Άρθρο 3 Τοπική αρμοδιότητα

Η τοπική αρμοδιότητα του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής  περιλαμβάνει τον θαλάσσιο χώρο ευθύνης της, τους λιμένες και τη χερσαία ζώνη αυτών, τα πλοία και τα πάσης φύσεως πλωτά ναυπηγήματα, όπως οι έννοιες αυτών καθορίζονται στις ισχύουσες διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

  • 13 Δεκεμβρίου 2010, 23:29 | Αχαιός

    Αρμοδιότητα της ΕΛ.ΑΚ Θαλάσσια χωρικά ύδατα ποταμούς και λίμνες της Ελλάδος.

  • 12 Δεκεμβρίου 2010, 23:22 | ΣΤΑΥΡΟΣ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ Η ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΟΜΙΚΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ – ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ – ΚΑΙ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.17 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 12 ΤΟΥ Ν.2289/95 ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:» Η αστυνόμευση στις θαλάσσιες περιοχές υπεράνω της υφαλοκρηπίδας ή της θαλάσσιας οικονομικής ζώνης της χώρας ασκείται από το Λιμενικό Σώμα και από την κατά Θάλασσα Οικονομική Αστυνομία (Θ.Ο.Α.) κατά τις διατάξεις περί αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών αυτών. Με αίτηση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας διαθέτει την αναγκαία ένοπλη δύναμη για ενίσχυση των οργάνων του Λιμενικού Σώματος.» ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ, ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ( ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ Η ΕΛΑΣ ΣΤΗΝ ΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΠΟΙΝΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ) ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ (ΕΛΕΓΧΟΣ – ΕΠΙΒΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΟΙΝΩΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η ΕΛΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ). ΠΑΡΑΤΕΙΡΕΙΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΔΟΞΟ: Η ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΞΗΡΑ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ Λ.Σ. (ΧΕΡΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΛΙΜΕΝΑ) ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΛΙΜΕΝΑ (ΑΡΘΡΟ 21 Ν.2971/01)!!!!!!!!! ΕΤΣΙ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ ΑΝΑΛΛΩΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ, ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ, ΣΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΤΗΣ ΧΕΡΣΑΙΑΣ ΖΩΝΗΣ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ – ΠΟΛΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΟΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΩΝ ΜΙΛΙΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ. ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ:
    1. Η ΕΛΑΣ ΑΣΚΕΙ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΕΛΙΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (ΒΛΕΠΕ ΔΙΑΣ),
    2. Η ΣΤΕΡΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝ ΟΝΟΜΑΣΤΕΙ,(Π.Χ. ΧΕΡΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΛΙΜΕΝΑ) ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΛΑΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΥΚΝΕΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 8 ΤΟΥ Ν.2800/00,
    3. ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΈΝΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΙΔΙΟΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΛΙΜΕΝΑ)
    4. Η ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΥΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΟΣ Λ.Σ.
    5. Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΤΟΥ ΝΔ444/70 ΟΤΑΝ ΑΝΕΛΥΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΛΙΜΕΝΑΣ, ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΓΕΝΙΕΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ 2971 ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΕ ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ ΜΙΚΡΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΧΘΕΙ ΧΕΡΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΛΙΜΕΝΑ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΑΣ, ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΗ ΠΟΥ Η ΧΑΡΑΓΜΕΝΗ ΧΕΡΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΟΔΙΚΗ ΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΤΗΣ ΕΛΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΥΣΗΧΙΑ ΤΗΣ.
    ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΑ ΧΩΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ, Η ΥΦΑΛΟΚΗΠΙΔΑ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΟΠΟΙΑΔΙΠΟΤΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΛΕΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ Λ.Σ., ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΤΟΠΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Λ.Σ. ΜΟΝΟ Η ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΙΜΈΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΣΑΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΠΑΦΗ ΠΛΟΙΟΥ – ΞΗΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΟΔΟΙ ΟΥΤΕ ΧΑΡΑΓΜΕΝΕΣ ΖΩΝΕΣ ΛΙΜΕΝΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ 2971. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ Λ.Σ. ΜΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΜΑΣ ΥΔΑΤΩΝ ΣΤΑ 12 Ν.ΜΙΛΙΑ. ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ Η ΕΛΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΣΤΕΡΙΑ, ΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΕΡΣΑΙΕΣ ΖΩΝΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ. Η ΔΙΩΞΗ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ, ΟΠΩΣ Π.Χ. ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΟΤΑΝ ΞΑΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΕΝΟΣ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΜΟΝΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.

  • 12 Δεκεμβρίου 2010, 12:14 | ΜΠΟΥΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Θεωρώ ότι είναι λάθος η αναφορά σε διεθνείς συμβάσεις, αφού κάποιες μπορεί να μην έχουν κυρωθεί, ούτε να κυρωθούν ποτέ για λόγους εθνικούς. Αν έχουν κυρωθεί, αποτελούν εσωτερικό δίκαιο.

  • 12 Δεκεμβρίου 2010, 12:33 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΣΤΙΣ ΧΕΡΣΑΙΕΣ ΖΩΝΕΣ Ή ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ ΕΙΤΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ ΝΑ ΄΄ΚΟΒΟΥΝ ΚΛΗΣΕΙΣ΄΄ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΥΘΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΝ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΣΑ9ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ-ΜΗΧΑΝΕΣ).ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΜΕ ΜΟΝΑΧΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ.Η ΔΙΠΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΛΛΑΣΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ Η ΕΛ.ΑΣ.ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΚΛΕΙΔΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 11 Δεκεμβρίου 2010, 20:15 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΑΙΓΙΑΛΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΛΙΑ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΣ-ΕΛΑΚ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ-ΠΟΛΥΣΥΧΝΑΣΤΕΣ ΠΛΑΖ κτλ ΚΑΘΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ.ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΕ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟΥΔΙΑ…ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΔ444/70 ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ

  • 9 Δεκεμβρίου 2010, 22:54 | Γιάπρος Σπύρος

    Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2971/2001 λιμένας είναι έκταση ξηράς και θάλασσας η οποία καλείται Ζώνη λιμένα και διακρίνεται σε χερσαία και θαλάσσια.

    είναι σαφές ότι η χερσαία ζώνη περιλαμβάνεται στο λιμένα και δεν χρειάζονται στο νόμο περιττές διατυπώσεις

    Το κείμενο του άρθρου έρχεται σε αντίθεση με την αιτιολογική έκθεση

    αν επιθυμείτε στην αρμοδιότητα του Λ.Σ. να περιλαμβάνονται και ναυπηγεία και λοιποί χώροι ναυτικού ενδιαφέροντος το κείμενο θα πρέπει να αντικατασταθεί ως εξής

    Η τοπική αρμοδιότητα του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής περιλαμβάνει τον θαλάσσιο χώρο ευθύνης της, τα πλοία και τα πάσης φύσεως πλωτά ναυπηγήματα, όπως οι έννοιες αυτών καθορίζονται στις ισχύουσες διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων, τους λιμένες και όσους χώρους εξομοιώνονται σε λιμένα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις

    Στο παρόν άρθρο θα πρέπει να καθοριστεί και ποιά ύλη εκφεύγει της αρμοδιότητας του Λ.Σ. με διαχωρισμό στα άφρακτα και στα περίφρακτα ώστε να έχουμε ένα σύγχρονο Ν444/70

    Σε ότι αφορά το θέμα του αιγιαλού και της παραλίας στο οποίο αναφέρονται οι αξιότιμοι συνομιλητές πράγματι αποτελεί πρόβλημα στις σχέσεις μεταξύ ΛΣ και ΕΛΑΣ

    Αρκετοί δεν έχουν κατανοήσει ότι ιστορικά η ανάθεση αρμοδιότητας στον Λιμενάρχη στο θέμα του αιγιαλού παραλίας δεν οφείλεται στον αστυνομικό ρόλο του Λ.Σ. αλλά στην ιδιότητα του Λιμενάρχη ως κατά τόπο εκπροσώπου του ΥΕΘΑ και της ναυτικής διοίκησης με σκοπό την προστασία των ακτών για λόγους εθνικής άμυνας και πολεμικής χρησιμοποίησης των ακτών
    [37487/1540/11-05-1960 ΥΕΝ/ΔΛΑ 1, 5887/16-07-1971 ΥΕΝ/ΔΛΑ 1, Ν.Δ.3596/56,

    Τέλος επί θεμάτων αιγιαλού αρμόδια είναι και η κτηματική υπηρεσία

    Θα πρέπει το θέμα να τελειώσει με αυτό το νόμο και να ρυθμιστεί ξεκάθαρα

    Βέβαια όπως προανέφερα σε άλλη τοποθέτηση μου δεν υφίσταται νομοθετικός ορισμός της ακτής.

    Kατά τον Σταμάτη [βλέπε ΣΤΑΜΑΤΗ ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 1968 σελ 28 ] ακτή [coast] θεωρείται η λωρίδα ξηράς που συμπίπτει στην έννοια του αιγιαλού [shore]

    Όμως shore και coast στο εξωτερικό είναι δύο διαφορετικές έννοιες
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shore
    http://en.wikipedia.org/wiki/Coast

    Κατά τη γνώμη μου δεν έχει καμία θέση το Λ.Σ. σε θέματα γενικής αστυνόμευσης επί εδάφους [πλήν λιμένων και εξομοιούμενων χώρων] και καλό θα είναι να του αφαιρεθεί ακόμη και η αρμοδιότητα διοικητικών κυρώσεων η οποία να ανατεθεί στην Κτηματική Υπηρεσία

    Άλλωστε όλη η διαδικασία εξαρτάται από την ΚΥΔ και τις αυτοψίες της οπότε είναι αρκετά γραφειοκρατικό για να επιτύχει τον προληπτικό του στόχο.

    Επίσης

    Προτείνω να περιληφθεί και άλλο άρθρο στο νόμο σχετικά με τις σχέσεις με τις άλλες αρχές και με τα καθήκοντα ανακριτικών υπαλλήλων

    Σε ότι αφορά τις σχέσεις με τις άλλες αρχές προτείνω να περιληφθεούν οι αντίστοιχες διατάξεις του άρθρου 18 του Ν1481/84 ως ακολούθως

    Σχέση με τις δικαστικές και άλλες αρχές.

    1. Το προσωπικό του ΛΣ-ΕΛΑΚ έχει υποχρέωση να εκτελεί τις δικαστικές αποφάσεις και να συμμορφώνεται στις σχετικές εντολές των αρμόδιων δικαστών. Οι σχέσεις του προσωπικού του ΛΣ-ΕΛΑΚ με τις δικαστικές αρχές, όταν ασκεί καθήκοντα ανακριτικού υπαλλήλου και δημόσιου κατήγορου, ρυθμίζονται από τον οργανισμό δικαστηρίων και τον κώδικα ποινικής δικονομίας.

    2. Οι υπηρεσίες του ΛΣ-ΕΛΑΚ εκτελούν μόνο τα έργα που σχετίζονται με την αποστολή του, όπως την καθορίζει ο νόμος και ο εσωτερικός κανονισμός.

    3. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης δεν επιδίδουν δικόγραφα αστικών υποθέσεων. Τα έγγραφα ποινικής διαδικασίας που αφορούν το προσωπικό επιδίδονται με διαταγή του διοικητή της υπηρεσίας στη δύναμη της οποίας ανήκει ο κλητευόμενος.

    4. Οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, τα ν.π.δ.δ. και οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης παρέχουν στις υπηρεσίες του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης κάθε πληροφορία για ζητήματα δημόσιας και κρατικής ασφάλειας.

    5. Το ΛΣ-ΕΛΑΚ εκτελεί μόνο τα έργα που προβλέπονται από διατάξεις νόμων, προεδρικών διαταγμάτων ή υπουργικών αποφάσεων τα σχέδια των οποίων έχουν προσυπογραφεί από τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη.

    Σε ότι αφορά τα καθήκοντα ανακριτικών υπαλλήλων είναι ευκαιρία να τεθεί το θέμα σε μια σωστή βάση

    Όσον αφορά το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος ανακριτικοί υπάλληλοι νοούνται
    [σχετική βιβλιογραφία Η Προκαταρκτική Εξέταση Ηλία Π. Αλατσά, Προϊστάμενου Πταισματοδικείου Πειραιώς, Β΄έκδοση 2006 αλλά και οι ΑΠ 54/29, 1698/49 Εισαγγ Χίου και ΝΣΚ 353/1952] :

    Σύμφωνα με το άρθρο 6 του Α.Ν. της 28/30 Οκτ. 1935 ο οποίος διατηρήθηκε σε ισχύ με το άρθρο 594 του ΚΠΔ α)Οι προϊστάμενοι των λιμενικών αρχών είτε οι νόμιμοι αυτών αναπληρωταί ως και οι οπωσδήποτε υπό τας διαταγάς των υπηρετούντες αξιωματικοί και υπαξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος.
    β)Οι προϊστάμενοι των λιμενικών σταθμών υπαξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος και οι υπάλληλοι λιμένων, είτε οι νόμιμοι αυτών αναπληρωταί.

    Σύμφωνα με το άρθρο 159 του Ν.Δ. 187/1973 οι προϊστάμενοι των λιμενικών αρχών και οι νόμιμοι αναπληρωτές τους καθώς και οι υπηρετούντες υπό τις διαταγές τους αξιωματικοί, ανθυπασπιστές και αρχικελευστές του λιμενικού σώματος σχετικά με τα εγκλήματα που τελέστηκαν στην περιφέρειά τους.

    Σύμφωνα με το άρθρο 127 παρ. 1[γ] του Κώδικα προσωπικού Λ.Σ. [Ν. 3079/02] οι Διοικητές των Λιμενικών Τμημάτων και το προσωπικό αυτών ασκούν στην περιοχή αρμοδιότητάς τους καθήκοντα γενικού ανακριτικού υπαλλήλου σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

    Επιπρόσθετα έχουν την ιδιότητα του ειδικού ανακριτικού υπαλλήλου :

    Σύμφωνα με το άρθρο 20 παρ. 1 του Ν.1729/87 και το άρθρο 41 παρ.1 του Ν3459/06 οι υπάλληλοι του Λιμενικού Σώματος κατά λόγο αρμοδιότητας για την αστυνόμευση έλεγχο και προανάκριση κατά τις διατάξεις των άρθρων 34 και 243 του Κ.Π.Δ. για τη διαπίστωση των παραβάσεων των νόμων περί ναρκωτικών

    Σύμφωνα με το άρθρο 12 του ΝΔ 420/1970 «Αλιευτικός Κώδιξ» τα Λιμενικά Όργανα του Κράτους για τις παραβάσεις των μέτρων του τρόπου αλιείας.

    Σύμφωνα με τα άρθρα 165, 169, 174 ν. 2960/2001 τα Λιμενικά Όργανα ως προς το έγκλημα της λαθρεμπορίας.

    Από τις ανωτέρω διατάξεις προκύπτει ότι για κάθε κατηγορία Λιμενικής Υπηρεσίας [Λιμενικές Αρχές, Λιμενικά Τμήματα, Λιμενικοί Σταθμοί] ισχύουν διαφορετικές διατάξεις για την ιδιότητα του ανακριτικού υπαλλήλου.

    Επίσης η Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων η οποία σύμφωνα με το άρθρο 7 του Κώδικα προσωπικού Λ.Σ. [Ν. 3079/02] λογίζεται ως παραγωγική σχολή ενώ σύμφωνα με το άρθρο 129 του ίδιου Κώδικα για τους Λιμενοφύλακες από την κατάταξή τους στη Σχολή Δόκιμων Λιμενοφυλάκων εφαρμόζονται ανάλογα οι εκάστοτε ισχύουσες για τους Υπαξιωματικούς του Λ.Σ. διατάξεις, εκτός αν διαφορετικά ορίζεται στον Κώδικα αυτόν.

    Κατά τη γνώμη θα πρέπει να καταργηθούν όλες οι ανωτέρω διατάξεις και στο άρθρο 33 του ΚΠΔ να προστεθούν ως γενικοί ανακριτικοί υπάλληλοι ΑΠΑΝΤΕΣ οι απόφοιτοι παραγωγικών σχολών Λ.Σ.

  • 9 Δεκεμβρίου 2010, 20:19 | ΜΑΡΙΟΣ

    Ο αιγιαλός σε πολλές περιπτώσεις δεν έχει καν χαραχθεί, σε άλλες περιπτώσεις η υπάρχουσα χάραξη δεν ανταποκρίνεται στον ορισμό του αιγιαλού καθόσον έχουν περάσει ακόμα και 50 χρόνια από τη τελευταία χάραξη του.Πάντως σε όλες τις περιπτώσεις τα όρια είναι δυσδιάκριτα με αποτέλεσμα μόνο η καθ ύλη αρμόδια υπηρεσία(Κτηματική), να δύναται να αποτυπώσει με ακρίβεια και πάντως χωρίς αμφισβήτηση .Ως εκ τούτου η αστυνομική αρμοδιότητα του σώματος εκτιμώ ότι δεν θα πρέπει να περιλαμβάνει τον αιγιαλό διότι σ’ αυτή τη περίπτωση θα δημιουργηθούν προβλήματα στις σχέσεις με την ΕΛΑΣ.

  • 9 Δεκεμβρίου 2010, 12:01 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ

    Σχετικά με το παρόν άρθρο, θα πρέπει να συμπεριληφθούν στην τοπική αρμοδιότητα του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και οι χώροι του αιγιαλού και παραλίας.Στους ανωτέρω χώρους υφίσταται μόνο ειδική καθ΄ύλην αρμοδιότητα των Λιμενικών Αρχών, κατ΄εξουσιοδότηση των διατάξεων του άρθρου 23 του Ν.2242/1994(ΦΕΚ.162Α)για τον έλεγχο και επιβολή διοικητικών κυρώσεων για αυθαίρετες κατασκευές. Στην πράξη συμβαίνει, ιδίως την θερινή περίοδο , να καταγγέλλονται από πολίτες παραβάσεις της ισχύουσας νομοθεσίας, εκτός των αυθαιρέτων κατασκευών, εκλιπαρώντας την επέμβαση των Λιμενικών Αρχών, έστω και αναρμοδίως, πράξεις όπως της υπέρβασης των τ.μ. των ομπρελοκαθισμάτων, της ρύπανσης από σκουπίδια, της στάθμευσης οχημάτων ή την εγκατάλειψη λέμβων στους χώρους του αιγιαλού και παραλίας κ.λ.π, αφού δεν βρίσκουν ανταπόκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ, της Κτ. Υπηρεσίας και των οικείων Ο.Τ.Α , αναλόγως. Μία αρμόδια υπηρεσία για ενότητα δικαίου.

  • 9 Δεκεμβρίου 2010, 11:17 | ΝΗΡΕΑΣ

    ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΘΕΤΙΚΟ ΒΗΜΑ.
    ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Η ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΛΣ.
    ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ.
    ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ (ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ-ΑΛΙΕΙΑ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ)
    ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ, ΑΚΡΙΒΟΥΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΜΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ Ν/Σ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ, Η ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΥΠΠΠ ΚΑΙ ΥΘΥΝΑΛ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

  • 9 Δεκεμβρίου 2010, 04:18 | Γεώργιος Νικόπουλος

    Να υπάρχει συνεργασία και συντονισμός ενεργειών μεταξύ Ακτοφυλακής – ΕΛΑΣ ακόμη και Τροχαίας σε τοπικό επίπεδο κατά το πρότυπο συνεργασίας πεζικού – αρμάτων – πυροβολικού.
    Καμιά γενική νομοθετική ρύθμιση καθορισμού αρμοδιοτήτων δεν μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά όλες τις περιπτώσεις παραβάσεων στον Αιγιαλό. Απαιτείται στενή συνεργασία, ακόμη και μικτές περιπολίες.
    Συντονιστής σε τοπικό επίπεδο μπορεί να είναι ο ανώτερος ή αρχαιότερος και αυτός θα επιβάλει τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις όπου υπάρχει επικάλυψη αρμοδιοτήτων.

    Ακόμη απαιτείται η στενή συνεργασία της ακτοφυλακής με εξειδικευμένα τμήματα της ΕΛΑΣ όπως δίωξης ναρκωτικών και τρομοκρατίας και με τμήματα του υπουργείου οικονομικών όπως λαθρεμπορίας καυσίμων.
    Η επικάλυψη αρμοδιοτήτων αντιμετωπίζεται μόνο με στενή συνεργασία σε τοπικό επίπεδο.
    Ακόμη να εξετασθεί αν η ακτοφυλακή ή ένα μικτό σώμα πρέπει και μπορεί να αναλάβει καθήκοντα γενικής αστυνόμευσης σε μικρά νησιά χωρίς μόνιμο αστυνομικό σταθμό.

  • 8 Δεκεμβρίου 2010, 21:42 | ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ

    ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΠΕΡΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΩΝ – ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ¨ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΟΜΟΙΟΥΜΕΝΕΣ ΖΩΝΕΣ ΛΙΜΕΝΑ¨
    ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΤΕΙ ΕΑΝ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ΘΑ ΕΠΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΠΙ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΤΕΛΟΥΜΕΝΟΥ ΑΔΙΚΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΧΕΡΣΑΙΑ ΖΩΝΗ ΛΙΜΕΝΟ, (ΜΗ ΠΕΡΙΦΡΑΚΤΗ)ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ.
    ΚΑΤΑΦΑΝΑΙΣΤΑΤΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ, ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΠΛΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΤΙ, ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ( ΝΑΥΤΙΚΟΙ, ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ, ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΛΟΙΠΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ) ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ Υ.Θ.Υ.Ν.ΑΛ. ΚΑΙ ΤΟΥ Υ.Π.τ.Π. ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΥΤΟΥΝ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.

  • Στις τοπικές αρμοδιότητες πρέπει να προστεθεί και ο έλεγχος των περιοχών εντός αιγιαλού και παραλίας. Σήμερα, όπου δεν έχει χαραχθεί χερσαία ζώνη έχει αρμοδιότητα η ελληνική Αστυνομια. Ότι είναι εντός αιγιαλού και παραλίας πρέπει να περάσει στην αρμοδιότητα του Λιμενικού σώματος. Ευχαριστώ

  • 8 Δεκεμβρίου 2010, 11:55 | ΑΧΙΛΛΕΑΣ

    Σχετικά με το παρόν άρθρο είναι σωστή η πρόταση του περί αρμοδιότητας.
    Αλλά θα έπρεπε να ξεκαθαριστεί το θέμα Αιγιαλού και Παραλίας και ειδικά με τις διοικητικές παραβάσεις καθώς και τις ποινικές στο ποιο είναι υπεύθυνος και που.

  • 7 Δεκεμβρίου 2010, 16:09 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΙΓΙΑΛΟΥ

  • 6 Δεκεμβρίου 2010, 15:08 | ΜΑΣΣΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΟ 5/12/2010 ΑΠΑΛΗΦΘΗΚΑΝ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

  • 6 Δεκεμβρίου 2010, 14:45 | Κώστας Κωστόπουλος

    Ειναι απαραίτητο περισσότερες διευκρινήσεις γιατί πάλι θα έχουμε πρόβλήματα με την ΕΛΑΣ
    Σε έργα στον αιγιαλό ποιός θα είναι αρμόδιος; Οχι διοικητικες κυρώσεις το Λιμενικό και ποινικές η ΕΛΑΣ ! Ολη την υπόθεση ΕΝΑΣ!!!!! Η ΕΛΑΣ!!!

  • 5 Δεκεμβρίου 2010, 21:59 | Νικόλαος Νικολιάς

    Ποια Δημόσια Αρχή έχει αρμοδιότητα ελέγχου και επιβολής του Νόμου σε περιοχές Ναυπηγείων, δεξαμενισμού πλοίων, παραθαλάσσιων εγκαταστάσεων διακίνησης πετρελαιοειδών, τσιμέντων,κ.α, που δεν προσιδιάζουν στην έννοια του λιμένος;;;
    Ποια Δημόσια Αρχή έχει αρμοδιότητα επιβολής του Νόμου για παραβάσεις «Αιγιαλού και Παραλίας»;;;
    Ποια Δημόσια Αρχή έχει αρμοδιότητα επιβολής του Νόμου όταν εγκαταστάσεις Ξηράς ρυπαίνουν το θαλάσσιο περιβάλλον;;;
    Απαιτούνται:διευκρινήσεις και συμπληρώσεις.

  • 5 Δεκεμβρίου 2010, 14:21 | ΜΑΣΣΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ<>ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ<> ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΡΝΑΓΙΩΝ,ΝΑΥΠΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΛΙΜΕΝΕΣ Η ΧΕΡΣΑΙΕΣ ΖΩΝΕΣ ΛΙΜΕΝΩΝ Κ.Λ.Π ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕ ΣΥΝΥΠΑΡΧΕΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΝΑΥΤΙΚΕΣ-ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ-ΑΛΙΕΥΤΙΚΕΣ Η ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣΠΟΥ ΑΠΤΟΝΤΑΙ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΙΜ.ΣΩΜΑΤΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΟΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ-Ν.444/82 ΚΛΠ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛ.ΑΣ

  • 4 Δεκεμβρίου 2010, 16:50 | ΝΙΚΟΣ

    ολα τα αρθρα ειναι πολύ καλά συγχαρητήρια στον υπουργό