Καθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις


ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις
α) Του Ν.Δ. 2396/1953 (ΦΕΚ 117/Α’) «Περί κανονισµού χρήσεως και κινήσεως αυτοκινήτων οχηµάτων του Δημοσίου, των Οργανισµών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως και των εν γένει Νοµικών Προσώπων Δηµοσίου Δικαίου».
β) Του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ/τος 63/2005 (ΦΕΚ 98/
Α΄)
γ) Των άρθρων 3 παρ. 4 και 5 περίπτ. β’ του Ν.Δ. 216/1974 (ΦΕΚ 367/Α’) «Περί συστάσεως Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως».
δ) Του άρθρου 2 παρ. 3 περ. δ’ του Ν. 851/1978 (ΦΕΚ 233/Α’) «περί της Εθνικής Σηµαίας, των Πολεµικών Σηµαι¬ών, κ.λ.π.».
ε) Των άρθρων 3 περ. γ΄ και 22 παρ. 3του Ν. 2362/1995 (ΦΕΚ 247/ Α’) «Περί Δημοσίου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις».
στ) Του άρθρου 19 παρ. 4του Ν. 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α’) «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθµιση θεµάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
ζ) Του άρθρου 1 παρ. 1Α περ. 15 του Ν. 2647/1998 (ΦΕΚ 237/ Α’) «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες και την Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
η) Του Π.Δ. 373/1995 (ΦΕΚ 201/Α’) «Συγχώνευση των Υπουργείων Προεδρίας της Κυβέρνησης και Εσωτερικών στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δηµόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και καθορισµός των αρμοδιοτήτων του».
θ) Του Π.Δ. 400/1995 (ΦΕΚ 226/Α’) «Σύσταση Γενικής Γραµµατείας Δηµόσιας Διοίκησης στο Υπουργείο Εσωτε¬ρικών, Δηµόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και καθο¬ρισµός των αρµοδιοτήτων της».
στ) Την απόφαση του Πρωθυπουργού με αρ. 2876/2009 (ΦΕΚ 2234/Β΄) «Αλλαγή τίτλων Υπουργείων», με την οποία το Υπουργείο Εσωτερικών μετονομάστηκε σε Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

2. Ότι παρίσταται ανάγκη επανακαθορισμού του κυβισμού των επιβατικών κρατικών αυτοκινήτων συμβατικής και νέας τεχνολογίας (υβριδικά και ηλεκτρικά) και των προσώπων που δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης υπηρεσιακού αυτοκινήτου, που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ. ή με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, καθώς και της ρύθμισης συναφών θεμάτων.

3. Το γεγονός ότι από τις προτεινόμενες διατάξεις δεν προκαλείται επιπλέον δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού επειδή μειώνεται ο αριθμός και ο κυβισμός των επιβατικών κρατικών αυτοκινήτων καθώς και η κατανάλωση βενζίνης.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 00:18 | KΩΣΤΑΣ ΓΚΑΒΕΡΑΣ

    Συγχαρητήρια για το νέο πνεύμα που επικρατεί επιτέλους σε αυτό το έρημο το κράτος.Φαίνεται πως έπρεπε να φθάσουμε στο και πέντε για να καταλάβουμε την φαυλότητα στην οποια ζουσαμε. Ισως τελικά οι μεγαλες κρίσεις να γεννάνε και τις μεγάλες ηγεσιές. Το άμεσο μέλλον θα το δείξει.
    Πολυ σωστό το μέτρο με τα υπηρεσιακα αυτοκίνητα (χθες είδα αντινομάρχη με υπηρεσιακό στον εσπερινό μοναστηρίου δηλ. δημόσιες σχέσεις του αντινομάρχη με δικά μας έξοδα) Μια λύση κατα την γνώμη μου θα ήταν τα σημερινής τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα που δεν ρυπαίνουν και είναι οικονομικότερα στην κατανάλωση καυσίμου και τα έξοδα συντήρησης είναι πολύ μα πολύ χαμηλότερα από αυτά των βενζινοκίνητων και υβριδικών.
    ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:52 | Nikos naytikos

    Palaiotera poy eimoyn sthn Kouba eimoyn sto onomasto kentro diaskedashs TROPIKANA sthn havana, htan sto kenro kai enas ypourgos mazi me thn oikogeneiatoy ths kybernhshs toy tote Fintel castro otan
    teleiosan oi parastaseis kai peigame na parome to leoforeio ths epistrofhs eida to ypourgo me thn oikogeneia toy na perimenei na parei kai aytos toleoforeio. erothsa kapoioys giati den exei aytokinhto moy eipan oti aytokhnito toy diathetoyn mono se epishmes exodoys kai otan exei kapoion filoxenoymeno aloy kratoys.
    AYTA PROS GNOSH DEN EIMAI KOYMOYNISTHS DHMOKRATHS EIMAI AYTO POY GINETE STHN KOYBA GINETE KAI SE ALA MERH TOY KOSMY
    NIKOS NAYTIKOS

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:38 | ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΠΟΥΡΑΣ

    Ναι. Να τεθεί ένα ανώτατο όρι κυβισμού ( ή μάλλον ιπποδύναμης γιατί τα περί κυβισμού είναι ξεπερασμένες βλακείες): Για αυτοκίνητα που κινούνται κυρίως εντός πόλις 70 HP , Για υτοκίνητα εκτός πόλις : 140 HP , και για αυτοκίνητα εκτός δρόμου ( δασαρχεία κλπ) 4Χ4 diesel.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:28 | Νίκος Κρητικός

    Έχω την γνώμη ότι εκτός από τον κυβισμό, πρέπει νο απελευθερωθεί το κρατικό αυτοκίνητο από την αγγαλιά της μερσεντές. Αφού θα είναι με λίζινγκ, μπορεί να είναι οποιοδήποτε αυτοκίνητο. έτσι,οι τιμές θα είναι προς τα κάτω. Τα κυβικά μέχρι 1400 το πολύ.
    Ως προς τους οδηγούς.
    Να υπάρχουν οδηγοί μόνο για τους Υπουργούς σε επίσημες εμφανήσεις.
    Τα υπόλοιπα να παραχωρούνται σε όσους δικαιούνται. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε οικονομία, και αντί για οδηγό, θα προσλαμβάνει το κράτος υπάληλο γραφείου. Θα έχει ανα πάσα στιγμή τον κρατικό λειτουργό όταν και όπου τον χρειαστεί με μοναδικό κόστος το καύσιμο.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:58 | A.K.

    Το κριτήριο πρέπει να είναι οι ρύποι και όχι ο κυβισμός, σήμερα υπάρχουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που ρυπαίνουν λιγότερα από μικρότερου κυβισμού. Επίσης, επιτέλους να επιτραπούν στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα diesel. Ρυπαίνουν λιγότερο και καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα – δηλαδή όλοι οι ευρωπαίοι είναι χαζοί και εμείς οι έξυπνοι που τα απαγορεύουμε;

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:54 | Βασιλειου Αντωνης

    Πιστεύω ότι είναι ένα μέτρο θετικό.
    Χρήζει όμως μελέτης. Πιστεύω όπως πολλοί προλαλήσαντες ότι καλό θα ήταν να εξεταστεί σοβαρά το όριο κυβισμού των 1600cm2 στην περίπτωση που κάποιο ελαφρώς μεγαλύτερο αυτοκίνητο είναι πιο οικολογικό/οικονομικό.

    Οσο για το πως θα έπρεπε να γίνεται η χρήση τους, η χρήση GPS για την αποτροπή ασκόπων μετακινήσεων τους θα ήταν ένα θετικό βήμα στην καταπολέμηση της ασυδοσίας στον τομέα αυτόν.

    Καλή δύναμη

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:43 | Τακης Ιωαννου

    Κυριε υπουργε κατ αρχην συγχαρητηρια για αυτη την ΜΕΓΑΛΗ πρωτοβουλια που επανακαθοριζει πολλα σε αυτο το κρατος απο την εποχη της ανεξαρτησιας του,θα μπορουσα να πω χωρις υπερβολη.
    Στην αστυνομια γινεται χαμος και μεγαλη σπαταλη με τα κρατικα αυτοκινητα.Και δεν εννοω τα περιπολικα,αλλα τους πανω απο 350 αστυνομικους διευθυντες εχουν στην κατοχη τους για την προσωπικη τους μετακινηση μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα και απασχολουν 2-3 αστυνομικους απλα ως οδηγους τους και ως οικιακους βοηθους τους.Στελνουν ενιοτε αυτα τα κρατικα αυτοκινητα για service σε ιδιωτικες εταιριες και εκει πεφτει η μιζα της μιζας!!
    Και δεν μιλαμε για τους απο τον βαθμο του Ταξιαρχου και ανω.Θα μπορεσετε σε αυτο το χρονια αστυνομικο κατεστημενο να επιβαλλετε διαφανεια;;Δεν μπορουν αυτοι οι 350 και πλεον κυριοι να χρησιμοποιουν δικα τους αυτοκινητα;;Aφου στον αμεσως προηγουμενο βαθμο που ειχαν ως αστυνομικοι υποδιευθυντες ειχαν τα δικα τους αυτοκινητα,ξαφνικα μολις παιρνουν ενα βαθμο και γινονται αστυνομικοι διευθυντες ξαφνικα το κρατος πληρωνει 350 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!Θα μπορεσει ο κ.Χρυσοχοιδης να τους βαλει σε μια ταξη,η θα πεσουν πανω του καποιοι οσφυοκαμπτες αρεστοι να τον μεταπεισουν..να σας μεταπεισουν.ΜΙΛΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ,ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ..ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ!!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:39 | Α. ΒΑΣΙΛΟΥΔΗΣ

    Συγχαρητήρια! Και για το μέτρο, αλλά και για την δημόσια διαβούλευση!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:56 | ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΕΝΕΤΙΑ

    Πολύ καλό για να είναι αληθινό;Μακάρι να νοιώσουμε άνθρωποι με αξιοπρέπεια.Το ύφος τους είναι εκνευριστικό.Μας υποτιμούν,μας βλέπουν αφ’ υψηλού σαν να είμαστε υποτακτικοί τους.Δεν είναι κόμπλεξ,απλά το λέω για να τους χαρακτηρίσω,όλους και απ’ όπουδήποτε προέρχονται.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:25 | ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΠΑΥΛΟΣ

    θερμά συγχαρητήρια για όλες τούτες τις ενέργειες,αλλά θα ήθελα να
    συμπληρώσω οτι τα εν λόγω υβριδικά οχήματα που κυκλοφορούν αυτή τη
    στιγμή στην αγορά είναι 1.300,1.800 και 3.000κυβικών εκατοστών από
    δύο εταιρείες τη HONDA και την TOYOTA.Το λιγότερο ρυπογόνο ειχ είναι
    της ΤΟΥΟΤΑ PRIUS με 89 χιλ. και 4,5 λίτρα κατανάλωση στα 1.800κ.ε,αλλά
    είναι και το μεγαλύτερο σε μήκος έναντι αυτού της HONDA INSIGHT με
    1.300κ.ε και πιο ρυπογόνο.
    Προτείνω εταιρεία leasing,έπειτα απο δημόσιο διαγωνισμό,για έλεγχο
    κόστους συντήρησης,και μικτή ασφάλεια.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ,ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:18 | Τακης Ιωαννου

    Κυριε υπουργε κατ αρχην συγχαρητηρια για αυτη την ΜΕΓΑΛΗ πρωτοβουλια που επανακαθοριζει πολλα σε αυτο το κρατος απο την εποχη της ανεξαρτησιας του,θα μπορουσα να πω χωρις υπερβολη.
    Στην αστυνομια γινεται χαμος και μεγαλη σπαταλη με τα κρατικα αυτοκινητα.Και δεν εννοω τα περιπολικα,αλλα τους πανω απο 350 αστυνομικους διευθυντες που ως νεοι Λουδοβικοι η Βοναπαρτες εχουν στην κατοχη τους για την προσωπικη τους μετακινηση μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα και απασχολουν 2-3 αστυνομικους απλα ως οδηγους τους και ως οικιακους βοηθους τους.Στελνουν ενιοτε αυτα τα κρατικα αυτοκινητα για service σε ιδιωτικες εταιριες και εκει πεφτει η μιζα της μιζας!!
    Και δεν μιλαμε για τους απο τον βαθμο του Ταξιαρχου και ανω.Θα μπορεσετε σε αυτο το χρονια αστυνομικο κατεστημενο να επιβαλλετε διαφανεια;;Δεν μπορουν αυτοι οι 350 και πλεον κυριοι να χρησιμοποιουν δικα τους αυτοκινητα;;Aφου στον αμεσως προηγουμενο βαθμο που ειχαν ως αστυνομικοι υποδιευθυντες ειχαν τα δικα τους αυτοκινητα,ξαφνικα μολις παιρνουν ενα βαθμο και γινονται αστυνομικοι διευθυντες ξαφνικα το κρατος πληρωνει 350 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!Θα μπορεσει ο κ.Χρυσοχοιδης να τους βαλει σε μια ταξη,η θα πεσουν πανω του καποιοι οσφυοκαμπτες αρεστοι να τον μεταπεισουν..να σας μεταπεισουν.ΜΙΛΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ,ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ..ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ!!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:18 | Dimitris Zimaris

    Πολύ καλό το μέτρο και γενικά βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση. Όμως θα πρέπει οι υπεύθυνοι να μελετήσουν πολύ καλά κι άλλους παράγοντες στην επιλογή των οχημάτων γιατί η τεχνολογία εξελίσσεται γοργά. Για παράδειγμα δεν πρέπει να τίθεται περιορισμός στον κυβισμό των 1.600 κ.εκ. διότι υπάρχει το Τοyota Prius 1.800 που είναι νέο μοντέλο υβριδικό και καταναλώνει λιγότερη βενζίνη από το προηγούμενο μοντέλο που ήταν πάλι υβριδικό 1.600 κ.εκ.!!!
    Αρα , αν ενδιαφερόμαστε πραγματικά για οικολογία και οικονομία, πρέπει η μελέτη να είναι ενδελεχής και συνεχής στο χώρο προς αποφυγή λαθών και παρεξηγήσεων. Ευχαριστώ για το χρόνο και το χώρο σας. Καλή επιτυχία!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:24 | Γιάννης Αγγέλου

    Κατ΄αρχήν θεωρώ το μέτρο περιορισμού χρήσης των υπηρεσιακών οχημάτων εξαιρετικά θετικό, όπως και τη δυνατότητα επικοινωνίας που δίνεται πλέον στους πολίτες. Θέλω να επισημάνω πως επιβάλλεται η εγρήγορση του κάθε πολίτη, ώστε το μέτρο να ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ μέχρι την τελευταία του λεπτομέρεια!
    Το κύρος των πολιτικών προσώπων δεν καθορίζεται απο τον κυβισμό του οχήματος στο οποίο επιβαίνουν, αλλά από τις ιδέες που πρεσβεύουν και που εφαρμόζουν.
    Συγχαρητήρια!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:49 | Καυχίτσας Ε

    Σε μία επιχείρηση πού δεν πάει καλά όχι μόνο δεν δίνουν αυτοκίνητα αλλα κάνουν και περικοπές μισθων.Σαν Λαός χρωστάμε 300 δις αρα ο καθένας 30 χιλιάδες,το χρεος αυτό δεν το δημιούργησε ο Λαός αλλά οι διάφορες κυβερνήσεις,αρα θά πρέπει πρώτα να περικοπούν τα κρατικά αυτοκίνητα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:48 | ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΒΑΜΒΑΚΟΣ

    Η καθιέρωση δυνατότητας προώθησης σχολίων/υποδείξεων των πολιτών προς την νέα μας κυβέρνηση μέσω του διαδικτύου πιστεύω ότι είναι σημαντικότατο βήμα που θα συνεισφέρει στη εύρυθμη και οικονομική λειτουργία του δημόσιου τομέα όσον αφορά τα οχήματα αλλά και όπου αλλού εφαρμοστεί.

    Θέλω τώρα να κάνω μια υπόδειξη που στοχεύει στην μείωση ή εκμηδενισμό των «σκοπίμως άσκοπων» διαδρομών των κρατικών αυτοκινήτων.Ο κάθε κατέχων μια δημόσια υπηρεσιακή θέση (υπουργός και κάτω)να είναι σε θέση να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή τις συντεταγμένες του οιουδήποτε οχήματος της υπαυτόν ιεραρχίας. Μιλάμε βέβαια για διαδρομές και αποστολές που δεν είναι ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΕΣ ή δεν αφορούν ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.Η παρακολούθηση βέβαια θα γίνεται μέσω τοποθετημένης συσκευής GPS στα οχήματα η οποία και θα στέλνει ανά πάσα στιγμή, μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας, το στίγμα του υπηρεσιακού οχήματος προς ένα ασφαλές κέντρο ελέγχου με αυστηρά ελεγχόμενη πρόσβαση στις πληροφορίες βάσει πάντα της ιεραρχικής θέσης του εκάστοτε ελέγχοντος.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:13 | ΠΕΤΡΟΣ ΕΣΚΙΟΓΛΟΥ

    ΝΑΙ, άντε να ξεκινήσουμε κάτι γιαυτόν τον τόπο. Μαζίκαι εγώ, ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:35 | Στέλιος Κατσούλης

    Πιστεύω πως σημαντικοί παράγοντες για την επιλογή οχημάτων είναι 1. Η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, 2. το κόστος συντήρησής τους και 3. το συνολικό τους βάρος. Το βάρος είναι ένας σημαντικός παράγοντας που αυξάνει την πραγματική κατανάλωση ενός οχήματος ειδικά εντός πολης.
    Πάντως η κατάργηση του μεγαλύτερου ποσοστού των υπηρεσιακών πολυτελών οχηματων θα πρέπει να αποτελεί άμεσο στόχο. Ο κάθε πολίτης φροντίζει εαν και εφόσον επιθυμεί να μετακινείται με όχημα, να το αγοράσει να το τροφοδοτεί με καύσιμη ύλη (όποια και αν είναι αυτή) και να το συντηρεί. Οτιδήποτε άλλο θα πρεπει να αντιμετωπίζεται ως διάκριση.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:00 | Γεράσιμος Πόλης

    Συγχαρητήρια για τη δημόσια διαβούλευση του επικείμενου νόμου, έτσι πρέπει να είναι από εδώ και πέρα τα πράγματα. Εμείς οι πολίτες μπορούμε και πρέπει να έχουμε φωνή. Μπράβο!
    Κατά τη γνώμη μου, το ζήτημα δεν είναι σε καμία περίπτωση τα κυβικά, αλλά η εκπομπή ρύπων καθώς και οι διαστάσεις του αυτοκινήτου, δεδομένου ότι ένα ογκώδες κρατικό αυτοκίνητο που μεταφέρει ένα Γενικό Γραμματέα στο κέντρο της Αθήνας, απλά καταλαμβάνει πολύτιμο χώρο.
    Θα προτείνω και κάτι, τώρα που πρέπει να είμαστε ανοικτοί και επιτέλους να βλέπουμε και το μέλλον και τις ανάγκες όλου του πληθυσμού.
    Υπάρχουν και οι άνθρωποι και οι πολίτες με αναπηρία και ειδικά με κινητική αναπηρία. Θα πρέπει βάσει μιας ποσόστωσης ή όταν υπάρχουν προφανείς ανάγκες (π.χ. Οργανισμός Πρόνοιας) να υπάρχει πρόβλεψη για κρατικά οχήματα με κατάλληλη υποδομή (ειδικά διασκευασμένα, με βοηθήματα οδήγησης και διασκευές επιβίβασης για χειριστές αναπηρικών αμαξιδίων) για την άνετη και ασφαλή μεταφορά ατόμων με κινητική αναπηρία, είτε είναι επιβάτες, είτε στελέχη της κρατικής δομής. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν πρέπει να υπάρξει όριο κυβικών διότι, όποιο σκάφος αυτοκινήτου, επιδέχεται αυτές τις υποστηρίξεις πρέπει και να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του.Βάλτε και αυτό στον συλλογισμό σας.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:17 | ΑΝΝΑ ΤΖΕΛΑΙΔΗ

    Επιτέλους κάποιος που ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτό τον τόπο και τον τόπο που θα αφήσουμε στα παιδιά μας! Τόσο αυτός ο νόμος όσο και όλες οι προγραμματικές δηλώσεις είναι οι ανάγκες του λαού.Εύχομαι και ελπίζω αυτος ο νόμος να είναι μόνον η αρχή μιας πραγματικής και ουσιαστικής αλλαγής αυτού του τού τόπου.Είναι ζωτικής σημασίας να δούμε να υλοποιούνται όλα αυτά που ακούσαμε.Είστε η τελευταία μας ελπίδα μας!Μην κάνετε πίσω καθόλου.Δεν χρωστάτε σε κανέναν!!!! Π Α Μ Ε!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:15 | ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

    Θεωρώ θετικό το ότι γίνεται προσπάθεια να μπεί μια τάξη στο δημόσιο ξεκινώντας απο τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα και συνάμα να δωθεί έμφαση στην περιβαλλοντική πλευρά του πράγματος, όμως θα ήθελα να παρατηρήσω κιεγώ , όπως και πολλοί άλλοι συμπολίτες μου, ότι το θέμα του κυβισμού των αυτοκινήτων είναι σηματνικό αλλά στην οικολογική διάσταση του εγχειρήματος παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο οι οποίοι θα έπρεπε να συνυπολογιστούν στην επιλογή των κατάλληλων οχημάτων.
    Αναφέρω παρακάτω μερικούς:
    1. Τεχνολογία που χρησιμοποιέιται ( Υβριδικά, Diesel , αμεσου ψεκασμού κλπ)
    2. Εκπομπές ρύπων( Euro 3 κ.λ.π)
    3. Ηλεκτροκίνηση( σε μερικές υπηρεσίες ίσως να ήταν πιο βολική και οικολογική)
    4. Μεγεθος ( με δεδομένο το πρόβλημα χώρου στις μεγάλεσ πόλεις παίζει σημαντικό ρόλο σε κάποιες υπηρεσίες).

    Με λίγα λόγια, θα πρότεινα να καταρτιστεί ενα πλάνο το οποίο θα θέτει διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές για κάθε υπηρεσία και κάθε χρήση προκειμένου να επιλέγονται τα καταλληλότερα οχήματα. Θεωρώ ότι βάζοντας κάποιες γενικές προδιαγραφές όπως ο κυβισμός και μη λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις ιδιαιτερότητες κάθε υπηρεσίας, ναι μεν μειώνουμε το πρόβλημα σημαντικά αλλά όχι στο βαθμό που θα μπορούσαμε.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:05 | Παρδαλάκης Αργύρης

    Δυστυχώς είμαι και εγώ μάρτυρας της παράνομης μεταφοράς δημοσίων προσώπων και κρατικών λειτουργών επί Ν.Δ. Εργάζομαι στο νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» και είμαι πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων. Σας ενημερώνω ότι ο διοικητής του νοσοκομείου (συγγενής του κ. Σουφλιά και υπέργηρος) χρησιμοποιεί και τον οδηγό και το υπηρεσιακό όχημα του νοσοκομείου για να πηγαίνει και να έρχεται στο σπίτι του. Αυτό συνεχίζεται μέχρι και σήμερα! Επίσης έχω μια ένσταση στο θέμα των κυβικών των υβριδικών αυτοκινήτων. Ουσιαστικά φωτογραφίζονται 1 έως το πολύ 2 εταιρείες αυτοκινήτων. Επίσης γιατί δεν εξετάζετε την πετρελαιοκίνηση. Τα σημερινής τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα και δεν ρυπαίνουν και είναι οικονομικότερα στην κατανάλωση καυσίμου και τα έξοδα συντήρησης είναι πολύ μα πολύ χαμηλότερα από αυτά των βενζινοκίνητων και υβριδικών.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:54 | Κλεονίκη Ασλανίδου

    Πρόκειται για μέτρο προς τη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο θα πρέπει να μελετηθεί κατά πόσο είναι εφικτό να εφαρμοσθεί στην έκταση που ανακοινώθηκε. Εάν ο κάθε δημόσιος λειτουργός υποχρεωθεί να κινείται για υπηρεσιακούς λόγους με το ΙΧ αυτοκίνητό του, τότε θα υπάρξει πρόβλημα, διότι νομικώς ακόμα και η προσέλευση και η αποχώρηση εκ της εργασίας του θεωρείται τμήμα αυτής. Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να εξετάζεται μόνο τι επιλύει ένας νόμος, αλλά και τι νέες καταστάσεις δημιουργεί. Τι θα απογίνουν οι οδηγοί που θα είναι πλέον υπεράριθμοι; Τι προβλέπεται για την επιβάρυνση των κρατικών οχημάτων με πολλαπλά χιλιόμετρα ανά μέρα και λόγω έλλειψης χρόνου μηδαμινής συντήρησης; Τι προβλέπεται να γίνει εάν δημόσιοι λειτουργοί κινούμενοι με ΜΜΜ γίνουν αποδέκτες λαϊκής αντίδρασης, ασχέτως εάν οι ίδιοι δεν έχουν ευθύνη; Τι θα γίνεται σε περίοδο απεργίας των ΜΜΜ;
    Καλή επιτυχία σε κάθε περίπτωση

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:05 | Γιάκης Νικόλαος

    Πολύ καλή προσπάθεια. Μέσα στο κέντρο της πόλης δεν χρειάζεται να κυκλοφορούν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Υπάρχουν αυτοκίνητα 1600cc χωρίς να μειώνουν το κύρος των πολιτικών προσώπων.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:23 | Ψαραδάκης Μιχαήλ

    telika mipos fisikse enas freskos aeras ?

    ΕΥΓΕ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:48 | Γιάννης Βακόνδιος

    Υπάρχει Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία που μπορεί να εκτιμήσει το βαθμό επικινδυνότητας για τις μετακινήσεις κάθε προσώπου με κυβερνητικό αξίωμα και τον απαιτούμενο βαθμό θωράκισης που απαιτείται στο αυτοκίνητο που τον μεταφέρει άρα και τον απαιτούμενο κυβισμό του κινητήρα του. Η εικόνα του Πρωθυπουργού της Ελλάδας να μεταβαίνει με Toyota Prius εάν δεν εκληφτεί ως συμβολική φιλικότητας προς το περιβάλλον είναι εμπαιγμός. Βέβαια κανείς δεν ισχυρίζεται ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται αυτοκίνητα ανάλογα με εκείνα που χρησιμοποιούσε ο George W Bush στις μετακινήσεις του εντός και εκτός των συνόρων των ΗΠΑ, αλλά για όλα υπάρχει κάποιο μέτρο.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:02 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ

    Αξίζουν συγχαρητήρια τοσο για τα θετικότατα μέτρα όσο και για την δυνατότητα επικοινωνίας και σχολιασμού που προσφέρετε μεσω του διαδικτύου.Αρκεί βέβαια να μην μείνουμε στην θεωρία,αλλά να εφαρμοστούν με τη δέουσα αυστηρότητα και διάρκεια και στην πράξη,γιατί τουλάχιστον μέχρι τώρα έτσι έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα, τα μέτρα να ισχύουν τις πρωτες ημέρες μονον(π.χ.νόμοθεσία για το κάπνισμα).Σαφώς και πρέπει να συνδράμουμε όλοι οι πολίτες στην τήρηση και εφαρμογή των νόμων,και έτσι να βάλουμε ο καθένας απο μας ενα λιθαράκι για να υπάρξει επιτέλους μια αλλαγή νοοτροπίας και μια ευνομούμενη πολιτεία.
    ΜΠΡΑΒΟ και ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:12 | κώστας Λάγιος

    osoi kinoynte se poli mesa, kai einai ypiresiaka amaxia gia ypiresiakes doylies, mono hlektrika!!! as xevromisoyme ligo……..min to afisete to metro na xathi, einai o monos tropos na ginoyn oi polis anthropines kai oi dimosioi ypaliloi na min chrisimopoioyne kratika amaxia gia ta psonia toys!!!!!!!!!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:35 | ΜΑΚΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΣΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ, ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΚΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ. ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΛΑΚΕΣ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:41 | Γιαννης Νακοπουλος

    Και κάτι ακόμα : υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλοί Έλληνες του εξωτερικού που διαπρέπουν σε ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες. Θα μπορούσε εύκολα να δημιουργηθεί ένας τεχνολογικός – επιστημονικός πυρήνας για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας , χωρίς μάλιστα την ανάγκη υπερβολικων επενδυτικών κεφαλαίων . Πιστέψτε με , η κατασκευή ηλεκτρικων αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι εφικτή!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:12 | Θανος Τεστης

    Αντί να συντάσσουμε ένα νόμο και να αξιολογούμε (χωρίς κοινά αποδεκτά δεδομένα) εάν είναι κάλος η κακός, θα έλεγα να δούμε μια οικονομική ανάλυση για το πρόβλημα και ανάλυση εναλλακτικών λύσεων. Κατόπιν μπορούμε να συζητήσουμε επιμέρους αριθμητικές εκτιμήσεις. Στο τέλος να νομοθετήσουμε την καλύτερη εναλλακτική.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:32 | Χήστος Στρατηγόπουλος

    Είναι ένα από το πιο σημαντικό πράγμα που ανακοινώθηκε τα τελευταία χρόνια. Εάν κ.Υποργέ γίνει πραγματικότητα τότε θα έχετε κερδίσειτο πρώτο βήμα για την καταπολέμηση της σπατάλης και της διαφθοράς. Κατά τη γνώμη μου δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται κανένα όχημα σε κρατικό λειτουργό εκτός πολύ λίγων περιπτώσεων τις οποίες εσείς θα αποφασίσετε.Να ξέρετε πάντως πως θα πρέπει να μη κάνετε πίσω σε καμιά περίπτωση.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:13 | Γιαννης Νακοπουλος

    Θεωρώ την όλη πρωτοβουλία εξαιρετική. Ωστόσο Πρέπει κατα τη γνώμη μου να δωθει απόλυτη προτεραιότητα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για όλες τις εντός πολης μετακινήσεις λόγω μηδενικων ρύπων . Νομίζω ότι θα μπορούσε να πριμοδοτηθει η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων που να παράγονται η να μετασκευαζονται στη χώρα μας (νομίζω ότι και η τεχνογνωσία υπάρχει , και οι παραγωγικές εγκαταστάσεις για εξολοκλήρου παραγωγή). Για τα ηλεκτρικά είναι άπαραιτητη και η αλλαγή στα κίνητρα για απόκτηση απο ιδιώτες : για παράδειγμα στη Νορβηγία εχουν δωρεάν πάρκινγκ , είσοδο σε λεωφορειολωριδες, μηδενικους φόρους – τέλη και πριμοδότηση τιμής για εκείνα που παράγονται στη χώρα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:19 | Γ. Μαυρομμάτης

    Καλή η πρωτοβουλία. Δεν είναι όμως ακριβώς θέμα κυβικών. Πρέπει να γίνεται ξεκάθαρο ποιούς ακριβώς παράγοντες θέλουμε να επηρεάσουμε και πόσο, π.χ. κατανάλωση και πηγή ενέργειας (βενζίνη, ντίζελ, υβριδικό, Η2, κλπ), εκπομπές διαφόρων ρύπων, ανακυκλωσιμότητα, κόστος, κλπ. Συμφωνώ εν γένει με τον κ. Χατζηθεοδώρου.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:15 | Αντώνης Τσακαρέστος

    Πολύ καλό το μέτρο της δημόσιας διαβούλευσης. Όσο μεγάλη είναι η δυναμική που αναπτύσει, τόσο πιο μεγάλη θα είναι όμως η απογοήτευση όσων λαμβάνουν μέρος στη διαδικασία, αν δεν γίνει μετά τις 26 Οκτώβρη εμφανές αν και σε ποια σημεία επιρρεάσαμε την απόφαση!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:36 | chris mantas

    Δεν μπορώ να κατάλαβω κατι..εχουμε μετρο, τραμ και τραμ. γιατι να μην πανε με αυτα, σονι και καλα με τα ΙΧ; Επισης γιατι το κρατος δεν επιδοτει την αγορα ποδηλατου που ειναι το πιο γρηγορο μεσο στην πολη

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:32 | Στάθης Παναγιωτόπουλος

    Ο περιορισμός των κυβικών δε λέει πάντα την αλήθεια όσον αφορά την αξία του αυτοκινήτου που επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός,θα πρέπει να υπάρχει και περιορισμός όσον αφορά τον εξοπλισμό που θα έχουν και τη μάρκα.Υπεραρκετά είναι: 1)ABS 2)αερόσακοι 3)Κλιματισμός 4)ραδιόφωνο 5)ιπποδύναμη μέχρι 100 ίππους.Δε χρειάζεται δερμάτινα καθίσματα,ηλιοροφές,αλουμινένιες ζάντες που αυξάνουν το κόστος,και πολλά άλογα ισχύος.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:49 | Daniel Papadopoulos

    Oπως και παρόμοιες προτάσεις προτείνω να καταργηθεί πλήρως η χρήση δημόσιων αυτοκινήτων με ελάχιστες εξαιρέσεις. Όχι γιατί δεν δικαιούνται κάποιοι να έχουν κρατικά αυτοκίνητα αλλά για περιβαντολλογικους λόγους και λόγους κατάχρησης των.
    Προτείνω οι λίγοι που θα δικαιούνται να παίρνουν αντί για κρατικό όχημα ένα επιπρόσθετο επίδομα σταθερό όμως το οποίο θα αναθεωρείτε κάθε χρόνο και θα μπορεί να προσαρμόσετε ανάλογα. Επίσης όσοι κρατικοί υπάλληλοι χρειάζεται περιστασιακά να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο τους για υπηρεσιακή χρήση να μπορούν με την εγράφη άδεια προϊσταμένου τους να το κάνουν και άμεσα να αποζημιώνονται για το κόστος με μια σταθερή τιμή για κάθε χιλιόμετρο, ανεξαρτήτου μεγέθους του αυτοκίνητου που χρησιμοποιούν. Και βέβαια να υπάρξει εκπαίδευση και προτροπή να χρησιμοποιούνται δημόσια μέσα μεταφοράς, ίσως με την μέθοδο της προτεραιότητας, δηλαδή ο υπάλληλος θα πρέπει να δικαιολογεί για κάθε περίπτωση γιατί δεν χρησιμοποιεί δημόσιο μέσο μεταφοράς.

    Τα κέρδη είναι πολλαπλά, από οικονομικά, περιβαντολλογικα, ακόμα και με την υγεία σχετίζονται.

    Αυτή το σύστημα χρησιμοποιείτε από μεγάλες εταιρίες, πχ Novartis στην Βρετάνια για την βελτίωση της δημόσιας εικόνας τους αλλά και της καλύτερης διαχείρισης και μείωσης του κόστους.

    Φιλικά

    Δανιήλ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:59 | Ρίζος Τζαλακώστας

    Όσο λιγότερα τόσο καλύτερα.
    Η χώρα μας πονά σε τομείς όπως η υγεία ,η παιδεία ,τα ασφαλιστικά ταμεία κ.α.Δεν χρειάζεται αυτοκίνητο ένα κυβερνητικό στέλεχος για να πάει στη δουλειά που του ανέθεσε ο ελληνικός λαός.
    Καλύτερα να πάρει περισσότερα χρήματα και να πληρώνει ο ίδιος το αυτοκίνητό του,όποτε δεν θα κάνει κατάχρηση του οχήματος .Αν κάνει θα είναι έξοδο δικό του.
    Απόμάκρυνση των υπουργείων από το κέντρο και σύνδεσή τους με σταθερά μέσα τροχιάς .

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:50 | Αλεξανδρος Λαμπριανιδης

    Αξιότιμοι κ. Υπουργοί,
    βαση του διακανονιστικού πλαισίου στην υπάρχουσα διαβούλευση εκ φέρω τη ταπεινή μου άποψη οτι ο διακανονισμος ειναι μεν ενα μέτρο εξυγίανσης της δημόσιας πολιτικής αλλα δε πρεπει να θεωρησετε ως δεδομένο οτι ειναι λύση.
    Απο τα λιγα που γνωριζω η πλειοψηφία των ελληνων θέλει μια ολοκληρωμενη λυση στις μεταφορες.Αποσπασματικα αλλα οχι εξοντωτικα ειναι το εν λογω μετρο ενα παραδειγμα προς μιμηση προς το συνολο των πολιτων της ελληνικης δημοκρατιας.
    Ευελπιστω να τεθει υπο εφαρμογη με τη συμμετοχικη δραστηριοτητα ολων των στελεχων του Δημοσίου τομέα.
    Όσον αφορά το πόσο πρεπει να μειωσουμε το ποσοστό του κυβισμού η το πώς πρεπει να υπαρξει οικολογικη επάρκεια και δεσμευση δεχομαι οτι υπάρχουν διάφορες παράμετροι που πρέπει να μεταρρυθμιστούν.
    Αυτο ομως που αντιλαμβανομαι απο τους υπόλοιπους σχολιαστές ειναι το γεγονος οτι μας λειπει η ουσία του Μέτρου.
    Μια βιωσιμη συμπεριφορα δεν υποδεικνύεται, αλλά σαν συμμετεχοντες στην ηλεκτρονικη αυτη διαβουλευση οφείλουμε να ειμαστε proactive δηλαδη προ-ενεργητικοί.
    Με απλα λογια πρεπει να συμβαλλουμε ολοι στην υλοποιηση με αλλαγη του τροπου ζωης μας.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:21 | Δημήτρης Σταυριανός

    Πρτείνω την άμεση πώληση του υφιστάμενου στόλου ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ!!

    Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι οι μέχρι σήμερα δικαιούχοι τέτοιων προνομίων μπορούν να καλύψουν μια χαρά την σχετική ανάγκη από ίδιους πόρους.

    Πρέπει κάποια στιγμή οι 300 της Βουλής και όλοι οι κρατικοί αξιωματούχοι να πάψουν να επιβαρύνουν την φτωχή χώρα μας.

    Σε περίπτωση βέβαια που κατορθώσουν να μας εξισώσουν με την Δανία….τότε θα σχεφτούμε ως εργοδότες σας κατα πόσον σας αξίζει αυτοκίνητο ως BONUS παραγωγικού έργου….

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:34 | Μεσέρδης Ιωάννης

    ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΧΙ-ΠΛΕΟΝ-ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ, ΑΛΛΑ-ΜΟΝΟ-ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΦΟΣΟΝ ΟΜΩΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΤΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΘΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ(ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ).
    ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ…ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:43 | ΝΙΚΟΣ ΣΥΡΙΓΑΣ

    Διακυβέρνησης που σέβεται το δικαίωμα συμμετοχής του πολίτη στις αποφάσεις που τον αφορούν. Αυτό είναι πραγματική συμμετοχική δημοκρατία.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.ΟΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΞΗ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:35 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΟΥΛΗΣ

    Πολύ θετικό το μέτρο αυτό, και νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει και η μετεπειτα ορθή διαχειρισει του μέτρου, ώστε με στρατιγική και στόχευση να δώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:40 | ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. (ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΔΙΤ)

    ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΟΙ.

    ΕΜΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ !!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:30 | Βασίλης Εμμανουηλίδης

    Προτείνω η τελική απόφαση να δημοσιευτεί σε μορφή doc, σε δύο αρχεία. Ένα με το τελικό κείμενο μόνο και ένα με ενεργοποιημένα τα track changes ώστε να γίνονται άμεσα αντιληπτές οι αλλαγές που έγιναν στην αρχική πρόταση. Και αυτή η διαδικασία να ακολουθηθεί για όλες τις επόμενες υπουργικές αποφάσεις και τα σχέδια νόμου.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:54 | ΣΤΑΘΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Συγχαρητήρια κατ’αρχήν για την πρόθεση να κινηθείτε προς αυτή την κατεύθυνση. Για να μη μακρυγορώ… Τα υβριδικά δεν είναι πανάκεια, ναι μεν χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης, αλλά υψηλή τιμή απόκτησης, οπότε και κόστος Leasing.
    1.Για υπηρεσίες εντός μεγάλων πόλεων ένα supermini 1.200-1.400 κυβικών εκατοστών είναι υπέραρκετό, με εξαιρετικά χαμηλό κόστος απόκτησης αλλά και συντήρησης, επίσης αρκετά ασφαλή (υπάρχουν πολλά με 5 αστέρια στα crash test) και απ την άλλη δεν θα τα χρησιμοποιούν οι πάσης φύσεως διευθυντές κλπ για προσωπικά αυτοκίνητα γιατί δεν θα έχουν και prestige, όσο για την κατανάλωση, χαμηλότερη κι απο υβριδικά στην πράξη.
    2. Για τον Στρατό, συμφωνώ απόλυτα με προηγούμενο κύριο που είπε ότι είναι απαράδεκτο ο κάθε διοικητής μονάδας να κυκλοφορεί με υπηρεσιακό αυτοκίνητο εκτός υπηρεσίας και να απασχολεί στρατεύσιμους, πληρώνεται αρκετά για να έχει δικό του αυτοκίνητο
    3. Κάτι άσχετο με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, αλλά πολύ σημαντικό, είναι απαράδεκτο να φοροαπαλλάσονται ως εταιρικά αυτοκίνητα αγορασμένα με χρονομίσθωση αυτοκίνητα επιβατικά. Όποιος θέλει να πάρει αυτοκίνητο πολυτελείας αντί να το αγοράσει στο όνομά του και να πληρώνει και φόρους, το παίρνει στην εταιρεία του μέσω χρονομίσθωσης και όχι μόνο παρακάμπτει τα όποια τεκμήρια, αλλά απαλλάσετε και για το μίσθωμα απ το φόρο, με αποτέλεσμα στην ουσία το κράτος να επιδοτεί την αγορά πανάκριβων και ενεργοβόρων αυτοκινήτων, τα οποία βεβαίως χρησιμοποιούνται ως ιδιωτικά. Δικαίωμα για leasing σε ιδιωτικές εταιρείες ναι, ώστε να τα χρησιμοποιούν πωλητές κλπ αλλά με ανάλογα κριτήρια όπως και τα κρατικά, αλλιώς απλά να μην απαλλάσονται. Δείτε το το συγκεκριμένο, γιατί μιλάμε για τεράστια ποσά απωλεσθέντων φόρων.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:39 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

    Θέλω να Ευχαριστήσω για τον δίαυλο επικοινωνίας που παρέχετε στους πολίτες αυτής της χώρας,σίγουρα δείχνει ένα καινούργιο ύφος και ήθος.
    Το ζητούμενο με τα αυτοκίνητα που παρέχονται σε διάφορους λειτουργούς δεν είναι μόνο οι ρύποι ο κυβισμός και η κατανάλωση.Σημαντική παράμετρος είναι και η συντήρηση αυτών,που πολλές φορές κοστίζει περισσότερο από την κατοχή τους. Αν το θέσουμε σε αυτή την οικονομική βάση.
    Επειδή δεν μου αρέσει να <> πολλά λόγια,αλλά και επειδή τα πράγματα είναι πιστεύω απλά,το πρόβλημα δεν είναι στο αν οι λειτουργοί θα έχουν υβριδικά ,πετρελαιοκίνητα,βενζινοκίνητα μικρού η μεγάλου κυβισμού.Άλλωστε όλοι αποδεχόμαστε πιστεύω ότι για την έκταση της Ελλάδος ένα όχημα 2000 cc είναι καλό.Το ζητούμενο είναι αν οι άνθρωποι αυτοί κάνουν σωστά την προσφορά τους και είναι παραγωγικοί στον τομέα τους.Τότε να είσαστε σίγουροι ότι θα είναι πολλαπλάσια τα οφέλη για την κοινωνία μας σε σχέση με το κόστος τους.Άρα λοιπόν θέλουμε Ανθρώπους με ήθος,αδιάφθορους,ανιδιοτελείς και δημιουργικούς. Όλα τα άλλα λύνονται.
    Τι να το κάνω να προσπαθώ να μαζέψω πενταροδεκάρες και ξαφνικά να ανακαλύπτω ότι ο κουμπαράς δεν έχει πάτο.
    Κύριοι το τόπο των κάνουν οι άνθρωποι.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:39 | Ιάσονας Χατζηθεοδώρου

    Κάποιες γενικές προτάσεις επί της Υπουργικής Απόφασης:

    Ο κυβισμός δεν πρέπει να είναι το μοναδικό κριτήριο επιλογής, αλλά αντίθετα μπορεί να αξιοποιηθεί μια απλή πολυκριτηριακή αξιολόγηση (με βάρη) προμηθειών για ηλεκτροκίνητα, υβριδικά και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα με τα ακόλουθα ανώτατα όρια.

    1. Κυβισμός: μέχρι 1801cc.
    2. Ρύποι: 125grCO/km (με πρόβλεψη φίλτρου σωματιδίων για τα πετρελαιοκίνητα).
    3. Κατανάλωση: 6lt/100km εντός πόλης.
    4. Όριο τιμής κτήσης (αντιπροσωπευτικό του κόστους leasing): 18,000 Ευρώ εμπορική αξία.

    Και επί της διαδικασίας:

    Η χρήση του διαδικτύου για μια δημόσια διαβούλευση είναι σίγουρα μια θετική εξέλιξη κι ας έχει τα αρνητικά της. Παρόλο την ποικιλία απόψεων που υπάρχουν, αναμφίβολα οι τοποθετήσεις δεν προέρχονται ομοιογενώς από όλα τα κοινωνικά στρώματα κι για αυτό νομίζω πως όσοι συμμετέχουμε επωμιζόμαστε ένα μικρό επιπλέον μερίδιο ευθύνης στο να αναλογιζόμαστε και τις απόψεις ανθρώπων που δεν μπορούν να τις εκφράσουν και σίγουρα να μην καταφεύγουμε σε αφορισμούς και εύκολες λύσεις. Επίσης πολύς κόσμος έχει ορθώς επισημάνει τη δυσκολία που θα προκύψει στο κάποιος να μπορεί να παρακολουθήσει τη δημόσια διαβούλευση και να εξάγει κάποια συμπεράσματα και να αντλήσει χρήσιμες διορθώσεις για την προτεινόμενη υπουργική απόφαση. Κι όμως, πέρα από την (αφελή;) ελπίδα μου πως υπάρχει μια ομάδα ατόμων που πέραν του συντονισμού παρακολουθεί τις διάφορες τοποθετήσεις και μπορεί να κάνει μια στοιχειώδης ανάγνωση της διαδικασίας η οποία θα χρησιμεύσει στη συνέχεια, το σημαντικότερο νομίζω είναι ο παραγόμενος πλούτος για τους ίδιους τους συμμετέχοντες.

    Διαβάζοντας πολλές από τις προτάσεις, έχω πραγματικά εντυπωσιαστεί όχι μονάχα με το περιεχόμενο τους (το οποίο αποδεικνύει πως για πολλά πράματα, ειδικότερα για τη δημόσια διοίκηση, οι περισσότεροι μας συμφωνούμε κι ας προερχόμαστε από διαφορετικές πολιτικές παρατάξεις και ιδεολογίες) αλλά και με τη μεθοδικότητα και τη συνέπεια που τις διακρίνει στην ανάπτυξη και την στοιχειοθέτηση τους. Ας συνυπολογίσει κανείς και την πιθανή επιτυχία μιας ειλικρινούς σύνθεσης όλων των απόψεων, τότε το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα παραγωγικό. Πραγματικά, είμαι πεποισμένος πως μια απλή νομοπαρασκευαστική επιτροπή δεν θα τα κατάφερνε το ίδιο καλά. Ακόμη κι αν το ΥΠΕΣ αγνοήσει πλήρως τις αυθόρμητες προτάσεις των πολιτών, νοιώθω πως είναι ένα ιδιαίτερα πετυχημένο πείραμα, από το οποίο όλοι μπορούμε να πεισθούμε πως η συμμετοχή και ο έλεγχος -πέραν σκοπιμοτήτων- στην πολιτική ζωή με οποιοδήποτε διαθέσιμο μέσο είναι η πιο υγιής αντίδραση στις διαρκείς απογοητεύσεις που τόσο απλόχερα μας προσφέρει ο τόπος μας.

    Τέλος, επιτρέψτε μου επί του τεχνικού, να προτείνω και ένα σύστημα ψηφοφορίας τόσο επί των παραγράφων του κάθε άρθου όσο και επί των σχολίων-τοποθετήσεων των πολιτών, με θετική, αρνητική και εξεταζόμενη ψήφο, ώστε να υπάρχει και μια πιο ποσοτική αποτύπωση των αντιδράσεων.

    Καλή συνέχεια.

  • Συμφωνώ απολύτως με τα περί φωτογραφικής διάταξης, τουλάχιστον όσον αφορά τα υβριδικά οχήματα. Πράγματι, το νέο Prius είναι 1800cc και παραμένει κατά τη γνώμη μου ανώτερο των εναλλακτικών λύσεων.

    Σαν γενική αρχή, θα ήταν πιστεύω περισσότερο αντικειμενικό αν ο περιορισμός ήταν με βάση την κατανάλωση και την εκπομπή ρύπων, καθώς γνωρίζουμε πολύ καλά πως υπάρχουν στην αγορά πολλά «λαίμαργα» 1400άρια που… «τουρμπίζουν»!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:58 | ΒΑΜΒΑΚΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

    ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ . ΟΜΩΣ ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΟΣΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ . ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ . ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΣΥΣΚΕΨΗ ,ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ , ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΛΩΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ . ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΟΙΑΝΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΠΥΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ. ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣΤΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑΝ , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΣΚΕΦΤΩΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΩΜΑΣΤΕ . ΧΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ . ΕΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ ΠΟΡΟΙ ,ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΘΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ , ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ .

    ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΑΣ