εκκλησία θα πρέπει να χορηγείται δημόσιο αυτοκίνητο ή σε όλους τους θρησκευτικούς ηγέτες ή σε κανέναν! Εγώ θεωρώ ότι δεν πρέπει να δίνεται σε κανέναν. Και θρησκευτικά αν το δούμε ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος δεν θα πρέπει να επιζητεί ανέσεις αλλά να τις αποστρέφεται, καθώς είναι ο πρώτος δούλος του Θεού και δεν θα πρέπει να ασκεί εξουσία αλλά διακονία.
    στ και ζ: Πρόκειται για υψηλόμισθους δημόσιους υπάλληλους οι οποίοι δεν θεωρώ ότι έχουν ανάγκη χορήγησης αυτοκινήτου. Από την άλλη όμως, και ιδιαίτερα όσον αφορά το δικάστιό σώμα, θα πρέπει να σταθμίσουμε τον κίνδυνο εμφάνισης «αυτοκινήτων – δώρων» από διάφορα συμφέροντα.
    η: Δεν το καταλαβαίνω! Υποθέτω ότι χορηγείται τιμής ένεκεν αλλά αφ’ ενός μεν οι τέως διαθέτουν την οικονομική δυνατότητα για τη συντήρηση ενός αυτοκινήτου, αφ’ ετέρου δε γεννάται το εξής ερώτημα: αν ένας τέως υπήρξε τελικά επιβλαβής για τον τόπο θα του δώσουμε και αυτοκίνητο από πάνω;

    Ευχαριστώ για το βήμα έκφρασης.

    Αν και εφ’ όσον διαβάζετε αυτά που γράφουμε θεωρώ ότι πρόκειται για ένα άλμα που πηγαίνει τη Δημοκρατία μας πολύ μπροστά.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 12:39 | Παναγιώτης Επιτρόπου

    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας, επιτέλους φαίνεται πως κάτι πάει να αλλάξει στην ξεπερασμένη πολιτική νοοτροπία αυτού του τόπου.
    Η πρώτη κίνηση με τα κρατικά αυτοκίνητα είναι σε σωστή κατεύθυνση, αλλά οι τομές θα πρέπει να προχωρήσουν ακόμη βαθύτερα.
    Πιστεύω πως τα κρατικά αυτοκίνητα θα πρέπει σύντομα και σταδιακά να περιοριστούν στο ελάχιστο δυνατό αριθμό και να παρέχονται με δημοσία δαπάνη μόνο σε όσους έχουν ανώτερα και ανώτατα πολιτειακά αξιώματα ή εξυπηρετούν τις πολύ βασικές ανάγκες της πολιτείας. Για όλους τους υπόλοιπους θεωρώ πως είναι προτιμότερο να προβλεφτεί κάποια αποζημίωση ώστε τα έξοδα μετακίνησης να καλύπτονται από τις (ήδη παχυλές) μηνιαίες αποδοχές τους.
    Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να αντιμετωπιστούν και οι υπόλοιπες σπάταλες όπως έξοδα φύλαξης και τηλεπικοινωνιών (κινητά και σταθερά τηλεφώνα και άλλα).
    Αυτά τα λίγα προς το παρόν και συγχαρητήρια και πάλι για την πρωτοβουλία αυτή.

    Π.Ε

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 11:56 | Μαγδαληνή Βαλακώστα

    Τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των Πρεσβειών και των Προξενείων μας στο Εξωτερικό δεν περιλαμβάνονται στη ρύθμισή σας (προβλέπονται νομίζω από τον Οργανισμό του Υπουργείου Εξωτερικών). Μήπως όμως θα πρέπει να συμπεριλφθούν και αυτά στη συνολική ρύθμιση, δεδομένου ότι και αυτά είναι περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου και αγοράζονται επίσης με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων; Πιστέυω ότι θα πρέπει να έχετε εικόνα και για τον αριθμό και το είδος και των αυτοκινήτων αυτών.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 10:31 | Μαρία

    Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία έκφρασης που μου δίνετε και εύχομαι κάθε επιτυχία στην προσπάθεια για ένα μέλλον με προοπτικές ισότητας και ισονομίας, ακριβώς όπως ταιριάζει σε μιά Δημοκρατία.

    Άρθρο 2
    Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εξυπηρετούνται τα παρακάτω πρόσωπα:

    α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
    β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.(και μόνο αυτός)
    γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
    δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
    ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί. (και μόνο αυτοί. Όχι βουλευτές κομμάτων και παρατρεχάμενοι)
    στ.Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.

  • Εκτός των περιπτώσεων β,δ,στ,η,ζ και η.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 09:40 | Ευαγγελία Μ.

    Είναι μεγάλη πρόκληση για τα περισσότερα από τα δημόσια πρόσωπα που αναφέρονται στο ΦΕΚ να τους δίνεται η δυνατότητα χρήσης ενός κρατικού αυτοκινήτου, με οποιονδήποτε τρόπο. Είναι κατανοητό για τις περιπτωσεις α,γ,δ,ε και θ αλλά για τις υπόλοιπες είναι απαράδεκτο.

    Ήδη η κάθε μια υπηρεσία καλύπτει τις δαπάνες τους και με το παραπάνω όσον αφορά τα ταξίδια, τις μετακινήσεις και τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις ή ότι άλλο. Αν και είναι προκλητικό το ότι μπορούν και δικαιολογούν έξοδα δικά τους προσωπικά και άσχετα με την υπηρεσία με την αιτιολογία «επαγγελματικά έξοδα».

    Όλοι μας πληρώνουμε με τον μισθό μας τα όποια έξοδά μας.
    Οι ίδιοι επέλεξαν ή επεδίωξαν να έχουν το εκάστοτε αυτό πόστο, η αμοιβή τους είναι ήδη υπερβολική έως προκλητική, για τα δικά μας δεδομένα, οπότε περιμένω και τα έξοδά τους να τα πληρώνουν οι ίδιοι και όχι εμείς.

    Τα δικά μου τα πληρώνει κανένας άλλος;

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 09:53 | Κωτούλας Κώστας

    Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ο αρχιεπίσκοπος να έχει αυτοκίνητο με χρήματα του δημοσίου. Τόσα χρήματα έχει η εκκλησία. Επίσης το θεωρώ απαράδεκτο να έχουν αυτοκίνητο του δημοσίου τέως πρωθυπουργοί και πρόεδροι και πολύ περισσότερο σύζυγοι πρωθυπουργών.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 09:52 | ΞΑΝΘΗΣ ΜΑΡΙΟΣ

    Κυριε Προεδρε,
    Πιστευω οτι κρατικα αυτοκινητα πρεπει να εχουν οι των κατηγοριων
    α,γ,δ,ε και θ
    Οι υπολοιποι μπορουν να χρησιμοποιουν το δικο τους αυτοκινητο.
    δεν υπαρχει λογος να εχουν αμαξι η αλλες κατηγοριες.
    επισεις σας παρακαλω με αν δινετε κρατικα αμαξια να γινεται ο ελεγχος ακομα και στην πορεια που πανε ,ξερω οδηγους που περνουν τα αμαξια τα κρατικα για προσωπικη τους χρηση οπως ταξιδια σ/κ βολτα για καφε με φιλους και πολλα αλλα ακομα που ξερω.
    η εικονα μερικων «επωνυμων» που
    συνοδευονται απο μοτοσυκλετιστες (χωρις νουμερα) και οπλοφορους,ας μειωθει επιτελους.
    Ευχαριστω

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 09:57 | Σωτήρης

    Συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες. Ούτε η εκκλησία έχει ανάγκη από κρατικά οχήματα ούτε οι χήρες. Ο λόγος είναι απλός κανένας από τους δεν εκτελεί ΚΡΑΤΙΚΕΣ υπηρεσίες οπότε δεν εχει και ανάγκη από ΚΡΑΤΙΚΑ αυτικίνητα. Σε σχέση με τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης έχω κάποιους ενδοιασμούς όπως ανέφεραν και κάποιοι προηγούμενοι και πιστεύω πως ίσως πρέπει να τους χορηγείτε σε συγκεκριμένες περιπτώσεις κρατικό αμάξι, πχ για να πηγαίνουν στην βουλή η κάτι τέτοιο και όχι πχ για να πηγαίνουν να ψάχνουν για ψήφους.

  • ΄Οχιγιά τις χήρες των πρώην πρωθυπουργών. Δεν καταλαβαίνω στο σημείο δ) την Ευρωβουλή? Γιατί αυτοκίνητο, αφού δεν ζουν εδώ?
    Γιά τους υπολοίπους δεν διαφωνώ, αρκεί να υπάρξουν οι περιορισμοί κυβικών, βενζίνης κλπ.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 02:38 | Σπύρος Κ

    Δημοσιο αυτοκινητο στις περιπτωσεις α,γ,δ,ε και θ.
    Να τονισω οτι ειναι ιδιαιτερα προκλητικο να δινεται αυτοκινητο στον μητροπολιτη. Η εκκλησια εχει τοσο μεγαλη περιουσια, που μπορει να εχει οσα αυτοκινητα και οδηγους θελει.
    Σε καμία περίπτωση η κατηγορία στ.
    Επισης θα ηθελα να μαθω με ποιο σκεπτικο και για ποιο λογο να δινονται αυτοκινητα στους τεως..
    Οσο αφορα στις χήρες…απλά γελοίο.