Άρθρο 83: Διάθεση κατασχεμένων αυτοκινήτων σε καταστήματα κράτησης

Η παράγραφος 1 του άρθρου 6 του ν.3938/2011 (Α 61) αντικαθίσταται ως εξής: «Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Προστασίας του Πολίτη ή Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κατά περίπτωση, μπορεί να διατίθενται στις Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού Σώματος, της Ελληνικής Ακτοφυλακής, του Πυροσβεστικού Σώματος και των Καταστημάτων Κράτησης για κάλυψη των αναγκών τους χερσαία, πλωτά και εναέρια μεταφορικά μέσα που έχουν κατασχεθεί οποτεδήποτε ως αντικείμενα λαθρεμπορίας, ως μέσα μεταφοράς ναρκωτικών ουσιών, λαθρεμπορευμάτων ή παράνομων μεταναστών και ως μέσα παράνομης διακίνησης όπλων ή αρχαιοτήτων, εφόσον παρέλθουν τρεις μήνες από την ημερομηνία κατάσχεσης τους και στο διάστημα αυτό δεν έχει εκδοθεί ή δεν έχει καταστεί αμετάκλητο βούλευμα ή απόφαση του αρμόδιου δικαστηρίου για την άρση της κατάσχεσης και την απόδοση των μέσων αυτών στους ιδιοκτήτες τους.».

  • 2 Νοεμβρίου 2012, 00:56 | Δημητρης

    Πολύ σωστό το άρθρο.
    Ακόμη καλύτερο θα ήταν αν περιελάμβανε και καύσιμα κατασχεμένα από το λαθρεμπόριο,για να τα φουλάρουμε…

  • 31 Οκτωβρίου 2012, 04:22 | Χρήστος

    Συγχαρητήρια και για το Άρθρο 83.
    Ήταν καιρός πια, που περιμέναμε από την φυσική ηγεσία του Υπουργείου Δικαιοσύνης να υιοθετήσει έναν τρόπο ανέξοδο και αποτελεσματικό, ο οποίος θα προσφέρει τα απαραίτητα μηχανοκίνητα μέσα, τόσο για την σωφρονιστική υπηρεσία, όσο και για την εξωτερική φρουρά, η οποία τα έχει απόλυτη ανάγκη, λόγω του ότι είναι επιφορτισμένη με τις μεταγωγές κρατουμένων.Απαραίτητη θα ήταν βέβαια και μία ρύθμιση που θα προσέφερε την σχετικά φθηνή συντήρηση και τον φθηνότερο δυνατό εφοδιασμό αυτών των μέσων, αφού όσο και αν ακούγεται απίθανο, κατά περιόδους αντιμετωπίστηκε πρόβλημα με τον ανεφοδιασμό τους σε καύσιμα, για οικονομικούς λόγους, κατά τα λεχθέντα.
    Μπράβο και πάλι μπράβο στην ηγεσία!

  • 30 Οκτωβρίου 2012, 18:51 | ΤΣΟΥΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ηΗ συγκεκριμενη διάταξη ειναι παρα πολυ σωστη,γιατι σε παρα πολλες υπηρεσιες Εξωτερικης Φρούρησης,υπάρχει ελλειψη απο οχηματα,οπως επίσης τα πρωτα οχηματα(τζιπ-κλουβες) εχουν πλεον καταστει παλιά,με συνεπεια να υπάρχουν πολλα προβληματα λειτουργιας τους,ελπιζω λοιπον να ειναι οσο το δυνατον πιο καθαρη και συντομη η διαδικασια προμηθειας των οχηματων οπου και αν ζητηθει.

  • 29 Οκτωβρίου 2012, 15:30 | ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΕΛΕΣΙΔΗΣ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΦΡΟΥΡΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΣΩΦΡΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΥΝΙΖΕΤΑΙ ,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ? ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΥΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΦΡΟΥΡΟΙ ΘΕΤΟΥΝ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΙΜΟ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟ!!!ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ? ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ..

  • 27 Οκτωβρίου 2012, 09:37 | ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Πραγματικά αυτή η διάταξη θα βοηθήσει στην ανανέωση των οχημάτων της Υπηρεσίας Εξωτερικής Φρούρησης(οχήματα μεταγωγών και συνοδευτικά) αλλά και των καταστημάτων κράτησης(λεωφορεία προσωπικού κ.α.) αρκεί να μην υπάρξουν τα γνωστά γραφειοκρατικά προβλήματα.