Με απόφαση του Υπουργού Υγείας, μετά από γνώμη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Ο.Δ.Υ., που θα εκδοθεί εντός τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση του παρόντος, καθορίζονται ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, ο τρόπος διοίκησης, οργάνωσης, διαχείρισης, τα θέματα που αφορούν το προσωπικό του Ε.Ο.Δ.Υ., εκτός των μισθολογικών, και κάθε άλλο συναφές θέμα.
Αρχική Σύσταση Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και Εθνικού Ινστιτούτου ΝεοπλασιώνΆρθρο 13 – Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας
Άρθρο 13 – Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση – Επωνυμία – Έδρα
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Σκοπός και μέσα επίτευξης του σκοπού του Ε.Ο.Δ.Υ.
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διοίκηση του Ε.Ο.Δ.Υ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Πόροι του Ε.Ο.Δ.Υ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Ο.Δ.Υ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 06 – Αρμοδιότητες Προέδρου του Δ.Σ. του Ε.Ο.Δ.Υ.Άρθρο 06 – Αρμοδιότητες Προέδρου του Δ.Σ. του Ε.Ο.Δ.Υ.
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διοικητική Διάρθρωση του Ε.Ο.Δ.Υ.
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Προσωπικό του Ε.Ο.Δ.Υ.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Τήρηση αρχείων επιδημιολογικών δεδομένων και βιολογικών υλικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Υποχρεωτική δήλωση κρουσμάτων λοιμωδών νοσημάτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Κέντρα Αναφοράς για συγκεκριμένα θέματα Δημόσιας Υγείας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Κεντρικό Εργαστήριο Δημόσιας Υγείας και Περιφερειακά Εργαστήρια Δημόσιας Υγείας
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Κατάργηση ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 – Σύσταση-ΕπωνυμίαΆρθρο 17 – Σύσταση-Επωνυμία
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Έδρα-Σκοπός
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Αντικείμενο –Αρμοδιότητες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Όργανα ΔιοίκησηςΆρθρο 20 – Όργανα Διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Σύνθεση-Αρμοδιότητες Διοικητικού Συμβουλίου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Διορισμός και Αρμοδιότητες Προέδρου και Γενικού Επιστημονικού Διευθυντή του ΕΙΝΕ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Διορισμός Επιστημονικά Υπευθύνων της Διεύθυνσης Έρευνας, της Διεύθυνσης σχεδιασμού στρατηγικών πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης, θεραπείας και ανακουφιστικής φροντίδας και της Διεύθυνσης μητρώων νεοπλασματικών νοσημάτων.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Επιστημονικό Συμβούλιο
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Σύσταση Διευθύνσεων – Αρμοδιότητες
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Προσωπικό
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Οικονομικοί Πόροι
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Εποπτεία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Επιστημονικά αποτελέσματα – Προβολή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 – ΣτέγασηΆρθρο 30 – Στέγαση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31 – Ξενόγλωσση Ονομασία –ΣήμαΆρθρο 31 – Ξενόγλωσση Ονομασία –Σήμα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32 – Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίαςΆρθρο 32 – Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 33 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
14 Αυγούστου 2018, 02:15
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Σεπτεμβρίου 2018, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 217 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 13939 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
- «Ολοκληρωμένο Σύστημα Παροχής Ανακουφιστικής Φροντίδας - Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξεις»
Για ποιο λόγο απαιτείται απόφαση του ΥΥ? Τα διοικητικά και λειτουργικά θέματα θα πρέπει να είναι αποκλειστικά απόφαση του ΔΣ του ΕΟΔΥ. Η υπουργική παρέμβαση μειώνει την ανεξαρτησία και την ελευθερία λειτουργικών επιλογών
Στη διαδικασία σύνταξης και απόφασής του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας, δεν υπάρχει καμία συμμετοχή των εργαζομένων μέσω του συνδικαλιστικού τους φορέα ή μέσω της εκλογής εκπροσώπου. Προτείνω την εκλογή εκπροσώπου από τους εργαζομένους του φορέα.
Οι θέσεις του προσωπικού δεν μπορεί να προβλέπονται στον εσωτερικό κανονισμό. Πρέπει να προβλέπονται με κατ μετα από πρόταση του ΔΣ και με τον ίδιο τρόπο να τροποποιούνται.
Οι οργανικές θέσεις πρέπει να συστήνονται με Υπουργική απόφαση μετά από πρόταση του ΔΣ.Ο Εσωτερικός κανονισμός δεν μπορεί να προβλέπει οργανικές θέσεις.Σε ότι αφορά τα μισθολογικά θέματα ο εσωτερικός κανονισμός δεν μπορεί ναορίζει τίποτα πέραν του μισθολογίου με το οποίο αμείβονται οι δημόσιοι υπαλληλοι
Στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας θα ήταν πολύ καλό να περιγραφονται τα καθήκοντα και οι υποχρεώσεις του κάθε εργαζόμενου αναλόγως το τμήμα και την διεύθυνση που είναι διαρθομενος ο ΕΟΔΥ.Το νομοσχέδιο είναι στην σωστή κατευθυνση
Εντύπωση κάνει γιατί δεν ακολουθείται η ίδια διαδικασία όσον αφορά τα θέματα προσωπικού και δημιουργίας οργανικών θέσεων στο ίδιο νομοσχέδιο για το ΕΙΝΕ που είναι και ιδιωτικού δικαίου οργανισμός όπου σαφώς στο σώμα του νόμου συστήνονται οι οργανικές θέσεις. Είναι δημοκρατικό , είναι ηθικό και αν ακόμα είναι νόμιμο να εισηγείται στον Υπουργό και να καθορίζει αριθμό και ειδικότητες οργανικών θέσεων κατά βούληση ένα προσωρινό ΔΣ ενώ ήδη υπηρετεί στον οργανισμό συγκεκριμένος αριθμός υπαλλήλων με συγκεκριμένη προϋπηρεσία και ειδικότητες. Λαμβανομένου δε υπόψη και του γεγονότος ότι ο αριθμός των οργανικών θέσεων τελεί και υπό την έγκριση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. Επομένως οι υπάλληλοι δεν τελούν μόνο υπό ομηρία μιας απόφασης του εκάστοτε ΔΣ και του εκάστοτε Υπουργού αλλά εγκλωβίζονται σε καθεστώς πλήρους αβεβαιότητας εφόσον η απαιτούμενη έγκριση από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους υπακούει σε απαγορευτικούς δημοσιονομικούς περιορισμούς που διέπουν τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου .
Εν κατά κλειδί ποιος διασφαλίζει την έγκριση όλων των οργανικών μας θέσεων από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους?