Η περίπτωση δ) της παραγράφου 2 του άρθρου 54 του ν. 3086/2002 αντικαθίσταται ως εξής:
«δ) Έναν διοικητικό υπάλληλο με βαθμό Α’, που εκλέγεται με ομοιόβαθμο αναπληρωτή του από τη Γενική Συνέλευση του συνδικαλιστικού οργάνου των διοικητικών υπαλλήλων του Ν.Σ.Κ., σύμφωνα με τη διαδικασία εκλογής του Διοικητικού Συμβουλίου του συνδικαλιστικού οργάνου αυτού. Ο τακτικός και ο αναπληρωτής διοικητικός υπάλληλος θα πρέπει να ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία. Προς τούτο πριν από τη συγκρότηση του Συμβουλίου απευθύνεται πρόσκληση στο συνδικαλιστικό όργανο για να εκλέξει το παραπάνω μέλος του Συμβουλίου με τον αναπληρωτή του. Αν δεν το εκλέξει, μέσα σε είκοσι ημέρες, η συγκρότηση του Συμβουλίου γίνεται και χωρίς το μέλος αυτό».
Άρθρο 79:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 1: ΣκοπόςΑρθρο 1: Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 2: Αντικείμενο [άρθρο 1 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Αρθρο 2: Αντικείμενο [άρθρο 1 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 3:Πεδίο εφαρμογής [άρθρο 2 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Αρθρο 3:Πεδίο εφαρμογής [άρθρο 2 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 4: Ορισμοί [άρθρο 3 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Αρθρο 4: Ορισμοί [άρθρο 3 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 5: Οργάνωση [άρθρο 4 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Αρθρο 5: Οργάνωση [άρθρο 4 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 6: Ανταλλαγή πληροφοριών κατόπιν αιτήματοςΑρθρο 6: Ανταλλαγή πληροφοριών κατόπιν αιτήματος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 7: Διοικητικές έρευνες [άρθρο 6 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Αρθρο 7: Διοικητικές έρευνες [άρθρο 6 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 8: Προθεσμίες [άρθρο 7 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Αρθρο 8: Προθεσμίες [άρθρο 7 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αρθρο 9: Πεδίο εφαρμογής και προϋποθέσεις της αυτόματης ανταλλαγής πληροφοριών [άρθρο 8 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Αρθρο 9: Πεδίο εφαρμογής και προϋποθέσεις της αυτόματης ανταλλαγής πληροφοριών [άρθρο 8 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10: Προθεσμίες [άρθρο 10 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 10: Προθεσμίες [άρθρο 10 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11: Προθεσμίες [άρθρο 10 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 11: Προθεσμίες [άρθρο 10 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12: Παρουσία σε διοικητικές υπηρεσίες και συμμετοχή σε διοικητικές έρευνες υπαλλήλων αρμόδιων αρχών των κρατών μελών [άρθρο 11 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 12: Παρουσία σε διοικητικές υπηρεσίες και συμμετοχή σε διοικητικές έρευνες υπαλλήλων αρμόδιων αρχών των κρατών μελών [άρθρο 11 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 13: Ταυτόχρονοι έλεγχοι [άρθρο 12 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 13: Ταυτόχρονοι έλεγχοι [άρθρο 12 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14: Αίτημα κοινοποίησης [άρθρο 13 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 14: Αίτημα κοινοποίησης [άρθρο 13 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15: Προϋποθέσεις [άρθρο 14 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 15: Προϋποθέσεις [άρθρο 14 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16: Γνωστοποίηση πληροφοριών και εγγράφων [άρθρο 16 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 16: Γνωστοποίηση πληροφοριών και εγγράφων [άρθρο 16 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17: Όρια [άρθρο 17 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 17: Όρια [άρθρο 17 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18: Υποχρεώσεις [άρθρο 18 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 18: Υποχρεώσεις [άρθρο 18 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19: Επέκταση της ευρύτερης συνεργασίας που παρέχεται σε τρίτη χώρα [άρθρο 19 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 19: Επέκταση της ευρύτερης συνεργασίας που παρέχεται σε τρίτη χώρα [άρθρο 19 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20: Τυποποιημένα έντυπα και ηλεκτρονικοί μορφότυποι [άρθρο 20 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 20: Τυποποιημένα έντυπα και ηλεκτρονικοί μορφότυποι [άρθρο 20 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21: Πρακτικές ρυθμίσεις [άρθρο 21 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 21: Πρακτικές ρυθμίσεις [άρθρο 21 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22: Αξιολόγηση [άρθρο 23 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 22: Αξιολόγηση [άρθρο 23 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23: Ανταλλαγή πληροφοριών με τρίτες χώρες [άρθρο 24 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 23: Ανταλλαγή πληροφοριών με τρίτες χώρες [άρθρο 24 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24: Προστασία δεδομένων [άρθρο 25 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]Άρθρο 24: Προστασία δεδομένων [άρθρο 25 της Οδηγίας 2011/16/ΕΕ]
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25: Κεντρική Μονάδα Κρατικών ΕνισχύσεωνΆρθρο 25: Κεντρική Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26: Στελέχωση της Κεντρικής Μονάδας Κρατικών ΕνισχύσεωνΆρθρο 26: Στελέχωση της Κεντρικής Μονάδας Κρατικών Ενισχύσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27: Δίκτυο Αποκεντρωμένων Μονάδων Κρατικών ΕνισχύσεωνΆρθρο 27: Δίκτυο Αποκεντρωμένων Μονάδων Κρατικών Ενισχύσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28: Διαδικασία Γνωμοδότησης από την Κεντρική Μονάδα Κρατικών ΕνισχύσεωνΆρθρο 28: Διαδικασία Γνωμοδότησης από την Κεντρική Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29: Νομοτεχνική ΥποστήριξηΆρθρο 29: Νομοτεχνική Υποστήριξη
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30: Τήρηση Αρχείου/ Μητρώου, παρακολούθηση εφαρμογής εγκεκριμένων σχεδίωνΆρθρο 30: Τήρηση Αρχείου/ Μητρώου, παρακολούθηση εφαρμογής εγκεκριμένων σχεδίων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31: Εφαρμογή της υποχρέωσης ανάκτησης παράνομων κρατικών ενισχύσεωνΆρθρο 31: Εφαρμογή της υποχρέωσης ανάκτησης παράνομων κρατικών ενισχύσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32: Διαδικασία ανάκτησης παράνομων κρατικών ενισχύσεωνΆρθρο 32: Διαδικασία ανάκτησης παράνομων κρατικών ενισχύσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34: Ορισμοί
- 70 ΣχόλιαΆρθρο 35: Εγγραφή στο μητρώο
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 36: Διενέργεια εξετάσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 37: Κλάδοι πιστοποιημένων εκτιμητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38: Αντικείμενο εργασιών πιστοποιημένων εκτιμητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39: Αμοιβή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40: Διαδικασία διενεργείας εκτιμήσεωνΆρθρο 40: Διαδικασία διενεργείας εκτιμήσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 41: Υποχρεώσεις πιστοποιημένων εκτιμητών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 42: Πειθαρχικό συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΑρθρο 43: Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 44: Τελικές – μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50:Άρθρο 50:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51:Άρθρο 51:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 52: Τροποποιήσεις στον ν. 3693/2008
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 53: Απαλλαγή μελών συλλογικών οργάνων και του προσωπικού της ΕΛΤΕ από την αστική ευθύνηΆρθρο 53: Απαλλαγή μελών συλλογικών οργάνων και του προσωπικού της ΕΛΤΕ από την αστική ευθύνη
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54:Άρθρο 54:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55:Άρθρο 55:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 56: Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 56: Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 57: Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 57: Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58:Άρθρο 58:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59:Άρθρο 59:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60:Άρθρο 60:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 61:Άρθρο 61:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 62:Άρθρο 62:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 63:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 65:Άρθρο 65:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 66:Άρθρο 66:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 67:Άρθρο 67:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 68:Άρθρο 68:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 69:Άρθρο 69:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 70:Άρθρο 70:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 71:Άρθρο 71:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 72:Άρθρο 72:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 73:Άρθρο 73:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 74:Άρθρο 74:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 75:Άρθρο 75:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 76:Άρθρο 76:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 77:Άρθρο 77:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 78:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 80:Άρθρο 80:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 81:Άρθρο 81:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 82:Άρθρο 82:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 83:Άρθρο 83:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 84:Άρθρο 84:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 85:Άρθρο 85:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 86:Άρθρο 86:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 87:Άρθρο 87:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 88:Άρθρο 88:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 89: Διαδικασία ανάκτησης κρατικών ενισχύσεωνΆρθρο 89: Διαδικασία ανάκτησης κρατικών ενισχύσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 90:Άρθρο 90:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 91:Άρθρο 91:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 92:Άρθρο 92:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Απριλίου 2013, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
8 Μαΐου 2013, 12:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 132 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 37033 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
- «Περιστολή του λαθρεμπορίου – Κύρωση του Πρωτοκόλλου για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου καπνού»
- Τροποποίηση του ν.4557/2018 (Α΄139) για την πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/843
- Κώδικας Διευθέτησης Οφειλών και Παροχής Δεύτερης Ευκαιρίας
- Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία
- ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΓΟΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/828 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ»
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ
ΑΡΘΡΟ 79 ( Αντικαθιστά την περίπτωση δ του άρθρου 54 παρ. 2 του Ν. 3086/2002 ).
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
Α) Αφορά τη διαδικασία εκλογής του ενός αιρετού εκπροσώπου των εργαζομένων στο υπηρεσιακό και πειθαρχικό συμβούλιο διοικητικών υπαλλήλων Ν.Σ.Κ. ( στις περισσότερες δημόσιες υπηρεσίες υπάρχουν δύο αιρετοί εκπρόσωποι ) και τη νέα ;;; συγκρότηση του Οργάνου, χωρίς να υπάρχει μεταβατική διάταξη, μέχρι τη λήξη της θητείας (31-12-2013 ) του ήδη λειτουργούντος υπηρεσιακού και πειθαρχικού συμβουλίου, όπως προέβλεπε σε αντίστοιχη περίπτωση το άρθρο 60 του Ν. 3086/2002, πριν τεθεί σε ισχύ το ήδη υπό αντικατάσταση άρθρο 54 του ιδίου Νόμου, δημιουργώντας έτσι την εντύπωση ότι ίσως επιχειρείται κατάργηση της θητείας του ήδη αιρετού Μέλους και του αναπληρωτού του, με νομοθετική ρύθμιση.
Β) Πέραν του ανωτέρω θέματος και αν πρέπει οι υποψήφιοι για αιρετοί εκπρόσωποι να είναι υπάλληλοι με βαθμό μόνον Α΄, δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα εκλογής ούτε ενός αιρετού εκπροσώπου των εργαζομένων στο υπηρεσιακό και πειθαρχικό συμβούλιο διοικητικών υπαλλήλων Ν.Σ.Κ. στο μέλλον, δεδομένου ότι μετά το Ν. 4024/2011 μόνον ένας ( 1 ) υπάλληλος του Ν.Σ.Κ. επί συνόλου 120 υπηρετούντων σε όλη την Ελλάδα κατέχει πλέον τον Α ΄ βαθμό και αυτός μάλιστα είναι αποσπασμένος στο Σώμα Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, χωρίς να έχει καμία επαφή με το Ν.Σ.Κ. και εξ αυτού του λόγου και μόνο, κατέχει τον Α΄ βαθμό ( άρθρο 1 παρ. 19 του Ν. 4038/2012 ) και για όσο διάστημα είναι Επιθεωρητής ή Ελεγκτής Δημοσίας Διοικήσεως. Όταν δε ( και αν ) επανέλθει στο Ν.Σ.Κ., θα καταταγεί και πάλι σε κατώτερο βαθμό, σύμφωνα με τα έτη υπηρεσίας και την Κατηγορία του. Έτσι, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν μελλοντικά υποψήφιοι για να εκλεγούν και ο θεσμός του αιρετού εκπροσώπου των εργαζομένων στο υπηρεσιακό και πειθαρχικό συμβούλιο διοικητικών υπαλλήλων Ν.Σ.Κ. ουσιαστικά καταργείται.
Γ) Τίθεται για πρώτη φορά μία ακατανόητη προϋπόθεση συμμετοχής στην διαδικασία εκλογής . Η περίεργη αυτή ρύθμιση θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στο δικαστικό αντιπρόσωπο που θα διενεργήσει τις εκλογές, ακόμη και αν βρεθούν μελλοντικά υποψήφιοι, διότι δεν θα γνωρίζει από ποια Κατηγορία θα είναι ο τακτικός ή ο αναπληρωτής του, για να προσδιορίσει μετά τις αρχαιρεσίες, ποιος εκλέγεται τακτικός, από ποια Κατηγορία θα προέρχεται και ποιος είναι ο αναπληρωτής του και από ποια Κατηγορία θα προέρχεται. Ίσως δε να μην είναι τακτικός ο πρώτος σε ψήφους και αναπληρωτής ο δεύτερος σε ψήφους, όπως γίνεται σήμερα, αλλά να γίνονται υποχρεωτικά αλχημείες στην ανακήρυξη των επιτυχόντων, που δεν θα εκφράζουν τη γνώμη της Γενικής Συνελεύσεως.
Δ) Δεν έχει ληφθεί μέριμνα να τροποποιηθεί η περίπτ. ε εδ. 2 της παρ. 2 άρθρου 54 . Όπως είναι γνωστό δεν υπάρχει πλέον βαθμός Διευθυντή, ούτε υπάλληλος του Ν.Σ.Κ., πλην ενός αποσπασμένου σε άλλη υπηρεσία, που να κατέχει το βαθμό Α΄. Έτσι δεν μπορεί κανείς διοικητικός υπάλληλος να είναι Εισηγητής στο υπηρεσιακό και πειθαρχικό συμβούλιο και θα πρέπει πάντα Εισηγητής να είναι Μέλος του Ν.Σ.Κ., διαφορετικά οι αποφάσεις του θα πάσχουν.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
1) Η προτεινόμενη ρύθμιση να αριθμηθεί ως παράγραφος 1.
2) Στον πρώτο στίχο της παρ. 1 του προτεινομένου άρθρου 79 και μετά τις λέξεις , να προστεθούν οι λέξεις .
3) Να αφαιρεθεί εντελώς η δεύτερη πρόταση του άρθρου 79 δηλαδή .
4) Να προστεθεί στο τέλος του άρθρου 79 μεταβατική διάταξη ως εξής: .
5) Να τεθεί παράγραφος 2 ως εξής: Το εδάφιο 2 της περ. ε παρ. 2 άρθρου 54 Ν. 3086/2002 αντικαθίσταται ως εξής: < Χρέη Εισηγητή εκτελεί Μέλος του Συμβουλίου ή διοικητικός υπάλληλος με βαθμό Α΄ ή Β΄, ή Γ΄.