Άρθρο 15 Επικουρικοί Πυροσβέστες

1. Στο Πυροσβεστικό Σώμα συνιστάται ιδιαίτερη κατηγορία προσωπικού, με την ονομασία «Επικουρικοί  Πυροσβέστες», οι οποίοι καταλαμβάνουν επί θητεία οργανικές θέσεις. Με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη συνιστώνται, αυξάνονται ή μειώνονται οι θέσεις των Επικουρικών Πυροσβεστών, με αντίστοιχη μείωση ή αύξηση των θέσεων των Πυροσβεστών.

2. Ως Επικουρικοί Πυροσβέστες προσλαμβάνονται με σχέση δημοσίου δικαίου επί 5ετή θητεία, η οποία μπορεί να ανανεώνεται, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, Έλληνες πολίτες, με σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων (μόρια), οι οποίοι έχουν τουλάχιστον απολυτήριο Γυμνασίου και δεν έχουν υπερβεί το 29ο έτος της ηλικίας τους. Για τον υπολογισμό της ηλικίας, ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης. Για τα κωλύματα, τα λοιπά προσόντα και τις προϋποθέσεις πρόσληψης, καθώς και τη διαπίστωση αυτών,  έχουν εφαρμογή οι διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά για την κατάταξη ιδιωτών στο Πυροσβεστικό Σώμα, πλην αυτών που αναφέρονται στις γραπτές εξετάσεις και την προφορική συνέντευξη.

3. Κριτήρια πρόσληψης αποτελούν ο βαθμός του απολυτηρίου τίτλου Γυμνασίου, η κατοχή άδειας ικανότητας μοτοσικλέτας, η επαγγελματική άδεια οδήγησης αυτοκινήτου Γ΄ κατηγορίας και άνω, η εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων κατά προτίμηση ως έφεδροι αξιωματικοί ή σε ειδικές δυνάμεις ή στην προεδρική φρουρά ή ως εθελοντές πενταετούς υποχρέωσης, ο χρόνος  προϋπηρεσίας ως εποχικού πυροσβέστη ή εποχιακού εργατοτεχνικού προσωπικού (άρθρο 30 παρ. 20 ν.2538/1997, Α΄- 242) και η υπαγωγή στις διατάξεις των εδαφίων α΄ και ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 42 του ν.1481/1984 (Α΄- 152), όπως ισχύει σήμερα. Ο αριθμός των μορίων ανά κριτήριο, τα λοιπά απαιτούμενα προσόντα και ο τρόπος διαπίστωσής τους, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, η προκήρυξη των θέσεων, η διαδικασία πρόσληψης και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη.

4. Κατ΄ εξαίρεση, ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον  δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους : α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2008 έως και 2010 και β) το εποχιακό εργατοτεχνικό προσωπικό που προσελήφθη για την εκτέλεση προγραμμάτων αντιπυρικής προστασίας της χώρας σύμφωνα με το άρθρο 30 παρ. 20 του ν.2538/1997. Το ανώτατο όριο ηλικίας των ανωτέρω εποχικών πυροσβεστών αυξάνεται μέχρι και του 49ου έτους, εφόσον για κάθε επιπλέον έτος ηλικίας έχουν εργασθεί σε μία αντιπυρική περίοδο, πέραν των προαναφερομένων. Για την πρόσληψη αυτών δεν απαιτείται όριο αναστήματος, ούτε η υποβολή τους  σε αθλητικές και ψυχοτεχνικές δοκιμασίες, για τη διαπίστωση δε της σωματικής ικανότητας και υγείας τους εφαρμόζονται οι διατάξεις που ισχύουν για τους εν ενεργεία Πυροσβέστες. Οι κυρωμένοι πίνακες επιτυχόντων που αφορούν υποψηφίους εποχικούς πυροσβέστες ισχύουν για τρία έτη. Οι κενούμενες θέσεις εποχικών πυροσβεστών μεταφέρονται στο Πυροσβεστικό Σώμα ως θέσεις Πυροσβεστών. Για τη μεταφορά αυτή εκδίδεται διαπιστωτική απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη.

5. Για την πρόσληψη του προσωπικού αυτού συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη τριμελής επιτροπή, που αποτελείται από ένα αντιπρόεδρο ή νομικό σύμβουλο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που ορίζεται από τον πρόεδρο αυτού, έναν εκπρόσωπο του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού, που κληρώνεται μεταξύ των Συμβούλων αυτού και έναν Διευθυντή Διεύθυνσης των Κλάδων του Αρχηγείου του Πυροσβεστικού Σώματος, που κληρώνεται μεταξύ των Διευθυντών των εν λόγω Διευθύνσεων. Οι συνεδριάσεις της επιτροπής γίνονται στο Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος και ως γραμματέας ορίζεται αξιωματικός του εν λόγω Σώματος.

6. Η ανανέωση της θητείας των Επικουρικών Πυροσβεστών, στην οποία περιλαμβάνεται και ο χρόνος εκπαίδευσης, γίνεται, μετά από αίτησή τους, η οποία  υποβάλλεται έξι τουλάχιστον μήνες πριν την συμπλήρωση της 5ετίας,  εφόσον κριθούν ικανοί από το Πρωτοβάθμιο Συμβούλιο Κρίσεων Πυροσβεστών. Η κρίση του Συμβουλίου βασίζεται στις εκθέσεις ικανότητας που συντάσσονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 10 του παρόντος. Κατά την αξιολόγηση λαμβάνεται ιδίως υπόψη η βαθμολογία της εργατικότητας και υπηρεσιακής απόδοσης, της πειθαρχικότητας και της υγείας των υποψηφίων.  Δεν επιτρέπεται η ανανέωση της  θητείας Επικουρικού Πυροσβέστη, ο οποίος δεν έχει αξιολογηθεί έστω και σε μία από τις εκθέσεις ικανότητας με το γενικό χαρακτηρισμό τουλάχιστον «καλώς». Κατά των αρνητικών αποφάσεων επιτρέπεται προσφυγή ενώπιον του δευτεροβαθμίου Συμβουλίου. Με απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη καθορίζεται η διαδικασία υποβολής της αίτησης ανανέωσης της θητείας και τα όργανα στα οποία υποβάλλεται, η προθεσμία άσκησης προσφυγής, τα όργανα και η διαδικασία ανανέωσης της θητείας ή της απόλυσης και κάθε άλλο σχετικό θέμα. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται και τα αντίστοιχα θέματα που αναφέρονται στην κατά την επόμενη παράγραφο ένταξη των Επικουρικών Πυροσβεστών στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό.

7. Επικουρικοί Πυροσβέστες, απόφοιτοι Λυκείου, οι οποίοι κατά το χρόνο πρόσληψής τους δεν είχαν υπερβεί το 35ο έτος της ηλικίας τους, μπορούν να ζητήσουν, αντί της ανανέωσης της θητείας τους,  να ενταχθούν στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό με το βαθμό του Πυροσβέστη, υπό τις προϋποθέσεις της προηγουμένης παραγράφου. Οι εντασσόμενοι καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις Πυροσβεστών και τίθενται στο τέλος της επετηρίδας του βαθμού αυτού κατά το χρόνο ένταξης. Η μεταξύ τους αρχαιότητα καθορίζεται με βάση την ημερομηνία και τη σειρά αποφοίτησής τους από το οικείο κέντρο βασικής τους εκπαίδευσης. Οι διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά για το πυροσβεστικό προσωπικό εφαρμόζονται και για τους εντασσόμενους. Όπου στις διατάξεις αυτές προβλέπεται προαγωγή με βάση το χρόνο πραγματικής υπηρεσίας από την κατάταξη, ο χρόνος αυτός υπολογίζεται από την ημερομηνία πρόσληψής τους ως Επικουρικών Πυροσβεστών.

8. Οι Επικουρικοί Πυροσβέστες ασκούν κυρίως καθήκοντα δασοπυρόσβεσης, δασοπροστασίας και πυρασφάλειας.  Επίσης, δύνανται να διατίθενται επικουρικά και στην άσκηση των λοιπών καθηκόντων του πυροσβεστικού προσωπικού, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες. Κατά την άσκηση των καθηκόντων τους φέρουν στολή  και κατάλληλο εξοπλισμό. Το ύφασμα της στολής και τα λοιπά είδη ιματισμού και υπόδησης χορηγούνται από το δημόσιο. Με απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη καθορίζονται ο τύπος, το χρώμα και η σύνθεση της στολής, καθώς και τα αναγκαία ατομικά εφόδια που χορηγούνται στους Ειδικούς Πυροσβέστες για την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Για το χρόνο εργασίας και τις άδειες των Επικουρικών Πυροσβεστών εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις που ισχύουν για τους Πυροσβέστες.

9. Οι Επικουρικοί Πυροσβέστες, πριν την ανάληψη υπηρεσίας, υφίστανται κατάλληλη βασική εκπαίδευση για διάστημα τουλάχιστον δύο  μηνών. Ο τόπος, ο χρόνος και το είδος αυτής καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη. Μετά την αποφοίτησή τους, τοποθετούνται και μετατίθενται, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες, σε περιφερειακές υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος,  με απόφαση του Αρχηγού του Σώματος.

10. Οι Επικουρικοί Πυροσβέστες δεν προάγονται βαθμολογικά. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας τους αξιολογούνται για τα ουσιαστικά τους προσόντα και συντάσσονται εκθέσεις ικανότητας, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για την αξιολόγηση των προσόντων των Πυροσβεστών.

11. Οι Επικουρικοί Πυροσβέστες εφοδιάζονται με ειδικό δελτίο ταυτότητας, ο τύπος του οποίου καθορίζεται με απόφαση του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος.

12. Στους Επικουρικούς Πυροσβέστες εφαρμόζονται οι πειθαρχικές διατάξεις που ισχύουν για τους Πυροσβέστες, με τη διαφορά ότι αντί της απόταξης επιβάλλεται σ΄ αυτούς η ποινή της απόλυσης, η οποία εκτελείται από το όργανο που είναι αρμόδιο για την πρόσληψή του.

13. Οι Επικουρικοί Πυροσβέστες απολύονται επίσης από την υπηρεσία στις εξής περιπτώσεις :

α. Αν αποτύχουν  στη βασική τους εκπαίδευση.

β. Ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει ένα έτος υπηρεσίας από την πρόσληψή τους.

γ. Με τη λήξη της 5ετούς θητείας, εφόσον δεν υποβάλουν αίτηση ανανέωσής της ή ένταξή τους στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό ή δεν κρίνονται ικανοί προς τούτο.

δ. Για λόγους υγείας, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις που ισχύουν για τους Πυροσβέστες.

14. Για τα οικονομικά των Επικουρικών Πυροσβεστών εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις του άρθρου 5 του ν.2622/1998 (Α΄- 183), όπως ισχύει σήμερα. Όπου στις διατάξεις αυτές αναφέρονται «Συνοριακοί Φύλακες», «δόκιμος αστυφύλακας», «Αρχηγός Ελληνικής Αστυνομίας», «Υπαστυνόμος Β΄» και «αστυνομικό προσωπικό» νοούνται «Επικουρικοί Πυροσβέστες», «δόκιμος πυροσβέστης», «Αρχηγός Πυροσβεστικού Σώματος», «Ανθυποπυραγός» και «πυροσβέστες», αντίστοιχα.

15. Οι Επικουρικοί Πυροσβέστες ασφαλίζονται για σύνταξη και υγειονομική περίθαλψη στο Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Το προσωπικό αυτό υπάγεται και στην ασφάλιση των ταμείων επικουρικής ασφάλισης και πρόνοιας του πυροσβεστικού προσωπικού, με τους όρους και  τις προϋποθέσεις που ισχύουν για το προσωπικό αυτό.

16. Οι Επικουρικοί Πυροσβέστες μόνιμοι ή επί θητεία, τίθενται σε κατάσταση υπηρεσίας γραφείου, εφόσον κρίνονται σωματικά ανίκανοι για την εκτέλεση άλλης υπηρεσίας, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το πυροσβεστικό προσωπικό.

17. Οι Επικουρικοί Πυροσβέστες μόνιμοι ή επί θητεία τίθενται σε κατάσταση μόνιμης διαθεσιμότητας, με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που καθορίζεται από τις διατάξεις που ισχύουν για το πυροσβεστικό προσωπικό. Όσοι τίθενται στην κατάσταση αυτή, εξελίσσονται μισθολογικά μέχρι την εξάντληση της μισθολογικής κλίμακας.

18. Για τα θέματα που δεν ρυθμίζονται από τις διατάξεις του παρόντος και των κατ΄ εξουσιοδότηση αυτού εκδιδομένων κανονιστικών πράξεων, εφαρμόζονται ανάλογα οι αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους Πυροσβέστες.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 23:25 | Politis Labros

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 23:38 | ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ ΣΟΦΙΑ

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 23:00 | ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

    Κύριε Υπουργέ,
    διαβάζοντας το σχέδιο νόμου το οποίο και σας επισυνάπτουμε μαζί με την αιτιολογική έκθεση, διαπιστώσαμε και έχουμε σοβαρές ενστάσεις για τα εξής:
    Δεν ορίζονται οργανικές θέσεις επικουρικών πυροσβεστών. Αυτό αυτομάτως σημαίνει ότι αφού δεν υπάρχει οργανική θέση δεν υπάρχει και ειδικότητα.Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να αναγράφονται οι οργανικές θέσεις ώστε στο μέλλον να μην υπάρχουν κολλήματα, ενώ φρονούμε ότι αυτές δεν πρέπει να είναι λιγότερες των 3.000. Ο λόγος για τον αριθμό αυτόν είναι διότι πιστεύουμε ότι οι συνάδελφοι συμβασιούχοι πυροσβέστες που θα μπορούν, βάση των προσόντων όπως αυτά αναφέρονται στο σχέδιο νόμου, να δηλώσουν συμμετοχή σε διαγωνισμό δεν είναι λιγότεροι από 3.000. Εξάλλου αυτός ο αριθμός δεν θα καλυφθεί άμεσα αλλά μέσω κυρωμένου πίνακα επιτυχόντων σε βάθος 3ετίας (παρ. 4 σχεδίου νόμου).
    Στην παράγραφο 7 του σχεδίου νόμου αναφέρει ότι «επικουρικοί πυροσβέστες, απόφοιτοι λυκείου, οι οποίοι κατά το χρόνο πρόσληψης τους δεν έχουν υπερβεί το 35ο έτος της ηλικίας τους, μπορούν να ζητήσουν, αντί της ανανέωσης της θητείας τους, να ενταχθούν στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό με τον βαθμό πυροσβέστη» ενώ αναφέρει ότι όλοι οι υπόλοιποι θα παραμείνουν ως επικουρικοί. Θεωρούμε σωστό και δίκαιο ότι μετά το πέρας της 5ετίας όλοι οι επικουρικοί πυροσβέστες πρέπει να εντάσσονται στο μόνιμο πυροσβεστικό προσωπικό.
    Η νέα ειδικότητα θα έχει την ονομασία «Επικουρικοί Πυροσβέστες». Ετυμολογία της λέξης «επικουρικός = αυτός που χρησιμεύει για επικουρία, ενισχυτικός, βοηθητικός (στρτ.) εφεδρική δύναμη, δευτερεύουσας σημασίας».
    Τα κύρια καθήκοντα όπως αυτά αναγράφονται στο σχέδιο νόμου (παρ. 8) είναι αυτά της δασοπυρόσβεσης, δασοπροστασίας και πυρασφάλειας, ενώ χαρακτηριστικά αναφέρετε ότι «επίσης, δύναται να διατίθενται επικουρικά και στην άσκηση των λοιπών καθηκόντων του πυροσβεστικού προσωπικού».Αυτό από μόνο του αποδεικνύει ότι ΔΕΝ είναι ο πυροσβέστης «επικουρικός» αφού του ανατίθενται καθήκοντα «κύρια» και ειδικά όπως η δασοπυρόσβεση και η πυρασφάλεια.
    Πρέπει να επισημανθούν επίσης τα παρακάτω: α.) Τα δασικά περιπολικά επανδρώνονται κατά 99% μόνο από συμβασιούχους πυροσβέστες. β.) Τα περιπολικά αυτά είναι εκείνα που 15 ώρες την ημέρα περιπολούν στις περιοχές ευθύνης τους και πρώτα επεμβαίνουν σε συμβάντα και εφόσον εκτιμηθεί η κατάσταση και χρειαστεί ζητούν ενισχύσεις – βοήθεια από τους μόνιμους συναδέλφους. γ.) Η εκπαίδευση η οποία μας παρέχει η υπηρεσία κάθε χρόνο, το πρόγραμμα της οποίας και σας επισυνάπτουμε, επικεντρώνετε στην πυροσβεστική τέχνη και ειδικότερα στην δασοπυρόσβεση. δ.) Το «Εγχειρίδιο Κατασβέσεως Πυρκαϊών Δασών» που διδάσκετε στην πυροσβεστική ακαδημία αναφέρει χαρακτηριστικά στην σελ. 26 ότι « η καταστολή μιας δασικής πυρκαϊας είναι μια εξαντλητική και πάρα πολύ δύσκολη εργασία, στην οποία οι ειδικές λεπτομέρειες είναι διαφορετικές ανάλογα με το είδος της πυρκαϊάς, τις συνθήκες του ανέμου που πνέει, την τιμή προώθησης του πυρός, της τοπογραφίας και της συνθέσεως της καιόμενης δασικής ύλης». Ενώ στον «Οδηγό Δασοπροστασία και Δασοπυρόσβεση του Δρ. Γαβριήλ Ξανθόπουλου» που διένειμε το Πυροσβεστικό Σώμα, στην σελ. 50 αναφέρει ότι «οι εμπλεκόμενοι είναι αρχικά όσοι έχουν τη δασοπυρόσβεση ως κύριο επαγγελματικό τους καθήκον» ε.) Τέλος, ο διαχωρισμός των πυροσβεστών σε επικουρικούς – βοηθητικούς θα δημιουργήσει κλίμα αρνητικό μεταξύ των δύο (επικουρικών και μονίμων).
    Συμπερασματικά, από την στιγμή που τα κύρια καθήκοντα της νέας ειδικότητας, όπως αποτυπώνονται στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Προ.Πο., είναι η δασοπροστασία και η δασοπυρόσβεση, από την στιγμή που αυτές αποτελούν ένα ειδικό και ξεχωριστό κομμάτι της πυρόσβεσης, όπως αποδεικνύετε παραπάνω, και σε συνάρτηση με την εκπαίδευση και την πολυετή εμπειρία των συμβασιούχων πυροσβεστών στον τομέα αυτό τους έχει καταστήσει ένα ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό στο αντικείμενο της δασοπυρόσβεσης και δασοπροστασίας.
    Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω είναι προφανές ότι η ονομασία «επικουρικός πυροσβέστης» δεν ευσταθεί και προτείνουμε αντ’ αυτού τις ονομασίες «Πυροσβέστες Ειδικών Καθηκόντων» ή «Πυροσβέστες Δασών και Πυρασφαλείας» ή «Ειδικοί Πυροσβέστες»

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:30 | Γιώργος

    Θεωρώ,σχετικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης πέραν της 5ετίας στο Π.Σ. σωστή την εφαρμογή ρύθμισης, όμοια με την παρ. 1 του άρθρου 2 του νόμου 3181/2003 πού ίσχυσε γιά τους υπηρετούντες στην υπηρεσία συνοριακής φύλαξης καθώς & γιά τούς ειδικούς φρουρούς, δηλαδή, απάλειψη του ορίου των 35 ετών. Επίσης, είμαι θετικός στην οριοθέτηση των συγκεκριμένων γραμματικών γνώσεων, όπως αυτά αναφέρονται στο σχέδιο νόμου γιά τους επικουρικούς πυροσβέστες. Τέλος προσδοκώ, την προκήρυξη τουλάχιστον 4500 θέσεων εργασίας.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:41 | ΜΑΙΡΗ

    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ.ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΣΑΜΠΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ. ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ.ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΘΗΠΟΥΡΓΕ ,ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΔΩΣΤΕ ΛΥΣΗ

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:58 | ΗΛΙΑΣ ΦΑΤΟΥΡΟΣ

    Οσον αφορα τη νεα κατηγορια που θα δημιουργηθει στο ΠΣ,προτεινω την ονομασια (Πυροσβεστες πυροσβεσης-διασωσης,ή Πυροσβεστες ειδικων καθηκοντων).Αναφορικα με τους εποχικους υπαλληλους που ειναι κατοχοι απολυτηριου λυκειου,να απαλειφθει το οριο των 35 ετων,ή να αυξηθει κατα 2-3 ετη τουλαχιστον,δεδομενου οτι ενας σημαντικος αριθμος αυτων εχουν μια συνεχη κ πολυετη σχεση εργασιας με το ΠΣ,συνεπως κ την αναλογη εμπειρια,οπως ολοι οι συμβασιουχοι υπαλληλοι,ατομα που ακολουθησαν το ονειρο τους με μονο κινητρο την αγαπη τους γι αυτο που κανουν κ για το κοινωνικο συνολο!Θα ειναι δικαιο για ολους αυτους να μπορουν να ενταχθουν στο μονιμο προσωπικο του ΠΣ.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:20 | ΑΜΑΛΙΑ ΠΕΤΣΗ

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:53 | aspa dhmou

    καιροs ηταν να κανετε τιs δεσμευσειs σαs πραξη……..

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:47 | mixalis

    οι συμβασιουχοι πυροσβεστες που ειναι και εθελοντες πυροσβεστες θα ηταν καλο να παρουν επιπλεον μορια διοτι συμμετεχουν σε αστικα και δασικα συμβαντα και εχουν εκπαιδευτει απο το πυροσβεστικο σωμα

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:34 | Θεοδοσία Τσιλιμάγκου

    Κύριε Υπουργέ θα ήθελα να σας τονίσω ότι συμφωνώ με τις θέσεις του Υπουργείου σας για τους Συμβασιούχους Πυροσβέστες και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις προσπάθειες σας να επιλυθεί αυτό το χρόνιο πρόβλημα χιλιάδων οικογενειών.
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:27 | Θεοδοσία Τσιλιμάγκου

    Α) Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    Β) Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385.
    Γ) Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό μας καθεστώς, η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες.
    Ε) Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης στο Π.Σ. να υπάρξει ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    Ζ) Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:34 | KACHILELIS KONSTANTINOS

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:23 | MADAMAR

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΡΟΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΖΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:03 | axilleas koufonikos

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:47 | ΜΑΡΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗΣ

    Κύριε Υπουργέ

    επιτέλους γίνετε κάτι όσον αφορά το θέμα των συμβασιούχων πυροσβεστών.Πρέπει,αφού αποφασίσατε να κάνετε κάτι, να το κάνετε σωστά.Δεν αντέχουμε άλλο.Διεκδικούμε 12 μηνη εργασία.Θεωρώ ότι πρέπει να μπουν οι οργανικές θέσεις που θα καλύψουμε στο νομοσχέδιο.
    Τα κενά του πυροσβεστικού σώματος όπως ξέρετε είναι περί τα 4000.Έχοντας στα χέρια σας και το πόρισμα της επιτροπής βλέπετε ποιος είναι ο δρόμος για την λύση του εργασιακού μας προβλήματος. Δικαίωμα να κάνουν τα χαρτιά τους πρέπει να έχουν όλοι οι συνάδελφοι,
    πλην αυτών οι οποίοι έχουν τα γνωστά κωλύματα.Όσοι συνάδελφοι δεν μπουν, που πιθανόν να είναι πολύ, τι θα απογίνουν?Βάλτε μέσα στο νομσχέδιο ότι δεν θα χάσουν την δουλειά τους και θα παραμείνουμε ως συμβασιούχοι έως την θεμελείωση σύνταξης.Τιμήστε την προσφορά μας στην πολιτεία,κοινωνία και στο σώμα.Δεν επιτρέπεται και ούτε θα επιτρέψουμε να μείνουν συνάδελφοι χωρίς δουλεία..

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:01 | vasilis aristeidou

    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΥΣΙΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΔΑΣΟΠΡΩΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ,ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ [ΕΦΥΓΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΘΟΙΚΟΝ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΦΟΝΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΦΣ ΤΟΥ 2007΄΄]ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΗΡΩΕΣ ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ ??? ΟΛΟΙΠΡΕΠΕΙ ΝΑΕΙΧΑΜΕ ΕΙΔΗ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΙΜΟΙ, ΧΟΡΙΣ ΠΟΛΑ ΛΟΓΙΑ ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΠΟΧΙΚΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ…ΖΗΤΩ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ ??? ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ .ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΟ ΘΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ,… ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΚΡΗΤΗΡΙΟ ΛΕΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΑ.-

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:58 | Βολονάκηs Φραγκίσκοs

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:36 | GIANNAROS PANAGIOTIS

    ειμαι απολυτα σιμφονοσ με τισ προτασεισ τισ ΠΟΣΠΙΔ.το προαναφερθεν σχεδιο νομου αποκλειη μεγαλο αριθμο σιμβασιουχων πιροσβεστων.οπου ειναι απολιτα υγιεισ και αψογη στα καθικοντα τους.επι χρονια εχουν εκτελεσι κ εκτελουν αψογα τα καθικοντα τους.σε φωτιεσ κ σε πολλα αλλα σιμβαντα.δεν εινε καθολοθ δικαιο το νομοσχεδιο αυτο οπου βρισκει σε αντιθεση τιν πλειοψιφεια τον σιναδελφων.χιλιαδεσ πιροσωσβεστων θα βρεθουν στον δρομο.πρεπει επιτελουσ να μεριμνισετε.και οικονομικα και επαγελματικα θα εχι κερδοσ το κρατοσ μας.παρακαλω να μεριμνισετε και να σιμφωνισετε με τισ προτασεις τισ ΠΟΣΠΙΔ.αυτο το νομοσχεδιο δεν μασ βρισκει σιμφωνουσ σε καμια περιπτοσι γιατι χιλιαδες κοσμος μενει στον δρομο και τον απολιεται.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:12 | ΚΑΡΑΤΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ`

    Χαιρετίζω και εγώ με την σειρά μου την όλη αυτή προσπάθεια που γίνετε και θα ήθελα να παρουσιάσω και εγώ τις προτάσεις μου:

    1. Η ονομασία της καινούριας αυτής κατηγορίας που θα δημιουργηθεί (επικουρικοί πυροσβέστες) νομίζω πως δεν μας αντιπροσωπεύει για παρά πολλούς λόγους και η πρόταση μου είναι <>.

    2. Να γίνει η ρύθμιση για όλους τούς συναδέλφους χωρίς κάποια από τα κριτήρια γιατί είναι άδικο και τι εννοώ με αυτό. Πολλοί από τούς συναδέλφους προσπαθούν να τελειώσουν το λύκειο άλλοι από τους συναδέλφους ήρθαν μόλις πέρυσι δεν φταίνε αυτοί ας μην τους έπαιρναν γιατί να μην αξίζουν να τους πιάσει η ρύθμιση άλλοι πάλι συνάδελφοι είναι πάνω από 49. Κάτι πρέπει να προβλεφτεί και για αυτούς.

    Ευχαριστώ για την ευκαιρία αυτή που μου δίνετε να καταθέσω και εγώ όπως και όλος ο κόσμος τις απόψεις μου.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:20 | ηλιασ αγγελοπουλοσ

    πυροσβεστεσ πυροσβεσεισ διασωσεισ ειμαστε και ολοι το ξερουμε αυτο. αστε στα χαρτια τι γραφουν.αυτο που εχω να τονισω για τον λογο οτι γενηθηκα και μεγαλωσα στον αγιο κωνσταντινο καμαριζασ/δρημοσ σουνιου/και ξερω απο κοντα το μεγαλο προβλημα τησ προληψησ των δασων μασ,και την εγκαταλιψη απο ολουσ μασ τουσ χειμερινουσ μηνεσ που απο τα πολλα καιρικα φαινομενα κλεινουν ολοι οι δασικοι δρομοι που ειναι ζωτικησ σημασιασ για την καταστολη το καλοκαιρι,επισησ μην ξεχναμαι και τα σκουπιδια που συσορευοντε και ειναι η σκανδαλη για τισ πυρκαγιεσ.εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι η προληψη ειναι ποιο βασικη ακομα και απο την καταστολη

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:16 | Καραμανώλη Φωτεινή

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:00 | STERGIOS.S

    Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΧΙΚΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ 5 ΑΔΕΡΦΙΑ.
    ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ.

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ,ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ.
    ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΟΧΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ.

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΤΕΡΓΙΟΣ!

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:04 | Παναγιώτης Ηρειώτης

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:12 | ALFONSO

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΟΡΟΣ «ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ. ΘΥΜΙΖΕΙ ΒΟΗΘΟ ΝΟΣΟΚΟΜΟΥ……..
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΟΡΟΣ «ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ» Η΄ «ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΠΑΝΤΑΕΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ» ΚΛΠ…

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:45 | tsakirakos

    re paidia kapoioi gineste varetoi kai kanete antigrafi ta idia pragmata,varieste kai na grapsete?etsi thelete na ginete monimoi? den exete 5 lepta sti diathesi sas na afierosete?oso afora tora to sxedio nomou einai arketa kalo.tis allages tha tis krinei o ipourgos giati an tis krinei kapoios allos mallon den tha mpei kanenas pali.vlepo oloi oti thekete 4000 atoma…giati?an mpoun 2000 me 3000 atoma einai asxima?i arxi na ginei.alloi apoliontai….

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:03 | Κυριάκος Ν.

    Καλησπέρα,
    ως εποχικός πυροσβέστης με 12 χρόνια προυπηρεσίας, είναι αισιόδοξο το γεγονός ότι θα γίνουν τελικά προσλήψεις στον κλάδο αυτό. Προτείνω όλες οι θέσεις που ανοίγονται να καταμεριστούν στους ήδη εποχικούς ασχέτως ηλικίας καθώς είναι ούτως ή άλλως αυτοί το ενεργό δυναμικό της πυροσβεστικής υπηρεσίας εδώ και χρόνια. Δικαιούνται αυτές τις θέσεις. Σε περίπτωση που δεν αρκεί ο αριθμος των εποχικών, τότε να προσληφθούν και πολίτες.
    Επίσης, στο τέλος της 5ετίας, όλοι ισότιμα και επάξια δικαιούνται την μονιμοποίηση στο σώμα με ότι αυτό συνεπάγεται μισθολογικά και εξελιγκτικά για τον καθένα, αναγνωρίζοντας παράλληλα τα χρόνια εργασίας και εμπειρίας του καθενός.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:10 | ΣΤΕΛΛΑ

    26 Νοεμβρίου 2010, 13:58 | ΣΤΕΛΛΑ vasilaki…OΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ,ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥΣ ΔΑΣΟΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ….ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠ’ΟΨΙΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟ Π.Σ!!!!!
    Αναφέρετε το Σχόλιο

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:14 | ALFONSO

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ. ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ.
    ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΆ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΕΣ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΟΡΕΙΒΑΣΙΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΑΣΗ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΧΑΡΑΔΡΕΣ ΚΛΠ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΝΕ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ, ΠΩΣ ΝΟΙΩΘΟΥΝ, ΤΙ ΘΕΛΟΥΝΕ. ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΆ ΤΟΥΣ…
    Η ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ.
    ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΟΡΙΑ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ?

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 22:11 | Χάρης Μπελεγρίνος

    Κ Πρωθυπουργε ,κ Υπουργε,ομοσπονδοια,Περιφερειακα σωματεια ενα μπραβο,μεγαλο πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ.Κ Υπουργε πιστευω σε εσας……..Μονιμοτητα προ των πυλων???????????????/Δεν το πιστευωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω………………………………Μπραβοοοοοοοο.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:10 | vasilis aristeidou

    frontiste na diatiposete tis protaseis mas pou einai pagies kai aftonoites.oute orio ilikias oute grammatikes gnoseis. diladi tosa xronia san epoxikoi eimastan kaloi kai tora pou einai gia na gini kati aksioprepes na valoune mexri…….
    kai mezoura, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ???

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:34 | vasilis aristeidou

    frontiste na diatiposete tis protaseis mas pou einai pagies kai aftonoites.oute orio ilikias oute grammatikes gnoseis. diladi tosa xronia san epoxikoi eimastan kaloi kai tora pou einai gia na gini kati aksioprepes na valoune mexri…….
    kai mezoura, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ???

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:30 | damianos

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:39 | diamantis kiassos

    Οι σχετικές θέσεις της Ομοσπονδίας έχουν ήδη αποτυπωθεί στο με αρ. πρωτ. 461/ 5-8-2010 έγγραφό μας προς τον τότε Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Χρυσοχοΐδη. Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετές εκ των τότε προτάσεών μας ελήφθησαν υπ’ όψιν από την πολιτική ηγεσία και συμπεριελήφθησαν στο σχέδιο νόμου, όπως:

    Να μοριοδοτείται η προϋπηρεσία στο Π.Σ. και στο Δασαρχείο.
    Οι προσλήψεις στο Π.Σ., να γίνουν μέσω ενός ενιαίου πίνακα επιτυχόντων
    Όταν λήγει η πενταετής θητεία, όσοι δεν κρίνονται σωματικώς ικανοί προς εκτέλεση άλλης υπηρεσίας, να διατίθενται σε υπηρεσία γραφείου σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το μόνιμο προσωπικό στο Π.Σ.
    Ειδικότερα οι προτάσεις της Ομοσπονδίας μας είναι οι ακόλουθες:
    Α) Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνουμε τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    Β) Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385.
    Γ) Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Επιπροσθέτως, σας επισημαίνουμε ότι οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    Δ) Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό μας καθεστώς, η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας μας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες.
    Ε) Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μας στο Π.Σ. ζητούμε ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    Ζ) Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    Τέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνουμε, όπως είχαμε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό μας, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;
    Εκφράζουμε συγκρατημένη αισιοδοξία για την προσπάθεια επαναπροσδιορισμού της εργασιακής μας θέσης και πιστεύουμε ότι η πολιτική ηγεσία, στο πλαίσιο των δεσμεύσεών της περί τακτοποίησης όσο το δυνατόν περισσοτέρων συμβασιούχων πυροσβεστών και αφού λάβει υπ’ όψη της το γεγονός ότι όσοι συνάδελφοί μας δεν συμπεριληφθούν στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο μπαίνουν αυτομάτως σε καθεστώς ανεργίας, θα υιοθετήσει τις ως άνω λογικές και δίκαιες προτάσεις μας, πολλές εκ των οποίων, άλλωστε, έχει ήδη δεσμευτεί ότι θα εφαρμόσει σε συναντήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:34 | Γεωργανακης Λάζαρος

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:17 | ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΟΥΤΣΕΛΟΣ

    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΟΧΙΚΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΒΕΙ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ 2009-2010 ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΩΜΑΤΑ ΝΑ ΘΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΖΟΥΝΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ…..

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:16 | vasilis aristeidou

    frontiste na diatiposete tis protaseis mas pou einai pagies kai aftonoites.oute orio ilikias oute grammatikes gnoseis. diladi tosa xronia san epoxikoi eimastan kaloi kai tora pou einai gia na gini kati aksioprepes na valou me mezri kai mezoura, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ???

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:23 | diamantis kiassos

    elpizw na dexteite tis allages pou sas proteinoume…

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:22 | δημητρα κουτσοδοντη

    Χαιρετίζουμε την προσπάθεια της κυβέρνησης και του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Παπουτσή, του Υφυπουργού κ. Όθωνα και του Γενικού Γραμματέα κ. Τασούλα αναφορικά με το σχέδιο νόμου που δημοσιεύτηκε σήμερα από την κυβέρνηση.
    Οι σχετικές θέσεις της Ομοσπονδίας έχουν ήδη αποτυπωθεί στο με αρ. πρωτ. 461/ 5-8-2010 έγγραφό μας προς τον τότε Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Χρυσοχοΐδη. Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετές εκ των τότε προτάσεών μας ελήφθησαν υπ’ όψιν από την πολιτική ηγεσία και συμπεριελήφθησαν στο σχέδιο νόμου, όπως:

    Να μοριοδοτείται η προϋπηρεσία στο Π.Σ. και στο Δασαρχείο.
    Οι προσλήψεις στο Π.Σ., να γίνουν μέσω ενός ενιαίου πίνακα επιτυχόντων
    Όταν λήγει η πενταετής θητεία, όσοι δεν κρίνονται σωματικώς ικανοί προς εκτέλεση άλλης υπηρεσίας, να διατίθενται σε υπηρεσία γραφείου σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το μόνιμο προσωπικό στο Π.Σ.
    Ειδικότερα οι προτάσεις της Ομοσπονδίας μας είναι οι ακόλουθες:
    Α) Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνουμε τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    Β) Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385.
    Γ) Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Επιπροσθέτως, σας επισημαίνουμε ότι οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    Δ) Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό μας καθεστώς, η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας μας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες.
    Ε) Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μας στο Π.Σ. ζητούμε ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    Ζ) Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    Τέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνουμε, όπως είχαμε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό μας, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;
    Εκφράζουμε συγκρατημένη αισιοδοξία για την προσπάθεια επαναπροσδιορισμού της εργασιακής μας θέσης και πιστεύουμε ότι η πολιτική ηγεσία, στο πλαίσιο των δεσμεύσεών της περί τακτοποίησης όσο το δυνατόν περισσοτέρων συμβασιούχων πυροσβεστών και αφού λάβει υπ’ όψη της το γεγονός ότι όσοι συνάδελφοί μας δεν συμπεριληφθούν στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο μπαίνουν αυτομάτως σε καθεστώς ανεργίας, θα υιοθετήσει τις ως άνω λογικές και δίκαιες προτάσεις μας, πολλές εκ των οποίων, άλλωστε, έχει ήδη δεσμευτεί ότι θα εφαρμόσει σε συναντήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:12 | Κύρηs Τσαμπίκοs

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:37 | michel

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:58 | anna

    Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:42 | ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:34 | mixalis

    ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΕΠΙΛΠΕΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΑΣΙΚΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΕΥΕΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩ ΣΩΜΑ

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:53 | mixalis

    ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΕΠΙΛΠΕΟΝ ΜΟΡΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΑΣΙΚΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΕΥΕΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩ ΣΩΜΑ

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:22 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    Αλωστε ο λόγος που γίνεται η συγκεκριμένη ρύθμιση γιενται για τους συμβασιούχους πυροσβέστες κ όχι για τους ιδιώτες!!

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:54 | ΗΡΕΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:31 | kakousios ioannis

    Ισοτητα και ισονομια ο διαγωνισμος να ειναι ελευθερος σε ολους τους Ελληνες πολιτες που εχουν τα τυπικα και ουσιαστικα προσοντα για να γινουν πυροσβεστες,οχι κλειστος διαγωνισμος,διαβαζω ορισμενους εδω μεσα που εχουν μια επαρση και πιστευουν πως ειναι οι πυροσβεσταραδες,κυριε υπουργε απαιτω να γινει ανοιχτος διαγωνισμος με οσους ελληνες πολιτες εχουν τα τυπικα προσοντα,ειμαστε ολοι ισοι ως προς το Συνταγμα μας,να διαγωνιστουμε σε αγωνισματα σε γραπτα σε γνωσεις και οτι αλλο και οποιος ειναι καλυτερος να γινει επικουρικος πυροσβεστης.

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:25 | mixalis

    ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΕΠΙΛΠΕΟΝ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΙΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΑΣΙΚΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΕΥΕΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩ ΣΩΜΑ

  • 26 Νοεμβρίου 2010, 21:30 | ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΤΣΕΡΙΝΑΚΗΣ

    1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;

  • 1. Αναφορικά με την ονομασία της νέας κατηγορίας που θα συσταθεί στο Π.Σ. αντί του «Επικουρικοί Πυροσβέστες» προτείνω τον τίτλο «Πυροσβέστες πυρόσβεσης- διάσωσης».
    2. Να προκηρυχθούν τουλάχιστον 4.000 θέσεις εργασίας, δεδομένου ότι i) πολλές εκ των προκηρυσσόμενων θέσεων θα καλυφθούν από πολίτες (πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατικών επιθέσεων) και ii) ο αριθμός των συμβασιούχων πυροσβεστών ανέρχεται σε 5.385. Συνεπώς, για να θεωρηθεί η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία ως πραγματικά έντιμη προσπάθεια αποκατάστασης των συμβασιούχων πυροσβεστών θα πρέπει να καλύψει ένα ρεαλιστικά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων. Προκυρύσσοντας πχ μόνο 1000-2000 θέσεις, πάνω από το 50% των υπάρχοντων συμβασιούχων πυροσβεστών αυτομάτως αποκλείονται!
    3. Να συμπεριληφθεί ως τίτλος σπουδών το απολυτήριο δημοτικού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του ΠΔ 50/2001 που ορίζει ότι ως «προσόν διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό των κλάδων ΥΕ ορίζεται ο απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (δηλαδή απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου)». Οι απόφοιτοι Δημοτικού μπορούν πχ κάλλιστα να απορροφηθούν στην ομάδα «Ήφαιστος» που έχετε συστήσει.
    4. Το μισθολογικό, πειθαρχικό και υπαλληλικό καθεστώς των «επικουρικών πυροσβεστών», η επιτροπή πρόσληψης στο Π.Σ., ο χρόνος εργασίας, οι άδειες, τα εκτός έδρας, η χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας κλπ να διέπονται από τις αντίστοιχες διατάξεις που ισχύουν για τους μόνιμους πυροσβέστες
    5. Αναφορικά με τη δυνατότητα μονιμοποίησης μετά το πέρας της 5ετίας στο Π.Σ. ζητώ ρύθμιση αντίστοιχη με εκείνη της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 3181/2003 που ίσχυσε για τους υπηρετούντες στις υπηρεσίες συνοριακής φύλαξης καθώς και για τους ειδικούς φρουρούς (απάλειψη του ορίου των 35 ετών)
    6. Το εδάφιο α της παρ. 4 του άρθρου 15 του σχεδίου νόμου να τροποποιηθεί ως εξής: Κατ’ εξαίρεση ως Επικουρικοί Πυροσβέστες μπορούν επίσης να προσληφθούν εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 45ο έτος της ηλικίας τους: α) εποχικοί πυροσβέστες που είχαν την ιδιότητα αυτή κατά τις αντιπυρικές περιόδους 2009 έως και 2010.
    7. Tέλος, αναφορικά με τον καθορισμό ανωτάτου ορίου ηλικίας πρόσληψης, επισημαίνω, όπως είχε άλλωστε τονίσει και με το υπ’ αρ. πρωτ. 85/25-10-2010 έγγραφό της η ΠΟΣΠΥΔ, δεν υφίσταται ανάγκη θέσπισης ως τέτοιου του 49ου έτους ηλικίας, καθώς το όριο συνταξιοδότησης έχει πλέον αυξηθεί, το δε πόρισμα της Επιτροπής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που υιοθέτησε ως ανώτατο όριο ηλικίας το 49ο έτος αναφερόταν σε ρύθμιση μονιμοποίησης και όχι πενταετούς θητείας. Συνεπώς αφού προκρίνεται η λύση της πενταετούς θητείας, ποιος ο λόγος θέσπισης ανωτάτου ορίου ηλικίας;