Άρθρο 59 Μεταβατικές διατάξεις

1. Το σύνολο του προσωπικού του άρθρου 36, που υπηρετεί στις Ειδικές Υπηρεσίες κατά τη δημοσίευση του παρόντος, αποσπάται αυτοδίκαια στις αντίστοιχες Ειδικές Υπηρεσίες της ΕΑΣ, στην Αρχή Πιστοποίησης και στις νέες Ειδικές Υπηρεσίες που προκύπτουν είτε με μετονομασία είτε από συγχώνευση. Σε περίπτωση που ο αποσπασμένος υπάλληλος δεν επιθυμεί πλέον την απόσπασή του στην Ειδική Υπηρεσία υποβάλλει εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριάντα (30) εργασίμων ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος, αίτηση στη ΜΟΔ ΑΕ, για την άρση της απόσπασης. Το ανωτέρω προσωπικό επανέρχεται στην υπηρεσία ή στο φορέα της οργανικής του θέσης. Για το σκοπό αυτόν, εκδίδεται σχετική διαπιστωτική πράξη του αρμοδίου για την απόσπαση οργάνου Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
2. Για το ανωτέρω προσωπικό που έχει αποσπασθεί ή μετακινηθεί στις ειδικές υπηρεσίες οι σχετικές αποφάσεις λογίζονται μέχρι τη λήξη τους ως απόσπαση ή μετακίνηση στις αντίστοιχες ειδικές υπηρεσίες.
3. Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας τοποθετείται στη θέση προϊσταμένου του ΕΠ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ και του ΕΠ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, ο προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας που συγχωνεύεται, ο οποίος έχει τον περισσότερο χρόνο άσκησης καθηκόντων προϊστάμενου ειδικής υπηρεσίας. Οι προϊστάμενοι των Ειδικών Υπηρεσιών με το λιγότερο χρόνο άσκησης αντίστοιχων καθηκόντων προϊσταμένου τοποθετούνται με την ίδια απόφαση αναπληρωτής προϊστάμενος, για τους άξονες προτεραιότητας του τομέα που διαχειρίζονται.
4. Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας τοποθετείται στη θέση προϊσταμένου των επιτελικών δομών που μετονομάζονται ή συγχωνεύονται, ο προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας, ο οποίος έχει τον περισσότερο χρόνο άσκησης καθηκόντων προϊστάμενου ειδικής υπηρεσίας που συγχωνεύεται.
5. Στις θέσεις προϊσταμένων Τμημάτων των Ειδικών Υπηρεσιών που αναδιοργανώθηκαν, ή συστάθηκαν τοποθετούνται προϊστάμενοι κατά προτεραιότητα από τους ήδη ασκούντες καθήκοντα προϊσταμένων Τμημάτων στις αντίστοιχες ειδικές υπηρεσίες, κατά το χρόνο επιλογής, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, με κριτήριο τον περισσότερο χρόνο άσκησης καθηκόντων προϊσταμένου μέχρι την επιλογή νέων. Σε περίπτωση που δεν επαρκούν οι υπάλληλοι που ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου τμήματος, τοποθετούνται υπάλληλοι σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 41. Μέχρι την έκδοση της απόφασης της παρ. 2 του άρθρου 41 η επιλογή των προϊσταμένων γίνεται σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 18 του ν. 3614/2007. Οι τοποθετήσεις των ανωτέρω προϊστάμενων, γίνονται με την έναρξη ισχύος των ΚΥΑ αναδιάρθρωσης των Ειδικών Υπηρεσιών που εκδίδονται κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου, για το υπόλοιπο της θητείας τους και μέχρι την επιλογή νέου προϊσταμένου.
6. Στις θέσεις προϊσταμένων Ειδικών Υπηρεσιών και των τμημάτων τους που συστήνονται με τον παρόντα νόμο τοποθετούνται υπάλληλοι σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 41. Μέχρι την έκδοση της απόφασης της παρ. 2 του άρθρου 41 η επιλογή των προϊσταμένων γίνεται σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 18 του ν. 3614/2007.
7. Οι λοιπές αποφάσεις ανάθεσης καθηκόντων προϊσταμένων των ειδικών υπηρεσιών και προϊσταμένων μονάδων τους λογίζονται μέχρι τη λήξη τους ως αποφάσεις ανάθεσης καθηκόντων προϊσταμένου στις αντίστοιχες ειδικές υπηρεσίες,
8. Μετά την έναρξη ισχύος των Υπουργικών Αποφάσεων αναδιάρθρωσης, η ΜΟΔ εφαρμόζει τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 41 για το σύνολο των προϊσταμένων των Ειδικών Υπηρεσιών και της Κεντρικής Υπηρεσίας της ΜΟΔ. Οι τοποθετήσεις προϊσταμένων λήγουν με την επιλογή και τοποθέτηση προϊσταμένων σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 41. Η διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης του συνόλου των ανωτέρω προϊσταμένων ολοκληρώνεται μέχρι 31.12.2015.
9. Για τους ανωτέρω προϊστάμενους Ειδικών Υπηρεσιών, οι οποίοι είναι αποσπασμένοι στις Ειδικές Υπηρεσίες από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης και οι οποίοι δεν θα επιλεγούν µε τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 41, εφαρμόζονται οι διατάξεις των παραγράφων 15 και 16 του άρθρου 86 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.
10. Ο χρόνος υπηρεσίας των αποσπασμένων από φορείς της Γενικής κυβέρνησης σε θέσεις προϊσταμένων ειδικής υπηρεσίας λογίζεται ότι έχει διανυθεί στην υπηρεσία από την οποία προέρχονται για κάθε συνέπεια και καλύπτει και τον τυχόν προβλεπόμενο, από τις διατάξεις που διέπουν την υπηρεσία τους, χρόνο άσκησης καθηκόντων προϊσταμένου διεύθυνσης, ως προϋπόθεση για προαγωγή σε επόμενο βαθμό ή για επιλογή σε θέση προϊσταμένου, οπότε λογίζεται ως χρόνος άσκησης καθηκόντων προϊσταμένου στο επίπεδο της οργανικής μονάδας για την οποία γίνεται η επιλογή. Η υπηρεσία του αποσπασμένου προσωπικού από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, λογίζεται ως θητεία προϊσταμένου Τμήματος για την εφαρμογή των άρθρων 84 και 85 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ΝΠΔΔ.
11. Το προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός είχε οριοθετηθεί από το ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α΄), που ήταν αποσπασμένο τουλάχιστον για τέσσερα έτη κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στις ειδικές υπηρεσίες Υπουργείων ή Περιφερειών, οι οποίες συστάθηκαν δυνάμει του ν. 2860/2000 (ΦΕΚ 251 Α΄) ή/και ν. 3614/2007 (ΦΕΚ 267 Α΄), και δεν ανήκει στη ΜΟΔ Α.Ε., μετατάσσεται υποχρεωτικά, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας. Για τη μετάταξη απαιτείται οι υπάλληλοι να κατέχουν τον τίτλο σπουδών που απαιτείται για τον κλάδο ή την ειδικότητα στον οποίο μετατάσσονται. Η μετάταξη διενεργείται με κοινή απόφαση των συναρμόδιων Υπουργών, χωρίς γνώμη υπηρεσιακού συμβουλίου. Η αίτηση μετάταξης των ενδιαφερόμενων υπαλλήλων υποβάλλεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριών (3) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου.
12. Οι Ενδιάμεσες Διαχειριστικές Αρχές και οι Ενδιάμεσοι Φορείς Διαχείρισης των ΕΠ ΕΣΠΑ της περιόδου 2007-2013 ή και προηγουμένων περιόδων, διατηρούν όλες τις αρμοδιότητες που τους είχαν εκχωρηθεί και μετά την ισχύ του παρόντος νόμου και μέχρι την ρητή μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους ή την ρητή κατάργησή τους.
13. Μέχρι την έγκριση από την ΕΕ, των ΕΠ του ΕΣΠΑ 2014 -2020 και σε ότι αφορά στις εμπροσθοβαρείς δράσεις για την καταπολέμηση της ανεργίας, οι προσκλήσεις και οι αποφάσεις ένταξης των σχετικών δράσεων θα εκδίδονται από το αρμόδιο όργανο που εποπτεύει τη Διαχειριστική Αρχή του ΕΣΠΑ 2007 -2013, σύμφωνα με το ΣΔΕ.
14. Οι διατάξεις του Ν. 3614/2007 και όσες εκδόθηκαν κατ εξουσιοδότηση αυτού εξακολουθούν να ισχύουν όσον αφορά στη διαχείριση, στον έλεγχο και εφαρμογή προγραμμάτων 2007- 2013 ή και προηγούμενων περιόδων, εκτός όσων ρυθμίζονται διαφορετικά με τον παρόντα νόμο.
15. Όπου σε νόμο, διάταγμα ή υπουργική απόφαση γίνεται αναφορά στις Ειδικές Υπηρεσίες που μετονομάζονται ή συγχωνεύονται, νοείται, από την έναρξη ισχύος του παρόντος, η Ειδική Υπηρεσία που μετονομάζεται ή που συνιστάται αντιστοίχως.

  • 2 Δεκεμβρίου 2014, 12:16 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ Ι.

    Θεωρώ ως σαφέστερη την διατύπωση της παραγράφου 11 του άρθρου 59 ως εξής:
    «Το προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα … δύναται να μετατάσσεται, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση…»

  • 2 Δεκεμβρίου 2014, 11:16 | AM

    Η παρ. 11 του άρθρου 59 και όποιο άλο άρθρο αφορά στο προσωπικό θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα στελέχη που ήδη έργάζονται στη παρούσα περίοδο του ΕΣΠΑ ανεξάρτητα απο ποιόν φορέα προέρχονται (ανήκει ή οχι στον Ευρύτερο Δημόσιο τομέα) και για πόσο χρονικό διάστημα εργάζονται.

  • 2 Δεκεμβρίου 2014, 11:13 | ΑΣ

    Όπως έχει ήδη αναφερθεί σε άλλο σχόλιο «… Λαμβάνοντας υπόψη την συχνά πολύ δύσκολη διαδικασία της απόσπασης και την αναγκαιότητα της στελέχωσης των Ειδικών Υπηρεσιών από υπαλλήλους με ειδικά προσόντα που δεν έρχονται και φεύγουν ανάλογα με την εκάστοτε διαδικασία, παρακαλώ να καταργηθεί στο άρθρο 59, παρ. 11 (μεταβατικές διατάξεις)……», η φράση «Το προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός είχε οριοθετηθεί από το ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α΄), που ήταν αποσπασμένο τουλάχιστον για τέσσερα έτη κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στις ειδικές υπηρεσίες Υπουργείων ή Περιφερειών, οι οποίες συστάθηκαν δυνάμει του ν. 2860/2000 (ΦΕΚ 251 Α΄) ή/και ν. 3614/2007 (ΦΕΚ 267 Α΄), και δεν ανήκει στη ΜΟΔ Α.Ε., μετατάσσεται υποχρεωτικά, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας» να αντικατασταθεί από τη φράση «Το προσωπικό που είναι αποσπασμένο στις ΕΥ Υπουργείων ή Περιφερειών, οι οποίες συστάθηκαν δυνάμει του ν. 2860/2000 (ΦΕΚ 251 Α΄) ή/και ν. 3614/2007 (ΦΕΚ 267 Α΄), και δεν ανήκει στη ΜΟΔ Α.Ε., μετατάσσεται υποχρεωτικά, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας»,

    Η εμπειρία των στελεχών που είναι αποσπασμένοι είναι απαραίτητη, κρίνεται καθημερινά και δεν αποτιμάται ούτε από τον Φορέα προέλευσής τους, ούτε από τη χρονική διάρκεια απασχόλησης σε ΕΥ. Πολύ περισσότερο όταν οι Ειδικές Υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες και η ισχύουσα διαδικασία αποσπάσεων παρουσιάζει πολλές καθυστερήσεις και προβλήματα, με αποτέλεσμα οι ήδη εργαζόμενοι να καταβάλλουν καθημερινή προσπάθεια για την επίτευξη των μνημονιακών στόχων. Επομένως πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη παραμονής για όλους τους αποσπασμένους ανεξάρτητα από το Φορέα προέλευσης και τη χρονική διάρκεια απόσπασης.

  • 2 Δεκεμβρίου 2014, 11:51 | INΣΕΤΕ

    Προκειμένου να διασφαλίζεται η διατήρηση της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης των δικαιούχων και των φορέων προγραμμάτων που ήδη υλοποιούνται και εντάσσονται σε προηγούμενες προγραμματικές περιόδους, προτείνεται η ακόλουθη τροποποίηση του τελευταίου εδαφίου της παρ. 14. Με τον τρόπο αυτό θα επιτυγχάνεται ασφάλεια δικαίου, καθώς είναι ορισμένο το πεδίο εφαρμογής του προτεινόμενου νόμου αναφορικά με τα προγράμματα προηγούμενων προγραμματικών περιόδων.
    «14. Οι διατάξεις του Ν. 3614/2007 και όσες εκδόθηκαν κατ’ εξουσιοδότηση αυτού εξακολουθούν να ισχύουν όσον αφορά στη διαχείριση, στον έλεγχο, εφαρμογή και υλοποίηση προγραμμάτων 2007- 2013 ή και προηγούμενων περιόδων, εκτός των περιπτώσεων όπου γίνεται ειδική ρητή αναφορά περί εφαρμογής του παρόντος νόμου στα ανωτέρω προγράμματα.»

  • 2 Δεκεμβρίου 2014, 09:13 | ΑΛ

    Οι αποσπασμένοι στις Ειδικές Υπηρεσίες Υπάλληλοι «του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός έχει οριοθετηθεί από το Ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α΄)» έχουν ήδη κριθεί βάσει του Ν. 3614/2007 παρ. 18 από Ειδική Επιτροπή ότι διαθέτουν τα απαραίτητα και συχνά εξειδικευμένα προσόντα για την απασχόληση τους σε αυτές. Γιατί εισάγεται ως κριτήριο η συμπλήρωση 4 ετών στην Ειδική Υπηρεσία και όχι τα αντικειμενικά τους προσόντα και δεν δίνεται η δυνατότητα σε έμπειρους και ικανούς υπαλλήλους με λιγότερο χρόνο να κάνουν αίτηση για μετάταξη εφόσον το επιθυμούν; Η διαδικασία της απόσπασης είναι αρκετά χρονοβόρα και επισφαλής αφού πολύ συχνά οι φορείς προέλευσης εμφανίζονται ιδιαίτερα απρόθυμοι να παραχωρήσουν τους υπαλλήλους τους. Ως αποτέλεσμα προκαλούνται περαιτέρω δυσχέρειες και καθυστερήσεις στην στελέχωση των Ειδικών Υπηρεσιών οι οποίες έχουν ανάγκη από άτομα με εξειδικευμένη εμπειρία τη στιγμή που η απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων για την επίτευξη των στόχων του ΕΣΠΑ αποτελεί υψίστης σημασίας προτεραιότητα για τη χώρα. Παρακαλώ, για λόγους δικαιοσύνης αλλά και για να εξασφαλιστεί η όσο το δυνατόν πιο εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των Ειδικών Υπηρεσιών, να απαλειφθεί, στο άρθρο 59, παρ. 11, (Μεταβατικές διατάξεις) ο χρονικός περιορισμός της 4ετίας ως απαραίτητη συνθήκη για την μετάταξη όσων υπαλλήλων προέρχονται από τον στενό ή ευρύτερο δημόσιο τομέα.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 23:55 | Γιώργος Ψ.

    Η δυνατότητα των αποσπασμένων υπαλλήλων που ανήκουν στο δημόσιο ή ευρύτερο δημόσιο τομέα (Ν. 1256/1982 – ΦΕΚ 65 Α΄) για μετάταξη και παραμονή εντός των Υπηρεσιών του ΕΣΠΑ δεν θα πρέπει να εξαρτάται από το χρόνο που είναι αποσπασμένοι αλλά από τα προσόντα και την εμπειρία τους για τα οποία έχουν άλλωστε κριθεί από ειδική επιτροπή. Είναι αναγκαίο λοιπόν να απαλειφθεί από το άρθρο 59, παρ. 11 (μεταβατικές διατάξεις) ο χρονικός περιορισμός των 4 ετών. Ευχαριστώ

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 23:24 | Ν.Α.

    Προς χάριν δικαιοσύνης και αποτελεσματικότητας, να απαλειφθεί από το άρθρο 59, παρ. 11 (μεταβατικές διατάξεις) ο όρος της τετραετίας για τη δυνατότητα μετάταξης των αποσπασμένων σε Ε.Υ. υπαλλήλων του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα όπως αυτός έχει οριοθετηθεί από το Ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α΄). Η αποτελεσματικότητα των εργαζομένων δεν είναι δυνατό να αποτιμάται σε χρονικούς όρους πόσω μάλλον όταν οι Ειδικές Υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες και η ισχύουσα διαδικασία αποσπάσεων παρουσιάζει πολλές καθυστερήσεις και προβλήματα.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 20:42 | ΦΚ

    Αντιλαμβάνεστε απο τα σχόλια την αδικία που προκύπτει από τον αδικαιολόγητο χρονικό περιορισμό των 4 ετών που απαιτούνται για μετάταξη! Όλοι οι υπάλληλοι που εργαζόμαστε σκληρά για το ΕΣΠΑ θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα λάβετε σοβαρά υπόψη σας τα σχόλιά μας προς διόρθωση αυτού του λάθους!

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 19:28 | GP

    Οι Υπάλληλοι που υπηρετούν στις Διαχειριστικές Αρχές με απόσπαση από τον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα όπως αυτός οριοθετείται από το Ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α΄) έχουν ήδη κριθεί από Ειδικές Επιτροπές Αξιολόγησης για τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και διαθέτουν εξειδικευμένη εμπειρία στη διαχείριση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ. Παρακαλώ, λαμβάνοντας υπόψη την συχνά πολύ δύσκολη διαδικασία της απόσπασης και την αναγκαιότητα της στελέχωσης των Ειδικών Υπηρεσιών από υπαλλήλους με ειδικά προσόντα που δεν έρχονται και φεύγουν ανάλογα με την εκάστοτε διαδικασία, να καταργηθεί στο άρθρο 59, παρ. 11 (μεταβατικές διατάξεις), η φράση «τουλάχιστον για τέσσερα έτη» ούτως ώστε να μπορούν ακόμη και οι Υπάλληλοι που δεν έχουν κλείσει την τετραετία να μεταταγούν σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 17:48 | Κ.Τ.

    Στο άρθρο 59 παρ. 11 (μεταβατικές διατάξεις), τίθεται ως προαπαιτούμενο για την κατοχύρωση δικαιώματος μετάταξης για τους αποσπασμένους σε Ειδικές Υπηρεσίες Υπαλλήλους που προέρχονται από τον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα όπως αυτός οριοθετείται από το Ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α΄) η συμπλήρωση τετραετίας σε αυτές. Ωστόσο, η παραμονή των υπαλλήλων αυτών θα πρέπει να είναι συνάρτηση των γνώσεων και της εμπειρίας τους, για τα οποία και έχουν ήδη κριθεί και όχι η συμπλήρωση ενός αυθαίρετα ορισμένου χρονικού διαστήματος. Δεδομένης και της μεγάλης ανάγκης των Ειδικών Υπηρεσιών για εξειδικευμένο προσωπικό καθώς και της δυσκολίας με την οποία υπογράφονται οι αποσπάσεις ή οι παρατάσεις αυτών, παρακαλώ να απαλειφθεί ο συγκεκριμένος χρονικός περιορισμός για τους εν λόγω Υπαλλήλους.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 13:35 | Αντρέας

    Θα πρέπει να αποσαφηνισθεί ότι για τα στελέχη των Ειδικών Υπηρεσιών που υπηρετούν ήδη και διέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.3614/2007 υπάρχει αθροιστική αντιμετώπιση των διατάξεων των δύο νόμων αναφορικά με την προϋπηρεσία των στελεχών. Ειδικότερα, κατά την αξιολόγηση ενός στελέχους της διαχειριστικής, σε εφαρμογή των άρθρων 84 και 85 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ΝΠΔΔ, θα πρέπει να λογίζονται αναμφίβολα ως θητεία προϊσταμένου τμήματος, τόσο τα χρόνια της προϋπηρεσίας που διήνυσαν σε διαχειριστικές του ΕΣΠΑ 2007-2013, όσο και του ΕΣΠΑ 2014-2020. Σχετική διευκρίνιση θα μπορούσε να γίνει είτε στο άρθρο 59, παρ.10, τελευταίο εδάφιο, είτε στην παρ.14 του ιδίου, αναφορικά με τις διατάξεις του Ν.3614/2007 που διατηρούνται σε ισχύ.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 13:43 | Φωτεινή Δαλαβέρη

    ερωτήματα σχετικά με το 59 άρθρο:
    • Ο εποπτεύων την «Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ» Υπουργός προτείνει Προϊστάμενο της Επιτελικής Δομής;;
    • Ο εποπτεύων την «Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ» Γενικός Γραμματέας Υπουργείου προτείνει προϊστάμενους μονάδων;
    • Ποιος αποφασίζει «ότι απαιτείται ενίσχυση της στελέχωσης και πότε» για την «Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ» ;;

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 13:09 | Φωτεινή Δαλαβέρη

    «Άρθρο 59
    Μεταβατικές Διατάξεις
    1. ………………..
    4. Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και του αρμοδίου Υπουργού τοποθετείται στη θέση προϊσταμένου των επιτελικών δομών που μετονομάζονται ή συγχωνεύονται, ο προϊστάμενος της Ειδικής Υπηρεσίας, ο οποίος έχει τον περισσότερο χρόνο άσκησης καθηκόντων προϊστάμενου στις ειδικές υπηρεσίες που συγχωνεύονται.»

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 12:54 | Κώστας Κ.

    Να γίνει διαγραφή της φράσης «τουλάχιστον για τέσσερα έτη» από το άρθρο 59, παρ. 11 (μεταβατικές διατάξεις). Οι αποσπασμένοι Υπάλληλοι που προέρχονται από τον Δημόσιο και ευρύτερο Δημόσιο τομέα όπως αυτός οριοθετείται από το Ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α΄) έχουν ήδη περάσει από σχετική αξιολόγηση και η διαδικασία για την παράταση της απόσπασης είναι χρονοβόρα και με αμφίβολα αποτελέσματα. Πρέπει να δοθεί η ευκαιρία σε ανθρώπους που διαθέτουν την κατάλληλη εμπειρία και προσόντα να συνεχίσουν να εργάζονται στις Ειδικές Υπηρεσίες χωρίς να εξαρτάται αυτό από το αν έχουν κλείσει την πρώτη τετραετία σε αυτές ή υπολείπονται κάποιου διαστήματος.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 12:47 | MS

    Είναι απαραίτητο να απαλειφθεί η φράση «τουλάχιστον για τέσσερα έτη» από το άρθρο 59 παρ. 11 με το οποίο δίνεται η δυνατότητα σε όσους ανήκουν στο προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός είχε οριοθετηθεί από το ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α΄) να μεταταγούν σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας. Οι Υπάλληλοι που ήδη στελεχώνουν τις Διαχειριστικές Αρχές βάσει του ανωτέρω Νόμου έχουν όλοι κριθεί από Ειδικές Επιτροπές Αξιολόγησης κι ως εκ τούτου πρέπει να έχουν και όλοι το δικαίωμα υποβολής αίτησης για μετάταξη, ανεξαρτήτως της συμπλήρωσης τετραετίας.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 11:33 | Μαρία Κ.

    Οι αποσπασμένοι υπάλληλοι έχουν ήδη αξιολογηθεί από Ειδικές Επιτροπές και πέρα από το ότι διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα έχουν πλέον αποκτήσει και σημαντική εμπειρία. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η διαδικασία της απόσπασης είναι χρονοβόρα και με αμφίβολη έκβαση, πρέπει για την επίτευξη των στόχων του ΕΣΠΑ να διευκολυνθεί η παραμονή όλων των αποσπασμένων στις νέες δομές.
    Παρακαλώ να εξετάσετε την δυνατότητα απαλοιφής του χρονικού περιορισμού των τεσσάρων ετών από την παράγραφο 11, άρθρο 59 (Μεταβατικές διατάξεις), προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα και σε όσους αποσπασμένους δεν έχουν συμπληρώσει τέσσερα έτη να μεταταγούν.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 09:53 | Παπανικολάου Ελπίδα

    Στην παράγραφο 11, άρθρο 59 (Μεταβατικές διατάξεις) ορίζεται ότι «Το προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, (…) που ήταν αποσπασμένο τουλάχιστον για τέσσερα έτη κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στις ειδικές υπηρεσίες Υπουργείων ή Περιφερειών(…) και δεν ανήκει στη ΜΟΔ Α.Ε., μετατάσσεται υποχρεωτικά, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας.Η διάταξη αυτή δεν επιτρέπει σε υπαλλήλους που προέρχονται από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα,
    που είναι ήδη αποσπασμένοι σε ειδικές υπηρεσίες, αλλά υπηρετούν σε αυτές λιγότερο από τέσσερα έτη, να μεταταχθούν και να συνεχίζουν να εργάζονται στο ΕΣΠΑ. Αυτοί οι υπάλληλοι έχουν επιλεγεί από Ειδική Επιτροπή και έχουν ήδη κριθεί ότι διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα.
    Παρακαλώ να επαναδιατυπωθεί το σχετικό εδάφιο κατά τρόπον ώστε να επιτραπεί η μετάταξη και σε όσους δεν έχουν κλείσει τα 4 έτη μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 09:44 | MK

    Στο άρθρο 59, παράγραφο 11, είναι πιο σωστό και δίκαιο να διαγραφεί η φράση «τουλάχιστον για 4 έτη» προκειμένου να μπορέσουμε ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι που έχουμε ήδη αξιολογηθεί από ειδική επιτροπή για την υλοποίηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ , εφόσον το επιθυμούμε, να κάνουμε αίτηση για μετάταξη.
    Ευχαριστώ

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 09:58 | ΜΠΡΙΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    Στο άρθρο 59 παράγρ.14 είναι ανάγκη να διαγραφούν οι φράσεις «τουλάχιστον για 4 έτη» και «υποβάλλεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριών μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου», προκειμένου να μπορέσουμε ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι, εφόσον το επιθυμούμε, να κάνουμε αίτηση για μετάταξη.Ευχαριστώ

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 09:58 | Μαρία Γιατρομανωλάκη

    ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΝΩ :
    Στις Διαχειριστικές Αρχές υπηρετούν πολλοί υπάλληλοι που έχουν απόφαση απόσπασης για 4 έτη έχουν αξιολογηθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα του ν.3614/07, γνωρίζουν καλά το αντικείμενο αλλά ΔΕΝ έχουν υπηρετήσει για 4 έτη, ΟΜΩΣ προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια στην διαχείριση των προγραμμάτων. Στο άρθρο 59, παράγραφος 11, θεωρώ, όπως και πολλοί συνάδελφοι, ότι είναι δίκαιο να διαγραφούν οι φράσεις «τουλάχιστον για 4 έτη» και «υποβάλλεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριών μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου», προκειμένου να μπορέσουν ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι, εφόσον το επιθυμούν, να κάνουν αίτηση για μετάταξη.

  • 1 Δεκεμβρίου 2014, 08:57 | Μαρία Γιατρομανωλάκη

    Στις Διαχειριστικές Αρχές υπηρετούν πολλοί υπάλληλοι που έχουν απόφαση απόσπασης για 4 έτη έχουν αξιολογηθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα του ν.3614/07, γνωρίζουν καλά το αντικείμενο αλλά έχουν υπηρετήσει για 4 έτη, αλλά προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια στην διαχείριση των προγραμμάτων. Στο άρθρο 59, παράγραφος 11, θεωρώ, όπως και πολλοί συνάδελφοι, ότι είναι δίκαιο να διαγραφούν οι φράσεις «τουλάχιστον για 4 έτη» και «υποβάλλεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριών μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου», προκειμένου να μπορέσουν ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι, εφόσον το επιθυμούν, να κάνουν αίτηση για μετάταξη.

  • 30 Νοεμβρίου 2014, 22:14 | ΠΓ

    Δεν ειναι σαφες αν οι παρ.8,9 και 10 αφορουν και στους προισταμενους μοναδων.Οι παρατηρησεις μου για την υποβαθμισμενη αντιστοιχιση των θεσεων των προισταμενων που αναπτυξα σε σχολιο μου στο αρθρο 41 ισχυουν και στο εν λογω αρθρο.

  • 29 Νοεμβρίου 2014, 08:47 | Αργυριου

    Στην παράγραφο 11, άρθρο 59 (Μεταβατικές διατάξεις) ορίζεται ότι «Το προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, (…) που ήταν αποσπασμένο τουλάχιστον για τέσσερα έτη κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στις ειδικές υπηρεσίες Υπουργείων ή Περιφερειών(…) και δεν ανήκει στη ΜΟΔ Α.Ε., μετατάσσεται υποχρεωτικά, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας.

    Η διάταξη αυτή δεν επιτρέπει σε υπαλλήλους που προέρχονται από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα,
    που είναι ήδη αποσπασμένοι σε ειδικές υπηρεσίες, αλλά υπηρετούν σε αυτές λιγότερο από τέσσερα έτη,
    να μεταταχθούν και να συνεχίζουν να εργάζονται στο ΕΣΠΑ.

    Αυτοί οι υπάλληλοι έχουν επιλεγεί από Ειδική Επιτροπή και έχουν ήδη κριθεί ότι διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα.
    Παρακαλώ να επιτραπεί η μετάταξη και σε όσους δεν έχουν κλείσει τα 4 έτη.

  • 28 Νοεμβρίου 2014, 18:04 | ΠΚ

    Πρέπει να γίνει αναθεώρηση του χρονικού περιορισμού των 4 ετών στην παράγραφο 11 του άρθρου 59. Μέχρι και ο δημοσιουπαλληλικός κώδικας θέτει την 2ετία ως δοκιμαστική περίοδο. Το όριο της 2ετίας είχε τεθεί και στον προηγούμενο νόμο του ΕΣΠΑ. Είναι σαν να διώχνετε σημαντικά και αξιόλογα στελέχη που παλεύουν καθημερινά για την επίτευξη των στόχων του ΕΣΠΑ, λαμβάνοντας υπόψη τη δύσκολη διαδικασία των αποσπάσεων.

  • 28 Νοεμβρίου 2014, 17:27 | MN

    Παρακαλώ να γίνει διαγραφή της φράσης «τουλάχιστον για τέσσερα έτη» από το άρθρο 59 – Μεταβατικές διατάξεις και συγκεκριμένα της παραγράφου 11 στο σημείο που αναφέρει: «…που ήταν αποσπασμένο τουλάχιστον για τέσσερα έτη κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου…»
    Είναι άδικο για αυτούς που δεν έχουν κλείσει 4ετία. Δεν έχει καμία σχέση με αξιολόγηση μόνο ο χρόνος παραμονής.

  • 28 Νοεμβρίου 2014, 12:07 | Γαλάνη Αναστασία

    Στο άρθρο 59, παράγραφο 11, είναι απαραίτητο και δίκαιο να διαγραφούν οι φράσεις «τουλάχιστον για 4 έτη» και «υποβάλλεται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριών μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου», προκειμένου να μπορέσουμε ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι, εφόσον το επιθυμούμε, να κάνουμε αίτηση για μετάταξη.

    Ευχαριστώ

  • 28 Νοεμβρίου 2014, 09:37 | Πασχάλης Θρήσκος

    Στο άρθρο 59 και ειδικότερα στη παράγραφο 11 αναφέρεται ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη μετάταξη προσωπικού του Δημοσίου ή ευρήτερου Δημοσίου Τομέα να είναι η συμπλήρωση τουλάχιστον τεσσάρων ετών στις Ειδικές Υπηρεσίες του Υπουργείου ή της Περιφέρειας.

    Υπάρχουν εργαζόμενοι στις Ειδικές Υπηρεσίες οι οποίοι δεν έχουν συμπληρώσει την απαραίτητη τετραετία είτε γιατί υπολείπεται 1 μήνας, είτε γιατί υπολείπονται μερικοί μήνες. Οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι, δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν χρήση της συγκεκριμένης διάταξης. Επιπλέον με την λήξη της απόσπασής τους, θα πρέπει να υποβάλουν εκ νέου αίτηση, όπου απαιτείται η έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης. Αυτό σημαίνει ότι παρόλου που η Ειδική Υπηρεσία χρειάζεται πραγματικά το συγκεκριμένο υπάλληλο, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας να έχει υπογράψει το έγγραφο της παράτασης της απόσπασης, ο Υπουργός του Φορέα απόσπασης τελικά να μην εγκρίνει την εν λόγω παράταση !!

    Κρίνεται λοιπόν αναγκαία η αλλαγή της διατύπωσης του συγκεκριμένου εδαφίου και η απαλοιφή του χρονικού περιορισμού για να μπορέσουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι του ΕΣΠΑ που είναι αποσπασμένοι από Δημόσιο ή το ευρύτερο Δημόσιο, εφόσον βέβαια το επιθυμούν, να παραμείνουν εντός ΕΣΠΑ. Κάθε υπάλληλος Ειδικής Υπηρεσίας έχει επιλεγεί και κριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 3614/2007 παρ 18, και δεν θα πρέπει να αποτιμάται η συνεισφορά του με μόνο μέτρο τις ημέρεςται αποκλειστικά .Στο άρθρο 59 που αναφέρονται στις μεταβατικές διατάξεις και ειδικότερα στη παράγραφο 11, όπου αναφέρονται οι προϋποθέσεις για μετάταξη προσωπικού του Δημοσίου ή ερήτερου Δημοσίου Τομέα,

  • 28 Νοεμβρίου 2014, 09:44 | Νίκος

    Στην παράγραφο 11, άρθρο 59 (Μεταβατικές διατάξεις) ορίζεται ότι «Το προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, (…) που ήταν αποσπασμένο τουλάχιστον για τέσσερα έτη κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στις ειδικές υπηρεσίες Υπουργείων ή Περιφερειών(…) και δεν ανήκει στη ΜΟΔ Α.Ε., μετατάσσεται υποχρεωτικά, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας.

    Η διάταξη αυτή δεν επιτρέπει σε υπαλλήλους που προέρχονται από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα,
    που είναι ήδη αποσπασμένοι σε ειδικές υπηρεσίες, αλλά υπηρετούν σε αυτές λιγότερο από τέσσερα έτη,
    να μεταταχθούν και να συνεχίζουν να εργάζονται στο ΕΣΠΑ.

    Αυτοί οι υπάλληλοι έχουν επιλεγεί από Ειδική Επιτροπή και έχουν ήδη κριθεί ότι διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα.
    Παρακαλώ να επιτραπεί η μετάταξη και σε όσους δεν έχουν κλείσει τα 4 έτη.

  • 28 Νοεμβρίου 2014, 01:35 | ΒΣ

    Στην παρ. 11 του άρθρου 59

    1) να απαλοιφθεί ο περιορισμός για 4 έτη υπηρεσίας με απόσπαση σε ΕΥΔ προκειμένου να μπορεί να μεταταχθεί ο υπάλληλος του ευρύτερου δημοσίου με αίτησή του στην Ειδική Υπηρεσία, ειδικά όταν αυτός έχει αξιολογηθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα του ν.3614/07 για την απόσπαση αυτή.

    2) να προστεθεί στην ίδια παράγραφο «κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης περί μετατάξεων…» ώστε να δίδεται η δυνατότητα για τη συγκεκριμένη μετάταξη και σε υπαλλήλους που έχουν κάνει μετάταξη λιγότερο από 5 έτη πριν τη δημοσίευση του νόμου.

  • 28 Νοεμβρίου 2014, 00:29 | CS

    ΑΡΘΡΟ 59 παρ. 5,
    Να ορίζεται επακριβώς αν τα οριζόμενα στην παράγραφο αφορούν όλες ανεξαιρέτως τις Ειδικές Υπηρεσίες.

    Για την επιλογή των Προισταμένων τμημάτων, να λαμβάνονται υπόψιν, πέραν του χρόνου άσκησης καθηκόντων Προισταμένου, τα ακόλουθα :
    – Κατοχή αναγνωρισμένου τίτλου σπουδών, συναφούς με τη θέση
    – Κατοχή Μεταπτυχιακού ή Διδακτορικού τίτλου, συναφών με τη θέση
    – Γνώση ξένης Γλώσσας
    – Περίπτωση υπαλλήλου που προστατεύεται από τις διατάξεις του ν. 2643/98

  • 27 Νοεμβρίου 2014, 20:51 | Μάρκος Βελ

    Στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου αναφέρεται: «Το σύνολο του προσωπικού του άρθρου 36, που υπηρετεί στις Ειδικές Υπηρεσίες κατά τη δημοσίευση του παρόντος, αποσπάται αυτοδίκαια στις αντίστοιχες Ειδικές Υπηρεσίες της ΕΑΣ, στην Αρχή Πιστοποίησης και στις νέες Ειδικές Υπηρεσίες που προκύπτουν είτε με μετονομασία είτε από συγχώνευση». Δε γίνεται καθόλου μνεία για το προσωπικό που τώρα υπηρετεί σε ΕΥ Συντονισμού και Εφαρμογής, οι οποίες μετατρέπονται σε Επιτελικές Δομές, ενώ υπάρχει ειδική μνεία για τους αντίστοιχους προϊστάμενους μονάδων και υπηρεσιών (παράγραφος 4, άρθρο 59), οι οποίοι αποσπούνται αυτοδίκαια στις επιτελικές δομές.
    Πρόκειται για εσκεμμένη διατύπωση ή για λάθος εκ παραδρομής; Παρακαλώ να επαναδιατυπωθεί η παράγραφος 1 του άρθρου 59 και να συμπεριλάβει όλους τους εργαζόμενους στις ΕΥΣΕΔ κλπ που μετονομάζονται ή μετατρέπονται σε επιτελικές δομές.

  • 27 Νοεμβρίου 2014, 18:47 | KON_LIK

    Σύμφωνα με την παραγρ. 11 του άρθρου 59 «Το προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα …… μετατάσσεται υποχρεωτικά, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση …..».

    Σε περίπτωση που αποσπασμένος υπάλληλος του δημοσίου δεν επιθυμεί την μετάταξή του και δεν κάνει αίτηση, αλλά προτιμά να παραμήνει οργανικά στην υπηρεσία προέλευσης και να εργάζεται ως αποσπαμένος σε Διαχειριστική Αρχή, τι προβλέπεται απο το Σχέδιο Νόμου;
    Συνέχιση της εργασιακής κατάστασης με περαιτέρω ανανεώσεις των αποσπάσεων ή διακοπή της απόσπασης και επιστροφή στην οργανική θέση;

  • 27 Νοεμβρίου 2014, 12:21 | Ιωάννα Κατραντζή

    Στην παράγραφο 11, άρθρο 59 (Μεταβατικές διατάξεις) ορίζεται ότι «Το προσωπικό του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, (…) που ήταν αποσπασμένο τουλάχιστον για τέσσερα έτη κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στις ειδικές υπηρεσίες Υπουργείων ή Περιφερειών(…) και δεν ανήκει στη ΜΟΔ Α.Ε., μετατάσσεται υποχρεωτικά, κατόπιν αιτήσεώς του, σε κενή οργανική ή προσωποπαγή θέση κλάδου ή ειδικότητας του εποπτεύοντος Υπουργείου ή της Περιφέρειας, κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων, με την ίδια σχέση εργασίας.

    Η διάταξη αυτή δεν επιτρέπει σε δημοσίους υπαλλήλους που είναι ήδη αποσπασμένοι σε ειδικές υπηρεσίες, αλλά υπηρετούν σε αυτές λιγότερο από τέσσερα έτη, να μεταταχθούν και να συνεχίζουν να εργάζονται στο ΕΣΠΑ. Τονίζεται ότι οι εργαζόμενοι αυτοί αποσπάστηκαν ακολουθώντας τις νόμιμες διαδικασίες, έχουν επιλεγεί από Ειδική Επιτροπή και έχουν ήδη κριθεί ότι διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα (που είναι σε κάποιες περιπτώσεις εξειδικευμένα) να υπηρετήσουν στην συγκεκριμένη θέση στην οποία έχουν αποσπαστεί.

    Παρακαλώ να απαλειφθεί ο χρονικός περιορισμός από τη συγκεκριμένη παράγραφο για να έχουν δυνατότητα όλοι όσοι έχουν εργαστεί στο ΕΣΠΑ να συνεχίσουν να εργάζονται σε αυτό.

  • 27 Νοεμβρίου 2014, 12:01 | Μανώλης Ρηνάκης

    Στο άρθρο 59, παράγραφος 11 να γίνει τροποποίηση με διαγραφή της φράσης «τουλάχιστον για τέσσερα έτη», διότι οι υπάλληλοι που έχουμε αποσπαστεί στις ειδικές υπηρεσίες και δεν έχουμε συμπληρώσει ακόμη τα 4 έτη πραγματικής υπηρεσίας της απόσπασής μας, έχουμε ήδη αξιολογηθεί από ειδική επιτροπή για την συγκεκριμένη χρονική διάρκεια απόσπασης.

    Κρίνεται λοιπόν αναγκαία η αλλαγή της διατύπωσης του συγκεκριμένου εδαφίου και η απαλοιφή του χρονικού περιορισμού για να μπορέσουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι του ΕΣΠΑ, εφόσον βέβαια το επιθυμούν, να παραμείνουν εντός ΕΣΠΑ.

    Ευχαριστώ.

  • 27 Νοεμβρίου 2014, 11:42 | Ευφροσύνη Τραχανίδου

    Θα ήταν καλό να διευκρινιστεί-τροποποιηθεί η πρόταση του Άρθρου 59 – Μεταβατικές διατάξεις και συγκεκριμένα της παραγράφου 11 στο σημείο που αναφέρει: «…που ήταν αποσπασμένο τουλάχιστον για τέσσερα έτη κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου…». Δεν γίνεται σαφές εαν ο υπάλληλος πρέπει να έχει συμπληρώσει 4 έτη πραγματικής υπηρεσίας αποσπασμένος ή εαν πρέπει να είναι αποσπασμένος με 4ετή απόσπαση χωρίς απαραίτητα να έχει διανύσει όλο το χρονικό διάστημα αυτής.

    Το αναφέρω αυτό γιατί είμαστε αρκετοί συνάδελφοι που θέλουμε να κάνουμε αίτηση για μετάταξη και διανύουμε την πρώτη μας 4ετή απόσπαση στην υπηρεσία μας, αλλά ακόμη δεν έχουμε συμπληρώσει τα 4 χρόνια υπηρεσίας.

    Θεωρώ λοιπόν άδικο για την δική μας περίπτωση, το να εξαιρεθούμε απο την διαδικασία λόγω αυτής της ασαφούς διατύπωσης. Εκ μέρους όλων μας παρακαλώ να γίνει διαγραφή της φράσης «τουλάχιστον για τέσσερα έτη».

    Ευχαριστώ.