΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.

Οι υπηρεσίες των οποίων ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθορίζει τη χρήση, την κυκλοφορία και άλλα σχετικά θέματα των υπηρεσιακών τους αυτοκινήτων, είναι αυτές που περιλαμβάνονται στο δημόσιο Τομέα της παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄), όπως το άρθρο αυτό ισχύει.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:59 | Νίκος Κρητικός

    Να δοθούν αυτοκίνητα σε σχολεία, και να τα οδηγούν εκπαιδευτικοί με το ανάλογο δίπλωμα. έτσι θα καλύπτονται μικρές μετακινήσεις μαθητών για υλοποίηση προγραμμάτων. τα έξοδα κίνησης, να καλύπτονται από τις σχολικές επιτροπές.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:19 | Πλάτων

    το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει, όχι μόνο για τις υπηρεσίες του αυστηρά δημόσιου τομέα, αλλά και για όλους τους οργανισμούς, υπηρεσίες κτλ που έχουν διάφορες νομικές μορφές (π.χ. ΝΠΙΔ, κτλ) ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ κατά σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού τους (π.χ. πάνω από 20-30%, άρα είναι επί της ουσίας κρατικοί, επιβιώνοντας με χρήματα των φορολογουμένων. Πίσω δε από τη νομική τους μορφή, αποφεύγεται συνήθως ο αυστηρός κρατικός έλεγχος που επιβάλλεται μόνο στις αμιγώς δημόσιες υπηρεσίες.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:16 | ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΥΡΙΟΧΟΣ

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΥΕΘΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΚΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΧΗΜΑΤΑ (ΑΤΟΜΙΚΑ) ΑΞΚΟΙ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ(ΣΝΤΧΟΥ) ΠΕΡΙ ΤΟΥΣ 190 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΥΠΟΥ ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΒΙΤΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ «ΤΑ ΠΑΝΤΑ» ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ? ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ Ο Κος ΥΕΘΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ? ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ? ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΝΙ ΜΠΑΣ ΓΙΑ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΚΑΙ ΠΙΟ «ΚΑΘΑΡΑ» ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕ
    ΦΘΟΡΕΣ ,ΛΕΤΕ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΥΤΑ, ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ 1 1/2 ΕΦΑΠΑΞ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ)ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ 6ΠΛΑΣΙΟ ΜΙΣΘΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ,ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΕΣ,ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΝΩΠΗ.ΤΟ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ ,ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ «ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΜΕ» ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΗΝ «ΚΑΝΟΥΜΕ»….ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ,ΠΕΡΙΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:31 | ΛΕΩΝΙΔΑΣ Χ

    ΜΠΡΑΒΟ ….

    ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΜΙΚΡΩΝ ΔΗΜΩΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΘΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΗΜΙΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΗΜΙΦΟΡΤΗΓΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΡΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΌΠΟΥ ΘΈΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΙΕΣ ΤΟΥΣ (ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ). ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΒΟΛΤΕΣ…
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ.
    ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΙ – ΠΑΤΕΙΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΤΕ ΤΟΥΣ κ.κ. ΔΗΗΜΑΡΧΟΥΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΗΜΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ…
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΒΡΑΒΟ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:54 | Βραχιώνης

    Τό μέτρο πρέπει να συμπεριλάβει τις λιμουζίνες των μητροπολιτών. Αυτά κρατικά είναι, οχι απο τον μισθό τους.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:24 | Χρήστος

    Πρέπει να δωθεί ιδιαίτερη έμφαση στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των Ενόπλων Δυνάμεων. Σήμερα κάθε διευθυντής κλάδου έχει υπηρεσιακό αυτοκίνητο, δύο οδηγούς (συνήθως στρατεύσιμους) και γενικά το έκαστο αυτοκίνητο κάνει δύο με τρία δρομολόγια την ημέρα και οι οδηγοί εκτελούν τις επιθυμίες κυρίως των συζύγων για ψώνια κτλ. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω για πιο λόγο το υπηρεσιακό αυτοκίνητο να μεταφέρει τον εκάστοτε δικαιούχο από και προς το σπίτι του πρωί και μεσημέρι. Τα υπηρεσιακά θα έπρεπε να υπάρχουν για τη μεταφορά των προσώπων από υπηρεσία σε υπηρεσία αν χρειαστεί (τελετές κ.α).Τέλος είμαι πεπεισμένος πως αν ο λόγος της μεταφοράς είναι η κούραση που υφίσταται ο εκάστοτε δικαιούχος, τότε μάλλον θα έπρεπε οι «κατώτεροι» βαθμοί να εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα και όχι οι ανώτεροι.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 23:31 | p.tsiakas

    ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΛΙΤΣΑ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:20 | skggio

    Σχετικά με τη ιδεα του κρητικου φίλου για «υπαρξη νεας υπηρεσιας κρατικων μεταφορων να φυλασωνται ολλα τα αυτοκινητα», πιο πολυ σπατάλη θα εχει με τα πηγενελα. Μια και η νεα κυβέρνηση τα παει καλα με τις νέες τεχνολογιες, ενας κεντρικος ελεγχος μπορει ευκολα να γινει με χρηση GPS/(GSM online συστηματα με γεωγραφικη πληροφορια. Εξαλλου οχι μονο για ελεγχο χρησης και χιλιομετρων αλλα και για πολιτικη προστασια, σχεδιασμο σε προβληματα (φυσικες καταστροφες/καιρικες ανωμαλιες κλπ και εκτος αθηνας) , ακομα και καταγραφη κίνησης/μποτιλιαρισματων. (1000 εφαρμογες μπορει καποιος να βρει)

    Και επιτελους ΔΔΔ* ολα τα δημοσια δεδομενα να ειναι προσπελασιμα. Ειναι λιγο αστειο, να γινεται αυτη η διαβουλευση, να γινονται (ορθα) αναφορες σε νόμους (ΦΕΚ) αλλα η προσβαση σε αυτα (ανω τριετιας) απο το εθνικο τυπογραφειο να μας χρεωνει για την δουλεια που ηδη εχουν πληρωθει. η αλλιώς μας τιμωρει με μορφες αρχειων οχι pdf, αλλα svg δυσαναγνωστες και ουτε καν πληρεις.

    Ενα παραδειγμα, στις ΕΠΑ ολα τα δεδομενα που παραγονται απο το ομοσπονδο κρατος (απο τους φορους δηλ) και δεν ειναι κρατικα μυστικα ειναι χωρις copyrigth, ενοειται και χωρις χρεωση στον πολιτη (που τα εχει ηδη πληρωσει)

    *http://www.publicdata.gr/
    ΔΔΔ = Δημόσια Δεδομένα, Δικά μας Δεδομένα
    καιρος να το απαιτουμε πλεον

    καληνυχτα και καλη τυχη

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:56 | nikos Aggelakopoulos

    Κύριοι,
    Θέλω να επισημάνω το θετικό αντίκτυπο που έχει στην κοινωνία η εξαγγελία του νέ ου μέτρου. Νομίζω πως ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δωθεί και στα αυτοκίνητα των δήμων είτε ανήκουν στους δήμους είτε κινούνται με δαπάνες του δήμου. Εκεί γίνεται κατασπατάλη΄πόρων και η χρήση των οχημάτων είτε απο τούς δημάρχους είτε απο άλλους αποτελεί πρόκληση για τις τοπικές κοινωνίες .

    Με εκτίμηση
    ΝΙΚΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 22:19 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ

    Δεν γνωρίζω πως τελικά θα διαμορφωθεί το τελικό νομοσχέδιο, αλλά σίγουρα θα πρέπει σε κάθε δήμο να υπάρχει γραφείο κινήσεως οχημάτων για να γνωρίζει ο κάθε πολίτης-δημότης που πάνε τα χρήματά του. Αοφρμή για την άποψη αυτή αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ είναι η προκλητική κατάσταση στο δήμο Εξαπλατάνου όπου το κάθε υπηρεσιακό αυτοκίνητο χρησιμοποιείται ιδιωτικά προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα, εφόσον το εν λογω γραφείο είναι ανύπαρκτο, και αυτό θα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 21ου αι.

    ΜΕ ΤΙΜΗ
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:00 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΥΡΕΛΑΤΟΣ

    ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΤΟ ΑΥΤΟΨΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ, ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΚΛΠ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 21:24 | Γιώργος Ν.

    Το θέμα δέν είναι μόνο με τα κρατικά αυτοκίνητα. Ακόμη μεγαλύτερο κόστος απο αυτό της προμήθειας και συντήρησης των αυτοκινήτων είναι το κόστος των οδηγών. Και δέν αναφέρομαι στα οχήματα των υπουργών και των βουλευτών. Εδώ το φαινόμενο είναι γενικευμένο.
    Για παράδειγμα. Πηγαίνει ο υπάλληλος της πολεοδομίας για μιά αυτοψία: Θέλει και οδηγό για το κρατικό αυτοκίνητο.
    Μα ποιός είναι τέλος πάντων ο υπάλληλος; Ο πρόεδρος της δημοκρατίας και δέν μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο μόνος του; Πάλι καλά που δέν παίρνει και δεύτερο συνοδό για να του ανοίγει την πόρτα.

    Ολα αυτά σε ενα χρεωκοπημένο κράτος. Δείτε πόσοι οδηγοί είναι διορισμένοι σε κάθε υπηρεσία και περιμένουν μέχρι να κινηθεί το δημόσιο όχημα και θα φρίξετε.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:54 | Πέτρος Κουτρούμπας

    Γιατί στην Ελληνική πρεσβεία Στοκχόλμης, πέραν του ολοκαίνουργιου πολυτελούς Βόλβο που χρησιμοποιεί ο πρέσβης υπάρχει και ένα δεύτερο μικρότερο αρκετά παλαιότερο Βόλβο, μη αντιρυπαντικής τεχνολογίας που από όσο έχω καταλάβει όλο χαλάει και κοστίζει πάρα πολύ; Ας το πουλήσουνε, τι το θέλει το 2ο αυτοκίνητο η Ελλάδα εκεί; Συντήρηση, ασφάλειες κλπ κλπ. Ολοι οι υπάλληλοι έχουνε ο καθένας τουλάχιστον από ένα αμάξι, έως ΚΑΙ ο πρέσβης πέραν του Βόλβο της υπηρεσίας έχει τζιπ Mercedes ολοκαίνουργιο. Τζάμπα λεφτά πετιούνται. ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ;

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:48 | Κωστας Παπαδόπουλος

    Διαφωνώ με τα πολλά αυτοκίνητα..

    Τι το θέλει το Αυτοκίνητο και τον οδηγό, το ΤΕΙ της κάθε πόλης?
    Το ίδιο ισχύει και για τον πρύταξη του ΑΕΙ.

    ΤΟ καθε υπηρεσιακό αυτοκίνητο, απασχολεί και ΟΔΗΓΟ..
    Το σύστημα της χιλιομετρικής αποζημίωσης, ειναι μια χαρα.

    Η φίλη Γεωργακοπούλου Βασιλική, δεν τα λεει σωστα. Πολύ λίγες Ιδιωτικές επιχειρήσεις, εξασφαλίζουν αυτοκίνητο στο προσωπικό.. Αυτο γίνεται μονο σε περίπτωση Χρονομίσθωσης για μερικά μονο στελέχη (Δεν αναφέρομαι στις εταιρείες εμπορίου).

    Ισως θα πρέπει να υπάρξει ενα σύστημα αναπροσαρμογής των χιλιομετρικών αποζημιώσεων του Δημοσίου.

    Μονο στα στελέχη που εχουν συχνές μετακινήσεις, και χρειάζονται να εργάζονται κατα την διάρκεια των μετακινήσεων.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:08 | Κώστας Μ. Σοφούλης

    Η διατύπωση του άθρου αυτού είναι κενολόγος και φορμαλιστική. Ευνοεί την αυθαιρεσία του εκάστοτε υπουργού. Κατά την άποψή μου το άρθρο πρέπει να αναφερθεί κατ΄ευθείαν στην διαπίστωση της σκοπιμότητας χρήσης αυτοκινήτου από την αρμόδια υπηρεσία. π.χ. μια ουσιαστικότερη διατύπωση θα ήταν κάπως έτσι:
    «1.Οι υπηρεσίες των οποίων ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθορίζει τη χρήση, την κυκλοφορία και άλλα σχετικά θέματα των υπηρεσιακών τους αυτοκινήτων, είναι αυτές που περιλαμβάνονται στο δημόσιο Τομέα της παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄), όπως το άρθρο αυτό ισχύει
    2. Σε κάθε περίπτωση η σχετική απόφαση οφείλει να αιτιολογεί αναλυτικά και τεκμηριωμένα τόσο την αναγκαιότητα, όσο και την οικονομικότητα της χρήσης αυτοκινήτου, σε σύγκριση πρός άλλους τρόπους μετακίνησης του προσωπικού ή παροχής της αντίστοιχης υπηρεσίας».

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:36 | Βασιλική Γεωργακοπούλου

    1. Για κάθε Απόφαση ή νομοθέτημα, η διαβούλευση και η μέτρηση της κοινής γνώμης είναι χρήσιμη, ευπρόσδεκτη και πρωτοποριακή. Ας μην μας διαφεύγει, ωστόσο, ότι από τη διαβούλευση αυτή εκ των πραγμάτων αποκλείονται εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας που δεν έχουν πρόσβαση στο Internet ή εξοικείωση με Η/Υ. Χρήσιμο θα ήταν να υπάρχει και ένα σύντομο εισηγητικό σημείωμα, γιατί ο μέσος πολίτης δεν είναι πάντα εξοικειωμένος με το θέμα, τα βασικά δεδομένα του προβλήματος, ούτε με τη συνοπτική νομοτεχνική διατύπωση (που συνήθως παραπέμπει σε άλλα νομοθετήματα) ή με τα κριτήρια και τους περιορισμούς που υπάρχουν. Δεν γνωρίζει, λ.χ. τα οικονομικά δεδομένα, βάσει των οποίων (και με ποιές προϋποθέσεις) είναι πιο συμφέρον για το Δημόσιο το leasing από την αγορά και συντήρηση ιδιόκτητου υπηρεσιακού αυτοκινήτου.

    Στο δημόσιο, η κοινή γνώμη θα ήθελε, πιθανώς, να πληρώνει 0 ευρώ για 0 κρατικά αυτοκίνητα. Να βλέπει τους Υπουργούς, τους βουλευτές, τα στελέχη να μετακινούνται με τα ΜΜΜ, μήπως και έτσι βελτιωθούν ( οι πολιτικοί, τα στελέχη και τα ΜΜΜ…). Υπάρχουν όμως θέματα κύρους των πολιτειακών αξιωμάτων, πρακτικών αναγκών, πρωτοκόλλου, αμοιβαιότητας (σε περιπτώσεις διεθνών συναντήσεων) και ασφάλειας που ο μέσος πολίτης αγνοεί ή αντιπαρέρχεται. Η εισηγήτρια Αρχή πρέπει να του παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερα τέτοια στοιχεία, για να μπορεί να αξιολογεί και να κρίνει γνωρίζοντας, ει δυνατόν, όσα και αυτοί που εισηγούνται το μέτρο.

    2. Στον «υπεράνω υποψίας» ιδιωτικό τομέα, ισχύει, βάσει εργατικού δικαίου, η εξής απαράβατη αρχή: ‘Οταν κάποιος μετακινείται για τις ανάγκες της εργασίας/υπηρεσίας του, οποτεδήποτε και οπουδήποτε (το «κανονικό ωράριο» της υπηρεσίας είναι κάτι το τελείως σχετικό, προκειμένου για στελέχη. Ποιο θα ήταν, λ.χ. το «κανονικό» ωράριο εργασίας για Επιθεωρητές του ΣΕΠΕ, επιθεωρητές περιβάλλοντος, αγορανομίας, φοροελεγκτές;), η υπηρεσία υποχρεούται να του παρέχει κατάλληλο μέσο μετακίνησης, αναλαμβάνοντας πλήρως το κόστος συντήρησης, καυσίμων κλπ και, αν αδυνατεί προς τούτο, οφείλει να τον αποζημιώνει πλήρως για τη χρήση του δικού του μέσου για τους σκοπούς της.

    Κατ’ αναλογία, το Δημόσιο πρέπει να ακολουθήσει την ίδια αρχή. Να έχει επαρκή αριθμό υπηρεσιακών αυτοκινήτων, ιδιόκτητα ή με leasing, που να καλύπτουν σαφείς και καταγεγραμμένες πάγιες υπηρεσιακές του ανάγκες (και μόνον αυτές), όπως υπεύθυνα πρέπει να τις ορίσει και να τις χρεωθεί η κάθε υπηρεσία, με συγκεκριμένες προδιαγραφές, λειτουργικές, τεχνικές ή ασφαλείας, όπου αυτό απαιτείται.

    3. Για τα ανώτατα στελέχη του Δημοσίου, τους κατόχους Δημόσιων Αξιωμάτων και τις Ανεξάρτητες Αρχές, πέρα από την αυτονόητη κάλυψη των πραγματικών υπηρεσιακών τους αναγκών, με τη διάθεση, όπου απαιτείται και οδηγού (ναι, όλοι ξέρουν να οδηγούν, όπως έγραψε κάποιος εδω, φαντάζεστε όμως Υπουργό, Γενικό Γραμματέα κλπ, να…ψάχνει να παρκάρει προκειμένου να φτάσει σε μια από τις δεκάδες εκδηλώσεις-συναντήσεις-συσκέψεις σε συνήθως δεκάδες διαφορετικά, μέρη στα οποία πρέπει ταχύτατα να βρίσκεται κάθε μέρα;) προκύπτουν και σοβαρά θέματα κύρους και ασφάλειας των αντίστοιχων δημόσιων προσώπων, που δεν μπορούν να λυθούν με οριζόντιες ρυθμίσεις ανώτατου ορίου κυβισμού. Ναι, να εκλείψουν οι όποιες ακρότητες, να γίνουν οικονομίες, (αρκεί να μην «παγώσουν» κάποιες υπηρεσίες ελλείψει μέσων και πιστώσεων…), να αναλάβουν φορείς όπως η Εκκλησία τα του οίκου τους (αλλιώς θα πρέπει να προβλεφθούν ανάλογες διευκολύνσεις και σε άλλους θρησκευτικούς παράγοντες, οπότε πάμε πολύ μακριά…), να μη φτάσουμε όμως και στο άλλο άκρο, ισοπεδώνοντας ιεραρχίες, μηδενίζοντας ανάγκες και θεσμούς.

    4. Τα υβριδικά και τα χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα δεν είναι κατάλληλα και ασφαλή για όλες τις περιπτώσεις, ούτε για όλες τις περιοχές της χώρας. Καλό θα ήταν να διερευνηθεί περισσότερο το θέμα, τουλάχιστον από τεχνική άποψη, για να μην καταλήξουμε οι εξαιρέσεις να είναι περισσότερες από τους κανόνες που θέτουμε.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:30 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΑ

    Για τον Προεδρο της Βουλης των Ελληνων, δεν εχει ληφθει μεριμνα.

    Να επαναξετασθεί ο κυβισμος των 1400 cc, διοτι για τις μεγαλες πολεις και ειδικά για τον Νομο Αττικής, θα απαιτουνται μεγαλυτερα ποσα για το service και τη συντηρηση τους και μεσα σε μια 5ετια το ιδιο οχημα θα κοστιζει το διπλασιο της αρχικης αγορας του. Οι εταιρειες εμποριας αναταλλακτικών καιροφυλακτουν.

    Επισης, εαν μελετησετε προσεκτικα το κοστος προμηθειας οχηματων μεσα στην 5ετια με τη μεθοδο του leasing, σας λεω οτι θα ειναι πολυ μεγαλυτερο απο την αγορα οχηματων μεσω του ελευθερου εμποριου.

    Οι εταιρειες leasing θα προσφερουν αυτοκινητα για τις υπηρεσιες του Δημοσιου σε μεγαλυτερες τιμες απο τις ιδιωτικες επιχειρησεις.
    Για τις ιδιωτικες επιχειρησεις το κοστος εκπιπτει φορολογικα για το Δημοσιο οχι.

    Επίσης να σκεφτειτε οτι, τα οχηματα θα οδηγούνται απο ανευθυνους οδηγους του Δημοσιου, οι οποιοι δεν ενδιαφερονται για τη σωστη συντηρηση και ορθη αξιοποιηση τους.

    Για τους παραπανω λογους προτεινω ο κυβισμος των οχηματων που προκειται να προμηθευεται το Ελληνικο Δημοσιο να ειναι ανω των 1.600 cc και απο το ελευθερο εμποριο με τη μεθοδο του κανονισμου προμηθεών του Δημοσιου, αρκει να βελτιωθει ο ηδη υπαρχων κανονισμος και να θεσπισθει το ενιαιο μητρωο προμηθευτων του Δημοσιου.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:15 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΥΡΑΦΑΣ

    Δεν ορίζεται σε κανένα άρθρο ο αριθμός των υπηρεσιακών αυτοκινήτων σε κάποια Δημόσια Υπηρεσία. Π.χ. στην Περιφέρεια όπου υπηρετώ η ανάγκη για αυτοψίες έργων και δραστηριοτήτων είναι πολύ μεγάλες, μπορώ να πω ότι συνάδελφοι χρειάζεται να βγαίνουν έως και 10 φορές το μήνα για αυτοψία. Άλλες Υπηρεσίας έχουν 5 άτομα και 3 αυτοκίνητα!

    Θετικό βήμα η μείωση των κυβικών και η χρήση αυτοκινήτων αντιρυπαντικής τεχνολογίας. Θα πρότεινα αυτό να ισχύσει αρχικά στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη και σταδιακά να αρχίσει να εφαρμόζεται και σε άλλες περιοχές.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:03 | BAΡΣΑΜΗΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΜΕ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΙΧ.

    ΒΑΡΣΑΜΗΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:42 | ΜΙΧΑΛΗΣ

    Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΘΕΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΙΧ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ / ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ…

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:48 | ΣΙΑΤΡΑΣ ΚΩΝ/ΟΣ

    Σωστό το μέτρο.
    θεωρώ οτι πρέπει να εξερεθούν οι πρώην αξιωματούχοι εκτώς των προεδρων της δημοκρατίας και των προθυπουργών.

  • απο την στιγμη που υπαρχει προβλημα οικονομιας και διαχηρεισης στον τομεα μεταφορας των κρατικων αξιωματουχων καλλο θα ηταν να παρθουν μετρα πραγματικης ανασυγκροτησης δηλαδη.να διαχωριστουν οι τομεις βουλη εκλησια δεκο κρατικες υπηρεσιες κ.α ..να υπαρξη νεα υπηρεσια κρατικων μεταφορων να φυλασωνται ολλα τα αυτοκινητα σε συγκεκριμενο μερος να επισκευαχζωνται και να εφοδιαζωνται απο εκει και οποιος ειναι δικαιουχος αυτοκινητου με ενα απλο τηλ θα ερχετε ο οδηγος με το αυτοκηνητο να μεταφερει στην υπηρεσια τον δικαιουχο κρατικο υπαλληλο και μετα το περας τις εργασιας του το αυτοκηνητο να επιστρεφει καθημερηνα στα κρατικα παρκινκ προσ φυλαξη ελενχο και συντηρηση……

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:36 | Αθανάσιος Αντωνίου

    Έχω τη γνώμη οτι πρέπει να καλύπτει όλους τους τομείς που άμεσα ή έμεσα τα έξοδα αγοράς, κίνησης και συντήρησης καλύπτονται απο το δημόσιο.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:20 | Αγγελος

    Νομίζω οτι πρέπει να δείτε πολύ σοβαρά και τα οχήματα που με απίστευτη κατάχρηση χρησιμοποιούνται και στον ελληνικό στρατό .Κάθε διοικητής μονάδος εχει ενα τζιπ 2500cc που τον μεταφέρει καθε μέρα απο το σπίτι του στην μονάδα και αντίστροφα ,και σε κάποιες περιπτώσεις και 2 και 3 φορες ημερισίως .Υπολογίστε λοιπόν πόσοι διοικητές Μονάδων- ανεξάρτητων υπομοναδων υπάρχουν και δειτε ποσο καυσιμο και ποσα υλικα συντηρησεως δαπανονται στον Ε.Σ . Δηλαδή σε ολουσ τουσ ευρωπαικούς στρατους γιατι δεν συμβαίνει κατι ανάλογο????Ναι,συμφωνώ να εχουν ενα υπηρεσιακό οχημα διοικητές μεγαλων σχηματισμων αλλα οχι τετοια καταχρηση .και εγω με το δικο μου παω στην εργασια μου . ευχαριστω

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:57 | Βασίλης

    Να βάλετε σε αυτά που θα αποφασίσετε «κατάσκοπο» που θα καραγράφει τα δρομολόγια. να μπορεί οποιοσδήποτε και δια παντός, να ελέγχει τα δρομολόγια και τις ώρες των κρατικών αυτοκινήτων.

    Να δούμε τότε. Και να υποχρεούνται σε αποζημίωση ανάλογα με την παράνομη χρήση, αυτοί που παρανομούν..

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 18:38 | Μαρία Γκιάτα

    Έχω την άποψη ότι μόνο ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί πρέπει να έχουν αυτοκίνητο στην υπηρεσία τους. Κανείς άλλος. Οι άλλοι με τα ΜΜΜ και τα πόδια. Οικονομία σε όλα. Στην καλύτερη περίπτωση να τους καλύπτεται ένα ποσό μέχρι 100 ευρώ για βενζίνη το μήνα.

  • Αν και έχω περιγράψει στο προηγούμενο σχόλιό μου την κατάσταση θα ήθελα να καταθέσω την άποψη μου για το ποιοι δικαιούνται και ποιοι όχι. Πριν όμως για τους φίλους που διαμαρτύρονται γι’ αυτήν την καινούργια μορφή δημοκρατίας που ζούμε να πω την εξής αληθινή ιστορία:
    Πριν μερικά χρόνια επιχείρηση στην θεσ/νικη αποφάσισε να δώσει ως μπόνους-δώρο ευχαριστήριο προς τους εργαζόμενούς της από ένα αρνί τα Χριστούγεννα.Τα παράπονα που άκουσε για το μέγεθος και το βάρος του αρνιού σε σχέση με αυτό του διπλανού τους ήταν τέτοια και τόσα που την έπεισαν να μην ξαναδώσει ποτέ τίποτα.
    Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα.Δεν νομίζω ότι όλοι εμείς είμαστε σε θέση να ορίσουμε ποια υπηρεσία χρειάζεται ή όχι υπηρεσιακό αυτοκίνητο.Υπάρχουν κατάλληλες υπηρεσίες να το κρίνουν για να μην μηδενίζουμε δηλαδή τα πάντα αλλά όλα τα αυτοκίνητα που χορηγούνται για μεταφορά του εκάστοτε διευθυντή στο γραφείο του από το σπίτι και τανάπαλιν πρέπει να σταματήσουν να χορηγούνται. Όποιος θέλει να πάει με το δικό του ή με τα Μ.Μ.Μ που πρέπει παρεμπιπτόντως να γίνουν ποιο αξιοπρεπή. Αν παρ’ όλα αυτά κάποιος θελήσει να έχει αυτοκίνητο και οδηγό ας του περικόψουν από τον μισθό το αντίστοιχο κονδύλι και τότε ευχαρίστως να το έχει για να υπάρχει έτσι ισονομία και ισοπολιτεία. Για τις υπηρεσιακές ανάγκες ούτε λόγος απλά το αναφέρω στο προηγούμενο μου σχόλιο

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:33 | ΓΙΩΡΓΗΣ

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ ΟΜΩΣ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ.
    ΕΚΦΡΑΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΑΡΧΕΣ-ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΖΙΠΑΡΑ (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ)
    ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΧΡΗΣΗ.ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΑ ΟΔΗΓΟΥΝ.ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΞΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΜΕΤΑΜΕΣΙΜΒΡΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΧΗΜΑΤΑ,ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΠΛΑΚΑ.Η ΑΚΟΜΑ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑ ΔΟΥΝ.
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ….ΒΟΛΤΕΣ ΤΟΥΣ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:03 | ΜΑΥΡΟΤΣΟΥΠΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

    Νομίζω οτι η λογική χρήση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων δεν συνιστα προκληση για κανένα πολίτη,πρόκληση είναι οι αυθαιρεσίες ,οι επιδίξεις και οι φανφαρονισμοί. Χρειάζεται σε όλους του κρατικούς λοιτουργούς να παρέχονται μέσα και υπηρεσίες για να μπορούν να υπηρετουν καλύτερα το πολίτη και την κοινωνία, αλλά θα πρέπει να υπάρχει ο μέγιστος έλεγχος για να μην παρεκτρέπονται.
    Θα πρέπει να υπάρχει ένα κεντρικό γραφείο κίνησης που θα έχει τον έλεγχο και θα ερευνά την όποια παρεκτροπή.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:59 | Τζιτζιλωνης Γιαννης

    Εκτος απο οχηματα εχουμε γεμισει και απο οδηγους υπηρετες.
    Δεν χρειαζοντε ολοι ξερουν να οδηγουν.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:27 | Nantia

    Όλοι όσοι υπηρετούν το δημόσιο συμφέρον πρέπει να έχουν κρατικό αυτοκίνητο! Δεν κατάλαβα… γιατί να ασχοληθεί καποιος με τα δημοτικά δρώμενα για παραδειγμα, να είναι πχ αντιδήμαρχος και να επιβαρύνει το προσωπικό του αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις του στο Δήμο? Και μην κοιτατε η Αθηνα.. υπάρχουν δήμοι που είναι χιλιόμετρα ολόκληρα, βουνά και λαγκάδια!!!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:57 | Ρηγάλος Παύλος

    Να δεχτώ ότι πρέπει να υπάρχουν νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα για την προστασία του περιβάλλοντος, και να καταπιώ κι εδώ τις «ειδικές»συμφωνίες με τις εταιρείες αυτοκινήτων των πρασίνων κυβερνώντων, αφού καιρός ήταν , να βοηθηθούν κι οι δικοί μας…
    Αλλά ο Μητροπολίτης ο Νομάρχης ο «βλαχο»Δήμαρχος οποιαδήποτε πόλης, ο γ.γ. Περιφέρειας τι δουλειά έχουν με κρατικά αυτοκίνητα.
    Αν οι υπηρεσίες τους διαθέτουν χρήματα να έχουν και «καγιέν» και «χάμερ» και «λεξους».ΟΧΙ όμως να πληρώνει το κράτος δηλαδή εγώ τους παραπάνω αξιωματούχους με τους χίλιους παρατρεχάμενους και τις μηδέν αρμοδιότητες.
    Ιδιαίτερα θα περίμενα από τον Ιερώνυμο πρώτος να αποφασίσει κάθε μητροπολίτης που θέλει αυτοκίνητο να το πληρώνει μόνος του
    Αυτά, τέλος πάντων , κουβέντα να γίνεται, γιατί δεν αρκεί η καλή πρόθεση του Ραγκούση της Μπιρμπίλη και των άλλων παιδιών.Ο τεμπέλης αργόσχολος ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ που δεν έχει μάθει να δουλεύει, παρά μόνο να προσθέτει υπερωριες στον βασικό του μισθό, ΑΥΤΟΣ πρέπει να αλλάξει νοοτροπίες και συνήθιες για να πάμε λίγο μπροστά.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 17:45 | ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Σαφέστατα ορισμένες υπηρεσίες του Δημοσίου αλλά και του ευρυτέρου Δημοσίου Τομέα καθώς και ορισμένα πρόσωπα που καταλαμβάνουν θέσεις Διοικήσεως στους ανωτέρω φορείς πρέπει να διαθέτουν υπηρεσιακό όχημα και οδηγό. Ωστόσο, η Κυβέρνηση πρέπει να είναι ιδαίτερα φειδωλή στην χορήγηση τοιαύτου προνομίου, να λαμβάνει πάντοτε υπόψη της τις πρόνοιες του ανωτέρω αναφερομένου Νόμου και εκ παραλλήλου, να λαμβάνει υπόψη της το αντικείμενο του φορέα στον οποίο υπηρετεί ο αιτούμενος την χρήση υπηρεσιακού οχήματος και ειδικότερα: α) αν εκ του αντικειμένου αυτού απαιτούνται συχνές μετακινήσεις εκτός της έδρας του φορέα, β) αν το αντικείμενο ενέχει επικινδυνότητα ή ανάγκη άμεσης και επείγουσας προσέλευσης του διοικούντος σε διάφορα σημεία εκτός της έδρας του φορέα, γ) εάν ο αιτών την χορήγηση του προνομίου είναι εκείνος που έχει αποφασιστική αρμοδιότητα στα πλαίσια του φορέα, στον οποίο υπηρετεί, δ)αν οι πιθανολογούμενες μετακινήσεις του αιτούντος μπορούν να πραγμαοτποιηθούν και με άλλο μέσο μεταφοράς.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:13 | Κώστας

    Εφόσον υπάρχει επιδότηση αυτοκινήτου για τους βουλευτές και όλους όσους χαίρονται ανάλογα προνόμια με «ξένες» τσέπες, ας σκεφτούν ότι αυτό που κάνουν είναι μία εργασία. Έτσι λοιπόν μιας και εγώ εργαζόμενος είμαι, θα ήθελα το αυτοκίνητο που δικαιούμαι.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:24 | Σωκράτης Βαρακλιώτης

    Πλην των απαραίτητων για τη καλή εικόνα και ασφάλεια του πρωθυπουργού και των υπουργών κανένας άλλος.
    Οι υπόλοιποι όπως και οι «άλλοι» πολίτες!

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:47 | Μάκης

    Σύμφωνώ απόλυτα με τον δραστικό περιορισμό των κρατικών αυτοκινήτων. Θεωρώ αυτονόητη τη θέσπιση ενός τέτοιου μέτρου, τόσο για λόγους οικονομίας όσο και για λόγους επιβάρυνσης του περιβάλλοντος και του κυκλοφοριακού. Ευκαιρίας δοθείσης, θα ήθελα να προτείνω προς την ηγεσία του Υπουργείου Αμύνης την κατάργηση από όλο το προσωπικό του Υπουργείου της χρησιμοποίησης των προσωπικών τους αυτοκινήτων για τις μετακινήσεις τους προς και από την εργασία τους, δοθέντος ότι το Υπουργείο εξυπηρετείται τόσο από στάση ΜΕΤΡΟ όσο και από όλα τα λεωφορεία που κινούνται επί της Λεωφόρου Μεσογείων. Θα υπάρξει μεγάλη ανακούφιση της Μεσογείων άν εφαρμοστεί αυτό το μέτρο.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:39 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ,ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ(ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ),ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • KYBERNHTIKA AYTOKINHTA
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ- ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ- ΥΠΟΥΡΓΟΙ -ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ
    ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ 3 ΟΠΛΩΝ – ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΜΑΧΙΜΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΕΛ.ΑΣ ΚΛΠ)
    ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

    =====================================================================

    ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ 50% ΚΑΙ ΜΕ 50% ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ -ΕΞΟΔΑ-ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ- ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΛΠ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:46 | baggelis antonioy

    Τ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΡΓΟΥ.ΤΑ ΙΧ ΝΑ ΕΚΠΟΙΗΘΟΥΝ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΠΙΒΙΩΝΗ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΥΨΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΝΑΛΟΓΟ ΟΡΟ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:40 | baggelis antonioy

    Τ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΡΓΟΥ.ΤΑ ΙΧ ΝΑ ΕΚΠΟΙΗΘΟΥΝ.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:19 | hlias

    ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    ΝΑΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΜΑΧΙΜΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΟΠΩΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ , ΦΡΟΥΡΑΡΧΕΙΑ , ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ , ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ , ΣΧΟΛΕΣ , ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑ , ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΛΙΜΕΝΩΝ ΚΛΠ.Η ΧΡΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ , ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΕ

    ΑΡΑΓΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΙΚΟΙ;

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:09 | Στέλιος Καστραντάς

    Απλώς θα αναφέρω τι με πληροφόρησε μία πρώην Ολλανδή Βουλευτής ονόματι Hilly Mollenar όταν την ενημέρωσα για τις παροχές που έχουν στην Ελλάδα οι Έλληνες Βουλευτές και ανώτατοι κρατικοί λειτουργοί. Μου είπε:» Στην Ολλανδία η μόνη παροχή που έχουν οι Ολλανδοί Βουλευτές και ελάχιστοι ανώτατοι κρατικοί λειτουργοί είναι μειωμένο εισητήριο όταν ταξιδεύουν με τον κρατικό σιδηρόδρομο και τίποτε άλλο.»
    Μήπως λοιπόν είναι καιρός να γίνουμε Ευρωπαίοι και στη Νοοτροπία;

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:49 | Σπύρος Κουλουμούνδρας

    Πρόεδρος Δημοκρατίας
    Πρωθυπουργός
    Υπουργοί

    αποκλειστική χρήση

    λοιποί
    μη αποκλειστική χρήση

    Εκκλησία (αρχιεπίσκοποι κ.λπ.) όχι κρατικά οχήματα – αλλιώς δώστε και στους αντίστοιχους μουσουλμάνους

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:09 | Κωνσταντίνος

    Σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδας όλοι οι πολίτες έχουν τα ίδια δικαιώματα! Γιατί λοιπόν εγώ πρέπει να πληρώνω από την τσέπη μου το αυτοκίνητό μου για να πηγαίνω στην δουλειά μου, ενώ σε κάποιον άλλο θα πρέπει να του το πληρώνω πάλι εγώ?
    Μπορεί ο κάθε Γ.Γραμματέας ή οποιοσδήποτε άλλος, να χρησιμοποιήσει αν θέλει το όχημα το δικό του (και να πληρώσει ο ίδιος την βενζίνη του) ή αλλιώς να χρησιμοποιήσει ΑΚΟΜΑ καλύτερα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς όπως όλος ο υπόλοιπος πληθυσμός. Όπως εγώ υπολογίζω την κίνηση και τον χρόνο που χρειάζομαι για να πάω κάπου, έτσι και οι υπόλοιποι.
    Σίγουρα κάποιες εξαιρέσεις θα πρέπει να υπάρξουν για μετακίνηση ΑΛΛΩΝ προσώπων (επίσημων επισκεπτών από άλλες χώρες) αλλά εδώ που τα λέμε αυτό το χάλι θα πρέπει να λήξει επιτέλους!
    Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουμε να έχουμε άλλα μέτρα και άλλα σταθμά μεταξύ μας!
    Αν ήμουν Γενικός Γραμματέας κάπου, ή υπουργός, από τον μισθό μου θα φρόντιζα να μετακινούμαι κιόλας! Γιατί πρέπει να πληρώνομαι extra για αυτό? Να πληρώνω ο ίδιος τα Τέλη Κυκλοφορίας μου! Ώστε όταν είναι να τα αυξήσω, να την ΑΚΟΥΩ!
    Μόνο όταν ο κάθε πολιτικός έχει τις ίδιες «ανέσεις» με εμάς θα φροντίζει πραγματικά το καλό! (Προς Θεού, δεν μιλάω να παίρνει τα 700 ευρώ που παίρνω εγώ, αλλά θα πρέπει να κάνει το κουμάντο του με αυτά που προβλέπονται από το μισθολόγιό του, χωρίς extra).

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:17 | xristos

    Συμφωνώ απόλυτα με το μέτρο. Λίγο προσοχή χρειάζεται με τους όρους του διαγωνισμού για αποφυγή φωτογραφικών παραγγελιών. Στο ΥΠΕΘΑ να καταργηθεί η δυνατότητα μεταφοράς μέχρι και τον βαθμό του Ταξίαρχου. Διοικηρτές ΔΕΚΟ να μετακινούνται με δικό τους μέσο και να χρησιμοποιούν κρατικο ΙΧ μόνο για υπηρεσιακούς λόγους. Πρώτα από όλα όμως χρειάζεται να παραδειγματίσουν οι ίδιοι οι κρατικοί λειτουργοί με την χρησιμοποίηση των ΜΜΜ και για μείωση των δαπανών αλλά και για την αλλαγή νοοτροπίας του μέσου έλληνα που το ΙΧ του είναι το δεύτερο σαλόνι του.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:05 | Τιμολεων

    Προτείνω την επέκταση του μέτρου και στα αυτοκίνητα των βουλευτών. Το ανώτερο 1600κεκ και μόνο υβριδικής τεχνολογίας. Δώστε επιτέλους εσείς το παράδειγμα χωρίς το φόβο αντιδράσεων και κόστους.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:24 | Κωνσταντίνος Μπιθυμήτρης

    Κρατικά αυτοκίνητα μόνο στον Πρόεδρο, τον Πρωθυπουργό και τους Υπουργούς.
    Κατ’εξαίρεση και σε Γενικούς Γραμματείς υπουργείων.
    Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, χιλιομετρική αποζημίωση για χρήση του Ι.Χ. αυτοκινήτου (όχι βέβαια για την μετάβαση και την αναχώρηση από την εργασία που έτσι κι αλλιώς αποτελεί υποχρέωση του καθενός, αλλά για τυχόν μετακινήσεις υπηρεσιακού χαρακτήρα στη διάρκεια της ημέρας).

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:17 | RANIA

    με τα πολυτελή αυτοκίνητα των βουλευτων τι θα γίνει;

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:36 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΜΗΛΟΣ

    ΚΡΑΤΙΚΆ ΟΧΉΜΑΤΆ (ΘΩΡΑΚΙΣΜΈΝΑ) ΝΑ ΠΑΡΈΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΟΎΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΣ
    ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΔΑΠΑΝΩΝ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΑΥΞΗΣΗ
    ΣΤΟ ΜΙΣΘΟ ΑΝΑΛΟΓΙΚΆ….

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 13:08 | ΑΡΗΣ ΓΚΟΡΟΓΙΑΣ

    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΓΕΝ, ΓΕΕΘΑ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΛΠ) ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΩΣ 1600 ΚΥΒΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΤΙΚΗΣ, ΗΛΕΚΤΙΚΗΣ Η ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.

    ΟΥΔΕΙΣ ΑΛΛΟΣ!

    ΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ & ΕΙΔΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ Δ/ΝΤΕΣ ΔΕΚΟ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΙΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥΣ ΕΩΣ 400 ΕΥΡΩ ΒΕΝΖΙΝΗ. 400 ΕΥΡΩ SERVICE ΣΕ ΕΤΗΣΙΑ ΒΑΣΗ.