Άρθρο 06: Λειτουργία τις Κυριακές

1. Επιτρέπεται, προαιρετικά, η λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων τις εξής Κυριακές:
α) Την πρώτη Κυριακή κατά την έναρξη των χρονικών περιόδων της παραγράφου 1 του άρθρου 5 του παρόντος νόμου. Σε περίπτωση που η πρώτη Κυριακή συμπίπτει με επίσημη αργία, η δυνατότητα μετατίθεται την επόμενη Κυριακή.
β) Τις δύο (2) Κυριακές πριν από την ημέρα των Χριστουγέννων.
γ) Την Κυριακή των Βαΐων.
2) Επιτρέπεται, προαιρετικά, η λειτουργία όλες τις Κυριακές του έτους των εμπορικών καταστημάτων με συνολική επιφάνεια εμβαδού, όπως αυτό αναγράφεται στον λογαριασμό της ΔΕΗ, μέχρι διακόσια πενήντα (250) τετραγωνικά μέτρα, υπό τις εξής προϋποθέσεις: α) να μην ανήκουν, υπό οιαδήποτε νομική σχέση, σε αλυσίδα καταστημάτων και β) να μη λειτουργούν με συμφωνίες συνεργασίας τύπου « shops-in-a-shop».

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:52 | ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΙΛΙΟΥΔΗΣ

    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ. ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Χ.Ο. (Η ΟΠΟΙΑ ΡΗΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΗ)

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:00 | Μηνάς Προκόπιος

    Πραγματικά είναι απορίας άξιο πώς σκεφτόμαστε να κανουμε κάτι τέτοιο, η Κυριακή είναι πρώτον αφιερωμένη στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό τον μόνο αληθινό Θεό και δεύτερον στην σωματική ξεκούραση μας, δηλαδή θέλουμε να μείνουμε χωρίς Θεό και χωρίς ξεκούραση σωματική? Παρακαλώ πολύ σαν Ορθόδοξος Έλληνας πολίτης αυτής της χώρας να μήν αποφασίσουμε κάτι τέτοιο.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:02 | Γιάννης

    Οι θρησκόληπτοι μην περιμένουν να πείσουν το Υπουργείο με τα θρησκευτικά τους επιχειρήματα. Ηδη είπε πως τα μαγαζιά θα ανοίγουν μετά την λειτουργία. Βρείτε κάτι πιο σοβαρό να πείτε. Επεσε σύρμα και μπήκαν όλοι οι θρησκόληπτοι να γράφουν μπαρούφες.

    Οι λόγοι είναι κυρίως κοινωνικοί, καθώς έτσι διαλύεται η οικογένεια, ο άνθρωπος και καταπατώνται εργασιακά δικαιώματα. Πόσες ημέρες μπορεί να δουλεύει ένας εργαζόμενος; Ρομπότ είναι οι άνθρωποι;

    Οι λόγοι είναι και οικονομικοί. Μόνο οι Πακιστανοί και οι αλλοδαποί θα δουλεύουν γιατί μόνο αυτοί δέχονται να δουλεύουν όποια ημέρα να’ναι (γι’αυτούς άλλωστε η Κυριακή δεν είναι αργία)και με μικρά μεροκάματα. Αυτά τα μαγαζιά δεν τα θέλουμε.

    ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΥΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΙΣΩ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ.
    ΤΣΑΝΤΙΡΟΜΑΓΑΖΑ ΚΑΙ ΜΑΓΑΖΙΑ ΞΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΞΩ.
    ΟΧΙ ΣΤΟΥς ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ.

    Και φτιάξτε τους ελεγκτικούς σας μηχανισμούς.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:05 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΡΒΕΣΗΣ

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ !
    ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΜΗΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟ
    ΤΥΧΟΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ !!!!!!!!

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΑΥΤΟΙ ????

    ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΑ ΔΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΩΝ !!!!

    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ

    ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:43 | Σωτήρης

    «Το ελληνικό σύνταγμα είναι γραμμένο «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος».
    Με την κατάργηση της Κυριακής αργίας βεβηλώνεται το ελληνικό σύνταγμα (που προ πολλού το κατάντησαν κουρελόχαρτο) και βλασφημείται το όνομα του Τριαδικού Θεού, ο οποίος ουσιαστικά «θεσμοθέτησε» την Κυριακή αργία. Κυριακή = η μέρα του Κυρίου.»

    Ο καθένας θα δώσει λόγο για τις πράξεις του!

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:34 | Κωνσταντίνα

    Δεν θέλουμε ανοικτή αγορά τις Κυριακές.
    Εκείνη τη μέρα επιθυμούμε να λατρεύουμε το Κύριο μας Ιησού Χριστό και να ξεκουραζόμαστε.
    Εξ άλλου τόσο μας περίσσευσαν τα χρήματα και δεν μας φτάνουν οι υπόλοιπες μέρες για τις αγορές μας;

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:04 | savvas spyridis

    1.ΕΞΙ ΗΜΕΡΑΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ.ΤΗΝ ΔΕ ΕΒΔΟΜΗ ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ Κ.Λ.Π.2.ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΤΟΥΤΟΥ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΜΕΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ.3.ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:34 | Γιώργος

    Σε ποιό εξωτερικό δουλεύουν Κυριακή κύριοι; Δεν ντρέπεστε να λέτε ψέματα; Και στην Αγγλία και στην Γαλλία που έχω ζήσει τα μαγαζιά είναι γενικώς κλειστά. Στην Αγγλία επιτρέπεται ΜΟΝΟ ένα μαγαζί μίας αλυσίδας να ανοίγει κάποιες Κυριακές και αυτό με ειδική άδεια. Γενικώς η αγορά είναι κλειστή. Καταστήματα εμπορικά σε εμπορικά κέντρα, σε εμπορικούς δρόμους ΟΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ. Στο κέντρο στο Παρίσι ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ. Ποιό εξωτερικό δεν ντρέπεστε λίγο;

    Και επιτέλους. Καταναλωτές φτιάχνουμε ως κοινωνία. Αφήστε και μία ημέρα να κάνει ένας άνθρωπος κάτι άλλο. Να πάει ένα μουσείο, μία βόλτα, να διαβάσει ένα βιβλίο.Λέτε ότι θέλετε να αλλάξετε το μοντέλο από καταναλωτικό σε παραγωγικό. Ετσι θα το αλλάξετε;

    Απλήρωτους εργαζόμενους και αλλοδαπούς αδήλωτους θα έχουν όσοι δουλέψουν Κυριακή, γιατί με την ανύπαρκτη πελατεία μόνο έτσι θα μπορούν να επιβιώσουν.
    Δουλεύουν οι κρατικοί έλεγχοι Κυριακή για να πατάξετε την ανασφάλιστη εργασία; ΟΧΙ. Εδώ δεν έχουν υπαλλήλους ούτε στις καθημερινές.

    ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΑΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:00 | Κώστας

    Γνωστό το κόλπο. Με το μέτρο αυτό σκοτώνετε και τον τελευταίο εναπομείναντα Ελληνα και νόμιμο έμπορο, αφού δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί. οι περισσότεροι δουλεύουν μόνοι τους τα μαγαζιά τους. Τί πρέπει να κάνουν; Να πεθάνουν μέσα σε αυτά δουλεύονται 24/7;
    Ενα χρόνο μετά φέρνετε νέο νόμο που επιτρέπει και στις αλυσίδες και τα μεγαλύτερα μαγαζιά να ανοίγουν.
    Δωράκι στις πολυεθνικές κύριε Υπουργέ κάνετε.
    Αφήστε τα τα ψέμματα περί ανταγωνιστικότητας.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:05 | Κατερίνα

    Οι κάτοικοι της Αθήνας είμαστε αντίθετοι με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές. Οι μόνοι που έχουν τα μαγαζιά τους ανοιχτά ως σήμερα, παράνομα φυσικά, είναι οι Μπαγκλαντές και οι Πακιστανοί, που έχουν κάτι τσαντιρομάγαζα με βαλίτσες και άλλες αηδίες ή κάτι μίνι μάρκετ. Αυτούς εξυπηρετείτε και εμείς αυτά τα απαράδεκτα μαγαζιά ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ.
    Το πρόβλημα με αυτές τις «επιχειρήσεις» είναι τεράστιο. Δεν το ξέρετε; Εχει ποτέ το Υπουργείο σας ελέγξει την νομιμότητα τους και την επιχειρηματικότητα αυτή, που τους έχετε ανεξέλεγκτους;
    Αυτά τα μαγαζιά διέλυσαν εμπορικούς δρόμους όπως η Πατησίων και έκλεισαν όλες τις νόμιμες και καλές επιχειρήσεις. Μέσα και έξω από αυτά μαζεύεται όλο το Μπαγκλαντές και το Πακιστάν και κλείνουν τα πεζοδρόμια. Είδαμε και πάθαμε να κλείνουν τις Κυριακές και ησυχάσαμε και τώρα θέλετε να τους επιτρέψετε να συνεχίσουν να διαλύουν τις γειτονιές μας και την Κυριακή, πάνω που είχαμε ησυχάσει. ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ.
    Κανείς Ελληνας και καμία κανονική επιχείρηση δεν μπορεί να αντέξει λειτουργικά και την Κυριακή. Μόνο οι Πακιστανομαφίες που τους έχουν και δουλεύουν τσάμπα.
    Καταστρέφετε το κέντρο της Αθήνας. Για τους Πακιστανούς δουλεύετε;
    Μόνο σε τουριστικές περιοχές και τουριστικού τύπου μαγαζιά να ισχύει (π.χ. Πλάκα, Μοναστηράκι). ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:54 | Σωτήριος

    Ψηφίζοντας το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, όπως και μια ατελείωτη αλυσίδα αντίστοιχων νομοσχεδίων τα τελευταία 4 έτη, θέλω να ρωτήσω αν σας ενδιαφέρουν:

    1. Οι πραγματικές ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών;
    2. Οι παραπαίουσες ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις;
    3. Οι εξοντωμένοι εργαζόμενοι από τα συνεχόμενα 12ωρα;
    4. Η πραγματική επαγγελματική αποκατάσταση των ανέργων;
    5. Η αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων;
    6. Η μείωση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων;
    7. Η άποψη και οι δυνάμεις των πρώην μικρομεσαίων και νυν μικρών επιχειρηματιών και εμπόρων, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής επιχειρηματικότητας;
    8. Τα συμφέροντα των ελληνικών επιχειρήσεων;
    9. Οι αντίστοιχες πρακτικές στην υπόλοιπη ΕΕ και στον υπόλοιπο κόσμο;
    10. Οι συμβουλές και προτάσεις κατόχων νόμπελ οικονομίας;
    11. Η Οικονομική επιστήμη εν γένει;
    12. Το εργατικό νομοθετικό πλαίσιο αιώνων, που καταργείται εν μία νυκτί, ελέω οικονομικής δυσπραγίας και εντολών δανειστών;
    13. Το Σύνταγμα και οι διατάξεις του;
    14. Οι προεκλογικές σας δεσμεύσεις;
    15. Οι άνθρωποι που σας εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους;
    16. Ο χρόνος της οικογένειας μαζί, αλλά και ο θεσμός της ως σύνολο;
    17. Η νοημοσύνη του Έλληνα πολίτη;
    18. Η υπόσταση του ανθρώπου ως έλλογο ων και όχι ως καταναλωτικό ζώον;
    19. Η ουσία και η λογική εν γένει;
    20. Η συνοχή της Ελλάδος ως έθνος;
    21. Η δημοκρατία;
    22. Ο πολιτισμός;
    23. Η Ορθόδοξη πίστη των Ελλήνων, ως αυτή αναφέρεται στο Σύνταγμα, αλλά ως και αυτή βιώθηκε εδώ και δύο χιλιάδες έτη σε τούτο τον τόπο;

    Ελπίζω οι ερωτήσεις μου να μην είναι ρητορικές.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:09 | Ραφαήλ Κ. Νικόλας

    Διαφωνώ με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές για λόγους:
    – Εκκλησιαστικούς
    – Πολιτισμικούς: η αργία της Κυριακής αποτελεί βασική παράδοση της Ελληνικής πολιτισμικής ιδιαιτερότητας
    – Εργατικούς: τους εργαζομένους ποιος τους ρώτησε;
    – Οικονομικούς: η έλλειψη ρευστότητας καταδικάζει το μέτρο

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 12:28 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΙΑΚΡΗ

    Η κατάργηση της αργίας της Κυριακής είναι μέτρο καταστροφικό.
    Είναι ημέρα αφιερωμένη στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό. Είναι ημέρα λατρείας, ανάπαυσης, φιλανθρωπίας. Αλλά επειδή αυτά είναι σίγουρο ότι δεν αγγίζουν και δεν πείθουν τους ιθύνοντες, σκεφθείτε απλώς λογικά.
    Είναι η μόνη ημέρα ξεκούρασης της εβδομάδας.
    Είναι η μόνη ημέρα που μπορεί να βρεθεί συγκεντρωμένη στο σπίτι όλη η οικογένεια.
    Είναι η μόνη ημέρα που οι γονείς μπορούν να χαρούν τα παιδιά τους.
    Είναι η μόνη ημέρα που οι άνθρωποι μπορούν να βρεθούν κοντά στη φύση κάνοντας μια εκδρομή.
    Έίναι η μόνη ημέρα που μπορεί ο άνθρωπος να επισκεφθεί ένα μουσείο, ένα θέατρο, μια εκδήλωση τέχνης και πολιτισμού.
    Είναι η μόνη ημέρα που μπορεί κανείς να διαβάσει ένα καλό βιβλίο.
    Είναι η μόνη ημέρα που μπορεί να βρεθεί ο άνθρωπος μόνος με τον εαυτό του, με τη συνείδησή του.
    Πάνω απ’ όλα η Κυριακή είναι ημέρα περισυλλογής, αυτογνωσίας και προσευχής.
    Κανένα κέρδος υλικό δεν μπορεί να αποκομίσει ο άνθρωπος εργαζόμενος την ημέρα της Κυριακής, γιατί αργά ή γρήγορα ο Κύριος θα το εξανεμίσει.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:36 | ΖΑΧΑΡΙΑΣ

    Νομίζω ότι δεν χρειάζονται περισσότερες ώρες εργασίας των καταστημάτων αλλά χρήματα στους καταναλωτές για τις αγορές τους.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:59 | Libero

    Ο νομος που προτεινεται θα φερει τα αντιθετα αποτελεσματα .Γινεται μονο για να χτυπηθουν τα δικαιωματα των εργαζομενων,για τους οποιους η Κυριακη ειναι μερα ξεκουρασης.Γιαυτο το μετρο,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ,ΘΑΠΡΕΠΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΦΥΓΗ και να γινουν εκλογες!!!!

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:59 | ΒΙΚΤΩΡ

    Πραγματικά δεν έχετε το θεό σας. Ο στόχος σας δεν είναι ούτε να μαζέψετε λεφτά ούτε να δουλέψουν τα καταστήματα αλλά να τρελάνετε τον κόσμο. Προσοχή, αυτή την τρέλα θα την εισπράξετε εσείς στο τέλος.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:29 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜ.

    Δεν πρέπει να ψηφίσετε αυτό το άρθρο.
    Προσβάλλει την ορθόδοξη παράδοσή μας, τα ήθη και έθιμά μας (πχ οικογενειακό τραπέζι) και «σκοτώνει» τις ανθρώπινες σχέσεις και τις αντοχές (σωματικές και οικονομικές).

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:09 | Αντώνιος

    γειά σας, σας έστειλα χθες το σχόλιό μου (τη διαφωνία μου για την καταπάτηση της Κυριακής) αλλά δεν το δημοσιεύσατε. Υπάρχει κάποιος λόγος;
    Σας ευχαριστώ

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:21 | Παντελη Ασημινα

    Εχω μονο την Κυριακη για να ειμαι ολη μερα με το παιδι μου.Θα μας την κοψεται κι αυτην.Αλλα το σχεδιο σας το πηραμε χαμπαρι.θελεται να κλεισουν ολα τα μικρομαγαζα οσο το δυνατον πιο γρηγορα και να μεινουν μονο οι πολυεθνικες αφου ειναι οι μονες που μπορουν να εχουν υπαλληλους (με ημιαπασχοληση φυσικα και με μισθο 300,00το μηνα)που θα εργαζονται με βαρδιες και τις κυριακες.Οπως καταλαβαινουμαι ολοι προκειται περι αθεμητου ανταγωνισμου με την βουλα του κρατους.Εκτος κι αν μαθαται οτι τις Κυριακες θε βρεχει ευρω και θα βγαινει ο κοσμος να ψωνισει.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:06 | Ιωάννης Γαλανός

    Η Κυριακή είναι ημέρα της Ανάστασης του Κυρίου μας Ιησού Χριστού αλλά και της δικής μας, αφού προηγηθεί η σταύρωσή μας.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:03 | Παναγιώτα Μπουραντά

    Μια τουλάχιστον μέρα την εβδομάδα είναι απαραίτητη για την ξεκούραση του εργαζόμενου. Η αργία της Κυριακής αποτελεί κεκτημένο για τους εργαζόμενους αυτής της χώρας, που απορρέει από την παράδοση και την χριστιανική πίστη της μεγάλης πλειοψηφίας αυτού του λαού που είναι η ορθοδοξία. Από κει και πέρα, και για πρακτικούς λόγους είναι καλό να υπάρχει μια συγκεκριμένη μέρα ανάπαυσης από την εργασία για όλους (και όχι όποια μέρα την εβδομάδα κρίνει ο κάθε εργοδότης με βάση ατομική σύμβαση εργασίας ή και χωρίς καθόλου σύμβαση στους καιρούς που ζούμε), για το λόγο ότι συμβάλλει στην ανάπτυξη της οικογενειακής ζωής και των εν γένει κοινωνικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων, οι οποίοι μπορούν να αναπτύξουν διάφορες δραστηριότητες ή απλά να βρεθούν στη μόνη κοινή μέρα που δεν εργάζονται.
    Φυσικά, κανείς δεν τρέφει την παραμικρή αυταπάτη ότι δεν πρόκειται να δοθεί η παραμικρή ώθηση στην οικονομία με αυτό το μέτρο. Όταν κάποιος δεν έχει λεφτά να αγοράσει τις καθημερινές, δεν θα βρει λεφτά να αγοράσει την Κυριακή. Το ξέρουν πολύ καλά αυτό οι «οικονομικοί» φωστήρες, εγχώριοι και ξένοι, που έχουν βαλθεί να μας εξοντώσουν μέχρι τον τελευταίο. Το μέτρο αποσκοπεί καθαρά και μόνο στην πλήρη αποδόμηση των εργασιακών δικαιωμάτων (όπως και τόσα άλλα) και κυρίως στην αποδόμηση της θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:25 | Naya Drak

    Υπάρχουν άπειροι λόγοι για τους οποίους δεν θα πρέπει να καταργηθεί η αργία της Κυριακής. Πέραν λόγω κοινωνικών προβλημάτων, όπως κοινωνική αποξένωση και απομόνωση, διάλυση οικογενειακών δεσμών και ανθρωπίνων προγραμματισμών, όπου οι τελευταίοι άπτονται στα προηγούμενα, και όποιων άλλων τινών, ΠΑΝΩ από ολα είναι λόγοι Ανθρωπιστικοί. ΠΡΩΤΑ ο άνθρωπος και για πάντα ο άνθρωπος. Ποτέ η όποιας μορφής συσσώρευσης πλουτισμού εις βάρος των πολλών, η ώθηση προς τον άκρατο καταναλωτισμό (σχήμα οξύμωρο με πενιχρές αποδοχές, αλλά ου γαρ οιδατε τι ποιείτε) ή την υποθάλπουσα τάχατε ψευδή ψυχική επούλωση μέσω του λεγόμενου shopping therapy. Ο άνθρωπος δημιουργεί για τον ίδιο τον άνθρωπο και όχι να τον εξαρτά και να τον υποδουλώνει. Αν αυτά σας φαίνονται σωστά, που δεν μπορείτε να κάνετε αλλιώς, δεν θα έπρεπε καν να είχατε κάνει τέτοια σκέψη, όπως και πάρα πολλές άλλες ακόμα περισσότερο σημαντικές. Όλα όμως εξαρτώνται με το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας από εμάς και εσάς, την έννοια άνθρωπος !

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:01 | Νικόλαος

    1.Ποιός ο λόγος να αυξάνονται τα λειτουργικά έξοδα μόνο και μόνο για να μοιραστεί ο ίδιος τζίρος σε 7 μέρες αντί για έξι;
    2.Ποιά ακριβώς Αγία Τριάδα προστατεύει αυτό το ελληνικό σύνταγμα, ιοθετώντας έστω και προεραιτική εργασία τη Κυριακή;

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:37 | Σπύρος Αγάθος

    Η αργία της Κυριακής ανεπίσημα έχει ήδη καταργηθεί. Πόσοι και πόσες δουλεύουν όλο τον χρόνο, νύχτα μέρα ανεξερτήτως επαγγέλματος? Καλό είναι να μην περάσει το νομοσχέδιο αλλά πιστεύω ότι είναι ήδη αργά για διαμαρτυρίες.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:59 | Δρ. Ταγαράκης Χρήστος

    Η κατάργηση της αργίας της Κυριακής αποτελεί παλαιό στόχο ορισμένων κύκλων, οι οποίοι θέλουν να πλήξουν τον Χριστιανισμό, τόσο στην Ελλάδα (Ορθοδοξία)όσο και στον διεθνή χώρο (Προτεσταντισμός, Ρωμαιοκαθολικισμός).

    Η στημένη οικονομική κρίση στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες, αποτελεί μια καλή ευκαιρεία, προκειμένου να παρθούν τα πάσης φύσεως αντιεργατικά, ανθελληνικά, αντιχριστιανικά και περιοριστικά της ελευθερίας του ανθρώπου μέτρα.

    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η κατάργηση της αργίας της Κυριακής.

    Εκτός από την θρησκευτική πλευρά του θέματος, υπάρχει και η οικονομική. Τα μικρά καταστήματα, λόγω περιορισμένου προσωπικού, δεν θα μπορούν να λειτουργούν την Κυριακή. Οι πελάτες θα πηγαίνουν στα πολυεθνικά σούπερ μάρκετς.

    Έτσι θα επιταχυνθεί το κλείσιμο των μικρών καταστημάτων,

    θα αποδυναμωθεί ακόμη περισσότερο η μικρομεσαία καινωνικοοικονομική τάξη

    και θα ενισχυθούν ακόμη περισσότερο όσοι προωθούν μια κεντρικά – ολιγαρχικά ελεγχόμενη οικονομία.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:41 | Θωμάς Παναγιώτου

    Ο Μεσαίωνας επανέρχεται πανηγυρικά από τους δικτάτορες καταστροφείς που κυβερνούν σήμερα.
    Αφήστε ήσυχη την Κυριακή.
    Όπου ανακατεύεστε φέρνετε την δυστυχία.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:32 | Δρ. Ταγαράκης Χρήστος

    Η κατάργηση της αργίας της Κυριακής αποτελεί παλαιό στόχο ορισμένων κύκλων, οι οποίοι θέλουν να πλήξουν τον Χριστιανισμό, τόσο στην Ελλάδα (Ορθοδοξία)όσο και στον διεθνή χώρο (Προτεσταντισμός, Ρωμαιοκαθολικισμός).

    Η στημένη οικονομική κρίση στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες, αποτελεί μια καλή ευκαιρεία, προκειμένου να παρθούν τα πάσης φύσεως αντιεργατικά, ανθελληνικά, αντιχριστιανικά και περιοριστικά της ελευθερίας του ανθρώπου μέτρα.

    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η κατάργηση της αργίας της Κυριακής.

    Εκτός από την θρησκευτική πλευρά του θέματος, υπάρχει και η οικονομική. Τα μικρά καταστήματα, λόγω περιορισμένου προσωπικού, δεν θα μπορούν να λειτουργούν την Κυριακή. Οι πελάτες θα πηγαίνουν στα πολυεθνικά σούπερ μάρκετς.

    Έτσι θα επιταχυνθεί το κλείσιμο των μικρών καταστημάτων,

    θα αποδυναμωθεί ακόμη περισσότερο η μικρομεσαία καινωνικοοικονομική τάξη

    και θα ενισχυθούν ακόμη περισσότερο όσοι προωθούν μια κεντρικά – ολιγαρχικά ελεγχόμενη οικονομία.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:57 | Ρεβέκκα

    Πιστεύουμε ότι η αργία της Κυριακής δεν πρέπει να καταργηθεί με κανένα τρόπο. Ήδη οι εργαζόμενοι, όσοι δεν έχουν χάσει την εργασία τους, εργάζονται υπερβολικά και δεν έχουν ελεύθυρο χρόνο για τον ευατό τους και την οικογένειά τους. Εκτός αυτού, σε μια ορθόδοξη χριστιανική χώρα, πρέπει να δίνεται το δικαίωμα στους εργαζομένους να εκκλησιάζονται, έστω τις Κυριακές. Αρκετά δεινά δεν έχει ήδη φέρει στην χώρα μας η απομάκρυνση από τον Θεό; Να καταργήσουμε και το τελευταίο προπύργιο;

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:48 | Αθανασιος ντασιος

    Ειναι κατι που δεν χρειαζεται σχολιασμο.Η κυριακη ειναι ΑΡΓΙΑ-ΓΙΟΡΤΗ για τους χριστιανους ορθοδοξους και ημερα επικοινωνιας με τον ΘΕΟ και τις οικογενειες μας.
    Ειναι η ιερωτρρη ημερα απο ολες.
    Παρακαλω σταματηστε την προταση εσχος που θελετε να περασετε.
    Ποσο ακομα θα πολεμητε τους χριστιανους;

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:32 | Μπικουλης Παναγιωτης

    κυριακη ειναι αργια.ειναι η μερα που ο καθ`ενας μπορει να χαλαρωσει να ξανα βρει τον εαυτο του,την οικογενεια του τον Θεο

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:55 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Η οικονομία νοσεί από την έλειψη ρευστότητας που δημιούργησαν οι πρόσφατες κυβερνήσεις με τη φορολαίλαπά τους. Σε καμία περίπτωση δεν θα τονωθεί από την λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές.

    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ «ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ» ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:14 | Baσίλειος

    Θέλουμε να παραμείνει η αργία της Κυριακής. Ο λαός απαιτεί να του κάνετε υπακοή.
    Η Κυριακή είναι ημέρα αναπαύσεως, αφιερωμένη στον Κύριο Ιησού Χριστό.
    Έχουν γίνει τόσες θυσίες για να καταστεί αυτό πραγματικότητα. Δεν μπορεί καμία κυβέρνηση και κανένας πολίτης, να περιφρονεί το θρησκευτικό αίσθημα του λαού, στο βωμό της παγκοσμιοποίησης και του δήθεν εξ΄ευρωπαϊσμού.
    Απαιτούμε να μη γίνει καμμία κίνηση η οποία να στρέφεται εναντίον της Ορθόδοξης πίστης μας.
    Τέλος, σας υπενθυμίζω μία φράση του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χριστοδούλου: «Χέρι που άγγιξε την Εκκλησία, ξεράθηκε!».
    Γι΄αυτό, «Στώμεν καλώς».

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 11:14 | Σπύρος Δενάζης

    Έχοντας ζήσει πάνω από 10 χρόνια σε μεγάλη χώρα της Ευρώπης στην οποία εφαρμόζεται το μέτρο δεν έχω αντιληφθεί την χρησιμότητά του αφού ελάχιστος συγκριτικά κόσμος επισκέπτεται τα ανοικτά καταστήματα τα οποία είναι κατά βάση μεγάλα πολυκαταστήματα. Και μιλάμε για πόλεις με πληθυσμό εκατοντάδων χιλιάδων ή εκατομμυρίων. Γενικά ο κόσμος προτιμά να κάνει τα ψώνια του τις υπόλοιπες μέρες και την Κυριακή να ξεκουράζεται. Πρέπει και σε αυτό να προστρέξετε να το υιοθετήσετε! Ασχοληθείτε και λύστε φλέγοντα ζητήματα πρώτα, όπως αυτό της φοροδιαφυγής και αφήστε τέτοια θέματα στο τέλος. Αλλά το πρώτο απαιτεί μεθοδική δουλειά ενώ το δεύτερο δεν απαιτεί τίποτα από την μεριά του κράτους παρά μόνο αυτές οι 4 γραμμές του άρθρου.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:33 | Θανάσης

    Είμαι έμπορος και με χίλια ζόρια κρατάω «ανοιχτό» το μαγαζί μου!!!
    12 ώρες την ημέρα είμαι μέσα στο μαγαζί και κυνηγώ μύγες. Αν περάσει αυτό το μέτρο με αναγκάζετε να το κλείσω. Ωραία ανάπτυξη !!!!

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:46 | ΚΑΛΟΖΥΜΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ-ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.
    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΖΗΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ . ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΖΩΟΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ , ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ!
    ΝΑ ΑΦΙΕΡΩΘΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ! ΕΡΓΑΣΘΗΚΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ , ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ,ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ , ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ! ΜΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ!
    ΑΣ ΜΗ ΧΑΘΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:37 | aris

    Διαφωνούμε στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές!

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:57 | Γεώργιος Ζαχαράκης

    Μάλιστα, φτάσαμε να διαβουλευόμαστε σε αυτήν την χώρα και για τα αυτονόητα..
    Απλώς να υπενθυμίσω ότι στην Ελλάδα υπάρχει επικρατούσα «θρησκεία» (σε εισαγωγικά, γιατί η Εκκλησία του Χριστού δεν έχει καμία σχέση με θρησκεία, δηλαδή ψυχαναγκαστική κάλυψη υπαρξιακών κενών), αντιθέτως, ο θεσμός του κοσμικού κράτους είναι ξένος σε εμάς, ακατάλληλος και αταίριαστος. Προσπάθησε να απαντήσει σε συγκεκριμένα προτάγματα συγκεκριμένων ιστορικών περιόδων & κοινωνιών, θωρακίζοντας θεσμικά κυρίαρχες νοο-τροπίες & στάσεις ζωής ασύμβατες με το Γένος μας, την Ρωμιοσύνη. Άλλο πράγμα το λαϊκό κράτος, άλλο η ανεξιθρησκεία.
    Συμπερασματικά, καταθέτω ένα μεγάλο ΟΧΙ στην άλωση της ιδιοπροσωπείας αυτού του λαού, ΟΧΙ στην εργασία τις Κυριακές, ΝΑΙ στην έμπρακτη μετάνοια όλων μας..

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:13 | Δημήτριος

    Το ελληνικό σύνταγμα είναι γραμμένο «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος».
    Με την κατάργηση της Κυριακής αργίας βεβηλώνεται το ελληνικό σύνταγμα (που προ πολλού το κατάντησαν κουρελόχαρτο) και βλασφημείται το όνομα του Τριαδικού Θεού, ο οποίος ουσιαστικά «θεσμοθέτησε» την Κυριακή αργία. Κυριακή = η μέρα του Κυρίου.
    Ό,τι , λοιπόν, για χιλιάδες χρόνια σεβάστηκαν άπιστοι, αλλόδοξοι, κακόδοξοι, ακόμα και αυτοκράτορες, έρχεται τώρα μια «χριστιανική» «κυβέρνηση» να καταλύσει.
    Βλασφημία, λοιπόν, του ονόματος του ονόματος του Θεού και εργασιακός μεσαίωνας. Χυδαίο σκλαβοπάζαρο. Καμία δικαιολογία για το αντίχριστο και απάνθρωπο «ελληνικό» κράτος.
    Οι μέρες του Ψευτορωμαίικου είναι μετρημένες…

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:00 | Σάββας Μέγγας

    Στο τέλος ζητήστε να ελέγξετε και τις γυναίκες μας αν είναι γόνιμες ή θερμές κατά την γενετήσια πράξη και αν δεν είναι με τα μέτρα σας, να τις αλάξουμε γιατί έτσι σας αρέσει!

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:23 | I M

    Η Κυριακή των Ορθοδόξων ήταν, είναι και θα είναι αργία. Είναι η μέρα του Θεού και έτσι θα παραμείνει. Εαν θέλετε να βοηθήσετε την αγορά και τα μαγαζιά, να βγείτε από το ευρώ, να τυπώσετε χρήμα που δεν προέρχεται από δανεισμό από ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ τράπεζες και παράγει χρέος, να αυξήσετε τη ρευστότητα και όλα τα άλλα θα διορθωθούν μόνα τους. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού. Εμείς οι Ορθόξοξοι Έλληνες δεν ψαρώνουμε! Κάθε Κυριακή πρωί, είμαστε έξω από την Εκλλησία στις 7:30 και περιμένουμε με αγωνία να αρχίσει ο όρθρος! Το υπόλοιπο της ημέρας ξεκουραζόπμαστε και σκεφτόμαστε μόνον τον Θεό και όχι να κάνουμε ψώνια ή ότι άλλη ανοησία μας έρθει στο νου.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:15 | Καρακατσάνης Πολύκαρπος

    Σας πείραξε το περί χούντας υπονοούμενό μου; Έτσι είναι, μία χούντα ζούμε χειρότερη από αυτή του Παπαδόπουλου. Για τον Παπαδόπουλο ξέραμε ότι είναι δικτάτορας, ενώ οι τωρινοί κυβερνώντες μας παριστάνουν τους δημοκρατικούς… Ο Θεός να μας ελεεί…

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:36 | ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

    ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ, ΑΛΛΑ ΥΜΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ: ΟΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΟΙ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ».
    ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:25 | Κλεάνθης Ισραηλίδης

    Διαφωνώ με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
    » Εξ μέρες εργά τη δε εβδόμη σάββατα Κυρίω τω Θεώ σου»
    Με άλλα λόγια , Δεν έχετε το θεό σας αν ψηφίζεται με αυτόν τον τρόπο.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:22 | Τριανταφυλλίδης Γεώργιος

    Το μέτρο είναι τελείως απαράδεκτο να υποχρεεώνει τα καταστήματα να είναι ανοιχτά κέθε Κυριακή.
    Αυτό θα είναι μεγάλο πλήγμα για τις οικογένειες που περιμένουμε μία μέρα την εβδομάδα να είμαστε μαζί και θα πρέπει πάλι να διαλυόμαστε για να ανταποκριθούμε σε άλλη μια επιταγή ενός ανάλγητου, χρεοκοπημένου Κράτους χωρίς φαντασία.
    Αν πιστεύουν ότι το αρνητικό κλίμα θα αναστραφεί με το νέο «φορολογικό νομοσχέδιο» και με αποφάσεις τύπου «ανοιχτά την Κυριακή» είναι βαθιά νυχτωμένοι και είναι θέμα εβδομάδων πλέον μια νέα κοινωνική επανάσταση.
    Να αποσυρθεί η πρόταση νόμου πάραυτα.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:19 | Ανθή Κατσιρίκου

    Η Κυριακή αργία είναι ευλογημένη. Ας παραμείνει έτσι για όλους τους εργαζόμενους. Η διευκόλυνση που παρέχει (στους εργαζόμενους για ψώνια) και τα κέρδη που δημιουργεί (στους επιχειρηματίες) δεν είναι τόσο υψηλά ώστε να δικαιολογείται η ζημία που προξενεί στις οικογένειες, οι οποίες έχουν μια μόνο ημέρα για να συγκεντρωθούν και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους.
    έχει τόσο καταστραφεί ο κοινωνικός ιστός της ελληνικής κοινωνίας μέχρι τώρα, ας μην επιτρέψουμε χειρότερες καταστάσεις.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:44 | μαρινα ταουξιδηπροεδροςοεβεν.κορινθιας

    η κυριακη ειναι αργια και ετσι θα πρεπει να παραμεινει ομως μεσα στην προσπαθεια εξοντωσης των εμπορων πρεπει να παρετε και αυτη την αποφαση ΕΜΕΙΣ ομως δεν εχουμε αποφασισει ακομα να σας επιτρεψουμε να μας εξοντωσετε.η κυριακη ειναι η μερα της οικογενειας και ετσι θα παραμεινει γιατι απλως δεν θα ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ και αν πραγματικα μας λυποσαστε οπως λετε που δεν κανουμε σεφτε θα κανατε ΑΛΛΑ πραγματα για να μας βοηθεισετε ομως φυσικα δεν εχετε τετοια προθεση .ντροπη κυριοι μεγαλη ντροπη γιατι θιγετε θεματα ιερα οπως ειναι η θρησκεια και η οικογενεια!!!!!!!!

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:05 | Αγγελική

    Οπωσδήποτε είμαστε αρνητικοί στην κατάργηση της αργίας της Κυριακής, ακόμα και αν σε κάποιους από εμάς η εργασία μας δεν έχει σχέση με τα εμπορικά καταστήματα.
    Για πολλούς λόγους όμως και θρησκευτικούς, και κοινωνικούς, και οικογενειακούς δεν πρέπει τα καταστήματα να είναι ανοιχτά την Κυριακή.
    Πολύ εύστοχη είναι η επισήμανση του Μητροπολίτη Πειραίως κ.κ Σεραφείμ, στη δήλωση που έκανε σχετικά με αυτό το θέμα και είπε ότι:
    «ἡ ἀγορά δέν πάσχει ἀπό ὧρες λειτουργίας ἀλλά ἀπό ἔλλειψη ρευστότητος!!!».
    Και όλη την ημέρα και τη νύχτα να είναι ανοιχτά τα μαγαζιά, χωρίς λεφτά πως θα πάει κάποιος να ψωνίσει;

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:01 | ΗΛΙΑΣ

    ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΗΜΕΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ,ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΤΛ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΡΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΦΩΤΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:13 | Λεωνίδας

    παρακαλούμε, αφήστε και κάτι όρθιο. Επιτέλους, έχουμε μια μέρα γιά ανάπαυση, να δούμε τους φίλους μας. όχι να διαλυθούν όλα! κανένα κέρδος δεν θα υπάρξει. δόξα τω Θεώ, έχουμε 6 μέρες τη βδομάδα για να ψωνίζουμε.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:32 | μαρινα ταουξιδηπροεδροςοεβεν.κορινθιας

    θα επρεπε να ντρεπεστε και για αυτο και για ΠΟΛΛΑ αλλα ,ομως καθωτι δεν σε σεβεστε τιποτα δεν εχετε και αισθημα ντροπης!!!!!!!!!!!!