Σχέδιο Δράσης OGP OGP

Άρθρο 26: Διαδικασία ένστασης

1. Η ένσταση του αξιολογούμενου ασκείται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών από τη γνωστοποίηση σ΄ αυτόν της έκθεσης αξιολόγησης από τον Αξιολογητή, με κατάθεση στην υπηρεσία διοικητικού/προσωπικού που ο αξιολογούμενος υπηρετεί. Αντίγραφο ή φωτοτυπικό αντίτυπο της ενστάσεως παραδίδεται ή αποστέλλεται με τη φροντίδα της υπηρεσίας στον Αξιολογητή, ο οποίος συνέταξε την έκθεση αξιολόγησης κατά της οποίας στρέφεται η ένσταση. Η υποβληθείσα ένσταση εισάγεται αμελλητί από την υπηρεσία διοικητικού/προσωπικού στο Συμβούλιο Αξιολόγησης.

2. Σε περίπτωση νόμιμης απουσίας του αξιολογούμενου από την υπηρεσία του, η ένσταση αποστέλλεται και ταχυδρομικά επί αποδείξει ή με κάθε άλλο νόμιμο μέσο.

3. Το Συμβούλιο Αξιολόγησης δύναται να ζητήσει οποιεσδήποτε πρόσθετες διευκρινίσεις κρίνει απαραίτητες από τον Αξιολογητή, τον Εισηγητή ή τον αξιολογούμενο και γενικώς να ενεργήσει για τη διακρίβωση των προβαλλομένων ισχυρισμών.

4. Το Συμβούλιο Αξιολόγησης αποφαίνεται επί των ενστάσεων εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την περιέλευσή τους σ’ αυτό.

  • 5 Απριλίου 2012, 19:26 | Παναγιώτης Κοσμόπουλος

    Πουθενά στο Προσχέδιο Νόμου δεν λαμβάνεται πρόνοια, ώστε να προστατεύεται συστημικά ο αξιολογούμενος υπάλληλος σε περιπτώσεις δυσμενούς εργασιακού περιβάλλοντος (υποδομή συνθήκες, οργάνωση κλπ) και λόγω ανεπαρκών, αδιαφορούντων και ανικάνων είτε ομοβάθμων είτε προϊσταμένων(με τους οποίους θα είναι υποχρεωμένος να συνεργάζεται στην επίτευξη των στόχων).
    Αντ’ αυτού, με τα άρθρα 25 και 26 κάθε ευσυνείδητος, πλην άτυχος, υπάλληλος, ωθείται σε ψυχοφθόρες διαδικασίες προσωπικών ενστάσεων, με τις οποίες θα πρέπει να αποδείξει(!) (σε ανάλογες περιπτώσεις δυσλειτουργειών λόγω συνθηκών και προσώπων) με αντικειμενικά (!) και μετρήσιμα (!) στοιχεία οτι … δεν είναι ελέφας!
    Νομίζω, πως είναι απαραίτητο να προηγείται, της ατομικής αξιολόγησης κάθε υπαλλήλου, η αποτύπωση των πραγματικών συνθηκών του περιβάλλοντος εργασίας και του κλίματος συνεργατικότητας (ίσως, μέσω ανώνυμης διατύπωσης γνώμης όλων των εργαζομένων της δομής εργασίας και των εξυπηρετουμένων πολιτών καθόλον το έτος).
    Κατόπιν, να γίνεται διόρθωση ή ακόμη και ετήσια αναβολή της αξιολόγησης, για την προστασία του αξιολογουμένου υπαλλήλου και της αξιοπιστίας της διαδικασίας, κι όχι να μπαίνει σε διαδικασίες ψυχοφθόρες και ασύμμετρες προς το μέγεθός του.
    Και: (καλέ μου άνθρωπε!) Όχι άλλη… γραφειοκρατία!
    Όσο λιγότερη,τόσο καλύτερα.
    Ευχαριστώ για την προσοχή σας.