Πρόταση των ΑΝΚΟ ΑΕ, Μ. ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ ΑΕΒΕ και του Cambridge University Hospital NHS Trust

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

  • 26 Μαρτίου 2010, 14:58 | ΓΙΩΡΓΟΣ Γ.

    ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ?

  • 24 Μαρτίου 2010, 22:52 | Λίτσα Μ.

    Προς VWP

    Φίλη/ε CWP,

    Συμφωνώ μαζί σου.

    Οι ψηφιακές κάρτες, ΛΙΑΝΙΚΗ έχουν 2,5 ευρώ οι απλές, άρα για 10,000,000 κάρτες θα πληρώσουμε 25,000,000 ευρώ. Αντε να βάλουμε και ένα 40% έκπτωση ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ (και πολλά λέω), θα μας στοιχίσουν μόνο οι κάρτες 15.000,000 ευρώ.

    Οσο φτηνά και αν πουλήσει ο ΟΤΕ την σύνδεση ανά ΑΦΜ, τα δίκτυα κινητής θα είναι τουλάχιστον φθηνότερα κατά 15,000,000 ευρώ μόνο απο τις κάρτες!!!

    Μήπως λοιπόν οτι οι προτάσεις που περιλαμβάνουν δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ως ΒΑΣΙΚΟ και όχι ως επικουρικό τρόπο σύνδεσης,
    είναι οι καλύτερες (και αποδοτικότερες-φθηνότερες);

    Για σκέψου το λιγάκι…

    Φιλικά

    Λίτσα Ματοπούλου

  • 24 Μαρτίου 2010, 20:08 | Πέτρος Βασιλείου

    Νομίζω οτι όποιος υποστηρίζει οτι θα φιάξει σύστημα που να «αντέξει» να διεκπεραιώνει μέσω internet τον τεράστιο όγκο transactions που απαιτεί η συνταγογράφηση, μάλλον …ανέκδοτα λέει !

    Η μόνη πλατφόρμα που έχει αποδείξει οτι μπορεί να σηκώσει 60 εκατομύρια μηνύματα σε 2 ώρες (την Πρωτοχρονιά του 2010) είναι το GSM με τα SMS !!!

    Ασε δε που η ασφάλεια των ιντερνετικών εφαρμογών είναι διάτρητη !!!

    Και μήν ξεχνάμε οτι η κάρτα SIM είναι μία «έξυπνη» κάρτα, η οποία ταυτοποιεί με απόλυτη ασφάλεια τον κάτοχό της !!!

    Θεωρώ λοιπόν οτι η καλύτερη προσέγγιση είναι εκείνη που χρησιμοποιεί τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας (GSM+SMS+GPRS+3G), διότι αφ’ενός μέν παρέχει «τσάμπα» τις κάρτες, αφ’ετέρου έχει αποδείξει οτι όντως μπορεί να «σηκώσει» πολύ μεγάλο όγκο transactions.

    ps
    Υπενθυμίζω -για όσους γνωρίζουν- οτι κάθε μήνα που κάνουμε τις περιοδικές ΦΠΑ, το σύστημα «σέρνεται» !!!

  • 24 Μαρτίου 2010, 12:11 | CWP

    Απορώ γιατί κάποιες προτάσεις προσβάλλουν την εμπειρία και τη νοημοσύνη μας.

    Απορώ επίσης εάν όσοι καταθέτουν προτάσεις, έχουν διαβάσει ΟΛΑ τα σχόλια και ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες προτάσεις για να τα λάβουν υπ όψην.

    Και τέλος απορώ, εάν κάποιοι που καταθέτουν προτάσεις γνωρίζουν βασικά οικονομικά, όταν λένε ότι το ΚΡΑΤΟΣ, θα πληρώσει ΕΚΑΤΟΜΥΡΡΙΑ συνδέσεις ή κάρτες σε τιμές που στη ΛΙΑΝΙΚΗ είναι φθηνότερες!!

    Δηλαδή νομίζετε ορισμένοι ότι όταν και αν το κράτος κάνει μαζικές αγορές, θα ψηνήσει σε τιμές του 1 τεμαχίου?

    Λίγο σοβαρότητα δεν βλάπτει.

    Ειδικότερα όσν αφορά το θέμα των συνδέσεων φαρμακείων και ιατρείων,
    το κράτος μέσω του ΟΤΕ θα πρέπει να αγοράζει και μεταπωλήσει σε πολύ χαμηλές τιμές, συνδέσεις ίντερνετ με βάση το ΑΦΜ, ώστε να είναι μία σύνδεση ανά ΑΦΜ και να μην υπάρχουν ευτράπελλα.

    Όσον αφορά τις ψηφιακές κάρτες, ΛΙΑΝΙΚΗ έχουν 2,5 ευρώ οι απλές
    και έχουν και δυνατότητα RFID όρισμένες από αυτές.
    Σε μορφή υψηλής χωρητικότητας δεν ξεπερνάνε τα 4-8 ευρώ ΛΙΑΝΙΚΗ/ΤΕΜ
    Που νομίζετε ότι κάνετε προτάσεις? Σας διαβάζουν άνθρωποι του χώρου!
    Σε καμμία περίπτωση το κράτος, δεν θα πρέπει να συζητάμε ότι θα αγοράσει τόσο μεγάλες ποσότητες σε τιμές λιανικής.

    Όσοι κάνουν προτάσεις επιπέδου εκατομυρρίων ευρώ,
    μη λαμβάνοντας υπ όψην τα παραπάνω,
    προφανώς προσβάλλουν τη νοημοσύνη του πολίτη,
    των ειδικών επί των συγκεκριμένων τεχνολογιών,
    καθώς και βασικών οικονομοτεχνικών όρων όπως τα economics of scale,
    που γνωρίζει ακόμα και ο τελευταίος μπακάλης.
    Δηλαδή: Όταν ψωνήζει κάποιος τέτοιες ποσότητες, έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ.

    Οπότε για όσες εταιρείες που έσπευσαν να πέσουν σαν ακρίδες με λύσεις
    κονσέρβα, θα συνιστούσα να διαβάσουν λίγο προσεκτικότερα τις προτάσεις
    που έχουν γίνει στο σύνολο, γιατί νομίζουν ότι βρίσκονται σε
    παλαιότερες εποχές όπου γίνονταν φωτογραφικού τύπου αναθέσεις.

    Όσον δε αφορά όλες τις προτάσεις που περιλαμβάνουν δίκτυα κινητής τηλεφωνίας ως ΒΑΣΙΚΟ και όχι ως επικουρικό τρόπο σύνδεσης,
    μάλλον ως ανέκδοτο θα πρέπει να τις λάβουμε.

  • 22 Μαρτίου 2010, 17:25 | ΟΙΝΟΦΑΡΙΣ

    Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

    δεδομένου ότι: (α) η ικανοποίηση της ανάγκης άντλησης πληροφόρησης των καταναλισκομένων φαρμάκων που επιβαρύνουν τα ασφαλιστικά ταμεία πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν συντομότερα, (β) τα χρήματα που θα δαπανηθούν για ένα σύστημα άντλησης της πληροφόρησης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν λιγότερα (σχέση οφέλους-κόστους) και (γ) πρέπει να αξιοποιηθεί η υπάρχουσα σήμερα ηλεκτρονική υποδομή,

    προτείνω, με όλο μου το σεβασμό, να επιλέξετε για το «σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης» μία λύση απλή που η εφαρμογή της θα ολοκληρωθεί σύντομα, στη διάρκεια της θητείας σας, και δεν θα χαθεί στο βάθος του χρόνου. Δεν είναι απαραίτητο στην παρούσα δύσκολη οικονομική συγκυρία να επιλέξετε ένα πολυδάπανο on-line σύστημα, ένα σύστημα που απαιτεί χρόνο πολύ και χρήμα πολύ για να στηθεί και να λειτουργήσει, με ηλεκτρονικές κάρτες, ηλεκτρονικές υπογραφές, κλπ. Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε ηλεκτρονική τη συνταγή. Απαραίτητο είναι να έχετε γρήγορη και αξιόπιστη λήψη πληροφοριών για την παρακολουθηση και τον έλεγχο των καταναλισκομένων φαρμάκων.

    Μια απλή λύση κατά τη γνώμη μου απαιτεί μία κεντρική βάση δεδομένων που θα έχει ως πηγές άντλησης πληροφοριών αυτούς που εκτελούν συνταγές (φαρμακεία, νοσοκομεία, κλπ).

    Οι ανωτέρω εμπλεκόμενοι έχουν ήδη διάφορα μηχανογραφικά συστήματα και μπορούν να υποχρεωθούν να εξάγουν σε προκαθορισμένη ηλεκτρονική μορφή τα δεδομένα κάθε συνταγής που εκτελούν (ασφαλιστικό ταμείο, ασφαλισμένος, φάρμακο, γιατρός, φαρμακείο ή νοσοκομείο, κλπ). Ουσιαστικά θα στέλνουν το «τιμολόγιο» που θα κληθεί να πληρώσει το ασφαλιστικό ταμείο. Τα δεδομένα αυτά θα στέλνονται ηλεκτρονικά σε τακτά διαστήματα στην κεντρική βάση δεδομένων, στην οποία θα έχουν προηγουμένως απογραφεί και καταχωρηθεί όλοι οι ασφαλισμένοι, οι γιατροί, τα φάρμακα, τα φαρμακεία,κλπ.

    Από την κεντρική βάση δεδομένων μπορούν να εξάγονται όχι μόνο τα συγκριτικά στοιχεία για τη διενέργεια ελέγχων, αλλά και οι εκκαθαρίσεις για την πληρωμή από τα ασφαλιστικά ταμεία των φαρμακείων, νοσοκομείων, κλπ.

    Για να έχει όμως αποτέλεσμα ο έλεγχος της φαρμακευτικής δαπάνης δεν αρκεί από μόνο του το σύστημα μηχανογράφησης, όποιο κι αν επιλεγεί. Χρείαζεται να στηθεί και να λειτουργήσει και ο απαραίτητος μηχανισμός ελέγχου.

  • Προς απάντηση στο σχόλιου του κ. Μανθογιάννη Βλάση: η πρόταση της Intracom IT Services δεν αφορά μόνο κατάσταση on-line. Αντίθετα, θα διαπιστώσετε ότι στη σελ. 19 υπάρχει αναλυτική περιγραφή για «ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ 5: Εκτέλεση Ηλεκτρονικής Συνταγής σε offline κατάσταση».

    Στη διάθεσή σας,

    Δ. Τασιάς

  • 15 Μαρτίου 2010, 15:50 | ΒΑΣΙΛΗΣ Κ.

    Αγαπητέ κ. Μανθογιάννη,

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας για το «ανέφικτο» των on-line συστημάτων.

    Εξ ορισμού, τα on-line συστήματα για να λειτουργήσουν, απαιτούν την ύπαρξη μόνιμης τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης (πράγμα ανέφικτο στην παρούσα φάση για το σύνολο των ιατρών και φαρμακείων της επικράτειας), ταυτόχρονα όμως και υποστήριξη από σύστημα «store & forward» ώστε να αντιμετωπίζονται προβλήματα ανυπαρξίας σύνδεσης ή σύνδεσης χαμηλής ταχύτητας.

    Εναλλακτικά, ο συνδυασμός του δικτύου GSM με «όχημα» μετάδοσης το SMS δίνει ακριβώς την λύση στις λίαν εύστοχες παρατηρήσεις σας, διότι αφενός μεν το GSM σήμερα έχει 99,99% Πανελλαδική κάλυψη, αφετέρου δε το SMS είναι εξορισμού ένα «store & forward» σύστημα (και μάλιστα με δυνατότητα διακίνησης πολλών δεκάδων εκατομμυρίων SMS την ημέρα!) με ισχυρή πιστοποίηση (strong authentication) της ταυτότητας ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ (μέσω της κάρτας SIM).

    Εκτός όμως από τα παραπάνω πλεονεκτήματα, ο συνδυασμός GSM+SMS έχει μακράν το μικρότερο κόστος κτήσεως, λειτουργίας και συντήρησης από τον «παραδοσιακό» τρόπο σύνδεσης στο internet. Ενδεικτικά σας παραπέμπω στην πρόταση της εταιρείας Cardel, στο σχετικό κεφάλαιο της οποίας αναφέρονται τα εξής:

    α) Το κόστος επικοινωνίας μεταξύ των σημείων ακολουθεί τις τιμές της αγοράς για παροχή σύνδεσης internet και τηλεφωνίας και κυμαίνεται στα 20€ / μήνα / σημείο ή 1.200.000 το μήνα για όλα τα σημεία ή 43.000.000 στα 3 χρόνια.

    β) Το κόστος ανά κάρτα για σύνολο 10.000.000 καρτών με την αποστολή τους υπολογίζεται στα 15€ /κάρτα και 20€ για ένα 10% ανανεώσεις, νέους ασφαλισμένους στην τριετία ήτοι:
    150.000.000€ + 20.000.000€
    Σύνολο διάθεσης καρτών 170.000.000€

    Η σύγκριση του κόστους του internet με το GSM+SMS είναι Σ-Υ-Γ-Κ-Λ-Ο-Ν-Ι-Σ-Τ-Ι-Κ-Α υπέρ του GSM+SMS !
    Ο συνδυασμός GSM+SMS, εκτός από την Πανελλαδική κάλυψη και την δυνατότητα για τεράστιο όγκο ημερήσιων συναλλαγών, προσφέρει Δ-Ω-Ρ-Ε-Α-Ν τις κάρτες SIM, μέσω των οποίων επιτυγχάνεται ισχυρή ταυτοποίηση – strong authentication- και του αποστολέα ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ! Για να το πετύχουμε το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ μέσω internet, ψηφιακών πιστοποιητικών, κτλ, κτλ θα πρέπει να πληρώσουμε σύμφωνα με τα παραπάνω τουλάχιστον 213.000.000€ στην
    τριετία!!!!!!

    γ) Τέλος ο απαραίτητος εξοπλισμός (υπολογιστές, λειτουργικά συστήματα, antivirus, κτλ, κτλ) ανεβάζει ακόμη περισσότερο το κόστος των on-line συστημάτων μέσω internet.

    Κλείνοντας, θα ήθελα να παραθέσω τρία (3) κρίσιμα σημεία που …»αποκαθηλώνουν» την «ψευδαίσθηση» ότι δήθεν τα ψηφιακά πιστοποιητικά, PKI, SSL,κτλ, διασφαλίζουν τις συναλλαγές μέσω internet:

    1. Η κρισιμότητα του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, το οποίο θα διαχειρίζεται ετησίως κονδύλια 9 δισ., επιβάλλει ώστε ο κίνδυνος να «μολυνθεί» με ιό έστω και ένα από τα 61.000 τερματικά συναλλαγών (transaction entry-points) του συστήματος πρέπει να είναι Μ-Η-Δ-Ε-Ν-Ι-Κ-Ο-Σ.

    Όλοι γνωρίζουμε ότι σήμερα γίνεται …»χαμός» με κακόβουλο λογισμικό (πχ trojans, worms, phising, denial of service attacks, viruses, κτλ, κτλ). Οιοδήποτε «ρήγμα» στον «θώρακα ασφαλείας» του συστήματος (ακόμη και σε μεμονωμένα τερματικά) είναι ικανό να δημιουργήσει ένα «τσουνάμι» από πλαστές συνταγές, με συνεπακόλουθο την απώλεια-κλοπή μεγάλων χρηματικών ποσών.

    Eδώ για την αποκρυπτογράφηση συνδρομητικού καναλιού στην Ελλάδα, έτσι για πλάκα, οι χάκερς μοίραζαν μέσω internet «πλαστά» PKI’s (δηλαδή ηλεκτρονικά «κλειδιά» -αποκρυπτογράφησης πρόσβασης στις συνδρομητικές υπηρεσίες του μπουκέτου τηλεοπτικών καναλιών) σε 100.000 χρήστες !!! Σκεφθέιτε τί έχει να γίνει με τις πλαστές συνταγές, όπου το οικονομικά οφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα σε σχέση με τα 20 ευρώ το μήνα που κοστίζει το συνδρομητικό κανάλι!

    Εξάλλου, δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι οι εφαρμογές ηλεκτρονικής τραπεζικής έχουν στραφεί σε strong authentication μέσω OTP (one time passwords) με χρήση tokens ή SMS. Περιττό φυσικά να αναφέρουμε ότι ήδη μερικές τράπεζες ήδη προσφέρουν και SMS-banking.

    Για όποιον ενδιαφέρεται, παραπέμπω στα παρακάτω links:

    Feds Warn Small Businesses to Use Dedicated PC for Online Banking

    http://www.wired.com/threatlevel/2009/12/feds-warn-small-businesses/

    48% of 22 million scanned computers infected with malware

    http://blogs.zdnet.com/security/?p=5365&tag=nl.e550

    2. Πολλοί θα αναρωτηθούν: Μα πώς είναι ασφαλές το GSM, αφού πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι «έσπασε» και παραβιάσθηκε η ασφάλεια του GSM ?
    Η απάντηση εδώ λέει ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται τέτοια προσπάθεια. Τα τελευταία 20 χρόνια το GSM είναι στο στόχαστρο των
    χάκερς. Όμως μην ξεχνάμε ότι πάντα μιλάμε για την θ-ε-ω-ρ-η-τ-ι-κ-ή δυνατότητα «συνακρόασης» και όχι για την παραποίηση του caller id !!!

    Με άλλα λόγια, δεν έχει ποτέ μέχρι σήμερα καταφέρει κάποιος να μιλήσει ή να στείλει sms από την δική του κάρτα sim και να χρεωθεί κάποια άλλη κάρτα sim !!! To billing σύστημα των παρόχων ΠΑΝΤΑ γνωρίζει από ποιά κάρτα ξεκινάει η κλήση (message originating) και σε ποιά κάρτα τερματίζει (message terminating).
    Αυτή η ταυτόχρονη διπλή πιστοποίηση και του αποστολέα και του παραλήπτη αποτελεί από μόνη της το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα του GSM+SMS !!!!

    3. Τέλος, αυτό που πρέπει κατ’ εξοχήν να τονιστεί είναι ότι στην Ελλάδα οι ηλεκτρονικές υπογραφές βρίσκονται, επί του παρόντος, σε πρώιμο στάδιο και η εφαρμογή τους δεν έχει ξεκινήσει ακόμα (τόσο για το ευρύ κοινό όσο και για τη μεγαλύτερη μερίδα του επιχειρηματικού κόσμου). Μέχρι σήμερα, ψηφιακές υπογραφές χρησιμοποιούνται για ορισμένες μόνο υπηρεσίες. Άρα, η οιαδήποτε υλοποίηση συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης που στηρίζεται στις τεχνολογίες PKI, SSL, κτλ, θα καθυστερήσει πολύ στο να προσφέρει τάχιστα τα ΑΜΕΣΑ οικονομικά αποτελέσματα, που τόσο έχει ανάγκη η Πατρίδα μας.

    Μου κάνει πραγματικά εντύπωση γιατί δέν έχω δεί ούτε μία εταιρεία να προτείνει την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση μέσω GSM+SMS !

    Ελπίζω η πολιτική ηγεσία της ΓΓΕ να λάβει υπ’όψιν της τα ανωτέρω και να βγάλει προδιαγραφές σύγχρονες και άμεσα υλοποιήσιμες. Διότι η «αιμορραγία» της παράνομης συνταγογράφησης πρέπει επιτέλους να σταματήσει Τ-Ω-Ρ-Α !

    ΒΑΣΙΛΗΣ Κ.

  • 14 Μαρτίου 2010, 12:24 | Βλάσης Μανθογιάννης

    ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

    Όλες οι προτάσεις που παρουσιάζονται αφορούν σε συστήματα on-line. Τα συστήματα αυτά για να λειτουργήσουν απαιτούν την ύπαρξη μόνιμης τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης. Αυτό στην παρούσα φάση δεν είναι εφικτό για το σύνολο των ιατρών και φαρμακείων της επικράτειας. Μια ορθολογική λύση πρέπει να υποστηρίζετε από σύστημα store & forword (πχ e-mail) ώστε να αντιμετωπίζονται προβλήματα ανυπαρξίας σύνδεσης ή σύνδεσης χαμηλής ταχύτητας.

    Η διαδικασία που προβλέπετε στο σύνολο σχεδόν των προτάσεων δεν σχετίζεται με την υφιστάμενη διαδικασία συνταγογράφησης τουλάχιστον για το μεγαλύτερο ΑΤ (ΙΚΑ). Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την ανάγκη αναθεώρησης του υφιστάμενου νομικού καθεστώτος και του κανονισμού λειτουργίας των ταμείων. Η αναθεώρηση θα δημιουργήσει με την σειρά της καθυστερήσεις και κωλύματα στην υλοποίηση του έργου. Μια σωστή λύση θα πρέπει να προσαρμόζεται άμεσα στις υφιστάμενες διαδικασίες.

    Για την υλοποίηση του Εθνικού συστήματος συνταγογράφησης είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν άμεσα :
    A) Μητρώο Ιατρών ή γενικά των ανθρώπων που έχουν δικαίωμα να συνταγογραφούν
    Το μητρώο αυτό θα αφορά το Σύνολο των Ιατρών που συνταγογραφούν και θα περιέχει και δεδομένα όπως συμβεβλημένα ταμεία, ειδικότητα, έδρα (ες), κ.λ.π. Το μητρώο αυτό θα πρέπει παράλληλα να είναι αρχή εγγραφής (Registration authority) προκειμένου οι Ιατροί να αποκτούν έγκυρα ψηφιακά πιστοποιητικά.
    B) Μητρώο Φαρμακείων (Δημόσιων και ιδιωτικών)
    Το μητρώο αυτό θα αφορά το σύνολο των φαρμακείων που εκτελούν συνταγές των ΑΤ και θα περιέχει και δεδομένα όπως συμβεβλημένα ταμεία, ειδικά δικαιώματα στην εκτέλεση συνταγών, έδρα κ.λ.π. Το μητρώο αυτό θα πρέπει παράλληλα να είναι αρχή εγγραφής (Registration authority) προκειμένου τα φαρμακεία να αποκτούν έγκυρα ψηφιακά πιστοποιητικά.
    Τα παραπάνω μητρώα υπάρχουν σε επίπεδο νομού, αλλά είναι απαραίτητη η Υλοποίηση τους σε Εθνικό επίπεδο. Παράλληλα απαιτείται η τήρηση και την συντήρηση των μητρώων ή χρησιμοποιώντας όρους πληροφορικής και συγκεκριμένα βάσεων δεδομένων προϋποθέτουν επακριβώς καθορισμένες διαδικασίες δημιουργίας, διαγραφής, ενημέρωσης και μεταβολής (create, delete, update & modify) καθώς και την απόδοση της ευθύνης για την τήρηση αυτών των διαδικασιών.
    C) Ολοκλήρωση του Μητρώου Ασφαλισμένων
    Το μητρώο αυτό έχει δημιουργηθεί σε ικανοποιητικό επίπεδο πρέπει όμως να αφενός να καλύψει το σύνολο των ασφαλισμένων και το σύνολο των διαδικασιών (πχ διαγραφή ασφαλισμένου).

    Επίσης θα απαιτηθούν υποστηρικτικές δομές του τύπου :
    Call Center για την εξυπηρέτηση Ασφαλισμένων, Ιατρών και φαρμακείων.
    Back Office για την διεξαγωγή διασταυρώσεων μεταξύ δεδομένων του Εθνικού συστήματος συνταγογράφησης και των Ασφαλιστικών ταμείων και την εξαγωγή συγκεντρωτικών και στατιστικών στοιχείων.

    Με τιμή
    Βλάσης Μανθογιάννης
    Αναλυτής Συστημάτων

  • 13 Μαρτίου 2010, 22:03 | καρναβας παυλος

    αν ολα οσα ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΑΜΚΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΤΗΜΑ ΕΝΟΣ ΠΛΗΚΤΡΟΠΥ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΠΩΣ ΟΙ ΡΕΜΟΥΛΕΣ ΘΑ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΝ.

    ΑΚΟΜΗ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ, ΛΑΒΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΨΙΛΟΥ ΠΗΔΗΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ,ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΥΘΟΥΝ ΠΡΙΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΧΕΙ ΛΙΓΟ Η ΜΗΤΗ.

  • 12 Μαρτίου 2010, 11:15 | Αλέξανδρος Λαναρίδης

    Αγαπητέ κ. Τόκα,

    θα σας παρακαλούσα να διαβάσετε με προσοχή την πρόταση της Atos Origin. Θα δείτε εκεί ότι στην παράγραφο «Σύντομη περιγραφή του τρόπου υποστήριξης των συμμετεχόντων» ξεκάθαρα δηλώνεται ότι:

    «Η Atos Origin έχει αναπτύξει μία συγκεκριμένη πολιτική αναφορικά με την υποστηρικτική τεκμηρίωση του συστήματος προκειμένου να ικανοποιήσει τις ιδιαίτερες ανάγκες καθενός από τους πολλούς συμμετέχοντες στο πρόγραμμα. Για κάθε μία από τις εφαρμογές του συστήματος ePharmacy, η ομάδα της Atos Origin, σε συνεργασία με τις υπηρεσίες Scottish Executive και National Services Scotland, παράγει αναλυτικά τεύχη Προσδιορισμού Απαιτήσεων (Requirements Definition), τα οποία συνοδεύονται από τα αντίστοιχα τεύχη Λειτουργικών Προδιαγραφών (Functional Specifications) για να χρησιμοποιηθούν από τους προμηθευτές εφαρμογών πληροφορικής των γιατρών και των φαρμακείων. Αυτή τη στιγμή στη Σκωτία υπάρχουν 14 τέτοιοι προμηθευτές.»

    Στη διάθεσή σας.

  • 11 Μαρτίου 2010, 17:52 | admin

    Kαλησπέρα σας,

    Οι προτάσεις που έχουν δημοσιευθεί στη σελίδα http://www.opengov.gr/ypoian/?cat=17 για το ηλεκτρονικό σύστημα συνταγογράφησης, είναι αυτές που υποβλήθηκαν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου gge@opengov.gr, σύμφωνα με το κάλεσμα της πρώτης φάσης της διαβούλευσης : http://www.opengov.gr/ypoian/?p=68

    Μπορείτε να μας στείλετε τη πρότασή σας στο gge@opengov.gr για να αναρτηθεί στη σελίδα .

    φιλικά

    Ομάδα Διαχείρισης

  • 10 Μαρτίου 2010, 20:01 | Τόκας Γιώργος

    Παρατηρώ σε όλες τις προτάσεις που έχω διαβάσει ότι η λύση δίνεται σαν «ΠΑΚΕΤΟ», δηλαδή όλα τα υποσυστήματα κατασκευάζονται και υποστηρίζονται από την εταιρία – πρόσωπο που τα προτείνει.
    Θα ήθελα να επισημάνω ότι ιατροί – ιατρεία – φαρμακεία και άλλα ήδη υποστηρίζονται από κάποιου είδους λογισμικό και υποστήριξη τρίτου φορέα.
    Παρατηρώ λοιπόν ότι όλες οι προτάσεις τείνουν σε μονοπώληση…

    Ευχαριστώ πολύ,
    Γιώργος Τόκας.

  • 10 Μαρτίου 2010, 17:56 | INDRA SISTEMAS SA

    Κύριοι,

    Εχουμε υποβάλει την πρότασή μας, βασισμένη στο Ισπανικό αντίστοιχο σύστημα στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου, όπως όριζε η σχετική ανακοίνωση (http://www.gge.gr/up/files/ele_sys_syntages.pdf). Διαπιστώνουμε τώρα ότι ο φάκελός μας δεν ενμφανίζεται στον ιστοχώρο opengov. Πως θα αντιμετωπιστεί το θέμα, ούτως ώστε να βρίσκονται όλες οι προτάσεις στον ίδιο ιστοχώρο για σχολιασμό;

    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων

    INDRA SISTEMAS SA
    Avda. de Bruselas, 35
    28108 Alcobendas, Madrid
    España

    http://www.indra.es