1. Για τις επιχειρήσεις της παρ. 1 του άρθρου 2, οι οποίες έχουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο, εφαρμόζονται τα άρθρα 2 και 3, τηρουμένων των λοιπών προϋποθέσεων, για το ποσό της ζημίας το οποίο δεν καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
2. Για την εφαρμογή του άρθρου 3 απαιτείται η ολοκλήρωση της διαδικασίας προσδιορισμού του ποσού της ζημιάς που καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Αρχική Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής ΠολιτικήςΆρθρο 5 Επιχορήγηση ασφαλισμένων επιχειρήσεων
Άρθρο 5 Επιχορήγηση ασφαλισμένων επιχειρήσεων
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α Πλαίσιο κρατικής αρωγής προς επιχειρήσεις από φυσικές καταστροφές Άρθρο 1 Σκοπός
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 2 Επιχορήγηση επιχειρήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 Προκαταβολή επιχορήγησης επιχειρήσεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 4 Επιχορήγηση αγροτικών εκμεταλλεύσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 5 Επιχορήγηση ασφαλισμένων επιχειρήσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 6 Ενίσχυση πρώτης αρωγής σε επιχειρήσειςΆρθρο 6 Ενίσχυση πρώτης αρωγής σε επιχειρήσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 7 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α΄Άρθρο 7 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α΄
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΡΟΣ Β΄ Οργανωτικές διατάξεις κρατικής αρωγής προς επιχειρήσεις και συντονισμός σχετικών θεμάτων Άρθρο 8 Εθνική Επιτροπή Κρατικής ΑρωγήςΜΕΡΟΣ Β΄ Οργανωτικές διατάξεις κρατικής αρωγής προς επιχειρήσεις και συντονισμός σχετικών θεμάτων Άρθρο 8 Εθνική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 9 Ταμείο Κρατικής ΑρωγήςΆρθρο 9 Ταμείο Κρατικής Αρωγής
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 10 Εθνικό μητρώο στελεχών επιτροπών κρατικής αρωγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 Περιφερειακός συντονιστής κρατικής αρωγήςΆρθρο 11 Περιφερειακός συντονιστής κρατικής αρωγής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12 Επιτροπές κρατικής αρωγής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 Αποζημίωση επιτροπών και κάλυψη δαπανών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 Ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατικής αρωγήςΆρθρο 14 Ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατικής αρωγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 Σύσταση Διεύθυνσης Κρατικής ΑρωγήςΆρθρο 15 Σύσταση Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 Στελέχωση της Διεύθυνσης Κρατικής ΑρωγήςΆρθρο 16 Στελέχωση της Διεύθυνσης Κρατικής Αρωγής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 ΈλεγχοςΆρθρο 17 Έλεγχος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β΄Άρθρο 18 Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β΄
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Γ΄ Τελικές διατάξεις Άρθρο 19 Αποκατάσταση ζημιών – Τροποποίηση άρθρου 10 του ν. 2576/1998
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 20 Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 21 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 22 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Φεβρουαρίου 2021, 23:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Μαρτίου 2021, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
2 Σχόλια 37 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 27856 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
- Ενσωμάτωση Οδηγίας 2014_56_ΕΕ για τους υποχρεωτικούς ελέγχους των ετήσιων και των ενοποιημένων λογαριασμών και του Κανονισμού 537_2014
- Ενίσχυση της καταπολέμησης της παράνομης εμπορίας καπνού και βιομηχανοποιημένων καπνών - Ίδρυση Συντονιστικού Κέντρου για την Καταπολέμηση του Λαθρεμπορίου
- Ενσωμάτωση οδηγίας 2014_17_ΕΕ και τροποποίηση των οδηγιών 2008_48_ΕΚ και 2013_36_EE
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
- «Περιστολή του λαθρεμπορίου – Κύρωση του Πρωτοκόλλου για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου καπνού»
- Τροποποίηση του ν.4557/2018 (Α΄139) για την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/843
- Κώδικας Διευθέτησης Οφειλών και Παροχής Δεύτερης Ευκαιρίας
- Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία
- ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΓΟΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/828 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ»
- Χορήγηση Μικροχρηματοδοτήσεων
- Ρυθμίσεις για την αγορά διαδικτυακών παιγνίων- Τροποποίηση του ν. 4002/2011
- ΠΕΡΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (ΟΕΕ) ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
- Εναρμόνιση της νομοθεσίας με την Οδηγία 2016/97 /ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ης Ιανουαρίου 2016 σχετικά με τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων.
- Αδειοδότηση και Λειτουργία Επιχειρήσεων Καζίνο και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2015/2366
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΕ 909_2014
- Aγορές χρηματοπιστωτικών μέσων, τροποποίηση της Οδηγίας 2002/92/ΕΚ και της Οδηγίας 2011/61/ΕΕ» (ΕΕ L 173/12.6.2014) και σχετικές εθνικές διατάξεις.
- Εναρμόνιση της νομοθεσίας με την Οδηγία 2014/92/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 2014
Το νομοσχέδιο δεν δίνει κίνητρα για ασφάλιση της οικονομικής δραστηριότητας. Θα μπορούσαν να προβλεφθούν κίνητρα, όπως για παράδειγμα η κατά προτεραιότητα αποζημίωση των ασφαλισμένων, η μη καταγραφή των ζημιών από το κράτος παρά μόνον από την ασφαλιστική, με κάποιες ασφαλιστικές δικλίδες για την ορθή καταγραφή (αυτό θα γλύτωνε και χρόνο και χρήμα στις υπηρεσίες κλπ). Εν ευθέτω χρόνω, μία υποχρεωτική ελάχιστη ασφάλιση προκειμένου το κράτος να καλύπτει τυχόν υπόλοιπο. Εδώ μιλάμε για νόμιμες επιχειρήσεις, άρα το επιχείρημα περί παράνομης εγκατάστασης που δεν ελέγχθηκε, άρα εκ των υστέρων το κράτος δεν μπορεί επιπλέον να «τιμωρεί» τον επιχειρηματία με το να ην χορηγεί αποζημίωση, είναι αδύναμο (κάτι τέτοιο ισχύει πχ. για κατοικίες σε ρέματα κλπ)
Καθώς οι ασφαλιστικές εταιρείες ασφαλίζουν την πραγματική αξία κάθε ασφαλιζόμενου αντικειμένου, για να μην υπάρχει περίπτωση υπασφάλισης, το παρόν νομοσχέδιο περιορίζεται στην καταβολή αποζημίωσης μόνο για τις τυχόν απαλλαγές που υπάρχουν στα ασφαλιστήρια. Συνεπώς θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για κάλυψη συγκεκριμένων ποσοστών απαλλαγών, γιατί αλλιώς κάποιες εταιρείες θα παρουσιάσουν προγράμματα με πολύ μεγάλες απαλλαγές (ώστε να έχουν ελκυστικό τιμολόγιο αλλά και σημαντικά μειωμένες αποζημιώσεις) και τότε η επιβάρυνση του δημοσίου θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη από ότι υπολογίζεται.