Άρθρο 12 Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες

1. Επιτρέπεται η διατήρηση δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς σε κάθε κατοικία, σύμφωνα με όσα ορίζονται στις παρ. 2, 3 και 4.
2. Στις πολυκατοικίες, που αποτελούνται από τουλάχιστον δύο (2) διαμερίσματα, επιτρέπεται η διατήρηση δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς εφόσον:
(α) Διαμένουν στο ίδιο διαμέρισμα με τον ιδιοκτήτη τους ή τον ανάδοχό τους ή διαμένουν, δυνάμει ομόφωνης απόφασης της γενικής συνέλευσης των ιδιοκτητών, σε κοινόχρηστους χώρους της πολυκατοικίας, ενδεικτικά στην πυλωτή ή στην ταράτσα, στον ακάλυπτο χώρο και στον κήπο, και εφόσον τηρούνται οι κανόνες ευζωίας, οι υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.
(β) Δεν παραμένουν μόνιμα στις βεράντες ή στους ανοιχτούς χώρους του διαμερίσματος.
(γ) Η παραμονή στα διαμερίσματα πολυκατοικιών τελεί υπό την επιφύλαξη της τήρησης των κανόνων ευζωίας, των υγειονομικών διατάξεων και των αστυνομικών διατάξεων περί κοινής ησυχίας.
δ) Εάν πρόκειται για σκύλους ή γάτες, έχουν σημανθεί, καταγραφεί και διατηρούν επικαιροποιημένα στοιχεία στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού βιβλιαρίου του ζώου.
3. Δεν δύναται να απαγορευθεί η διατήρηση ζώων συντροφιάς με τον κανονισμό της πολυκατοικίας, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 2. Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται, μέχρι τα δύο (2) ζώα ανά διαμέρισμα. Αλλαγές στον κανονισμό της πολυκατοικίας όσον αφορά τον μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων ζώων ανά διαμέρισμα ισχύουν αφού παρέλθουν έξι (6) μήνες από την ψήφισή τους.
4. Στις μονοκατοικίες επιτρέπεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς που έχουν σημανθεί και καταχωρηθεί νομίμως και διατηρούν επικαιροποιημένα στοιχεία στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι κανόνες καλής μεταχείρισης και ευζωίας των ζώων, καθώς και οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.
5. Οι αριθμητικοί περιορισμοί της παρ. 2 ισχύουν μόνο για σκύλους και γάτες. Ως προς τα λοιπά ζώα συντροφιάς πρέπει να τηρούνται οι κανόνες ευζωίας, οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.

  • 17 Μαΐου 2021, 21:54 | Bανα Ζερβά ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ-ΠΡΕΒΕΖΑ

    Άρθρο 12 διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΦΠΟ.
    ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΩΑ ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ, ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ.

  • 17 Μαΐου 2021, 21:57 | ΝΤΙΝΟΥ ΦΑΝΗ

    Συμφωνω απόλυτα με τις Θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο.)

  • 17 Μαΐου 2021, 20:56 | ΕΡΗ ΖΙΑΚΑ

    Συμφωνω απόλυτα με τις Θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο.)

  • 17 Μαΐου 2021, 20:17 | Φιλοζωικό Σωματείο Πάργας

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 17 Μαΐου 2021, 20:40 | Αντη Μ.

    Δεν πρέπει να δίνεται η δυνατότητα αλλαγής του κανονισμού της πολυκατοικίας προκειμένου να εμποδίζεται ο αριθμός των ζώων σε ένα διαμέρισμα.

    Παρομοίως δεν πρέπει να υποχρεώνεται ο πολίτης να φροντίζει στις μονοκατοικίες μόνο τσιπαρισμένα ζώα.

    Επιτρέψτε επιτέλους τη διαμονή ή φροντίδα όσων ζώων επιθυμεί ο ιδοκτήτης/ενοικιαστής εντός του χώρου κατοικίας του και δώστε κίνητρα για την ευζωΐα τους, επιδοτήστε τη σήμανση και τον εμβολιασμό των κατοικιδίων.

  • 17 Μαΐου 2021, 20:44 | Βρεττάκης Έκτωρ

    Συμφωνώ με τις θέσεις που διατυπώθηκαν από την ΠΦΠΟ.

  • 17 Μαΐου 2021, 20:48 | Αριστείδης Καραδημητρίου

    Θα πρέπει να διευκρινιστεί με ΠΛΗΡΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ η απαγόρευση της διαμονής των κατοικιδίων σε κάθε εξωτερικό χώρο (μπαλκόνια, κτλ) ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ κι όχι μόνο τις ώρες κοινής ησυχίας, που ούτως ή άλλως κανένας ιδιοκτήτης κατοικιδίου δε σέβεται. Ας μη γελιόμαστε. Αυτή τη στιγμή ο νόμος προβλέπει τo ότι αποτελεί κακοποίηση των κατοικιδίων αν οι ιδιοκτήτες τους τα κλειδώνουν έξω στο μπαλκόνι και μόνο τότε. Αλλά αυτό δεν καλύπτει την όχληση στους περίοικους.

    Αυτό που συμβαίνει στις γειτονιές είναι φοβερό. Κάθε ιδιοκτήτης κατοικιδίου και βασικά για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, συγκεκριμένα οι ιδιοκτήτες σκύλων, αφήνουν τις μπαλκονόπορτες ανοιχτές. Αποτέλεσμα είναι όποτε θελήσει ένας σκύλος να βγαίνει στο μπαλκόνι και να γαυγίζει για το οτιδήποτε. Μπορεί να πέρασε περιστέρι, μπορεί να πέρασε μηχανάκι, μπορεί να άκουσε άλλο σκύλο να γαυγίζει δέκα στενά παρακάτω. Ακόμα κι αν δε το βιώνει καθημερινά όπως εγώ και πολλοί άλλοι, καταλαβαίνει κανείς ότι κάθε λίγα λεπτά δύναται να γίνει και φυσικά σε πολλές περιπτώσεις γίνεται ένας μικρός πανικός, εφόσον ένας σκύλος γαυγίζει για κάτι και ακολουθούν στο γαύγισμα και όλοι οι κοντινά διαμένοντες σκύλοι.

    Ο νόμος πρέπει να απαγορεύει πλήρως την έξοδο των σκύλων στα μπαλκόνια, καθώς κανένας ιδιοκτήτης ούτε φροντίζει, ούτε και μπορεί να εγγυηθεί ότι ο σκύλος του δε θα αρχίσει να γαυγίζει ξεσηκώνοντας τη γειτονιά. Το γεγονός ότι πολλοί ιδιοκτήτες σκύλων αδιαφορούν πλήρως για τους γείτονές τους και φεύγουν αφήνοντας ανοιχτές μπαλκονόπορτες για να παίρνει αέρα ο σκύλος ή για να κατουρήσει στο μπαλκόνι κι όχι στο χαλί όσο λείπουν είναι ενδεικτικό για την κατάντια που υπάρχει και που ο νομοθέτης καλείται να ρυθμίσει. Έχουμε καταντήσει πλέον να μη μπορούμε να βρούμε ηρεμία και να κλειδωνόμαστε μέσα στο σπίτι με κλειστές μπαλκονόπορτες, ώστε να μπορούν τα σκυλιά να είναι ελεύθερα να γαυγίζουν στα μπαλκόνια.

    Η αστυνομία θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να δίνει πρόστιμο επιτόπου σε ιδιοκτήτες σκύλων για τους οποίους έγινε καταγγελία και διαπιστώθηκε από το όργανο ότι όντως υπήρχε σκύλος σε μπαλκόνι και γαύγιζε οποιαδήποτε ώρα. Η αστυνομία θα πρέπει να μπορεί να απομακρύνει τον σκύλο από ιδιοκτήτη στον οποίο έχει βεβαιώσει πολλαπλές φορές τέτοιο πρόστιμο, καθώς ο συγκεκριμένος πολίτης είναι ανίκανος να συμβιώσει με άλλους ανθρώπους μέσα στον αστικό ιστό έχοντας σκύλο.

    Η οικογενειακή γαλήνη δεν αφορά μόνο τις ώρες κοινής ησυχίας, αλλά όλες τις ώρες. Όσο αφήνετε παραθυράκια τέτοιου είδους τόσο κλονίζετε την ήδη βεβαρυμένη ψυχική υγεία των πολιτών. Η ησυχία είναι δικαίωμα όλων! Το να γυρίζεις σπίτι σου και να βρίσκεις γαλήνη είναι δικαίωμα όλων. Το να μην έχεις μόνιμα σπασμένα νεύρα από τα συνεχή γαυγίσματα και να θες να φύγεις από την εστία σου για να βρεις ηρεμία είναι δικαίωμα όλων. Το να μην τσακώνεσαι καθημερινά με απαθείς ιδιοκτήτες σκύλων που νομίζουν ότι η μόνη τους υποχρέωση είναι να κάνει ό,τι γουστάρει το «παιδί τους» πρέπει να σταματήσει ΜΕ ΝΟΜΟ! Πλέον οι ιδιοκτήτες σκύλων κοροιδεύουν στα μούττρα όποιον τους κάνει παρατήρηση διότι γνωρίζουν ότι η αστυνομία δεν μπορεί να κάνει τίποτα και ότι ο γείτονας δύσκολα θα μπλέξει σε απευθείας μήνυση και δίκη που θα κρατήσει χρόνια και θα κοστίσει μια μικρή περιουσία. Εξωθείτε την κοινωνία σε συγκρούσεις και τις γειτονιές σε μόνιμους τσακωμούς όσο αφήνετε να διαιωνίζεται αυτή η κατάσταση.

  • 17 Μαΐου 2021, 19:15 | Φιλοζωοι Ανατολικού Πηλιου

    ΕΝΣΤΑΣΗ

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.
    ΆΡΘΡΟ 14 Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και άλλες συναφείς δραστηριότητες

  • 17 Μαΐου 2021, 18:55 | Νατάσα Τζανακάκη

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 17 Μαΐου 2021, 16:31 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ

    3, 4, 5
    ΕΝΣΤΑΣΗ
    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.
    ΠΡΟΤΑΣΗ
    ❖ Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    ❖ Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 17 Μαΐου 2021, 15:42 | Χρήστος Παππάς

    Πρόταση διόρθωσης της Παραγράφου 2.
    Διαμένουν «ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ» με τον ιδιοκτήτη τους ή τον ανάδοχό τους.
    Δεν παραμένουν ( ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΛΕΞΗ μόνιμα)» στις βεράντες, ταράτσες ή στους ανοιχτούς χώρους του διαμερίσματος.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ

    ❖ Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    ❖ Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

    Λεοντιάδου Σοφία

  • 17 Μαΐου 2021, 14:25 | Γιώργος

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση:

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.

    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 17 Μαΐου 2021, 13:29 | Σήλια Π

    Στον προηγούμενο Νόμο η μόνιμη διαμονή του ζώου σε ταράτσες, βεράντες/μπαλκόνια, απαγορευόταν, τώρα επιτρέπεται??? Και θεωρείται αυτό ευζωία?

    ΔΕΝ συμφωνώ στο ότι, δυνάμει ομόφωνης απόφασης της γενικής συνέλευσης των ιδιοκτητών, να διαμένουν ζώα σε κοινόχρηστους χώρους της πολυκατοικίας, ενδεικτικά στην πυλωτή ή στην ταράτσα, στον ακάλυπτο χώρο.

  • 17 Μαΐου 2021, 11:23 | ΖΩΟΦΙΛΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

    Δελτίο Τύπου Ζωοφιλικής Ένωσης Ηλιούπολης
    Το σωματείο μας αναγνωρίζει την προσπάθεια σύνταξης του νομοσχεδίου αυτού, που σκοπό έχει να επιφέρει βελτιώσεις στην νομική και πραγματική αντιμετώπιση των αδεσπότων και δεσποζόμενων ζώων στη χώρα μας και κινείται σε γενικές γραμμές προς τη σωστή κατεύθυνση.
    Αισθανόμαστε την ανάγκη αλλά και την υποχρέωση να εκθέσουμε τις απόψεις μας σχετικά με το τη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Εσωτερικών υπό τον τίτλο «Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς – Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’», το οποίο έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 20.05.2021.
    Περιμένουμε από τότε που θυμόμαστε τους εαυτούς μας να αλλάξει κάτι για τα ζώα στην Ελλάδα. Περιμένουμε δίνοντας κουράγιο ο ένας στον άλλο, παίρνοντας δύναμη από εσάς, βλέποντας ζώα να αποκτούν αξιοπρέπεια. Ό,τι κάνουμε το κάνουμε με πάθος και με ηθική, όπως και πολλά άλλα ζωοφιλικά σωματεία, αλλά και μεμονωμένοι εθελοντές και πολίτες.
    Το νομοσχέδιο που θα ψηφιστεί στο άμεσο χρονικό διάστημα δεν θα το συγκρίνουμε με τα άλλα. Θα το σχολιάσουμε ως αυτοτελές.
    Εντοπίζουμε πληθώρα θετικών άρθρων:
    1. Αναγνώριση των πέντε ελευθεριών των ζώων
    2. Εισαγωγή του θεσμού ζώων θεραπείας
    3. Εθνικό Μητρώο ζώων
    4. Αναγνώριση των Ζωοφιλικών Σωματείων και επίσημη αναδοχή ζώων από αυτά
    5. Μητρώο Ζωοφιλικών Σωματείων
    6. Πλατφόρμα Υιοθεσίας
    7. Μητρώο Αιμοδοσίας
    8. Υποχρεωτικός απολογισμός έργου των Δήμων στο Υπ. Εσωτερικών
    9. Υποχρεωτικό πρόγραμμα διαχείρισης ζώων των Δήμων καθόλη τη διάρκεια του έτους
    10. Απαγόρευση ζώων σε pet shops
    11. Καταβολή χρηματικού ποσού στους κηδεμόνες όταν αυτοί παραδίδουν το κατοικίδιο τους στον Δήμο τους και στέρηση απόκτησης άλλου ζώου για τα επόμενα 3 έτη
    12. Υποχρεωτικοί κανόνες ευζωίας, απαγόρευση μοναξιάς των ζώων και εκπαίδευση
    13. Αφαίρεση άδειας κυνηγιού όταν δεν είναι τα ζώα τσιπαρισμένα και κυρώσεις για εγκατάλειψη κουταβιών
    14. Κανόνες επαγγελματικής εκτροφής
    15. Αύξηση του ορίου ηλίκιας των νεογνών πριν δοθούν
    16. Απαγόρευση αγγελιών για ζευγάρωμα ζώων
    17. Υποχρεωτική αναγραφή κειμένου υπεύθυνης υιοθεσίας σε όλες τις αγγελίες ζώων
    18. Αναγνώριση του Adoption Fee
    19. Μη επιτρεπόμενες μέθοδοι εκπαίδευσης ζώων
    20. Ρητή απαγόρευση για το παστούρωμα
    21. Εισαγωγή εκπαιδευτικών φιλοζωικών προγραμμάτων σε σχολεία
    22. Εύκολη πρόσβαση πολιτών σε καταφύγια και κυνοκομεία ζώων
    23. Ελεύθερη πρόσβαση ζώων σε παραλίες και θάλασσες
    24. Επιχορήγηση Ζωοφικών Σωματείων
    25. Επιτροπή Εποπτείας Δήμων
    26. Κυρώσεις Δήμων για την απουσία προγράμματος διαχείρισης ζώων
    27. Μητρώο Ηλεκτρονικού Βιβλιαρίου
    28. Μητρώο Παραβατών
    29. Δυνατότητα Εθνικής Γραμμής Καταγγελιών
    30. Δημιουργία πάρκων ζώων
    31. Αφαίρεση ζώου από τον κηδεμόνα του σε περίπτωση κακοποιήσης και οικονομικές κυρώσεις.
    Τα σημεία που εντοπίζουμε και ελπίζουμε να βελτιωθούν:
    1. Να γίνει υποχρεωτική η στείρωση και των δεσποζόμενων ζώων. Από τη στιγμή που ξεκίνησε η συζήτηση για το νέο σχέδιο νόμου ξεκίνησαν οι αντιδράσεις. Δεν φανταζόμασταν όμως ποτέ ότι οι αντιδράσεις θα έφταναν σε αυτό το βαθμό και με αυτή την ένταση. Το γεγονός αυτό καθαυτό επιβεβαιώνει τον λόγο για τον οποίο ο αριθμός αδέσποτων ζώων στη χώρα μας είναι σήμερα που μιλάμε μερικά εκατομμύρια – αριθμός καθημερινά αυξανόμενος. Ο φόβος μας επιβεβαιώθηκε διαβάζοντας το άρθρο 39, παράγραφος 3 του νομοσχεδίου, η οποία ουσιαστικά δύναται να εξαιρέσει από την υποχρεωτική στείρωση αυτούς για τους οποίους επιβάλλεται να θεσπιστεί. Ζητάμε την στείρωση των αδέσποτων και των δεσποζόμενων ζώων, τουλάχιστον για μερικά χρόνια, τουλάχιστον μέχρι να αποκτήσουμε παιδεία. Ζητάμε να μην κάνετε ούτε ένα βήμα πίσω στα συμφέροντα και την αμάθεια για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το έργο μας μέχρι να μην υπάρχει ούτε ένα αδέσποτο στον δρόμο, μέχρι να αδειάσουν τα κλουβιά.
    2. Παρίσταται αναγκαίο να απαγορευτεί η διαμονή ζώων σε ταράτσες. Βρίσκονται αυτή τη στιγμή χιλιάδες ζώα παρατημένα, υπό όλες τις αντίξοες καιρικές συνθήκες στο έλεος του Θεού και μακριά από τα βλέμματά μας. Αποτελεί σοβαρότατη κακοποίηση και πρέπει να απαγορευτεί.
    Η εμπειρία μας τόσα χρόνια στην περισυλλογή αδέσποτων η παρατημένων ζώων έχει δείξει πως τα ζώα που προέρχονται από μόνιμη διαμονή σε ταράτσα παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα κοινωνικοποίησης αλλά και συμπεριφοράς (επιθετικότητα). Τα περισσότερα από αυτά δεν βγαίνουν τις απαραίτητες βόλτες ημερησίως και αυτό έχει τρομερές επιπτώσεις στην συμπεριφορά τους.
    3. Χρειάζεται πιο αναλυτικό νομοθετικό πλαίσιο της διαδικασίας υιοθεσίας ζωών στο εξωτερικό, ώστε να μην κατηγορούμαστε αδίκως ως λαθρέμποροι. Έχουμε άψογη συνεργασία με ζωοφιλικά σωματεία του εξωτερικού και έχουν αποκτήσει στις χώρες αυτές μια αξιοπρεπή ζωή πάρα πολλά αδέσποτα της Ελλάδας.
    4. Υπάρχει ανάγκη οι κάτοικοι που διαμένουν σε πολυκατοικίες και που είναι κηδεμόνες ζωών να μπορούν να έχουν όσα ζώα επιθυμούν, αρκεί να τηρούνται οι κανόνες ευζωίας, καθαριότητας και κοινής ησυχίας.
    5. Η επανένταξη των ζώων δεν είναι εφικτή όταν ταυτόχρονα πρέπει να λάβει χώρα σε μέρος το οποίο να απέχει ταυτόχρονα 200 μέτρα από νοσοκομεία, αθλητικά κέντρα, σχολεία, λιμάνια. Τα ζώα μετακινούνται και εφόσον επανεντάσσονται μπορούν να μετακινηθούν παντού.
    6. Ελεύθερη μετακίνηση ζώων με συνοδό στα ΜΜΜ με εισητήριο.
    7. Απαγόρευση κλουβιών μεταφοράς ζώων στο πίσω μέρος του οχήματος και έξω από αυτό.
    8. Σύσταση ανεξάρτητης κτηνιατρικής αρχής για την εποπτεία των κυνοκομίων. Ο έλεγχος δεν είναι αποτελεσματικός όταν πραγματοποιείται από τις κατά τόπους κτηνιατρικές υπηρεσίες.
    9. Αύξηση του ορίου δυνατότητας παραμονής ζώου σε καταφύγιο. Το διάστημα των 30 ημερών δεν είναι αρκετό ώστε να καταστεί εφικτό ένα ζώο να εξεταστεί, να θεραπευθεί, να φωτογραφηθεί, να προωθηθεί, ώστε να υιοθετηθεί.
    Είμαστε εδώ, μαζί σας, δίπλα σας, να συνεχίσουμε εθελοντικά αυτό που κάνουμε τόσα χρόνια για το δικάιωμα αξιοπρεπούς ζωής όλων των συναισθανόμενων πλασμάτων!
    Να ευχαριστήσουμε με όλη μας την ψυχή την εξαίρετη Δικηγόρο κα. Νίκη Τηλιακού που μας βοήθησε στην πλήρη και αναλυτική κατανόηση του συνόλου του νομοσχεδίου!
    Με εκτίμηση
    Η ομάδα της ΖΕΗ

  • 17 Μαΐου 2021, 10:36 | Maria

    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ

  • 17 Μαΐου 2021, 10:57 | Zaφειρια Σπυράτου

    Συμφωνούμε απόλυτα με τις Θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο.)

    Ζ.Ε.Α. Ζωοφιλικη Ενωση ΑΜΑΛΙΑΔΟΣ

  • 17 Μαΐου 2021, 10:01 | ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΝΤΗ

    ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ ΠΟΥ ΤΑΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΩΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑΙΖΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΟΥΝ.
    ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ Η ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ Η ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΦΙΛΟΖΩΟΥΣ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΖΩΑ , ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΕΣ ΕΙΤΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΘΕΛΟΥΝ.
    ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ, ΑΛΛΙΩΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ ΘΑ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΖΩΑ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ …

  • 17 Μαΐου 2021, 09:45 | Ελενα Πετεβέ

    Συμφωνούμε με τις θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας

    ΑΡΤΕΜΙΣ Φιλοζωικό Σωματείο Ευβοίας

  • 17 Μαΐου 2021, 09:19 | Μαρίνα

    Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ

    Συγκεκριμένα:

    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 17 Μαΐου 2021, 09:47 | KAITH BOΡΓΙΑ

    3. Δεν δύναται να απαγορευθεί η διατήρηση ζώων συντροφιάς με τον κανονισμό της πολυκατοικίας, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 2. Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται, μέχρι τα δύο (2) ζώα ανά διαμέρισμα. Αλλαγές στον κανονισμό της πολυκατοικίας όσον αφορά τον μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων ζώων ανά διαμέρισμα ισχύουν αφού παρέλθουν έξι (6) μήνες από την ψήφισή τους.

    4.Στις μονοκατοικίες επιτρέπεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς που έχουν σημανθεί και καταχωρηθεί νομίμως και διατηρούν επικαιροποιημένα στοιχεία στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι κανόνες καλής μεταχείρισης και ευζωίας των ζώων, καθώς και οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.

    5.Οι αριθμητικοί περιορισμοί της παρ. 2 ισχύουν μόνο για σκύλους και γάτες. Ως προς τα λοιπά ζώα συντροφιάς πρέπει να τηρούνται οι κανόνες ευζωίας, οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.».

    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 17 Μαΐου 2021, 09:40 | Νικολέττα

    Το αποτέλεσμα της εφαρμογής του εν λόγω άρθρου θα είναι, σε μια πολυκατοικία με 10 διαμερίσματα, να μπορέι να ζούν 10 εργένηδες/εργένισσες και 20 σκυλιά, πλέον αυτών που θα μπορούν να φιλοξενούνται, στην ταράτσα, στον ακάλυπτο και στον κήπο! Κανονικό κυνοκομείο!! Και χωρίς να απαιτείται καμία Άδεια!!! Μετά θα απευθύνιονται οι γείτονες στον Δήμο, στη Διεύθυνση Υγιεινής και στην Αστυνομία, για την καθαριότητα του χώρου και το γαύγισμα των σκυλιών τις ώρες κοινής ησυχίας!!!

  • 17 Μαΐου 2021, 09:41 | Ιωάννα Ναζλίδου

    Πρόταση διόρθωσης της Παραγράφου 2.
    Διαμένουν «ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ» με τον ιδιοκτήτη τους ή τον ανάδοχό τους.
    Δεν παραμένουν ( ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΛΕΞΗ μόνιμα)» στις βεράντες, ταράτσες ή στους ανοιχτούς χώρους του διαμερίσματος.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ

    ❖ Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    ❖ Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 17 Μαΐου 2021, 01:04 | Στεφανος Μανωλης

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.
    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 17 Μαΐου 2021, 01:53 | Ακριβή Κατηφόρη

    Το άρθρο αυτό ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα στους φιλόζωους που σιτίζουν αδέσποτες γάτες στην αυλή τους. Οι αδέσποτες γάτες όπως είναι γνωστό έρχονται και φεύγουν σε ακάλυπτους και αυλές κατά τη θέλησή τους. Αν λοιπόν οι αδέσποτες γάτες που σιτίζονται σε μια αυλή δεν φέρουν τσιπ γιατί είναι ευθύνη του ιδιοκτήτη της αυλής;
    Ακομα κι αν δεν τις ταίζει ο ίδιος αλλά βρίσκονται εκεί σε περίπτωση ελέγχου, πώς θα αποδέιξει ο ιδιοκτήτης αν είναι δικές του ή αδέσποτες.
    Το σημείο αυτό του άρθρου είναι στην πραγματικότητα προβληματικό στην εφαρμογή του αν δεν οριστεί ο όρος «διατήρηση»

  • 16 Μαΐου 2021, 22:25 | Νέλλα Γιατράκου

    Να ληφθεί υπ’ όψη ότι πολλοί συμπολίτες μας ζουν με ζώα συντροφιάς που βρήκαν άρρωστα ή τραυματισμένα λόγω έλλειψης κρατικής πρόνοιας. σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να εξαναγκαστεί κανείς να αποχωριστεί κάποιο από τα ζώα με τα οποία μοιράζεται το σπίτι και τη ζωή του εκτός κι αν εμπίπτει στην κατηγορία του «συλλέκτη ζώων».

  • 16 Μαΐου 2021, 22:43 | Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας

    Παρ. 2(α):
    Απαράδεκτο να επιτρέπει με απόφαση οποιουδήποτε την παραμονή ζώου σε ταράτσα ή πιλοτή ή κάθε κοινόχρηστο χώρο. Οι ώρες κοινής ησυχίας δεν θα γίνουν σεβαστές, κινδυνεύει η ζωή του ζώου και από γείτονες που ενοχλούνται και από καιρικές συνθήκες.

    Παρ. 3:
    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) κι έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο.
    Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του Ν. 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

  • 16 Μαΐου 2021, 22:49 | Αγγελική

    Ως πρόσφατα έδεναν σκυλιά σε βαρέλια. Το 1950 διατηρούσαν κότες στις ταράτσες τους.
    Επιστρέφουμε λοιπόν ολοταχώς στο 1950 αφού πλέον θα επιτραπεί να διαμένουν οι σκύλοι στις ταράτσες…. στον ήλιο, στο χιόνι, στο κρύο, σε ένα σκυλόσπιτο. Δεν είναι απάνθρωπη τέτοια μεταχείριση;

  • 16 Μαΐου 2021, 22:36 | Αγγελική

    Επιτρέπεται πλέον η διατήρηση σκύλου σε ταράτσα, μπαλκόνι, πυλωτή, αυλή και ακάλυπτο πολυκατοικίας !!!!!!!!!!!!!

    Αυτό πριν απαγορευόταν και ο φρέσκος νόμος το επιτρέπει !!!!!!!!!!!!!!

  • 16 Μαΐου 2021, 21:15 | Φ.Σ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ «ΖΩΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ»

    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 21:56 | ΚΑΣΣΩΤΗ ΗΡΩ

    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 21:55 | ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ Ο ΠΕΡΙΤΑΣ

    Τασσόμαστε υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ
    «3. Δεν δύναται να απαγορευθεί η διατήρηση ζώων συντροφιάς με τον κανονισμό της πολυκατοικίας, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 2. Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται, μέχρι τα δύο (2) ζώα ανά διαμέρισμα. Αλλαγές στον κανονισμό της πολυκατοικίας όσον αφορά τον μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων ζώων ανά διαμέρισμα ισχύουν αφού παρέλθουν έξι (6) μήνες από την ψήφισή τους.

    4.Στις μονοκατοικίες επιτρέπεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς που έχουν σημανθεί και καταχωρηθεί νομίμως και διατηρούν επικαιροποιημένα στοιχεία στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι κανόνες καλής μεταχείρισης και ευζωίας των ζώων, καθώς και οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.

    5.Οι αριθμητικοί περιορισμοί της παρ. 2 ισχύουν μόνο για σκύλους και γάτες. Ως προς τα λοιπά ζώα συντροφιάς πρέπει να τηρούνται οι κανόνες ευζωίας, οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.».

    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.
    ΆΡΘΡΟ 14 Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και

  • 16 Μαΐου 2021, 21:20 | GIANNIS

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗ ΝΟΜΙΜΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΝΟΜΟ. ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.

  • 16 Μαΐου 2021, 20:00 | ΕΙΡΗΝΗ ΤΣΟΚΑΤΑΡΙΔΟΥ ΜΕΛΟΣ ΔΣ ΚΙΒΩΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

    Συμφωνουμε με τις θεσεις της Πανελλαδικης Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας

  • 16 Μαΐου 2021, 19:11 | ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 19:35 | Mariza

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 18:12 | Φωτεινή Κ

    Το πρόβλημα με τα κατοικίδια ζώα έχει ενταθεί τα τελευταία χρόνια. Εγω κατοικώ σε περιοχή στη Δυτική Αττική , όπου πραγματικά σχεδόν ένας στους τρείς έχει κατοικίδιο ζώο, συγκεκριμένα σκύλους
    . Οι σκύλοι παραμένουν ως επι το πλείστον σε πυλωτές και σε μπαλκόνια. Εγω η ίδια έχω εναν σκύλο, ο οποιος διαμένει εντος σπιτιού, ο σκύλος μου δεν γαυγίζει διότι ασχολούμαι συνέχεια μαζι του και δεν παραλείπω να τον βγαζω βολτες, τουλαχιστον μια φορα την ημέρα.Ομως οι γείτονες μου δεν πράττουν το ίδιο, καθως όχι μονο δεν ασχολούνται με τους σκύλους τους , αλλά δεν κάνουν τίποτα για να σταματήσουν το παρατεταμένο γαυγισμα του ζωου καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Τώρα λόγω του ιού εργάζομαι από το σπίτι , οποτε δεν μπορω να συγκεντρωθώ από το θόρυβο που προκαλούν τα κατοικίδια ζώα των γειτόνων. Όσες φορές προσπάθησα να ζητήσω να με σεβαστούν , δεν ασχολήθηκαν καν μαζί μου, ίσα ίσα που με κορόιδευαν κιόλας, λες και το να ζητάω την ησυχία μου μέσα στο σπιτι μου είναι κατι παράλογο. Δεν μπορώ να καταλάβω εγώ δεν τους ενοχλω καθόλου , εκείνοι γιατί δεν φροντίζουν να μην ενοχλούν εμένα. Εγω δεν θέλω να βλέπω ολη μέρα τηλεόραση για να μην ακούω τα γαυγίσματα των σκυλων τους , ουτε να δημιουργώ white noise για να μπορεσω να ησυχασω. Πρέπει να καταλάβουν οτι σαν ιδιοκτήτες σκυλιών , εχουν καποιες υποχρεώσεις και να μαθουν να σεβονται τους γειτονες τους. Στην Αττικη που τα σπιτια ειναι ολα το ενα διπλα στο άλλο , δεν νοείται να υπαρχουν ζώα σε μπαλκόνια και πυλώτες, τα οποια ουτε καν τα βγαζουν βόλτα ούτως ώστε να εκτονωθούν κατα κάποιο τρόπο. Η παραλογη απάντησή που μου δινουν, οτι δεν ειναι ωρα κοινής ησυχιας , δεν ισχύει, καθως ο νομος υποτιθεται σε προστατευει ολο το εικοσιτετράωρο απο τετοιες παρατυπιες. Πολλες φορες εχω φωναξει την αστυνομία, η οποια ερχεται, αλλα δεν κανει τιποτα, παρολο που ειναι τρεις η ωρα το πρωΐ. Παρακαλώ να αυστηροποιηθει ο νομος σχετικα με την κατοχη κατοικίδιου ζωου, οπως αυστηροποιηθηκε ο νομος για την προστασια των ζωων. Πρεπει επιτελους η πολιτεία να μας προστατέψει, δεν μπορει να κανει ο καθενας ο,τι θελει, επειδη ξερει οτι δεν θα του επιβληθει κανενα προστιμο για αυτην την παρανομη συμπεριφορά του. Εγώ δεν θέλω να ανεχτώ άλλο αυτήν την κατάσταση , ενώ προσπαθώ να εργαστω στο σπιτι μου και να ξεκουραστώ.

  • 16 Μαΐου 2021, 17:17 | ΞΕΝΙΤΙΔΟΥ ΓΙΩΤΑ

    Συμφωνώ με τις προτάσεις της ΠΦΠΟ

  • 16 Μαΐου 2021, 16:52 | Stefanos vaide

    Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ

  • 16 Μαΐου 2021, 14:33 | Φιλοζωικός Σύλλογος Χίου

    Τασσόμαστε υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ
    «3. Δεν δύναται να απαγορευθεί η διατήρηση ζώων συντροφιάς με τον κανονισμό της πολυκατοικίας, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 2. Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται, μέχρι τα δύο (2) ζώα ανά διαμέρισμα. Αλλαγές στον κανονισμό της πολυκατοικίας όσον αφορά τον μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων ζώων ανά διαμέρισμα ισχύουν αφού παρέλθουν έξι (6) μήνες από την ψήφισή τους.

    4.Στις μονοκατοικίες επιτρέπεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς που έχουν σημανθεί και καταχωρηθεί νομίμως και διατηρούν επικαιροποιημένα στοιχεία στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι κανόνες καλής μεταχείρισης και ευζωίας των ζώων, καθώς και οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.

    5.Οι αριθμητικοί περιορισμοί της παρ. 2 ισχύουν μόνο για σκύλους και γάτες. Ως προς τα λοιπά ζώα συντροφιάς πρέπει να τηρούνται οι κανόνες ευζωίας, οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.».

    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.
    Πρόταση
    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 14:01 | ΜΙΡΑΝΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης. Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 14:42 | Μαλέσιου Κ

    Είναι ανεπίτρεπτο τα ζώα να ζουν μόνιμα σε ταράτσες και ακάλυπτους, εκεί να μείνετε εσείς που το προτείνετε

  • 16 Μαΐου 2021, 13:58 | Ισαβέλλα Σακελλαράκη ταμίας φιλοζωικού σωματείου «Αδεσποτολογιο»

    4. Στις μονοκατοικίες επιτρέπεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς που έχουν σημανθεί και καταχωρηθεί νομίμως και διατηρούν επικαιροποιημένα στοιχεία στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι κανόνες καλής μεταχείρισης και ευζωίας των ζώων, καθώς και οι ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις και οι αστυνομικές διατάξεις περί κοινής ησυχίας.

    Αυτό, στοχοποιεί τους ανθρώπους που ταιζουν στις αυλές τους αδέσποτα ζώα.
    Θα πρέπει να έχουμε αυταπάτες,πως όλα τα αδεσποτα των Δήμων, θα είναι με καταχωρημένα τσιπ, ώστε να έχει και ο φιλόζωος το δικαίωμα,να τα προστατεύσει στην μονοκατοικία του.
    Αυτό είναι μεγάλο παραθυράκι, για όλους αυτούς που αντιδρούν για την παρουσία των γατών στις αυλές των μονοκατοικιών.
    Οι υποχρεώσεις των Δήμων όσον αφορά στην στείρωση και τοποθέτησης τσιπ, χωρίς την παρουσία ταυτοχρόνως, κυρώσεων στην περίπτωση μη τήρησης αυτών των υποχρεώσεων, αφήνει τους Δήμους ελεύθερους στο να μην διαχειρίζονται όπως πρέπει , ιδίως,τις γάτες.
    Πώς εξασφαλίζει ο νόμος τον φιλόζωο που ταίζει και φροντίζει στην αυλή του δέκα αδέσποτες γάτες; Το κόστος είναι μεγάλο για την τοποθέτηση τσιπ όλων των ζώων από έναν μόνο άνθρωπο. Θα πρέπει να υπάρξουν διευκρινίσεις αλλιώς μιλάμε για μη φιλοζωικό νόμο.
    Τα ζώα, ΔΕΝ είναι μόνο τα σκυλιά!

    Επίσης, επιτέλους, το 2021, θα πρέπει να ελευθερωθεί ο αριθμός ζώων σε κάθε διαμέρισμα, αφού έτσι κι αλλιώς, υπάρχει η αναφορά μη μόνιμης διατήρησης τους σε μπαλκόνια και κανόνων υγιεινής.
    Οι παλιές πολυκατοικίες, έχουν παμπάλαια καταστατικά που απαγορεύουν τα κατοικίδια και η ύπαρξη και μόνο ενός ηλικιωμένου στην πολυκατοικία που δε θα επιθυμεί τα ζώα, θα εμποδίσει την αλλαγή καταστατικού.
    Επιτέλους, κάντε ουσιαστική διαφορά.
    Ευχαριστώ.

  • 16 Μαΐου 2021, 13:15 | Δήμητρα Ποντικάκη

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 12:52 | Αγγελική

    ΟΧΙ ΖΩΑ ΜΟΝΙΜΑ ΣΕ ΤΑΡΑΤΣΕΣ-ΑΥΛΕΣ-ΠΥΛΩΤΕΣ – ΑΚΑΛΥΠΤΟΥΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΥΛΟΣΠΙΤΟ Ή ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ….

  • 16 Μαΐου 2021, 12:40 | Σοφία Λεοντιάδου

    Πρόταση διόρθωσης της Παραγράφου 2.
    Διαμένουν «ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ» με τον ιδιοκτήτη τους ή τον ανάδοχό τους.
    Δεν παραμένουν ( ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΛΕΞΗ μόνιμα)» στις βεράντες, ταράτσες ή στους ανοιχτούς χώρους του διαμερίσματος.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΤΣΑ

    ❖ Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    ❖ Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

    Λεοντιάδου Σοφία

  • 16 Μαΐου 2021, 12:16 | Μαρία Ξυλούρη

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 11:51 | Σύλλογος Φίλων Ζώων «Η Ελπίδα» ΑΡΙΔΑΙΑΣ

    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ – Ζωοφιλική Ομοσπονδία Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

    Προβληματική η αλλαγή κανονισμού πολυκατοικίας ώστε να διωχθεί π.χ. ένοικος με πάνω από δύο ζώα καθώς ο νομοθέτης ορίζει ότι στις πολυκατοικίες που απαγορεύονται από τον κανονισμό τα ζώα οι ένοικοι και οι ιδιοκτήτες να μπορούν να έχουν έως δύο (σκυλιά ή γατιά), όμως τώρα δίνει τη δυνατότητα σε πολυκατοικίες – που δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός και περιορισμός – να διώξουν κάποιον που μένει εκεί (ακόμα και αν είναι ιδιοκτήτης;) και έχει παραπάνω από δύο ζώα, καθώς αυτό δεν ήταν παράτυπο. Έτσι δίνει τη δυνατότητα η ισχύς του ορίου να εφαρμοστεί έξι μήνες μετά την αλλαγή του κανονισμού, ξεσπιτώνοντας ανθρώπους που δεν είχαν κάνει κάτι παράνομο! Μπορεί δηλαδή κάποιος να είναι ιδιοκτήτης ενός διαμερίσματος και βάσει του 4039/12 να έχει 4 ζώα γιατί δεν το απαγορεύει ο κανονισμός. Αν τώρα αλλάξει ο κανονισμός της πολυκατοικίας και αποφασιστεί να υπάρχουν μέχρι δύο ζώα, ο ιδιοκτήτης των 4 σκύλων ή θα πρέπει να τα αποχωριστεί, γεγονός βάναυσο, ή να πουλήσει το σπίτι του και να πάει αλλού. Όπως αντιλαμβανόμαστε κάτι άλλο θα ήθελε να διατυπώσει ο νομοθέτης.

    Πρόταση

    Με τον κανονισμό μπορεί να περιορίζεται ο μέγιστος αριθμός των ζώων που επιτρέπονται μέχρι τα 3 ζώα ανά διαμέρισμα. Η επομένη παράγραφος ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ. ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ.
    Να διευκρινιστεί ότι τις ώρες κοινής ησυχίας ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΕΣ και ΟΧΙ σε αποθήκες, υπόγεια των διαμερισμάτων και άλλους σχετικούς χώρους.

  • 16 Μαΐου 2021, 11:39 | Μ. Φωτεινή

    H ταράτσα δεν μπορεί να είναι χώρος διαμονής ούτε αδέσποτου ούτε δεσποζόμενου ζώου!

    Τα ζώα πρέπει να μπορούν βρίσκονται στο μπαλκόνι ή σε ανοιχτό χώρο του σπιτιού μόνο αν υπάρχει επίβλεψη-παρουσία του κηδεμόνα τους.

  • 16 Μαΐου 2021, 11:58 | Φωτεινή Μπ.

    H ταράτσα πρέπει να απαγορευτεί ως χώρος διαμονής και φροντίδας αδέσποτου και δεσποζόμενου ζώου!

    Τα ζώα πρέπει να μπορούν παραμένουν σε βεράντες και ανοιχτούς χώρους του διαμερίσματος μόνο υπό την επίβλεψη-παρουσία του ιδιοκτήτη τους.

  • 16 Μαΐου 2021, 06:33 | Σοφία κρεμμυδα

    Συμφωνώ με το σχόλιο της κυρίας Πιπιλη θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα σε ανθρώπους που δεν μπορούν να βρουν σπίτι λόγω της ύπαρξης ζώων συντροφιάς και στους ιδιοκτήτες που εχουν είδη σπίτι θα τους φέρει σε αντιπαράθεση με τους υπόλοιπους. Συν ότι πρέπει να απαγορευτεί η μόνιμη διαμονή σε ταράτσες και μπαλκόνια και να είναι ξεκάθαρο μέσα στην νομοθεσία.