23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.

Τι θα προτείνατε για την εξειδίκευση αυτών των μέτρων;

  • 11 Ιανουαρίου 2010, 20:49 | ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΡΗΤΗ

    ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

  • 11 Ιανουαρίου 2010, 11:04 | NG

    11. Για την αναδιοργάνωση των ΔΟΥ προτείνω την κατάργησή της μονοσήμαντης σχέσης καταστήματος ΔΥΟ με τον φορολογούμενο. Εφόσον τα online συστήματα υπάρχουν από πολλά χρόνια θα πρέπει να μπορεί ο φορολογούμενος να συναλλαχθεί από οποιοδήποτε κατάστημα ΔΟΥ όπως γίνεται με τις τράπεζες. Είναι ντροπή το 2010 να ρωτούμε σε ποια ΔΟΥ ανήκει το φυσικό πρόσωπο.

  • 11 Ιανουαρίου 2010, 10:53 | helen

    Επιτέλους πρέπει να σταματήσει η πολύωρη αναμονή στις ΔΟΥ για διαδικασίες που μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά και με λιγότερο μάλιστα κόστος για το δημόσιο.

  • 10 Ιανουαρίου 2010, 12:11 | Τ.Χρ.

    Θερμά συγχαρητήρια για το δικαίωμα του πολίτη στην διαβούλευση!!

    Επειδή πιστεύω ακράδαντα οτι μεγάλο μέρος ή και όλα τα σχόλια θα αναγνωστούν από υπεύθυνους, προτείνω την προαιρετικότητα και όχι την υποχρεωτικότητα σχεδόν του συνόλου των συναλλαγών μέσω διαδικτύου.
    Αποστολή φορολογικών δηλώσεων, έμμεσων φόρων, μεταβολές μητρώου κλπ.
    Χαίρομαι να απευθύνομαι σε πρόθυμους και χαμογελαστούς υπαλλήλους (γιατί υπάρχουν και αυτοί, αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι), εκνευρίζομαι όμως αφάνταστα να με αντιμετωπίζουν αγενέστατα και προκλητικά μερικοί άλλοι.
    Το διαδίκτυο βοηθάει στην αποφυγή του δύστροπου υπαλλήλου τον οποίο δεν κατάφερε μέχρι σήμερα να «βάλει στην θέση του» ούτε ο προϊστάμενος του ούτε το γραφείο παραπόνων του πολίτη.
    Είναι επιτακτική ανάγκη η χρήση διαδικτύου για τις περισσότερες συναλλαγές αν όχι για όλες.

    Πότε θα κάνει ξαστεριά;; !!!

    Υ.Γ. Παραμένω αιθεροβάμων ότι θα υλοποιηθούν κάποια πράγματα.

  • 9 Ιανουαρίου 2010, 20:37 | ΚΟΥΤΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Συμφωνώ απόλυτα.

  • 9 Ιανουαρίου 2010, 11:59 | ΝΙΚΟΣ ΑΘ.ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΗΣ

    Πολλές από τις σημερινές συναλλαγές των πολιτών με τις ΔΟΥ,είναι γεγο-
    νός ότι μπορεί να απλοποιηθούν,να αντικατασταθούν αλλά και να καταργη-
    θούν.Αν θεωρήσουμε για παράδειγμα ως δεδομένο την κατάργηση της θεώρη-
    σης των βιβλίων και στοιχείων,την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων μέ η-
    λεκτρονικό τρόπο,τότε σαφώς και μία πληθώρα εναπομεινουσών συναλλαγών
    είναι δυνατόν να γίνεται μέσω διαδικτύου.Ενδεικτικά ως τέτοιες είναι οι
    συναλλαγές με το Τμήμα Μητρώου,για ενάρξεις,ματαβολές,λήψη ΑΦΜ,με την
    διασφάλιση της ορθότητας υοβολής των στοιχείων φυσικά.
    Η εξυπηρέτηση από σημεία εκτός ΔΟΥ θεωρώ ότι δεν ενδείκνυται και το μόνο που θα δημιουργούσε θα ήταν μια πολυδιάσπαση και ένα κατακερματι-
    σμό αρμοδιοτήτων και αναζητήσεων κάθε άλλο παρά διευκολυντικών.

  • 9 Ιανουαρίου 2010, 01:49 | ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Α. ΙΩΑΝΝΗΣ

    Να πιστοποιηθούν τα Λογιστικά γραφεία ώστε να γίνουν σημεία εξυπηρέτησης

  • 8 Ιανουαρίου 2010, 16:53 | Γεώργιος Γιαμίν

    Η επέκταση των συναλλαγών με τις Δ.Ο.Υ. στο διαδίκτυο αποτελεί μέτρο προς την σωστή κατεύθυνση για την βελτίωση αφενός της απόδοσης του φοροεισπρακτικού μηχανισμού και αφετέρου της ανταγωνιστικότητας της μέσης ελληνικής επιχείρησης.
    Η μέχρι τώρα προσπάθεια υλοποίησης των παραπάνω τεχνολογιών σε ορισμένους τομείς των λειτουργιών του φοροεισπρακτικού μηχανισμού έχει επιφέρει σημαντικές βελτιώσεις στο επίπεδο εξυπηρέτησης του πολίτη, χωρίς όμως να εκλείπουν οι ατέλειες στην λειτουργία του. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η ηλεκτρονική υποβολή της φορολογικής δήλωσης, στην περίπτωση των ελεύθερων επαγγελματιών, δεν υποκαθιστά την επίσκεψη στην Δ.Ο.Υ. καθώς αυτή απαιτείται για τον «έλεγχο» των υποβληθέντων στοιχείων. Συνεπώς, τα όποια οφέλη εφαρμογής του παραπάνω μέτρου ακυρώνονται στην πράξη, αφού αντί να μειώνεται ο χρόνος συμπλήρωσης και υποβολής της φορολογικής δήλωσης στην πραγματικότητα αυξάνεται.
    Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω και την εμπειρία του γράφοντα από την λειτουργία αντίστοιχων μηχανισμών άλλων ανεπτυγμένων δυτικών κοινωνιών προτείνεται:
    1. Η συναλλαγή των πολιτών με τις Δ.Ο.Υ. να πραγματοποιείται ως επί το πλείστον μέσω διαδικτύου και ταχυδρομείου,
    2. Η επίσκεψη στις Δ.Ο.Υ. να απαιτείται σε ειδικές περιπτώσεις και αφού διαπιστωθεί φορολογική παράβαση.

  • 7 Ιανουαρίου 2010, 11:51 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΕΒΕΛΕΚΑΣ

    Πρόκειται για γενικότερη πρόταση η εφαρμογή της οποίας θα εξυπηρετήσει, εκτός από τον περιορισμό της γραφειοκρατίας στις ΔΟΥ, τις περισσότερες από τις επιδιώξεις του Υπουργείου, όπως αναλυτικά θα αναπτυχθεί στις υπόλοιπές επί μέρους ενότητες.
    Στην κατεύθυνση της χρήσης Η/Υ από τους συναλλασσόμενους με τις ΔΟΥ και της γενικευμένης χρήσης Ταμειακών Μηχανών, προτείνεται ο κατάλληλος σχεδιασμός αυτών των μέσων ώστε να υποδέχονται ειδικά «στικ» αποθήκευσης δεδομένων, τα οποία θα χορηγούνται ανά ΑΦΜ και θα έχουν την δυνατότητα καταχώρησης των συναλλαγών σε ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ και ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΜΕΙΟΥ. Η υποχρεωτική χρήση σε όλες τις οικονομικές συναλλαγές των «στικ» αυτών θα διαμορφώνει αυτόματα την φορολογική εικόνα κάθε πολίτη και θα περιορίσει σημαντικά τις προσωπικές επισκέψεις στις ΔΟΥ, αφού θα επιτρέπει την επικοινωνία με αυτές, μέσω Η/Υ, σε κοινή γλώσσα.
    Τέλος, αν εξασφαλισθεί η On Line σύνδεση των Τραπεζών με τις ΔΟΥ, κατά την κατάθεση του ΤΑΜΕΙΟΥ, θα μπορούν να μεταφέρονται αυτόματα οι κάθε είδους κρατήσεις (Χαρτόσημο, ΦΠΑ, Φόροι διάφοροι κ.λ.π.), χωρίς τις χρονοβόρες διαδικασίες των σημερινών δηλώσεων.
    Σχετικά με την αποτελεσματικότητα αυτής της πρότασης θα πρέπει να αναγνωσθούν όσα αναφέρονται ειδικότερα στις λοιπές επί μέρους ενότητες.
    Με τιμή

    Βασίλης Τζεβελέκας

  • 7 Ιανουαρίου 2010, 10:44 | Ανθοπουλος Νικος

    Συμπληρώνοντας το σχόλιο μου, δέν μπορώ να καταλάβω την εννοια τού μόνιμου δημόσιου υπαλλήλου.
    Ειναι δυνατον κάποιος τεμπέλης να μήν μπορεί να απομακρυνθεί απο τό δημόσιο;;
    Αυστηρός έλεγχος, επιτροπές ελέγχου εκτός δημοσίου για να μην υπαρχει κάλυψη, και απόλυση άμμεση [οπως στο υπουργείο δημοσίας τάξης] μέ την καταγγελία 3 ΄παραπόνων για τον υπαλληλο.
    Ας δουλέψουν και λίγο, δέν πειράζει, αρκετά τεμπέλιασαν. Αν δέν τους αρέσει το δημόσιο άς έρθουν μέ τά τρομερά προσόντα τους [της ξάπλας] να δουλέψουν στον ιδιωτικό τομέα.

    Πρόβλημα πρώτο ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ.
    Είναι γελοία στήν εποχή που ζούμε.

  • 7 Ιανουαρίου 2010, 10:05 | Ανθοπουλος Νικος

    Σαφώς αυτή η διαδικασία μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, θά μάς σώσει.
    Καμία επαφή μέ εφοριακούς, ολες οι εργασιες μέσω υπολογιστών, όλες οι επιχειρήσεις έχουν, καί τέλος στην φυσική επαφή, που επιφέρει και τό λάδωμα. Ολες οι διαδικασίες απλές.
    Θά γλυτώσουν οι επιχειρήσεις απο το λάδωμα και την συναλλαγή.

  • 6 Ιανουαρίου 2010, 22:03 | Μαυραγανη Κ

    Ναι γιατι έτσι αποφευγεται η γραφειοκρατία η ταλαιπωρία και οι κάθε είδους συναλλαγές…

  • 6 Ιανουαρίου 2010, 18:20 | ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

    Δεν είναι άσχημο μέτρο, με την προϋπόθεση ότι κάποιες διαδικασίες θα απλοποιηθούν. Γιατί, αν ζητούνται να προσκομιστούν στην Δ.Ο.Υ. από την αρχή δικαιολογητικά, πιστοποιητικά και άλλα έγγραφα που αφορούν τον φορολογούμενο, έτσι ώστε να εκδίδεται ένα χαρτί μέσω διαδικτύου, δεν θα υπάρχει όφελος.

    Επίσης, ένα μεγάλο πρόβλημα που παρουσιάζεται με τα δικαιολογητικά μέσω διαδικτύου, είναι ότι πολλοί οργανισμοί και υπηρεσίες (δημόσιοι και ιδιωτικοί), δεν τα αναγνωρίζουν, με συνέπεια να απαιτούν την έκδοση των ίδιων στοιχείων από τις Δ.ο.Υ.. Αν αυτό δεν αλλάξει, δεν νομίζω ότι θα υπάρχει βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.

    Ευχαριστώ.

  • 6 Ιανουαρίου 2010, 13:05 | Γεώργιος Νικολάου

    Α. Πρόσληψη επιστημονικού προσωπικού.
    Β. ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ σε κάθε Δ.Ο.Υ., όχι τυπικής λειτουργίας, τα οποία θα είναι πρόθυμα να δικαιώσουν τον έχοντα δίκαιο πολίτη και όχι τον συνάδελφο. Ο Διευθυντής Δ.Ο.Υ. να επαναφέρει στην τάξη τον υπάλληλο και τα μέτρα που έλαβε, να γνωστοποιούνται στο Υπουργείο κάθε τρίμηνο, το οποίο θα επιβάλλει μεγαλύτερες κυρώσεις σε σοβαρές περιπτώσεις.
    Γ. Οι Δ.Ο.Υ. να δέχονται όλο το 8-ωρο το κοινό, και τις 5 εργάσιμες ημέρες, το οποίο δε γίνεται με δικαιολογία ότι υπάρχει και εσωτερική απασχόληση. Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι θα αποδείξουν τι γίνεται κατά τις ώρες περιορισμού του κοινού σε 4 ημέρες επί 5 ώρες = 20 ώρες ανά εβδομάδα αντί του 5 επί 8 = 40 ώρες. Οι 20 ώρες συχνά γίνονται λιγότερες (κυρίως στην έναρξη και στη λήξη), διότι υπάρχει συχνά και η δικαιολογία του «ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ».

  • 6 Ιανουαρίου 2010, 12:01 | Νικόλαος Μπινιάρης

    Κύριοι

    Αποτελεί Ελληνικό φαινόμενο η παρουσία πολιτών στις εφορίες. Το φαινόμενο δεν είναι απλώς τριτοκοσμικό, είναι φαινόμενο διαφθοράς και αναποτελεσματικότητας του κράτους. Οι συναλλαγές πρέπει να γίνονται μεσω ιντερνετ ή ταχυδρομίου. Παρουσία φορολογούμενου στην εφορία θα σημαίνει έλεγχο και μάλιστα με στοιχεία τα οποιας να οδηγούν σε καταδίκη για φοραδιαφυγή. ΟΙ δημόσίες υπηρεσίες πρέπει να απαλλαγούν από το φαινόμενό της παρουσίας χιλίαδων ανθρώπων εκεί με εκατομμύρια ετγατοωρών χαμένες.

  • 5 Ιανουαρίου 2010, 18:48 | Δημήτριος Κόλιας

    Συμφωνώ με την επέκταση των παρεχομένων υπηρεσιών και από άλλα σημεία όπως ΚΕΠ αλλά πρώτα θα πρέπει να αυτοματοποιηθούν οι διαδικασίες και οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσα από το site της ΓΓΠΣ.
    (α) επέκταση των παρεχομένων υπηρεσιών για περίπου όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες των ΔΟΥ. Όλα τα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, την Ε-9, ΦΠΑ, Αυτοκίνητα, κλπ.
    (β) Πιστοποίηση όλων των χρηστών με Ψηφιακά Πιστοποιητικά. Η ΓΓΠΣ να φροντίσει για την έκδοση και διανομή σε συνεργασία με την Πύλη ΕΡΜΗΣ του Υπ. Εσωτερικών.
    (γ) Ολοκλήρωση των παρεχομένων υπηρεσιών από το site της ΓΓΠΣ κάτω από ένα και ενιαίο Login (με τα Ψηφιακά Πιστοποιητικά).

  • Οι ΔΟΥ πρέπει να αποσυμφορηθούν από γραφειοκρατικές διαδικασίες, ώστε να απελευθερωθούν οι εφορίες και οι υπάλληλοι να ασκήσουν το λειτούργημα της επιβολής των φόρων και της είσπραξης των δημοσίων εσόδων. Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει να αποκτήσουν εξωστρέφεια:

    -Να αποκτήσουν δηλαδή δεσμούς με την κοινωνία και την αγορά της «χωρικής τους αρμοδιότητας», συμμετέχοντας μαζί με το Δήμο, τα σωματεία, κτλ στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

    -Να συμβουλεύουν αλλά και να ελέγχουν τους επαγγελματίες, τις επιχειρήσεις, τους φορολογούμενους. Δηλαδή να παίζουν το ρόλο του Ελεγκτή που ενεργεί προληπτικά και αυτό ξεχωριστά από τον αιφνιδιαστικό έλεγχο (Σ.Δ.Ο.Ε.) κάτι δηλαδή που σήμερα δεν υπάρχει!

    -Να αναδεικνύουν και να βραβεύουν τους συνεπείς φορολογούμενους σε ειδικές εκδηλώσεις.

    -Να αποκτήσουν όλες site για να ενημερώνουν τους πολίτες και να δέχονται τις υποδείξεις τους.

    -Να δημοσιεύουν τα εισοδήματα των φορολογουμένων (φορολογικοί κατάλογοι) που ανήκουν στην δύναμη τους.

    -Να καλούν σε απολογία και τελικά να ελέγχουν όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες οι οποίοι δηλώνουν εισοδήματα κάτω του αφορολόγητου ορίου ή του κοινωνικά ανεκτού ορίου, όταν αυτό γίνεται κατ’ εξακολούθηση και μετά τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας τους.

  • 4 Ιανουαρίου 2010, 22:17 | ΔιΜπ

    1.Πιστοποιηση λογιστικων γραφειων με νομιμη αδεια ασκησεως επαγγελματος
    2.Ενας κωδικος taxis ανα λογιστικο γραφειο και οχι ανα φορολογουμενο
    3.Υποβολη δηλωσεων φορου εισοδηματος ηλεκτρονικα απο πιστοποιημενα λογιστικα γραφεια με αυτοματη εκκαθαριση της δηλωσης και ευθυνη του λογιστη
    4.Καταθεση τροποποιητικων ΦΠΑ και δηλωσεων φορου εισοδηματος ηλεκτρονικα
    5.Πληρωμες εκπροθεσμων υποχρεωσεων ηλεκτρονικα

  • 4 Ιανουαρίου 2010, 18:05 | ΑΛΚΗΣ Μ.

    ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΜΕΣΩ INTERNET (EITE ΑΠΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΚΕΠ Ή ΚΑΙ ΕΦΟΡΙΕΣ),ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΗ ΠΡΟΣΟΔΟΦΟΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΦΟΡΙΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΣΠΑΤΑΛΑΤΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (ΕΚΔΟΣΗ ΔΙΠΛΟΤΥΠΩΝ, ΤΑΜΕΙΕΣ ,ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ, ΕΚΔΟΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ, ΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΕΞΟΔΩΝ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ, ΤΡΥΠΗΜΑ ΒΙΒΛΙΩΝ, ΜΗΤΡΩΟ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ)

  • 4 Ιανουαρίου 2010, 14:47 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥΜΑΝΙΔΗΣ

    Το ότι οι διαδικασίες πάσχουν είναι πασιφανές. Οι ουρές είναι μόνιμη κατάσταση. Να καταργηθεί η υποχρέωση παρουσίασης απλών πολιτών στην εφορία. Η έκδοση ΑΦΜ, η προσωπικές μεταβολές (ταυτότητα, διεύθυνση) μπορούν να γίνονται ηλεκτρονικά ή μέσω ΚΕΠ ή αυτόματα. Πχ. Η αλλαγή ταυτότητα μέσω της αστυνομίας. Η μεταβολή διεύθυνση μέσω της νέα φορολογικής δήλωσης που θα κατατεθεί.
    Για τις εταιρίες όλες οι δουλειές μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά. Απόδοση παρακρατούμενων φόρων (ΦΜΥ). Έκδοση ΑΦΜ και μεταβολές της εταιρίας. Ο επιχειρηματίας ή ο λογιστής ετοιμάζει τα πάντα μέσω ιντερνέτ και απλώς καταθέτει ή αποστέλλει τα διαλογιστικά στην αρμόδια ΔΟΥ και μόνον όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, το οποίο δεν μπορεί να λυθεί δια αλληλογραφίας, να απαιτείτε η προσωπική παρουσία.

  • 4 Ιανουαρίου 2010, 12:20 | ΚΑΚΑΡΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ.

  • 4 Ιανουαρίου 2010, 08:35 | pater

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΥΜΦΩΝΩ.

  • 3 Ιανουαρίου 2010, 13:28 | Παναγιώτης

    Βεβαίως και θα πρέπει να κινηθούμε σε αυτή την κατεύθυνση.

    1) Εξαλείφονται συμπτώματα διαφθοράς από εφοριακούς που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
    2) Μειώνεται το προσωπικό που εργάζεται για την ηλεκτρονική καταχώριση των φορολογικών δηλώσεων.

    Αλλά το ηλεκτρονικό σύστημα θα πρέπει να είναι απολύτως τεσταρισμενό. Είναι πάμπολες φορές που το κράτος βγάζει ηλεκτρονικά συστήματα στον αέρα χωρίς καν να έχουν δοκιμαστεί για την αποτελεσματικότητα τους. Στην τελική συστήματα του παρά-πέντε εγκαταλείπονται.

    Μηχανοργάνωση με σχεδιασμό και έλεγχο των συστημάτων. Όχι λύσεις πρόχειρες, αμελέτητες και της τελευταίας στιγμής.

  • 3 Ιανουαρίου 2010, 11:15 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΥΜΦΩΝΩ

  • 3 Ιανουαρίου 2010, 09:40 | νίκος

    Ναι, οπωσδήποτε. Δεν χρειάζεται να σπαταλιέται πολύτιμος εργασικός χρόνος στις ΔΟΥ τόσο από την πλευρά των φορολογουμένων, όσο και από την πλευρά των εφοριακών υπαλλήλων. Η εφαρμογή αυτού του μέτρου θα έχει ως αποτέλεσμα:α)την απελευθέρωση ικανού αριθμού εφοριακών υπαλλήλων από εργασίες μη παραγωγικές για τα φορολογικά έσοδα, όπως, έκδοση και επικύρωση φωτοαντιγράφων των εντύπων Ε9, Ε1, εκκαθαριστικού σημειώματος φορολογίας εισοδήματος,έκδοση διαφόρων πιστοποιητικών των οποίων η χρησιμότητα ως εργαλείων καταπολέμησης της φοροδιαφυγής αμφισβητείται σήμερα,κατάθεση πινακίδων προς ακινησία οχημάτων και αδειών κυκλοφορίας οχημάτων (εργασία που σήμερα επιβαρύνει τη λειτουργία των τμημάτων ΦΠΑ των ΔΟΥ, σε βάρος του διασταυρωτικού ελέγχου που έχουν τα τμήματα αυτά ως κύριο έργο)β)τη διάθεση του υπαλληλικού προσωπικού που θα απελευθερωθεί στο διασταυρωτικό και κύριο έλεγχο γ)την εμπέδωση κλίματος αξιοποιστίας μεταξύ φορολογικής διοίκησης και φορολογουμένων.

  • 2 Ιανουαρίου 2010, 16:13 | Νικόλαος Τζόλας

    Εύχομαι σε όλους χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
    Ζω και εργάζομαι στη Σουηδία αλλά έχω εισόδημα στην Ελλάδα το οποίο δηλώνω κάθε χρόνο ηλεκτρονικά. Το διαδίκτυο με καλύπτει πλήρως. Υποβάλλω ηλεκτρονικά τη δήλωσή μου από την άνεση του σπιτιού μου, λαβαίνω ηλεκτρονικά το εκκαθαριστικό μου και γλυτώνω τα λάθη γιατί το σύστημα προλαβαίνει τις περισσότερες από τις συνήθεις λανθανσμένες καταχωρήσεις. Βρίσκω το ηλεκτρονικό αρχείο των παλαιών μου δηλώσεων εύκολα. Πληρώνω το φόρο μου πάλι ηλεκτρονικά μέσω INTERNET BANKING. Ενοχλώ ελάχιστα συγγενείς και φίλους για τις φορολογικές μου υποθέσεις και μόνο μια φορά στα τελευταία 5 χρόνια χρειάστηκε να πάω ο ίδιος στην εφορία. Διαβάζω προσεκτικά τις οδηγίες υποβολής της δήλωσης και δεν έρχομαι σε επαφή με εφοριακούς, φοροεισπράκτορες, πρώην εφοριακούς, λογιστές και μεσάζοντες. Ετσι αποφεύγω τις ουρές και γλυτώνω και κάποια έξοδα. Με την ηλεκτρονική υποβολή έχω και έκπτωση φόρου. Ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσής μου πληροφορούμαι και το ποσό του φόρου που μου αναλογεί. Συνιστώ σε όλους τους έντιμους φορολογούμενους τη χρήση της εφαρμογής της ιστοσελίδας της ΓΓΠΣ για την ηλεκτρονική υποβολή της δήλωσης εισοδήματός τους. Η εφαρμογή αυτή έχει ένα μόνο ελάττωμα που το έχω επισημάνει στην ΓΓΠΣ. ΄Οταν θες να δείς το εκκαθαριστικό σου βλέπεις μόνο τη δεξιά πλευρά. Το σύστημα δεν σου επιτρέπει να δείς την αριστερή πλευρά. ΄ομως η αριστερή πλευρά είναι πιό σημαντική από τη δεξιά γιατί περιλαμβάνει την ανάλυση φόρων κατά κωδικό και επιπλέον περιλαμβάνει τον ειδικό ενδεκαψήφιο αριθμό που είναι απαραίτητος για να πληρώσεις το ποσό ή τη δόση σου μέσω INTERNET BANKING.
    Θεωρώ ότι οι συναλλαγές Δ.Ο.Υ.-φορολογούμενων μέσω διαδικτύου πρέπει να επεκταθούν.

  • 2 Ιανουαρίου 2010, 13:23 | λαμπρος

    ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ 2010 1 ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ 3 ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗ ΤΙΣ ΔΟΥ, ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥΤΟΥ.ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ 2010 ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ Η ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ….ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ….ΜΗΠΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑΙ.ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ?….!

  • 2 Ιανουαρίου 2010, 11:10 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΚΟΓΙΑΣ

    1. Προσκόμιση Διαφόρων Βεβαιώσεων για θεώρηση απο τη ΔΟΥ βιβλίων και στοιχείων. Να διασυνδεθούν οι ΔΟΥ με τους εμπλεκόμενους φορείς ΙΚΑ,ΟΑΕΕ,Επιμελητήρια και να μπορούν να βλέπουν αν είναι ενήμερος ο φορολογούμενος.
    2. Γνωστοποίηση πώλησης Ταμειακής Μηχανής ή Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. (και αντίστοιχα γνωστοποίηση αγοράς). On line δήλωση και ανέβασμα των απαραίτητων εγγράφων (τιμολογίου,Ζ) με αρχείο εικόνας. Η σημερινή δυνατότητα με FAX είναι διαβλητή και αμφισβησήσιμη απο τους ελεγκτές ενώ απαιτεί και την προσκόμιση εκ των υστέρων στη ΔΟΥ των εγγράφων. Επι τη ευκαιρία οι υπάλληλλοι των διαφόρων ΔΟΥ πρέπει να εναρμονιστούν στις απαιτήσεις τους απέναντι στους πολίτες. Σήμερα κάθε ΔΟΥ αφαρμόζει και διαφορετικά πράγματα.

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 17:36 | ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Ι.

    ΣΥΜΦΩΝΩ….ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ….. ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΔΟΥ

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 13:43 | George Apostolopoulos

    Πολύ σωστή η ιδέα. Τα ΚΕΠ έχουν φέρει ένα νέο ύφος στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Αξίζει να τα προσέξουμε μην «χαλάσουν».

  • 31 Δεκεμβρίου 2009, 12:29 | ΠΑΝΟΤΟΠΟΥΛΟΣ Δ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΜΕΣΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ Ή ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΙΣ ΔΟΥ.ΤΟ ΦΠΑ , Η ΔΗΛΩΣΗ Φ.Ε.,ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Κ.Β.Σ.,Η ΑΛΛΑΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ , Η ΕΚΔΟΣΗ ΕΝΤΥΠΩΝ κ.ο.κ., ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΗΔΗ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ? ΠΡΟΤΑΣΗ: ΕΝΑΣ ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ Α.Φ.Μ., Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΕΝΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΑΙΡΕΩΣΗ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
    ΟΙ ΓΚΙΣΕΔΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ , ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ P/C ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥΣ.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΗΛΩΘΕΝΤΩΝ , ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 18:05 | Σταυρούλα Ρακιτζή

    ΣΩΣΤΟ

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 16:36 | Πέγκυ

    Συμφωνώ και παρακαλώ, οι Δ.Ο.Υ., οι ΔΕΚΟ, οι Τράπεζες να υποχρεούνται σε ωράρια λειτουργίας των επιχειρήσεων του Ιδιωτικού Τομέα. Το ωράριο συναλλαγής με το κοινό ωφείλει, «εκ των ουν άνευ», να είναι οκτάωρο τουλάχιστον (08:00 με 16:00 ή 09:00 με 17:00)

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 13:52 | ΣΩΜΑΡΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    ΕΛΕΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕ 50 ΦΟΡΤΗΓΑ-ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΧΡΙΑΖΕΤΑΙ 1)ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2)2 ΠΡΩΤΟΚΟΛΑ 3)ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ -ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ-ΚΒΣ -ΦΠΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ 4) ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 5)ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΚΤΛ. 25 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ ΠΩΣ ΤΑΞΙΝΟΜΕΙΤΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ Η ΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΟΙ ΟΥΡΕΣ Η ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΜΕΛΕΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΝΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ .ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ προτείνω την κατάργηση του κβσ του κωδ φορολ εισοδηματοσ και την αντικατασταση του με απλεσ επιστημονικές οδηγίες που εμπλουτιζουνται και θα εκσυχρονιζονται καθε χρονο με τη καταθεση του προυπολισμου καιψηφιση του.2 μετρηση αποτελσματικοτητας3 αναδειξη του κρατους ως αρωγου

  • 30 Δεκεμβρίου 2009, 12:40 | ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΠ. ΜΑΡΤΣΕΚΗΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ Α

    1.Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΟΝΙΜΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΣΤΟΧΟ
    2.ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ,ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ
    ΕΠΟΜΕΝΗ (24)ΕΝΟΤΗΤΑ

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 19:10 | ΜΑΡΚΟΣ

    Έλεος! Μπαίνουμε σε λίγο στο 2010 και δεν υπάρχει ένα αξιόπιστο μηχανογραφικό σύστημα για το έλεγχο των φορολογικών εσόδων, το οποίο να είναι πραγματικά Ο Λ Ο Κ Λ Η Ρ Ω Μ Ε Ν Ο σε όλες τις λειτουργίες του. Μόνο με μηχανογράφηση μπορεί να γίνει έλεγχος και καταστολή της φοροδιαφυγής.

  • Η άποψή μου είναι να γίνει προαιρετικά , δηλαδή για κάθε πολίτη που θέλει να κάνει συναλλαγές με τη ΔΟΥ στα γραφεία της να τις ολοκληρώνει εκεί όπως επίσης για κάθε πολίτη που θέλει να κάνει συναλλαγές με τη ΔΟΥ από το διαδίκτυο να τις ολοκληρώνει από το διαδίκτυο .

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 19:27 | Μιχάλης

    Συμφωνώ απόλυτα! Πρέπει να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο, πραγματικά ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα (όχι όπως το TAXIS που δεν υποστηρίζει όλα τα τμήματα και όλες τις διαδικασίες) και οι συναλλαγές να γίνονται ηλεκτρονικά ή από σημεία εκτός των ΔΟΥ. Πρέπει να αποσυμφωρηθούν οι ΔΟΥ και οι υπάλληλοι να ασχολούνται με ουσιαστικούς ελέγχους και όχι ανούσια παραλαβή δηλώσεων, υπεύθυνων δηλώσεων, χορήγηση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 19:24 | Φλωριάς Ευάγγελος

    Είναι σαφές οτι η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ θα βοηθήσει καθώς:

    1. θα απλοποιήσει τις διαδιακασίες
    2. θα μειώσει το χρόνο και το ψυχικό κόπο που απαιτείται απο τους πολίτες για την ολοκλήρωση των συναλλαγών
    3. θα μειώσει μέρος του καθημερινού φόρτου εργασίας των υπαλλήλων στις ΔΟΥ
    4. θα απελευθερώσει ανθρώπινους πόρους ώστε οι υπάλληλοι των ΔΟΥ να μπορούν να κάνουν ελέγχους με στόχο την εύρεση αυτών που πραγματικά φοροδιαφεύγουν
    5. Σταδιακή αλλαγή συμπεριφορών στις συναλλαγές πολιτών και ΔΟΥ

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 19:24 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΙΟ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΜΕ ΤΙΣ Δ.Ο.Υ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΡΓΟΠΟΡΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ Δ.Ο.Υ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΚΕΙ, ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ!! ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ Π.Χ ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΑΤΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ.ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ Φ.Π.Α ΠΟΣΟ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ Φ.Π.Α.
    ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΠΟΣΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ Δ.Ο.Υ , ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ???
    ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 18:10 | Κώστας Π.Χ

    Ο ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥ ΕΙΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ:

    1.ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    2.ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ
    ΤΟΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
    ΚΑΘ΄ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ
    3.ΝΕΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
    4.ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΟΥ ΙΣΩΣ ΜΕ
    ΕΝΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ
    ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
    5.ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ (INTERNAL AUDIT) ΣΤΙΣ ΔΟΥ
    6.ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ
    ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
    3.ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ
    ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 15:55 | χαρης

    προτείνω οι εφορίες να είναι ανοικτές και τα απογεύματα για την καλύτερη εξυπηρέτισή του πολίτη.

  • συμφωνώ με τον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών υποβολής στοιχείων και θα ήθελα να γίνει και κάποια προσπάθεια ώστε και ο πολίτης να μπορεί να έχει στα χέρια του τη βεβαίωση που χρειάζεται για τη δουλειά του, μέσα απο μια πιστοποιημένη και ασφαλή διαδικασία με τον προσωπικό του υπολογιστή.βεβαιώσεις φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, καλό είναι να τυπώνονται καταυθείαν στον προσωπικό μας υπολογιστή χωρίς να χρειάζεται να καταφύγουμε στην ΔΟΥ, στο ΙΚΑ ή στα ΚΕΠ τα οποία λόγω φόρτου δείχνουν σημεία κορεσμού. καλή χρονιά.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 11:04 | ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ Π.

    ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ συναλλαγών από το χώρο του πολίτη. Πχ. έκδοση φορολογικής ενημερώτητας ή άλλων πιστοποιητικών από το χώρο του. Η αρμόδια υπηρεσία που θα τα χρησιμοποιήσει να μπορεί να τα επαληθεύσει μέσω ειδικών κωδικών που θα της χορηγηθούν αν απαιτείται κάτι τέτοιο.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 11:51 | Δρ Γεωργιος Γιαννιτσιωτης

    από ΟΡΕΣΤΗΣ – — 28 Δεκεμβρίου 2009 @ 17:52
    Συνυπογράφω (δυστυχώς αυτό δεν έγινε κατά την ίδρυση του ΑΣΕΠ με αποτέλεσμα την μόλυνσή του από την νοοτροπία βυζαντινο-οθωμανικής διοίκησης)

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 10:57 | Γιώργος Μαμάης

    Μακάρι να το εφαρμόσετε.
    Χρειάζετε όμως να γίνει και κάτι άλλο: ενταντικοποίηση των ελέγχων από ομάδες που θα αποτελούνται από ένα υπάλληλο του υπουργείου οικονομικών, έναν αστυνομικό και ένα δικαστικό (ίσως και ένα τυχαία επιλεγμένο πολίτη) οι οποίοι θα επιλέγονται τυχαία την προηγούμενη μέρα του ελέγχου.

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 09:24 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

    ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 02:39 | Χαράλαμπος

    Συμφωνώ απόλυτα. Ο κάθε φορολογούμενος υποχρεωτικά να έχει κωδικούς για πρόσβαση στο φορολογικό σύστημα. Από εκεί να μπορεί να αντλεί όποιο έγγραφο επιθυμεί μόνος του από το σπίτι του, το γραφείο του κ.ά. όπως φορολογική ενημερότητα, μεταβίβαση αυτοκινήτου κ.ά.

    Καλή χρονιά και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας

  • 29 Δεκεμβρίου 2009, 00:48 | ΣΤΕΦΑΝΟΣ

    ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΚΛΠ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ. ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΟΥ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ. ΕΤΣΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥ 24 ΩΡΕΣ ΓΙΑ 7 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2009, 22:20 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ν. ΜΥΛΩΝΑΣ

    Δεν συμφωνώ.
    Για ποιό λόγο να προσλάβουμε και επιπλέον υπαλλήλους για να κάνουν μιά δουλεία που γίνεται αυτόματα μέσω διαδικτύου ?