Άρθρο 21: Διορισμοί εκπαιδευτικών ΕΑΕ Υπηρεσιακές μεταβολές

1). Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Ομοίως, οι ΠΕ11.01 τοποθετούνται σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών από μετάθεση σε κενές οργανικές θέσεις γίνεται σύμφωνα με το σύνολο των μορίων τους και εφόσον αυτοί πληρούν τις προϋποθέσεις ικανότητας όπως αυτές προβλέπονται στον παρόντα νόμο.
2). Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πληρούν τα τυπικά προσόντα και ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της γενικής και τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής και ειδικής τεχνικής-επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Ειδικά για τα ΕΕΕΕΚ ως κλάδος της δευτεροβάθμιας συνυπολογίζεται και ο κλάδος ΠΕ71 του παρόντος νόμου.
3). Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.

4). Οι κλάδοι ΠΕ60.50, ΠΕ70.50 και οι κλάδοι της Δευτεροβάθμιας με την προέκταση « .50» μπορούν να μετατίθενται, αποσπώνται, διορίζονται με διαγωνισμό ΑΣΕΠ και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές σε σχολικές μονάδες είτε της Γενικής είτε της Ειδικής Εκπαίδευσης.

5). α. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση, αποσπώνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 και ΠΕ11.01
β. Στις απομένουσες θέσεις αποσπώνται εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 ΠΕ70.50, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) των ειδικοτήτων, που προβλέπονται στην παραπάνω εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».

6) Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση αποσπώνται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11.01, αποσπώνται κατά προτεραιότητα, και έπονται οι έχοντες τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».

7) Οι αποσπώμενοι εκπ/κοί πρέπει να κατέχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των συνιστώμενων κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του σχετικού άρθρου του παρόντος νόμου με διαφοροποίηση μόνο στην προϋπηρεσία.
Ειδικά για τις αποσπάσεις απαιτείται αποδεδειγμένη τριετής προϋπηρεσία στις δομές ΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ.

8) Οι παραπάνω εκπαιδευτικοί οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή braille (ΕΓΒ), μετατίθενται και αποσπώνται κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί – παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα.

Όλες οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ70 Δασκάλων των Ειδικών Νηπιαγωγείων, των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις των κλάδων ΠΕ61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ, αντίστοιχα. Ομοίως μετατρέπονται οι οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) σε οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ. Οι υπηρετούντες με οργανική θέση ΠΕ60.50 και ή ΠΕ70.50 εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής ή σε ΕΕΕΕΚ, εξακολουθούν και υπηρετούν σε αυτές. Μετά την αποχώρησή τους από τηνυπηρεσία, οι οργανικές τους θέσεις μετατρέπονται σε ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα.

Στις παραπάνω θέσεις τοποθετούνται με μετάθεση ή με απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου, ή ως ωρομίσθιοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 και ΠΕ70. 50 σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 21 και 22 του παρόντος νόμου.

Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.

Οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ, μετατίθενται ή αποσπώνται εφόσον έχει συμπληρώσει τριετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.

Στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί ΕΑΕ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΑΕ, με πράξη του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΠΕ), του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΔΕ) αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του διευθυντή του σχολείου και των σχολικών συμβούλων ΕΑΕ, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΑΕ, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΑΕ, σε ΚΕΔΔΥ, ή με στήριξη μαθητών σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, όταν με αιτιολογημένη εισήγηση κριθεί ότι οι περιπτώσεις των μαθητών του σχολείου στα οποία υπηρετούν δεν δικαιολογούν την πλήρη απασχόλησή τους.

  • 6 Μαΐου 2014, 01:30 | K.X.

    στηριζω τις θεσεις του Σατεα

  • 6 Μαΐου 2014, 01:26 | Μαρία ΠΕ70

    «1. Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.»

    Γιατί κατά προτεραιότητα; Δεν υπάρχουν κριτήρια για μεταθέσεις που ισχύουν για όλη την εκπαίδευση βάσει μορίων; Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Η ειδική εκπαίδευση δεν είναι μέρος της εκπαίδευσης; Γιατί αυτός ο υποβιβασμός της Μετεκπαίδευσης, των Μεταπτυχιακών και των Διδακτορικών;
    Το άρθρο αυτό έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 32 παρ 5 του παρόντος νόμου όπου αναφέρει ότι «Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. για την Ειδική Αγωγή και εκπ/ση γίνονται με τις ίδιες προϋποθέσεις που γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. στην γενική εκπαίδευση».
    Η πρώτη περίπτωση αφορά τις μεταθέσεις εκτός Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε και η δευτέρη εντός; Με ποια λογική υπάρχει αυτή η διαφορά; Υπάρχουν διαφορετικά κάθε φορά κριτήρια για το ίδιο θέμα βάσει ποιας λογικής;
    Επίσης έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 16 παρ 1 του παρόντος νόμου «Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην ΕΑΕ, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στις Διευθύνσεις της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.»
    Όπως επίσης έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 21 παρ 8 του παρόντος νόμου «Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.»
    Θα πρέπει να αντικατασταθεί με:
    Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται τις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60 που πληρούν τα τυπικά προσόντα ή ΠΕ61, ΠΕ 70 που πληρούν τα τυπικά προσόντα ή ΠΕ71, ΠΕ11.01, που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με τα ισχύοντα κριτήρια της Γενικής Εκπαίδευσης.

    «3) Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ , σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.»

    Μέχρι αυτό το σημείο γίνεται πρόβλεψη για μεταθέσεις μόνο των ΠΕ61 και ΠΕ71. Μετά από αυτές τις μεταθέσεις θα ακολουθούν διορισμοί; Πού βρίσκονται οι ΠΕ70 και ΠΕ60; Τι προβλέπεται γι’ αυτούς; Για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς τους; Αμέσως μετά αναφέρεται στις αποσπάσεις.

    «5)α. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση, (αποσπώνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 και ΠΕ11.01
    β. Στις απομένουσες θέσεις αποσπώνται εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 ΠΕ70.50, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) των ειδικοτήτων, που προβλέπονται στην παραπάνω εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».»

    Γιατί κατά προτεραιότητα; Δεν υπάρχουν κριτήρια για αποσπάσεις που ισχύουν για όλη την εκπαίδευση βάσει μορίων; Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Γιατί αυτός ο υποβιβασμός της Μετεκπαίδευσης, των Μεταπτυχιακών και των Διδακτορικών;

    «Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση αποσπώνται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50».»

    Για άλλη μια φορά φαίνεται η τάση για διαχωρισμό του υποκλάδου της ΕΑΕ σε ανεξάρτητο κλάδο με όλες τις συνέπειες που αυτό θα έχει σε υπηρεσιακές μεταβολές, μεταθέσεις, αποσπάσεις κλπ

    «8)Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί – παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα »

    Μια υπερβολικά Κλινική προσέγγιση της αναπηρίας και μια, χωρίς προηγούμενο, ετικετοποίηση και γκετοποίηση των αναπήρων. Μήπως θα πρέπει να προβλέπεται και στην Ελλάδα, οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία, στα πλαίσια της ένταξης/συμπερίληψης να εργάζονται ως επί το πλείστον σε δομές γενικής εκπαίδευσης έτσι ώστε και όλοι οι μαθητές/τριες, αλλά και η κοινωνία εν γένει, να γνωρίζουν και να ευαισθητοποιούνται σε θέματα που αφορούν τις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες;

    «Όλες οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ70 Δασκάλων των Ειδικών Νηπιαγωγείων, των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις των κλάδων ΠΕ61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ, αντίστοιχα. Ομοίως μετατρέπονται οι οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) σε οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ.»

    Η παράγραφος αυτή είναιενάντια σε μία «ενιαία» εκπαίδευση όπως αναφέρεται στα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ. Η μετονομασία/μετατροπή αυτή είναι ενάντια σε κάθε ενταξιακή εκπαίδευση. Για την ενταξιακή εκπαίδευση η Ελλάδα έχει ήδη υπογράψει με την Ευρωπαική Ένωση μέσω των συμφώνων και των διαφόρων συμβάσεων.
    Επίσης με ποιον τρόπο οι συγκεκριμένες ειδικότητες στα ΚΕΔΔΥ θα αξιολογούν τους μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όταν δεν γνωρίζουν τα αναλυτικά προγράμματα των αντίστοιχων βαθμίδων; Θα αξιολογούν άρα βάσει ενός μέσου όρου ελλείψεων και όχι δεξιοτήτων. Πόσο ακόμα κλινικότητα χωράει στην εκπαίδευση και πόσες αναπηροποιήσεις;

    «Οι υπηρετούντες με οργανική θέση ΠΕ60.50 και ή ΠΕ70.50 εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής ή σε ΕΕΕΕΚ, εξακολουθούν και υπηρετούν σε αυτές. Μετά την αποχώρησή τους από την υπηρεσία, οι οργανικές τους θέσεις μετατρέπονται σε ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα. »

    Ενώ οι εκπαιδευτικοί θα ονομαστούν σε ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 θα υπηρετούν σε θέσεις ΠΕ60 και ΠΕ70; Γιατί αυτή η εμμονή στον παραλογισμό του «.50» που μόνο προβλήματα δημιουργεί;
    Επίσης πώς μπορεί να ερμηνευτεί αυτό το σημείο; Ότι κανένας ΠΕ70.50 δε θα τολμά να πάρει μετάθεση γιατί αυτόματα η θέση του θα μετατρέπεται σε ΠΕ71; Εφόσον όλες οι κενές οργανικές θέσεις θα είναι ΠΕ71 σε ποια οργανική θέση θα μπορεί να πάρει μετάθεση; Σε μία θέση με άλλο κωδικό; Κι αν είναι έτσι για πόσο θα μπορεί να είναι εκεί εφόσον η θέση θα είναι οργανικά ΠΕ71; Δε θα μπορούν να τον βγάλουν ανά πάσα στιγμή; Γιατί όλες οι θέσεις να μην μετατραπούν σε ΠΕ70/71;

  • 6 Μαΐου 2014, 01:06 | ΜΠΕΝΙΟΥΔΑΚΗ ΖΑΜΠΙΑ

    «Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη»

  • 6 Μαΐου 2014, 00:50 | ΑΘΗΝΑ

    Στη στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ και την πρόταση του κ. Θυμακη Παρασκευα

  • 6 Μαΐου 2014, 00:29 | Αναστασία Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 00:20 | Παπαδοπούλου Π.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 00:07 | ΑΘΗΝΑ ΠΛΙΤΣΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 6 Μαΐου 2014, 00:04 | Ιωάννα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 6 Μαΐου 2014, 00:00 | Λια Α.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:58 | Νίκος Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:48 | Νικολέτα ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 23:47 | Ιωάννα Μ.

    Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:44 | Διονυσία

    Στηριζω τις αποψεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 5 Μαΐου 2014, 23:38 | Αλέξανδρος Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:22 | Ελένη Μανωλοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:20 | s

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:14 | Κυριακή Δεμερτζή

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 23:11 | Κώστας

    Στηρίζω τις θέσεις του συναδέλφου Παρασκευά Θυμάκη σε ότι αφορά στην παράγραφο 8 εδάφιο 2 του άρθρου 21, καθώς επίσης και τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Ειδικής Αγωγής.

  • 5 Μαΐου 2014, 23:01 | ΜΑΡΙΑΝΘΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:52 | Φωτεινή Σ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:27 | Κατερίνα Ξ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 22:19 | Έλενα

    Διαφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 22:18 | Ευαγγελία Κατεμίδου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 22:16 | Μαίρη

    Διαφωνώ κάθετα με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 22:14 | Κατερίνα Τ.

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ και του Παρασκευά Θυμάκη.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:37 | Ελένη

    Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:36 | Πούλιου Αργυρώ

    Αξιότιμα μέλη της επιτροπής σύνταξης του νομοσχεδίου,
    Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.
    Με εκτίμηση,
    Πούλιου Αργυρώ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:26 | ΜΑΡΙΑΝΑΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:26 | Λεμονιδου Αιμιλια

    Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:24 | Ζωή Κ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:22 | Έφη Χ ΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 21:

    Παρά τη ρητή αναφορά στο άρθρο 16 για το Εκπαιδευτικό Προσωπικό του παρόντος νόμου ότι:«Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην ΕΑΕ, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση» (η υπογράμμιση δική μας) το άρθρο 21 ανατρέπει αυτά τα ισχύοντα κριτήρια και καθιστά την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση πάλι μια «κατάσταση εξαίρεσης» στο χώρο της εκπαίδευσης (αναφορικά με τη στελέχωση). Ως ΣΑΤΕΑ έχουμε ήδη σχολιάσει (στο άρθρο 20) ότι δε θα πρέπει να προηγούμαστε στις μεταθέσεις-αποσπάσεις των συναδέλφων μας εκπαιδευτικών αποφοίτων των Διδασκαλείων.
    Η διατύπωση δε της παρ.1 πρέπει ν’ αλλάξει και στο σημείο όπου αναφέρεται «που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης» να γίνει «που ανήκουν οργανικά σε δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης». Η «κατάστασης εξαίρεσης» στη στελέχωση της ΕΑΕ αναδεικνύεται πιο έντονα στο ζήτημα των μελλοντικών διορισμών και στον πίνακα αναπληρωτών (άρθρο 22 του παρόντος σχεδίου νόμου). Η μοριοδότηση/κατάταξη, που θα υπάρχει μετά το μελλοντικό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61-ΠΕ71, δε θα είναι ίδια με αυτή που θα ισχύσει για όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς (ν.3848/2010, άρθρο 3). Συγκεκριμένα η παράγραφος 3 του παρόντος σχεδίου νόμου αναφέρει: «Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο 2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.» Πέρα από το λάθος της διατύπωσης (θα έπρεπε να γράφει «όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ.1 εδαφ. β, γ, δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 22») το πραγματικό ζήτημα είναι η νέα μοριοδότηση του άρθρου 22: αυτή είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ σε σχέση με το ν.3848/2010 που (θα) ισχύει για όλους τους (άλλους) εκπαιδευτικούς. Για παράδειγμα:- Στο ν.3848/2010, άρ. 3, το διδακτορικό θα μοριοδοτείται με 3 μόρια για διορισμό/πρόσληψη αναπληρωτή. Στην ΕΑΕ το διδακτορικό θα μοριοδοτείται με 6 μόρια. – Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα στην ΕΑΕ (σύμφωνα με το παρόν σχέδιο νόμου) μοριοδοτείται 0,20 μόρια ανά μήνα, ενώ στο ν.3848/2010 υπάρχει κλιμάκωση και το μέγιστο προϋπηρεσίας που μοριοδοτείται είναι (κακώς) οι 60 μήνες (οι αναπληρωτές ΕΑΕ έχουν συμπληρώσει ακόμα και 100 μήνες). – Ενώ στο ν.3848/2010 δε μοριοδοτούνται τα σεμινάρια, τώρα στην Ειδική Αγωγή επιστρέφουν. – Στα κοινωνικά κριτήρια, η επ’ αόριστον αναπηρία του εκπαιδευτικού ΕΑΕ μοριοδοτείται με 3 μόρια στο παρόν σχέδιο νόμου, τη στιγμή που για έναν άλλο εκπαιδευτικό η αναπηρία μοριοδοτείται (σύμφωνα με το ν.3848/2010) με 7 μόρια. Τα παραπάνω είναι λίγα μόνο παραδείγματα, για να καταλάβουμε ότι η ΕΑΕ αντιμετωπίζεται νομοθετικά –ως προς τη στελέχωση- με διαφορετικό τρόπο. Εδώ και χρόνια, η θέση των ΣΑΤΕΑ είναι μία: να ισχύει στη στελέχωση της ΕΑΕ ό,τι ισχύει και στους άλλους κλάδους εκπαιδευτικών. Δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε το σκεπτικό του νομοθέτη, όταν θέτει διαφορετικά μόρια σε ίδια κριτήρια π.χ. στην προϋπηρεσία στην εκπαίδευση ή στην αναπηρία του εκπαιδευτικού ή στο διδακτορικό κτλ. Ακόμα και αν θεωρούμε άδικο το ν.3848/2010 ως προς την απαξίωση της προϋπηρεσίας μετά τους 60 μήνες (οι ΣΑΤΕΑ είχαν κάνει σφοδρή κριτική), δεν μπορούμε να καταλάβουμε, γιατί οι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ πρέπει να μοριοδοτούνται διαφορετικά από τους άλλους εκπαιδευτικούς στα ίδια κριτήρια. Στο δε ζήτημα του πίνακα αναπληρωτών είμαστε σαφείς: να συγκροτείται ο πίνακας με βάση το πτυχίο/κλάδο και την προϋπηρεσία (όπως ισχύει τώρα για όλους τους εκπαιδευτικούς) και μέχρι την εφαρμογή του νέου θεσμικού πλαισίου που προϋποθέτει τη διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Η (μελλοντική) μοριοδότηση να αφορά τον κάθε κλάδο/πίνακα αναπληρωτών και να μην υπάρχει ένας πίνακας αναπληρωτών για «δύο» κλάδους: διότι αυτό το τελευταίο θεσμοθετείται με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου και, ακόμα χειρότερα, δημιουργείται -στο άρθρο 22- ένας πίνακας αναπληρωτών, όπου άλλα κριτήρια θα ισχύουν για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61-ΠΕ71 και άλλα κριτήρια για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70.50-ΠΕ60.50, φέρνοντας έτσι τους εκπαιδευτικούς σε ανταγωνισμό μεταξύ τους.Όλα τα παραπάνω λύνονται με την πρόταση των ΣΑΤΕΑ, η οποία είναι και η μόνη που πραγματικά εναρμονίζει το καθεστώς στελέχωσης της γενικής εκπαίδευσης με την ειδική εκπαίδευση. Είναι το τρίπτυχο: α) να υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες αναπληρωτών με βάση τον κλάδο/βασικό τίτλο σπουδών π.χ. πίνακας για τους ΠΕ71-ΠΕ61 και επικουρικός πίνακας προσλήψεων για τους ΠΕ70-ΠΕ60 με σπουδές (διδακτορικό ή μεταπτυχιακό) στην ΕΑΕ. Η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ70 θα πρέπει να προσμετράται στον κλάδο τους,β) η κατάταξη στους πίνακες να γίνεται με βάση την προϋπηρεσία και την επιτυχία ή όχι (βαθμός) στον ΑΣΕΠ (ισχύον καθεστώς για όλους τους εκπαιδευτικούς), γ) μετά τη διεξαγωγή διαγωνισμών ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς, η κατάταξη των εκπαιδευτικών να γίνεται με μοριοδότηση ανά κλάδο/πίνακα αναπληρωτών (μελλοντικό καθεστώς σύμφωνα με το ν.3848/2010 για όλους τους εκπαιδευτικούς). Ό, τι ισχύει (ή θα ισχύσει) για όλους τους άλλους κλάδους εκπαιδευτικών να ισχύσει και για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Αυτή είναι η πραγματική εναρμόνιση του θεσμικού πλαισίου που ψηφίστηκε πριν λίγους μήνες στο άρθρο 28, παρ.2α, ν.4186/2013.Συνεχίζοντας το σχολιασμό του παρόντος άρθρου 21 του σχεδίου νόμου, έχουμε να πούμε ακόμα τα εξής: α) δεν αποσαφηνίζεται τι είδους διαγωνισμό ΑΣΕΠ θα δώσουν οι εκπαιδευτικοί με κωδικό ΠΕ70.50-ΠΕ60.50 (Γενικής ή Ειδικής Αγωγής). Μέρος των ΠΕ70.50-ΠΕ60.50 είναι ήδη διορισμένοι (απόφοιτοι Διδασκαλείων).β) Ενώ οι θέσεις της ΕΑΕ έχουν μετονομαστεί σε θέσεις ΠΕ61-ΠΕ71, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ60.50-ΠΕ70.50 έχουν δικαίωμα μετάθεσης-απόσπασης. Θεωρούμε ότι αυτό το δικαίωμα πρέπει να το έχουν μόνο οι απόφοιτοι των διδασκαλείων. Ήδη έχουμε εκφράσει τη διαφωνία μας με τη συγκρότηση των κλάδων ΠΕ60.50-ΠΕ70.50 στο σχολιασμό του άρθρου 20 και για μία ακόμη φορά αναφέρουμε ότι δεν θεωρούμε ισότιμη και αντίστοιχη με τη διετή δημόσια μετεκπαίδευση τη διδακτορική έρευνα και την πληθώρα των μεταπτυχιακών ειδικής αγωγής, πόσο μάλλον σχολικής ψυχολογίας. Περαιτέρω ανάλυση της θέσης μας αυτής θα βρείτε στο σχολιασμό του άρθρου 27.γ) Οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί ΕΑΕ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ θα πρέπει να μπορούν να πάρουν μετάθεση ή απόσπαση, συμπληρώνοντας τον ίδιο χρόνο υπηρεσίας που απαιτείται και στη Γενική Εκπαίδευση.δ) Σε περίπτωση που ένας εκπαιδευτικός ΕΑΕ κριθεί υπεράριθμος στην οργανική του θέση, δε θα πρέπει να τοποθετείται εκτός της περιοχής μετάθεσης στην οποία υπηρετεί.ε) Μετά από επικοινωνία με πολλούς συναδέλφους μας Κωφούς, τυφλούς και με κινητικές αναπηρίες διαφωνούμε με τη διάταξη που αναφέρει ότι οι συνάδελφοι «τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα». Πιστεύουμε ότι οι συνάδελφοι θα πρέπει να έχουν «δικαίωμα» και όχι «αποκλειστικό περιορισμό» να εργάζονται σε σχετικό με την αναπηρίας τους πλαίσιο. Όπως και οι ίδιοι αναφέρουν: «Το πού θα τοποθετηθεί κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να αποτελεί μέριμνα της εκάστοτε διεύθυνσης εκπαίδευσης. Η επιλογή για την τοποθέτηση του είναι ανάγκη να λαμβάνει υπ’ όψιν το είδος της αναπηρίας του καθενός καθώς και το πού θα μπορούσε να αποδώσει ο εκπαιδευτικός τα μέγιστα και όχι να γίνεται ελαφρά τη καρδία. Χρειαζόμαστε μια ποιοτική προσέγγιση της αναπηρίας».

  • 5 Μαΐου 2014, 21:22 | Ευτυχία

    《Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη.》

  • 5 Μαΐου 2014, 21:21 | Στεφανη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:20 | Στεφανη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:18 | Γιώτα

    Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη

  • 5 Μαΐου 2014, 21:18 | Γιώτα

    «Στηρίζω τις θέσεις των Συλλόγων Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ) και την πρόταση του κ. Παρασκευά Θυμάκη»

  • 5 Μαΐου 2014, 21:17 | Μαγδα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:16 | Κωνσταντίνα Ν.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:14 | ΒΙΡΓΙΝΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:14 | EM

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:13 | ΜΠΕΖΑ ΕΛΕΝΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:10 | KONSTANTINA GKARANI

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:08 | Κυρίτση Βασιλική

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:01 | Κατερίνα Χ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:59 | ΜΑΝΤΖΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:58 | Ρίτσα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:58 | Λιτσα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!!!!

  • 5 Μαΐου 2014, 20:57 | Zoi Tsiaouskoglou

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!

  • 5 Μαΐου 2014, 20:54 | ΜΙΧΑΗΛ Σ

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:34 | Σοφία

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.