Σχέδιο Δράσης OGP OGP

Άρθρο 21: Αξιολόγηση δοκίμων υπαλλήλων

1. Για τους δοκίμους υπαλλήλους συντάσσονται κατά τη διάρκεια της διετούς δοκιμαστικής υπηρεσίας δύο (2) εκθέσεις αξιολόγησης, εκ των οποίων η πρώτη συντάσσεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών μετά τη συμπλήρωση ενός έτους υπηρεσίας του υπαλλήλου («ενδιάμεση έκθεση αξιολόγησης») και η δεύτερη εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών μετά τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας («τελική έκθεση αξιολόγησης»).

2. Στην περίπτωση που το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο αποφασίσει την παράταση της δοκιμαστικής υπηρεσίας του υπαλλήλου για έξι (6) έως δώδεκα (12) μήνες, μετά τη λήξη της παράτασης αυτής, συντάσσεται νέα έκθεση αξιολόγησης του υπαλλήλου, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών.

3. Κατά τα λοιπά, για την αξιολόγηση των δοκίμων υπαλλήλων, εφαρμόζονται οι διατάξεις του παρόντος προεδρικού διατάγματος.

  • ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.
    Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΛΩΝ.

  • 9 Απριλίου 2012, 16:20 | THKAR

    Τί γίνεται σε περίπτωση κυοφορούσας δόκιμης υπαλλήλου η οποία έμεινε 6 μήνες στην Υπηρεσία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης κατά το πρώτο έτος υπηρεσίας της(πχ στο 2011) αλλά στο μεταξύ συνταξιοδοτήθηκε και ο άμεσος Προϊστάμενος και ο Δ/ντής.
    Από ποιόν θα αξιολογηθεί για τη μονιμοποίησή της δεδομένης της συνταξιοδότησης των Πρ/νων και της λήψης των προβλεπόμενων από το νόμο αδειών(κυήσεως και λοχείας)

    Κατά τη διάρκεια δε του επόμενου έτους (2ου έτους υπηρεσίας της) πήρε την άδεια ανατροφής παιδιού-εννιάμηνο μέσα στο 2012) και συνεπώς δε συμπληρώνει τον ελάχιστο χρόνο εξαμήνου μέσα στο έτος. Πώς θα αξιολογηθεί και πως θα μονιμοποιηθεί;
    Και αν υποθέσουμε ότι παρατείνεται το δόκιμο στάδιο της υπηρεσίας της και κατά τον τρίτο χρόνο -και λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που βιώνουμε και διανύουμε- έστω ότι αλλάζουν ξανά 2 και 3 Πρ/νοι λόγω αδυναμίας να «πιάσουν» τους στόχους. Τι γίνεται σ’ αυτή την περίπτωση;

  • 6 Απριλίου 2012, 18:38 | giorgos

    polloi apo emas exoyme ftasei edo kai ena eksamino stis nees ypiresies apo metataxeis apo deko. den exoyme perasei to eisagogiko seminario poy ypoxreoyntai na parakaloythisoyn oloi. exoyme ergastei gia ena poly mikro xroniko diastima peripoy eksamino ostoso exoyme klithi na kanoyme ergasia poly sobari. thelo na ypenthimiso oti stis deko den ixame tetio eisagokiko seminario . synepos h aksiologish mas tha ine kapos adikh dedomenoy oti den exoyme parei tis basikes gnosis organomena alla apo thn ergasiakh mas empiria kai apo to prosopiko mas diabasma.

  • 5 Απριλίου 2012, 17:14 | Αναστασιάδης Αντώνιος

    ΠΡΟΤΑΣΗ: Στον δόκιμο υπάλληλο πρέπει να δίδεται χρόνος εντός του ωραρίου του και κάθε πολύτιμη βοήθεια, από ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση έως έξω-υπηρεσιακά σεμινάρια. Επίσης, πρέπει να του ανατίθεται ένα συγκεκριμένο έργο, ανάλογα με την υπηρεσία, το πιθανότερο ετήσιο ή εξαμηνιαίο, πάνω στο οποίο κανείς θα μπορεί να αντιλαμβάνεται, τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε, τον προγραμματισμό που έκανε και το κυριότερο, την υποθήκη που αφήνει για τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Με απλά λόγια, τι έκανε σε αυτό το χρονικό διάστημα που αντικειμενικά βοήθησε την υπηρεσία του να γίνει πιο λειτουργική.
    Αυτό προϋποθέτει ότι, κατά την διάρκεια του δόκιμου χρόνου, θα πρέπει να έχει ένα ελαφρύτερο υποχρεωτικό πρόγραμμα, ώστε να μπορέσει να μελετήσει και να διερευνήσει επαρκώς το αντικείμενο, φέρνοντας έτσι τον «φρέσκο» αέρα στην υπηρεσία του. Και πρέπει να γίνει από την πρώτη μέρα, πριν εγκλωβιστεί στο κατεστημένο και το τετριμμένο.