Από την 31η.10.2020 όλοι οι φορείς του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα υποχρεούνται να λαμβάνουν το αποδεικτικό ενημερότητας των παρ. 1 και 4 του άρθρου 12 του ν. 4174/2013 (Α΄ 170) μέσω διαλειτουργικότητας των πληροφοριακών τους συστημάτων με το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 47 του ν. 4623/2019 (Α’ 134). Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης μπορεί να παραταθεί το χρονικό διάστημα του προηγούμενου εδαφίου και να ρυθμιστούν οι λεπτομέρειες εφαρμογής του παρόντος. Με όμοια απόφαση μπορεί να επεκταθεί η υποχρέωση του πρώτου εδαφίου του παρόντος και για τη βεβαίωση οφειλής της παρ. 6 του άρθρου 12 του ν. 4174/2013.
Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 18 Αποδεικτικό ενημερότητας και βεβαίωση οφειλής
Άρθρο 18 Αποδεικτικό ενημερότητας και βεβαίωση οφειλής
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Άρθρο 1 Αυτοτελές οπτικοακουστικό έργο και Επενδυτικό Σχέδιο
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 2 Προϋποθέσεις υπαγωγής στο επενδυτικό καθεστώς
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Δικαιούχοι υπαγόμενων επενδυτικών σχεδίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 Επιλέξιμες δαπάνες
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 5 Ποσοστά ενίσχυσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Απλούστευση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 7 Επιτάχυνση της διαδικασίας αξιολόγησης επενδυτικών σχεδίων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 8 Επιτάχυνση της διαδικασίας ελέγχου υπαχθέντων επενδυτικών σχεδίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Ανάκληση της απόφασης υπαγωγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10 Ρυθμίσεις για τη δημοσιότητα των αποφάσεων για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών παραγωγώνΆρθρο 10 Ρυθμίσεις για τη δημοσιότητα των αποφάσεων για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών παραγωγών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 Εξουσιοδοτική διάταξηΆρθρο 11 Εξουσιοδοτική διάταξη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12 Κίνητρα για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών παραγωγών
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΥΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Άρθρο 13 Άυλη λειτουργία συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης φαρμάκων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 14 Ηλεκτρονική αίτηση και υποβολή εγγράφων για αποζημίωση ειδικών θεραπειών μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Άρθρο 15 Σύσταση Υπηρεσίας Συντονισμού Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 16 Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας Πολιτών (Ε.Μ.Ε.Π.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Ταυτοποίηση λογαριασμού πληρωμών (IBAN) και ΑΦΜ δικαιούχου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Αποδεικτικό ενημερότητας και βεβαίωση οφειλής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ Άρθρο 19 Προσωπικό και στελέχωση της Υπηρεσίας Συντονισμού Ενιαίας Ψηφιακής ΠύληςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ Άρθρο 19 Προσωπικό και στελέχωση της Υπηρεσίας Συντονισμού Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 Σύσταση οργανικών θέσεων στο Υπουργείο Ψηφιακής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 20 Σύσταση οργανικών θέσεων στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 Εμπειρογνώμονες Πληροφορικής επί θητείαΆρθρο 21 Εμπειρογνώμονες Πληροφορικής επί θητεία
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 22 Ρυθμίσεις της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 Ρυθμίσεις για την «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.»Άρθρο 23 Ρυθμίσεις για την «Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.»
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 24 Καταργούμενες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 24 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 25 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
3 Ιουνίου 2020, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Ιουνίου 2020, 17:00
Σχετικό Υλικό
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 84 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 3107 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ολοκλήρωση της κτηματογράφησης, απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνητής νοημοσύνης και διατάξεις για τη λειτουργία του ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο», λοιπές διατάξεις του Υπουργ...
- Επιτάχυνση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του Ελληνικού Κτηματολογίου...
- Έκθεση Παρακολούθησης της Ψηφιακής Προσβασιμότητας Ιστοτόπων & Εφαρμογών για φορητές συσκευές των Δημόσιων Φορέων & Οργανισμών στην Ελλάδα
- Λήψη μέτρων για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/2065 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 2022
- Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Οδηγός Προσβασιμότητας-Ιστότοποι και εφαρμογές για φορητές συσκευές οργανισμών Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης
- Πέμπτο Εθνικό Σχέδιο Δράσης OGP
- Αναδυόμενες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση το σχέδιο νόμου με τίτλο: «Εκσυγχρονισμός του Ελληνικού Κτηματολογίου, νέες ψηφιακές υπηρεσίες και ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης»
- Ηλεκτρονική δημόσια διαβούλευση για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
1) Θα έπρεπε να δημιουργηθεί άμεσα Entertainment Relief Fund
στα πρότυπα άλλων χωρών (ΗΠΑ, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία,
Γαλλία, Βέλγιο, Oλλανδία) με κρατικά κεφάλαια και επιπρόσθετα
χρήματα του θα προέρχονται από το 1.5% επί τoυ τζίρου (Νόμος 3905/2010) των Νetflix (450.000-500.000 συνδρομητές στην Ελλάδα) Αmazon Prime Video, των Eλληνικών συνδρομητικών τηλεοράσεων (Νova, OTE TV, Wind TV, Vodafone TV με σύνολο συνδρομητών που ξεπερνά αθροιστικά το 1.500.000) και των 6 αδειοδοτημένων σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας.
2) θα πρέπει να ορίζεται σαφώς, ότι για να ενισχυθούν από τον ΕΚΟΜΕ τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια, και τα συνδρομητικά, και τα SVOD (Subscription Video On Demand) όπως το Netflix, θα πρέπει να έχουν καταβάλει το 1,5% όπως ο νόμος ορίζει και όπως ήδη κάνει η ΕΡΤ. Μέχρι σήμερα, τα 6 αδειοδοτημένα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας αρνούνται να τηρήσουν τον νόμο και να καταβάλλουν το ποσό αυτό, παρόλο που εισπράττουν επιστροφή μετρητών 35% από το ΕΚΟΜΕ για τις παραγωγές τηλεοπτικών σειρών. {Νόμος 1866/1989 (άρθρο 7) η υποχρέωση των τηλεοπτικών σταθμών να διαθέτουν το 1,5% των ετήσιων ακαθάριστων εσόδων τους για την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών. Ο Νόμος 3905/2010 (άρθρο 8) επαναδιατύπωσε και συγκεκριμενοποίησε αυτή τη διάταξη.
Στους όρους, θα πρέπει να ορίζεται σαφώς, ότι για να ενισχυθούν από τον ΕΚΟΜΕ τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια, θα πρέπει να έχουν καταβάλει το 1,5% όπως ο νόμος ορίζει και όπως ήδη κάνει η ΕΡΤ. Μέχρι σήμερα, τα κανάλια αρνούνται να τηρήσουν τον νόμο και να καταβάλλουν το ποσό αυτό, παρόλο που εισπράττουν επιστροφή από το ΕΚΟΜΕ για τις παραγωγές τηλεοπτικών σειρών.
{Νόμος 1866/1989 (άρθρο 7) η υποχρέωση των τηλεοπτικών σταθμών να διαθέτουν το 1,5% των ετήσιων ακαθάριστων εσόδων τους για την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών. Στη συνέχεια ο Ν. 3905/2010 (άρθρο 8) επαναδιατύπωσε και συγκεκριμενοποίησε αυτή τη διάταξη. }
Η διαδικασία ενίσχυσής τους ως τώρα, είναι μάλλον ακατανόητη, δεδομένου ότι για να εισπράξει χρήματα κάποιος από το δημόσιο, είναι απαραίτητη η φορολογική ενημερότητα. Πώς λοιπόν διαθέτουν φορολογική ενημερότητα τα κανάλια, αφού δεν έχουν αποδώσει εδώ και χρόνια το 1,5% του τζίρου τους όπως ορίζει ο νόμος;
Επίσης, τίθεται και ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού με την ΕΡΤ που το καταβάλει.
για να ενισχυθεί – τονωθεί η οικονομία και για να μπορέσουν όσοι είναι ελεύθεροι επαγγελματίες-έμποροι και λόγω της πανδημίας, θα πρέπει να προβλεφθεί ότι:
για συναλλαγές με το δημόσιο υποχρέωση για προσκόμιση φορολογικής-αποδεικτικής ενημερότητας και αντίστοιχα παρακρατήση τυχόν οφειλών θα απαιτείται υποχρεωτικά μόνο αν πρόκειται να καταβληθεί ποσό άνω των 3000 € με βάση το παραστατικό πληρωμής.