22. Αποτελεί για το φορέα ή την οργάνωση σας η προσπάθεια για αναγνώριση προσόντων και ιδιαίτερα εκείνων από την αλλοδαπή ένα σημαντικό ζήτημα; Αν ναι, σχετίζεται αυτή με το ΕΠΠ και πώς;

  • 15 Ιουλίου 2010, 14:54 | ο.ν

    Την ερωτηση δεν κατάλαβα, δηλαδη ποιο το νοημα αν η αναγνωριση προσοντων απο την αλλοδαπη ειναι θεμα των συμμετεχοντων στον διαλογο. Το αμα στην ενωμενη ευρωπη καποιος απο την αλλοδαπη θα μπορεσει να εξασκησει επαγγελμα ειναι υποχρεωση της πολιτειας να τον διευκολυνει βασει ευρωαπικων συμβασεων, υπαρχει ενα μπερδεμα σε ολους βλεπω, και στον κοσμο και στη διοικηση του υπεπθ.
    Το μπερδεμα βεβαια που μετραει και καταταλαιπωρει χιλιαδες κοσμο σε αυτην την χωρα ειναι της διοικησης του ΥΠΕΠΘ.
    Χιλιαδες αποφοιτοι των παλιων ΙΕΚ της ημεδαπης στις παλιες επιστημονικες ειδικοτητες οπως λογιστικης κ.α. 17 ετη δεν μπορουν να ασκησουν επαγγελμα κατω απο το πλεγμα των εκφοβισμων των μελων της ΔΕΠ, νομιζετε οτι ο αλλοδαπος απο ΙΕΚ που εκει εξασκει επαγγελμα θα ερθει εδω και θα του πουνε, οχι γιατι διεταξε ο δημοσιος υπαλληλος τον υπουργο?
    Τα ΙΕΚ τροφοδοτουνε ολα σχεδον τα λογιστηρια της Ελλαδος, αλλα μονο σαν βοηθοι λογω της εγκληματικης αμελειας του ΥΠΕΠΘ να τους παρεχει επαγγελματικα δικαιωματα.
    Σημερα πλεον τα ΙΕΚ εχουν αδειασει, οι σοβαρες ειδικοτητες εχουν αντικατασταθει απο γελοιοτητες στυλ, ειδικος μπαρμαν ή λουτρονομος, το διαβαζα και δεν ηξερα τι να σκεφτω, καλα τοσο πολυ γελοιοποιηθηκαμε σαν κοινωνια, να παιρνεις πτυχιο μπαρμαν!
    καλα τοσο υποβιβασμο σε επαγγελματικες σχολες που ηδη οι ανθρωωποι ειχαν απολυτηριο λυκειου , δεν σεβαστηκε κανενας τα ανεργα φτωχοπαιδα που θελουν να πιασουν μια δουλεια, χωρις να στηνονται στα καναλια και να ζητανε προσληψη στο δημοσιο.

  • 10 Μαρτίου 2010, 18:33 | Χαρα Καψανακη

    Εμένα η «εισαγωγή» από αλλοδαπές χώρες με προβληματίζει θετικά. Δεδομένου, ότι για το επάγγελμά μου δεν υπάρχει πανεπιστημιακή έδρα -δυστυχώς- στη χώρα μου, στη χώρα που γέννησε την οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, για την Γραμματειακή Υποστήριξη, η εισροή από αλλοδαπές χώρες, έχει ένα πλούτο θετικών στοιχειών προς επεξεργασία.
    Καταρχήν, τεχνογνωσία. Μια τεχνογνωσία που επιπρόσθετα αποδεικνύεται και από τίτλους σπουδών, ουδόλως ευκαταφρόνητες ακόμα και αν είναι απλά σεμιναρικές σπουδές. Δεν θα μπορούσα να μην θεωρήσω ισότιμη με εμένα μια συνάδελφο που έχει σπουδάσει το αντικείμενο στην Ελβετία, την χώρα που για να γίνεις Βοηθός Διοίκησης απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εισαγωγή σου και αποφοίτησή σου από κάποιο πανεπιστήμιο!
    Τόσο ως υπάλληλοι γραφείου, όσο και ως ελεύθεροι/ες επαγγελματίες σε αυτό το τομέα, μόνο οφέλη μπορούμε να αποκομίσουμε αμφότερα τα μέρη, διότι και οι αλλοδαποί συνάδελφοι/επιχειρηματίες δεν έχουν γνώση της ελληνικής πραγματικότητας, συνηθειών και κουλτούρας.