6. Θεωρείτε αναγκαία την αναμοριοδότηση των σχολείων; Αν ναι, συμφωνείτε με την προτεινόμενη διαδικασία αναμοριοδότησης;

  • 29 Απριλίου 2011, 23:22 | Γκουβεντάρης Άγγελος

    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΑΘΕΣΗ.

  • 29 Απριλίου 2011, 23:16 | ΜΑΡΙΑ Χ.

    Ναι στην αναμοριοδότηση. Ναι και στην αναδρομική ισχύ υπό την εξής προυπόθεση: να στείλουν σε δυσπρόσιτα αυτούς που έπαιρναν μόρια δυσπρόσιτου υπηρετώντας σε γραφεία στον τόπο κατοικίας τους. Έτσι θα καλυφθούν πολλά κενά στις ακριτικές περιοχές και δε θα χρειάζεται τριετία για τους νεοδιόριστους ώστε να έχουν δικαίωμα μετάθεσης.
    Η χαμηλή μοριοδότηση της άδειας ανατροφής είναι άδικη, στρέφεται κατά της μητρότητας και του θεσμού της οικογένειας σε μια εποχή όπου αξίες και θεσμοί περνούν κρίση. Είναι παράλογο να συγκρίνεται ο χρόνος της ανατροφής ενός παιδιού με το χρόνο που χρησιμοποιεί κάποιος για να πάρει ένα δεύτερο πτυχίο.

  • ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

    Συμμετέχοντας στη δημόσια διαβούλευση περί αποσπάσεων και μεταθέσεων εκπαιδευτικών υποβάλλουμε τις παρακάτω προτάσεις;

    ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

    1) Να μην ισχύει η τριετία παραμονής στην θέση διορισμού, για τρίτεκνους και πολύτεκνους εκπαιδευτικούς να παραμείνει σε ισχύ ο παλιός νόμος που προέβλεπε ένα έτος.

    2) οι Τρίτεκνοι και πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί που πριν τον διορισμό τους είχαν υπηρετήσει τουλάχιστον για δυο (2) διδακτικά έτη ως αναπληρωτές σε παραμεθόριες περιοχές να έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για μετάθεση χωρίς υποχρέωση υπηρέτησης της θέσης διορισμού.

    3) ο χρόνος υπηρέτησης της δεύτερης (μετά την μετάθεση) θέσης να μειωθεί για τους τρίτεκνους και πολύτεκνους από δυο σε ένα έτος.

    4) Να αυξηθεί αισθητά η μοριοδότηση των παιδιών και της συνυπηρέτησης ,σε επίπεδο νομού και όχι μόνο Δήμου

    ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

    Για Τρίτεκνους και πολύτεκνους, να παραμείνει σε ισχύ το παλαιό καθεστώς χωρίς περιορισμούς.

    Οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί δεν ζητούν μεταθέσεις και αποσπάσεις απλώς για να παραμείνουν στο σπίτι τους αλλά γιατί δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, λόγω αυξημένων υποχρεώσεων.

    Στο νόμο περί μνημονίου η εκπαίδευση εξαιρείται από έκτακτα μέτρα , γιατί η Κυβέρνηση δεν τηρεί όσα η ίδια ενoμοθέτησε;

    Εξάντλησε η κυβέρνηση όλα τα άλλα μέτρα (πάταξη φοροδιαφυγής) ή πατάσσει τους ασθενέστερους;
    Ελπίζουμε να μην είναι και αυτή η διαβούλευση για το “θεαθήναι”

    ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

  • 29 Απριλίου 2011, 01:31 | Γαϊτάνος Κώστας

    Η αναμοριοδότηση σε πολλές περιπτώσεις είναι αναγκαία διότι έχουν αλλάξει οι συνθήκες πρόσβασης σε κάποιες περιοχές (π.χ. η Εγνατία Οδός έχει αλλάξει όλο το «τοπίο» των μετακινήσεων στη Βόρεια Ελλάδα).

    Δεν είναι σωστό να ισχύσει αναδρομικά. ΟΜΩΣ αν το μέγιστο των μορίων αλλάξει από 12 σε 15 (για παράδειγμα), θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν όλα τα μόρια, όλων των συναδέλφων, για όλα τα προηγούμενα χρόνια (με έναν απλό πολλαπλασιασμό επί 15/12).

    Η μεγάλη πληγή όμως (όπως ανέφεραν και άλλοι) είναι οι σκανδαλώδεις μοριοδοτήσεις με τα μόρια της οργανικής θέσης όλων αυτών που ήταν αποσπασμένοι σε γραφεία, υπηρεσίες, Ι.Ε.Κ. κ.τ.λ.
    Αυτές οι μοριοδοτήσεις, σε συνδυασμό με τις χιλιάδες πολυτέκνων που διορίστηκαν στα αστικά κέντρα, διέλυσαν το σύστημα των μεταθέσεων.

    Αν θέλει το υπουργείο να μιλάει για αξιοκρατία, όλα αυτά τα μόρια να ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ.
    Και επειδή είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα πέσουν να με «φάνε», θα τους θυμίσω μια ιστορία που δεν τη θυμάται πολύς κόσμος. Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας (επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ) πολύ ορθά αποφάσισε το Υπ.Ε.Π.Θ., ότι όσοι υπηρετούν σε ΙΕΚ θα παίρνουν τα μόρια της περιοχής που βρίσκεται το Ι.Ε.Κ. Αυτό το καθεστώς έμεινε για 2 χρόνια…και ξαφνικά, πριν τις εκλογές του 2004, βγήκε ένα ωραίο «φιρμάνι» από το Υπουργείο που έλεγε ότι όσοι υπηρετούν σε ΙΕΚ θα παίρνουν και πάλι τα μόρια της οργανικής τους και μάλιστα (άκουσον, άκουσον!) με ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ 2 ετών!
    Για εκείνη την ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ισχύ δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς….

    (το παράδοξο της υπόθεσης: συνάδελφοι αποσπασμένοι από Αθήνα και Θεσ/νίκη σε ΙΕΚ ακριτικού νησιού να παίρνουν 1 μόριο, ενώ δεκάδες «φευγάτοι» από το ακριτικό νησί σε ΙΕΚ της Αθήνας και Θεσσαλονίκης να παίρνουν 9, 10, και 11 μόρια)

  • 29 Απριλίου 2011, 01:11 | Κωνσταντίνος Ταμπάκος

    Σίγουρα τα μόρια δυσμένειας κάθε σχολείου πρέπει να αλλάξουν.
    ……
    Πιστεύω όμως, ότι ταυτόχρονα πρέπει να προβλεφθούν και μόρια δυσμένειας ανάλογα με την απόσταση (χιλιομετρική) και το χρόνο μετακίνησης (με ΙΧ και καράβι) απ’ την περιοχή μετάθεσης στην περιοχή που ανήκει η κύρια κατοικία του εκπαιδευτικού. Αυτά θα έχουν νόημα ΜΟΝΟ για την περιοχή αυτή με τις εξής δύο προϋποθέσεις:
    1. Κάνει αίτηση για μετάθεση κάθε χρόνο και βάζει την περιοχή αυτή στο νούμερο 1.
    2. Δεν έχει πάρει απόσπαση.
    ……
    Αν κάποιο χρόνο πάρει απόσπαση, χάνονται όλα τα προηγούμενα μόρια αυτής της κατηγορίας.
    Αν τυχόν μετατεθεί σε άλλη περιοχή προτίμησης παραμένουν σε ισχύ και αθροίζονται με τα καινούργια εφόσον ισχύουν οι προηγούμενες προϋποθέσεις.
    ……
    Ενδεικτικά, θα μπορούσε κάθε χιλιόμετρο να δίνει 0,01 μόρια και κάθε ώρα 0,5 μόρια.
    Π.χ. Ας πάρουμε για παράδειγμα έναν εκπαιδευτικό από τη Λάρισα που υπηρετεί στη Ρόδο. Για την Α’ Λάρισας θα παίρνει επιπλέον 0,01*815 + 13*0,5 = 8,15 + 6,5 = 14,65 μόρια για κάθε έτος παραμονής στη Ρόδο με τις προηγούμενες προϋποθέσεις. Το κίνητρο για να υπηρετεί και να μη ζητάει αποσπάσεις είναι καλό νομίζω.
    ……
    Σίγουρα η πρόταση επιδέχεται βελτίωση. Μία απλή σκέψη είναι.

  • 28 Απριλίου 2011, 20:49 | Akis

    Ασφαλώς απαιτείται αναμοριοδότηση, οι καιροί άλλαξαν. Το πλήθος κατοίκων πρέπει να τυγχάνει αυξημένης βαρύτητας διότι είναι ακράδαντο κριτήριο. Αν εξετάσουμε δε και τη συνάρτησή του με τα υπόλοιπα θα μπορούσε να είναι και το μόνο κριτήριο. Παρεμπιπτόντως, αν έχετε τα κότσια να άρετε κάποιες αδικίες, σας δίνεται η ευκαιρία να αφαιρέσετε τα μόρια που έχουν κερδηθεί από εκπ/κούς χωρίς να έχουν υπηρετήσει σε δυσμενείς θέσεις, βλ. βυσματοαποσπάσεις, κυήσεις, άδειες κλπ.

  • 28 Απριλίου 2011, 10:38 | Σωτήρης

    Αναμοριοδότηση πρέπει να γίνει, αλλά όχι αναδρομικά, ούτε άμεσα. Πολλοί έχουμε επενδύσει ένα μεγάλο μέρος της ζωής μας με βάση το τρέχον σύστημα μοριοδότησης. Δεν χρειάζεται αιφνιδιασμός. Αν κάτι έπρεπε να ισχύσει αναδρομικά, αυτό είναι η αφαίρεση μορίων αυτών που ήταν τόσα χρόνια στα γραφεία δίπλα στο σπίτι τους και έπαιρναν τα μόρια της οργανικής τους.
    Τα 15 μόρια σε… 12βάθμια κλίμακα φρονώ ότι είναι πολλά.
    Όσο για τη μη μοριοδότηση κατά την περίοδο ανατροφής πιστεύω ότι είναι άδικη, όμως δεν θα πρέπει να υπολογίζεται ο χρόνος αυτός στο συνολικό χρόνο που απαιτείται για θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.

  • 28 Απριλίου 2011, 01:42 | Αθηνά

    Οπωσδήποτε να αφαιρεθούν τα μόρια από όσους υπηρέτησαν σε γραφεία δίπλα στο σπίτι τους και έπαιρναν τα μπόλικα-μπόλικα μόρια της οργανικής τους. Αυτή είναι η μεγάλη αδικία κι αυτό πρέπει να διορθωθεί έστω και αναδρομικά. Τώρα είναι η ευκαιρία να αποδωθεί δικαιοσύνη. Θέλει το Υπουργείο;

  • 27 Απριλίου 2011, 15:12 | Α.Α

    H ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ; ΤΑ ΠΥΣΔΕ Η ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ; ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΥΣΔΕ ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ 20 ΛΕΠΤΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ 8 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΩΝ 50 ΛΕΠΤΩΝ ΤΑ ΙΔΙΑ; Η ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ -ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ- ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΚΑΤΆ ΕΝΑ (ΔΗΛΑΔΗ 9); ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΕΛΙΚΑ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΌΊΔΙΑ ΟΛΩΝ….. ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Π.Χ. ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Η΄ΑΛΛΑ;

  • 27 Απριλίου 2011, 12:52 | Μανουσάκης Γεώργιος

    Γενικά, ναι.
    Όμως, για τις μεταθέσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, θα έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη και η απόσταση της τρέχουσας τοποθέτησης από τον τόπο μόνιμης κατοικίας. Δεν είναι λογικό, π.χ. ο κάτοικος της Πελοποννήσου που υπηρετεί στη Ρόδο (λόγω αρχικής τοποθέτησης) να παίρνει 1 μόριο, ενώ κάποιος που υπηρετεί στον νομό του, να παίρνει περισσότερα. Αυτό μπορεί να εξασφαλιστεί πολύ εύκολα με βάση την μόνιμη κατοικία του εκπαιδευτικού, όπως αυτή προσδιορίζεται από την αντίστοιχη ΔΟΥ για παράδειγμα.
    Επίσης σε ότι αφορά τις αποσπάσεις, θα έπρεπε να υπάρξει κάποιου είδους αρνητική μοριοδότηση, έτσι ώστε να εξαλειφθούν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που παίρνουν (χωρίς κάποιον πραγματικά σοβαρό λόγο -υγείας ή κοινωνικό) συνεχώς αποσπάσεις, με αποτέλεσμα επί πολλά χρόνια να μην υπηρετούν σε θέση εκπαιδευτικού.

  • 26 Απριλίου 2011, 23:53 | ANASTASIS

    Η ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ……….ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΡΙΑ ΜΟΡΙΩΝ ΑΝΑ ΝΟΜΟ

  • 26 Απριλίου 2011, 15:54 | Ι.Κατσενος

    Το σύστημα μοριοδότησης με βάση την απόσταση από την πρωτεύουσα του νομού απεικονίζει την κατάσταση της Ελλάδας το 1960. Τα μόρια που λαμβάνει ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να μην συναρτώνται από την απόσταση από τον τόπο όπου αυτός έχει τη μόνιμη κατοικία του. Είναι τελείως σχιζοφρενικό εκπαιδευτικός που μένει π.χ. στον Πύργο Ηλείας και διδάσκει στη Βάρδα Ηλείας να παίρνει περισσότερα μόρια από εκπαιδευτικό που κατοικεί μόνιμα στην Ορεστιάδα και διορίστηκε μέσα στην πόλη του Πύργου -γιατί εκεί μόνο προσλήφθηκαν εκείνη τη χρονιά εκπαιδευτικοί με την ειδικότητά του!!!! Η εξέλιξη των πληροφοριακών συστημάτων επιτρέπει τους σύνθετους υπολογισμούς που θα απαιτούνταν και σε περίπτωση αλλαγής τόπου μόνιμης κατοικίας και ότι άλλο θέλουμε να προβλέψουμε στο σύστημα.

  • 25 Απριλίου 2011, 22:32 | Περικλής Θωίδης

    Δεν θεωρώ καθόλου αναγκαία την αλλαγή μοριοδότησης γιατί μόνο γραφειοκρατία και μπερδέματα θα δημιουργήσει… Εκείνο όμως που με κούφανε είναι η παράγραφος που λέει ότι δύο σχολεία της ΙΒ κατηγορίας το ένα θα παίρνει 12 μόρια και το άλλο μετά από αιτιολόγηση θα παίρνει 15 !!! Θεέ και κύριε… ποιο μυαλό τα σκέφτεται αυτά… καλά βρε αθεόφοβοι γιατι δεν δημιουργείτε κατηγορία ΙΕ και έχετε διαφορετική μοριοδότηση σε μία κατηγορία; να σας πω εγώ… για να γίνει μπάχαλο και βλέποντας ΙΒ να μην ξέρουν πόσα μόρια να δώσουν οι υπηρεσίες !!! να χρειάζονται βεβαιώσεις και κόντρα βεβαιώσεις και πιστοποιητικά για να αποδεικνύουν οι εκπαιδευτικοί όταν βρεθούν σε άλλο νομό πόσα μόρια έχει το ΙΒ σχολείο τους !!!!!

  • 24 Απριλίου 2011, 07:55 | Αλέξανδρος Αλεξανδρίδης

    Θεωρώ το πλαίσιο των προτάσεων για την αναμόρφωση του συστήματος των μεταθέσεων και αποσπάσεων σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ότι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και γενικότερα επιδιώκει να καθιερώσει ένα πιο αξιοκρατικό μηχανισμό εφαρμογής των εν λόγω εκπαιδευτικών υπηρεσιακών μεταβολών.
    Θα ήθελα όμως να διατυπώσω μια σοβαρή επιφύλαξή μου για την παράγραφο 4 των «Θεμάτων Μεταθέσεων» (σελ. 9 του αρχείου των προτάσεων προς διαβούλευση). Εκεί ρητά αναφέρεται ότι η περίοδος της άδειας ανατροφής τέκνου θα μοριοδοτείται μόνο με μία (1) μονάδα μετάθεσης. Πιστεύω ότι η πρόταση αυτή είναι εξαιρετικά σκληρή και άδικη, ενώ ξεφεύγει και από το επιδιωκώμενο πιστεύω πρόσωπο κοινωνικής ευαισθησίας της Πολιτείας. Μία γυναίκα εκπαιδευτικός, που είναι σχεδόν αναγκασμένη να χρησιμοποιήσει την άδεια ανατροφής τέκνου, προκειμένου να θηλάσει το παιδί της και να το προσέξει τους πρώτους πιο απαιτητικούς μήνες της ζωής του, «τιμωρείται» ουσιαστικά που έγινε μητέρα, με σχεδόν μηδενισμό των μορίων μετάθεσης για τη συγκεκριμένη περίοδο της άδειας ανατροφής. Νομίζω ότι είναι καιρός να δούμε πιο υπεύθυνα τα θέματα που αφορούν τις γονικές υποχρεώσεις και πως τα προβλήματα που προκύπτουν θα αντιμετωπίζονται καλύτερα και με μεγαλύτερη ευαισθησία, στα πλαίσια πάντα των εργασιακών μας υποχρεώσεων. Θα μπορέσουμε έτσι να πλησιάσουμε λίγο άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες απέχουν από μας σήμερα κατά πολύ σε τέτοιου είδους ζητήματα. Από τη θέση λοιπόν του εκπαιδευτικού και πολύ περισσότερο του μελλοντικού πατέρα, σας καλώ να επανεξετάσετε τη μοριοδότηση των γυναικών που βρίσκονται σε άδεια ανατροφής τέκνου.

  • 23 Απριλίου 2011, 18:42 | Μάγδα

    Θα αναπροσαρμόσετε τα μόρια όλων των εκπαιδευτικών που έχουν κάνει έως τώρα χρήση αυτού του δικαιώματος και θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτά τα μόρια σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση μεταθέσεων και αποσπάσεων (και άλλων κρίσεων); Διαφορετικά δεν θα υπάρχει ισονομία. Μόνον τότε μπορούμε να μιλάμε επί ίσοις όροις. Και μόνον τότε μία τέτοια ενέργεια θα είναι καλοδεχούμενη. Πώς σκέφτεστε να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα; Διαφορετικά θα υπάρξουν πολλές προσφυγές, για λόγους μη ισονομίας.

  • 23 Απριλίου 2011, 08:56 | Δημήτρης

    Προφανώς, αφού η πρόσβαση σε περιοχές, ο πληθυσμός οι συνθήκες διαβίωσης κλπ. έχουν αλλάξει δραματικά.
    Η μοριοδότηση όμως πρέπει να συνδεθεί και με την απόσταση από τον τόπο ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ σου. Προσοχή: ΟΧΙ από τον τόπο κατοικίας.

  • 22 Απριλίου 2011, 00:46 | Κώστας

    Προσέξτε τι γράφετε! Αυτό με την μοριοδότηση σε σχέση με την απόσταση απ’ την περιοχή εντοπιότητας είναι παράλογο. Δηλαδή κάποιος πχ από Θεσ. που θα δουλεύει στο Ηράκλειο Κρήτης πρέπει να παίρνει πιο πολλά μόρια από ότι κάποιος απ’ το Ηράκλειο που δουλεύει πχ στη Σίφνο; Πρέπει να κάνετε πλάκα. Την ίδια ποιότητα ζωής έχει το Ηράκλειο, την ίδια ασφάλεια; την ίδια συγκοινωνία; θεσ-Ηράκλειο υπάρχει απευθείας πτήση.. για πηγαίνετε από Ηράκλειο Σίφνο…Είναι όμως..πιο κοντά..

    Επίσης, κάποιοι προτείνουν κάποιος που έχει εντοπιότητα σε ένα μέρος να μη παίρνει τα μόρια όταν βρίσκεται στο μέρος αυτό, το οποίο έχει προτείνει δυστυχώς και το υπουργείο (πχ στις πόλεις κλπ).ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. Δηλαδή εντάξει αυτός ο άνθρωπος αποφάσισε να μείνει σε ένα μικρό μέρος και μπράβο του. ΑΝ όμως αλλάξει γνώμη, η έχει ανάγκη να φύγει (πχ καλύτερη ιατρική περίθαλψη διαρκείας) πρέπει να είναι καταδικασμένος; Ας πούμε ότι χωρίζει και θέλει να επιστρέψει στην ιδιαίτερη πατρίδα του (απ’ όπου έχει προφανώς μεταφέρει την εντοπιότητα). Να μην έχει μόρια??

  • 21 Απριλίου 2011, 23:32 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Η αναμοριοδότηση είναι αναγκαία. Σχολείο που βρίσκονται πλέον στον οδικό άξονα της Εγνατίας δε μπορεί να συνεχίζει να έχει τα προηγούμενα «δυσπρόσιτα» μόρια του παλιού οδικού δικτύου και να διατηρεί τα ίδια μόρια με σχολείο επαρχιακού οδικού δικτύου.
    Από την άλλη οποιαδήποτε αλλαγή στη μοριοδότηση θα πρέπει να μην έχει αναδρομική ισχύ.

  • 21 Απριλίου 2011, 18:39 | Σπύρος

    Κάποια σχολεία που παλιά ήταν δυσπρόσιτα πλέον είναι δίπλα σε αυτοκινητόδρομους και η πρόσβαση σε αυτά είναι πανεύκολη. Νομίζω πως πρέπει να υποστούν αντίστοιχη μείωση στα μόρια.

  • 21 Απριλίου 2011, 16:17 | knkn

    Η αναμοριοδότηση είναι αναγκαία. Σχολείο που μέσω της Εγνατίας απέχει 1 ώρα από τη Θεσσαλονίκη δεν μπορεί ( πλέον ) να έχει τα ίδια μόρια με σχολείο της Ευρυτανίας.
    Από την άλλη οποιαδήποτε αλλαγή στη μοριοδότηση θα πρέπει να μην έχει αναδρομική ισχύ.
    Αναμοριοδότηση θα πρέπει να υπάρχει συχνά , αλλά δεν θα πρέπει να έχει αναδρομική ισχύ γιατί θα δημιουργηθούν νέες αδικίες .

  • 21 Απριλίου 2011, 16:10 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΡΥΩΝΑΣ

    Ένας τρόπος ώστε οι καθηγητές που διδάσκουν σε κάποια πραγματικά πολύ δυσπρόσιτα μέρη (12άρια) να «ευννοηθούν» έναντι των υπολοίπων και με δεδομένη την υποχρεωτική 3-ετία για τους νεοδιόριστους, θα ήταν να είχαν αυτοί το προνόμιο αίτησης για μετάθεση στα 2 χρόνια. Οπότε, όποιος καθηγητής επιλέγει το πολύ ακριτικό νησί για να διοριστεί να έχει το πλεονέκτημα της μετάθεσης νωρίτερα στα 2 χρόνια. Και να γίνει η αναμοριοδότηση ώστε να παίρνει τα 15 μόρια. Ως τέτοιο μέρος σκέφτομαι τον αη-στράτη. Όμως, δεν ξέρω πως μπορεί να υλοποιηθεί αυτό με το θεσμό του μέντορα…

  • 21 Απριλίου 2011, 15:36 | Ειρήνη

    Επιβάλλεται η αναμοριοδότηση!!
    Μεγάλη αδικία οσον αφορά την μη μοριοδότηση των εκπ/κων που κάνουν χρήση του δικαιώματος της άδεια ανατροφής. Απο πότε ένα δικαίωμα τιμωρείται ετσι;

  • 21 Απριλίου 2011, 14:32 | Μουσικός

    Η άδεια ανατροφής τέκνου παραχωρείται πλέον και σε άντρες, ιδιαίτερα σε αυτούς που οι γυναίκες τους δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Επομένως, η μοριοδότηση με ένα μόριο δεν έχει σχέση με το φύλο. Δεν είναι δυνατόν οι γυναίκες όποτε τις συμφέρει να είναι φεμινίστριες και όποτε δεν τις συμφέρει να παρουσιάζονται ως αδύναμες!

  • 21 Απριλίου 2011, 14:09 | Γιάννης Δ

    Η αναμοριοδότηση των σχολείων είναι απαραίτητη καθώς έχουν αλλάξει οι συνθήκες σε πολλές περιοχές με τη βελτίωση των συγκοινωνιών. Θεωρώ σωστή επίσης την επιπλέον μοριοδότηση ορισμένων δυσπρόσιτων σχολείων πχ Καστελόριζο, Αγ. Ευστράτιος, αλλά όμως όχι αναδρομικά. Δεν γίνεται κάποιος που υπηρέτησε σε σχολείο πριν 5 χρόνια, χωρίς την Εγνατία οδό, και χρειαζόταν 3 ώρες για να πάει Θεσσαλονίκη, να πάρει τα ίδια μόρια με ένα νεοδιόριστο ο οποίος χρειάζεται 1 ώρα πλέον.

    Θεωρώ επίσης άδικη και ίσως μη σύννομη, την αλλαγή της μοριοδότησης όσων γονέων παίρνουν άδεια ανατροφής. Μπορεί αυτό να ξεβολεύει ορισμένους διευθυντές και να δημιουργεί κενά στα σχολεία αλλά δεν μπορείς να τιμωρείς με αυτόν τον τρόπο τις μητέρες. Στο κάτω κάτω δεν είναι ίδιο να παίρνεις άδεια άνευ αποδοχών, κατά τη διάρκεια της οποίας μπορείς να απασχοληθείς με ό,τι επιθυμείς, με το να αποκτάς παιδί. Πολλά νησιά δεν έχουν ούτε γιατρούς για μωρά. Σε ορισμένα μάλιστα οι ίδιοι οι κάτοικοι φεύγουν σε μεγαλύτερα νησιά που έχουν νοσοκομεία για να είναι σίγουροι σε περίπτωση αρρώστιας του μωρού τους. Ακόμα δεν νομίζω να ισχύει το ίδιο σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, δεν μπορούμε να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά, ειδικά τώρα που κινούμαστε προς μια πιο ενιαία γραμμή μεταξύ των Υπουργείων.

    Οι αποσπασμένοι σε Υπουργείο, Διευθύνσεις και άλλους φορείς να παίρνουν τα μόρια του πλησιέστερου στο γραφείο σχολείου , χωρίς επιπλέον μοριοδότηση. Αν θέλουν κάποιοι να εργάζονται σε Γραφεία μπορούν να πάνε μόνιμα εκεί, ώστε να μη δεσμεύουν θέσεις εκπαιδευτικών στα απομακρυσμένα σχολεία από όπου συνήθως αποσπώνται. Τα γραφεία θα στελεχωθούν με έμπειρο προσωπικό, που δεν θα αλλάζει κάθε 1-2 χρόνια και στα σχολεία θα υπάρξει κάλυψη θέσεων ώστε να μην είναι πρόβλημα οι άδειες ανατροφής των γονέων.

  • 21 Απριλίου 2011, 13:43 | Αγγελική Χρυσοπούλου

    Πιστεύω ότι η μοριοδότηση πρέπει να γίνεται με βάση την απόσταση που βρίσκεται το σχολείο από τη μόνιμη κατοικία του εκπαιδευτικού. Δεν είναι δυνατον, π.χ. ένας εκπαιδευτικός από Θεσσαλονίκη να υπηρετεί σε σχολική μονάδα στο Ηράκλειο της Κρήτης και να παίρνει τα μόρια της πόλης του Ηρακλείου. Δεν θα γυρίσει σπίτι του ποτέ !!!

  • 21 Απριλίου 2011, 11:06 | Νικολέτα

    Η αναμοριοδότηση σε κάποιες περιοχές είναι αναγκαία αλλα πρέπει να γίνει με πολύ προσοχή.
    Φυσικά και είναι απαράδεκτο να ισχύσει αναδρομικά. Αν δηλαδή εγώ πήγαινα σε μια περιοχή με κακό οδικό δίκτυο ή κακή συγκοινωνία και έπαιρνα Ν μόρια (κάνοντας περισσότερη ώρα, χαλώντας το αμάξι μου κοκ) τώρα που έφτιαξε τα μόρια γίναν Ν-2, να μου αφαραιθούν αναδρομικά; Δεν πάμε καλα….

  • 21 Απριλίου 2011, 08:47 | Ευγενία Παλυβού

    Ναι και στα δύο

  • 21 Απριλίου 2011, 08:45 | Konstantinos

    Υπάρχουν εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων οι οποίοι προσφέρουν έργο στην πρωτοβάθμια και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά η μοριοδότηση των δύο αυτών βαθμίδων είναι διαφορετική.

    Προκειμένω οι εν λόγω εκπαιδευτικοί να μην αδικούνται στην καταμέτρηση των μορίων, μιας και την μία χρονιά μπορεί να είναι σε σχολική μονάδα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και την επομένη σε μια σχολική μονάδα της δευτεροβάθμιας, θα πρέπει να εξομοιωθούν τα μόρια που δίδονται ώστε ανεξάρτητα από την βαθμίδα εκπαίδευσης που υπηρετεί ο εκπαιδευτικός να παίρνει τα ίδια μόρια.

  • 21 Απριλίου 2011, 03:30 | ΕΛΕΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΚΟΛΕΤΣΑ

    Πιστεύω πως ναι. Στην περίπτωση του Τρικερίου Μαγνησίας για παράδειγμα, το Δημοτικό είχε λιγότερα μόρια από το Γυμνάσιο / Λύκειο.
    Εδώ θα πρέπει να προσεχθεί, στην περίπτωση αναδρομικής βελτίωσης της μοριοδότησης, να εξαιρούνται όσοι συνάδελφοι έπαιρναν τα μόρια του χωριού ενώ ήταν βολεμένοι στη θαλπωρή του γραφείου.
    Τα χρήματα για τις μετακινήσεις μας και τις βλάβες των αυτοκινήτων μας, καθώς και τα προβλήματα υγείας από την πολύωρη μετακίνηση (κυρίως ορθοπαιδικής φύσης) θα πρέπει κατά κάποιο τρόπο να ανγνωρισθούν εφ΄ όσων υπηρετήσαμε στο Σχολείο συμβάλλοντας στην ιδέα των ίσων ευκαιριών για τα παιδιά της πόλης και του χωριού.

  • 21 Απριλίου 2011, 00:29 | ΧΡΗΣΤΟΣ Τ.

    ΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ .ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΥΡΙΩΣ, ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ;ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΣΕ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ,ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΡΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

  • Υπάρχει ένα σοβαρό και χρόνιο θέμα με τις μοριοδοτήσεις των σχολείων. Έχουν αναδρομική ισχύ. Αυτό είναι προδήλως παράνομο. Ιδίως αν επιφέρουν μείωση στα μόρια κάποιου. Υποτίθεται, ότι η αναμοριοδότηση, δεν αίρει προγενέστερη αδικία, αλλά αποτυπώνει την κρατούσα σήμερα κατάσταση από άποψη συνθηκών διαβίωσης κ.τ.λ. Παλαιά απετιμείτο με α και σήμερα με β. Και το α σωστό και το β. Παρακαλώ να το δείτε αυτό το θέμα, διότι δεν μπορούν να διαιωνίζονται πρόδηλες παρανομίες που αφορούν καταστρατηγήσεις αρχών του δικαίου, όπως αυτής, της περί αναδρομικής ισχύος νόμου.
    Ευκαιρία είναι να διατυπωθεί ρητά στο νομοσχέδιο για να μην υπάρχουν δικαστικές προσφυγές.
    Ευχαριστώ.

  • Υπάρχει ένα σοβαρό και χρόνιο θέμα με τις μοριοδοτήσεις των σχολείων. Έχουν αναδρομική ισχύ. Αυτό είναι προδήλως παράνομο. Ιδίως αν επιφέρουν μείωση στα μόρια κάποιου. Υποτίθεται, ότι η αναμοριοδότηση, δεν αίρει προγενέστερη αδικία, αλλά αποτιπώνει την κρατούσα σήμερα κατάσταση από άποψη συνθηκών διαβίωσης κ.τ.λ. Παλαιά απετιμείτο με α και σήμερα με β. Και το α σωστό και το β. Παρακαλώ να το δείτε αυτό το θέμα, διότι δεν μπορούν να διαιωνίζονται πρόδηλες παρανομίες που αφορούν καταστρατηγήσεις αρχών του δικαίου, όπως της περί αναδρομικής ισχύος νόμου.
    Ευκαιρία είναι να αποτυπωθεί ρητά στο νομοσχέδιο για να μην υπάρχουν δικαστικές προσφυγές.
    Ευχαριστώ.

  • 20 Απριλίου 2011, 22:50 | Λεωνίδας

    Δεν πρέπει να πειραχτούν τα μόρια που με κόπο ,πολλά διανυόμενα χιλιόμετρα καθημερινά(άρα και αντίστοιχα έξοδα οικονομικά) συγκεντρώσαμε τόσα χρόνια στην Ελληνική επαρχεία. Κάναμε πράξη την αποκέντρωση φύγαμε από την πρωτεύουσα μακρυά από τα σπίτια μας, διαλέξαμε να μετακινούμαστε στα πλέον απομακρυσμένα σχολεία ,ακριβώς για να μαζέψουμε μόρια και έρχεται τώρα και σου λέει πως κάνω αναμοριοδότηση ή οποία θα έχει προφανώς αναδρομικό χαρακτήρα, και σου αλλάζω τα δεδομένα. Αυτό είναι κατάφωρη αδικία και επιτέλους σ αυτή την χώρα θα πρέπει όλοι να υποστηρίζουν το δίκαιο και όχι τι βολεύει τον καθένα την εκάστοτε χρονική στιγμή.

  • 20 Απριλίου 2011, 22:44 | Θεολόγος

    Είναι ΑΔΙΚΟ να «τιμωρείται» η μητρότητα με αφαίρεση των μορίων δυσμενών συνθηκών για όσους έχουν άδεια ανατροφής, ειδικά σήμερα που δεν είναι εύκολο ούτε να αποκτήσεις ούτε να μεγαλώσεις ένα παιδί. Αντίθετα δεν γίνεται αναφορά για τα μόρια όσων αποσπώνται σε γραφεία και υπηρεσίες ή για όσους ήδη έχουν καρπωθεί τα μόρια δυσμενών συνθηκών υπηρετώντας για χρόνια σε γραφεία. Δεν προτείνω να αφαιρεθούν τα μόρια από κανέναν, απλά διαφαίνεται μια τεράστια αδικία απέναντι σε νέους γονείς, τους οποίους πρέπει να υποστηρίζει το Υπουργείο.
    Επίσης, δεν είναι λογικό να μην υπολογίζεται η απόσταση του σχολείου που υπηρετεί ο εκπαιδευτικός από την έδρα εντοπιότητας του. Δεν είναι δυνατόν να εξομοιώνονται αυτοί που ανήκουν π.χ. στον ίδιο νομό ή δήμο με αυτούς που πρέπει να μετακομίσουν για να υπηρετήσουν.

  • 20 Απριλίου 2011, 22:09 | Βουτσελάς Βασίλης

    Είναι απαράδεκτο η αναμοριοδότιση να έχει αναδρομικό χαρακτήρα.Αλήθεια τα μόρια κάθε χρονιάς που έγιναν από 2 τελικά 2,5 βόλεψαν αρκετούς κηφήνες που έχουν χρόνια στα γραφεία;
    Οι νεοδιόριστοι γιατί να μην μπορούν να μετατεθούν για τα πρώτα 3 χρόνια;
    Μήπως γιατί τους χάρισε κανείς τον διορισμό τους;( ειδικά για το 60% του ΑΣΕΠ )
    Στρατιώτες πήγαμε αλλά πουθενά δεν καθήσαμε 3 συνεχόμενα χρόνια.
    Για ποιον λόγο πρέπει κάποιος να βρίσκεται μακριά από την περιοχή των συμφερόντων του και να ξοδεύει 3 φορές τον παχυλό του μισθό;
    Καλό το πρώτα ο μαθητής , αλλά όταν το εκπαιδευτικό προσωπικό υποφέρει δεν νομίζω ότι κάτι καλό μπορεί να γίνει.

  • 20 Απριλίου 2011, 22:04 | P. Antonakakis

    ΝΑΙ είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ
    Ενδεικτικά αναφέρω το 2ο Γ/σιο Ελ Βενιζέλου Χανίων που παίρνει 2 μόρια και το ΕΠΑΛ Βενιζέλου που παίρνει 1 μόριο ενώ έχουν κοινή αυλη.
    Η μοριοδότηση να γίνεται ανά ΔΗΜΟ και να είναι 10βάθμια

  • 20 Απριλίου 2011, 21:26 | Θερσίτης

    Ναι στην αναμοριοδότηση αλλά από επιτροπές ειδικών επιστημόνων και όχι με κριτήριο την εντοπιότητα του υπουργού ή τα συνδικαλιστικά θέλω.

  • 20 Απριλίου 2011, 21:19 | Νικολέτα

    Η άδεια ανατροφής τέκνου θα πρέπει να μοριοδοτείται με όλα τα μόρια δυσμενών συνθηκών της σχολικής μονάδας στην οποία ανήκει ο εκπαιδευτικός και όχι με ένα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική είναι κατά των γεννήσεων αυτός που έγραψε αυτές τις προτάσεις. Μήπως είναι αντισυνταγματική η συγκεκριμένη πρόταση;

  • 20 Απριλίου 2011, 19:44 | Ζαχαράκης

    Πραγματικά εντυπωσιακό ότι ενώ Υπουργός, Aν. Υπουργός και Υφυπουργός είναι γυναίκες, προτείνεται η άρση μοριοδότησης για τις συναδέλφισες που παίρνουν άδεια ανατροφής. Υποθέτω ότι έχουν ξεχάσει πόσο δύσκολο είναι να αναθρέψεις παιδί, ειδικά για τις καθηγήτριες που ως επί το πλείστον διορίζονται σε μεγάλη ηληκία. Πάντως επιβεβαιώνεται η φράση … it’s a man’s world!

  • 20 Απριλίου 2011, 19:22 | alex

    ναι συμφωνώ, αν και θα έπρεπε να παίζει σημαντικό ρόλο και η απόσταση του εκπαιδευτικού από το τόπο μόνιμης κατοικίας καθώς και η καταγωγή του. Για παράδειγμα κάποιος που έχει καταγωγή από ένα νησί της άγονης γραμμής θα παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον που πάει στο ίδιο νησί εντελώς άσχετος. Ο πρώτος πιθανώς να έχει και σπίτι να μείνει άρα όχι ενοίκιο αλλά και να μη χρειάζεται να μετακινηθεί για να βρεθεί με τους δικούς του, προφανώς δεν είναι δίκαιο να παίρνουν τα ίδια μόρια. Φυσικά για οποιονδήποτε λόγο δεν υπηρετήσεις εκεί (απόσπαση, άδεια λοχείας, γενικότερα άδεια, κτλ) δεν θα πρέπει να πάρεις τα μόρια της περιοχής.Το ίδιο άδικα μετράει και η μοριοδότηση από ιδιωτικά σχολεία. Αφού έχεις επιλέξει που θα είσαι δε σε υποχρέωσαν.

  • 20 Απριλίου 2011, 18:17 | ΔΗΜΉΤΡΗΣ

    Σίγουρα το σύστημα πρέπει να αναμορφωθεί. Οι προτάσεις βρίσκονται στη σωστή κατεύθυνση. Αυτό που πρέπει να προσεχθεί είναι τα μόρια δυσμενών συνθηκών να δίνονται μόνο σε όσους υπηρετούν πραγματικά στις θέσεις αυτές και όχι στους «ευνοημένους» (υπάρχει και βαρύτερη έκφραση) που έπαιρναν μόρια Ανάφης και υπηρετούσαν στον ΄Αλιμο Αττικής! Σ’ αυτούς και μόνο θα πρέπει να εφαρμοστεί και η αναδρομικότητα του νόμου ώστε να αποκατασταθεί η αδικία εις βάρος χιλιάδων εκπαιδευτικών που δεν είχαν μπάρμπα στην Κορώνη! Δε μπορεί επίσης ο δημότης και κάτοικος μιας περιοχής που υπηρετεί δίπλα στο σπίτι του να παίρνει τα ίδια μόρια δυσμενών συνθηκών με εκείνον που έρχεται στο ίδιο σχολείο από την άλλη άκρη της Ελλάδας και στο τέλος συγκρίνονται με το ίδιο μέτρο.Είναι κατάφωρα άδικο!

  • 20 Απριλίου 2011, 17:22 | ΝΩΝΤΑΣ

    Η ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ Π.Χ. ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΙΒ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 12 ΜΟΡΙΑ; ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 20 Απριλίου 2011, 16:43 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    Oι προτάσεις σας αφορούν σε ένα νέο σύστημα μοριοδότησης μεταθέσεων και αποσπάσεων. Εκ πρώτης όψεως όλα διαφαίνονται πιο αξιοκρατικά και πιο μετρήσιμα. Ωστόσο, τι γίνεται με τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχοντας εκμεταλλευτεί το ισχύον καθεστώς έχουν ανεβάσει τα μόρια μεταθέσεων στα ύψη?Λόγου χάρη, υπάρχουν εκπαιδευτικοί (πολλοί!)που με οργανικές θέσεις σε δυσπρόσιτα και με αποσπάσεις στα γραφεία και τις διευθύνσεις έχουν συγκεντρώσει τα τελευταία χρόνια υψηλά μόρια τα οποία εμείς οι πιο νέοι δεν θα φτάσουμε εύκολα. Ή εγώ τώρα που σκοπεύω να αποκτήσω παιδί γιατί να πάρω λιγότερα μόρια από τόσες γυναίκες εκπαιδευτικούς που «πρόλαβαν» το παλιό σύστημα μοριοδότησης?Μήπως πρέπει να υπάρξεικάποιος σχεδιασμός για να μην αδικηθούμε οι πιο νέοι στο λειτούργημα αυτό?Ευχαριστώ.

  • 20 Απριλίου 2011, 15:32 | Παμπουχίδου Αναστασία

    Είναι απαραίτητο ναι! Μέχρι τώρα τα μόρια δυσμενών συνθηκών δεν ανταποκρίνονταν πάντα στην πραγματικότητα των όντως δυσμενών συνθηκών! Θεωρώ ότι τα κριτήρια όπως έχουν διατυπωθεί στην μελέτη (για το συγκεκριμένο θέμα) είναι δίκαια!

  • 20 Απριλίου 2011, 14:14 | ΕΛΕΝΗ

    Η ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΓΙΑ ΟΣΕΣ/ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΕΚΝΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΝΟΜΗ ΚΑΘΩΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΣΟΙΧΑ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΔΕΝ ‘ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ’ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ή ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ.Η ΜΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ(ΜΕ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ)ΚΑΙ ΣΕ ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥΣ.

  • 20 Απριλίου 2011, 14:07 | Κώστας

    Πρέπει να επανεξεταστούν όντως κάποια σχολεία. Εδώ όμως δε χρειάζεται μπουλντόζα. Λίγα πράγματα έχουν αλλάξει και πρέπει να διορθωθούν όχι να τα σαρώσουμε. Αν όμως αλλάξουν τα μόρια των σχολείων πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ όσοι υπηρέτησαν πριν την αλλαγή να διατηρήσουν τα παλιά μόρια. Το ότι έγινε πχ η Εγνατία και σε 20 λεπτά είσαι θεσ/νικη είναι λόγος να μειώσεις τα μόρια σε ένα μέρος, αλλά γι αυτόν που υπηρέτησε σε αυτό γνωρίζοντας τα μόρια που έχει (άρα από την ανακοίνωση των νέων μορίων και μετά). ο άλλος που υπηρέτησε πριν 5-10 χρόνια υπηρέτησε σε χειρότερες συνθήκες, το ότι βελτιώθηκαν τώρα δεν γυρίζει το χρόνο πίσω ούτε του αφαιρεί την ταλαιπωρία και τη θυσία. Άλλωστε σαν σύστημα είναι πολύ εύκολο. Βάζεις τους 2 πίνακες στο σύστημα μεταθέσεων, ότι είναι πριν το 2011 πχ το παίρνεις απ’ τον παλιό, ότι είναι μετά απ’ τον καινούργιο.

  • 20 Απριλίου 2011, 14:05 | ΕΛΕΝΗ

    Η ΑΝΑΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΙΘΑΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΛΟΓΩ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΕ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΠΡΙΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

  • 20 Απριλίου 2011, 10:49 | Μουσικός

    Στην παράγραφο Β.2.β το κριτήριο για τις συνθήκες διαβίωσης είναι εντελώς υποκειμενικό και πρέπει να αφαιρεθεί γιατί ανοίγει «παραθυράκι» για τις ορέξεις διάφορων επιτήδειων. Στο Β.2.δ θα πρέπει να συμπληρώθει το «τη χρονική απόσταση των σχολείων από την έδρα του νομού, με τη χρήση του οικονομικότερου μέσου μαζικής μεταφοράς». Έτσι, θα ευνοηθούν οι δυσπρόσιτες περιοχές και τα νησιά.

  • 20 Απριλίου 2011, 10:07 | polysot

    Στη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η απόσταση του σχολείου από τον τόπο εντοπιότητας του εκπαιδευτικού

  • 20 Απριλίου 2011, 10:03 | apostolos

    ναι!πρέπει να υπάρξει αναμοριοδότηση!όλοι πρέπει να έχουν δικαίωμα αίτησης μετάθεσης,αφού υπηρετήσουν πραγματικά την οργανική τους σε σχολείο.οι αποσπασμένοι να παίρνουν ελάχιστα μόρια.τα δυσπρόσιτα να μοριοδοτούνται επιπλέον και τα μόρια να σε ακολουθούνε μια ζωή,μέχρι την αποχώρηση.