Άρθρο 26 – Κατάργηση διατάξεων – Έναρξη ισχύος

Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται:
Τα άρθρα 1 έως 24 και 32 του ν.2685/1999 (ΦΕΚ 35 Α’), με την επιφύλαξη της παραγράφου 4 του άρθρου 23 του παρόντος, καθώς και κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που αντίκειται στις διατάξεις του νόμου αυτού ή ρυθμίζει διαφορετικά τα θέματα που διέπονται από αυτόν, καθώς και οι κατ’ εξουσιοδότηση αυτών εκδοθείσες υπουργικές αποφάσεις.

Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από ………….

  • 2 Ιουνίου 2015, 23:36 | ΧΡΗΣΤΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ.
    ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΝΟΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΗΛΩΝ. ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΛΕΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ. ΕΚΑΤΟ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΠΑΛΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

  • 2 Ιουνίου 2015, 11:20 | Παρασκευή
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Δυστυχώς για μια ακόμα φορά δυσχεραίνεται ακόμα περισσότερο η δουλειά των δημοσίων υπαλλήλων. Είναι απαράδεκτο όλο το νομοσχέδιο!

  • 2 Ιουνίου 2015, 10:29 | ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Είμαι κτηνίατρος Δημόσιος Υπάλληλος και οι μετακινήσεις που πραγματοποιώ αφορούν κρεοσκοπικό έλεγχο, δειγματοληψίες, ελέγχους μονάδων, αστυκτηνιατρικούς ελέγχους κλπ. Στον Νομό μου δεν υπάρχουν αποστάσεις μεγαλύτερες των 160 χλμ. και η μετακίνησή μου γίνεται με το ιδιωτικό μου αυτοκίνητο, διότι δεν υπάρχει επάρκεια υπηρεσιακών αυτοκινήτων (ένα υπηρεσιακό για όλη τη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Φθιώτιδας και κανένα για τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας). Στην ίδια θέση μ’ εμένα είναι και οι υπόλοιποι έξι συνάδελφοι. Χρησιμοποιούμε τα δικά μας αυτοκίνητα, πληρώνουμε αυθημερόν τα έξοδα μετακίνησης, το service των αυτοκινήτων μας και τις όποιες φθορές και στο τέλος πληρωνόμαστε μόνο τα καύσιμα, δηλαδή 0,15 ευρώ το χιλιόμετρο. Η ημερήσια αποζημίωση των 9,78 ευρώ που ίσχυε μέχρι τώρα, ήταν ένα βοήθημα το οποίο το δικαιούμασταν μόνο όταν οι μετακινήσεις μας αφορούσαν αποστάσεις μεγαλύτερες των 40 χιλιομέτρων. Με δεδομένη την υπάρχουσα άσχημη οικονομική κατάσταση των δημοσίων υπαλλήλων (και όχι μόνο), πώς είναι δυνατόν να χρησιμοποιούμε τα αυτοκίνητά μας για την κάλυψη πάγιων και έκτακτων υπηρεσιακών αναγκών και να μην αποζημιωνόμαστε γι΄αυτό ούτε στο ελάχιστο; Γιατί πρέπει να χρησιμοποιούμε τα ιδιωτικά μας αυτοκίνητα; Κι αν κάποιος συνάδελφος δεν διαθέτει Ι.Χ. πώς θα πραγματοποιείται η υπηρεσία; Τα σφαγεία και οι σταύλοι δεν βρίσκονται σε πορεία δρομολογίου αστικής ή υπεραστικής συγκοινωνίας και δεν υπάρχει κάλυψη αν χρησιμοποιηθεί αυτοκίνητο ιδιώτη (κτηνοτρόφου ή άλλου). Ευχαριστώ πολύ.

  • 2 Ιουνίου 2015, 09:19 | Κων/νος Μαυρέλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θα πρέπει να δοθεί παράταση στη διαβούλευση τουλάχιστο δεκαπέντε ημέρες επειδή το σχέδιο νόμου αφορά και στους μηχανικούς του Δημοσίου και κατά την άποψή μας αντιμετωπίζεται πρόχειρα και βιαστικά. Ο νομοθέτης θα πρέπει να λάβει υπόψη το γεγονός ότι οι διπλωματούχοι μηχανικοί είναι μοχλός ανάπτυξης ιδιαίτερα σήμερα λόγω της κρίσης που αντιμετωπίζει η χώρα μας που είναι και το ζητούμενο (η ανάπτυξη).

  • 31 Μαΐου 2015, 21:49 | Ιωάννης Βραχνάκης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Αποφάσεις αποσπάσεων που θα έχουν υπογραφεί πριν από την ημερομηνία ισχύος του νέου νόμου αλλά θα πραγματοποιηθούν μετά την ημερομηνία ισχύος του θα αποζημιωθούν σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο 2685/1999 ή σύμφωνα με τον νέο νόμο;
    Συγκεκριμμένα είμαι υπάλληλος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και πρόκειται να αποσπαστώ στον Κρατικό Αερολιμένα Μήλου από 22-6-15 έως 31-7-15. Η δαπάνη διανυκτέρευσης και ημερήσιας αποζημίωσης με τον ισχύοντα νόμο 2586/1999 είναι 2160 ευρώ περίπου ενώ με τον νέο νόμο δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των 300 ευρώ.
    Περιπτώσεις όπως η δική μου είναι δεκάδες στην Υπηρεσία μου και θα θέλαμε να ενημερωθούμε εγκαίρως για να προχωρήσουμε σε δέουσες ενέργειες.
    Υπόψην ο νόμος 2685/1999 αν και είχε δημοσιευτεί στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως την 18-2-1999 είχε ημερομηνία ισχύος την 1-6-1999 για να αντιμετωπίσει προφανώς παρόμοια προβλήματα.