Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Οι αποδοχές που καταβάλλονται στους προσλαμβανομένους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς υπολογίζονται με το γινόμενο των μηνιαίων αποδοχών του εισαγωγικού κλιμακίου με το κλάσμα που έχει αριθμητή τις δεδουλευμένες ώρες και παρανομαστή τις ώρες του πρωτοδιόριστου του κλάδου τους. Η προϋπηρεσία αυτών υπολογίζεται με την αναγωγή του συνόλου των δεδουλευμένων ωρών σε έτη, μήνες, ημέρες.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι ανωτέρω πίνακες συντάσσονται σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οι εκπαιδευτικοί στους τελικούς πίνακες.

3. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ συντάσσεται ένας πίνακας υποψηφίων εκπαιδευτικών ΕΑΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Στον πίνακα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕ προηγούνται οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με την ημερομηνία κτήσης πτυχίου και την προϋπηρεσία. Σε περίπτωση ισοψηφίας λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του πτυχίου. Εν συνεχεία ακολουθούν οι ΠΕ60.50 και οι ΠΕ70.50 κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
Επίσης, οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50». κατατάσσονται με τα ίδια παρακάτω κριτήρια.

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μια (1) μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.
β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΑΕ, έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τρεις (3) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι δευτέρου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, δύο (2) μονάδα
ε) είναι κάτοχοι δευτέρου τίτλου σπουδών στην ΕΑΕ, διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από το πρώτο, μιάμιση (1,5) μονάδα
στ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΑΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου τρεις (3) μονάδες
ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια μιάμιση (1,5) μονάδα.
η) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ μία (1) μονάδα.

Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην ΕΑΕ πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
1) να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
2) η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ,
3) τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ,
4) τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΑΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
5) τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ, ενώ το υπόλοιπο 30% των μαθημάτων να διδάσκεται από αναγνωρισμένου κύρους επιστήμονες με ειδικά προσόντα και σχετικό δημοσιευμένο έργο ή από ή ειδικούς εκπαιδευτές (π.χ. πληροφορικοί Υποστηρικτικών Τεχνολογιών ΑμεΑ, δάσκαλοι κινητικότητας για τυφλούς…). Το ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων.
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΑΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα.
Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες .
Υπολογίζεται το σύνολο της προϋπηρεσίας σε μήνες πολλαπλασιαζόμενο επί 0,20
Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.

iii) Κοινωνικά κριτήρια
− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες
− Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010: δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε μονάδες (5) για το τρίτο τέκνο.
− Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν δυο (2) μονάδες.

Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.

4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ70.50 δασκάλων ΕΑΕ προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα, οι οποίοι: α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους και ΠΕ61 και ΠΕ60.50 Νηπιαγωγών ΕΑΕ, αντίστοιχα.

5. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

6. Οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου

  • 22 Απριλίου 2014, 12:25 | ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

    Υπαρχουν και αυτοι που δεν εχουν ομως…θα περιοριστω σε αυτο.

  • 22 Απριλίου 2014, 12:20 | souzana siapka

    Για ποιο λόγο κ. Περιβολάκη Ναυσικά να επανεξεταστούν οι εκπαιδευτικοί του πίνακα Α? Κάποιοι έχουν αναπηρία επ’ αοριστον και δεν χρειάζεται να ξαναπεράσουν απο τα ΚΕΠΑ!

  • 22 Απριλίου 2014, 12:14 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Απάντηση προς τον αγαπητό συνάδελφο Γρηγόρη:

    Αν παρατηρήσετε τα γραφόμενα και τις προτάσεις σας, θα διαπιστώσετε και εσείς ο ίδιος ότι αυτοαναιρειστε. Όπως πολυ σωστά είπατε, στις υπόλοιπες χώρες τις Ε.Ε στο χώρο της ειδικής αγωγής δουλεύουν δάσκαλοι με μεταπτυχιακό στην Ε.Α, επειδή ακριβώς δεν υπάρχει αυτόνομη σχολή ειδικής αγωγής. Από τη στιγμή όμως που στην Ελλάδα, καλώς ή κακώς, προσφέρονται οι αντίστοιχες προπτυχιακές σπουδές, οι οποίες μάλιστα είναι πολύ υψηλού επιπέδου, κάτι για το οποίο θα πρέπει να είμαστε περήφανοι και όχι να το καταγγέλουμε ως παγκόσμια πρωτοτυπία, τότε είναι φυσικό και επόμενο να προηγούνται οι απόφοιτοι αυτών των τμημάτων, σε σχέση με τους έχοντες ένα μεταπτυχιακό ενός ή δυο χρόνων. Αυτό πολύ απλά συμβαίνει γιατί η εξειδίκευση και οι γνώσεις που λαμβάνουν οι φοιτητές στα 4 αυτά χρόνια, πολυ απλά δε μπορεί να συγκριθεί με τον μονοψήφιο συνήθως αριθμό εισαγωγικών μαθημάτων στην Ε.Α, που διδάσκονται οι φοιτητές στα πλαίσια ενός μεταπτυχιακού. Όσο για το καταστατικό της σχολής, δεν αναφέρεται πουθενά η παράλληλη στήριξη, γιατί πολυ απλά όταν ιδρύθηκε το τμήμα δεν υπήρχε αυτός ο θεσμός. Φυσικά, ούτε στο καταστατικό των παιδαγωγικών τμημάτων αναφέρεται πουθενά ότι μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις στην παράλληλη στήριξη, εφόσον πραγματοποιήσουν μεταπτυχιακο στην Ε.Α, οπότε ας μην παίζουμε με τις λέξεις. Και μιας και ο ίδιος θίξατε το θεμα, τι έχετε να πείτε για τις περιπτώσεις των συναδέλφων που δουλεύουν στην παράλληλη στήριξη, χωρις την παραμικρή εξειδίκευση στην Ε.Α, βάζοντας απλά το μαγικό κουτακι;; Αυτοί δε σας ενόχλησαν τόσα χρόνια, αλλα οι απόφοιτοι του Βολου-Μακεδονίας ναι.
    Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, με τον εκφοβισμό και τις απειλές δεν πρόκειται να κερδίσετε τίποτα, γιατί πολύ απλά πρόκειται να εφαρμοστεί ο,τι ακριβώς ισχύει και στους υπόλοιπους κλάδους, κατι που μόνο άδικο και παράνομο δεν είναι. Από τη στιγμή που προσφέρονται προπτυχιακές σπουδές και μάλιστα υψηλού επιπέδου στη χώρα μας, τότε το δίκαιο είναι να έχουμε την ίδια αντιμετώπιση όπως και όλοι οι άλλοι κλάδοι. Το έχω ξαναγράψει, αλλα ας το πω άλλη μια φορά: Όπως ένας ειδικός παιδαγωγός με μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής δε μπορεί να γίνει δάσκαλος ή ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακο στη διδακτική των μαθηματικών δε μπορεί να γίνει μαθηματικός, έτσι και ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακό στην Ε.Α δεν είναι δυνατό να προηγείται έναντι των ειδικών παιδαγωγών. Δεν είναι δυνατό να λειτουργούμε με δυο μέτρα και δυο σταθμά σε αυτή τη χώρα, οπότε πιστέψτε με δεν πρόκειται να πετύχετε κατι με τις πρόσφυγες στο ΣΤΕ.

  • 22 Απριλίου 2014, 11:43 | ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

    Να γινει επανεξεταση των ατομων που βρισκονται στον πινακα α.Να δωθουν εκ νεου πιστοποιησεις μεσω κεπα.

  • 22 Απριλίου 2014, 11:24 | Ρένα

    Είμαι άτομο με αναπηρία άνω του 80% και του χρόνου προφανώς δεν θα έχω δουλειά με την κατάργηση του πίνακα Α’. Με αυτή τη κίνηση εμποδίζετε την ενσωμάτωση των ατόμων με αναπηρία στην εργασία και ακόμα χειρότερα τα στέλνετε σε μακρινά μέρη πέρα απο τον τόπο διαμονής τους, όπου πιθανόν να μην έχουν την κατάλληλη υποστήριξη της οικογένειάς τους. Ειδικά με αυτή τη κρίση που όχι μόνο δεν βοηθάτε καθόλου, μας παίρνετε και την τελευταία ευκαιρία για εργασία. Ο πίνακας Α’ δεν θα πρέπει να καταργηθεί.

    Τέλος θέλω να προσθέσω πως η ΕΑΕ είναι ένας ιδανικός χώρος εργασίας που εξαλείφονται οι διακρίσεις εις βάρος των ΑμεΑ και δεν έχετε λάβει τα απαραίτητα μέτρα και την απαραίτητη εκπαίδευση του συνολικού κοινωνικού πληθυσμού -όσον αφορά την αποδοχή των ατόμων με αναπηρία-.. τουλάχιστον μπορείτε να μην μας εμποδίσετε αυτή την πρόσβαση.

  • 22 Απριλίου 2014, 10:53 | Βασιλική Δαμιανίδου

    Μοριοδότηση για όλους! Το άρθρο ειναι παράλογο να διαχωρίζει τους ΠΕ 61 ΚΑΙ ΠΕ 71 με τους ΠΕ 60.50 – ΠΕ 70.50.Πως είναι δυνατόν να απαξιώνονται χρόνο με τον χρόνο τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά και κάθε χρόνο να κατεβαίνουν θέσεις στον πίνακα οι κάτοχοι αυτών καθώς θα προστίθενται εκπαιδευτικοι των δυο σχολών στον πρώτο πίνακα; Αισθάνομαι ένα σκουπίδι της εκπαίδευσης που χρησιμοποιείται, που κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα χρόνια σπουδών μας και εξειδίκευσης μας πάνω στην ειδική αγωγή. Ολα τα παραπάνω συμβαίνουν μόνον στην Ελλάδα! Κανένας διαχωρισμός μεταξύ μας! Να μοριοδοτηθουμε ολοι μας! Ευχαριστώ

  • 22 Απριλίου 2014, 10:41 | Γρηγόρης

    Η πρόταξη βασικού πτυχίου έναντι μεταπτυχιακών και διδακτορικών είναι 100% άδικη, δεν στέκει νομικά και δεν εφαρμόζεται πουθενά στον κόσμο. Σε περίπτωση που περάσει θα υπάρξουν προσφυγές στο συμβούλιο της Επικρατείας – και θα δικαιωθούν – γιατί αυτό που προτείνετε είναι απλά παράλογο.

    Φανταστείτε απλά πως ένας «φρέσκος» απόφοιτος σχολής ΕΑ θα έχει προτεραιότητα ως αναπληρωτής έναντι του Επίκουρου καθηγητή που ενδεχομένως να είχε στο Πανεπιστήμιο. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε κάτι άλλο σχετικά.

    Επίσης σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε είμαστε η μοναδική χώρα που έχει αυτόνομη σχολή ΕΑ εξυπηρετώντας μικροσυμφέροντα και αυξάνοντας το κόστος στους φορολογούμενους. Σε όλες τις χώρες η ΕΑ είναι εξειδίκευση και όχι βασικός τίτλος σπουδών και πολύ σωστά καθώς πρώτα γίνεσαι παιδαγωγός και μετά ειδικός παιδαγωγός.

    Οι συγκεκριμένες σχολές όχι απλώς δεν πρέπει να έχουν πρόταξη σε λίστες αλλά και θα πρέπει να καταργηθούν. Παιδαγωγικό > μεταπτυχιακό σε ΕΑ > διδακτορικό σε ΕΑ, όπως δηλαδή γίνεται σε όλες τις χώρες του κόσμου και σε πολύ πιο προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα.

    Επίσης σύμφωνα με το καταστατικό λειτουργίας των συγκεκριμένων σχολών ΕΑ οι απόφοιτοι τους προορίζονται σε εργασία σε ιδρύματα και ειδικά σχολεία, όχι στην γενική αγωγή και την παράλληλη στήριξη. Επομένως αν είναι – παράνομα και αντισυνταγματικά – να μονοπωλήσουν την ΕΑ καλό θα ήταν να βγουν εκτός γενικής και παράλληλης στήριξης στην οποία δεν θα έπρεπε να έχουν θέση εξαρχής.

    Τέλος η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών είναι εξαιρετικά χαμηλή. Δεν γίνεται τα αστεία σεμινάρια να πιάνουν το μισό σε σχέση με ένα μεταπτυχιακό. Τα σεμινάρια δεν θα έπρεπε καν να μοριοδοτούνται αλλά και αν αυτό γινόταν τα μάστερ θα έπρεπε να παίρνουν 10πλάσια και βάλε μόρια σε μια χώρα δικαίου.

    Σε περίπτωση που αυτό το πράγμα περάσει ετοιμαστείτε και πολλές προσφυγές στο ΣΤΕ. Ειδικά η πρόταξη βασικού τίτλου σπουδών έναντι μεταπτυχιακών και διδακτορικών είναι 100% παράλογη και αντισυνταγματική. Θα επιβραβεύσετε την τεμπελιά και το άραγμα κάποιων πάνω στο βασικό τους πτυχίο και θα αδικήσετε κατάφωρα όσους συνέχισαν την προσπάθεια τους για επιμόρφωση και εξέλιξη.

  • 22 Απριλίου 2014, 10:24 | Νίκος Τ.

    Κατά την γνώμη μου, το άρθρο 22 του νόμου κινείται στην σωστή κατεύθυνση, χρειάζονται όμως επιπλέον κριτήρια. Οι προτάσεις μου στην διαβούλευση είναι οι εξής:
    – Να μοριοδοτείται η παιδαγωγική κατάρτιση από την ΑΣΠΑΙΤΕ (στην δ/βμια, ειδικά στις ειδικότητες που θεωρούνται οτι δεν έχουν παιδ. κατάρτιση) με π.χ. 1 μόριο
    – Να μοριοδοτείται το μεταπτυχιακό/διδακτορικό στο βασικό τίτλο σπουδών των υποψηφίων (π.χ. κλάδος των μαθηματικών, μεταπτυχιακό πάνω σ’ αυτό το γνωστικό αντικείμενο) με π.χ. 2 μόρια
    – Να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που έχουν πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille/ΕΝΓ με π.χ. 0,5 μόρια
    – Να μοριοδοτείται η ημερομηνία κτήσης βασικού πτυχίου με π.χ. 0,1 ή 0,01 μόρια / έτος
    – Να μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι που θα είναι επιτυχόντες από τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής (όταν και εφόσον αυτός διενεργηθεί)

    Η μοριοδότηση που προτείνω είναι ενδεικτική,
    ευχαριστώ πολύ για τον χώρο και τον χρόνο

  • 22 Απριλίου 2014, 09:54 | olga

    Να μοριοδοτούνται οι μεταπτυχιακοί/διδακτορικοί τίτλοι και στους ΠΕ71/ΠΕ61. Είναι άδικο άτομα με αυξημένα προσόντα στην ειδική αγωγή να μην λαμβάνουν καμία επιπλέον μοριοδότηση.
    Και αφού ο ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής θα αργήσει να πραγματοποιηθεί (εάν γίνει κιόλας) τουλάχιστον να μοριοδοτηθεί η επιπλέον εξειδίκευση στους πίνακες αναπληρωτών.

  • 22 Απριλίου 2014, 09:52 | Αλκμήνη Λαχανά

    Η πρόταξη του βασικού πτυχίου στην ειδική αγωγή ουσιαστικά ακυρώνει την σχέση της ειδικής αγωγής με την παιδαγωγική επιστήμη, αφού, επί της ουσίας, δεν αναγνωρίζει τον βασικό τίτλο σπουδών των εκπαιδευτικών που αποφοίτησαν από Παιδαγωγικά τμήματα Νηπιαγωγών και Δημοτικής Εκπαίδευσης και στη συνέχεια πραγματοποίησαν μεταπτυχιακές σπουδές. Αυτό που προτείνεται λοιπόν, όχι μόνο ακυρώνει τις ποιοτικές διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στους προπτυχιακούς από τους μεταπτυχιακούς κύκλους σπουδών, αλλά δεδομένου ότι δεν βασίστηκε σε καμία έρευνα για την σχέση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών με την πρακτική τους επάρκεια, είναι απολύτως αυθαίρετο.

  • 22 Απριλίου 2014, 09:45 | Μαρία Ν.

    1)Ίσα εργασιακά δικαιώματα με τους εκαπιδευτικούς γενικής αγωγής.
    2)Άμεσος διορισμός των ΠΕ 71-61 που για χρόνια εκτελούμε τα εργασιακά μας καθήκοντα ως αναπληρωτές.

  • 22 Απριλίου 2014, 09:15 | ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΗ ΝΑΥΣΙΚΑ

    Επειδη το επιχειρημα ολων των αποφοιτων των σχολων του Βολου και του Μακεδονιας είναι οτι το βασικο τους πτυχιο ειναι στην ειδικη αγωγη και πρεπει να προτασονται των αλλων πτυχιων και αφου στη χωρα μας οι διορισμοι γινονται με βαση το βασικο πτυχιο. Για να μην ερχομαστε σε αντιπαραραθεση:
    Θα προτεινα να προηγουνται οι αποφοιτοι του Βολου και του Μακεδονιας αλλα θα έπρεπε τουλάχιστον να γίνεται μια κατάταξη για κάθε έτος λήψης του πτυχίου και όχι ο απόφοιτος του 2014 να προηγείται των πτυχιούχων ΠΕ 60.50και ΠΕ70.50 της δεκαετίας 2000-2010.
    Αυτο ειναι το πιο δικαιο για ολους

  • 22 Απριλίου 2014, 09:11 | ΕΛΙΝΑ

    Το πιο δίκαιο είναι η μοριοδότηση και όχι η πρόταξη των μεταπτυχιακών.Δεν είναι δυνατόν ένας απόφοιτος μεταπτυχιακού τίτλου χωρίς καθόλου εμπειρία με μια ξερή γνώση να προσφέρει στην τάξη όσα μπορεί να προσφέρει ένας εκπαιδευτικός με κάποια χρόνια εμπειρία στην ειδική αγωγή.Το έχουμε δει όλοι στα σχολεία που δουλεύουμε με τους μεταπτυχιακούς φοιτητές που κάνουν πρακτική.Έχουν γνώσεις αλλά καμιά απολύτως εμπειρία και περιμένουν από μας τους υπόλοιπους να τους κατατοπίσουμε.

  • 22 Απριλίου 2014, 09:01 | Νικος

    Ας μου εξηγησει καποιος πως ενω σε ολους τους πινακες εκπαιδευτικων η καταταξη γινεται με βαση το ΠΕ κι επειτα με την προυπηρεσια και ολοι παραδεχονται οτι ειναι νομιμο τωρα που στους πινακες της ειδικης αγωγης θα εφαρμοστει το οδιο ειναι παρανομο??συγκρινονται τα 30+ μαθηματα απο τις σχολες ειδικης αγωγης με πρακτικη σε ΣΜΕΑΕ με ενα μεταπτυχιακο της Κυπρου (κι εγω το κανω καθαρα εκβιαστικα λογω της καταστασης που επικρατουσε)ή της Ιταλιας (που το εχουν κανει συμφοιτητες μου) που ειναι χωρις πρακτικη και οι γνωσεις που πηρα ειλικρινα δεν ειναι τιποτα καινουριο από τις γνωσεις που πηρα απο το πανεπιστημιο!!ήταν καθαρα εισαγωγικα μαθηματα!!αντιθετα στη σχολη ειδικης του βολου εμβαθυναμε οσο δεν πηγαινε!!ΝΑΙ στο εξωτερικο κανουν μεταπτυχιακο αλλα ο καθενας δουλευει στον τομεα που εκανε το μεταπτυχιακο!!οχι πασπαρτου παντου οπως γινεται εδω!!εκει ειναι μεταπτυχιακα που διαρκουν 2 και 3 χρονια (κατι σαν μετεκπαιδευση οπως ειχαμε εδω το διδασκαλειο) με υποχρεωτικη πρακτικη και εθελοντικη πρακτικη ενώ ο προπτυχιακος τιτλος που λετε ολοι είναι εντελως διαφορετικος απο τον προπτυχιακο τιτλο εδω!!αλλο το συστημα στην Αγγλια Αλλο στην Ολλανδια άλλο στη Γερμανια άλλο στο Βέλγιο και αλλο στην Ελλαδα!!μην απαιτουν μερικοι να κανουμε εδω οτι και στο εξωτερικο μονο στην ειδικη αγωγη αλλα σε ολο το εκπαιδευτικο συστημα!!!ας σταματησει αυτη η καραμελα!!!

  • 22 Απριλίου 2014, 08:53 | Δημήτρης

    Κανένα μεταπτυχιακό και κανένα διδακτορικό δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία στην τάξη Και να τονίσω πως δεν μιλάω χωρίς να ξέρω Δεν θέλω να περιαυτολογήσω αλλά όλοι στου κασίδη το κεφάλι μάθαμε Είτε λεγόμαστε μεταπτυχιακοί είτε διδακτορικοί Σωστά η εμπειρία πρέπει να μοριοδοτείται αυξημένα Κατά την άποψη μου 0,3 μόρια. Οι συνάδελφοι με εμπειρία πρέπει να αξιοποιηθούν στον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής.

    Τέλος πρέπει να υπάρξει μοριοδότηση μικρή μεν αλλά να υπάρξει για τους έγγαμους π.χ 0,5 τους έχοντες 1 παιδί 1, τους έχοντες 2 παιδιά 1,3 και τους έχοντες 3 παιδιά 1,6 μόρια Πως θα πατάξουμε την υπογεννητικότητα όταν το κοινωνικό κράτος αδιαφορεί Ας κάνει κάτι ο δικός μας χώρος

  • 22 Απριλίου 2014, 08:52 | Πηνελόπη

    Επιτέλους, έφτασε η ώρα να σταματήσει η κατάφορη, εις βαρος των πε71 και 61 αδικια. Είμαστε ισάξιοι επιστήμονες και παιδαγωγοί. Να ισχύσουν για τον κλαδο μας τα νόμιμα, οπως και για όλους τους άλλους κλάδους.

  • 22 Απριλίου 2014, 00:49 | ΜΑΡΙΑ Π.

    Απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει. Είναι δυνατόν κάποιος με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό να είναι κάτω από απλούς απόφοιτους;; Αυτός που έχει διδακτορικό θα μπορούσε να είναι καθηγητής τους στο πανεπιστήμιο. Ντροπή. Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει σχολή ειδικής αγωγής. Δηλαδή όλες οι χώρες κάνουν λάθος και εμείς εδώ στην Ελλάδα το βλέπουμε σωστά? Απαράδεκτο. Για να μην σχολιάσω την μοριοδότηση της προϋπηρεσίας. Είναι δυνατόν κάποιος που δουλεύει με ένα απλό σεμινάριο (επειδή έτυχε να μάθει γι αυτό έγκαιρα) όλα αυτά τα χρόνια να καταλήξει να έχει καλύτερη θέση στον πίνακα από ανθρώπους που έχουν φάει τα νιάτα τους στις σπουδές;;(διδακτορικά, μεταπτυχιακά κτλ) Θα έπρεπε τουλάχιστον η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας να είναι 0,1!

  • 21 Απριλίου 2014, 22:49 | Ευδοξία

    Θέλω να απαντήσω σ’όλους αυτούς, που μας προτάσσουν ένα μεταπτυχιακό ενός χρόνου στο εξωτερικό, οι οποίοι το παίζουν αυθεντίες σε θέματα εκπαίδευσης παιδιών με ειδικές ανάγκες. θεωρούν πως αυτοί έχουν το προσόν να διδάξουν αυτά τα παιδιά και μόνο αυτοί;
    Να τους θυμίσω, πως όταν έκαναν το μεταπτυχιακό τους, γνώριζαν ότι ο νόμος προτάσσει στους πίνακες αναπληρωτών τους πολύτεκνους – εκπαιδευτικούς με 67% αναπηρία – και γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες. Άρα δεν υπήρχε αιφνιδιασμός για να παραπονιούνται τώρα και να στοχοποιούν με απαράδεκτο τρόπο, αυτές τις κοινωνικές ομάδες.
    Εμείς δε γνωρίζαμε εκ των προτέρων ότι θα γίνουμε γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες, ούτε θελήσαμε να «αποφύγουμε» αυτή μας την νέα ιδιότητα, αλλά συνεχίσαμε μέχρι τέλους από αγάπη και σεβασμό στη ίδια τη ζωή. Και τώρα εκ των υστέρων, έρχεται ένα νέο νομοσχέδιο να ανατρέψει όλα αυτά, προτάσσοντας τους έχοντας του «ενός έτους» μεταπτυχιακό.
    Η πολιτεία μ΄αυτό τον τρόπο, αποθαρρύνει τους νέους γονείς να «κρατήσουν» στη ζωή ένα παιδί με ειδικές ανάγκες. Το ίδιο έγινε και με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς, που κατάργησε τις ευεργετικές διατάξεις, λες και μ΄αυτό τον τρόπο στερούσαν θέσεις άλλων εκπαιδευτικών, ενώ τα οφέλη από τα παιδιά τους, τα «καρπώνονταν» και οι ίδιοι. Μετά από όλα αυτά, θα ΄θελα να ήξερα σε λίγα χρόνια, με τί παιδιά θα πλαισιωθούν οι δομές ειδικής αγωγής και γενικής, γενικότερα, για να διδάξουν οι ανωτέρω «φωστήρες».

  • 21 Απριλίου 2014, 22:44 | Ελένη

    1) Να μην καταργηθεί ο πίνακας Α
    2) Να προηγούνται οι ειδικότητες ΠΕ71,ΠΕ61 καθώς αυτό είναι το δίκαιο
    3) Αυτό που μας διαφεύγει, ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, είναι πως οι »από πάνω» κατάφεραν αυτό που ήθελαν. Πως θα διαλύσω την εκπαίδευση; «Διαίρει και βασίλευε» !!!

  • 21 Απριλίου 2014, 22:03 | ΗΛΙΑΣ

    1.Με το νομοσχέδιο που προτίθεστε να καταθέσετε ουσιαστικά(εκτός ελαχίστων)οι πολύτεκνοι όχι μόνο δεν θα προτάσσονται στον πίνακα αλλά θα υποχωρήσουν αρκετά, με αποτέλεσμα να μην εργάζονται ούτε ως αναπληρωτές. Τα δύο μόρια που προτίθεστε να δώσετε είναι «δώρο άδωρον».Όλες οι ευεργετικές διατάξεις για τους πολυτέκνους καταργούνται. Καμία μέριμνα ουσιαστική από την πολιτεία.
    Να πω ότι δεν θέλω να έλθω σε αντιπαράθεση με τους συναδέλφους, γιατί όλοι έχουν τα δίκια τους από την μεριά τους.
    2.Επίσης να τονίσω για τους γονείς με παιδιά με ειδικές ανάγκες. Και εδώ ισχύουν τα ίδια με αυτά που προείπα. Τα δύο μόρια(γιατί όχι τρία και στην κατηγορία αυτή) και πάλι θα τους θέσουν πάρα πολύ χαμηλά στον πίνακα με αποτέλεσμα ούτε και αυτοί ποτέ να μην εργασθούν ως αναπληρωτές (εκτός και αν έχουν αρκετά χρόνια προϋπηρεσίας).
    Για τους γονείς που τώρα θα αποκτήσουν ή απέκτησαν παιδί με ειδικές ανάγκες, η εργασία ως εκπαιδευτικού στην ειδική αγωγή γίνεται όνειρο θερινής νυκτός, γιατί απλά ο νομοθέτης δεν προβλέπει ή δεν θέλει, αυτή η κατηγορία των εκπαιδευτικών να εργασθεί στις δομές της ειδικής αγωγής, λες και δεν έχουν τις γνώσεις, το σθένος, τις ευαισθησίες για να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους.
    Πότε κύριοι ο πολύτεκνος ή ο γονέας παιδιού με ειδικές ανάγκες να βρει χρόνο, χρήμα για να κάνει το πολυπόθητο μεταπτυχιακό;

  • 21 Απριλίου 2014, 21:40 | Χρήστος

    Ο πίνακας Α δεν πρέπει να καταργηθεί γιατί οι προσλήψεις που κάνουν είναι με ποσόστωση.

  • 21 Απριλίου 2014, 21:11 | Γιώργος

    Απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει. Είναι δυνατόν κάποιος με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό να είναι κάτω από απλούς απόφοιτους;; Αυτός που έχει διδακτορικό θα μπορούσε να είναι καθηγητής τους στο πανεπιστήμιο. Ντροπή. Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει σχολή ειδικής αγωγής. Δηλαδή όλες οι χώρες κάνουν λάθος και εμείς εδώ στην Ελλάδα το βλέπουμε σωστα? Απαράδεκτος νόμος. Για να μην σχολιάσω την μοριοδότιση της προυπηρεσίας. Είναι δυνατόν κάποιος που δουλεύει με ένα απλό σεμινάριο(επειδή έτυχε να μάθει γι αυτό έγκαιρα) όλα αυτά τα χρόνια να καταλήξει να έχει καλύτερη θέση στον πίνακα από ανθρώπους που έχουν φάει τα νιάτα τους στις σπουδές;;(διδακτορικά, μεταπτυχιακά κτλ) Θα έπρεπε τουλάχιστον η μοριοδότιση της προυπηρεσίας να είναι 0,1!

  • 21 Απριλίου 2014, 19:21 | Λία

    Επιτέλους δικαιώνονται οι ΠΕ 61 και ΠΕ 71.Τόσα χρόνια αναπληρωτές και μόνο. Ο νέος νόμος που τους προτάσσει είναι ορθός αν κρίνει κανείς ότι το 1/3 των μαθημάτων που απαιτούνται για το πτυχίο είναι Ειδικής Αγωγής. Θα έπρεπε κάποια στιγμή να έρθει και ο πολυπόθητος ΑΣΕΠ τον οποίο είχε προκυρήξει το Υπουργείο Παιδείας και ακόμα είμαστε στην αναμονή.

  • 21 Απριλίου 2014, 18:00 | Τατιάνα

    Ο ξεχωριστός πίνακας και η κατάργηση της πρόταξης των μεταπτυχιακών (πε71) αποτελεί εφαρμογή του ΝΟΜΟΥ 4186,άρθρο 28,παραγρ.2α. Συγχαρητήρια στο υπουργείο.

  • 21 Απριλίου 2014, 17:59 | Θάνος

    Ας σταματήσει αυτή η λογοκρισία με τα σχόλια. Ωραία η δημοκρατία σας!

  • 21 Απριλίου 2014, 17:31 | ΟΛΓΑ

    Να μην καταργηθεί η πρόταξη μεταπτυχιακών και διδακτορικών.
    Οι κάτοχοί τους είναι πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων και καθηγητικών σχολών. Είναι ικανοί λοιπόν να διδάξουν και να προσφέρουν στον κλάδο της ειδικής αγωγής.
    Δίνοντας λοιπόν πενιχρά μόρια στα μεταπτυχιακά και διδακτορικά και μοριοδοτώντας από την άλλη τα σεμινάρια και τη προυπηρεσία, η οποία πιθανόν και να προέρχεται από τους κατόχους σεμιναρίων, ουσιαστικά πέφτει το επίπεδο των περαιτέρω σπουδών και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.
    Συνοψίζοντας θα ήθελα να προβληματίσω συναδέλφους και αρμόδιους ότι προτάσσοντας συγκεκριμένα απόφοιτους μόνο δυο τμημάτων ειδικής αγωγής αποκλείουν τη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που συνεχώς επιμορφώνεται.
    Ας αποφασίσουμε τη ποιότητα της Παιδείας που θέλουμε.
    Με εκτίμηση.

  • 21 Απριλίου 2014, 17:02 | ΤΑΣΟΣ ΔΑΥΡΟΣ

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

  • 21 Απριλίου 2014, 17:00 | makis

    Διαφωνώ με τη μοριοδότηση της προυπηρεσίας στα 0,2 μόρια/μήνα. Να δοθούν περισσότερα μόρια στα μάστερ ή να μειωθεί η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στο 0,1 μόριο/μήνα.
    Επιπλέον, να ισχύσει η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών/διδακτορικών και στους αποφοίτους του Βόλου και Μακεδονίας. Είναι μεγάλη αδικία να μην παίρνουν επιπλέον μόρια. Διαφωνώ με την πρόταξη των μεταπτυχιακών, αλλά εδώ φτάσαμε στο άλλο άκρο, να μην μοριοδοτούνται δηλαδή καθόλου;;!!!

  • 21 Απριλίου 2014, 16:29 | olga

    Να μοριοδοτηθούν οι μεταπτυχιακοί/διδακτορικοί τίτλοι και στους ΠΕ71/ΠΕ61. Είναι άδικο άτομα με αυξημένα προσόντα στην ειδική αγωγή να μην λαμβάνουν καμία επιπλέον μοριοδότηση. Το Yπουργείο Παιδείας υποστηρίζει πως όλα τα ακαδημαικά προσόντα (μεταπτυχιακά/διδακτορικά/δεύτερο πτυχίο, κ.τ.λ.) θα μετρήσουν στον ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής που μπορεί όμως να μην γίνει και ποτέ!! Άρα τουλάχιστον να μοριοδοτηθεί η επιπλέον εξειδίκευση στους πίνακες αναπληρωτών!

  • 21 Απριλίου 2014, 15:36 | ΣΟΦΙΑ

    Να πάρουν πίσω την αδικία που γίνεται στους ΠΕ 70.50!!!! Να μπαίνουν στην ίδια λίστα με τους ΠΕ 71!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η αδικία είναι κατάφωρη!

  • 21 Απριλίου 2014, 15:31 | ATHINA

    Απαράδεκτη η υποτίμηση των μεταπτυχιακών!!!!!!!Δεν γίνεται σε καμία ευρωπαική χώρα. Θα πρέπει να γίνει αλλαγή στον τομέα των δασκάλων. Ας μαζευτούμε όλοι οι ΠΕ 70.50 να διεκδικήσουμε δικαστικά τα δικαιώματά μας αν ψηφιστεί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 21 Απριλίου 2014, 14:25 | λυδια

    Επιτελους σταματαει η αδικια.. εδω και χρονια θα επρεπε να προηγουνται οι πε71/61

  • 21 Απριλίου 2014, 14:17 | Δημήτρης Μουρατίδης

    Στα Κοινωνικά Κριτίρια αναφέρεται: Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), τρεις (3) μονάδες.

    Αυτό δηλώνει την κατάργηση του μέχρι τώρα υπάρχοντος Πίνακα Α, ο οποίος απαρτιζόταν από τους εκπαιδευτικούς με Αναπηρία… Αυτό σημαίνει ότι για ακόμη μια φορά η Αναπηρία δεν λαμβάνεται ουσιαστικά υπ’ όψη παρά μόνο επιφανειακά ως ένας αριθμός…

    Σημαίνει ότι όλοι μας, οι εκπαιδευτικοί με Αναπηρία, με μέσο αυτή τη κατάργηση θα βρεθούμε στη μόνιμη Ανεργία… Αφαιρώντας μας το δικαίωμα στην εργασία. Το μέτρο δεν είναι μέτρο ισότητας, αλλά άλλο ένα μέτρο αποκλεισμού.

    Από τη στιγμή κατάργησης του οι Εκπαιδευτικοί με Αναπηρία θα βρεθούμε στο τέλος του πίνακα με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να προσληφθούμε ως αναπληρωτές και επακόλουθο την Ανεργία. Γι’ αυτό δε πρέπει μα καταργηθεί ο Πίνακας Α. Πρέπει να παραμείνει. Να διορθωθεί το σημείο αυτό.

    Μια φορά σκεφτεί μας ουσιαστικά…

  • 21 Απριλίου 2014, 12:25 | Κ.

    Μελετώντας το νέο νομοσχέδιο για την ΕΑ, θλίβομαι βαθιά! Μέσα από την κατάργηση του πίνακα Α, οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία πλήττονται άμεσα και ολοσχερώς. Με τη νέα μοριοδότηση οι περισσότεροι εκ των ανωτέρω θα βρεθούν σε πολύ χαμηλές θέσεις στον ενιαίο πίνακα, πράγμα που συνεπάγεται ότι θα καταλήξουν είτε να μη διοριστούν καθόλου, είτε να διοριστούν κάπου πολύ μακριά από την ιδιαίτερη πατρίδα τους. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να επιβιώσουν μακριά από τους ανθρώπους που τους στηρίζουν καθώς και μακριά από τους γιατρούς που τους παρακολουθούν, αμειβόμενοι με ένα μισθό της πείνας που μετά βίας θα φτάνει για τα βασικά. Πολλοί από αυτούς θα αναγκαστούν να αρνηθούν τη θέση λόγω των παραπάνω πρακτικών δυσκολιών και κατ’ επέκταση να μείνουν άνεργοι. Ουσιαστικά εξαναγκάζονται σε ανεργία.
    Σκεφτείτε, για παράδειγμα, ένα άνθρωπο που μετακινείται με αναπηρικό αμαξίδιο. Πώς θα φύγει να πάει μόνος του κάπου μακριά; Θα πρέπει να τον ακολουθήσει και η οικογένειά του, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει! Άραγε αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει να τιμωρηθούν κι άλλο επειδή είχαν την ατυχία στη ζωή τους να αντιμετωπίσουν μια σοβαρή πάθηση;;!! Πού είναι το κοινωνικό κράτος;;!! Προφανώς έχει εκλείψει πλέον. Και κάτι ακόμα: Είναι ποτέ δυνατόν να εξομοιώνεται μια μόνιμη αναπηρία μ’ ένα μεταπτυχιακό;;!!(μοριοδότηση: 3μόρια και στις δύο περιπτώσεις). Να ρυθμιστεί άμεσα το ζήτημα!!!

  • 21 Απριλίου 2014, 12:16 | βασω

    Kύριοι θεωρώ απαράδεκτο να μην προσμετράται επιπροσθετα η προυπηρεσία της γενικής αγωγής ίσως με μικρότερο συντελεστή.Σκεφτείτε τρια πράγματα

    α)ο απαράδεκτος διαχωρισμός των εκπαιδευτικών μιας και παγκοσμια η τάση για συνεκπαίδευση ολοένα κερδίζει έδαφος

    β)ο εκπαιδευτικός που δεν έχει εργαστεί στην γενική δεν έχει «πλοηγο»

    γ)σκεφτείτε ποσο αθροιστικά λειτουργεί η τεράστια εμπειρία που έχει κάποιος όταν στη συνέχεια αυτή εμπλουτίζεται με μεταπτυχιακά διδακτορικά, σεμινάρια και εμπειρία στην ειδική.

    Επιπρόσθετα και ο ΑΣΕΠ

  • 21 Απριλίου 2014, 12:03 | Maria elena

    Ειναι απαραδεκτο! Εφοσον ανηκουμε στην ευρωπαικη ενωση ειναι παραλογο τα μεταπτυχιακα και τα διδακτορικα να μην προηγουνται.

  • 21 Απριλίου 2014, 10:54 | Κ.

    Μελετώντας το νέο νομοσχέδιο για την ΕΑ, θλίβομαι βαθιά! Μέσα από την κατάργηση του πίνακα Α, οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία πλήττονται άμεσα και ολοσχερώς. Με τη νέα μοριοδότηση οι περισσότεροι εκ των ανωτέρω θα βρεθούν σε πολύ χαμηλές θέσεις στον ενιαίο πίνακα, πράγμα που συνεπάγεται ότι θα καταλήξουν είτε να μη διοριστούν καθόλου, είτε να διοριστούν κάπου πολύ μακριά από την ιδιαίτερη πατρίδα τους. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να επιβιώσουν μακριά από τους ανθρώπους που τους στηρίζουν καθώς και μακριά από τους γιατρούς που τους παρακολουθούν, αμειβόμενοι με ένα μισθό της πείνας που μετά βίας θα φτάνει για τα βασικά. Πολλοί από αυτούς θα αναγκαστούν να αρνηθούν τη θέση λόγω των παραπάνω πρακτικών δυσκολιών και κατ’ επέκταση να μείνουν άνεργοι. Ουσιαστικά εξαναγκάζονται σε ανεργία.
    Σκεφτείτε, για παράδειγμα, ένα άνθρωπο που μετακινείται με αναπηρικό αμαξίδιο. Πώς θα φύγει να πάει μόνος του κάπου μακριά; Θα πρέπει να τον ακολουθήσει και η οικογένειά του, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει! Άραγε αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει να τιμωρηθούν κι άλλο επειδή είχαν την ατυχία στη ζωή τους να αντιμετωπίσουν μια σοβαρή πάθηση;;!! Πού είναι το κοινωνικό κράτος;;!! Προφανώς έχει εκλείψει πλέον. Και κάτι ακόμα: Είναι ποτέ δυνατόν να εξομοιώνεται μια μόνιμη αναπηρία μ’ ένα μεταπτυχιακό;;!!(μοριοδότηση: 3μόρια και στις δύο περιπτώσεις). Να ρυθμιστεί άμεσα το ζήτημα!!!

  • 21 Απριλίου 2014, 09:50 | ΑΝΝΑ

    Δώστε διευκρινήσεις για τα σεμινάρια.Διαχωρίστε αν έχουν γίνει σεμινάρια που βαθμολογούνται με 1.5 και απο ποιό φορέα.Όσο για την παιδαγωγικη επάρκεια εκπαιδεύστε μας μέσω ΑΣΠΑΙΤΕ ή με άλλου τύπου σεμινάρια. Ξεκαθαρίστε και βαθμολογείστε τα μεταπτυχιακά ανάλογα με τη διαρκεια τους.

  • 21 Απριλίου 2014, 07:08 | Αλέκος

    Θέλω να εκφράσω την απορία μου, πως κάποιος με αναπηρία 67% ή γονιός παιδιού με αναπηρία μπορεί να είναι ικανός να διδάξει στην ειδική αγωγή.
    Ένας τυφλός ή ένας κωφός εκπαιδευτικός, ένας γονέας τυφλού ή κωφού παιδιού σίγουρα έχει τις γνώσεις να διδάξει.
    Για παράδειγμα, τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιοι είχαν την ατυχία να είναι καρδιοπαθείς ή καρκινοπαθείς;; Πως αυτή η ασθένεια τους κάνει άμεσα ειδικούς και ικανούς να διδάξουν στην ειδική αγωγή;;
    Εκφράζω αυτή την απορία μου, γιατί έχω συνεργαστεί με συναδέλφους που αντιμετώπιζαν τέτοιου είδους ασθένειες και , κατά προσωπική τους ομολογία, δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν δύσκολες περιπτώσεις μαθητών, με αποτέλεσμα να πρέπει οι υπόλοιποι συνάδελφοι να προσπαθούμε να τους καλύψουμε.

  • 21 Απριλίου 2014, 00:35 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    Πιστέυω πως είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται τα μεταπτυχιακά με μόλις 3 μόρια, τα οποία είναι ασήμαντα σε σχέση με τα 0,2/μήνα της προϋπηρεσίας. Δηλαδη ένα μάστερ στην ειδική αγωγή αξίζει μόλις 1,5 χρόνο εργασίας. Πραγματικά απίστευτο. Ίσως θα έπρεπε να δοθούν περισσότερα μόρια στα μάστερ ή να μειωθεί η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας στο 0,1 μόριο/ μήνα καθώς η εξειδίκευση είναι απαραίτητη στον χώρο της Ε.Α. και οι γνώσεις δεν αποκτούνται μόνο μέσα από την πράξη. Ακόμα και για όποιον έχει προϋπηρεσία οι γνώσεις και το θεωρητικό υπόβαθρο που προσφέρει ένα μεταπτυχιακό είναι απαραίτητα.

  • 20 Απριλίου 2014, 22:07 | Δέσποινα

    Σε ποια χώρα της Ευρωπαικής Ένωσης στην οποία ανήκουμε, και η οποία μας χρηματοδοτεί με κονδύλια ΕΣΠΑ, έπονται οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι σπουδών που αποκτήθηκαν με τόσο κόπο, μελέτη και χρόνο;
    Μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτή η προροτυπία…Ελπίζω οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας να κατανοήσουν την τεράστια αδικία που επιχειρούν και να διορθώσουν το νόμο.

  • 20 Απριλίου 2014, 21:57 | maria

    Θε γελάσει το παρδαλό κατσίκι και όλη η Ευρώπη, όταν μάθει ότι τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά, που αποκτήθηκαν με τόσο κόπο και τόσα έξοδα (όλοι θα είχαν αν ήταν εύκολα), αξίζουν με 30 ή 15 μήνες προϋπηρεσίας, η οποία αποκτήθηκε από επιτήδειους λόγω συμμετοχής σε κάποια σεμινάρια.
    Επίσης πρέπει να ληφθεί υπ’ όψη και η επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και ας ήταν για τη γενική αγωγή.

  • 20 Απριλίου 2014, 21:16 | Παναγιώτα

    θεωρώ δίκαιο να προηγούνται οι απόφοιτοι του Βόλου, αλλά απαράδεκτο να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια! Πως κάποιος με κάποιες ώρες επιμόρφωτικού σεμιναρίου είναι πιο ικανός από κάποιον με μεταπτυχιακό?

    Ευχαριστώ

  • 20 Απριλίου 2014, 20:10 | Νίκος

    Χαίρετε συνάδελφοι,

    Παραθέτω κι εγώ την άποψή μου. Ως προς την μοριοδότηση του ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ τίτλου σπουδών στην ειδική αγωγή, θεωρώ τα 6 μόρια μια δίκαιη ανταπόδοση για την επιστημονική κατάρτιση του κατόχου του. Βέβαια η διατριβή στην «Σεξουαλική ανάπτυξη των ατόμων με σύνδρομο Williams» (τυχαίο παράδειγμα ο τίτλος), δεν γνωρίζω κατά πόσο θα σχετιζόταν ως διατριβή με την καθημερινή μαθησιακή διαδικασία. Υπάρχουν λοιπόν θέματα συσχέτισης του τίτλου διατριβής με την θέση εργασίας. Άλλωστε, για ποιόν λόγο να μην αξιοποιούνται τέτοιοι άνθρωποι σε πανεπιστημιακά ιδρύματα ή σε ινστιτούτα του υπουργείου παιδείας, όπου είναι πολύ πιθανό να προσφέρουν πολλαπλά;
    Ακόμη, η κατοχή ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ τίτλου, δεν γνωρίζω εάν είναι δίκαιο να μοριοδοτείται με 3 μόρια. Φαντάζομαι ότι τα προγράμματα σπουδών των εκάστοτε μεταπτυχιακών προγραμμάτων, είτε εσωτερικού ή εξωτερικού, είτε με πληρωμή ή χωρίς, δεν εμβαθύνουν στα ίδια γνωστικά αντικείμενα (αναπηρίες, διδακτική μεθοδολογία, επιστημολογία) ούτε και στον ίδιο βαθμό. Εγείρεται λοιπόν το ερώτημα, πώς μπορεί κανείς να μιλά για δίκαιη και ισότιμη κατάταξη, όταν προσπαθεί να κατατάξει ανθρώπους από διαφορετικά προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών, με διαφορετικό επιστημονικό υπόβαθρο (μιας και σε καμία περίπτωση οι απόφοιτοι του ίδιου μεταπτυχιακού προγράμματος δεν γνωρίζουν τα ίδια πράγματα) και με διαφορετική φιλοσοφία; Στο σημείο αυτό να τονίσω ότι παρακολουθώ το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
    Θεωρώ την πρόκριση των ΠΕ71/61 έναντι των ΠΕ70.5/60.5 δίκαιη καθώς τα προγράμματα σπουδών των τμημάτων ειδικής αγωγής είναι διαφορετικά και επικεντρωμένα στην αναπηρία, σε αντίθεση με τα τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης. Ακόμη η φιλοσοφία που διακρίνει τους αποφοίτους ειδικής αγωγής είναι σχετική με την αναπηρία, πολύ περισσότερο από τους συναδέλφους της γενικής. Βέβαια αμέτρητοι είναι οι απόφοιτοι ειδικής αγωγής που καταφεύγουν στον «εμπειρισμό» κατά την διδασκαλία (κάτι ασυγχώρητο για την ειδική αγωγή) όπως και ακόμη περισσότεροι οι συνάδελφοι της γενικής αγωγής, οι οποίοι συνεχίζοντας την παράδοση των προκατόχων τους, συνεχίζουν την εμπειρική διδασκαλία χωρίς να στηρίζουν τη διδασκαλία τους σε ερευνητικά δεδομένα. Εν κατακλείδι, κύριοι συνάδελφοι της γενικής αγωγής, δεν θα ήταν δίκαιο να κατατάσσονταν με μεταπτυχιακά ή προϋπηρεσία οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής αγωγής.
    Ειδικότερα για κάποια σχόλια σχετικά με το τμήμα της Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, προτείνω σε όσους αμφισβητούν την επιστημονική κατάρτιση των αποφοίτων του, να ανατρέξουν στον σύνδεσμο που ακολουθεί ώστε να ενημερωθούν για το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών.

    http://www.uom.gr/modules.php?op=modload&name=Mathimata&file=index&tmima=7&categorymenu=2

  • 20 Απριλίου 2014, 19:38 | Ζορμπά Σοφία Μαρία

    Φυσικά οι συνάδελφοι δεν πιστεύουν αυτά που λένε. Ένα μεταπτυχιακό θα έπρεπε να ξεπερνά ένα πτυχίο στην εδική αγωγή? Σε ποια ειδικότητα συμβαίνει αυτό βρε παιδιά? Εχω πει πολλές φορές ότι το δίκαιο δεν πρέπει να σταματα εκεί που αρχίζει το συμφέρον μας.Ο πολύπαθος χώρος της ειδικής αγωγής θα πρέπει επιτέλους να στελεχωθεί από άτομα ικανά και πλήρως καταρτισμένα όπως είναι μόνο οι ΠΕ71.Όταν συμπλήρωναν το μηχανογραφικό τους οι ΠΕ70 έπρεπε ν’ αποφασίσουν αν ήθελαν να σπουδάσουν ειδική αγωγή ή όχι. Άλλωστε τα μόρια των δύο σχολών ήταν πολύ λιγότερα. Αλλά επειδή τότε όλοι οι απόφοιτοι των ΠΤΔΕ διορίζονταν μόνιμα δεν επέλεγαν να σπουδάσουν εδική αγωγή. Το ενδιαφέρον τους ξεκίνησε τα δύο τελευταία χρόνια που δεν προσλαμβάνονται…

  • 20 Απριλίου 2014, 19:23 | Ζορμπά Σοφία Μαρία

    Και βέβαια εφόσον υπάρχουν σχολές που αποφοιτούν «καθαρόαιμοι» ειδικοί παιδαγωγοί θα πρέπει αυτοί να προηγούνται στον πίνακα των αναπληρωτών. Είναι αδιανόητο και κατάφορη αδικία αυτό που συνέβαινε τόσα χρόνια. Επιτέλους το υπουργείο λειτουργεί προς τη σωστή κατεύθυνση.Αναμένουμε και περισσότερα όπως η διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ κτλ. Οι ΠΕ70 μπορούν να καταλαμβάνουν τις θέσεις που περισσεύουν καθώς οι απόφοιτοι των δύο τμημάτων (ΠΤΕΑ και ΠΑΜΑΚ) είναι λίγοι ακόμη.

  • 20 Απριλίου 2014, 18:53 | Γιαννης Γ.

    Θα ηθελα να προτεινω να υπαρξει μοριοδοτηση των μοριων απο ΑΣΕΠ γενικης μεχρι να γινει ΑΣΕΠ στην ειδικη αγωγη. Κατα τα αλλα μια χαρα η μοριοδοτηση, δικαιη, με εξαιρεση τους ΠΕ71/61 και την σουπερ ντουπερ σχολη του Βολου.

  • 20 Απριλίου 2014, 18:37 | Χρήστος

    θα ήθελα και εγώ να επισημάνω ότι τα άτομα με αναπηρία θα πρέπει να είναι σε άλλο πίνακα όπως είναι. Από τον πίνακα Α παίρνουν με 20%

  • 20 Απριλίου 2014, 18:35 | Δαλαμαρινη Παναγιωτα

    Βρισκω τη μοριοδοτηση υπερβολικη για την προϋπηρεσια (τα 0,2 μορια θεωρω πως ειναι πολλα) σε σχεση με τα μορια που δινει ενα μεταπτυχιακο ή ενα διδακτορικο. Με 3 χρονια προϋπηρεσια ενας σεμιναριουχος δικαιουται 6 μορια οσα δηλαδη παιρνει και καποιος που εχει διδακτορικο. Επισης θελω να προτεινω να δοθει μεγαλυτερη βαρυτητα στον ΑΣΕΠ. Μοριοδοτειστε παρακαλω τα μορια που εχουμε για καθε μοναδα πανω απο τη βαθμολογικη βαση.

  • 20 Απριλίου 2014, 18:29 | Αργυρω Χαραλαμπιδου

    Θεωρω τη μοριοδοτηση δικαιη αλλα με εκπλησει που δεν μοριοδοτουνται οι επιτυχιες απο ΑΣΕΠ γενικης. Αν εμπλουτιστει με μια τετοια μοριοδοτηση το νομοσχεδιο θα ειναι πλεον αρτιο. Ο ΑΣΕπ εξαλλου ειναι κατι αξιοκρατικο που δεν επιδεχεται αμφισβητηση απο κανεναν.