Άρθρο 8. Επιτρεπτός χρόνος τήρησης και χρήσης δεδομένων

Ο χρόνος τήρησης και χρήσης από τα πιστωτικά ιδρύματα ή τρίτους ή χάριν αυτών δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που αναφέρονται στην παραπάνω διαδικασία δεν μπορεί να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα τριών ετών από τη λήξη της ρύθμισης των χρεών ή των πέντε ετών από την κήρυξη της απαλλαγής από τα χρέη.

  • 31 Οκτωβρίου 2009, 00:00 | ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΔΑΡΑΚΟΣ

    ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΙΑΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ ΣΤΑ ΑΔΗΦΑΓΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ, ΒΛΕΠΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

  • 30 Οκτωβρίου 2009, 16:24 | Ιωαννης Καρ.

    Απο τη στιγμή που το μέτρο προβλέπει στο άρθρο 1, παρ. 4 πως εφαρμόζεται 1 μονο φορά για το υπερχρεωμένο πρόσωπο, δεν υπάρχει λόγος πιστεύω να διατηρούνται για 5 χρόνια τα στοιχεία του προσώπου στο οποίο έγινε διαγραφή χρεών, απο τα πιστωτικά ιδρύματα, τη στιγμή που πρακτικά δεν <> σε αυτά. Επίσης πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρξει και μια επιλογή ακόμα για τους πολίτες οι οποίοι είναι υπερχρεωμένοι, δηλαδή ένα άτοκο δάνειο,(να έχουν δικαίωμα έστω μια φορά να τους εκδοθεί) για την αποπληρωμή όλου του συνόλου των δανείων τους, είτε είναι απο ένα πιστωτικο ίδρυμα, είτε είναι απο 2 και παραπάνω πιστωτικά ιδρύματα.Ακόμα, καλό θα ήταν να αποφευχθεί η ταλαιπωρία με γραφειοκρατικά ζητήματα του άρθρου 4, παρ. 1 που προβλέπουν «βεβαίωση συνηγόρου του καταναλωτή, ένωσης καταναλωτών, δικηγόρου ή άλλου δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα που συντρέχει τους καταναλωτές σε ζητήματα υπερχρέωσης» και να αρκούσε η αυτοπρόσωπη παρουσία του καταναλωτή στο ειρηνοδικείο μαζί με όλα τα απαραίτητα έγγραφα (αποδείξεις χρέους απο κάθε πιστωτικό ίδρυμα, εκκαθαριστικό εφορίας, κτλ.).Οι δικηγόροι δεν θα βοηθήσουν άνευ αποδοχών ένα υπερχρεωμένο πρόσωπο και ούτε ο καταναλωτής πιστεύω θα μπορεί να πληρώσει έναν δικηγόρο.Τέλος, θα πρέπει κατα τη γνώμη μου να συμπεριληφθεί και ένα άρθρο που θα προβλέπει κάποια προνόμια σε υπερχρεωμένους συμπολίτες μας οι οποίοι έχουν τέκνα με ειδικές ανάγκες ή είναι οι ίδιοι άτομα με ειδικές ανάγκες όπου είναι αυτονόητη η διαρκής ανάγκη τους.Συγχαρητήρια για αυτό το βήμα που δώσατε στους πολίτες και εύχομαι να λαμβάνεται υπ όψιν σας ολες αυτές τις γνώμες που ακούστηκαν και θα ακουστούν εδώ απο αυτούς.

  • Δεν θέλουμε να μας χαρίσετε τα χρήματα που οφείλουμε . θέλουμε να μας βοηθήσετε στην υποχρεωτική μεταφορά των οφελών μας σε μια τράπεζα με την υποχρέωση να τα πληρώνουμε κάθε μήνα κανονικά, όχι να πηγαίνουμε στις τράπεζες να ζητούμε να μας τα κάνουν κάρτες και δάνεια σε μια οφειλή και να μας το αρνιούνται γιατί καθυστερήσαμε μια η 2 φορές την δόση γιατί άνθρωποι ήμαστε και χομε ανάγκες είτε ασθένειας είτε κοινωνικών υποχρεώσεων. Καλό το νομοσχέδιο αλλά βγάλτε αυτό το Δικηγόρο θα μας ζητήσει και αυτός άλλα χρήματα και που θα τα βρούμε; όταν δουλεύομαι 3 άτομα και πληρώνομαι μόνο εγώ επειδή δουλεύω στο δημόσιο, ενώ οι άλλοι 2 είναι στον καταχρεωμένο ιδιωτικό μικρό τομέα .
    Έπεισης εγώ ένας απλός υπάλληλος του Δημοσίου χωρίς γραμματικές γνώσεις πως θα τρέξω να ψάχνω για συνηγόρους του πολίτη και πως θα Ψάχνω για ελεύθερους συνηγόρους, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΟΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕΝΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΑΠΕΖΑΣ. ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΝΑΞΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

  • 30 Οκτωβρίου 2009, 14:27 | ΜΠΙΤΣΟΣ ΑΛ.

    ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΓΕΙΝΗ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΑΤΟΜΑ ΩΠΟΣ ΕΜΕΝΑ Π.Χ. ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΔΑΝΕΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΑ ΕΔΕΙΝΑΝ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΝΤΕ ΩΠΟΣ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ

  • 30 Οκτωβρίου 2009, 10:57 | EYAΓΓΕΛΟΣ

    ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΝΤΗΣ ΤΕΡΕΣΙΑΣ
    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΙΣΚΟΙ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Η ΤΩΝ 500 ΕΥΡΩ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΝΑ ΘΥΓΟΥΝ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΝΑ ΔΙΜΗΟΥΡΓΟΥΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ
    ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Ο ΜΑΝΤΗΣ ΤΕΡΕΣΙΑΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Ο ΟΦΕΙΛΕΤΗΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΓΡΑΠΤΑ ΟΧΙ ΠΡΩΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΤΕΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΓΙΑ 100.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ 500.000 ΕΥΡΩ.
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

  • 30 Οκτωβρίου 2009, 08:25 | Παναγιώτα Γιώτη-Δακτυλά

    Υπάρχουν, επίσης, δύο ερωτήματα:
    1) Εάν, μετά τη ρύθμιση, κάποιος αποκτήσει τη δυνατότητα να αποπληρώσει συγκεντρωτικά ορισμένες δόσεις, οι τράπεζες θα μπορούν να του βάζουν πρόστιμο γι’ αυτό, όπως έκαναν έως τώρα;
    2)Το αφορολόγητο ποσό (10.500 ευρώ) αφορά το κάθε άτομο ξεχωριστά ή το οικογενειακό εισόδημα; Για παράδειγμα, εάν σε μία τετραμελή οικογένεια εργάζεται μόνο ο ένας και το εισόδημά του ανέρχεται στο ποσό των 18.000 ευρώ [χωρίς να υπάρχουν άλλα εισοδήματα από οπουδήποτε], τότε το αφορολόγητο ισχύει στις 10.500, ενώ το υπόλοιπο αναγνωρίζεται ως φορολογητέο;
    Και μια σημείωση: Υποστηρίζω την πλήρη απαλλαγή από τα χρέη ΜΟΝΟ για ιδιαίτερες περιπτώσεις. Το σοφότερο και, νομίζω, σωστότερο είναι να δοθεί στους χρεωμένους η ευκαιρία να αποπληρώσουν τις οφειλές τους βάσει των δυνατοτήτων τους. Όσο για το θέμα της ρευστοποίησης περιουσιακών στοιχείων, δεν είναι και τόσο δίκαιο, όταν αφορά -μάλιστα- μικρές περιουσίες που πιθανόν δεν αγοράστηκαν, αλλά δόθηκαν με π.χ. γονική παροχή.
    Πιστεύω πως πρέπει ν’ αποσαφηνιστούν τέτοιου είδους λεπτομέρειες…..
    Καλή επιτυχία.

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 22:20 | Γεώργιος Παπαγεωργίου

    Γιατί όταν ο ιδιώτης έχει καταβάλει μέρος των δώσεων για την αγορά σπιτιού ή οχήματος ή σκάφους κλπ και δεν μπορεί πλέον να αποπληρώση το δάνειο που έχει λάβει από τις τράπεζες και σε περίπτωση που οι τράπεζες προχωρούν σε κατάσχεση να μην επιστρέφουν το ποσό που έχει καταβάλει ο ιδιώτης μέχρι εκείνη την στιγμή; γιατί να μην θεωρείται συνεταιρισμός; γιατί να μην θεωρείται ο ιδιώτης συνδιοκτήτης; είναι μια μορφή συνεταιρισμού ή όχι; δεν εξαγοράζει ο ιδιώτης μερίδιο της τράπεζας και άρα γίνεται συνέταιρος;

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 22:38 | Κωνσταντίνου Ιωνάθαν, Δικηγόρος

    Είναι κατεπείγουσα ανάγκη ως μεταβατική διάταξη να θεσπιθεί η προστασία του δανειολήπτη και πρίν την υπαγωγή του στις διατάξεις του παρόντος νομοσχεδίου.
    Παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες και προβλέπεται να ενταθεί στο αμέσως εγγύς μέλλον και ώς την έναρξη ισχύος του νόμου «καταιγίδα» καταγγελιών δανείων των οποίων είτε δόσεις καθυστερούνται επ’ ολίγον ή καταγγελιών δανείων που εξυπηρετούνται μεν αλλά των οποίων οι οφειλέτες για άλλες συναλλαγές έχουν μπεί στον «Τειρεσία». Σκοπός των Τραπεζών είναι να αυξήσουν την διαπραγματευτική τους θέση εν όψει της ισχύος του νόμου και αφού με την καταγγελία της συμβάσεως δανειοδόητησης καθίστανται ληξιπρόθεσμες άπασες οι δόσεις ακόμα και οι μή δεδουλευμένοι τόκοι ως καταχρηστικώς γίνεται μέχρι σήμερα, παράλληλα δε οι τράπεζες θα ανατοκίζουν όλο το ποσό από την ημέρα της καταγγελίας, όλα αυτά δε αποκλειστικά με την δήλωσή τους (βάσει βιβλίων τους) κατά ανέλεγκτο τρόπο, συνέπεια δε είναι η εξωφρενική αύξηση του πληρωτέου ποσού πρό της υπαγωγής στην ρύθμιση. Συνεπώς προτείνω την εξής προσθήκη στις μεταβατικές διατάξεις – ακροτελεύτια άρθρα: «Απαγορεύεται η καταγγελία συμβάσεως δανειοδότησης κάθε τύπου, εάν δεν συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις, α) να είναι υπερήμερος ο οφειλέτης τουλάχιστον για διάστημα (από έξη έως οκτώ) μηνών για το σύνολο των σε αυτό το χρονικό διάστημα οφειλών του, β) ο δανειστής να έχει επιδόσει έγγραφη όχληση περί καθυστερήσεων του συνολικού ποσού, γ) η στο προηγούμενο εδάφιο πρόσκληση να συμπεριλαμβάνει με ποινή ακυρότητά της πρόσκληση του δανειστή προς τον οφειλέτη η οποία να αναφέρει ορισμένο τόπο (υποκατάστημα Τράπεζας), χρόνο και πρόσωπο αρμοδίου υπαλλήλου ενώπιον του οποίου θα γίνεται απόπειρα εξώδικης συμβιβαστικής λύσεως της διαφοράς, εφαρμοζομένων αναλογικώς των διατάξεων του άρθρου 214α ΚΠολΔικ, δ) να συντάσσεται πρακτικό επιτυχίας – αποτυχίας της αποπείρας συμβιβασμού, στο οποίο επί ποινή ακυρότητος του εφ’ όσον προσέλθει ο υπερήμερος δανειολήπτης είτε αυτοπροσώπως είτε διά πληρεξουσίου Δικηγόρου, ο δανειστής να υποβάλλει αιτιολογημένη πρόταση αναχρηματοδότησης του δανείου και ε) μετά την τήρηση της διαδικασίας του παρόντος άρθρου και σε κάθε περίπτωση σε χρόνο όχι μικρότερο των δύο μηνών από την ημερομηνία που αναφέρεται στην πρόσκληση για εξώδικο συμβιβασμό να επιδίδεται δεύτερη όχληση η οποία θα θέτει περαιτέρω προθεσμία 30 ημερών για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων δόσεων, ότε και άν δεν λάβει χώρα η εξόφληση αυτή, ο δανειστής δικαιούται να κηρύξει την οφειλή σε καθυστέρηση και να προβεί στην καταγγελία της συμβάσεως διά απλής εξώδικης δηλώσεως από της επιδόσεως της οποίας θα επέρχονται οι συνέπειες της καταγγελίας. Μεταβατική διάταξη: Κηρύσσονται άκυρες όλες οι καταγγελίες συμβάσεων χρηματοδότησης φυσικών προσώπων που έλαβαν χώρα από της 25ης Οκτωβρίου 2009 και μέχρις της ενάρξεως ισχύος του παρόντος νόμου.»

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 20:27 | rigaspil

    Λιγοτερη γραφειοκρατια και παραστάσεις δικηγορων δεν θα εβλαπτε, γιατι απο οτι καταλαβαινω θα χρειαστει δυο μισθους μονο με την καταθεση της αιτησης.

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 20:49 | Πάνος Μπεκιάρης

    Προτάσεις επί του συνόλου του νομοσχεδίου:

    1. Όπως υπάρχει ο «ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ» για τους πολίτες και επιχειρήσεις, έτσι πρέπει να υπάρχει και κάτι αντίστοιχο (ας το πούμε π.χ. «ΚΑΛΧΑΣ»)για τις τράπεζες.
    Ο πολίτης πρέπει να γνωρίζει αν μια τράπεζα έχει «κακή συναλακτική συμπεριφορά», δηλ. αν αρνείται να εκτελέσει τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις, αν επιβάλλει καταχρηστικούς όρους στις συμβάσεις της κλπ, αρνούμενη να τηρήσει τους νόμους ή/και συστήνοντας αφανή καρτέλ που βιάζουν τον υγιή ανταγωνισμό (κοινές πρακτικές όλων των τραπεζών).
    Τα αποτελέσματα θα πρέπει να δημοσιεύονται. Το διαδίκτυο είναι πλέον μια καλή πηγή ενημέρωσης.

    2. Οι διαφορές μεταξύ τραπεζών και πολιτών/επιχειρήσεων πρέπει να λύνονται γρήγορα. Ως εκ’ τούτου τα ελληνικά δικαστήρια είναι εντελώς ακατάλληλα. Κάποιες ειδικές επιτροπές που θα μπορούσαν να συστηθούν στις κατά τόπους νομαρχίες θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα του χρόνου. Θα πρέπει να είναι ολιγομελείς (μέγιστο 5 άτομα) και να συμμετέχει οπωσδήποτε κι ένας δικαστικός λειτουργός.
    Η υποχρέωση παρουσίας δικηγόρου (με οποιονδήποτε τρόπο) στην διαδικασία επίλυσης μιας τέτοιασ διαφοράς, είναι μάλλον αποτρεπτική για τον πολίτη.
    Θα πρέπει ο πολίτης να μπορεί να καταφύγει και μόνος του σε μια τέτοια επιτροπή.

    Ευχαριστώ όποιον έκανε τον κόπο να διαβάσει τα παραπάνω.

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 19:06 | Γιαννη Γκούσκος

    Κατ’ αρχήν θετικό το μέτρο της επικοινωνίας του πολίτη με την πολιτεία.
    επί της ουσίας αν η πολιτεία πραγματικά επιθυμεί να προσφέρει καλή υπηρεσία προς νυν και μέλλοντες δανειολήπτες-καταναλωτές των τραπεζών το μόνο που έχει να κάνει είναι η Ψηφιση νόμου με ένα και μόνο άρθρο ως εξής: .
    Όλές οι άλλες προσπάθειες που έγιναν στο παρελθόν για την ανακούφιση των δανειοληπτών πιστεύω αφενός ότι ήταν ημίμετρα αφετέρου διαφωνώ με τον τρόπο που έγιναν ή που προσπαθούν τώρα να γίνουν, καθόσον δε δημιουργούν σωστή καταναλωτική συνείδηση στο δανειολήπτη, ο οποίος πολλές φορές παίρνει ένα δάνειο έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού του, ότι μπορεί στο μέλλον κάποια κυβέρνηση να τον απαλλάξει από την υποχρέωση εξόφλησης.

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 18:17 | ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΣΕ ΘΕΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΜΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ

    1) ΣΤΟΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ (ΕΧΩ ΥΠΑΡΞΕΙ ΘΥΜΑ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΘΩΩΘΗΚΑ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑ)
    2) Η ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΛΟΓΩ ΕΝΕΧΥΡΙΑΣΗΣ ΕΠΙΤΑΓΩΝ)

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 12:59 | ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

    Η ΝΕΑ «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ» 2009
    Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ .
    ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΛΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ κ.ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ.

    ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΕ ΣΥΖΥΓΟ ΣΤΟΝ ΙΔ. ΤΟΜΕΑ (2 ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΝΕΡΓΕΙΑ) ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚ ΤΩΝ 0Π0ΙΩΝ ΤΑ 3 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ) 1 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΟΜΟ(ΓΕΝΙΑΣ 800 ΕΥΡΩ) ΟΙ ΕΙΝΑΙ 2 ΦΟΙΤΗΤΕΣ,ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ 1 ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ (ΥΠΟΘΗΚΕΥΝΗΣ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 1992) ΚΑΙ 1 ΑΝΗΛΙΚΟ.

    ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΦΑΙΝΟΜΑΙ ΕΝΗΜΕΡΗ.ΑΝΗΚΩ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΩΝ .ΑΛΛΑ ΠΩΣ? ΑΝΑΝΕΟΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΜΕ ΑΝΑΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ,ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ, ΜΕΤΡΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΛΛΗ ΚΑΙ .. ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?
    2 ΚΑΛΟΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΜΙΣΘΟΙ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΔΟΣΕΩΝ.

    «ΣΕΙΣΑΘΕΙΑ»
    Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ.

  • Για το χρόνο τήρησης των στοιχείων θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί ως κύριο φίλτρο ο δόλος ή όχι του οφειλέτη. Αν κάποιος για παράδειγμα χωρίς κάποιο δόλο βρέθηκε προσωρινά εκτεθειμένος και στην συνέχεια αποπλήρωσε το χρέος του γιατί αυτό να μην θεωρείτε πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα; Δεν εμπεριέχει η υποβοήθηση τέτοιων ανθρώπων ένα ηθικό δίδαγμα προς την κοινωνία που είναι και το τελικό ζητούμενο; Γιατί λοιπόν να καταδικάζεται ένας τίμιος και προσωρινά ατυχής συμπολίτης μας και να ταυτίζεται με άλλους λιγότερο τίμιους συμπολίτες μας. Άλλωστε το ότι πλήρωσε τα χρέη του δεν είναι μια αρκετή ένδειξη την στιγμή που όλοι γνωρίζουν ότι θα μπορούσε και να μην το κάνει;
    Σε άλλες χώρες αυτό είναι ένα βασικό θετικό στοιχείο για επαναχρηματοδότηση. Μάλιστα τα μεγάλα funds-capital risk προτιμούν να χρηματοδοτούν ανθρώπους που προσπαθούν έστω και χωρίς μεγάλη επιτυχία κάποιες φορές μια και έχει αποδειχθεί στατιστικά ότι στις πέντε προσπάθειες οι τρεις είναι επιτυχημένες.
    Άρα λοιπόν από την στιγμή που οριστεί η δολία ή μη δημιουργία χρέους και φυσικά η μη αποπληρωμή της «οικεία βουλήση» του οφειλέτη ο τριετής ή πενταετής αποκλεισμός τους είναι αποδεκτός με μια όμως υποσημείωση.Να περάσουν όλες οι συναλλαγές μέσω τραπεζικού συστήματος έτσι ώστε το σύνολο των πολιτών να προστατεύονται από αυτούς και όχι μόνο μια μικρή κάστα που άλλωστε δεν έχει και τόσο μεγάλη ανάγκη προστασίας.

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 12:12 | Άρης Γιαννακόπουλος

    Κάθε πρωτοβουλία διαβούλευσης μέσω διαδικτύου, είναι θετική κίνηση και χαιρετίζεται κι επικροτείται από μένα αλλά και κάθε σκεπτόμενο ενεργό πολίτη.
    Η Κυβέρνηση ξεκίνησε να εισάγει νέο τρόπο επικοινωνίας κι είναι πολύ καλή κίνηση.
    Πραγματικά, ο πολίτης νοιώθει να βγαίνει από το περιθώριο και να γίνεται πια το επίκεντρο.
    Μπράβο στον Πρωθυπουργό αλλά και στους Υπουργούς που υλοποιούν τέτοιες ενέργειες.
    Πιστεύω ότι η Κυβέρνηση οφείλει και πρέπει να στηρίξει τους φτωχούς κι αδύναμους (που είναι πάρα πολλοί) και να ‘κόψει τον αέρα’ και την αναλγησία του τραπεζικού κατεστημένου, που καταδυναστεύει τους πολίτες είτε μέσω των υψηλότοκων δανείων, είτε μέσω των πιστωτικών καρτών κι οδηγεί ατομικά αλλά και συλλογικά στην απόγνωση και το μαρασμό.
    Σε κάθε τέτοια πρωτοβουλία, που θα έχει ως αποκλειστικό στόχο την προστασία των πολιτών, θα είμαι κι εγώ παρών, όπως κι ολοι μας!!!

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 12:31 | Κλεοπατρα

    Θεωρώ σημαντικό το γεγονός ότι γίνεται μια αρχή στο να μαζέψει ο κόσμος τα δάνεια του. Πιστεύω ότι δεν θα χρειαζόταν να πάει ο κόσμος στα δικαστήρια αν δέχονταν οι τράπεζες να μαζέψουν όλες τις οφειλές σε μία. Παρ’ ότι το διαφημίζουν ποτέ δεν το έχουν κάνει αν τα δάνεια και οι κάρτες είναι πολλά ή αν κάποιος χρωστάει πάνω από μία δόση. Μα αν μπορούσε κάποιος να πληρώνει κανονικά δεν θα προσπαθούσε να συγκεντρώσει τις οφειλές του. Ας αναλάβει μια κρατική Τράπεζα να μαζέψει τις οφειλές των ανθρώπων από δάνεια και κάρτες με μια χαμηλή δόση, ανεξάρτητα αν κάποιος είναι στο Τειρεσία ή αν χρωστάει δόσεις και πιστεύω ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα.

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 11:09 | Παναγιώτα Γιώτη-Δακτυλά

    Διαβάστε με πολλή προσοχή το σχόλιο του κύριου Κουτσούκου,υποψήφιου βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, για τη «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ», στη σελ.σχολίων Νο4. Νομίζω ότι λέει τα περισσότερα, αν όχι όλα…
    Το ερώτημα: Έχει «τα κότσια» η κυβέρνηση να συγκρουστεί με τους τραπεζίτες και, γενικώς, τους «μεγαλοκαρχαρίες»; Αν ναι, ας γνωρίζει ότι ο λαός είναι δίπλα της και θα είναι ΜΑΖΙ της σε τέτοιες περιπτώσεις συγκρούσεων!

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 11:24 | κωστας ΕΛΛΗΝΑΣ

    Δώσατε στους τραπεζίτες 28 δις για να στηριχτεί το χρηματοπιστωτικο σύστημα σύμφωνα με τη θεωρία του FRIEDMAN .

    Υποχρεώστε τους τώρα να κάνουν αύξηση κεφαλαίου με ΊΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ και εμεις θα πληρώσουμε τα δάνεια μας.

    Δεν είμαστε ζητιάνοι,αλλά ζητούμε δίκαιη μεταχείρηση.

    Πρώτα θα » ρίξουνε » τα υπεξεραιμένα λεφτά (παράνομες και αδιαφανείς αυξήσεις κεφαλαίων την περίοδο του χρηματηστηρίου) οι τραπεζίτες και μετά εμείς .

    ΥΣ διαφωνώ με το σχέδιο νόμου διότι το θεωρώ «πολιτική » κάλυψη απέναντι στις τράπεζες.
    Αφηστε τους να κατασχέσουν όλα τα Ελληνικα σπίτια

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 10:35 | ΚΟΛΑΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΝΣΚΗΨΕΙ ΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗ
    ΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ . ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΚΑΙ
    ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΔΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΑΤΑΣΤΕΙ
    ΒΡΑΧΝΑΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΙΔΙΩΣ ΔΕ
    ΕΙΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΔΙΑ ΧΡΕΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΤΩΝ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΩΣ
    ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΠΕΣΕΙ ΕΙΣ ΕΝΔΕΙΑ ΕΦ ΟΣΟΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ
    ΤΡΟΠΟ.
    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
    ΝΙΚΟΣ ΚΟΛΑΙΤΗΣ
    ΠΑΤΡΑ,ΤΗΛ 6936104106

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 10:16 | ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΜΠΑΜΠΗΣ

    Ετσι ειναι γιατρε μου, εμεις θα το παλεψουμε και ειμαστε μαζι σας στην οποιαδηποτε διεκδικηση εντιμων και αυτονοητων διεκδικησεων, και οταν μας χρειαστειτε κατεβαινουμε και στους δρομους. ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ !!!

  • Η ΝΕΑ «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ» 2009
    Η ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

    Η ΝΕΑ «ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ» 2009

    Με τη «νέα σεσάχθεια» και ο λαός θα ανακουφιστεί

    και μια σχετική ρευστότητα θα υπάρξει!!

    Πάγωμα των δανειακών υποχρεώσεων

    για τους ασθενέστερους οικονομικά

    και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

    έως το τέλος του 2009!!!

    Γιώργος Παπανδρέου

    Πρόταση: Αυτόματη ενοποίηση όλων των δάνειων
    του κάθε πολίτη σε ένα σε μια μόνο τράπεζα

    και μείωση δόσης στο ένα τρίτο της σημερινής

    με επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής)!!

    Πρόταση: η μηνιαία δόση δεν μπορεί να υπερβαίνει το ένα τρίτο
    των μηνιαίων αποδοχών του κάθε πολίτη

    γιατί αυτομάτως ο πολίτης μετατρέπεται σε «νεο-σκλάβο»

    των τρπεζιτών

    Πρόταση: Δεν μπορεί να υπάρχει επιτόκιο δανεισμού πάνω από 2%
    του αντίστοιχου επιτοκίου καταθέσεων ανά τράπεζα!

    Σήμερα όποια και να είναι η κυβέρνηση σε κάθε χώρα
    (δεξιά – κεντρώα – αριστερή)
    αναγκαστικά θα ακολουθήσει σοσιαλιστική πολιτική!!

    Ο μέγας νομοθέτης Σόλων ήταν ο πρώτος που προσπάθησε να αντιμετωπίσει νομοθετικά την κατάρρευση το τότε οικονομικού συστήματος της αρχαιότητας που εισήγαγε την σεισάχθεια, δηλ. νόμο που καταργούσε τα χρέη από δανεισμό με υποθήκη ακίνητης περιουσίας και επί σώμασι, ( τα χρέη κυρίως των αγροτών οι οποίοι, μη μπορώντας να τα ξεπληρώσουν, είχαν χάσει τις περιουσίες τους και είχαν πουληθεί δούλοι εντός και εκτός της Αττικής).

    Με τη σεισάχθεια ο Σόλων σήκωσε το άχθος – το βάρος – από τους ώμους των ασθενέστερων οικονομικά πολιτών, οι οποίοι είχαν περιέλθει σε κατάσταση κοινωνικής εξαθλίωσης. Όσοι είχαν πουληθεί δούλοι για χρέη απελευθερώθηκαν και επέστρεψαν στα σπίτια τους. Ένα άλλο μέτρο που πήρε ο Σόλων ήταν να χωρίσει τους πολίτες της Αθήνας σε κοινωνικές τάξεις ανάλογα με την οικονομική τους κατάσταση και όχι με βάση την καταγωγή, όπως γινόταν ως τότε. Το σύστημα ήταν «τιμοκρατικό», από το τίμημα, δηλαδή το πόσο μπορούσε να αποτιμηθεί ο πολίτης με βάση την περιουσία του. Ανάλογα με την οικονομική κατάσταση του κάθε πολίτη ρυθμίστηκε και η φορολογία (εισφορές).
    Ο Σόλων πήρε επίσης μέτρα για τους «πολιτικούς τυχοδιώκτες». Θέσπισε λοιπόν νόμο ο οποίος προέβλεπε τη στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων όσων δεν συντάσσονταν με κάποια από τις αντίπαλες πολιτικές παρατάξεις. Ο Πεισίστρατος, αργότερα, διατήρησε την νομοθεσία του Σόλωνα, αλλά και εμφανίστηκε υποστηρικτής των φτωχών, και έδωσε αγροτικά δάνεια, με πολύ μικρό επιτόκιο (5%) διένειμε την γη, κάτι το οποίο ο Σόλωνας είχε αποφύγει να κάνει.

    Η «νέα σεισάχθεια» είναι αυτό που περίμενε και ο Ελληνικός λαός! Προσθέτουμε ότι οι τράπεζες θα πρέπει να ενεργήσουν ως εξής: Να αναλάβει η κάθε μία ένα πολίτη που χρωστάει σε περισσότερες τράπεζες, να ενοποιήσει αυτομάτως όλα τα δάνειά του σε ένα και να καθορίσει το ένα τρίτο της δόσης που πληρώνει σήμερα, που δεν θα υπερβαίνει το ένα τρίτο του μηνιαίου εισοδήματός του! Έτσι και ο λαός θα ανακουφιστεί και μια σχετική ρευστότητα θα υπάρξει!! Δεν μπορεί να υπάρχει επιτόκιο δανεισμού πάνω από 2% του αντίστοιχου επιτοκίου καταθέσεων ανά τράπεζα. Δηλ. Αν σε μια τράπεζα το επιτόκιο καταθέσεων είναι 3% το επιτόκιο δανεισμού να είναι 5 %!!!

    Η «νέα σεισάχθεια» μπορεί να περιλαμβάνει εκτός των άλλων και τα εξής μέτρα – ασφαλιστικές δικλείδες:

    1.Αυτόματη ενοποίηση όλων των δάνειων που έχει ο κάθε πολίτης σε διάφορες τράπεζες, σε ένα σε μία μόνο τράπεζα και μείωση της δόσης στο ένα τρίτο της σημερινής. Το μέτρο αυτό θα συμβάλει τα μέγιστα στην αποσυμφόρηση των δανειοληπτών και στην παύση της συνεχούς νέας δανειοδότησης για να ξεπληρώσουν τις υπέρογκες μηνιαίες δόσεις. Επειδή ο κάθε πολίτης έχει μεγάλες μηνιαίες δόσεις αναγκάζεται να ξαναδανειστεί από άλλη τράπεζα για να καλύψει τα προηγούμενα…και πάλι ξαναγυρίζει ξαναδανείζεται και πέφτει σε ένα φαύλο κύκλο!! Στη συνέχεια εγγυάται ο συγγενής του, αρχίζουν οι υποθήκες και μετά κατάσχεται το σπίτι. Στο τέλος έρχεται η υποδούλωση – σκλαβιά και τελικά η αυτοκτονία!.
    2.Η μηνιαία δόση που δεν ξεπερνά το ένα τρίτο του μηνιαίου μισθού του κάθε πολίτη!! Το κράτος αντί να «χαρίζει χρήματα στις τράπεζες» αναλαμβάνει την αποπληρωμή των δανείων του κάθε πολίτη, ενώνει δηλ. όλα τα δάνεια του κάθε πολίτη σε όλες τις τράπεζες σε ένα σε μία και μόνη τράπεζα και καθορίζει χαμηλή μηνιαία δόση που δεν ξεπερνά το ένα τρίτο του μηνιαίου μισθού του κάθε πολίτη!! Έτσι και ο λαός θα ανακουφιστεί και μια σχετική ρευστότητα θα υπάρξει!! 3.Δεν μπορεί να υπάρχει επιτόκιο δανεισμού πάνω από 2% του αντίστοιχου επιτοκίου καταθέσεων ανά τράπεζα. Δηλ. αν σε μια τράπεζα το επιτόκιο καταθέσεων είναι 2% το επιτόκιο δανεισμού να είναι 4 % (ξεπερνώντας και τον Πεισίστρατο)!!! 4.Επαναπροσδιορισμός του κοινωνικού σκοπού ύπαρξης και λειτουργίας των τραπεζών. Οι τράπεζες λειτουργούν ως ενδιάμεσες μεταξύ των πολιτών. Σκοπός των τραπεζών σε μια ευνομούμενη κοινωνία δεν είναι ο εκβιασμός των πολιτών και η ληστεία τους μέσω των υπερβολικών – εκβιαστικών δανείων επιτοκίων. Τα χρήματα που καταθέτει ο ένας πολίτης τα δανείζεται ο άλλος μέσω της τράπεζας –ενδιαμέσου. Τα υπέρογκα υπερκέρδη των τραπεζών αποδεικνύουν τη ληστεία που γίνεται σε βάρος του απομονωμένου – ανήμπορου κοσμάκη. 5.Να ισχύσει και για τις τράπεζες η νομοθεσία περί «παράνομου» ταχύτατου ηθικά και κοινωνικά πλουτισμού μέσω των ληστρικών – εκβιαστικών επιτοκίων και κατασχέσεων. Η κατοικία εκάστου είναι «άσυλο» και δεν μπορεί να κατασχεθεί από κανέναν!! Μάλιστα υπάρχει νομοθεσία κατά του υπερβολικού, παράνου ηθικά και κοινωνικά πλουτισμού!! Τα 28 δις αντί για τις τράπεζες να τα πάρει ο λαός για την αποπληρωμή των δανείων του!
    6.Η αποτυχία μιας τράπεζας επιβαρύνει τον ίδιο τον τραπεζίτη και τους μεγαλομετόχους της!!. Όταν η τράπεζα «κερδίζει» τα κέρδη τα καρπούνται ΜΟΝΟ οι ίδιοι. Όταν η τράπεζα «χάνει» τότε πρέπει – κατά κάποιους – να πληρώσει πάλι ο λαός κατά το κοινόν «στον αγώνα όλοι μαζί και στην μάσα χώρια». Να κατασχεθεί ένα μέρος από τις υπέρογκες περιουσίες των μεγαλο – τραπεζιτών για απόσβεση της αποτυχίας.
    7.Στήριξη των μικρομεσαίων και χαμηλόμισθων. Η εξαφάνιση των μικρομεσαίων και των ασθενέστερων οικονομικά τάξεων οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε κοινωνικές εκρήξεις, σε κοινωνικά δράματα και αυτοκτονίες, για να δικαιώσουν οι νεοφιλελεύθεροι αντι-μαρξιστές μόνοι τους τον Μαρξ ότι «οι καπιταλιστές με την απληστία τους βάζουν μόνοι τους τη θηλιά στο λαιμό τους»!!. Η κοινωνική δικαιοσύνη δεν μπορεί να μειωθεί προς όφελος της τραπεζικής ολιγαρχίας. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ο νομπελίστας Πολ Κρούγκμαν για τα καταλάβει τόσο απλά πως θα σωθεί και το τραπεζικό σύστημα αλλά και ο κοινωνικός ιστός!!Αν δεν λάβουμε υπόψη και τις ανωτέρω προτάσεις οποιαδήποτε άλλο μέτρο, όσο καλό και να είναι, είναι πρόσκαιρο και απλά αναβάλλει χρονικά την έκρηξη των προβλημάτων.

    Σήμερα όποια και να είναι η κυβέρνηση σε κάθε χώρα (δεξιά-αριστερή) αναγκαστικά θα ακολουθήσει σοσιαλιστική πολιτική!!
    Χρέος κάθε έντιμου δημοκρατικού πολίτη είναι να χαιρετίσει και να αγκαλιάσει τις προτάσεις του νέου έντιμου ΠΑΣΟΚ, που είναι η μοναδική πλέον ελπίδα των εργατών, αγροτών, φοιτητών, δασκάλων, καθηγητών, υπαλλήλων, ανέργων, υπερδανεισμένων…Ο νεοφιλελευθερισμός καταρρέει παρά τα πρόσκαιρα «υποστυλώματα». Καμιά λύπηση στους ληστρικούς τραπεζίτες που κατάσχουν τα σπιτάκια του κοσμάκη. Να πληρώσουν οι ίδιοι την κατάρρευση των τραπεζών τους και όχι ο λαός (το κράτος). Περίπου 7.500.000 έλληνες είναι υπερδανεισμένοι, 400.000 σπίτια κατάσχονται ακόμα και από άτομα με ειδικές ανάγκες ακόμα και για το ευτελές χρέος των 100 ευρώ!!! Οι «υπάλληλοι» των ληστρικών τραπεζών είναι συνυπεύθυνοι για αυτήν την κατάσταση επειδή δεν προτείνουν βιώσιμες λύσεις και το μόνο που τους απασχολεί είναι η υποθήκευση του μέλλοντος όλων των Ελλήνων!!! Τα κρατικά-λαϊκά χρήματα να πάνε στην στήριξη των υπερδανεισμένων και όχι των τραπεζιτών.!! Όχι λευκή επιταγή στους τραπεζίτες!!!
    Το Πασοκ και σαρώνει σε όλη την Ελλάδα με ποσοστό διαφοράς 11% με ανοδική τάση και σχηματίζει ισχυρή, αυτοδύναμη, δημοκρατική κυβέρνηση όλων των ελλήνων, χωρίς διακρίσεις!!
    Αγέρωχα νιάτα, περήφανα γηρατειά ο νέος μας πανίσχυρος Πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου, είναι πανέτοιμος να αναλάβει το πηδάλιο της Ελλάδος, ακολουθήστε τον με αξιοπρέπεια, αξιοπιστία, σιγουριά, πίστη και ενθουσιασμό!!
    Το παλλαϊκό ποτάμι είναι πλέον ορμητικότατο δημοκρατικό τσουνάμι και δεν γυρίζει πίσω!!!
    Επιτέλους τέλος. Η Ελλάδα άλλαξε οριστικά και αμετάκλητα σελίδα μια για πάντα!!!

    Εκλογές Εδώ και Τώρα.

    Δρ Αναστάσιος Κουτσούκος
    Υποψήφιος Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Β΄ Αθήνας
    http://www.koutsoukos-anastasios.gr

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 08:47 | Αλεξανδρος Αλεξιαδης

    1.Στην περιπτωση που οι ωφειλετες εχουν κυρηξει τον υποχρεο σε πτωχευση,
    αλλα αυτος εχει εξωφλησει τις ακαλυπτες επιταγες του στο ακεραιο και αμεσως μετα την πτωχευση, γιατι να παραμενει στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ εδω και 8 χρονια ??? Ας αλλαξει κατι.

    2. Στην περιπτωση πρωτης κατοικιας, αυτη να απαλλασεται απο τις δεσμευσεις των τραπεζων σε ολες τις περιπτωσεις και ανεξαρτητου ποσου.

    3. Και καποιο νομοσχεδιο που να οριζει το ποσοστο κερδους των τραπεζων
    που πλεον ειναι «ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΕΙ», ωστε να μειωθουν τα επιτοκια και υπερκερδη τους, τα οποια ειναι απο την εργασια και την περιουσια του επιχειρηματια-ιδιωτη πολιτη φορολογουμενο.
    Δημιουργησανε αμυθητες περιουσιες χωρις να παραγουν τιποτα απολυτως.
    Ξεφυτρωνουν παντου ολοενα και περισοτερες ανω μικρες-μεγαλες επιχειρησεις και καταστηματα κλεινουν παντου.Εχουν φερει την δυστυχια στις οικογενειες.

    ΟΤΑΝ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙ ΣΕ ΝΟΜΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΩΝ

    τον κοσμο τον εχει «φαει» το δικαιο.

    Πρεπει να καταλαβει η κυβερνηση οτι:
    «ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ»

    ευχαριστω

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 06:05 | ΠΙΤΙΚΑΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    Τα τρία χρόνια σημαίνει οτι κάποιος θα είναι εκτός οικονομικής ζωής για 8 έτη… (5 έτη η ρύθμιση και 3 ετη επιπλέον η εγγραφή στο Τειρεσίας), ο χρόνος αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος από ότι ισχύει στις Σκανδιναβικές χώρες και το Η.Β.

    Βέβαια από την άλλη πρέπει σίγουρα να τεθεί μια ποινή, σε όσους δεν είναι συνεπής άλλα φοβάμαι οτι αν έχουμε 10% του ενεργού πληθυσμού χωρίς πρόσβαση στο χρηματοπιστωτικό σύστημα, για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα θα προκύψουν τα ακόλουθα προβλήματα:
    1)Κάποιος που είναι 35 ετών δεν μπορεί να ξεκινήσει την ζωή του (να πάρει σπίτι, αυτοκίνητο ή να ξεκινήσει μια επιχειρηματική δραστηριότητα) πριν φτάσει την ηλικία των 43 (άλλα ποιος αναλαμβάνει βάρη σε αυτή την ηλικία, ειδικά όταν έχει τόσο πικρή εμπειρία ;;;)
    2)Η οικονομική αδράνεια τόσο μεγάλου μέρους του ενεργού πληθυσμού θα επιφέρει πλήγμα τόσο στην κατανάλωση όσο και στην επιχειρηματικότητα, δημιουργώντας ενα φαύλο κύκλο διαρκούς μείωσης των εισοδημάτων, επενδύσεων, ανεργίας
    3)Η δεινή θέση των οφειλετών, θα οδηγήσει στην αποθάρρυνση του σύνολο των πολιτών απο την ανάληψη ρίσκου και επεκτατικών κινήσεων, απειλώντας να περιορίσει περαιτέρω την ρευστότητα στην αγορά

    Αρα θα πρέπει σε αυτή την φάση η διαγραφή να γίνεται με την αποπληρωμή της ρύθμισής και επιπρόσθετα οι τράπεζες να οδηγηθούν σε ένα πιο αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης κίνδυνων άλλα και ευελιξίας στην αντιμετώπιση παροδικών δυσκολιών σε συνδυασμό με κατάλληλα ασφαλιστικά προϊόντα (μη πως αυτό το 0.75% υπέρ των εξαγωγών να πηγαίνει σε ένα ταμείο εγγυοδοσίας;;;)

    Αλώστε δεν υπάρχει κίνδυνος κατάχρησης του νέου πλαισίου αφού αυτή αναφαίρετε σε μια και μοναδική φόρα ως προς την δυνατότητα χρήσης του ευεργετήματος

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 00:17 | Δημητρης Σιαχος

    Για την οικονομικη τονωση των νοικοκιριων καθως και την τονωση της αγορας παγωνουν οι δοσεις για ενα(1) χρονο των ενημερων στεγαστικων δανειων οποιος το επιθυμη, με επεκτασι του χρονου εξωφλησης κατα ενα ετος(1),χωρις τοκους και προσαυξησεις η αλλα τραπεζικα εξοδα.

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 00:00 | ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΣΕ ΘΕΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.ΟΜΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ
    1)ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ
    2)ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕ ΝΟΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ
    3)ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ
    ΔΙΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΠΛΗΡΩΣΕ!!!!
    4)ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΥΜΕΝΟΜΕΝΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ,ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ Κ.Λ.Π
    ΕΙΝΑΙ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ.

  • 29 Οκτωβρίου 2009, 00:03 | Παναγιώτης

    Δεν καταλαβάινω γιατί να υπάρχει περιορισμός στον χρόνο τήρησης των στοιχείων.
    Τι έχει να φοβηθεί κάποιος έντιμος μετανοιωμένος πολίτης που απλά την πάτησε μια φορά και χρειάστηκε βοήθεια.
    Αυτός που έχει να φοβηθεί κάτι είναι αυτός που έχει σκοπό να την «ξαναπατήσει» ή που μας ξεγέλασε για να κάνει αρπαχτή. Με συγχωρείτε αλλά για αυτόν καλά θα ήταν να έχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Ο «φόβος φυλάει τα έρημα».

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 22:30 | ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΕΥΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ

    δευτερη προταση

    Η τράπεζα ελλάδας πρέπει να ελέγχει ανα ΑΦΜ και Τράπεζα πόσα προιόντα εχει δώσει.
    π.χ Αν μια τράπεζα εχει δώσει 10 πιστωτικές κάρτες(συνολικό πιστωτικο οριο 50000)σε ενα φυσικό πρόσωπο που το συνολικό του εισόδημα είναι 20000, τότε θα εχει η Τραπεζα και την αποκλεισική ευθύνη και καμμία αρχή δεν θα μπορεί να της δώσει δίκαιο.Οχι τειρεσιας ουτε ο Μεσσίας…

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 22:18 | ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΑΜΕΣΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΣΩ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑΤΕΘΙΜΕΝΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΩΡΕΙΣ ΝΑ ΣΠΡΩΞΟΥΝ ΤΗ ΒΑΡΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΣ ΤΙΜΗΝ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΕΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΟΛΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΛΛΥΤΕΡΗΣ ΖΩΗΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΠΙΟΝ ΣΤΟΧΩΝ ΓΙΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΟΝ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 21:28 | ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΕΥΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ

    Είναι απαράδεκτο αφου καταχρεωθείς να ερχεται ενα σύστημα «Τειρεσίας» και να σε κυνηγάει μεχρι να πεθάνεις.
    Το Α.Φ.Μ πρέπει να είναι και το μοναδικό κοινωνικό νούμερο κάθε πολίτη,για ολες τις συναλλαγές(Τράπεζες,αρ.ταυτότητας,αρ.διαβατηρίου,αρ.ΙΚΑ….)ωστε να μπορεί ο αρμόδιος να κοιτάζει ανα πάση στιγμή την οικονομική σου κατάσταση και ανάλογα με αυτή να εχεις και τις ανάλογες πιστώσεις,οταν χρειαστεί.Οχι αφού καταχρεωθείς τότε να σε κυνηγάνε ολοι.Πρέπει να υπάρχει πρόληψη.

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 21:46 | ΠΑΥΛΟΣ

    ΚΥΡΙΟΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ!! Η CITIBANK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ CITIBANK ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ?ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΗΚΕ!! ΧΩΡΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ 18% ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ.ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ?

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 21:15 | ανδρεας λεκατσας

    βαλτε οριο στον τειρεσια…10 χρονια…μετα απο 10 χρονια απο την εγγραφη καθε στοιχειου να σβηνεται ειτε ειναι εξοφλημενο,ειτε ανεξοφλητο,ειτε διακανονισμενο,ασχετως με την υπαρξη αλλου στοιχειου νεοτερου…υποφερει ο κοσμος…δωστε ανασες…!!!! ΠΕΙΝΑΜΕ…!!!!! ΤΣΙΓΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ…!!!

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 18:14 | ΡΟΥΛΑ

    ΤΑ 28δισ ευρω ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΦΑΛΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ?ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΟΝΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 18:27 | Σιδηρόπουλος Λ.

    Με αφορμή την νομοθέτηση αλλαγών στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ προτείνω να περιλάβει το νομοσχέδιο τις παρακάτω αλλαγές:
    ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΡΗΣΗΣ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
    Με το ισχύον σύστημα τηρήσεως στοιχείων οικονομικής συμπεριφοράς αθέτησης υποχρεώσεων του ΤΕΙΡΕΣΙΑ, διαγράφονται τα δυσμενή σε κάθε περίπτωση
    α)μόλις συμπληρωθούν 15 έτη από την ημερομηνία αναγγελίας κάθε δεδομένου χωριστά, ανεξάρτητα από το αν τηρούνται άλλα δεδομένα στο αρχείο του ΤΕΙΡΕΣΙΑ και
    β)10 έτη μετά το τελευταίο δυσμενές στιχείο

    1.- Προτείνεται τα 15 έτη που προβλέπονται παραπάνω να μειωθούν σε 7 έτη και τα 10 σε 5 έτη καθώς ο χρόνος τήρησης των αρχείων αφού ο χρόνος των 15 ετών είναι υπερβολικός , εδώ άνθρωπο σκοτώνει ο άλλος και μετά από κάποια χρόνια δεν διώκεται πλέον.
    Η ζωή ενός ανθρώπου δεν είναι 1000 χρόνια. Μήν μας καταδικάζεται σε ισόβιο αποκλεισμό από την κοινωνία. Δεν μπορούμε να αποπληρώσουμε τα υπέρογκα ποσά με τα οποία μας που μας χρέωσαν παράνομα στις πιο πολλές περιπτώεις οι Τράπεζες τα παλαιότερα χρόνια και δεν θέλουμε να συμμετάσχουμε στην <> που μας προτείνετε στην ουσία με το παρόν Νομοσχέδιο. Διαδικασία η οποία θα μας οδηγήσει σε πλήρη αποκλεισμό από την πρόσβαση στην χρηματοδότηση και μας καταδικάζει σε πλήρη υποβάθμηση της ποότητας της ζωής μας.

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 13:36 | βασιλης

    Η ΤΗΡΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ (ΚΡΑΤΟΣ) ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΝΑ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ) ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
    1) ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΙΝΤΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ
    2)ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΙΔΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Ο ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΕΙ.
    3)ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΟΛΕΙΩΣ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΘΕΙ Η ΝΑ ΔΙΕΚΠΑΙΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ.
    4)ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΥΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΑΝΕΙΟΛΕΙΠΤΗΣ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΜΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
    5)Ο ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΟΣΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΣΗΜΑΝΤΑ ΠΟΣΑ ,ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΑΖΑ Η’ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΚΡΙΘΗΚΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 12:55 | manolis

    Να παραταθεί η διάρκεια επιδότησης των στεγαστικών δανείων απο την Εργατική Κατοικία από 9 έτη που είναι σήμερα στό σύνολο του χρόνου αποπληρωμής του δανείου.

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 11:48 | Γιωργος Ταχματζίδης

    Τα οικονομικα στοιχεία να φυλάσσονται μόνο απο τον αντισυμβαλλόμενο του δανειολήπτη , και μόνο για όσο χρόνο ισχύει η οφειλή.

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 10:32 | χρηστος

    η διαρκεια χρονου παραγραφης των δυσμενων στοιχειων στον τειρεσια ανεξοφλητων οφειλων να ειναι η ιδια χρονικα με το χρονο παραγραφης του αδικηματος στο νομικο μας δικαιο,και να μη συμπαρασυρει η προηγουμενη οφειλη τη επομενη με συνεπεια να μη διαγραφεσαι ποτε απο το συστημα του τειρεσια

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 08:51 | ΝΙΚΟΣ

    Με αφορμή την νομοθέτηση αλλαγών στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ προτείνω να περιλάβει το νομοσχέδιο τις παρακάτω αλλαγές που ταλαιπωρούν άδικα πολύ χωρίς να απεικονίζεται η οικονομική κατάσταση του πολίτη:
    ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΡΗΣΗΣ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
    Με το ισχύον σύστημα τηρήσεως στοιχείων οικονομικής συμπεριφοράς αθέτησης υποχρεώσεων όπως απεικονίζεται στην ιστοσελίδα του ΤΕΙΡΕΣΙΑ, διαγράφονται τα δυσμενή σε κάθε περίπτωση, μόλις συμπληρωθούν 15 έτη από την ημερομηνία αναγγελίας κάθε δεδομένου χωριστά, ανεξάρτητα από το αν τηρούνται άλλα δεδομένα στο αρχείο του ΤΕΙΡΕΣΙΑ που να φέρουν την ένδειξη εξόφλησης / τακτοποίησης ή μη.
    1.- Προτείνεται τα 15 έτη που προβλέπονται παραπάνω να μειωθούν σε 10 έτη ο χρόνος τήρησης των αρχείων αφού ο χρόνος των 15 ετών είναι υπερβολικός.
    2.- Επίσης προτείνεται να διαγράφονται από το σύστημα αθέτησης υποχρεώσεων τα δεδομένα ανεξάρτητα αν έχουν εξοφληθεί ή όχι μετά τον χρόνο αστικής παραγραφής της απαίτησης.
    Ο λόγος που προτείνεται η άμεση διαγραφή γίνεται εύκολα κατανοητός με το εξής χαρακτηριστικό παράδειγμα. «Κάποιος εξέδωσε μια επιταγή για εγγύηση η οποία κακώς στο παράδειγμα εμφανίσθηκε στην Τράπεζα από τον κομιστή και προφανώς δεν πληρώθηκε στην λήξη της και καταχωρήθηκε στα δυσμενή του εκδότη στον ΤΕΙΡΕΣΙΑ. Ο κομιστής της επιταγής δεν προχώρησε μετά το σφράγισμα της επιταγής σε περαιτέρω ενέργειες (έκδοση διαταγής πληρωμής κατασχέσεις κλπ) διότι δεν θα μπορούσε να τις στηρίξει νομικά. Παρόλο που η απαίτηση του κομιστή έχει παραγραφή νομικά μέσα σε πέντε χρόνια από την σφράγιση της επιταγής το δυσμενές δεδομένο για τον εκδότη θα παραμείνει στα αρχεία του ΤΕΙΡΕΣΙΑ για 15 χρόνια, που έχει για τον εκδότη την τραγική συνέπεια να εμφανίζονται για το ίδιο διάστημα και όλες οι τακτοποιημένες οφειλές του στο αρχείο του ΤΕΙΡΕΣΙΑ για το ίδιο διάστημα. Ο παθών, αν έχει την οικονομική δυνατότητα, πρέπει να υποκύψει στον εκβιασμό να πληρώσει παραγραμμένη οφειλή προκειμένου να αποφύγει τις παραπάνω συνέπειες πράγμα που είναι παράνομο και αντιδεοντολογικό»
    3.- Τέλος προτείνεται για του εγγυητές δανείων σε περίπτωση που δεν εξοφλήσουν εμπρόθεσμα οι πρωτοοφειλέτες το δάνειο που εγγυήθηκαν και υπέστησαν συνέπειες όπως κατασχέσεις και πλειστηριασμούς ιδιωτικών περιουσιακών τους στοιχείων με παράλληλη αναγγελία των δυσμενών σε βάρους τους στα αρχεία του ΤΕΙΡΕΣΙΑ, να διαγράφονται αμέσως από τον ΤΕΙΡΕΣΙΑ τα δυσμενή μετά από την πλήρη εξόφληση του χρέους που προκάλεσε τις παραπάνω συνέπειες, είτε από τον πρωτοοφειλέτη είτε από τον εγγυητή.
    Με το ισχύον άδικο καθεστώς η διαγραφή των πλειστηριασμών σε βάρος περιουσιακών στοιχείων των εγγυητών, ακόμα και αν ματαιώθηκαν μετά από εξόφληση των χρεών, παραμένουν στα αρχεία του ΤΕΙΡΕΣΙΑ για 5 χρόνια στην καλύτερη περίπτωση που δεν υπάρχουν άλλα δυσμενή δεδομένα για τον εγγυητή ή 15 χρόνια στην χειρότερη περίπτωση, αν υπάρχουν και άλλα μεταγενέστερα δυσμενή ακόμα και ρυθμισμένα ή τακτοποιημένα.

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 04:23 | ΜΠΟΥΛΟΥΓΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Το παρών νομοσχέδιο θα βοηθήσει πολλούς Έλληνες πολίτες Επαγγελματίες ή μη,να βγουν από ένα μεγάλο αδιέξοδο και να αποφύγουν τους τοκογλύφους,αρκεί όμως η Κυβέρνηση να δει όλο το φάσμα του Τειρεσία και όχι μόνο την μείωση του χρόνου τωνεπιταγών,γραμματειών ,διαταγές πληρωμών κ.λ.π.
    Εδώ έρχομαι εγώ για να ενημερώσω για ένα μεγάλο και καταστροφικό
    τρικ του Τειρεσία,
    (όταν ένας πολίτης είχε την ατυχία να γραφτεί στον Τειρεσία και οι περισσότεροι που είναι γραμμένοι δεν είναι ούτε απατεώνες ούτε κακοπληρωτές,απλώς τους προέκυψαν διάφορες αναποδιές)εδώ κλείνω την παρένθεση και συνεχίζω με ένα παράδειγμα π.χ
    Ένας πολίτης Επαγγελματίας ή μη γράφεται για μία επιταγή,την εξοφλεί, (απαλλαγή από τα χρέη)ο Τειρεσίας γράφει τακτοποιημένη αλλά δεν τον σβήνει μέχρι να περάσουν 3 χρόνια,αυτός ο πολίτης είναι αναξιόπιστος οπότε δεν έχει βοήθεια από τις Τράπεζες εκεί που με αγώνα κοντεύει να σβηστεί από τον Τειρεσία έχουν περάσει σχεδόν τα 3 χρόνια, του γίνεται άλλη μία αναποδιά, από εφορεία ή από το ΙΚΑ ή μία διαταγή πληρωμής, την εξοφλεί (απαλλαγή από τα χρέη) γράφεται στον Τειρεσία για 5 χρόνια τακτοποιημένη αλλά δεν του σβήνουν την προηγούμενη επιταγή και ας έχουν περάσει τα 3 χρόνια τις προηγουμένης, και πάει λέγοντας με αποτέλεσμα αυτός ο Πολίτης συνέχεια να έχει πρόβλημα και πάντα να υπάρχει το ιστορικό του στον Τειρεσία για 10 και 20 χρόνια, άρα αυτόν τον Πολίτη τον έχουμε καταστρέψει .Η πρόταση μου είναι ας σκεφτεί η Κυβέρνηση πως θα μειώσει τα χρόνια για επιταγές γραμμάτια διαταγές πληρωμών κ.λ.π αλλά να προσέξει και αυτό το μεγάλο πρόβλημα το αν γραφτεί κάποιος πολίτης στον Τειρεσία και περάσει ο χρόνος τήρησης τις μίας εκρεμώτητας και αφού έχει τακτοποιηθεί (απαλλαγή από τα χρέη) να σβήνει και όχι να την προσθέτουν σε μία επόμενη ατυχία του Πολίτη Επαγγελματία και πάει λέγοντας. Ελπίζω να έγινα κατανοητός και η σημερινή Κυβέρνηση να το λάβει σοβαρά και να το εντάξει στο σχέδιο νόμου για τον Τειρεσία
    Ευχαριστώ

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 00:47 | ΤΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Θεωρώ καταρχάς θετικό ότι αντιμετωπίζεται ενα σημαντικό θέμα, το οποίο πλήττει την κοινωνική συνοχή ως διογκούμενο φαινόμενο,όμως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη σε όλη τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου η κοινωνική αντίληψη και όχι μόνο η οικονομική, δικαστική και τραπεζική αντίληψη απο τις οποίες φαίνεται να κυριαρχούνται οι διατάξεις του.
    Πάλι τα πιστωτικά ιδρύματα κυριαρχούν.

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΥΝΟΧΗΣ Η ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΥΨΗΛΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ΑΝΑΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΙΚΑ.

    ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΝΕΟΠΤΩΧΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΕΙΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ

  • 28 Οκτωβρίου 2009, 00:58 | Νίκος Καλλιώνης

    Δεν αναφέρεται τίποτα για ρύθμισης σε ειδικές κατηγορίες πολιτών όπως οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι.
    Ενώ υπάρχει δυνατότητα σε τρίτεκνους και πολύτεκνους να λάβουν άτοκο δάνειο για πρώτη κατοικία από τον ΟΕΚ δεν υπάρχει η δυνατότητα, σε όσους έχουν λάβει δάνειο από τον ΟΕΚ και στην συνέχεια έγιναν τρίτεκνοιή πολύτεκνοι , να μετατρέψουν το δανείο τους σε άτοκο

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 23:38 | Χ.Λ.

    Έχω κάποιες γενικές παρατηρήσεις στο νομοσχέδιο που νομίζω εκφράζουν τις απόψεις αρκετών υπερχρεωμένων πολιτών.
    1. Εισπρακτικές Εταιρίες
    Καθώς το κέρδος τους στηρίζεται σε ποσοστό από τις άμεσες εισπράξεις που επιτυγχάνουν, λειτουργούν με μη αξιοπρεπή πιεστικό τρόπο, αποκρύπτοντας διακανονισμούς και άλλες ευκολίες που και οι ίδιες οι τράπεζες παρέχουν. Το αποτέλεσμα είναι οι πολίτες να βρίσκονται σε αδιέξοδο με πιο συνηθισμένο επακόλουθο να αναζητούν νέα δάνεια – πιστωτικές κάρτες με σκοπό να πληρώσουν τις ληξιπρόθεσμες δόσεις τους μετακυλώντας και διογκώνοντας το πρόβλημα. Ούτε μεταφορά δεν μπορούν να κάνουν καθώς δεν δέχονται οι τράπεζες ενημερότητες που με καθυστερημένα ποσά.
    Ιδανικά θα έπρεπε να κριθούν παράνομες οι εταιρίες αυτές και οι τράπεζες με διαφάνεια να επικοινωνούν απευθείας με τους πολίτες με αυστηρές οδηγίες από το κράτος. ‘Άλλως τρόπος είναι να καταργηθεί η σχέση ποσοστού επί των εισπράξεων και να δύνεται από τις τράπεζες ένα ποσοστό του τζίρου το οποίο από την μέχρι τώρα εμπειρία τους μπορούν να προσδιορίσουν ποιο να είναι.
    2. Τειρεσίας
    Να οριστεί πλαφόν για το οποίο οι πολίτες θα γράφονται στην μαύρη λίστα του Τειρεσία ώστε να μην υπάρχουν περιπτώσεις που κάποιοι καθυστέρησαν ποσά τις τάξεως των 20 ευρώ για 3 μήνες και ενώ αργότερα τα τακτοποίησαν σε στιγμή ανάγκης δεν μπορούσαν να δανειστούν από τράπεζα με αποτέλεσμα να ενισχύεται η τοκογλυφία.
    Επίσης οι περιπτώσεις που διακανονίζονται οι ξεπληρώνονται να διαγράφονται άμεσα για τους πολίτες.

    3. Επιτόκια – Χρεώσεις Δανείων/Καρτών
    Τα επιτόκια με νόμο να περιοριστούν στα μέσα επίπεδα της Ευρωπαϊκής ένωσης, καθώς ενώ λόγο της κρίσης το επιτόκιο της ΕΚΚ κατρακύλησε στο 1 % από 4% καμία τράπεζα δεν έκανε το ίδιο στις κάρτες ή τα καταναλωτικά δάνεια. Να καταργηθούν οι παράλογες χρεώσεις των τραπεζών που ενώ έχουν τα υπερβολικά επιτόκια (που μεταβάλουν αυθαίρετα) στην περίπτωση υπέρβασης ορίου χρεώνουν παραπάνω επιτόκιο και έξοδα υπέρβασης! Με αποτέλεσμα να διογκώνουν το ήδη μεγάλο χρέος του πολίτη και να μειώνουν την πιθανότητα εκπρόθεσμης πληρωμής των δόσεων του. Το ίδιο και τα έξοδα επεξεργασίας δανείου που οι χειρότερες του είδους σε αναγκάζουν να τα προκαταβάλεις και σε περίπτωση απόρριψης τα κρατάνε.

    4. Βοήθεια από το κράτος
    Φυσικά η προτεραιότητα πρέπει να είναι στους μη έχοντες εισόδημα και περιουσιακά στοιχεία αλλά πρέπει να μεταφερθεί και στους πολίτες με εισόδημα κλιμακωτά. Γιατί ναι μεν υπάρχουν υπερχρεωμένα νοικοκυριά που έχουν εισόδημα 700 ευρώ και πρέπει να πληρώνουν δώσεις των 1000 ευρώ και υπάρχουν και νοικοκυριά που έχουν εισόδημα 2000 – 2500 ευρώ και έχουν αντίστοιχα δόσεις των 2500 και 3000 χιλιάδων ευρώ το μήνα. Το πρόβλημα είναι το ίδιο η κλίμακα αλλάζει.
    Πάγωμα των δόσεων και μερική χρηματοδότηση των επιτοκίων από το κράτος θα βοηθούσε να μπουν σε σειρά αυτά τα νοικοκυριά.

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 22:06 | ΔΟΥΛΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Οικονομολόγος πρώην Τραπεζικός

    Ένας τρόπος για να εμποδίζονται οι τράπεζες στα ολιγοπωλιακά καθοριζόμενα υψηλά επιτόκια κυρίως στις πιστωτικές κάρτες, είναι ο περιορισμός στην άσκηση ενδίκων μέσων όταν η οφειλή έχει διογκωθεί υπέρμετρα από τη χρέωση τόκων με υψηλά επιτόκια.

    ΑΡΘΡΟ 9

    Δεν είναι δυνατή η έκδοση διαταγής πληρωμής και ο πλειστηριασμός ακινήτου οφειλέτη, λόγω ληξιπρόθεσμης απαίτησης προερχόμενης από οποιαδήποτε πίστωση το επιτόκιο της οποίας καθ’ όλη τη διαδρομή της είναι υψηλότερο από το τριπλάσιο του εκάστοτε ισχύοντος διατραπεζικού επιτοκίου [ ή το διπλάσιο του μέσου όρου του εκάστοτε κυμαινομένου επιτοκίου στεγαστικού δανείου, όπως προσδιορίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος ].

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 22:51 | Γ.Κ.

    Επειδή δεν έχουμε εμπιστοσύνη στις τράπεζες να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ τελείως η χρήση των στοιχείων που εντάχτηκες σε ρύθμιση.Αυτό να γίνει αμέσως μετά την πληρωμή της τελευταίας δόσης.

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 21:37 | apostolos

    Σύμφωνα με το Ν. 2472/97 Ο υπεύθυνος επεξεργασίας υποχρεούται να γνωστοποιήσει εγγράφως στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, τη σύσταση και λειτουργία αρχείου ή την έναρξη της επεξεργασίας. Ο τρίτος μπορεί να επεξεργάζεται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, εφόσον ενεργεί υπό την άμεση εποπτεία ή για λογαριασμό του υπεύθυνου επεξεργασίας. Η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι απόρρητη και διεξάγεται αποκλειστικά και μόνο από πρόσωπα που τελούν υπό τον έλεγχο του υπεύθυνου επεξεργασίας ή του εκτελούντος την επεξεργασία και μόνον κατ’ εντολή του. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να τεθούν επαρκείς εγγυήσεις από πλευράς τεχνικών γνώσεων και προσωπικής ακεραιότητας για την τήρηση του απορρήτου.

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 21:30 | ΑΝΝΑ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΙΛΑΣΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΑΝΩ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΟΦΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΕΘΕΙ ΑΣΥΔΩΤΕΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΝ Ο,ΤΙ ΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ «ΝΟΜΙΜΟ»

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 21:23 | Κ. ΕΥΓΕΝΙΟΣ

    Νομίζω ότι εδώ θα πρέπει να είναι πιό αυστηρό το παλίσιο διότι δεν μπορεί κάποιος ο οποίος σήμερα κυρήσει πτώχευση διότι αποδεδειγμένα δεν μπορεί να πληρώσει είναι λογικό σε 3 χρόνια να του δίνεται η δυνατότητα να ξαναδανειστεί. Θα πρέπει όποιο φυσικό πρόσωπο εντάσσεται σε αυτή τη διαδικασία για 15 χρόνια να μην μπορεί να να λάβει καταναλωτικά προσωπικά, διακοποδάνεια, εορτοδάνεια, κλπ …..δάνεια.

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 21:48 | Παναγιώτης Κοσμάς

    Αν και το παρών νομοσχέδιο κηνήται προς τη σωστή κατέυθυνση παρόλα ταυτα εγω θεωρώ οτι είναι μεν σωστό αλλα <> της τραπεζικής και χρηματοπιστοτικής ασιδοσίας και εκμετάλευσης του πολίτη απο τα τραπεζικά καρτέλ.Ειναι προφανές οτι οι τραπεζίτες <> ακόμα και σε βάρος του ίδιου του κράτους με τα τοκογλυφικά επιτόκια με τα οποία δανείζουν ακόμα και το δημόσιο το οποίο δεν είστε σε θέση να προστατέψεται… (πόσο μάλλον τον πολίτη).
    Για μένα η μόνη λύση είναι η επιτακτική και άνευ όρων εθνικοποίηση του τραπεζικο΄συστήματος, αλλα επιδή αυτά δε γίνονται ή μάλλον γίνονται μόνο με… <>, προτείνω να συνδέσεται όλα τα επιτόκια δανισμου με το Euribor και να απαγορέυεται αυστηρά η απόκληση πάνω απο (6)ή(7) μονάδες σε σχέση με αυτό αναλόγα με το ρίσκο που αναλαμβάνει η τράπεζα.

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 21:54 | Γιώργος Καμμένος

    Σε σωστή κατεύθυνση οι τελευταίες κινήσεις της νέας κυβέρνησης σχετικά με το παρόν θέμα. Μυρίζει όμως αδυναμία, μεγάλα λόγια του πρωθυπουργού «δε χρωστάω σε κανέναν» και υπαναχωρήσεις. Κύριε Πρωθυπουργέ, δυστυχώς χρωστάτε στις τράπεζες -και πολλά. Στις τράπεζες στηρίζετε την ευέλικτη, γρήγορη χρηματοδότηση των ελλειμμάτων. Και πάντοτε οι τράπεζες διαπλέκονται με την εξουσία. Λοιπόν εδώ θα φανεί η αποτελεσματικότητά σας και η -ελληνιστί- «μαγκιά» σας. Και Θα εξασφαλίσετε την 8-ετία! Και θα ανασάνει η αγορά! Σε τι αναφέρομαι ακριβώς; Στις πιστωτικές κάρτες! Μαζί με ένα αξιοπρεπές premium για τον κίνδυνο 5% !!! επιτόκια πάνω 10%, θέλετε 12%, είναι τοκογλυφικά τη σημερινή εποχή με το euribor εδώ που είναι. Επιβάλλεται η άμεση συμμόρφωση των ληστρικών ινστιτούτων, ΑΜΕΣΗ! Και κάτι ακόμη: Όλα αυτά τα «συμμάζεμα», «όλα σ’ένα», «άρση βαρών» κλπ έχετε επιχειρήσει να τα πάρετε; Είναι σε μεγάλο βαθμό βιτρίνα, δύσκολα τα δίνουν οι τράπεζες ακόμη και σε υπερσυνεπείς πελάτες. Λοιπόν μαζέψτε τους τοκογλύφους ή με νομοθετημένες, ξεκάθαρες επεμβάσεις υπερ των πολιτών ή με εξαντλητική φορολόγηση των υπερκερδών τους. Ή μήπως «χρωστάτε» κι εσείς; Θα χαρώ για ένα σχόλιο!

    ΥΓ Και η «δική σας» Εθνική ενημέρωσε τους πελάτες της για αυτόματη αναπροσαρμογή των επιτοκίων των καρτών με βάση το euribor μηνός. Τώρα; Τώρα που μόνο προς τα πάνω μπορούν να κινηθούν τα επιτόκια; Μη μένετε θεατές! Θα εξευτελιστείτε κι εσεις!

  • 27 Οκτωβρίου 2009, 20:31 | Ραλλού

    Δεν έχω να σχολιάσω τίποτα, έχω να θέσω ένα ερώτημα. Έστω ότι ένας πολίτης πριν δεκαπέντε, περίπου, χρόνια εγγράφηκε στον ¨»Τειρεσία» για μια σειρά απλήρωτων συναλλαγματικών στην Εθνική Τράπεζα.
    Οι συναλλαγματικές αυτές έχουν εξοφληθεί εδώ και χρόνια στους εκδότες τους χέρι με χέρι. Τα στελέχη των συναλλαγματικών δεν υπάρχουν όλα στα χέρια του πολίτη. Έχουν χαθεί κατά την διάρκεια διάφορων μετακινήσεων.Σε ερώτηση προς τον «Τειρεσία», ο πολίτης, έλαβε την απάντηση ότι πρέπει να προσκομίσει από την Εθνική τράπεζα την λίστα ονομάτων των εκδοτών των συναλλαγματικών και ακολούθως να βρει τους εκδότες οι οποίοι θα βεβαιώσουν την εξόφληση κατά νούμερο συναλλαγματικής.
    1. Το ερώτημα προς το υποκατάστημα της εθνικής όπου βρίσκεται ο πολίτης έχει τεθεί από τον περασμένο Μάϊο. Παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις του πολίτη απάντηση δεν έχει δοθεί. Εφόσον η τράπεζα δεήσει να απαντήσει και εφόσον ο εκδότης ζει έχει καλώς. Εάν ο εκδότης έχει πεθάνει θα πρέπει, λέει, να προσκομιστεί ληξιαρχική πράξη θανάτου του. Πώς αυτό θα ζητηθεί από τον πολίτη και με ποιό δικαίωμα είναι άγνωστο. Ο πολίτης ζητάει έλεος.