Ως έναρξη ισχύος των διατάξεων του Κεφαλαίου Α του παρόντος νόμου ορίζεται η 1η.1.2021.
Άρθρο 22 – Έναρξη ισχύος
- 238 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε. Άρθρο 1 – Πεδίο εφαρμογής
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Ορισμός αποδοχών
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Μισθολογική κατάταξη
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Κατάταξη των υπαλλήλων σε κλιμάκια βασικού μισθού
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Ωρίμανση μισθολογικών κλιμακίων βασικού μισθού
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Προωθημένη μισθολογική εξέλιξη
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Βασικός μισθός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Οικογενειακή παροχή
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Επίδομα απομακρυσμένων – παραμεθορίων περιοχών και συνοριακής γραμμής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
- 104 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Ειδική Αμοιβή και Βαθμός Θέσης Εργασίας
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ελάχιστα όρια αποδοχών
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Αποζημίωση για εργασία καθ’ υπέρβαση του υποχρεωτικού ωραρίου – Αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Αμοιβές συλλογικών οργάνων και Εκπαιδευτών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Βραβείο Επίτευξης Στόχων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Ανώτατο όριο αποδοχών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Έλεγχος μισθοδοσίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 – Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντωνΆρθρο 18 – Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Γενικές ρυθμίσεις για θέματα αποδοχών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μεταβατικές και ειδικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ Άρθρο 21 Τροποποίηση διατάξεων ν. 4389/2016
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Νοεμβρίου 2020, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Νοεμβρίου 2020, 17:00
Σχετικό Υλικό
σχέδιο νόμου Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
12 Σχόλια 627 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 37328 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
- «Περιστολή του λαθρεμπορίου – Κύρωση του Πρωτοκόλλου για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου καπνού»
Ερωτηση για το άρθρο 5. Όταν ένας υπάλληλος βρίσκεται σε άδεια (εκπαιδευτικη, ασθένειας, κύηση κτλ) συμπέρασματικα δεν δικαιούται ειδική αμοιβή – εφόσον δε μπορεί να συμμετεχει στη διαδικασία της αξιολόγησης. Υπήρχε το ίδιο καθεστώς με την προσωπική διάφορα, η θα προκύψουν και εδώ ανισότητες μεταξύ των υπαλλήλων
Να προστεθεί ότι οι διατάξεις του παρόντος θα έχουν αναδρομική ισχύ από την 14η.2.2020, δηλ. την ημερομηνία έναρξης ισχύος της τροποποίησης του άρθρου 28 του ν. 4389/2016 με το ν. 4664/2020. Δημοσιονομικά έχει πολύ μικρό κόστος και θα βοηθήσει τους νεοεισερχόμενους. Ας δείξει η Διοίκηση ότι πράγματι μεριμνά για το προσωπικό της και με τον τρόπο αυτό θα βοηθήσει και την απίστευτη αδικία που συνέβη με τις προσωποπαγείς θέσεις στη ΦΟΤΑ και τον εξαναγκασμό των υπαλλήλων να πληρώσουν από την τσέπη τους τα έξοδα διαμονής τους!
Δε διευκρινίζεται εάν θα δοθεί η δυνατότητα να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα στους υπαλλήλους της 1Γ/2017. Γιατί τέτοια άνιση μεταχείριση στους νέους συναδέλφους; Πιστεύει η Διοίκηση ότι με τόσα λίγα χρήματα που λαμβάνουν δε θα μείνει κάτι για να πληρώσουν δικηγόρο να προσφύγουν στα δικαστήρια για να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους; Η μήπως θεωρεί ότι αναγνωρίζει την αξία τους και τους δίνει έναυσμα παραγωγικότητας στερώντας τους τα αυτονόητα εργασιακά δικαιώματά τους;
Εάν πράγματι ισχύσει αυτό το άδικο σχέδιο νόμου το 2021, έως το 2222 σίγουρα θα πάρει σύνταξη το 30% της ΑΑΔΕ και θα υποβάλει για κινητικότητα το 40%. Μάλλον δεν έγινε πρόβλεψη για την πορεία της ανεξάρτητης αυτής αρχής. Εκτός κ αν η πρόβλεψη είναι να μειώσει δραματικά το ανθρώπινο δυναμικό της
Κατ’ αρχάς, η χρονική στιγμή που επιλέγεται για να κατατεθεί το σχέδιο νόμου αφήνει έκθετη την ίδια τη Διοίκηση της Α.Α.Δ.Ε. στα μάτια της κοινωνίας. Θεωρούμε ανήθικο να συζητάμε για το μισθολογικό μας μέλλον σε μία περίοδο που οι υγειονομικοί εργάζονται απλήρωτοι κάτω από ιδιαίτερα επιβαρυμένες συνθήκες, αλλά και ολόκληρη η κοινωνία ασφυκτιά και αγωνίζεται για την ίδια της τη συνοχή.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει πρώτα να ρυθμιστούν θέματα που αφορούν την προσωπική διαφορά των νέων πριν την όποια έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου για ομοιόμορφη Συνταγματικά αντιμετώπιση.
Τον νομοσχέδιο δεν δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται μία διαβούλευση πχ αμοιβές πθε …
Κυρίες-Κύριοι,
Με αφορμή την διαβούλευση του ειδικού μισθολογίου της ΑΑΔΕ, θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή στο παρακάτω ζωτικής σημασίας ζήτημα, το οποίο φαίνεται επιτέλους να επιλύεται μόνο για τους συναδέλφους της ΑΑΔΕ, αλλά αφορά και τους υπόλοιπους συναδέλφους του Υπουργείου Οικονομικών.
Παράλληλα με το ζήτημα των οικονομικών απολάβών των νέων συναδέλφων, για την αντιμετώπιση του οποίου πολύ ορθά λαμβάνεται μέριμνα στο εν λόγω νομοσχέδιο, υφίσταται και το ζήτημα της προσωπικής διαφοράς των παλαιοτέρων υπαλλήλων, υπηρετούντων επαναλαμβάνω στο Υπουργείο Οικονομικών και στους εποπτευόμενους φορείς, που αναγνωρίζουν από το 2015 και έπειτα τίτλους σπουδών (Πτυχίο, Μεταπτυχιακό και Διδακτορικό).
Η προαναφερθείσα στρέβλωση, η οποία οφείλεται στις προβλέψεις του άρθρου 27 παράγραφος 1 του ν. 4354/2015, έχει οδηγήσει σε απόγνωση αρκετούς συναδέλφους, που με οικογενειακό/προσωπικό μόχθο και φυσικά οικονομικό κόστος, επένδυσαν στις σπουδές, προκειμένου να βελτιώσουν την ζωή τους και ως ανταμοιβή έλαβαν μείωση μισθού, η οποία εν πολλοίς οφείλεται στην διαφορετική φορολογική και ασφαλιστική επιβάρυνση μισθού και προσωπικής διαφοράς.
Η αναγνώριση πτυχίου ή της συνάφειας μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου και η συνακόλουθη μετάταξη ενός υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία, αποτελεί στην πράξη προωθημένη μισθολογική εξέλιξη η οποία οφείλεται στα αυξημένα πλέον τυπικά προσόντα του. Παράλληλα η μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία ενός υπαλλήλου λόγω τίτλων σπουδών, αποτελεί θεμελιώδης άσκηση δικαιώματος εκ μέρους του, η οποία δεν μπορεί εν τέλει να αποβαίνει σε βάρος του.
Η συγκεκριμένη στρέβλωση εκτός της προαναφερθείσας μείωσης, δημιουργεί παράλληλα και μια σειρά σημαντικών ενδουπηρεσιακών ανισοτήτων, μιας και συνάδελφοι με τα ίδια προσόντα και τα ίδια χρόνια υπηρεσίας και με τα ίδια καθήκοντα, αμείβονται με τελείως διαφορετικό και άνισο τρόπο.
Για παράδειγμα: α)αμείβομαι λιγότερο ως ΠΕ κατηγορίας υπάλληλος με αναγνωρισμένο συναφές μεταπτυχιακό τίτλο, από ότι αμειβόμουν ως ΔΕ κατηγορίας κατά περίπου 110€ τον μήνα, ενώ παράλληλα β) αμείβομαι λιγότερο κατά 450€ περίπου από συνάδελφο της ίδιας κατηγορίας εκπαίδευσης με τα ίδια έτη υπηρεσίας, ο οποίος μάλιστα δεν είναι κάτοχος συναφούς μεταπτυχιακού τίτλου.
Αρκετοί συνάδελφοι υπό των φόβο των παραπάνω συνεπειών, έχουν οδηγηθεί στην επιλογή της μη κατάθεσης των σχετικών τίτλων. Τίτλων για την απόκτηση των οποίων επαναλαμβάνω έχουν θυσιάσει σημαντικά πράγματα σε διάφορα επίπεδα.
Για τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να ληφθεί μια νομοθετική πρωτοβουλία, η οποία δεν θα επιτρέπει να επέρχεται μείωση της προσωπικής διαφοράς στις περιπτώσεις μετάταξης υπαλλήλου σε ανώτερη κατηγορία λόγω αναγνώρισης τίτλων σπουδών και το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία. Μπορεί να ενταχθεί σε αυτό μία νομοθετική πρόβλεψη, η οποία θα επαναφέρει την προσωπική διαφορά όσων έχουν υποστεί την αδικία αυτή στα προ αναγνώρισης των τίτλων σπουδών επίπεδα ή αν αυτό δημιουργεί άλλου τύπου ανισότητες να τους «εξισώνει» με τους συναδέλφους τους που έχουν τα ίδια προσόντα και τα ίδια έτη υπηρεσίας.
Η φιλοσοφία του εν λόγω νομοσχεδίου είναι ορθά βασισμένη σε σύγχρονες πρακτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού. Οι ίδιες αρχές όμως επιβάλλουν (όπως ορθά προβλέπεται στο παρόν νομοσχέδιο μέσω του παραδείγματος των νεοπροσλαμβανόμενων), την ΙΣΗ αντιμετώπιση όλων των υπαλλήλων και την σχετική μέριμνα προς την κατεύθυνση αυτή.
Διότι πολύ ορθά στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο υπάρχουν προβλέψεις για την προσέλκυση προσωπικού υψηλών προσόντων στην ΑΑΔΕ, που για παράδειγμα μπορεί να έχει φύγει στο εξωτερικό αναζητώντας μια θέση εργασίας(ή που σκέφτεται να το πράξει).
Αναρωτιέμαι όμως έστω και σε σημειολογικό επίπεδο το εξής: πως θα διεκδικηθεί προσωπικό υψηλών προσόντων και πως θα του δείξουμε έμπρακτα ότι του εξασφαλίζουμε εργασιακή ασφάλεια, ευκαιρίες εξέλιξης και ανταγωνιστικές αποδοχές, εάν δεν ληφθούν πρωτοβουλίες προκειμένου να μην υφίσταται αδικίες το ήδη υπάρχον προσωπικό υψηλών προσόντων του Υπουργείου Οικονομικών, το οποίο πέραν των όποιων τυπικών προσόντων ή δεξιοτήτων διαθέτει και πολύτιμη εμπειρία;
Η έναρξη ισχύος ορίζεται για την 1/1/2021. Ήτοι σε περίπου 1 μήνα. Όλα τα βασικότατα θέματα που παρουσιάζονται παντελώς αόριστα για την πραγματική εφαρμογή του μισθολογίου, πότε θα εξειδικευτούν;
Προτείνω καλύτερα να ισχύει για τους υπαλλήλους που θα διορισθούν μετα τον νόμο του ΝΕΟΥ ΑΣΕΠ!
Τα δικά σας άτομα στην κατάλληλη θέση..
Στην Ελλάδα ζεις.. δεν υπάρχει ελπις..
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ; ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ.
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο ΔΗΜ.ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΩ (ΠΤΥΧΙΟ -ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ -ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ)ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ,ΑΥΤΗ (Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ )ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ.ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΜΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΤΑ ΕΝΑ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΕΒΑΖΑΝ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ.ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ;ΑΥΤΑ ΕΞΑΛΛΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ.ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ¨ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΕΝ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ΄΄ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ .ΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ.ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ;ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΡΕΣΤΟΙ.ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΑΡΕΣΤΟΙ ;ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΄΄ΚΑΛΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ΄΄;ΟΣΟ ΔΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ;ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ;Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ;ΛΥΠΑΜΑΙ.ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΕΝΕΙ.
ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΨΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΑΔΕ ,ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ;ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΚΙΜΑΣΤΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ.ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΑ!
Προτείνεται να εισαχθεί παράγραφος 2 ως εξής:
«Ως έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου ορίζεται η 1.1.2020 για τους υπαλλήλους, οι οποίοι δεν λαμβάνουν την προσωπική διαφορά του άρθρου 27 του Ν. 4354/2015».
αυτα που γραφουμε στη διαβουλευση
κ αφορουν κυριως την ανιση μεταχειριση των υπαλληλων στη ληψη της προσωπικης διαφορας
δεν θα γινει τιποτα γιατι τις αποφασεις δεν τις παιρνουν η τουλαχιστον δεν τις εισηγουνται υπαλληλοι της 1γ 1κ η 2κ αλλα παλιοι υπαλληλοι που τους βολευει το υφισταμενο καθεστως.
ελπιζω ο διοικητης να μην επηρεαστει και να σεβαστει τα νεα παιδια που πολλα απ αυτα ηταν συμφοιτητης κ εχουν ισαξια προσοντα.
ας φυγει οταν φυγει ψηλα στις συνειδησεις των νεων συναδελφων κ οχι να ταυτιστει με τη συνεχιση της ΑΔΙΚΙΑΣ
Δημιουργείται πρόβλημα στους νεοδιοριστέους με 1Γ/2017 με συναφή προυπηρεσία από ιδιωτικό τομέα καθώς η ΑΑΔΕ δεν τους επέτρεψε την κατάθεση των δικαιολογητικών για αναγνώριση με την πρόσληψη τους όπως και στους συναδέρφους με προυπηρεσια στο δημόσιο τομέα καθώς δεν αναγνωρίζοταν μισθολογικά. Η κατάθεση των δικαιολογητικών με την ισχύουσα νομοθεσία που προβλέπει βαθμολογική αναγνώριση μια 7ετίας (το τωρινό ειδικο δεν αναφέρεται στο τι θα ισχύσει για αυτή τη περίπτωση- εννοείται ότι το δίκαιο είναι αναγνώριση όλης της προυπηρεσίας από ιδιωτικό τομέα εφόσον υπάρχει συνάφεια μισθολογικά) θα γίνει δεκτή στην ΑΑΔΕ μετά τη συμπλήρωση του 2ου έτους δηλαδή με την μονιμοποιηση. Καταλαβαίνεται ότι η αναφορά σας με την έναρξη ισχύς είναι μια πρόσθετη ΑΔΙΚΙΑ σε βάρος των νεών συναδέρφων της 1Γ/2017 που περιμέναμε με υπομονή το ειδικό για να δούμε πως θα αμοιφθούμε, και να πάρουμε αποφάσεις για το μέλλον μας. Εφόσον το ειδικό δεν μας εξισώνει τουλάχιστον με τους νέους συναδέρφους με πρόσληψη πριν την 1γ/2017 αλλά ανοίγει την ψαλιδα για μικρότερες αμοιβές στην ίδια θέση μόνη επιλογή είναι η έναρξη διαδικασίας εργασίας σε νέα υπηρεσία.