Άρθρο 14 Μεταβατικές διατάξεις

1. Οι άδειες κυκλοφορίας Φ.Δ.Χ. που έχουν εκδοθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, συνεχίζουν να ισχύουν με τους όρους έκδοσής τους για χρονικό διάστημα πέντε (5) ετών από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου. Μετά την παρέλευση του χρόνου αυτού, σε περίπτωση μεταβίβασης, οι νέοι κάτοχοί τους υποχρεούνται να αντικαταστήσουν τα οχήματά τους με άλλα νεώτερης τεχνολογίας που εμπίπτουν τουλάχιστον στην κατηγορία εκπομπών EURO IV.

2. Μεταφορικές εταιρείες που λειτουργούν πριν την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου δεν θίγονται ως προς την οργάνωση και λειτουργία τους των εταιρειών από τις διατάξεις του παρόντος νόμου.

3. Προεδρικά διατάγματα και υπουργικές διατάξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση του ν. 383/76 (ΦΕΚ Α’ 182) και δεν αντίκειται στις διατάξεις του παρόντος νόμου εξακολουθούν να ισχύουν.

4. Η υπ’αριθμ. Κ/24241/2045/12-5-2008 (ΦΕΚ Β’ 856) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Μεταφορών και Επικοινωνιών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, εξακολουθεί να ισχύει έως την τροποποίηση ή ανάκλησή της με απόφαση που εκδίδεται σύμφωνα με το άρθρο 11 εδάφιο β του παρόντος νόμου.

  • 3 Μαΐου 2010, 16:36 | ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΑΠΑΜΗΤΡΟΣ

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
    Θα ήθελα να θέσω υπ’ οψη σας το εξής θέμα προς αποκατάσταση της δικαιοσύνης.
    Υπάρχουν 100-150 αυτοκίνητα Φ.Δ.Χ.,σ όλη τη χώρα των οποίων οι άδειες έχουν ανακληθεί ως παράνομες και βρίσκονται σε εκρεμμότητα, παρ’ότι οι ιδιοκτήτες τους ουδεμία ευθύνη φέρουν, για την έκδοση των ανωτέρω αδειών, εμπιστευόμενοι τη διοίκηση και το Ελληνικό Κράτος,
    και σήμερα βρίσκονται σε δεινή θέση χωρίς να μπορούν να βρούν το δίκαιό τους.
    Όπως εισηγήθηκαν ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Κεφαλογιάννης και ο κ. Ροντούλης βουλευτής του ΛΑΟΣ, στη συζήτηση της 20/4/2010 στη Βουλή, σχετικά με το «άνοιγμα των υπηρεσιών», δώστε ένα τέλος στην ταλαιπωρία αυτών των ανθρώπων που έχουν αιμορραγήσει οικονομικά χωρίς να ευθύνονται.
    Στην ανωτέρω κατηγορία ανήκει και η περίπτωσή μου, που εδώ και 8 χρόνια ταλαιπωρούμαι με δικαστικούς αγώνες για να βρω το δίκιο μου,
    φθάνοντας μέχρι το Συμβούλιο της Επικρατείας, με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Δώστε μια λύση, και αποκαταστήσετε το δίκαιό μας, διότι το μόνο μας παράπτωμα ήταν να εμπιστευθούμε την Ελληνική Πολιτεία.

  • Εμείς έπειτα από ώριμη σκέψη.
    καί μετά τα νεοαναγγελθέντα μέτρα της κυβέρνησης.
    έν όψη δέ καί της συνέχισης της ύφεσης.
    Επαναδιατυπώνουμε τήν άποψη σχετικά μέ το 6ον σχόλιο μας,στο σημείο
    γιά τίς υπάρχουσες άδειες επικινδύνων υγρών,
    συμφωνούμε να μήν καταβληθή εισφορά σε καμία άδεια από τις υπάρχουσες.
    να γίνη δέ κατηγορία: (ειδική μεταφορά επικινδύνων υγρών)
    πού να περιλαμβάνει όλες τις άδειες επικινδύνων υγρών,παλιές και νέες.

  • 3 Μαΐου 2010, 07:41 | Τοπακας Ιωαννης

    ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΩΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΕΣ ΕΠΕ? ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ Η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΜΕ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΧΩΡΟΥΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ), ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ? ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΧΩΡΙΣΟΥΝ ΣΕ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ? ΑΝ ΝΑΙ, ΜΕ ΠΟΙΟΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ?

  • Εμείς συμφωνούμε με τήν άποψη του κου πετρακάκη καί προτείνουμε:
    να γίνη μία ειδική κατηγορία (ειδική μεταφορά επικινδύνων υγρών).
    Να μετατραπούν όλλες οι προγενέστερες άδειες σέ αυτήν τήν κατηγορία.

    και γιά τίς άδειες υγρών καυσίμων να μή καταβληθή εισφορά.
    γιά τις υπόλοιπες όμως άδειες να καταβληθή έφ άπαξ εισφορά
    30000. ευρώ.

  • 29 Απριλίου 2010, 11:26 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΠΕΤΡΑΚΑΚΙΣ

    προτεινόμενη προσθήκη παραγράφου 5

    5. Άδειες κυκλοφορίας ΦΔΧ μεταφοράς επικινδύνων εμπορευμάτων που είχαν χορηγηθεί με προγενέστερες διατάξεις μπορούν να μετατραπούν σε άδειες κυκλοφορίας ΦΔΧ κατηγορίας ειδικής μεταφοράς επικινδύνων εμπορευμάτων, χωρίς καταβολή εφάπαξ εισφοράς για τα ΦΔΧ που είχαν δικαίωμα μεταφοράς πετρελαιοειδών και με εφάπαξ καταβολή ποσού τριάντα χιλιάδες (30.000 ) ευρώ για όλες τις άλλες περιπτώσεις.

  • Η δυνατότητα ανάκλησης της Υπουργικής Αποφάσεως για τα κόμιστρα της παραγράφου 4 θα πρέπει να απαλειφθεί κατά τα ως άνω προεκτεθέντα.

  • 26 Απριλίου 2010, 07:31 | ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ,ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΗΝ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΩΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ,,ΕΞΑΛΕΙΨΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΞΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΠΡΑΒΟ,ΜΗΝ ΖΗΤΑΤΑΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΛΑΔΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ(ΕΣΟΔΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ,ΦΟΡΟΙ,ΠΑΡΑΒΟΛΑ Κ.Α.)ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΩΤΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!

  • 25 Απριλίου 2010, 19:17 | Γιάννης Π.

    Δηλαδή σε πέντε χρόνια όλα τα ΦΔΧ θα είναι EURO IV τουλάχιστον, χάριν του περιβάλλοντος (ή μήπως και των εισαγωγέων και των ξένων αυτοκινητοβιομηχάνων); Είναι καιρός για τέτοια σε περίοδο μάλιστα οικονομικής κρίσης;

  • 24 Απριλίου 2010, 18:29 | ΑΝΤΩΝΗΣ ΧΟΤΖΟΓΛΟΥ

    Θα υπαρξουν καποια κινητρα για αντικατασταση των φορτηγων ΔΧ με νεα EURO 4-5 για τους παλιους κατοχους αδειων?