Άρθρο 15:

Η υποπερίπτωση (α) της περίπτωσης (2) της πρώτης παραγράφου του άρθρου 5 του Νόμου 3883/2010 «Υπηρεσιακή εξέλιξη και ιεραρχία των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων – Θέματα διοίκησης των Ενόπλων Δυνάμεων, Στρατολογίας και συναφείς διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 167) αντικαθίσταται ως εξής :

(α) Την οικογενειακή τους κατάσταση. Οι πολύτεκνοι, οι γονείς τριών (3) τέκνων ή γονείς ενός τουλάχιστον τέκνου με δυσίατο νόσημα, γονείς μονογονεϊκών οικογενειών, καθώς και πάσχοντες από ανίατα ή δυσίατα νοσήματα μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους. Για τον προσδιορισμό του εν λόγω κριτηρίου, ως μέλη της οικογένειας θεωρούνται ο σύζυγος και τα άγαμα παιδιά ηλικίας μέχρι δεκαοκτώ (18) ετών ή μέχρι είκοσι πέντε (25) ετών εάν φοιτούν σε σχολές τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, της φοίτησης βεβαιούμενης με πιστοποιητικό της οικείας Σχολής, καθώς και τα ανίκανα για εργασία, λόγω αναπηρίας, άγαμα παιδιά ανεξάρτητα από ηλικία. Η ανικανότητα για εργασία πιστοποιείται από την Ανωτάτη κατά κλάδο Υγειονομική Επιτροπή, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερομένου».

  • 12 Ιουνίου 2015, 11:16 | λένα

    προχωρήστε σε νομοθετική ρύθμιση βελτίωσης της συνυπηρέτησης συζευγμένων στελεχών των εδ:
    -κοινή ημερομηνία μετάθεσης. σε καμία περίπτωση να μην απέχουν χρονικά.
    -τοποθέτηση των δύο συζύγων στην ίδια περιφερειακή ενότητα, σε απόσταση όχι μεγαλύτερη των 30 χλμ
    -άμεση συνεργασία των αρμοδίων επιτελείων-χειριστών με σκοπό την άμεση ικανοποίηση του αιτήματος.
    -ο νεώτερος να ακολουθεί τον κατώτερο
    -συνεχή ενημέρωση των ενδιαφερομένων

  • 11 Ιουνίου 2015, 21:48 | Βασίλης

    Όσον αφορά τους πάσχοντες από δυσίατα νοσήματα, θα πρέπει να προστεθεί ότι «τοποθετούνται σε φρουρά επιθυμίας τους και δεν μετατίθενται παρά μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους»

    Οι διατάξεις του Ν.3257/2004, δεν αντιβαίνουν στις αντίστοιχες του Ν.3883/2010 και συνεπώς δεν τις καταργούν (αφού διαφορά περί μετάθεσης στους παραπάνω νόμους, είναι ότι με τον Ν.3883/2010 δεν απαιτείται γνωμάτευση της οικείας υγεινομικής επιτροπής, παρά μόνο πρότερη σχετική αναφορά).
    Όσον αφορά την τοποθέτηση των παραπάνω στη φρουρά επιθυμίας τους, η διάταξη του άρθρου 15, παρ 2, του Ν.3257/2004 δεν αντιβαίνει σε κάποια διάταξη του ν.3883/2010 και συνεπώς δεν πρέπει να καταργηθεί.

    Παρόλα αυτά, σαφής διατύπωση, όπως προτάθηκε θα αποφύγει τυχόν παρανοήσεις και αντιπαραθέσεις.

  • 11 Ιουνίου 2015, 14:44 | Γιωργος

    Προτείνω λόγω των 5 χρόνων επιπλέον υπηρεσίας στους θεσμούς των ΕΠΟΠ ΕΜΘ να πάρουν εναν βαθμό και όσοι αυτων έχουν πτυχίο ΤΕΙ ΑΕΙ η Μεταπτυχιακό να τους δίνεται ο βαθμός του αξιωματικού ακολουθώντας την επετηρίδα των αξιωματικών απο την σχολή υπαξιωματικών (Ε ) συμβάλλοντας έτσι στην υπηρεσία με τις γνώσεις τους οπως γίνεται σε ολο των κοσμο αναγνωρίζοντας ετσι τους κόπους τους.

  • 11 Ιουνίου 2015, 11:15 | SPIROS

    ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΕΓΙΝΑ 3ΤΕΚΝΟΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΡΟΥΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΜΟΥ. ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΟΥ ΤΕΚΝΟ ΕΙΝΑΙ 2 1/2 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΩ ΣΤΗ ΦΡΟΥΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 3ΤΕΚΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΥΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ «ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ» ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΣΗ. ΤΟ ΤΥΧΑΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΟΥ ΤΕΚΝΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΝΩ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ. Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΦΟΒΟΥΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ, ΔΕΝ ΜΕ ΜΕΤΑΘΕΤΕΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΠΑΝΗΛΕΙΜΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΟΥ, ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΙΤΕΚΝΟ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ Ε.Δ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ. ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΤΕΚΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΦΡΟΥΡΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΩΣ ΤΥΧΑΙΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΤΕΚΝΟΥ ΩΣΤΕ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΤ’ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΩΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΦΡΟΥΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΛΟΓΩ «ΟΡΘΟΥ» ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΩΝ ΑΔΕΙΩΝ. ΠΟΙΑ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΙΣΧΥΕΙ?

  • 11 Ιουνίου 2015, 05:36 | Σπυρος

    «Οι πολύτεκνοι, οι γονείς τριών (3) τέκνων ή γονείς ενός τουλάχιστον τέκνου με δυσίατο νόσημα, γονείς μονογονεϊκών οικογενειών, καθώς και πάσχοντες από ανίατα ή δυσίατα νοσήματα μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους ( και μόνο σε φρουρά της επιθυμίας τους).

  • 11 Ιουνίου 2015, 01:20 | Christos

    Συμφωνώ με την άποψη που αναφέρεται πιο πριν και για την απόδοση του αισθήματος του δικαίου για το υπόλοιπο γενικό σύνολο των ΕΔ να συμπεριληφθεί και να θεσμοθετηθεί ότι και για όσους συμπληρώνουν 25 έτη στρατιωτικής υπηρεσίας να μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους.

    Είναι γεγονός ότι μετά την υπαγωγή των νέων αξκων και υπξκων απο 1-1-2015 στο νέο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό σύστημα ( 40 χρόνια εργασίας ή 60 έτος ηλικίας), εκτιμώ ότι κάπου εκεί στη μέση ηλικία θα πρέπει για ευνοήτους λόγους να σταματούν οι μεταθέσεις – μετακινήσεις που εξάλλου μετά από 25 χρόνια μόνο ανάσχεση στην παραγωγικότητα και την απόδοση δημιουργούν.

    Επίσης να γίνει ορθώς η ερμηνεία του όρου «γονείς μονογονεϊκών οικογενειών» με βάση την ισχύουσα νομοθεσία.

  • 10 Ιουνίου 2015, 21:42 | Αλέξανδρος

    Στις ανωτέρω κατηγορίες μαζί με τους γονείς τέκνων με αναπηρία,βαριά νοητική υστέρηση ή δυσίατο νοσημα θα έπρεπε να συμπεριληφει και το στρατιωτικό προσωπικό το οποίο έχει την επιμέλεια ατόμου με αναπηρία κατόπιν δικαστικής απόφασης οι οποίοι αντιμετωπίζουν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με τους γονείς.Εφόσον μας έχει ανατεθεί η επιμέλεια είναι αυτονόητο ότι το άτομο με την αναπηρία το οποίο χρήζει διαρκούς φροντίδας θεωρείται μέλος της οικογενείας μας.Είναι ένα οξύ κοινωνικό πρόβλημα για το οποίο θα έπρεπε να ισχύουν τα ίδια ευεργετικά μέτρα με τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες δικαιούχων.Το συγκεκριμένο άρθρο δεν είναι το μόνο στο οποίο αναφέρονται οι εν λόγω κατηγορίες προσωπικού με οξέα κοινωνικά προβλήματα. Συγκεκριμένα ειναι:
    α) η παράγραφος 2 του άρθρου 5 του Ν.3883/2010(Α’167),
    β) η παράγραφος 3 του άρθρου 2 του Φ.400/32/82424/Σ.343 (Β’1139),
    γ) το εδάφιο β της παραγράφου 2 του άρθρου 5 του Φ.400/32/82424/Σ.343 (Β’1139) και τέλος
    δ) το εδάφιο α της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του Φ.400/32/82424/Σ.343 (Β’1139).
    Θα ήταν δίκαιο να συμπληρωθεί στα παραπάνω σημεία και η κατηγορία αυτή των στελεχών τα οποία με δικαστική απόφαση έχουν την επιμέλεια ατόμου με αναπηρία.
    Το ξαναστελνω επειδή δεν το είδα αναρτημένο.

  • 10 Ιουνίου 2015, 21:04 | Κώστας

    Προτείνεται η πρόβλεψη έτσι ώστε στελέχη που αποκτούν 3ο τέκνο και κατά συνέπεια εμπίπτουν στην κατηγορία των πολυτέκνων τοποθετούνται στις αμέσως επόμενες τακτικές μεταθέσεις σε φρουρά της επιθυμίας τους και εν συνεχεία εφαρμόζονται τα οριζόμενα στην ισχύουσα ΥΑ.

  • 10 Ιουνίου 2015, 20:50 | ΣΑΒΒΑΣ

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟ.ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΝΕΡΓΗ ΝΑ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ;

  • 10 Ιουνίου 2015, 16:01 | Βασίλης

    Συμφωνώ. να τοποθρτουνται στον τοπο επιθυμίας τους εαν δεν βρίσκονται τη χρονική στιγμή που γίνονται τριτεκνοι-πολυτεκνοι και αν τυχαίνει να βρίσκονται στον τόπο επιθυμίας τους να μην ξαναπαιρνουν μετάθεση εαν δεν το επιθυμούν και σε κάθε περίπτωση να υπολογιζονται ως υπεραριθμοι απο τον ΠΟΥ

  • 10 Ιουνίου 2015, 15:52 | δημητρης

    να αναγραφεί ότι με αναφορά τους τοποθετούνται στην φρουρά επιθυμίας τους και μόνο και μετατίθονται μόνο εφόσον το ζητήσουν μέσω αναφοράς.

  • 10 Ιουνίου 2015, 13:10 | Κώστας

    Οι στρατιωτικοί που πάσχουν από ανίατα ή δυσίατα νοσήματα (ελαφράς υπηρεσίας κλπ.) φαίνεται ότι δεν καλύπτονται πια από την προστασία της διάταξης του άρθρου 15 Ν. 3257/2004 (καταργήθηκε σιωπηρά από το νεότερο άρθρο 90 παρ. 3 του Ν. 3883/2010). Η φρασεολογία του νόμου 3883/2010 για αυτήν την κατηγορία και η περιοχή που εντάσσεται η κατηγορία αυτή «κατά σειρά σπουδαιότητας» στο άρθρο 5 παρ. 1α (2) (α) και (β) δεν εξασφαλίζει τα «πάσχοντα» στελέχη κατά τρόπο όπως η ρύθμιση του 2004. Προτείνεται η ένταξη των «πασχόντων από ανίατα και δυσίατα νοσήματα» στο προστατευτικό πλέγμα της παραγράφου 2 του άρθρου 5 του νόμου 3883/2010, όπως είχε προταθεί και παλαιότερα από τη στρατιωτική ηγεσία.

  • 10 Ιουνίου 2015, 13:50 | Αλέξανδρος

    Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι στα άρθρα 16 και 17 του παρόντος σχεδίου νομου συμπεριλαμβάνεται η κατηγορία στελεχών που έχουν την επιμέλεια ατόμου με αναπηρία κατόπιν δικαστικής απόφασης οπότε θα μπορούσε να συμπεριληφθει και στα υπόλοιπα ευεργετήματα ανακούφισης οξέων κοινωνικών προβλημάτων των Ν.3883/2010 και Β’1139 τα οποία αναφερθηκαν σε προηγούμενο σχόλιο μου.

  • 10 Ιουνίου 2015, 13:38 | Νικος

    πρέπει να προστεθεί ότι …πηγαίνουν με μετάθεση εκεί που επιθυμούν και δεν μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους.

  • 10 Ιουνίου 2015, 11:27 | Αλέξανδρος

    Στις ανωτέρω κατηγορίες μαζί με τους γονείς τέκνων με αναπηρία,βαριά νοητική υστέρηση ή δυσίατο νοσημα θα έπρεπε να συμπεριληφει και το στρατιωτικό προσωπικό το οποίο έχει την επιμέλεια ατόμου με αναπηρία κατόπιν δικαστικής απόφασης οι οποίοι αντιμετωπίζουν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με τους γονείς.Εφόσον μας έχει ανατεθεί η επιμέλεια είναι αυτονόητο ότι το άτομο με την αναπηρία το οποίο χρήζει διαρκούς φροντίδας θεωρείται μέλος της οικογενείας μας.Είναι ένα οξύ κοινωνικό πρόβλημα για το οποίο θα έπρεπε να ισχύουν τα ίδια ευεργετικά μέτρα με τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες δικαιούχων.Το συγκεκριμένο άρθρο δεν είναι το μόνο στο οποίο αναφέρονται οι εν λόγω κατηγορίες προσωπικού με οξέα κοινωνικά προβλήματα. Συγκεκριμένα ειναι:
    α) η παράγραφος 2 του άρθρου 5 του Ν.3883/2010(Α’167),
    β) η παράγραφος 3 του άρθρου 2 του Φ.400/32/82424/Σ.343 (Β’1139),
    γ) το εδάφιο β της παραγράφου 2 του άρθρου 5 του Φ.400/32/82424/Σ.343 (Β’1139) και τέλος
    δ) το εδάφιο α της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του Φ.400/32/82424/Σ.343 (Β’1139).
    Θα ήταν δίκαιο να συμπληρωθεί στα παραπάνω σημεία και η κατηγορία αυτή των στελεχών τα οποία με δικαστική απόφαση έχουν την επιμέλεια ατόμου με αναπηρία.

  • 10 Ιουνίου 2015, 10:18 | Αλεξανδρος

    Απο προσωπικη εμπειρια θελω να καταθεσω το εξης:
    Η μητερα μου (χηρα) ειναι λογω ασθενειας 100% αναπηρη και κατακοιτη.τα τελευταια χρονια ημουν αναγκασμενος να πηγαινοερχομαι απο εβρο κ απο ροδοπη στη θεσσαλονικη για να υποστηριζω την φροντιδα της οικονομικα κ ψυχολογικα στο τροποπου αυτο ηταν δυνατο.Παρα τις προσωπικες αναφορες η Υπηρεσια ποτε δε τις ελαβε υποψη γιατι η νομοθεσια δε καλυπτει το θεμα αρρωστων γονεων ασχετως αν ταυτοχονα εξυπηρετουσε στελεχη με αλλου ιδους κριτηρια και τα οποια δεν εχουν αναγκαστει να μετακινησουν σχεδον ποτε την οικογενεια τους (καιμακαρι να μη χρειασθει ποτε).Η δικια μου ομως οικογενεια εχει υποστει τα χειροτερα.Δεν θα συνεχισω αλλο απλα καταληγω στι οτι πρεπει να υπολογιζονται και τα θεματα γονεων.

  • 10 Ιουνίου 2015, 07:24 | Δημήτρης

    Οι πολύτεκνοι, οι γονείς τριών (3) τέκνων και οι γονείς μονογονεϊκών οικογενειών , να μοριοδότουνται με επιπλέον μόρια και όχι να μετατίθενται μόνο αν θέλουν αυτοί. Δεν μπορεί ο γονιός με 2 παιδιά να παίρνει στα 20 χρόνια 6 μεταθέσεις και αυτός με 3 ή 4 παιδιά καμία. Εμείς δηλαδή πάμε από το ένα άκρο στο άλλο. Όσο για για τις μονογονεϊκές οικογένειες προσέξτε γιατί σε λίγο οι μισοί στρατιωτικοί θα είναι χωρισμένοι και ο νοών νοείτω. Συμφωνώ με το σχόλιο του Πάνου(9 Ιουνίου 2015, 21:07) όσον αφορά τις μεταθέσεις μετά την 25ετία.

  • 9 Ιουνίου 2015, 22:03 | Χρήστος

    Νομίζω ότι στο σημείο που αναφέρεται:
    «(α) Την οικογενειακή τους κατάσταση. Οι πολύτεκνοι, οι γονείς τριών (3) τέκνων ή γονείς ενός τουλάχιστον τέκνου με δυσίατο νόσημα», πρέπει να προστεθεί και η λέξη «ανίατο», όπως ορθά προβλέπεται και για τα ίδια τα στελέχη.

  • 9 Ιουνίου 2015, 22:37 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    Πιστεύω ότι μετά την πρώτη πρόταση θα πρέπει να προστεθεί η ακόλουθη: «Εφόσον δεν υφίστανται κενές οργανικές θέσεις, καθίσταται υποχρεωτική η μετάθεση του στελέχους». Επίσης μετά τις λέξεις μονογονεϊκών οικογενειών θα πρέπει να τεθούν σε παρένθεση οι λέξεις «θάνατος – αφάνεια», προκειμένου ρητά να εξαιρεθεί η κατηγορία των διαζευγμένων γονέων από την υπαγωγή τους στην ευνοϊκή αυτή διάταξη.

  • 9 Ιουνίου 2015, 21:07 | Πάνος

    Νομίζω ότι πέραν της εξαιρέσεως που εισάγεται για συγκεκριμένες ομάδες για τους ιδιαίτερους λόγους που κάθε μια ομάδα έχει, είναι άκρως απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία και την απόδοση του αισθήματος του δικαίου και για το υπόλοιπο γενικό σύνολο των ΕΔ να συμπεριληφθεί και να θεσμοθετηθεί ότι και για όσους συμπληρώνουν 25 έτη στρατιωτικής υπηρεσίας να μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους.
    Ιδιαίτερα μετά την υπαγωγή των νέων αξκων και υπξκων απο 1-1-2015 στο νέο ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό σύστημα ( 40 χρόνια εργασίας ή 60 έτος ηλικίας) , εκτιμώ ότι κάπου εκεί στη μέση ηλικία θα πρέπει για ευνοήτους λόγους να σταματούν οι μεταθέσεις – μετακινήσεις που εξάλλου μετά από 25 χρόνια μόνο ανάσχεση στην παραγωγικότητα και την απόδοση δημιουργούν.

  • 9 Ιουνίου 2015, 20:11 | Θανάσης

    Θα προσθετα επισεις Οι πολύτεκνοι, οι γονείς τριών (3) τέκνων ή γονείς ενός τουλάχιστον τέκνου με δυσίατο νόσημα, γονείς μονογονεϊκών οικογενειών, μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης αναφοράς τους και μόνο σε φρουρά της επιθυμίας τους οπως ισχύει και στα σώματα ασφάλειας.

  • 9 Ιουνίου 2015, 18:43 | Αλέξιος Κουρελής

    Για τα στελέχη που είναι πάσχοντες, από δυσίατα ή ανίατα νοσήματα με γνωμάτευση της Ανωτάτης κατά κλάδο Υγειονομική Επιτροπή, θα πρέπει να υπάρξει η πρόβλεψη του νομοθέτη στο άρθρο αυτό (αλλά και σε Υπουργική Απόφαση που αναφέρεται παρακάτω αναλυτικά), ώστε να μην μετατίθενται οι σύζυγοι στρατιωτικοί αυτών(των ατόμων δλδ με δυσίατα ή ανίατα νοσήματα) και να γίνει η απαραίτητη τροποποίηση, τόσο στην παρ. 1 α (2) (α) όσο και στην παρ. 2 του άρθρου 5 του Ν.3883/2010.

    Με την παρούσα κατάσταση, οι σύζυγοι στρατιωτικοί των πασχόντων ατόμων συνυπηρετούν μεν μαζί τους, αλλά μόνο εφόσον τηρούνται σωρευτικά και αθροιστικά στο σύνολό τους τα υπηρεσιακά κριτήρια που καθορίζονται από την Υ.Α (ΦΕΚ Β 1631-2013, άρθρο 4 παρ. 1α έως 1ε), με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η συνυπηρέτησή των 2 στρατιωτικών συζύγων (εκ των οποίων ο ένας πάσχων). Έτσι αναιρείται στην ουσία η πρόβλεψη του νομοθέτη για προστασία της υγείας των πασχόντων, αφού ούτε αυτοί αλλά ούτε και οι σύζυγοί τους μπορούν να μετατεθούν όπως οι υπόλοιποι συνάδελφοι τους.

    Θα πρέπει επίσης ταυτόχρονα να τροποποιηθεί η παρ.4 του άρθρου 2 της προαναφερθείσας ΥΑ, ώστε να προβλεφθεί να συμπεριλαμβάνονται και τα στελέχη που πάσχουν από ανίατα-δυσίατα νοσήματα καθώς και οι σύζυγοι στρατιωτικοί αυτών.

    Περαιτέρω λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο πρόβλημα, μπορούν να δοθούν αναλυτικά, εφόσον μου ζητηθεί, στο e-mail που δήλωσα

  • 9 Ιουνίου 2015, 18:14 | Σπυρος

    Ετσι όπως το ορίζει το άρθρο, ο πολυτεκνος που υπηρετει στον Εβρο και θελει να παει στη πχ Θεσσαλονικη, δεν θα παει ποτε…..

  • 9 Ιουνίου 2015, 17:56 | Σπυρος

    «Οι πολύτεκνοι, οι γονείς τριών (3) τέκνων ή γονείς ενός τουλάχιστον τέκνου με δυσίατο νόσημα, γονείς μονογονεϊκών οικογενειών, καθώς και πάσχοντες από ανίατα ή δυσίατα νοσήματα μετατίθενται μόνο κατόπιν πρότερης σχετικής αναφοράς τους ( και μόνο σε φρουρά της επιθυμίας τους).