΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.

1. Τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών της απόφασης αυτής πρέπει:
α. Να είναι εφοδιασμένα κατά την κυκλοφορία τους με διαταγή πορείας και δελτίο κίνησης.
β. Να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.
γ. Να μην κινούνται τις μη εργάσιμες ημέρες και ώρες εκτός αν υφίστανται επιτακτικές υπηρεσιακές ανάγκες που επιβάλλουν την εξαίρεσή τους από τον περιορισμό αυτό και πάντοτε με έγκριση της αρμόδιας αρχής.
δ. Να μην κινούνται εκτός των ορίων της διοικητικής περιφέρειας ή της ζώνης ευθύνης στην οποία ασκεί τα καθήκοντά του το εξυπηρετούμενο πρόσωπο ή η υπηρεσία.

ε. Να μην οδηγούνται από άλλον εκτός από τον υπεύθυνο οδηγό ή από αυτόν στον οποίο κατ` εξαίρεση παρασχέθηκε η έγκριση για οδήγηση υπηρεσιακού αυτοκινήτου (άρθρο 19 παρ.4 του Ν.2503/1997 και άρθρο 1 παρ. 1Α, περίπτ. 15 Ν.2647/98).
στ. Να μη μεταφέρουν πρόσωπα και πράγματα άσχετα προς την υπηρεσιακή αποστολή ή μέλη οποιωνδήποτε οργανώσεων ή συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα των εξυπηρετουμένων προσώπων ή των ίδιων των οδηγών.
ζ. Να μην κυκλοφορούν κάθε φορά, που λόγω αυξημένης ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περιοχή της πρωτεύουσας, ή σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή της ελληνικής επικράτειας επιβάλλονται περιοριστικά μέτρα στην κίνηση γενικά των οχημάτων.
η. Να μην αντικαθίστανται οι πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που εξυπηρετούν τα πρόσωπα των άρθρων 2 και 3 της παρούσας με πινακίδες του τίτλου της θέσης τους, παρά μόνο σε επίσημες τελετές και δεξιώσεις, εφόσον τα πρόσωπα αυτά το επιθυμούν.

2. Από τους περιορισμούς των περιπτώσεων γ` και δ` της παρ. 1 του παρόντος άρθρου εξαιρούνται τα αυτοκίνητα:
α. Της Προεδρίας της Δημοκρατίας.
β. Της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
γ. Της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών.
δ. Τoυ Υπουργείου Άμυνας .
ε. Των Γενικών Γραμματέων Υπουργείων και Περιφερειών.
στ. Των Προέδρων των Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, των Νομαρχών Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, των Νομαρχών Διαμερισμάτων και Επάρχων.
ζ. Τα διωκτικά αυτοκίνητα του Υπουργείου Οικονομικών (ΥΠ.Ε.Ε – Τελωνεία), που έχουν αποστολή τον έλεγχο διακίνησης αγαθών ή τη δίωξη λαθρεμπορίου και ναρκωτικών, της Ελληνικής Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
η. Τα χρησιμοποιούμενα για την άσκηση αγορανομικών ελέγχων.
θ. Τα μεταφέροντα ασθενείς ή τραυματίες.
ι. Τα χρησιμοποιούμενα για αντιμετώπιση επειγόντων εκτάκτων περιστατικών (π.χ. πυρκαγιές, σεισμοί, πλημμύρες).

  • Θα πρέπει επίσης να προβλεφθεί σχετική εξαίρεση για τα αυτοκίνητα του Ι.Κ.Α. ή άλλων Ασφαλιστικών Ταμείων των οποίων οι υπάλληλοι θα πρέπει χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες να εκτελούν ελέγχους. Το ίδιο αναφέρθηκε για την Επιθεώρηση Εργασίας παραπάνω από κάποιον άλλο φίλο. Τα Δασρχεία επισης εκτελούν ελέγχους πέραν των ωρών εργασίας (πχ για θηροφύλαξη). Γενικά ελπίζω η ανωτέρω διάταξη να μην εκλειφθεί επίσης από κάποιους δημόσιους λειτουργούς ως αφορμή για να μην κινούμαστε πέραν του ωραρίου. Αυτό θα πρέπει να προβλεφθεί.

    Θα πρέπει επίσης κατά τη γνώμη μου να προβλέπονται οι ανάλογες κυρώσεις στον Κ.Ο.Κ. για τη χρήση των Δημόσιων αυτοκινήτων κατά παράβαση του Νόμου και να δοθεί η δυνατότητα στην Αστυνομία να εκτελεί ελέγχους και να επιβάλει πρόστιμα. Αν δεν κάνω λάθος, τον έλεγχο για το ποιος οδηγεί τώρα αυτοκίνητα που ανήκουν στο Δημόσιο την έχει κάποιος άλλος φορέας. Επειδή δεν το γνωρίζω ακριβώς θα ήθελα να με ενημερώσει κάποιος.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 18:08 | ΜΠΙΚΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Από τους περιορισμούς των περιπτώσεων γ` και δ` της παρ. 1 του παρόντος άρθρου ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ τα αυτοκίνητα:
    α. Της Προεδρίας της Δημοκρατίας.
    β. Της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών.
    γ. Τoυ Υπουργείου Άμυνας .
    δ. Τα διωκτικά αυτοκίνητα του Υπουργείου Οικονομικών (ΥΠ.Ε.Ε – Τελωνεία), που έχουν αποστολή τον έλεγχο διακίνησης αγαθών ή τη δίωξη λαθρεμπορίου και ναρκωτικών, της Ελληνικής Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.
    ε. Τα χρησιμοποιούμενα για την άσκηση αγορανομικών ελέγχων.
    ζ. Τα μεταφέροντα ασθενείς ή τραυματίες.
    η. Τα χρησιμοποιούμενα για αντιμετώπιση επειγόντων εκτάκτων περιστατικών (π.χ. πυρκαγιές, σεισμοί, πλημμύρες).

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 13:31 | Λαχανάς Βαγγέλης

    Η παράγραφος δ) του άθρου 9 θεωρώ ότι πρέπει να τροποποιηθεί ως εξής:
    δ.Η έγκριση κίνησης αυτοκινήτων εκτός των ορίων του νομού για εργάσιμες ή μη εργάσιμες ημέρες και ώρες για όλες τις Υπηρεσίες των Φορέων που εδρεύουν εντός των ορίων της περιφέρειας, δίδεται από τον Αρμόδιο Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας ή υπ’αυτού εξουσιοδοτημένο Όργανο, κατόπιν σχετικού αιτήματος της Υπηρεσίας.

    Η εν λόγω τροποποίηση κρίνεται σκόπιμη διότι, σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στην παράγραφο δ) δεν επιτρέπεται η κίνηση των οχημάτων εκτός των ορίων της διοικητικής περιφέρειας ή της ζώνης ευθύνης στην οποία ασκεί τα καθήκοντά του το εξυπηρετούμενο πρόσωπο ή η υπηρεσία (π.χ ο Δήμαρχος της Πόλης, ή ο Μητροπολίτης, ή ο Γενικός Γραμματέας της περιφέρειας, ή ο κάθε υπηρεσιακός παράγοντας που πρέπει να κινηθεί για Υπηρεσιακούς αυστηρά λόγους εκτός των διοικητικών ορίων της Υπηρεσίας του).
    Ενώ σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στο΄ν Ν.2880/2001 (ΦΕΚ αρ.9/τΑ’/2001) Πρόγραμμα – ΠΟΛΙΤΕΙΑ άρθρο 10 παρ.2α και ο Ν2647/1998 ( ΦΕΚ 237/τ.Α/1998) άρθρο 18 (προστέθηκε με τον Ν.1880/2001)» Η έγκριση κίνησης αυτοκινήτων εκτός των ορίων του νομού δίδεται από τον αρμόδιο Γεν. Γραμματέα Περιφέρειας» κ.λ.π.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 11:53 | Στέργιος Καϊρέτης

    Με τη βοήθεια ενός συστήματος αντίστοιχου του ταχογράφου των φορτηγών ή καθαρά ηλεκτρονικό, θα μπορούσε να ελέγχεται το πότε χρησιμοποιήθηκε το κάθε αυτοκίνητο. Η αναίτια χρήση του σαββατοκύριακα ή απογεύματα θα πρέπει να οδηγεί σε βαριές ποινές τους δημοσίους υπαλλήλους που τα χρησιμοποίησαν. Ή ακόμα και σε ένα point system που από κάποιους βαθμούς και πάνω θα οδηγεί σε απόλυση, κάτι που παραμένει στο απυρόβλητο δεκαετίες ολόκληρες και ευθύνεται και αυτόν για την κατάντια του δημοσίου.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 10:52 | ΝΤΑΠΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

    Αυτό που συμβαίνει στους μικρούς καποδιστριακούς Δήμους είναι ότι υπάρχουν υπηρεσιακά αυτοκίνητα τα οποία κινούνται σε καθημερινή βάση χωρις διαταγή κίνησης, τα οδηγεί όποιος υπάλληλος (μόνιμος ή συμβασιούχος) χωρίς την απαιτούμενη άδεια . Τα αυτοκίνητα κυρίως με καρότσα χρησιμοποιούνται ακόμη και για μετακομίσεις ή για ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε από δημοτικούς συμβούλους ή από όποιον «ημέτερο» χρειάζεται εξυπηρέτηση. Ακόμη και οι ίδιοι οι Δήμαρχοι χρησιμοποιούν το υπηρεσιακό αυτοκίνητο για τις Κυριακάτικες οικογενειακές του βόλτες και όλα αυτά διότι δεν υπάρχει έλεγχος. Τελικά συνεχής έλεγχος θα υπάρξει ποτέ!!! Μήπως να προβλεφθούν κυρώσεις και γι αυτούς που δεν κάνουν ελέγχους ως οφείλουν;;;;;

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 08:54 | efthimis

    Νομίζω ότι στις εξαιρέσεις είναι απαραίτητο να προστεθούν και τα αυτοκίνητα του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ο έλεγχος γίνεται όλες τις ώρες της ημέρας και όλες τις ημέρες της εβδομάδας)

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 07:35 | maria papageorgiou

    austIra kathorismeni xrisi gia upiresiakous logous kai na papsei auto to tritokosmiko parkarisma epano sta pezodromia,na perimenoun tous tagous tis exousias exo apo theatra,megaro mousikis ktl.PROKALEI

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 01:46 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΑΣΠΑΣ

    ΓΙΑΝΝΗ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ……
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ ΕΝΟΣ ΓΝΗΣΙΟΥ ΝΕΟΛΑΙΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΨΗΛΑ……….ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΠΟ ΣΕΡΡΕΣ..
    ΣΧΟΛΙΟ
    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ………ΑΦΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΘΕΙ..
    ΣΥΣΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΤΙΓΜΑ…

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 23:48 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ.ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΑΤΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΝΑ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ.ΜΟΝΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.
    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΩΝ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 23:18 | Πέτρος Κουτρούμπας

    Γιατί στην Ελληνική Πρεσβεία Στοκχόλμης,στην ΣΟΥΗΔΙΑ πέραν του ολοκαίνουργιου πολυτελούς Βόλβο που χρησιμοποιεί ο πρέσβης υπάρχει και ένα δεύτερο μικρότερο αρκετά παλαιότερο Βόλβο, μη αντιρυπαντικής τεχνολογίας που από όσο έχω καταλάβει όλο χαλάει και κοστίζει πάρα πολύ; Ας το πουλήσουνε, τι το θέλει το 2ο αυτοκίνητο η Ελλάδα εκεί; Συντήρηση, ασφάλειες κλπ κλπ.

    Ο δε στρατιωτικός ακόλουθος έχει κι αυτός το δωρεάν υπηρεσιακό του Audi Quatro.

    Ολοι δε οι υπάλληλοι της Πρεσβείας έχουνε ο καθένας τουλάχιστον από ένα αμάξι, έως ΚΑΙ ο πρέσβης πέραν του Βόλβο που του διαθέτει η υπηρεσία του δωρεάν έχει και ένα τζιπ Mercedes ολοκαίνουργιο, το οποίο μεταχειρίζεται σπανίως για να μην το φθείρει.

    Καλό ε; Τζάμπα λεφτά πετιούνται. ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ;

    Μακάρι να διορθωθεί επιτέλους κάτι.

    Μεγάλο ΕΥΓΕ για την πρωτοβουλία σας. Αξιοι να είστε να τα διορθώσετε όλα τα στραβά και αστεία.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 23:21 | ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ

    Αυτή η διάταξη είναι που καταστρατηγείται κατά κόρον. Μόνο και μόνο αν επιβλεφθεί η πιστή και αυστηρή εφαρμογή της και οικονομία θα υπάρξει αλλά και το περι διακίου αίσθημα των πολιτών θα δυναμώσει και δικαιωθεί.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 22:49 | Ηλίας Μαρκέλης

    Θα έπρεπε σε όλα τα κρατικά αυτοκίνητα να υπάρουν συσκευές εντοπιζμού θέσως οι οποίες να στέλνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα 1-3 λεπτά σε ένα κεντρικό σύστημα την θέση του αυτοκινήτου και την πορεία που έχει κάνει.
    Τα στοιχεία αυτά θα πρέπει να είναι διαθέσιμα στο κοινό μέσω ιστοσελίδας για να μπορούν οι πολίτες να ελέγχουν την χρήση των οχημάτων και αν θεωρούν ότι υπάρχουν «ύποπτες διαδρομές» να το καταγγέλουν (π.χ. αν ένα κυβερνητικό όχημα πάει συχνά στο σχολείο των παιδίων του όποιου αξιωματούχου ή μη). Αλλά και για να βλέπουμε αν πραγματικά χρειάζονται αυτοκίνητο για τις μεταφορές ή θα μπορούσαν να πάνε και αλλιώς.
    Η τεχνολογία πλέον για όλα αυτά είναι εξαιρετικά φθηνή και έυκολα εφαρμόσιμη και θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη.
    Τέλος θα ήταν καλό ο μεγαλύτερος όγκος των οχημάτων (που ως συνήθως μεταφέρουν δυο άτομα μαζί με τον οδηγό) να αντικατασταθούν από ηλεκτροκίνητα.
    Και γιατί όχι για μια φοράνα πληρώσουμε ακριβά για να κάνουμε κάτι , θα μπορούσε να γίνει ένα διαγωνισμός διάρκεις ενός έτους ανοιχτός σε όλες τις ελληνικές επιχειρίσεις και πανεπηστήμια και το καλυτερο αυτοκίνητο να αποτελέσει και αυτό που θα χρησιμοποιεί το δημόσιο.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 21:13 | Χρηστος Δ

    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.
    ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΔΑΠΑΝΗΣ ΚΑΙ ΟΦΕΛΕΙΑΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΔΑΠΑΝΗΣ ΟΦΕΛΕΙΑΣ ,ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΑΠΑΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΣΤΑΘΟΥΝ
    ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΧΡΟΝΟ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΦΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΔΑΠΑΝΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ Η ΕΤΗΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΥΘΕΙΣΑ ΔΑΠΑΝΗΣ
    ΕΜΠΡΟΣ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΘΡΑΣΣΟΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ 21 ΑΙΩΝ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 21:24 | Πετρος

    Ποιος θα ελεγχει τους απιθανους τυπους που θα την κανουν με τα οχηματα (ασχετως κυβισμου) για εκδρομες διακοπες μπανακια κλπ.
    Τα καυσιμα πως θα δικαιολογουνται Οπως στο στρατος; ‘βαλαμε μπροστα τα οχηματα στον ορχο για τις μπαταριες'(εκατομυρια λιτρα κλεμμενα-χαμενα

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:21 | ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

    ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:41 | ΡΟΔΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Σε αυτή τη διάταξη, (άρθρο 9), ρυθμίζεται το αυτονόητο, που όμως κατά το παρελθόν καταστρατηγούταν- με αποτέλεσμα μεγαλύτερο κόστος στη μετακίνηση- καθώς εξυπηρετούνταν και ανάγκες φιλικών προσώπων.
    Προς την ίδια κατέυθυνση κινείται και η απαγόρευση για μετακινήσεις εκτός της ζώνης ευθύνης η οποία (απαγόρευση) μειώνει περαιτέρω τα έξοδα.
    Επομένως με αυτήν την διάταξη ρυθμίζεται το κόστος μετακινήσεων σε χαμηλά επίπεδα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:06 | Ναυπηγος Δημητρης

    Συστημα Παρακολουθησης Καταναλωσης Καυσιμων-Εκπομπης Καυσαεριων και «Ηλεκτρονικο Κλειδι» Ανα Χρηστη.

    Ολα τα υπηρεσιακα αυτοκινητα θα πρεπει να ειναι εφοδιασμενα με συστημα
    GPS το οποιο θα ειναι συνδεδεμενο με μια κεντρικη υπηρεσια η οποια μεσω λογισμικου θα μπορει να βλεπει τις διαδρομες που κανει το εν λογω οχημα και βασει αυτων να υπολογιζει τα καυσιμα που καει σε μηνιαια βαση.
    Επισης θα ηταν ακομη πιο χρησιμο να υπηρχε «ηλεκτρονικο κλειδι» δηλαδη ενας κωδικος που θα εδινε ο οδηγος του οχηματος στη συσκευη GPS ωστε ο υπολογισμος καταναλωσης καυσιμου-εκπομπη καυσαεριων να γινεται ανα χρηστη.
    Δεν υπαρχει νοημα στο να κυκλοφορουν αλογιστα και να καινε οσο καυσιμο θελουν οδηγοι/χρηστες των δημοσιων αυτοκινητων διοτι αυτο που κυριως θελουμε ειναι να εχουμε λιγοτερες εκπομπες καυσαεριων.
    Ως τελευταιο θεωρω απαραιτητο το πλαφον σε χιλιομετρικη αποσταση/ογκο καυσιμου ανα χρηστη.Οταν το συστημα μετρισει οτι ο συγκεκριμενος δημοσιος υπαλληλος υπερβαινει το οριο του σε χιλιομετρα και βαση αυτων σε καταναλωση καυσιμου [εκπομπη καυσαεριων] να αναγκαζεται να πληρωσει απο την τσεπη του.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:55 | Θεόφιλος Βαμβάκος

    «ζ. Τα διωκτικά αυτοκίνητα του Υπουργείου Οικονομικών (ΥΠ.Ε.Ε – Τελωνεία), που έχουν αποστολή τον έλεγχο διακίνησης αγαθών ή τη δίωξη λαθρεμπορίου και ναρκωτικών, της Ελληνικής Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος.»

    Χρειάζεται ένα «ως» ανάμεσα στο «έχουν» και στο «αποστολή»

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:56 | Θεόφιλος Βαμβάκος

    Η καθιέρωση δυνατότητας προώθησης σχολίων/υποδείξεων των πολιτών προς την νέα μας κυβέρνηση μέσω του διαδικτύου πιστεύω ότι είναι σημαντικότατο βήμα για την δημοκρατία μας και ΜΠΡΑΒΟ σου, Γιάννη Ραγκούση!

    Θέλω τώρα να κάνω μια υπόδειξη στο θέμα των μετακινήσεων που στοχεύει στην μείωση ή εκμηδενισμό των «σκοπίμως άσκοπων» διαδρομών των κρατικών αυτοκινήτων.Ο κάθε κατέχων μια δημόσια υπηρεσιακή θέση (υπουργός και κάτω)να είναι σε θέση να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή τις συντεταγμένες του οιουδήποτε οχήματος της υπαυτόν ιεραρχίας. Μιλάμε βέβαια για διαδρομές και αποστολές που δεν είναι ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΕΣ ή δεν αφορούν ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.Η παρακολούθηση βέβαια θα γίνεται μέσω τοποθετημένης συσκευής GPS στα οχήματα η οποία και θα στέλνει ανά πάσα στιγμή, μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας, το στίγμα του υπηρεσιακού οχήματος προς ένα ασφαλές κέντρο ελέγχου με αυστηρά ελεγχόμενη πρόσβαση στις πληροφορίες βάσει πάντα της ιεραρχικής θέσης του εκάστοτε ελέγχοντος.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:06 | ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΙΔΗΣ

    Το που καιτο πότε θα κινούνται τα κρατικά αυτοκίνητα είναι ποιό συμαντικό από τον κυβισμό τους.
    Τι να το κάνω το όφελος του μικρού κυβισμού όταν το κρατικό αυτοκίνητο γυρίζει ανεξέλεγκτο για να πάρει πατάτες από την λαϊκή ο οδηγός ή πηγαίνει στο σχολείο το παιδί του αξιωματούχου .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 15:13 | Kelly Bantoi

    Οφείλω να ομολογήσω τι έχω εντυπωσιαστεί με τισ κινήσεις της κυβέρνησης για άνοιγμα των θέσεων των υπουργείων στους καταλληλότερους για τη θέση ανθρώπους, όπως και για τη δημόσια διαβούλευση για τα αυτοκίνητα. Είναι επιτέλους καιρός να ζητήται, και να λαμβάνεται υπ’όψιν, η άποψη των Ελλήνων για θέματα που πληρώνουν και τους αφορούν άμεσα, και οχι μονο να μας θυμόσαστε τις εκλογές επειδή μας έχετε ανάγκη. Μεγάλο ΝΑΙ στα υβριδικά και επίσης μεγάλο ΝΑΙ στην κατάργηση των προσωπικών αστυνομικών -σωματοφυλάκων που πληρώνουμε για να φρουρούν επιχειρηματίες! Από και ως που αυτο?

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 15:38 | George Sarros

    Αυτό το μέτρο με την τήρηση ενός βιβλίου όπου θα καταγράφονται οι κινήσεις του οχήματος μου θυμήζει κάτι από το στρατό όπου όλες οι «καναδέζες» και τα «τζιπάκια» διαθέτουν τέτοια έγγραφα. Καλό είναι να γίνει. Επίσης να τηρείται και να υπάρχει σεβασμός του ΚΟΚ και επιπλέον ζούμε στην εποχή της προηγμένης τεχνολογίας καλό θα ήταν να εφοδιαστούν τα οχήματα με συστήματα γεωγραφικού προσδιορισμού έτσι ώστε να γνωρίζουν οι υπεύθυνοι των στόλων ανά πάσα στιγμή που βρίσκονται τα οχήματα.
    Βέβαια ότι και να λέμε εμείς είναι καλό αλλά ακόμα καλύτερο θα είναι ότι και αν αποφασιστεί από την ηγεσία να υπάρξει η βούληση να τηρηθούν και να εφαρμοστούν και όχι να κάνουμε τα στραβα ματιά και να κινούμαστε πάλι στο φαύλο κύκλο του ωχαδερφισμού. Αναφέρω ως παράδειγμα αν ένας αστυνομικός της τροχαίας δει ένα κρατικό όχημα να κάνει παράβαση κάποια διάταξη του ΚΟΚ θα τον σταματήσει να του κόψει το μπιλιετάκι όπως θα έκανε σε μένα ή θα κάνει τα στραβά ματιά φοβούμενος μήπως έχει καμιά δυσμενή μετάθεση…
    Νόμους έχουμε, βούληση χρειάζεται επιτέλους να εφαρμοστούν…

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:06 | ΑναστασΙα Πανοπούλου

    Να προστεθεί: Η αυστηρή υποχρέωση τήρησης των κανόνων του ΚΟΚ, και η εφαρμογή της σχετικής εγκυκλίου που είχε εκδοθεί επί υπουργείας Παυλόπουλου (ούτε ο ίδιος δεν την εφάρμοσε…).
    Παραδείγματα που έχω αντιμετωπίσει προσωπικά: Συνεχής αλλαγή λωρίδας χωρίς καμία προειδοποίηση, ή, ακόμη χειρότερα, να μπαίνουν οι συνοδευτικές μηχανές ΚΑΘΕΤΑ στη λεωφορειολωρίδα για να κοκκαλώσουν τα διερχόμενα δίκυκλα προκειμένου να περάσει παράνομα και επικίνδυνα ο επίσημος. Ή, να βγαίνουν με βαθύ κόκκινο από την Τσόχα στη Βασ. Σοφίας δύο μηχανές και από πίσω λιμουζίνα – σκεφτείτε μόνον να ερχόταν ολοταχώς μηχανή από τη Βασ. Σοφίας, και, έχοντας δει το πράσινο από μακρυά, να μην έκοβε ταχύτητα… Όλα αυτά θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο την ασφάλεια των χρηστών του οδοστρώματος, και δευτερευόντως, προκαλούν το δημόσιο αίσθημα.
    Όπου απαιτείται, να υπάρχουν τροχονόμοι/ρυθμίσεις για να εξυπηρετούνται ανάγκες επισήμων, και όχι τσαμπουκάς και οχύρωση πίσω από την δεδομένη ατιμωρησία.
    Ζώνη και κράνος πάντα φυσικά.
    Αλλοιώς πώς θα δίνουν οι πολιτικοί μας το παράδειγμα σε εμάς τους υπόλοιπους;

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:27 | Γιώργος Παπαδαυιδ

    Όλα τα κρατικά οχήματα θα μπορούσαν να εφοδιαστούν με συσκευές εντοπισμού GPS όπως πολλά εταιρίκα οχήματα. Έτσι θα μπορεί να επιτευχθεί μία σωστή διαχείρηση στόλου αλλα και ο έλεγχος για την σωστή χρήση των οχημάτων. Παράλληλα θα υπάρχει η δυνατότητα on line και real time παρακολούθησης όλου του στόλου που θα υποχρεώνει τον κάθε δικαιούχο κρατικού οχήματος να συνάδει με τους κανόνες χρήσης των οχημάτων. Θεωρώ ότι είναι κάτι εύκολο να επιτευχθεί και μάλλον θα οδηγήσει στην μείωση του κόστους χρήσης των οχημάτων.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 13:47 | ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΞΑΝΘΟΥΔΑΚΗΣ

    Για να υπάρξει πραγματικός έλεγχος των κανόνων χρήσης όπως αυτοί έχουν πολύ σωστά τεθεί, θα πρέπει να σε κάθε κεντρικό φορέα ευθύνης στόλου αυτοκινήτων (π.χ. υπουργείο, Νομαρχία, κ.τ.λ.) να υπάρξει Γραφείο Κίνησης ίσως κατά τα πρότυπα του Στρατού.
    Επίσης, όπου αυτό είναι εφικτό (διαθέσιμος χώρος) να υπάρχουν αντλίες των ΕΛΠΕ (ΕΚΟ) ώστε να διατίθενται καύσιμα με γραπτή εντολή και να ελέγχεται η κατανάλωση.
    Ένα απαραίτητο στοιχείο που θα πρέπει να έχει κάθε αυτοκίνητο είναι το Βιβλιάριο Ελέγχου Κίνησης (Log Book) στο οποίο θα καταγράφονται οι διαδρομές, τα χιλιόμετρα, τα καύσιμα και οι επισκέψεις στα συνεργεία.
    Υπάρχουν σύγχρονα συστήματα ελέγχου ενός στόλου αυτοκινήτων, που δίνουν ανα πάσα στιγμή στίγμα για το που βρίσκεται ένα όχημα μέσω GPS,που θα μπορούσε να ληφθούν υπ’ όψη.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:03 | Σπύρος Σαρακατσάνος

    Πρώτα απόλα Καλή Δύναμη! Καλή δουλειά!
    Συγχαρητήρια θερμά για την κυβερνητική επιλογή τού να δοθεί η δυνατότητα στούς πολίτες της πραγματικής συμμετοχής εκφράζοντας απόψεις και γνώμες!
    Θεωρώ απόλυτα υγιές και στη σωστή κατεύθυνση το μετρο του περιορισμού του αριθμού ακι της αντικατάστασης των κρατικών οχημάτων με αντίστοιχα νέας τεχνολογίας!
    Ολοι σχεδον οι πολίτες γνωρίζουν πώς πέραν των επιβεβλημένων μετακινήσεων τα οχήματα αυτά χρησιμοποιούνται δυστυχώς και σε πλήθος περιπτώσεων που απλά ικανοποιούν προσωπικές ανάγκες των χρηστών τους (δεν μιλώ κατανάγκη για υψηλόβαμα κυβερνητικά στελέχη, στον τοπικό μας μικρόκοσμο γίνεται η τρομερή κατάχρηση).
    Θεωρώ λοιπόν απαραίτητο τον απόλυτο έλεγχο των κινήσεων τους. Οι εντολές – άδειες κίνησης αποτελουν πια παρωχημένες γραφειοκρατικές πρακτικές.
    Προτείνω την άμεση τοποθέτηση σόλα αυτά τα οχήματα συστημάτων πλοήγησης και καταγραφής των κινήσεων τους (G.P.S) και δειγματοληπτικός τυχαίος έλεγχος σε τακτά χρονικά διαστήματα!
    Ετσι θα υπάρχει απόλυτη εικόνα των κινήσεων και ο πολίτης δεν θα καλείται να υποκαταστήσει τα ελεγκτικά όργανα όπως προτείνεται από κάποιους τηλεφωνώντας για την θέση και την κίνηση.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:06 | Kapsis George

    Πιστεύω ότι θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα ώστε να σταματήσει αυτό το θλιβερό φαινόμενο οταν μετακινούνται τα κρατικά αυτοκίνητα, οπού σταματάνε όλα τα αυτοκίνητα για να περάσουνε ¨οι υπηρέτες του Ελληνικού λαού». Επιτέλους θέλουμε να λέμε οτι είμαστε όλοι ίσοι ακόμα και στο δρόμο και δεν επιτρέπεται να περιμένουμε προκειμένου να περάσει ο κάθε ένας επίσημος και μετα να ανοίξει η κυκλοφορία. Εξάλου αυτή την κατάσταση την εκμεταλεύονται και οι κάθε λογής νεόπλουτοι της χώρας μας οι οποίοι με την ανοχή της πολιτείας κυκλοφορούν με συνοδεία δήθεν οχημάτων της ασφαλείας (με μπλέ φάρο) και σταματάνε όλοι για να περάσουν αυτοί με τη συνοδεία τους. Επιτέλους ας σταματήσει αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργήσει κοινωνια δυο η και περισσότερων κατηγοριών!!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 10:42 | ΗΛΙΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

    ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΑΝΑΓΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΡΕΦΕΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑ ΠΑΣ ΣΤΙΓΜΗ ΕΛΕΓΧΟΣ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 09:45 | ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ ΝΙΚΗΤΑΣ

    Δεν είναι λίγοι εκείνοι που καταστρατηγούν την χρήση υπηρεσιακών οχημάτων, κυριώς στους Δήμους, με την αγορά από Δημάρχους οχημάτων για ιδία χρήση οχημάτων μεγάλου κυβισμού.
    Το ερώτημα είναι ποιος είναι ο ορισμός των ¨ Υπηρεσιακών αναγκών¨.
    Για παράδειγμα, η μετάβαση από την οικία του εκάστοτε Δημάρχου στο Δημαρχείο και πίσω θεωρείται υπηρεσιακή ανάγκη, γιατί με την ευρεία έννοια θα μπορούσε να εννοηθεί έτσι.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 07:07 | ΝΙΚΟΣ ΖΕΥΓΩΛΗΣ

    Τα αυτοκίνητα κινούνται 24 ώρες το 24ωρο παντού.
    Στο κάθε αυτοκίνητο πρέπει να υπάρχει βιβλίο κίνησης του αυτοκινήτου που θα αναγράφετε η ώρα έναρξης – λήξης δρομολογίου, χιλιόμετρα, περιληπτικά ο λόγος κίνησης. Ακόμα ίσως για περισσότερο έλεγχο να υπάρχει προτυπωμένο έντυπο που ο υπεύθυνος οδηγός θα παίρνει έγκριση για το δρομολόγιο από τον εκάστοτε προϊστάμενο του.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 01:57 | Κωστής Κατσαμάγκος

    Οι περιορισμοί που αναφέρονται στο Άρθρο 9 κινούνται στη σωστή κατεύθυνση. Δεν περιγράφονται όμως ελεγκτικοί μηχανισμοί, οι οποίοι θα επιβλέπουν την ορθή λειτουργία του συστήματος. Θα πρέπει να εφαρμοστούν πολιτικές οι οποίες ακολουθούνται και στον ιδιωτικό τομέα από εταιρείες οι οποίες διαθέτουν μεγάλους στόλους οχημάτων. Πολλοί από τους συμπολίτες που συμμετέχουν σ’ αυτή τη δημόσια διαβούλευση, έχουν συνεισφέρει πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες και απόψεις. Ένας συνδυασμός όλων αυτών, καθώς και η δημιουργία μιας Διεύθυνσης Οχημάτων, η οποία θα επιτελεί έργο fleet management για όλα τα οχήματα του δημοσίου, θα μπορούσε να επιφέρει θεαματικά αποτελέσματα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:49 | Νίκος Κρητικός

    Πρέπει να είναι ασφαλισμένα

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:07 | ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

    Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ,
    Γιά τό νοικοκυρεμα του στόλου των αυτοκινήτων σάς συνιστώ νά τοποθετηθούνε τά συστήματα της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας Κ.Υ.Τ.Ε. S.A. DEFENSE ELECTRONICS του Κιλκίς όπου αμεσα υπαρχει
    απόσβεση καίκέρδος γιά την Εθνική Οικονομία.Ειναι τοποθετημένα καί δοκιμασμένα σέ Δήμους καί ΔΕΥΑ οπως και στόν ιδιωτικό τομέα.

    Παρουσίαση Υπηρεσίας SMARTrack
    Εισαγωγή
    Η υπηρεσία SMARTrack είναι μια πρωτοποριακή υπηρεσία για την online
    παρακολούθηση και την ασφάλεια μέσω του internet ή του κινητού τηλεφώνου
    ενός ή περισσοτέρων οχημάτων (αυτοκίνητα, φορτηγά, μοτοσικλέτες, σκάφη),
    ατόμων (αθλητές,παιδιά,ηλικιωμένοι ),αντικειμένων (κοντέινερς, ATM , βαλίτσες ).
    Το προϊόν έχει αναπτυχθεί και κατασκευαστεί σε συνεργασία με επιστήμονες του
    ΚΕΤΕΑΘ (Κέντρο Έρευνας Τεχνολογίας & Ανάπτυξης Θεσσαλίας) και του
    τμήματος Μηχανικών ΗΥ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων του Πανεπιστημίου
    Θεσσαλίας με τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας ασφάλειας και ταχύτητας
    για να ανταπεξέλθει στην χρήση στρατιωτικών και εμπορικών σκοπών.
    Είναι ένα πρωτοπόρο προϊόν αφού σε αυτό συγχωνεύονται δύο υπηρεσίες, η On Line
    Παρακολούθηση-Διαχείριση και η Ασφάλεια. Δηλαδή αφενός γίνεται εντοπισμός
    θέσεως του φορέα του ηλεκτρονικού εξοπλισμού , διαχείριση διαδρομών, στάσεων
    κ.λ.π και αφετέρου υπάρχει μια σειρά από συναγερμούς ασφαλείας σε μορφή
    ειδοποιήσεων και αντικλεπτική προστασία. Στην περίπτωση των οχημάτων υπάρχει η
    αναγνώριση οδηγού με την δυνατότητα μη εκκίνησης του οχήματος και η
    απομακρυσμένη ακινητοποίηση του μέσω του κινητού τηλεφώνου ή του internet.
    Στα δε επαγγελματικά οχήματα με την ειδική κλειδαριά ασφαλείας GPSlock υπάρχει
    η δυνατότητα να κλειδώνουν ή να ξεκλειδώνουν μέσω του κινητού τηλεφώνου ή
    του internet εσωτερικά οι πόρτες του χώρου όπου βρίσκονται τα εμπορεύματα ώστε
    να μην είναι δυνατή η πρόσβαση σε αυτά ακόμα και με τα ίδια τα κλειδιά.
    Με την χρήση των πιο προηγμένων Web εργαλείων η υπηρεσία SMARTrack είναι
    μια εξ ολοκλήρου Web εφαρμογή προσβάσιμη οποτεδήποτε και από οπουδήποτε
    ακόμα και από ένα απλό κινητό τηλέφωνο. Χωρίς την ανάγκη downloads,
    εγκαταστάσεων ή και ActiveX. Απλά κάνετε login και δίνετε τον κωδικό σας .
    Περιγραφή Υπηρεσίας
    Ο τελικός χρήστης αγοράζει τον εξοπλισμό, μαζί με τις οδηγίες εγκατάστασης, τον
    κωδικό της συσκευής και τον κωδικό ενεργοποίησης της υπηρεσίας, οι οποίοι είναι
    απαραίτητοι για να γίνει η εγγραφή . Η εταιρεία παρέχει την υπηρεσία μαζί με την
    σύνδεση GPRS για αποστολή δεδομένων ή μόνο την υπηρεσία οπότε ο πελάτης θα
    πρέπει να κάνει την σύνδεση με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Στη συνέχεια ο
    πελάτης μπορεί να ανοίξει τελείως ανώνυμα έναν λογαριασμό μέσω internet
    δηλώνοντας όνομα χρήστη και κωδικό χρήστη μαζί με τον κωδικό ενεργοποίησης και
    συσκευής.
    Αφού εγγραφεί στην υπηρεσία μπορεί να την χρησιμοποιήσει για το χρονικό
    διάστημα για το οποίο ισχύει η συνδρομή του (1 χρόνος). Η ανανέωση της συνδρομής
    μπορεί να γίνει μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας με πιστωτική κάρτα, με
    αντικαταβολή ή και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
    Εφαρμογές- Αξιοποίηση υπηρεσίας
    Ο τελικός χρήστης μπορεί να διαλέξει μεταξύ της Standard ή Professional έκδοσης
    καθώς η υπηρεσία SMARTrack έχει διαφορετικές χρήσεις. Οι εφαρμογές που
    προσφέρει η υπηρεσία SMARTrack είναι οι ακόλουθες.
    1. Εντοπισμός οχήματος.
    Ο εντοπισμός οχήματος είναι ένας τρόπος ελέγχου της θέσης, των κινήσεων και της
    κατάστασης ενός οχήματος καθώς και της
    οδηγικής συμπεριφοράς του οδηγού του. Το
    σύστημα καταγράφει την διαδρομή, την ώρα
    έναρξης και τέλους της διαδρομής, την μέση και
    μέγιστη ταχύτητα, την συνολική απόσταση, τις
    στάσεις, καθώς και τη θέση και την ταχύτητα του
    οχήματος κάθε 20 δευτερόλεπτα. Ο χρήστης
    μπορεί να δει πάνω στο χάρτη τη διαδρομή του
    οχήματος, τη θέση και την ταχύτητα του κάθε 20
    δευτερόλεπτα καθώς και τα σημεία των στάσεων.
    Ο χρήστης μπορεί ελέγξει τη θέση των οχημάτων
    του οποιαδήποτε στιγμή συνδεόμενος μέσω
    internet στο λογαριασμό του είτε από Η/Υ είτε
    από κινητό τηλέφωνο.
    2. Ασφάλεια οχήματος
    Το σύστημα ασφαλίζει ένα όχημα με τρεις τρόπους: κάνοντας αναγνώριση οδηγού,
    στέλνοντας στον ιδιοκτήτη ειδοποίηση στην περίπτωση κάποιου συμβάντος σχετικού
    με την ασφάλεια του οχήματος και δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη να δώσει
    εντολή για την απενεργοποίηση του οχήματος.
    α) Αναγνώριση οδηγού
    Για να είναι ένας οδηγός εξουσιοδοτημένος για να οδηγήσει ένα όχημα θα πρέπει
    να χρησιμοποιήσει ένα ηλεκτρονικό κλειδί (i-button) του οποίου ο
    μοναδικός κωδικός θα πρέπει να έχει δηλωθεί για το συγκεκριμένο όχημα. Έτσι
    το σύστημα αναγνωρίζει τον κάτοχο του i-button ως νόμιμο οδηγό του οχήματος.
    Αν αυτό δεν συμβεί τότε το όχημα δεν θα εκκινήσει.
    β) Ειδοποιήσεις
    Υπάρχει μια σειρά ειδοποιήσεων σχετικές με την ασφάλεια του οχήματος τις
    οποίες λαμβάνει ο χρήστης στο κινητό του τηλέφωνο και στο ηλεκτρονικό
    του ταχυδρομείο.
    Οι πιο σημαντικές περιπτώσεις ειδοποίησης είναι οι παρακάτω
     Μη εξουσιοδοτημένος οδηγός.
    Το σύστημα δεν αναγνωρίζει ως νόμιμο τον οδηγό του οχήματος.
     Απομάκρυνση από γεωγραφικά περιορισμένο χώρο.
    Το όχημα βγήκε έξω από τον ορισθέντα από τον χρήστη γεωγραφικό χώρο.
     Απομάκρυνση οχήματος με σβηστή μηχανή.
    Το όχημα κουνήθηκε. Πιθανόν κάποιος να προσπαθεί να το κλέψει.
     Ενεργοποίηση εξωτερικής συσκευής συναγερμού.
    Η σειρήνα του συναγερμού χτυπάει (αν υπάρχει συναγερμός)
     Διακοπή τροφοδοσίας από μπαταρία.
     Ενεργοποίηση κουμπιού πανικού.
    Ο οδηγός του οχήματος βρίσκεται σε κίνδυνο και πάτησε το κουμπί πανικού.
    γ) Απενεργοποίηση οχήματος
    Ο χρήστης μπορεί να στείλει εντολή είτε από Η/Υ είτε από το κινητό του
    τηλέφωνο για να σβήσει τη μηχανή του οχήματός του σε περίπτωση κλοπής.
    Μπορεί ακόμα να ρυθμίσει τη συσκευή του έτσι ώστε η μηχανή να σβήνει
    αυτόματα όταν το σύστημα διαπιστώσει μη εξουσιοδοτημένο χρήστη.
    3. Ασφάλεια εμπορευμάτων επαγγελματικών οχημάτων
    Στα επαγγελματικά οχήματα με την ειδική κλειδαριά ασφαλείας GPSlock υπάρχει η
    δυνατότητα μέσω internet ή μέσω κινητού τηλεφώνου να κλειδώνουν ή να
    ξεκλειδώνουν εσωτερικά οι πόρτες του χώρου όπου βρίσκονται τα εμπορεύματα
    ώστε να μην είναι δυνατή πρόσβαση σε αυτά ακόμα και με τα ίδια τα κλειδιά. Η
    λειτουργία αυτή μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να γίνεται αυτόματα όταν το
    όχημα κινηθεί εντός ή εκτός των προσδιορισμένων γεωγραφικών ορίων .Επίσης σε
    περίπτωση κινδύνου και με το πάτημα του κουμπιού πανικού οι πόρτες κλειδώνουν
    αυτόματα και ξεκλειδώνουν μόνο με εντολή μέσω internet ή κινητού τηλεφώνου από
    τον εξουσιοδοτημένο χρήστη.
    4. Διαχείριση στόλου
    Από τις πιο συνηθισμένες χρήσεις του εντοπισμού οχήματος είναι η διαχείριση
    εταιρικών οχημάτων. Εκτός από τη δυνατότητα παρουσίασης των διαδρομών με
    όλα τα στοιχεία τους (απόσταση, στάσεις, μέση ταχύτητα, μέγιστη ταχύτητα κλπ.)
    στον χάρτη ή σε ημερήσιες και
    μηνιαίες αναφορές η εφαρμογή
    παρουσιάζει σε πραγματικό
    χρόνο την κατάσταση όλων
    των οχημάτων σε μία οθόνη
    (όχημα- οδηγός- ημερομηνία
    και ώρα τελευταίας εμφάνισης
    – θέση – τελευταία στάση –
    ταχύτητα – θερμοκρασίες –
    στάθμη ρεζερβουάρ βενζίνης)
    ώστε να είναι εύκολη η
    παρακολούθηση όλων των
    οχημάτων συγχρόνως,
    υπολογίζει αυτόματα και την
    κατανάλωση καυσίμου που θα
    έπρεπε να έχει το κάθε όχημα.
    Όλα αυτά σε συνδυασμό με την αναγνώριση οδηγού μπορεί να γίνουν ένα πολύ
    χρήσιμο εργαλείο για μία εταιρεία με το οποίο μπορεί να αυξήσει την
    παραγωγικότητα, να βελτιώσει τα δρομολόγια και τελικά να μειώσει τα έξοδα.
    Επίσης υπάρχουν και οι παρακάτω δυνατότητες :
     Δημιουργία υπολογαριασμών από τον υπερχρήστη ώστε ο κάθε χρήστης να
    μπορεί να διαχειρίζεται και να παρακολουθεί μόνο το όχημα ή τα οχήματα για
    τα οποία είναι εξουσιοδοτημένος ενώ ο υπερχρήστης έχει την δυνατότητα να
    διαχειρίζεται και να παρακολουθεί όλα τα οχήματα συγχρόνως.
     Αναφορά σε πραγματικό χρόνο επιλεγμένων από τον χρήστη ειδοποιήσεων και
    μηνυμάτων συναγερμών σε μία οθόνη.(Reporter)
     Μαζικός προσδιορισμός σημείων ενδιαφέροντος στον χάρτη με ορισμό
    διαμέτρου κάθε σημείου.
     Ένδειξη χρόνου στάσης οχήματος στα προσδιορισμένα σημεία πάνω στον
    χάρτη
     Ειδοποίηση για κίνηση εκτός ή εντός προσδιορισμένων γεωγραφικών ορίων ή
    σημείων.
     Παρακολούθηση Στάθμης Ρεζερβουάρ οχήματος σε Πραγματικό Χρόνο και
    ειδοποίηση για τυχόν ύποπτες αλλαγές.
     Παρακολούθηση Θερμοκρασίας ψυγείων σε Πραγματικό Χρόνο και
    ειδοποίηση αν οι τιμές ξεπεράσουν τα επιτρεπόμενα όρια.
     Καταγραφή ιστορικού διαδρομών με όλες τις πληροφορίες για 1 χρόνο.
     Εργαλεία ανάλυσης και αναφορών σε Excel ή PDF.
     Οργάνωση Γραφείου Κίνησης με ειδοποιήσεις όταν πρέπει να γίνει service,
    αλλαγή ελαστικών ή οποιασδήποτε προγραμματισμένης εργασίας.
     Επικοινωνία με Euroscan
    Περιγραφή interface
    Ο χρήστης μπαίνοντας στον λογαριασμό του βλέπει μία οθόνη η οποία χωρίζεται σε 3
    μέρη. Το μεγαλύτερο μέρος το καταλαμβάνει στο κέντρο ο χάρτης.
    Στο δεξί μέρος είναι το μενού με τα ονόματα των συσκευών όπου επιλέγουμε την
    συσκευή που θέλουμε να παρακολουθήσουμε και το μενού των διαδρομών όπου
    υπάρχει όλο το καταγεγραμμένο ιστορικό των διαδρομών. Από εδώ μπορεί ο χρήστης
    να επιλέξει διαδρομή, να δει τα στοιχεία της και να την εμφανίσει στο χάρτη.
    Στο αριστερό μέρος της οθόνης είναι όλα τα μενού απ’ όπου γίνονται οι ρυθμίσεις
    του συστήματος, της συσκευής και του λογαριασμού του χρήστη.
    Ενδεικτικά αναφέρουμε τις κυριότερες :
    Ονομασία συσκευών. Αλλαγή κωδικών πρόσβασης
    Πρόσθεση νέων συσκευών, Ανανέωση άδειας χρήσης
    Δήλωση εξουσιοδοτημένων οδηγών Ομαδοποίηση οχημάτων
    Ενεργοποίηση / απενεργοποίηση ειδοποιήσεων ασφαλείας
    Εντολή ενεργοποίησης / απενεργοποίησης οχήματος
    Δημιουργία Υπολογαριασμών
    Έκδοση αναφορών
    Κάθε μενού ανοίγει σε καινούργιο παράθυρο. Αφού γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις,
    το παράθυρο κλείνει και επιστρέφουμε στην κεντρική σελίδα.
    Στόχευση Πελατειακής Βάσης
    Όσος είναι ο αριθμός των διαφορετικών εφαρμογών της υπηρεσίας τόση είναι και η
    ποικιλία των διαφορετικών τελικών χρηστών της.
    Για ιδιωτική χρήση
    Αυτοί που θέλουν το σύστημα για προσωπική χρήση κατά κύριο λόγο ζητάνε τις
    λειτουργίες της ασφάλειας δηλαδή την αναγνώριση οδηγού, την μη εκκίνηση του
    οχήματος από άγνωστο οδηγό , τις ειδοποιήσεις και την απενεργοποίηση οχήματος
    που περιγράψαμε προηγουμένως. Και ο εντοπισμός οχήματος σε αυτήν την
    περίπτωση χρησιμοποιείται για την ασφάλεια (ξέρουμε που βρίσκεται το όχημα σε
    περίπτωση κλοπής).
    Για εταιρική χρήση
    Οι εταιρικοί πελάτες συνήθως ενδιαφέρονται περισσότερο για την διαχείριση του
    στόλου των οχημάτων τους. Όχι λίγοι εργοδότες έχουν αμφιβολίες για το αν οι οδηγοί
    τους εκτελούν σωστά τα δρομολόγια, αν σταματούν μόνο στα επιλεγμένα σημεία και
    μόνο για όσο είναι απαραίτητο, αν τα τιμολόγια καυσίμου που παρουσιάζουν είναι
    αληθινά κλπ.
    Με την χρήση της προτεινόμενης υπηρεσίας όλα αυτά τα αμφίβολα σημεία
    ξεκαθαρίζουν αφού όλα τα δρομολόγια των οχημάτων μαζί με τα στοιχεία της
    διαδρομής, το όνομα του οδηγού και την κατανάλωση καυσίμου του κάθε οχήματος
    εμφανίζονται είτε πάνω στον χάρτη είτε σε αποθηκεύσιμο αρχείο αναφοράς.
    Διαδικασία Ελέγχου και Προετοιμασίας συσκευών
    Για να φτάσει στον τελικό χρήστη το πακέτο με το όνομα SMARTrack που
    περιγράψαμε πιο πάνω, ακολουθείται μια διαδικασία ελέγχου που εξασφαλίζει τη
    καλή ποιότητα ,την σωστή λειτουργία της συσκευής καθώς και ότι το πακέτο είναι
    πλήρες και έτοιμο για χρήση.
    Συγκεκριμένα μέσα από ένα αυτοματοποιημένο μενού ελέγχου διαχειριστή
    (Administrator’s control panel) προσθέτουμε τις συσκευές στο σύστημα γράφοντας
    τον κωδικό τους (IMEI) ώστε αυτό να τις αναγνωρίζει. Στη συνέχεια κάνουμε το ίδιο
    και για τις κάρτες κινητής τηλεφωνίας SIM αν διαθέτουμε τις συσκευές μαζί με
    αυτές.
    Στη συνέχεια οι συσκευές δοκιμάζονται για να βεβαιωθούμε ότι λαμβάνουν κανονικά
    τα σήματα από τους δορυφόρους και ότι συνδέονται και στέλνουν κανονικά δεδομένα
    στον ασφαλή server.
    Στη συνέχεια εκτυπώνεται ο κωδικός συσκευής και ο κωδικός άδειας και
    τοποθετούνται με αυτοκόλλητη ταινία στο πακέτο ώστε να μην χαθούν κατά λάθος
    αφού χωρίς τους κωδικούς δεν μπορεί να ανοιχθεί λογαριασμός και κατ΄επέκτασιν να
    χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία.
    Μετά τη δημιουργία λογαριασμού από τον πελάτη η προτεινόμενη υπηρεσία είναι
    πλήρως αυτοματοποιημένη και δεν χρειάζεται η παρέμβαση ή εμπλοκή του
    προσωπικού της εταιρείας για την σωστή παροχή της προς τον τελικό χρήστη παρά
    μόνο στην περίπτωση αγορών όπως ανανέωση συνδρομής, αγορά ανταλλακτικών
    κλπ.
    Τεκμηρίωση Τεχνικής επάρκειας της λύσης
    Εργαλεία υπηρεσίας
    Για την παροχή της διεπαφής και της λειτουργικότητας του συστήματος και προς τον
    πελάτη έχει χρησιμοποιηθεί HTML, Javascript με ΑJAX ,Java και JSON.
    Για τον προγραμματισμό του server και τον κώδικα του ιδίου του προγράμματος
    έχει χρησιμοποιηθεί PHP, Java Servlets και C++. Για την βάση δεδομένων έχει
    χρησιμοποιηθεί MySQL ενώ οι ψηφιακοί χάρτες είναι της Navteq με SLA.Υπάρχει η
    δυνατότητα χρήσης των Google maps.
    Για την βελτιστοποίηση της υπηρεσίας έχει χρησιμοποιηθεί PHP opcode caching,
    Precompiled PHP code, Compressed JavaScript code for fast download, Web
    optimization techniques, Highly optimized serving techniques.
    Για την ποιότητα της υπηρεσίας έχει χρησιμοποιηθεί RAID και Replication
    techniques for Database High Availability και Web server load balancing.
    Για την ταχύτητα της υπηρεσίας έχει χρησιμοποιηθεί γραμμή με 1Gbps upload και
    SLA 99.9% , 2 Servers με 2 Quad Core επεξεργαστές 3.0GHz , 32GB RAM, 8 x SAS
    HDD 15.000 RPM, MySQL Enterprise Server, Commercial High Speed Web Server
    with hardware SSL support και Red Hat Enterprise Server
    Για την Ασφάλεια της υπηρεσίας έχουν χρησιμοποιηθεί οι πιο προηγμένες τεχνικές
    ασφαλείας και SSL 256 bit encryption.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:51 | john

    1…να μην ειναι απαραιτητη η διαταγη πορειας .εφοσον συμληρωνεται το δελτιο κινησης και υπογραφεται να μην ειναι απαραιτητη (η διαταγη πορειας)
    2….οι οδηγοι να εχουν απαραιτητα αδεια οδηγησης Ε κατηγοριας.
    3….να βαζει καθε υπουργειο η περιφερεια η νομαρχια απο εναν για καθε μια υπηρεσια ,σταθμο βενζινης.και αυτο γιατι οι τιμες διαφερουν απο βενζιναδικο σε βενζιναδικο.
    4…δεν χρειαζεται συστημα παρακολουθησης (επιπλεον εξοδα?????) αφου στο δελτιο κινησης συμληρωνεται υποχρεωτικα η διαδρομη και ετσι ελεγχεται ανα πασα στιγμη
    5…ο ελεγχος απο την διευθυνση ελεγχου κ.α να μην γινεται απο τα συνηθη αυτοκινητα αλλα απο μηχανες μικρου κυβισμου και υποχρεωτικα με επιδειξη υπηρεσιακης ταυτοτητας
    6…ολες οι πινακιδες των υπηρεσιακων αυτοκινητων να αντικατασταθουν με λευκες ,αλλα να διατηρησουν το συμβολικο ΚΗΙ-ΚΗΟ-ΚΥ αλλα να μην διατηρηθει το πορτοκαλι χρωμα
    7…να αφαιρεθουν τα διακριτικα(κιτρινες η κοκκινες γραμμες)για να μην γινεται στοχος εμπρησμου
    8…οταν οδηγος αποδειχθει οτι εκανε ασκοπες μετακινησεις να αφαιρειται η αδεια οδηγησης για 1 μηνα και σε περιπτωση υποτροπης εντος 1 ετους αφαιρεση για 6 μηνες.
    9…επανδρωση του ελεγχου με προσωπικο και απο αλλα υπουργεια και νομαρχιες και δημους.
    10… οι επιτροπες ελεγχου για τις φθορες των αυτοκινητων να γινεται μονο στα κρατικα κτεο .οι ελεκτες να ειναι υπολογοι.
    11…καμια συντηρηση σε ιδιωτικο συνεργειο.να υπαρχει συνεργειο οπως π.χ υπαρχει σε δημους για τα απορριμμτοφορα.χωρις εξοδα εργασιων κλπ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:13 | Μιχ. Πάτσης, δικηγόρος Αθηνών

    Δεν θα ήταν κακό να προβλέπεται και απαγόρευση καπνίσματος εντός των οχημάτων αυτών

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:30 | Βενετία Τρομπέτα

    Πολύ μου αρέσει αυτή η ανοικτή διαβούλευση και η ευκαιρία που μας δίνεται να εκθέσουμε τις απόψεις μου.

    Συμφωνώ με το νομοσχέδιο και αυτο που προσπαθεί να πετύχει. Αν και κατανοώ τους στόχους, με λειπεί η αναγκαιότητα τόσο πολλών διατάξεων, επεξηγήσεων και κανονισμών για τη χρήση των κρατικών αυτοκινήτων. Προσπαθώντας να είμαστε σωστοί και να βρούμε τρόπους να μη κλέβουμε το κράτος αναγκαζόμαστε να θεσπίσουμε τα αυτονόητα. Βρίσκω υποτιμητική την όλη διαδικασία και ρομαντική ούσα, θα ήθελα να μην είναι αναγκαία τόση λεπτομέρεια.
    Θεωρώ ότι το κράτος παρέχει αυτοκίνητα σε σημαίνοντα πρόσωπα που έχουν σημαντικό έργο να επιτελέσουν. Κάποιοι τους αποκαλούν κρατικούς λειτουργούς. Και αν και τους εμπιστευόμαστε τη λειτουργία του κράτους δε μπορούμε να τους εμπιστευτούμε την ορθολογική χρήση ενός εργαλείου που τους παρέχεται ακριβώς για τη διευκόλυνση της επιτέλεσης αυτού του έργου. Λυπηρό δεν είναι;
    Θα προτιμούσα κάτι πιο λιτό στους κανόνες και ο έλεγχος της μη ορθολογικής χρήσης να γίνεται κατά περιπτωση εκεί που η κατανάλωση βενζίνης και οι χιλιομετρικές αποστάσεις που διανύονται ξεφευγουν σημαντικά από αυτό που λογικά θα αναμενόταναι. Αυτή είναι μια τακτική που χρησημοποιείται κατά κόρον στον ιδιωτικό τομέα, σου παρέχεται ένα αυτοκίνητο, ανάλογα με τις υποχρεώσεις σου καθορίζεται μια λογική κατανάλωση βενζίνης.
    Η αστυνόμευση είναι κοστοβόρα, γραφειοκρατική και υποτιμητική. Βάζει τον αστυνευόμενο στη διαδικασία του πως θα ξεγελάσει το σύστημα.

    και κάποια άλλα σημεια που αναφέρονται σε άλλα άρθρα του νομοσχεδίου:
    – Συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρξει πλήρης διαχωρισμός εκκλησίας κράτους
    – Ο σεβασμός σε τέως, ακόμη και προέδρους δημοκρατίας, δεν αποδεικνύεται με τη χορήγηση αυτοκινητων. Ήμαρτον, δε χρειάζονται ελεημοσύνη και μάλιστα από το κράτος.
    – Δε ξέρω πως γίνεται η προμήθεια καυσίμων, ελπίζω το κράτος να αγοράζει συνολικά όλα τα καύσιμα που έχει ανάγκη. Αυτό νομίζω ότι είναι γενικότερο κενό της δημόσιας διοίκησης, αν και είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτης διαφόρων αγαθών, δε κάνει το πολύ απλό που κάνει κάθε μεγάλη εταιρεία. Να έχει ένα κεντρικό τμήμα προμηθειών, που λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών πετυχαίνει πολύ καλύτερες τιμές. Αυτό ισχύει από τη γραφική ύλη και το χαρτί υγείας μέχρι επισκευές κτηρίων και φυσικά καύσιμα. Λιγότεροι διαγωνισμοί, λιγότερη γραφειοκρατεία, καλύτερος έλεγχος των αγορών και καλύτερες τιμές.
    – Κι άλλο ένα άσχετο-σχετικό, κενό πιστεύω της φορολογικής νομοθεσίας: Είναι δίκαιο ο μισωτός με χ μισθό να φορολογείται το ίδιο με τον μισθωτο με χ μισθό + αυτοκίνητο + κινητό + μπόνους ταξίδι + κτλ; Υπάρχουν πολλοί τρόποι που οι εταιρίες μπορούν να αυξήσουν τους μισθούς των στελεχών τους, και πιστεύω ότι θα έπρεπε αυτά τα παράπλευρα οφέλη να αποτιμούνται ως κατ’ ουσίαν εισόδημα και να φορολογούνται ανάλογα. (Έτσι λειτουργει το φορολογικό σύστημα στην Αγγλία). Και σαφέστατα αυτό να ισχύει και για τα αυτοκίνητα που παρέχει το δημόσιο στα στελέχη του.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:51 | Παναγιώτης Φωτόπουλος

    Καλό θα είναι να εγκατασταθεί σύστημα τηλεματικής για την εξακρίβωση τυχόν υπέρβασης.

    Να μπεί πλαφόν στις μετακινήσεις και να δικαιολογούνται τα παραπάνω χιλιόμετρα διαφορετικά να πληρώνονται από τον χρήστη.

    Ας εκλέιψει επιτέλους ο όρος «οδηγός». Τι τους χρειάζονται. Δεν ξέρουν να οδηγούν?

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:41 | Georgios Ziakas

    Tha ithela na ksero an se autin tin katigoria ypagontai ta oximata stratiotikon ypirresion kai diaforon galonadon pou metakinoun syzygous klp me ta ypiresiaka oximata. Kali i prothesi sta xartia alla an efarmostei tipota grafte mou.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:33 | Ιάσονας Χατζηθεοδώρου

    1. Αστυνομική συνοδεία μονάχα για τον Πρωθυπουργό, τον Πρόεδρο της Κυβέρνησης, αρχηγούς ξένων κρατών και κανένα άλλο, με μοναδική εξαίρεση όταν κρίνεται απαραίτητο από την ίδια την Κρατική Ασφάλεια.

    2. Υπερβολικός αριθμός εξαιρέσεων. Να διαγραφούν τα 2β, 2ε και 2στ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:47 | Νικόλαος ΚΟΥΝΙΝΙΩΤΗΣ

    1στ,1ζ για τους προαναφερθέντες λόγους να διαγραφούν.

    2. Να προστεθεί το όχημα του Διευθυντού Εθιμοτυπίας. ¨οταν συνοδεύει ξένους, αλλά και χωρίς αυτούς, όταν μετακινείται για την προετοιμασία μιάς επισήμου επισκέψεως ξένου, δεν είναι δυνατόν να έχει τέτοιους περιορισμούς

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:27 | Νικόλαος ΚΟΥΝΙΝΙΩΤΗΣ

    1β, 1γ, 1δ: Ποιός θα είναι αυτός που θα ελέγξει; Βεβαίως αυτός αναφέρεται σε επόμενο άρθρο, αλλά είναι βέβαιο οτι ΔΕΝ θα τολμήσει να ελέγξει. Και κυρίως, ο ελεγχθείς, δεν θα τιμωρηθεί. Κατά συνέπεια, εάν θέλουμε να καταλήξουμε σε κείμενο που θα γίνει έστω και αναγκαστικά σεβαστό, θα πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει την εφαρμογή του. Εκεί είναι που πάσχουμε. Εάν δεν εξασφαλίσουμε την εφαρμογή (και αυτή εξασφαλίζεται μόνον απο εμάς τους ίδιους και, δυστυχώς,η παιδεία μας σε πολλούς τομείς και σε αυτόν υστερεί) καλύτερα να μην συνθέτουμε τόσο λεπτομερή κείμενα, διότι τελικά θα «εκτεθούμε». Για πολλούς ακόμη, τα ψώνια του σπιτιού και η μετάβαση της μαμάς στην παραλία για μπάνιο αποτελούν μέρος των «αποδοχών» του αξιωματούχου…

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:41 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΧΟΣ

    Να εφαρμοσθεί το σύστημα τηλεματικής για την παρακολούθηση κατά περιφέρεια των κινήσεων των υπηρεσιακών αυτοκινήτων. Να ελέγχονται για την κίνησή τους και από αστυνομικούς ελέγχους για το αν εκτελούν την αποστολή για την οποία έχουν διατεθεί. Να ορισθεί και ένας φορέας καταγραφής των τυχόν καταγγελιών για την μη ορθή χρήση για τους λόγους που διατέθηκαν των οχημάτων και να υπάρχουν κυρώσεις.

    ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΘΕΊ ο όρος «υπηρεσιακές ανάγκες». Σήμερα κινούνται όλα «λογω υπηρεσιακών αναγκών».

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:04 | Δημήτρης Πόντικας

    Θα πρέπει να εφαρμοσθεί ένα σύστημα τηλεματικής για την παρακολούθηση κατά περιφέρεια των κινήσεων των υπηρεσιακών οχημάτων. Τα οχήματα να ελέγχονται για την κίνησή τους και από αστυνομικούς ελέγχους για το αν εκτελούν την αποστολή για την οποία έχουν διατεθεί. Να ορισθεί και ένας φορέας καταγραφής των τυχόν καταγγελιών για την μη ορθή χρήση για τους λόγους που διατέθηκαν των οχημάτων

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:56 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ

    Για την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση του στόλου των αυτοκινήτων θα πρέπει να εξεταστεί η περίπτωση υλοποίησης συστήματος fleet management το οποίο θα επιτρέπει την παρακολούθηση τους σε παργματικό χρόνο και επίσης θα καταγράφει με ακρίβεια τις μετακινήσεις, έτσι ώστε να αποφεύγεται η κακή χρήση τους.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:16 | Anna

    Οι εξαιρέσεις είναι πολλές. Να κοπούν οι: 2β, 2ε, 2στ, 2ζ, 2η.
    Αν δεν είναι υπηρεσιακή η μετακίνηση, να μη γίνεται με υπηρεσιακό όχημα.
    Και να ελέγχει πότε πότε η τροχαία τα χαρτιά τους, ειδικά όταν κινούνται εκτός ωραρίου. Μη μείνει κενό γράμμα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:51 | Σπύρος Κουλουμούνδρας

    Σαφής καθορισμός των υπηρεσιακών αναγκών!

    Οδήγηση από τα πρόσωπα που εξυπηρετούνται. Κάποτε θα πρέπει να πάψει ο θεσμός της ειδικότητας του «Οδηγού» που κάθεται το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας.

  • ΝΑ προστεθεί κανόνας που να απαγορεύει τη χρήση από τον οποιονδήποτε (άντε πλην Προέδρου Δημοκρατίας και Πρωθυπουργού) υπηρεσιακού αυτοκινήτου για μια συγκεκριμένη μετακίνηση, εφόσον για την ίδια μετακίνηση υπάρχει δυνατότητα χρήσης δημόσιου μέσου μεταφοράς (ειδικά για τον κέντρο της Αθήνας)

  • τι θα επι τελικά «υπηρεσιακές ανάγκες»? Γιατί και μέχρι σήμερα «λογω υπηρεσιακών αναγκών» κινούνται όλα! Μήπως θα πρέπει στην απόφαση να υπάρχει σαφής ορισμός του τι σημαίνει υπηρεσιακή ανάγκη?

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:07 | Dimitris

    οι εξαιρεσεις του άρθρου 2 είναι τόσες πολλές που δεν έχει νόημα..ο περιορισμός τρου άρθρου 1γ και 1δ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 13:14 | Λεβόν Σουκισιάν

    Σε περίπτωση «παραβίασης» του παρόντος άρθρου ποιές ποινές επιβάλλονται στον «παραβάτη» χρήστη του οχήματος; Θα πρέπει να ληφθεί σχετική πρόνοια στο νόμο.