Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης δύναται να αναπτυχθεί ψηφιακή εφαρμογή και ιστοσελίδα, καθώς και να ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του παρόντος.
Οι καταγγελίες δύναται να είναι και ανώνυμες. Όταν η καταγγελία είναι ανώνυμη, διερευνάται μόνο εφόσον περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία που παρέχουν βάση για τη διερεύνησή της, άλλως τίθεται στο αρχείο.
Αρχική Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Άρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
Άρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
- 563 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 845 ΣχόλιαΆρθρο 2 Ορισμοί
- 586 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αρμόδιες αρχές
- 385 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 10.633 ΣχόλιαΆρθρο 5 Υποχρεώσεις ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς
- 4.431 ΣχόλιαΆρθρο 6 Εκτροφή, αναπαραγωγή και εμπορία ζώων συντροφιάς
- 699 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις των δήμων
- 241 ΣχόλιαΆρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
- 449 ΣχόλιαΆρθρο 9 Υιοθεσία αδέσποτων ζώων συντροφιάς
- 597 ΣχόλιαΆρθρο 10 Μετακίνηση και μεταφορά ζώων συντροφιάς – Εμπόριο σκύλων και γατών
- 202 ΣχόλιαΆρθρο 11 Διοργάνωση εκθέσεων με ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες)
- 737 ΣχόλιαΆρθρο 12 Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αποτροπή πρόσβασης αδέσποτων ζώων συντροφιάς σε απορρίμματα
- 286 ΣχόλιαΆρθρο 14 Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και άλλες συναφείς δραστηριότητες
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 15 Διατήρηση ζώων σε ειδικές εγκαταστάσεις
- 427 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κακοποίηση των ζώων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 17 Κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης και καταπολέμησης ζωονόσων
- 303 ΣχόλιαΆρθρο 18 Αντιμετώπιση λεϊσμανίωσης
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
- 242 ΣχόλιαΆρθρο 20 Συμπληρωματικές διατάξεις προστασίας των ζώων
- 244 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ποινικές κυρώσεις
- 250 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητικές κυρώσεις
- 499 ΣχόλιαΆρθρο 23 Καταφύγια
- 136 ΣχόλιαΆρθρο 24 Ίδρυση και λειτουργία περιφραγμένων πάρκων σκύλων
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σκύλοι βοήθειας και ζώα θεραπείας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 26 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων συντροφιάς
- 188 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πρόσβαση σε παραλίες
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 28 Μητρώο Παραβατών
- 253 ΣχόλιαΆρθρο 29 Κίνητρα για τη σήμανση, τη στείρωση και την υιοθεσία σκύλων και γατών
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αρμοδιότητα Συνηγόρου του Πολίτη
- 102 ΣχόλιαΆρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
- 121 ΣχόλιαΆρθρο 32 Εκπαίδευση Σωμάτων Ασφαλείας
- 2.508 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 34 Υπεύθυνος για θέματα ζώων συντροφιάς – Διαδικασία τροποποίησης του Οργανισμού της Εσωτερικής Υπηρεσίας των δήμων
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 35 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
- 272 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
- 331 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αξιολόγηση εφαρμογής
- 808 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 39 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 40 Μεταβατικές διατάξεις
- 130 ΣχόλιαΆρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις
- 75 ΣχόλιαΆρθρο 42 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Μαΐου 2021, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2021, 22:00
Σχετικό Υλικό
σχέδιο νόμου Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης: Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
272 Σχόλια 28322 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Άρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
http://www.opengov.gr/ypes/?p=7883
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης δύναται να αναπτυχθεί ψηφιακή εφαρμογή και ιστοσελίδα, καθώς και να ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του παρόντος.
Οι καταγγελίες δύναται να είναι και ανώνυμες. Όταν η καταγγελία είναι ανώνυμη, διερευνάται μόνο εφόσον περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία που παρέχουν βάση για τη διερεύνησή της, άλλως τίθεται στο αρχείο.
ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Παρά τις δεσμεύσεις ο νομοθέτης αφήνει απλώς ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί πλατφόρμα και τηλεφωνικός πενταψήφιος αριθμός υπό την εποπτεία της Ελληνικής Αστυνομίας, ειδικά για καταγγελίες σχετικά με τον νόμο αυτό και την κακοποίηση ζώων.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ δημιουργείται 5ψηφιος αριθμός καταγγελιών
Για την σωστή λειτουργία του 5ψήφιου αυτού αριθμού, που λογικά θα παραπέμπει στις κατά τόπους ελεγκτικές Αρχές, θα πρέπει να προβλεφθεί στο παρόν σχέδιο νόμου και να εξειδικευτεί με σχετική ΚΥΑ, η δημιουργία σε κάθε νομό ομάδας καταγγελιών και προστασίας των ζώων, που σκοπό θα έχει την σωστή ενημέρωση των πολιτών για την κείμενη για τα ζώα νομοθεσίας, την εφαρμογή της από τα αστυνομικά όργανα και την αντιμετώπιση οποιασδήποτε υπόθεσης ή συμβάντος, που σχετίζεται με περιστατικά ενεργητικής ή παθητικής κακοποίησης κάθε είδους ζώου.
ΔΕΎΤΕΡΗ ΠΡΟΣΘΉΚΗ.
Με ΚΥΑ των Υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Εσωτερικών εντάσσονται στην Αντεγκληματική Πολιτική της ΕΛ.ΑΣ οι υποθέσεις κακοποίησης ζώων, διαφορετικά όλο αυτό είναι δώρο άδωρο και χωρίς κανένα πρακτικό αντίκρισμα.
Σωστά οι καταγγελίες να μπορούν να είναι και ανώνυμες, διότι ιδιαίτερα στην επαρχία ο κόσμος φοβάται να μιλήσει και να καταγγείλει το γείτονά του ή άτομα που γνωρίζει προσωπικά. Αυτό θα προτρέψει περισσότερους πολίτες να μιλήσουν και όχι να είναι συνένοχοι με τη σιωπή τους σε περιστατικά κακοποίησης. Ακόμη θα πρέπει η αστυνομία να διερευνά κάθε περιστατικό και όχι να το παραβλέπει για λόγους γνωριμιών ή αδιαφορίας.
Σε περιπτωση καταγγελιας για θανατωση ζωου λογω δηλητηριασης (ΦΟΛΑ)θα πρεπει αμεσα να αρχιζει η διερευνηση (ενορκες καταθεσεις απο υποπτους δραστες, γειτονες κτλ,ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ κτλ απο τα αρμοδια οργανα). Να υπαρξει καποιος φοβος που θα λειτουργησει ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ για το μελλον και ΜΟΝΟ απο την κινητοποιηση.
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΘΑΝΑΤΩΣΗΣ ΣΚΥΛΟΥ -ΓΑΤΑΣ ΑΠΟ ¨»ΦΟΛΑ» ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ Ο ΔΡΑΣΤΗΣ???????? Σ αυτες, τις οποιες περπτωσεις θανατωσης που έχουν γίνει, παρθηκαν καταθεσεις απο τους γειτονες τουλαχιστον? ΕΓΙΝΑΝ ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΠΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΦΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΒΑΣΗ ΝΟΜΟΥ?? Εγινε δημοσιοποιηση στα τοπικα ΜΜΕ? ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΤΛ????
Να προστεθουν στο αντιστοιχο αρθρο, αναλυτικα οι ελαχιστες συγκεκριμενες ενεργειες και υποχρεωσεις των αρμοδιων οργανων. ΣΤΟΧΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ: ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ «ΦΟΛΕΣ» ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΩΣΕΙΣ ΖΩΩΝ.
Άρθρο 36
Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης δύναται να αναπτυχθεί ψηφιακή εφαρμογή και ιστοσελίδα, καθώς και να ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του παρόντος.
Οι καταγγελίες δύναται να είναι και ανώνυμες. Όταν η καταγγελία είναι ανώνυμη, διερευνάται μόνο εφόσον περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία που παρέχουν βάση για τη διερεύνησή της, άλλως τίθεται στο αρχείο.
ΕΝΣΤΑΣΗ
Παρά τις δεσμεύσεις ο νομοθέτης αφήνει απλώς ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί πλατφόρμα και τηλεφωνικός πενταψήφιος αριθμός υπό την εποπτεία της Ελληνικής Αστυνομίας, ειδικά για καταγγελίες σχετικά με τον νόμο αυτό και την κακοποίηση ζώων.
ΠΡΟΤΑΣΗ
* Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ δημιουργείται 5ψηφιος αριθμός καταγγελιών
* Για την σωστή λειτουργία του 5ψήφιου αυτού αριθμού, που λογικά θα παραπέμπει στις κατά τόπους ελεγκτικές Αρχές, θα πρέπει να προβλεφθεί στο παρόν σχέδιο νόμου και να εξειδικευτεί με σχετική ΚΥΑ, η δημιουργία σε κάθε νομό ομάδας καταγγελιών και προστασίας των ζώων, που σκοπό θα έχει την σωστή ενημέρωση των πολιτών για την κείμενη για τα ζώα νομοθεσίας, την εφαρμογή της από τα αστυνομικά όργανα και την αντιμετώπιση οποιασδήποτε υπόθεσης ή συμβάντος, που σχετίζεται με περιστατικά ενεργητικής ή παθητικής κακοποίησης κάθε είδους ζώου.
ΔΕΎΤΕΡΗ ΠΡΟΣΘΉΚΗ.
* Με ΚΥΑ των Υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Εσωτερικών εντάσσονται στην Αντεγκληματική Πολιτική της ΕΛ.ΑΣ οι υποθέσεις κακοποίησης ζώων, διαφορετικά όλο αυτό είναι δώρο άδωρο και χωρίς κανένα πρακτικό αντίκρισμα.
Λεοντιάδου Σοφία
Πρόεδρος,
φιλοζωικού πολιτιστικού σωματείου «Φροντίζω» Απ.Μ.Π 9216/1012
Παρά τις δεσμεύσεις ο νομοθέτης αφήνει απλώς ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί πλατφόρμα και τηλεφωνικός πενταψήφιος αριθμός υπό την εποπτεία της Ελληνικής Αστυνομίας, ειδικά για καταγγελίες σχετικά με τον νόμο αυτό και την κακοποίηση ζώων.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ δημιουργείται 5ψηφιος αριθμός καταγγελιών
Για την σωστή λειτουργία του 5ψήφιου αυτού αριθμού, που λογικά θα παραπέμπει στις κατά τόπους ελεγκτικές Αρχές, θα πρέπει να προβλεφθεί στο παρόν σχέδιο νόμου και να εξειδικευτεί με σχετική ΚΥΑ, η δημιουργία σε κάθε νομό ομάδας καταγγελιών και προστασίας των ζώων, που σκοπό θα έχει την σωστή ενημέρωση των πολιτών για την κείμενη για τα ζώα νομοθεσίας, την εφαρμογή της από τα αστυνομικά όργανα και την αντιμετώπιση οποιασδήποτε υπόθεσης ή συμβάντος, που σχετίζεται με περιστατικά ενεργητικής ή παθητικής κακοποίησης κάθε είδους ζώου.
ΔΕΎΤΕΡΗ ΠΡΟΣΘΉΚΗ.
Με ΚΥΑ των Υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Εσωτερικών εντάσσονται στην Αντεγκληματική Πολιτική της ΕΛ.ΑΣ οι υποθέσεις κακοποίησης ζώων, διαφορετικά όλο αυτό είναι δώρο άδωρο και χωρίς κανένα πρακτικό αντίκρισμα.
Η Ελληνική Αστυνομία να μην ορισθεί αρμόδια για την λήψη καταγγελιών κακοποίησης και να μην ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας.
Με ποια εκπαίδευση και με ποια κριτήρια ένας αστυνομικός θα εξακριβώσει την κακοποίηση ενός ζώου;
Για την λήψη των καταγγελιών να δημιουργηθούν στους Δήμους αρμόδια γραφεία και η εξέταση των καταγγελιών να γίνεται από αρμόδια επιτροπή στην οποία υποχρεωτικά θα συμμετέχει κτηνίατρος.
Οι καταγγελίες να γίνονται δεκτές μόνον επώνυμες.
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης δύναται να αναπτυχθεί ψηφιακή εφαρμογή και ιστοσελίδα, καθώς και να ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του παρόντος.
Οι καταγγελίες δύναται να είναι και ανώνυμες. Όταν η καταγγελία είναι ανώνυμη, διερευνάται μόνο εφόσον περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία που παρέχουν βάση για τη διερεύνησή της, άλλως τίθεται στο αρχείο.
ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ
Παρά τις δεσμεύσεις ο νομοθέτης αφήνει απλώς ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί πλατφόρμα και τηλεφωνικός πενταψήφιος αριθμός υπό την εποπτεία της Ελληνικής Αστυνομίας, ειδικά για καταγγελίες σχετικά με τον νόμο αυτό και την κακοποίηση ζώων.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ δημιουργείται 5ψηφιος αριθμός καταγγελιών
❖ Για την σωστή λειτουργία του 5ψήφιου αυτού αριθμού, που λογικά θα παραπέμπει στις κατά τόπους ελεγκτικές Αρχές, θα πρέπει να προβλεφθεί στο παρόν σχέδιο νόμου και να εξειδικευτεί με σχετική ΚΥΑ, η δημιουργία σε κάθε νομό ομάδας καταγγελιών και προστασίας των ζώων, που σκοπό θα έχει την σωστή ενημέρωση των πολιτών για την κείμενη για τα ζώα νομοθεσίας, την εφαρμογή της από τα αστυνομικά όργανα και την αντιμετώπιση οποιασδήποτε υπόθεσης ή συμβάντος, που σχετίζεται με περιστατικά ενεργητικής ή παθητικής κακοποίησης κάθε είδους ζώου.
ΔΕΎΤΕΡΗ ΠΡΟΣΘΉΚΗ.
❖ Με ΚΥΑ των Υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Εσωτερικών εντάσσονται στην Αντεγκληματική Πολιτική της ΕΛ.ΑΣ οι υποθέσεις κακοποίησης ζώων, διαφορετικά όλο αυτό είναι δώρο άδωρο και χωρίς κανένα πρακτικό αντίκρισμα.
Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων.
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης δύναται να αναπτυχθεί ψηφιακή εφαρμογή και ιστοσελίδα, καθώς και να ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του παρόντος. Οι καταγγελίες δύναται να είναι και ανώνυμες .Όταν η καταγγελία είναι ανώνυμη, διερευνάται μόνο εφόσον περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία που παρέχουν βάση για τη διερεύνησή της, άλλως τίθεται στο αρχείο.
Θεωρούμε ότι οι καταγγελίες πρέπει να είναι αποκλειστικά και μόνο επώνυμες, προς αποφυγήν πολλών άσχημων εξελίξεων που μπορεί να δημιουργηθούν με μία λάθος εκτίμηση για την πράξη ή τον άνθρωπο που ενδεχομένως να θεωρεί κάποιος ως καταγγέλλοντα.
Άρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
http://www.opengov.gr/ypes/?p=7883
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης δύναται να αναπτυχθεί ψηφιακή εφαρμογή και ιστοσελίδα, καθώς και να ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του παρόντος.
Οι καταγγελίες δύναται να είναι και ανώνυμες. Όταν η καταγγελία είναι ανώνυμη, διερευνάται μόνο εφόσον περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία που παρέχουν βάση για τη διερεύνησή της, άλλως τίθεται στο αρχείο.
ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ
Παρά τις δεσμεύσεις ο νομοθέτης αφήνει απλώς ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί πλατφόρμα και τηλεφωνικός πενταψήφιος αριθμός υπό την εποπτεία της Ελληνικής Αστυνομίας, ειδικά για καταγγελίες σχετικά με τον νόμο αυτό και την κακοποίηση ζώων.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ δημιουργείται 5ψηφιος αριθμός καταγγελιών
❖ Για την σωστή λειτουργία του 5ψήφιου αυτού αριθμού, που λογικά θα παραπέμπει στις κατά τόπους ελεγκτικές Αρχές, θα πρέπει να προβλεφθεί στο παρόν σχέδιο νόμου και να εξειδικευτεί με σχετική ΚΥΑ, η δημιουργία σε κάθε νομό ομάδας καταγγελιών και προστασίας των ζώων, που σκοπό θα έχει την σωστή ενημέρωση των πολιτών για την κείμενη για τα ζώα νομοθεσίας, την εφαρμογή της από τα αστυνομικά όργανα και την αντιμετώπιση οποιασδήποτε υπόθεσης ή συμβάντος, που σχετίζεται με περιστατικά ενεργητικής ή παθητικής κακοποίησης κάθε είδους ζώου.
ΔΕΎΤΕΡΗ ΠΡΟΣΘΉΚΗ.
❖ Με ΚΥΑ των Υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Εσωτερικών εντάσσονται στην Αντεγκληματική Πολιτική της ΕΛ.ΑΣ οι υποθέσεις κακοποίησης ζώων, διαφορετικά όλο αυτό είναι δώρο άδωρο και χωρίς κανένα πρακτικό αντίκρισμα.
________________________________________
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
Προβληματίστηκα κι εγώ για το θέμα των επώνυμων ή μη καταγγελιών. Τελικά τείνω να συμφωνήσω και με τις ανώνυμες γιατί υπάρχει κόσμος που φοβάται να καταγγείλει επώνυμα, ειδικά στις πιο κλειστές κοινωνίες.
Συμφωνώ
μονο επωνυμες καταγγελίες
Μόνο επωνυμες καταγγελίες
Σε καμία περίπτωση ανώνυμη καταγγελία, η οποία μπορεί να εμπεριέχει άλλου είδους σκοπιμότητες. Επώνυμη καταγγελία, έτσι ώστε να κατοχυρώνεται ο καθ’ ου η καταγγελία σε περίπτωση παράθεσης ψευδών γεγονότων.
Ο 5ψήφριος αριθμός θα πρέπει να υποστηρίζεται από μία ειδική ομάδα ΕΛΑΣ που θα ασχολείται αποκλειστικά με τις καταγγλείς.
= Οι περισσότεροι γράφουν ότι επιθυμούν οι καταγγελίες να είναι επώνυμες διότι φοβούνται ότι ο καταγγέλων το κάνει από φθόνο, ζήλεια κλπ
Αφού κατά την γνώμη τους δεν ισχύουν οι καταγγελίες, γιατί ανησυχούν? Θα γίνει ο έλεγχος από την αστυνομία και όλα εντάξει.
Αντίθετα, καταννοώ απόλυτα και συμφωνώ ότι οι καταγγελίες πρέπει να είναι ΑΝΩΝΥΜΕΣ, διότι υπάρχει ο φόβος της αντεκδικησης.
Οπότε οι καταγγελίες πρέπει να είναι ΑΝΩΝΥΜΕΣ για ευνόητους λόγους.
Μονο επωνυμες καταγγελιες
Αν διαβάσετε σωστά, το άρθρο εξηγεί ότι η ανώνυμη καταγγελία ΜΟΝΟΝ αν έχει στοιχεία που να τηνσ τηρίζουν ερευνάται σε διαφορετική περίπτωση τίθεται σε αρχείο. Αρα οι ανύπρακτες και αβάσιμες καταγγελειες δεν θα μπορυν να στηριχθουν σε κάποιο στοιχείο εφόσον είναι ανυπόστατες. Το εξηγεί αναλυτικά. Μέχρι και σήμερα δεν καταγγέλονται εκαταοντάδες χιλιάδες περιστατικά κακοποιήσης για να «μην βρω το μπελά μου» Τώρα γίνεται μια απειρολεαχιστη προσπάθεια να δοθεί ένα κίνητρο να γίνουν κάποιες καταγγελειες ας μην το φρενάρουμε. Ας βοηθήσουμε όλοι αυτή η αρρωστημένη και χυδαία πράξη να λάβει οριστικά τέλος απο την κουλτούρα μας σαν λαός.
Η ανώνυμη καταγγελία πρέπει να επαλειφθεί διότι αυτό θα δώσει το δικαίωμα σε κάθε κακοήθη και εκδικητικό να καταγγέλλει ανεμπόδιστα ότι ο ίδιος προσωπικά θεωρεί παράβαση.
Να εξεταστεί η δυνατότητα χωριστού τμήματος της Αστυνομίας με ειδίκευση στην κακοποίηση ζώων.
Η Αστυνομία έχει αρκετή δουλειά με ευρύ φάσμα αρμοδιοτήτων και χρειάζεται εκπαίδευση για το συγκεκριμένο θέμα των ζώων.
Ηράκλειο 8 Μαΐου 2021
Ο Όμιλος φίλων Κρητικού Ιχνηλάτη είναι πρωτοβάθμιο νόμιμο σωματείο, εγκεκριμένο από το πρωτοδικείο Ηρακλείου με Αρ, Αποφ.Πρωτ. 88/730/39/1995.
Με αφορμή το παραπάνω προς διαβούλευση Νομοσχέδιο για τα ζώα συντροφιάς, Οφείλουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω:
Άρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
Η ανώνυμη καταγγελία πρέπει να επαλειφθεί διότι αυτό θα δώσει το δικαίωμα σε κάθε κακοήθη και εκδικητικό να καταγγέλλει ανεμπόδιστα ότι ο ίδιος προσωπικά θεωρεί παράβαση.
Γενικά:
Το συμπέρασμα από το νομοσχέδιο που τίθεται για διαβούλευση είναι αποκαρδιωτικό.
Παρότι μιλά για Ζωοφιλία και ευζωία των συντρόφων μας και δήθεν ρύθμιση κενών που υπάρχουν, στην ουσία είναι μια καταστροφική πλατφόρμα που εξαφανίζει ανεξαιρέτως όλα τα σκυλιά, είτε έμμεσα είτε άμεσα.
Αντιμετωπίζει τα σκυλιά αλλά και τους κυνόφιλους και ειδικά τους κυνηγούς ως κοινωνικό πρόβλημα που χρίζει δραστικής αντιμετώπισης με μέτρα που θυμίζουν στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Πουθενά δεν βλέπουμε την επιστημονική άποψη, ούτε των Κτηνιατρικών σχολών, ούτε των Κτηνιατρικών συλλόγων, ούτε του Γεωτεχνικού επιμελητηρίου, ούτε του τμημάτων βιολογίας, που μελετούν τις διαφορετικές ποικιλίες σκύλων στον Ελλαδικό χώρο. Πολύ περισσότερο απουσιάζουν παντελώς οι θέσεις των ιδιοκτητών σκύλων , είτε αυτών που ανήκουν σε ένα από τα πολλά πρωτοβάθμια κυνοφιλικά σωματεία της χώρας, είτε τις θέσεις των Κυνηγετικών συλλόγων ,Ομοσπονδιών και Συνομοσπονδίας που είναι οι πολυπληθέστεροι ιδιοκτήτες σκυλιών στην χώρα, και οι οποίοι είναι αυτοί που θα υποστούν όλο αυτό το τερατούργημα.
Αντ’ αυτού έχουμε τις προτάσεις κάποιων αυτοπροσδιοριζόμενων Ζωοφιλικών σωματείων που μας κάνει να απορούμε για τι είδους ζωοφιλία μιλούν.
Τέλος και παρότι δεν μπορεί κάποιος, εύκολα, να σταματήσει να επιχειρηματολογεί, το νομοσχέδιο αυτό έτσι όπως προτείνεται μία και μόνο ελπίδα έχει.
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ είναι ντροπή για την κοινωνία μας και για τον πολιτισμό μας , στο όνομα της δήθεν ζωοφιλίας να ζητάμε την εξαφάνιση των καλύτερων μας φίλων, ή την δήθεν προστασία τους εγκλωβίζοντας τους σε πρακτικές που θα τους οδηγήσουν στο μαρασμό και το αφανισμό.
Το Δ/Σ ΤΟΥ
ΟΜΙΛΟΥ ΦΙΛΩΝ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΙΧΝΗΛΑΤΗ
Συμφωνώ απόλυτα, στο άρθρο:
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης δύναται να αναπτυχθεί ψηφιακή εφαρμογή και ιστοσελίδα, καθώς και να ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του παρόντος.
Οι καταγγελίες δύναται να είναι και ανώνυμες. Όταν η καταγγελία είναι ανώνυμη, διερευνάται μόνο εφόσον περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία που παρέχουν βάση για τη διερεύνησή της, άλλως τίθεται στο αρχείο.
ΚΑι να υπάρξει έλεγχος των αστυνομικών οργάνων, καθώς πολλές φορές αρνούνται να τελέσουν το έργο τους!
Οι καταγγελίες θα πρέπει να γίνονται επώνυμα.
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
Μόνον επώνυμες καταγγελίες!
Οι καταγγελίες θα πρέπει να γίνονται επώνυμα.
Οι καταγγελίες θα πρέπει να γίνονται επώνυμα.
Οι καταγγελίες θα πρέπει να γίνονται επώνυμα.
Οι καταγγελίες θα πρέπει να γίνονται επώνυμα.
Οι καταγγελίες θα πρέπει να γίνονται επώνυμα.
Οι καταγγελίες θα πρέπει να γίνονται επώνυμα.
ΚΑΜΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ, παρά μόνο στους δήμους. Αυτό το νομοσχέδιο ικανοποιεί μόνο την υπερπροωθούμενη από Τυπο και κοινωνικά δίκτυα, φανατική ΄΄φιλοζωική΄΄ μειοψηφία η οποία αντιμετωπίζει σκύλους και γάτες ( βλαπτικά πρωτίστως για τα ίδια τα ζώα αυτά ) ως ανθρώπους. Οι διαφημίσεις τους που επιχορηγούνται ήδη από τα χρήματα μας, προάγουν το μίσος. Αντί να προωθείται η αγάπη για τη φύση, βγάζουν προσωπικά κόμπλεξ εναντίον αθώων αγροτών,κτηνοτρόφων ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΩΝ σε ένα πρωτοφανές κάλεσμα για τάγματα περιπολιών έως και …αυτοδικία. Είναι προφανές ότι και με τις παρούσες χρηματοδοτήσεις που πρεπει να καταργηθούν έχει στηθεί ήδη ένα πάρτι καταχράσεων χρήματος απο ΜΚΟ στο οποίο έρχονται και ξένοι κυρίως γερμανοί ως τουρίστες ακτιβισμού. Πραγματικά λυπηρό όλο αυτό
Η καταγγελία επιβάλλεται να είναι ανώνυμη όπως και σε πολλές άλλες σοβαρές περιπτώσεις για προφανής λογους.
Η κακοποίηση να διώκεται αυτεπάγγελτα!!!!!!
Ανταπόκριση στις καταγγελίες και οχι ολιγωρία όπως γίνεται τώρα.
Υποτίθεται πως γίνεται για την προστασία των ζώων ή κανω λάθος;
Αυτό πρέπει να το «επιβάλλουν» οι φιλοζωικές.
Μόνον επώνυμες καταγγελίες.
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Εαν αυτός ο 5ψηφιος αριθμός δεν υποστηριχτεί από πίσω με ΟΜΑΔΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να δούμε αλλαγή στο ήδη ΧΡΟΝΊΖΟΝ υπάρχον καθεστώς μέσα από τα Αστυνομικά Τμήματα που έχουν σε όλη την Ελλάδα χιλιάδες περιστατικά να διαχειριστούν.
Πρέπει να υπάρξει ΟΜΑΔΑ ΕΛΑΣ έστω με μικρό αριθμό αστυνομικών σε κάθε περιφέρεια που να ασχοληθούν αποκλειστικά με το θέμα στήριξης του 5ψηφιου αριθμού καταγγελιών για τα ζώα.Ανωνύμων η επώνυμων !!
Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων.
Για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση περιστατικών κακοποίησης δύναται να αναπτυχθεί ψηφιακή εφαρμογή και ιστοσελίδα, καθώς και να ορισθεί σχετικός πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του παρόντος. Οι καταγγελίες δύναται να είναι και ανώνυμες .Όταν η καταγγελία είναι ανώνυμη, διερευνάται μόνο εφόσον περιέχει συγκεκριμένα στοιχεία που παρέχουν βάση για τη διερεύνησή της, άλλως τίθεται στο αρχείο.
Θεωρούμε ότι οι καταγγελίες πρέπει να είναι αποκλειστικά και μόνο επώνυμες, προς αποφυγήν πολλών άσχημων εξελίξεων που μπορεί να δημιουργηθούν με μία λάθος εκτίμηση για την πράξη ή τον άνθρωπο που ενδεχομένως να θεωρεί κάποιος ως καταγγέλλοντα.
Με τον τροπο αυτο, της ανωνυμης καταγγελιας, μετατρεπουμε τον γειτονα σε καταδοτη που για αλλες διαφορες, ακομη και για ζηλεια, καταγγελει ανυπαρκτα συμβαντα τα οποια κατα φαντασια ευφεβρισκει. Οι καταγγελιες θα πρεπει να ειναι επωνυμες και ο καταγγελων να αναλαμβανει την ευθυνη των πραξεων του, αν θελουμε να εχουμε ευνομουμενη πολιτεια
Θεωρούμε ότι οι καταγγελίες πρέπει να είναι αποκλειστικά και μόνο επώνυμες, προς αποφυγήν πολλών άσχημων εξελίξεων που μπορεί να δημιουργηθούν με μία λάθος εκτίμηση για την πράξη ή τον άνθρωπο που ενδεχομένως να θεωρεί κάποιος ως καταγγέλλοντα.
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
Θα ήταν προτιμότερο να ενθαρρύνεται η επώνυμη καταγγελία αν και ο πολίτης που καταγγέλλει υπεύθυνα και συγκεκριμένα δεν νομίζω να διστάζει να καταγγείλει και επώνυμα. Έτσι θα μπορεί να παρακολουθεί και την υπόθεση μιας και πράγματι τα αρμόδια όργανα δεν ανταποκρίνονται πάντα όπως υποχρεούνται. Να διευκρινιστεί ξανά ο αυτεπάγγελτος χαρακτήρας της δίωξης και να προβλεφθούν και ποινές, πέραν της παράβασης καθήκοντος, για όσους κάνουν τα στραβά μάτια. Ισως να είναι η μοναδική ευκαιρία του κακοποιούμενου από άνθρωπο ζώου, να γνωρίσει την ανθρώπινη δικαιοσύνη.
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
Οι καταγγελίες θα πρέπει να γίνονται επώνυμα.
Μόνον επώνυμες καταγγελίες
Κατ’αρχήν θεωρούμε ότι είναι ένα νομοσχέδιο που ικανοποιεί αρκετά τους φιλόζωους, την ηθική αλλά και κατοχυρώνει σε μεγάλο βαθμό τα δικαιώματα των ζώων.
Μερικά σημεία που χρήζουν επανέλεγχο.
Στο άρθρο 5 επιβάλλεται η υποχρεωτική στείρωση των ζώων κα σε μη συμμόρφωση η επιβολή προστίμου μάλιστα υψηλού. Επειδή αυτό μπορεί να οδηγήσει σε εγκαταλείψεις ζώων ή απόκρυψη αυτών θα προτείναμε να δίδεται μια προθεσμία με εποπτεία της περίπτωσης μέχρι τη συμμόρφωση. Επίσης ο ίδιος κίνδυνος υπάρχει όταν ορίζεται όταν ο ιδιοκτήτης μετά την αποτυχία ανεύρεσης υιοθεσίας θα πρέπει να πληρώσει μεγάλο πρόστιμο. Αυτό μπορεί να αποβεί εις βάρος των ζώων, με εξαφάνιση με πολλούς τρόπους ή μια άρον άρον υιοθεσία με ότι αυτό συνεπάγεται για την ευζωία του ζώου.
Στη παράγραφο 7 η οποία αναφέρεται στη μεταφορά των κυνηγόσκυλων είμαστε βέβαιοι ότι με την ασάφεια οδηγούμαστε παλι στη μεταφορά με κλουβιά ακόμη και πανω από την εξάτμιση, φαινόμενο που εκλείπει σιγά σιγά. Συνεπώς, πρέπει να οριστεί με σαφήνεια και πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές ο τρόπος και ο χώρος μεταφοράς. Εδώ, υπάρχει η υποψία ότι το λόμπυ των κυνηγών εισακούστηκε όσον αφορά το θέμα αυτό.
Στο άρθρο 15 βλέπουμε με έκπληξη ότι επιτρέπεται η διατήρηση ζώων σε ζωολογικούς κήπους ενυδρεία κλπ. Εδώ, καταστρέφεται το ζωοφιλικό πνεύμα που θέλει να εχει το νομοσχέδιο. Εκδηλη είναι η προσπάθεια στήριξης γνωστών εκμεταλλευτών των ζώων. Εδώ το νομοσχέδιο δεν τόλμησε. Επίσης δυσφορία και οργή προκαλεί η άδεια που παραχωρείται για έκθεση ζώων και θηραμάτων σε ζωοπανηγύρεις όπου γνωρίζουμε τη κακοποίηση που υφίστανται τα ζώα σε χώρους που δεν είναι κατάλληλοι για τη παραμονή τους.
Πολύ γενκή η διάταξη και αόριστη!
Η καταγγελία για κακοποίηση ζώου ως τώρα ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΗ και η κακοποίηση διώκεται αυτεπάγγελτα, χωρίς να χρειάζεται μήνυση και καταβολή ποσού απ τον όποιο φιλόζωο εντοπίζει τη κακοποίηση.
Επίσης, στη πράξη οι αστυνομικοί παρά τη νομοθεσία και τις εγκυκλίους που κατά καιρούς έχουν λάβει ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ
σε αρκετές περιπτώσεις να ανταπορκιθούν σε κλήσεις για ζώα σε μπαλκόνια, κακοποιήσεις κλπ. Θα πρέπει να αυστηροποιηθεί
το πλαίσιο με σεμινάρια και νέες οδηγίες/εγκυκλίους σε κάθε Α.Τ. και να είναι ξεκάθαρο ότι οφείλουν να ελέγχουν
την ευζωία των ζώων, πέρα από τη φιλοζωία του κάθε αστυνομικού ή της κρίσης του.
Οι καταγγελίες για τις κακοποιήσεις ζώων, παρόλο που μπορούν να γίνονται στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα καθώς και στην Εισαγγελία Ζώων,εξαρτώνται από την προσωπική διάθεση για συνεργασία των αστυνομικών.
Πολλοί δεν συνεργάζονται ή δεν δίνουν σημασία στις καταγγελίες.
Επίσης η Εισαγγελία Ζώων στην Αθήνα επειδή λαμβάνει μεγάλο όγκο καταγγελιών, αργεί αρκετά να ανταποκριθεί στις καταγγελίες, με κίνδυνο αυτή η ολιγωρία να στοιχίσει τις ζωές των ζώων.
Θεωρώ πολύ σημαντική τη δημιουργία μιας ψηφιακής εφαρμογής και ιστοσελίδας,αρκεί να υπάρξει προσωπικό που θα ανταποκρίνεται εγκαίρως στις καταγγελίες.