Άρθρο 12 – Στελέχωση θέσεων υπαλλήλων πολιτικών γραφείων κεντρικών φορέων

Οι θέσεις αποσπασμένων υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ των Πολιτικών Γραφείων Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών, Υφυπουργών, Γενικών Γραμματέων Υπουργείων, Αναπληρωτών Γενικών Γραμματέων Υπουργείων και Ειδικών Γραμματέων Υπουργείων, καλύπτονται εφεξής, από υπαλλήλους του Μητρώου του άρθρου 2, κατόπιν επιλογής του οικείου Υπουργού.

  • 10 Δεκεμβρίου 2015, 11:43 | ΣΥ ΑΣΕΠ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Ποιά είναι η αρμοδιοτητα των γραφείων αυτών; Γιατί χρειάζεται να στελεχώνοντα από μέλη του μητρώου;

  • 10 Δεκεμβρίου 2015, 11:51 | REMOYNTAKHS GEWRGIOS
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 12 ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12 ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ «…ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2…» ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ «…ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΙΤΛΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΠΕΔΟΥ MASTER Η ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΩΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΕΤΩΝ…»

  • 10 Δεκεμβρίου 2015, 02:42 | Μαρία Λιανού
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Ποια θα είναι τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγει ο οικείος Υπουργός?
    Η θητεία κατά την οποία οι αποσπασμένοι υπάλληλοι ΠΕ υπηρετούν στα πολιτικά γραφεία λογίζεται ως πραγματική υπηρεσία ΠΕ ή ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας σε θέση Προϊσταμένου Τμήματος? Αν λογίζεται ως πραγματική υπηρεσία ως Προϊστάμενοι Τμήματος αυτό είναι άδικο για όλους τους υπόλοιπους ΠΕ υπαλλήλους.

  • 9 Δεκεμβρίου 2015, 16:30 | Νίκη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Επιπροσθέτως, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι σε θέσεις εμπιστοσύνης, όπως είναι οι συγκεκριμένες και με πολλά κενά απλά γραμματειακής υποστήριξης, δεν χρειάζονται τόσο αυξημένα προσόντα. Η εν λόγω διάταξη είναι υπερβολική

  • 9 Δεκεμβρίου 2015, 16:30 | Νίκη
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Έχω την εντύπωση ότι εφόσον δεν θίγεται το ζήτημα των αποσπάσεων των ΔΕ και ΤΕ, το καθεστώς παραμένει ως έχει. Δηλαδή μπορούν κανονικά να αποσπαστούν σε γραφεία υπουργών κλπ, ενώ από τους ΠΕ απαιτούνται αυξημένα προσόντα. Αυτό φυσικά είναι άδικο

  • 7 Δεκεμβρίου 2015, 22:07 | Δημήτρης Α.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Σαφέστατα, όπως σημειώνεται σε άλλο σχόλιο, υπάρχει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και η κατηγορία Τεχνολογικής Εκπαίδευσης με άριστα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Για συντεχνιακούς λόγους έχει επιχειρηθεί τεχνηέντως «η υποτίμηση» της εν λόγω κατηγορίας. Αν λοιπόν πραγματικά ζητούνται στελέχη με προσόντα για να υπηρετήσουν ουσιαστικά ένα θεσμό και όχι διακοσμητικά στοιχεία, καλό θα είναι να αξιοποιούνται όλες οι δεξαμενές ικανού και επαρκούς εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού, με βάση ουσιαστικά προσόντα και χωρίς βεβαίως να αγνοούνται τα τυπικά στο μέτρο που αναλογεί.

  • 7 Δεκεμβρίου 2015, 08:48 | ΜΑΝΟΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΕ

  • 6 Δεκεμβρίου 2015, 11:10 | Akis
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Θεωρώ ότι η διάταξη θα έπρεπε να περιλαμβάνει και άλλες κατηγορίες υπαλλήλων (ΔΕ, ΙΔΑΧ κλπ). Στόχος η κατά το δυνατόν μείωση της επιλογής ημετέρων. Προφανώς θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για ορισμένες ευαίσθητες θέσεις ώστε να μπορούν να στελεχώνονται με άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης του εκάστοτε Υπουργού.

  • 5 Δεκεμβρίου 2015, 10:54 | Λευτέρης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Και βεβαια να μπουν ρολογια με δακτυλικα αποτυπωματα και να πηγαινει ο καθενας στην ωρα του στη δουλεια του. Στο Υπουργειο Οικονομιας στο Συνταγμα πηγαινουν με βαρδιες και τους χτυπουν οι προισταμενοι τις καρτες.

  • 5 Δεκεμβρίου 2015, 02:38 | Μανώλης Δ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Είναι οι μόνοι υπάλληλοι που δεν ελέγχονται για το ωράριο τους. Δουλεύουν λίγο και παίρνουν παχουλούς μισθούς, φυσικά όχι όλοι ειδικά στην επαρχία. Ισχύει για όλα τα κόμματα. Όσο για την μεταχείριση τους είναι ότι θέλουν το έχουν. Να μπουν παντού ρολόγια εργασίας με δακτυλικά αποτυπώματα αλλά όχι με κάρτες και να συνδέονται κατευθείαν στην βουλή. Όπως και γενικά όλοι οι δ. υπάλληλοι το ίδιο σύστημα, στην υπηρεσία που βγάζει την μισθοδοσία.
    Τομές χρειάζονται στο δημόσιο.
    Η επιλογή να γίνεται με πίνακες μορίων από τα άτομα που έχουν οι βουλευτές ή υπουργοί από πίνακες που θα καταθέτει το κόμμα και όχι να διορίζονται καινούργιοι. Να έχουν ένα ειδικό συνεργάτη και όχι πολλούς ή τα κόμματα να διορίζουν στη βουλή και όχι ένα κόμμα όσους βουλευτές έχει τόσους ειδικούς συνεργάτες ή οι υπουργοί να παίρνουν στο υπουργείο και να έχουν και στο πολίτικο τους γραφείο.
    Αν διορίζονται να είναι ανάλογα με την περιφέρεια και οι υπάλληλοι που θα παίρνουν μετάταξη όχι από υπηρεσίες που έχουν πρόβλημα προσωπικού.
    Οι θητεία τους να είναι ανάλογα με την εκλογή του βουλευτή-υπουργού.
    Επειδή ο μισθός είναι μεγάλος (για την δουλειά που κάνουν, όλα τα κόμματα έχουν και μέλη που βοηθούν εθελοντικά) να προκηρύσσονται μέσω ΑΣΕΠ από τα κόμματα και όχι οι βουλευτές να έχουν ένα στρατό. Κάθε υπάλληλος να μην είναι πάνω από 2 θητείες ώστε να μην παρουσιάζονται θέματα διαπλοκής ή ρουσφετιού. Πως θα αξιολογηθούν αυτοί οι υπάλληλοι αφού έχουν το μέσω του βουλευτή και ένα παραπάνω αν είναι κυβέρνηση.
    Όλοι οι υπάλληλοι ίσοι.

  • 4 Δεκεμβρίου 2015, 08:45 | Giorgos
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Επίσης να υπάρξει κάποια διάταξη ούτως ώστε το Δημόσιο να μη γεμίζει από μονιμοποιήσεις αυτών των μετακλητών υπαλλήλων αμέσως μετά την αναχώρηση των οικείων Υπουργών, όπως συνέβη στην περίπτωση του κ. Μηταράκη. Μετά δε χρειάζεται να στήνουμε διαγωνισμούς και συνεντεύξεις για να τους μονιμοποιούμε εις βάρος της ελληνικής κοινωνίας.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 16:46 | Γιάννης Γ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Δεν αρκεί η πρόβλεψη οι αποσπασμένοι να επιλέγονται από το Μητρώο αλλά θα πρέπει να υπάρχουν και άλλα κριτήρια επιλογής ή μη επιλογής.

    π.χ. να μην μπορεί να επιλεχθεί συγγενής ακόμα και αν αυτός είναι στο Μητρώο.
    Να μην μπορεί να υπάρχει άλλος υπάλληλος εντός των αποσπασμένων.
    Να γίνεται πρόσκληση και να δηλώνουν οι ενδιαφερόμενοι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο και από αυτούς να προκύπτει αξιοκρατικά ένας αριθμός στελεχών από τον οποίο θα επιλέγει ο Υπουργός.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 15:42 | Βαγγέλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Και οι δικές μας οι κόρες είναι άνεργες, σπούδασαν, δεν βρίσκουν δουλειά. Δεν πήγαν όμως να συνάψουν σχέση με κανέναν μεγαλόσχημο για να διοριστούν μετακλητές. Αυτά γίνονταν στην Ελλαδα του 80 και είναι απαράδεκτο να συνεχίζονται στην Ελλάδα της κρίσης, γιατί είναι αυτά που μας οδ´ηγησαν στην κρίση. Απόλυση όλων των μετακλητών τώρα και αξιοποίηση των στελεχών του Δημοσίου που περισσεύουν.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 14:33 | Φωτεινή Α.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Εγώ ξέρω ότι οι συριζαίοι βγήκαν με σύνθημα την αξιοκρατία κι ότι δε θα κάνουν διορισμούς μετακλητών. Το αποτέλεσμα ήταν να γεμίσουν μετακλητούς τα υπουργεία και μάλιστα συντρόφους γενικών γραμματέων, ανήψια υπουργών και παιδιά βουλευτών. Η κρίση είναι οξεία και έχει χτυπήσει τους πάντες. Μην το ξεχνούν αυτό. Άμεσα να περιοριστούν οι μετακλητοί ή να επιλέγονται κι αυτοί με αξιοκρατικες διαδικασίες. Ο ελληνικός λαός ξύπνησε και θα τα τιμωρήσει όλα αυτά.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 14:30 | Ελεωνόρα
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Και η κυρία Τασία έχει διορίσει και τα δύο ανήψια της ως μετακλητούς στο Υπουργείο. Κατά τα άλλα, κόπτεται για το δράμα των προσφύγων ή των πτυχιόυχων Ελληνόπουλων που δεν είχαν θεία στην Κορώνη και μετανάστευσαν στη Γερμανία. Πρέπει να τεθεί άμεσα τέλος σε όλα αυτά. Και να αξιοποιηθούν οι υπάλληλοι οι οποίοι ούτε τεμπέληδες ούτε άχρηστοι είναι. Και σε τελική, κατά πλειοψηφία έχουν ψηφίσει σύριζα. Άρα ειπναι εχέμυθοι. Συνεπώς, κανένας μετακλητός ούτε για το εμπιστευτικό πρωτόκολλο του Υπουργου. Ας σταματήσει το δικά σας και δικά μας παιδία.

  • 3 Δεκεμβρίου 2015, 13:47 | Διονύσης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Προφανώς όλα αυτά τα προτείνουν οι ευρωπαίοι εταίροι και να δούμε κατά πόσον θα εφαρμοστούν από την κυβέρνηση του σύριζα που στο Υπουργείο Οιονομίας τουλάχιστον 33 είναι οι μετακλητοί και τρείς οι μόνιμοι που υπηρετουν σε γραφεία Υπουργού. Και το θέμα είναι ότι έχουμε διορίσει τη συμβία του γραμματέα και τον ξάδελφο του Υπουργού πάλι και πάει λέγοντας.

  • 2 Δεκεμβρίου 2015, 19:34 | ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ ΓΛΥΚΕΡΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Υπάρχουν ικανότατα στελέχη τα οποία έχουν διοριστεί είτε με γραπτους διαγωνισμούς του Ασεπ είτε μέσα από διαγωνισμούς της Σχολής Δημόσιας Διόικησης. Και αυτή τη στιγμή δεν τους επιτρέπεται σχεδόν να υπάρξουν σε ένα Δημόσιο που έχει γιγαντώσει μέσα από αναξιοκρατικές διαδικασίες. Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να στελεχώσουν με περισσή αξιοσύνη τα γραφεία των Υπουργών, πράγμα που δεν είδαμε να κάνει ούτε η παρούσα κυβέρνηση (που κατέφυγε σε φίλους και εξυπηρετήσεις), παρά τα όσα ευαγγελιζόταν προεκλογικά.

  • 2 Δεκεμβρίου 2015, 17:57 | ΓιωργοςΤ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Πολυ σωστη διαταξη! Επιτελους διοχετευονται με διαφανη (μεσω ΑΣΕΠ) τροπο τα ατομα που θα στελεχωνουν τα Υπουργικα & ΓΓ γραφεια.
    Θα επρεπε να επεκταθει με καποιο τροπο υποχρεωτικα και για τους εκτος μονιμων/ΙΔΑΧ ατομων (δηλαδη αυτων που επιλεγει ο καθε Υπουργος), προκειμενου να συγκρινονται τα αντικειμενικα τουλαχιστον κριτηρια των υποψηφιων (πτυχια & προυπηρεσια).