Άρθρο 20: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΑΕ

Τα ειδικά τυπικά προσόντα ένταξης στον εισαγωγικό βαθμό των συνιστώμενων κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του προηγούμενου άρθρου ορίζονται ως εξής:

1.1. Του κλάδου ΠΕ61 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
Α) Πτυχίο του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ61 τοποθετούνται με διορισμό και κατά προτεραιότητα με μετάθεση ή απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε νηπιαγωγεία ΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των νηπιαγωγείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές προσχολικής ηλικίας καθώς και στα ΚΕΔΔΥ.

1.2. Κλάδος ΠΕ 60.50 (Νηπιαγωγών ΕΑΕ)
Α) i) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατεύθυνσης Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής ή
ii) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής.
Όσον αφορά σε τίτλους χωρών της αλλοδαπής, απαιτείται επιπρόσθετα Βεβαίωση Επανεκπαίδευσης των άρθρων 30 παρ.2 του ν. 2083/1992 (ΦΕΚ 159/21-9-1992 τ.Α΄) και 10 παρ.3 του ν. 2327/1995 (ΦΕΚ 156/31-7-1995 τ.Α΄). Από την υποχρέωση αυτή απαλλάσσονται οι πτυχιούχοι χωρών της Ε.Ε. και του Ελληνικού Κολλεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής και

Β) i) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, ή
ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία ή
iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής, ή
iv) είναι εκπαιδευτικοί με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο) ή
v) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία, ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010 ή
vi) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
Ένα διδακτικό έτος ισοδυναμεί με δέκα μήνες (10 μήνες χ 30 ημέρες = 300 ημέρες) προϋπηρεσία.

1.3 Tου κλάδου ΠΕ71 (Δασκάλων ΕΑΕ)
Πτυχίο Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ή Τμημάτων Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση την εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής με κατεύθυνση Δασκάλων, των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ71 τοποθετούνται με διορισμό και κατά προτεραιότητα με μετάθεση ή απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε δημοτικά σχολεία ΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης των δημοτικών σχολείων, σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι για μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης, σε εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) καθώς και στα ΚΕΔΔΥ.

1.4 Του κλάδου ΠΕ70.50 (Δασκάλων ΕΑΕ)
Α) i) Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατεύθυνσης Δασκάλων των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής ή
ii) Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων έως 1-7-1991 ή της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης έως 1-7-1991 ή ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο της αλλοδαπής, τα πτυχία του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων και της Ανωτέρας Εκκλησιαστικής Σχολής Θεσσαλονίκης γίνονται δεκτά εφόσον έχουν ημερομηνία κτήσης πτυχίου έως και το ακαδημαϊκό έτος 1990−1991 (1-7-1991), όσον αφορά σε τίτλους χωρών της αλλοδαπής απαιτείται επιπρόσθετα Βεβαίωση Επανεκπαίδευσης των άρθρων 30 παρ.2 του ν. 2083/1992 (ΦΕΚ 159/21-9-1992 τ.Α΄) και 10 παρ.3 του ν. 2327/1995 (ΦΕΚ 156/31-7-1995 τ.Α΄). Από την υποχρέωση αυτή απαλλάσσονται οι πτυχιούχοι χωρών της Ε.Ε., του Ελληνικού Κολλεγίου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Βορείου και Νοτίου Αμερικής και της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λευκωσίας Κύπρου και
Β ) i) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ ή
ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία ή
iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
iv) είναι εκπαιδευτικοί με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο) ή
v) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία, ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010 ή
vi) διαθέτουν αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τριών διδακτικών ετών σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.

1.5 Του κλάδου ΠΕ11.01 (Καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην ΕΑΕ)
Πτυχίο ΤΕΦΑΑ των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής με κύρια ειδικότητα την «ΕΑΕ» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή» ή την «Ειδική Φυσική Αγωγή – Θεραπευτική Γυμναστική» ή την «Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή» ή την «Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή» ή την «Άσκηση σε χρόνιες παθήσεις και Αναπηρία».
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ11.01 τοποθετούνται με διορισμό και κατά προτεραιότητα με μετάθεση ή απόσπαση ή με πρόσληψη ως αναπληρωτές σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ προσχολικής, πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ).
1.6 Των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50» εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.
i) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ αναλόγου κλάδου της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
ii) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ αναλόγου κλάδου της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
iii) Πτυχίο διετούς μετεκπαιδεύσεως στην ΕΑΕ των Διδασκαλείων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή
iv) Τριετή αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στις δομές ΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
v) είναι εκπαιδευτικοί με επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο)
vi) είναι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, σε μία μόνο αναπηρία, ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ σύμφωνα με όσα ορίζει ο ν. 3863/2010.
Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός των ΠΕ11.01, τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ, σε τμήματα ένταξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στα εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ), και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι. Οι κλάδοι ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.50, τοποθετούνται και σε προγράμματα παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης. Επίσης οι κλάδοι ΠΕ02.50 και ΠΕ03.50, μπορούν να τοποθετηθούν με μετάθεση ή απόσπαση σε θέσεις των ΚΕΔΔΥ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:09 | Βάσω Πετράκου

    Στηρίζω τις απόψεις των αποφοίτων παιδαγωγικών σχολών με μάστερ και διδακτορικά. Μια αδικία (σε σχέση με τους αποφοίτους του Βόλου) δεν λύνεται με μια ακόμη μεγαλύτερη αδικία σε βάρος ανθρώπων που επι δεκαετίες σπούδαζαν για να αποκτήσουν προσόντα. Και αν είναι δυνατόν να ισοπεδώνουμε ΟΛΑ τα μεταπτυχικά συμπεριλαμβανομένων των Ελληνικών ΑΕΙ!! Τότε να ισοπεδώσουμε αντίστοιχα και το πτυχίο του ΠΤΕΑ. Η μοριοδότηση πρέπει να γίνει ανάλογα με την προϋπηρεσία όλων όσων έχουν προσόντων.
    Δεν είναι δυνατόν 23χρονα παιδιά χωρίς καμία προυπηρεσία να προηγούνται των πανεπιστημιακών καθηγητών τους. Επιπλέον που ακριβώς εφαρμόζονται οι οδηγίες της Ε.Ε για την εκπαίδευση σ’ αυτό το νόμο που είναι ένα γενικότερο έκτρωμα; Γιατι αν θυμάμαι καλά….πληρώνει το ΕΣΠΑ ακόμα (και για πολλά χρόνια)…

  • 5 Μαΐου 2014, 21:09 | Αναστασία Σ.

    Σχετικά με το σχόλιο «2 Μαΐου 2014, 16:35 | Ιωάννα Μόνιμος ΣύνδεσμοςΗ είσοδος των ΠΕ61/71 στα ΚΕΔΔΥ είναι άστοχη και αντιεπιστημονική. Η Διάγνωση και φυσικά η διαφοροδιάγνωση προϋποθέτει πολύ καλή γνώση της τυπικής ανάπτυξης του παιδιού…
    Οι ΠΕ61/71 μπορούν να είναι χρήσιμοι στη στελέχωση των Ειδικών Σχολείων αλλά για τις υπόλοιπες δομές χρειάζονται επιπλέον γνώσεις που κατέχουν μόνο οι πτυχιούχοι γενικής παιδείας που έχουν αποκτήσει εξειδίκευση…»
    Οι πτυχιούχοι ΕΑ φυσικά και έχουν γνώση της τυπικής ανάπτυξης των παιδιών (πώς θα γινόταν άλλωστε να εντοπίζουν τους μαθητές με δυσκολίες κτλ)
    Επίσης οι ΠΕ71 όπως αποδεκνύεται και από την επιστημονική τους κατάρτιση έχουν εκπαιδευτεί για τα θέματα Ειδικής Αγωγής τα οποία και χειρίζονται τα ΚΕΔΔΥ. Οι δάσκαλοι γενικής αγωγής δυστυχώς δεν έχουν αυτή την επιστημονική κατάρτιση για θέματα ΕΑ, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από τον οδηγό σπουδών τους..
    Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω την βάση του παρπάνω μηνύματος.
    Οι δάσκαλοι Γενικής Αγωγής μπορούν να μπουν στα σχολεία γενικής αγωγής, στην ενισχυτική διδασκαλία, στα ολοήμερα, στα ΖΕΠ (όπου και οι γνώσεις τους το επιτρέπουν), αλλά λυπάμαι δεν μπορούν να στελεχώσουν όλες τις θέσεις στην εκπαίδευση και ειδικότερα αυτές για τις οποίες δεν έχουν καταρτιστεί επιστημονικώς (που είναι και αυτές που σχετίζονται με την Ειδική Αγωγή).

  • 5 Μαΐου 2014, 21:06 | Κυρίτση Βασιλική

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 21:03 | ΜΠΕΖΑ ΕΛΕΝΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:02 | ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΙΡΓΙΝΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 21:01 | ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΡΓΥΡΩ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:59 | Κατερίνα Χ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:58 | ΜΑΝΤΖΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:57 | Zoi Tsiaouskoglou

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!!

  • 5 Μαΐου 2014, 20:57 | Λιτσα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ!!!!

  • 5 Μαΐου 2014, 20:57 | Ρίτσα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:53 | ΜΙΧΑΗΛ Σ

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:43 | Μαρία Ν.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:41 | Antigoni

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:40 | Giannis

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:26 | Σοφία

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:14 | Βάσω Κ 8 χα

    Γιατί εδώ και δώδεκα χρόνια που βγαίνουν οι απόφοιτοι ΕΑ – μόνιμα αναπληρωτές- δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς, αλλά ξαφνικά, εν καιρώ κρίσης και μη προσλήψεων πλέον στη γενική αγωγή γίνεται τέτοιος σάλος και τρέχουν ολοι οι ´έχοντες´ ( χρήματα) και κάνουν μεταπτυχιακό στην ΕΑ;

  • 5 Μαΐου 2014, 20:12 | Αμανατιάδου Κατερίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 20:07 | Μαρία Χ.

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».

  • 5 Μαΐου 2014, 20:07 | Σταύρος Στ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:04 | Βιβή Σταματούκη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:03 | Αναστασία

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:03 | ΒΕΡΑ ΓΟΥΛΙΑΡΜΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 20:01 | Βάσω Κ 8 χα

    Επειδή το βλέπω να γράφεται πολύ συχνά, από που προκύπτει ότι οι ΠΕ 71-61 δεν ´εχουμε γνώση της τυπικής ανάπτυξης του παιδιού;

  • 5 Μαΐου 2014, 20:00 | Ερια

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:58 | Κων/νος

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:55 | Αναστασία Χιδερίδου – Μανδαρή

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:55 | Βάσω Κ 8 χα

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ4

  • 5 Μαΐου 2014, 19:48 | Ηλίας Κίσας

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:46 | Γεωργία Καραγεώργου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:41 | Golightly

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:35 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ!

  • 5 Μαΐου 2014, 19:32 | ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΕ71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:30 | Μάγδα Π

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:27 | ΔΩΡΑ ΜΑΥΡΙΚΗ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:21 | Βίκυ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:19 | Μαρία Κουτσ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 19:15 | ΑΘηνά

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:14 | Κωνσταντίνος Σ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:11 | nektaria

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 19:07 | Βασω

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:28 | Γεωργία Δ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 18:23 | ΓΚΙΚΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΕ 71

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:09 | Τσινικας Κων/νος

    Στηρίζω τις θέσεις των
    ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 18:02 | Μαρία Τ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 5 Μαΐου 2014, 18:02 | ΕΙΡΗΝΗ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:59 | ΣΟΦΙΑ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:54 | ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 5 Μαΐου 2014, 17:52 | Αλεξάνδρα Καραμάνη

    «Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ».

  • 5 Μαΐου 2014, 17:44 | Γιώργος Χατζηθεοδωρου

    Είναι σκάνδαλο αυτό που γίνεται!!!!! Όλα τα πανεπιστήμια του ίδιου πεδίου δεν είναι ίδια;;;;; Γιατί τέτοιος διαχωρισμός;;;;;;;;;
    ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ