Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 08:33 | Ζωή

    Σαν δεν ντρέπεστε, όλοι οι «εν Χριστώ» αδελφοί κρίνουν ότι το σύμφωνο συμβίωσης θα αποτελέσει μίασμα για την ορθόδοξη Ελλάδα! Ας αποδεκτούν επιτέλους κάποιοι ότι είναι δικαίωμα ενός ενήλικα να αγαπήσει οποιοδήποτε άλλον ενήλικα ανεξαρτήτου φύλου και να πορευτούν μαζί στην ζωή με ισότιμα δικαιώματα με τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια. ΣΥΜΦΩΝΏ με το νομοσχέδιο

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 08:07 | ELENI

    Να μην ψηφιστεί διότι κατεβάζει τον άνθρωπο σε επίπεδο κατώτερο των ζώων και το κυριότερο επισύρει την οργή του Θεού στο κράτος που ψηφίζει τέτοιους νόμους.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 08:51 | Α. Τ.

    Το σύμφωνο συμβίωσης σε καμμία περίπτωση δεν εκφράζει την παράδοση(θρησκευτική,κοινωνική) της Ελλάδος. Αν ο λόγος για τον οποίο ψηφίζεται είναι όπως ακούγεται η κατοχύρωση δικαιωμάτων περιουσιακής κληρονομιάς κλπ υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να κατοχυρωθούν και όχι το σύμφωνο, το οποίο προσβάλλει την ηθική της συντριπτικής πλειοψηφίας του πληθυσμού της χώρας. Είναι το πρώτο βήμα για την ολική πτώση. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι υιοθεσίες παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, πρακτική η οποία θέτει σοβαρά ερωτήματα για την ορθή ανατροφή, διαπαιδαγώγηση, καθοδήγηση των παιδιών αυτών, τη στιγμή που θα στερούνται του υγιούς προτύπου οικογένειας. Δικαίωμα ,επαναλαμβάνω, του καθενός ο τρόπος της ζωής του αλλά έως εκεί. Κάθετα αντίθετος.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 08:46 | Ν.Τ.

    Διαφωνώ κάθετα με το σύμφωνο συμβίωσης ομοφύλων ζευγαριών. Αρχή του τέλους για τον ηθικό μας ξεπεσμό. Αντιτίθεται με τον φυσικό τρόπο ζωής και λειτουργίας του ανθρωπίνου είδους…

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 07:17 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΙΑΜΑΙΟΥ

    Σεβαστέ κ. Υπουργέ Δικαιοσύνης,
    σας παρακαλώ να αποσύρετε το νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφύλων ατόμων, διότι είναι βδέλυγμα για την Ορθόδοξη Ελληνική οικογένεια, την οποία προστατεύει το Σύνταγμα της Ελλάδος ως «θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του έθνους» (άρθρο 21). Γνωρίζουμε από την Παλαιά Διαθήκη (Γένεση κεφάλαιο ιθ΄) ότι τα Σόδομα και τα Γόμορρα έλαβαν τιμωρία (εξαφανίστηκαν από το χάρτη της Παλαιστίνης και στην θέση τους υπάρχει η Νεκρά Θάλασσα) λόγω της σοδομιτικής αμαρτίας, την οποία σεις θέλετε με το νομοσχέδιό σας να την αναβιβάσετε σε τρόπο ζωής στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας.
    Δεν συμφωνούμε μαζί σας.
    Κανενός ατόμου ο σεξουαλικός προσανατολισμός δεν θίγεται στο ελάχιστο με την απόσυρση του νομοσχεδίου αυτού.
    Με εκτίμηση,
    Δέσποινα Γιαμαίου

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 07:22 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Η εκτροπή από την φυσιολογία και οντολογία του ανθρώπου έχει ανάγκη στοργικής φροντίδας και θεραπείας. Δεν γίνεται νόμος του Κράτους, όπου προβάλλεται ως ισότιμος προς την οικογένεια τρόπος ζωής.
    Πώς προβάλλεται ως απλή διαφορετικότητα η παρά φύση χρήση του ανθρώπου; Αυτή καταδικάζεται δια μέσου των αιώνων από θείους και ανθρώπινους νόμους ως διαστροφή.
    Αν η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορεί να αντιληφθεί αυτό, δεν θα την ακολουθήσουμε τρομοκρατημένοι από οποιαδήποτε πρόστιμα …
    Δηλώνω κατηγορηματικά αντίθετος στην ψήφιση του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ομόφυλων ατόμων.
    Με εκτίμηση,
    Ιωάννης Σωτηρόπουλος,
    Μαθηματικός

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 06:43 | Αποστολοπουλος Στάθης

    ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΔΙΑΦΩΝΩ με το Σύμφωνο Συμβίωσης Ὀμοφυλοφίλων Διαμαρτύρομαι ἒντονα γιατί, θα δημιουργούνται προβλήματα στην διαιώνιση του είδους. Ποιοι εἶναι οἱ γονεῖς των…. ὑποτιθἐμενων παιδιῶν (πῶς προήλθαν) μιᾶς τοιούτου είδους οικογενείας; Παρακαλῶ, να ἀποσυρθεῖ ὁ Νόμος που μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει εἰς βάρος της Ελληνικῆς κοινωνίας και μάλιστα προς τους νέους ανθρώπους. ὡς μέλη ποιᾶς οικογενείας, ποιος ὁ πατέρας και ποια ἡ μάνα; Και το φυσικό ἐρώτημα: Σε τι ἀποβλέπει ἡ ἀναστροφή του κατά φύσιν ζῆν; ……Να ὑπολογίσετε την φωνή της βάσης και τό μέλλον…

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 05:09 | Άλκης Καρύδης

    Και όσοι μιλάνε για καταστροφή της παραδοσιακής οικογένειας απλά προβάλουν ένα αστείο επιχείρημα. Δεν νομίζω αν δεν ψηφιστεί το Ν/σ, όσοι επιδίωκαν να συμβιώσουν με άτομο του ίδιου φύλου, να το γυρίσουν στη παραδοσιακή οικογένεια. Φτάνει πια με τις αστειότητες.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 05:10 | Άλκης Καρύδης

    Ζούμε στην πιο ορθόδοξη χωρά (όχι και τόσο βέβαιο) αλλά παράλληλα ισχύει ανεξιθρησκεία. Δικαιωμα κάποιου να μην πιστεύει και να θέλει να συμβιώσει με άτομο του ίδιου φύλου. Σαφώς και πρέπει να κατοχυρώνονται τα ατομικά δικαιώματα όλων των ανθρώπων και πρέπει να ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Όσοι διαφωνούν με το νομοσχέδιο, δεν πιστεύουν στην ελευθερία και τα ατομικά δικαιώματα. Ούτε καν στη δημοκρατία.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 04:31 | Ευγενία

    Το γεγονός και μόνο ότι τα περισσότερα σχόλια που αντιτίθενται στο σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών υποδηλώνουν τεράστια επιστημονική άγνοια και ταυτόχρονα τεράστια εχθρότητα απέναντι στα ομοφυλόφιλα άτομα, δείχνει πόσο αναγκαίο είναι πια για την πολιτεία και τους νόμους της να κατοχυρώσουν την ισότητα των ομόφυλων ζευγαριών και να καταπολεμήσουν την περιθωριοποίησή τους.
    Στη συνέχεια παραθέτω αντεπιχειρήματα για τα πιο συχνά επιχειρήματα εναντίον των ομοφυλόφιλων ατόμων και κατ’ επέκταση της ένταξής τους στο σύμφωνο συμβίωσης.

    1) «Ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα, όχι τον Αδάμ και τον Μήτσο.» Αν δεχτούμε ότι όλη η ανθρωπότητα ξεκίνησε μόνο από τον Αδάμ και την Εύα, πώς θα μπορέσουμε να εξηγήσουμε την τόση ποικιλομορφία που υπάρχει στα χαρακτηριστικά των ανθρώπων σήμερα; Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Θεός έκανε τον Αδάμ και την Εύα λευκούς, άρα το συμπέρασμα ποιο είναι; Ότι όσοι άνθρωποι πάνω στη γη δεν είναι λευκοί είναι παρά φύσιν; Επίσης, πώς θα εξηγήσουμε την ίδια τη διαιώνιση των παιδιών του Αδάμ και της Εύας, εφόσον ο Αδάμ και η Εύα απέκτησαν δύο αγόρια, τον Κάιν και τον Άβελ; Όσο σημαντική κι αν δεχτούμε λοιπόν ότι είναι η Θρησκεία για μια κοινωνία, η επιχειρηματολογία μας σχετικά με τη «φυσιολογικότητα» κάποιων ανθρώπων, ταυτοτήτων, πρακτικών και συμπεριφορών, θα πρέπει να βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα και όχι σε θρησκευτικά. Άλλωστε τα θρησκευτικά αυτά δεδομένα μπορεί να μην έχουν καν κυριολεκτική αλλά συμβολική σημασία, ακόμα και σύμφωνα με την ίδια την Εκκλησία.

    2) “Η ομοφυλοφιλία είναι ψυχολογική διαταραχή ή γενετική ανωμαλία”. H επιστήμη έχει αποφανθεί ρητά και ξεκάθαρα για το ζήτημα αυτό. Η ομοφυλοφιλία όχι μόνο δεν είναι ψυχολογική ή διανοητική διαταραχή (https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_and_psychology#Gay_affirmative_psychotherapy) αλλά κάθε προσπάθεια να «θεραπευτεί» είναι και μάταια και επιβλαβής για το άτομο. Τα όποια ψυχολογικά προβλήματα αντιμετωπίζει ένα ομοφυλόφιλο άτομο σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με τον τρόπο που αντιμετωπίζεται από την κοινωνία, με την περιθωριοποίησή του, με περιστατικά bullying κτλ. Έτσι, αυτό που είναι σημαντικό να γίνει είναι τα ομοφυλόφιλα άτομα αλλά και η οικογένειά τους να λάβουν τη στήριξη ειδικών, ώστε να αποδεχτούν την ομοφυλοφιλία και όχι να την βλέπουν ως πρόβλημα που πρέπει να θεραπευτεί. Επίσης, η επιστήμη μέχρι τώρα δεν έχει οριστική απάντηση ως προς την ακριβή αιτία της ομοφυλοφιλίας. Το πιο πιθανό είναι ότι παίζουν ρόλο πολλοί και διάφοροι παράγοντες (π.χ. βιολογικοί ή ακόμα και γενετικοί), αν και δεν έχει βρεθεί σχετικό γονίδιο. Πώς λοιπόν μπορούμε να μιλάμε για «γενετική ανωμαλία»; Άλλωστε ίδια η επιστήμη δεν μπορεί καν να δώσει έναν συγκεκριμένο ορισμό για την έννοια της «ανωμαλίας» αυτής καθαυτής. Αυτό που σίγουρα γνωρίζει η επιστήμη είναι ότι η ομοφυλοφιλία είναι μέρος της φύσης εδώ και εκατοντάδες αιώνες (βλ. και παρακάτω) και έχει επιβιώσει της φυσικής επιλογής, επομένως σε εξελικτικό επίπεδο η ομοφυλοφιλία παίζει τον ρόλο της.

    3) «Η ομοφυλοφιλία είναι παρά φύσιν και η απόδειξη γι’ αυτό είναι ότι στα ζώα δεν υπάρχει ομοφυλοφιλία». Λάθος. Η ομοφυλοφιλία εμφανίζεται σε πολλά ζωικά είδη (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior).

    4) «Η ομοφυλοφιλία είναι παρά φύσιν εφόσον το ομοφυλοφιλικό σεξ δεν οδηγεί σε τεκνοποίηση». Σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειοψηφία των ζωικών ειδών, ο άνθρωπος δεν είναι δέσμιος των αναπαραγωγικών του ενστίκτων. Έτσι, από τη μία μεριά όλοι και όλες γνωρίζουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σεξουαλικών συνευρέσεων μεταξύ δύο ανθρώπων δεν αποσκοπεί στην τεκνοποίηση αλλά στην σεξουαλική ικανοποίηση όπως και στην επικοινωνία και το δέσιμο μεταξύ των συντρόφων. Από την άλλη, η τεκνοποίηση είναι αποτέλεσμα μιας συνειδητής απόφασης (ή έστω συνειδητής απόφασης να μην αποτραπεί, όπως π.χ. με τη χρήση αντισυλληπτικών μέτρων). Επιπλέον, η έννοια του γάμου, της συμβίωσης ή της δημιουργίας οικογένειας δεν βασίζεται πλέον στην δυνατότητα ή μη τεκνοποίησης. Πέρα από τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια που επιλέγουν συνειδητά να μην αποκτήσουν παιδιά, ένα σημαντικό ποσοστό ετεροφυλόφιλων ζευγαριών παγκοσμίως αντιμετωπίζει προβλήματα υπογονιμότητας, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αποκτήσει παιδιά με «φυσικό» τρόπο (https://en.wikipedia.org/wiki/Infertility). Παρόλα αυτά, η κοινωνία δεν θεωρεί ότι το σεξ που κάνουν αυτά τα ζευγάρια είναι παρά φύσιν, παρόλο που το σεξ αυτό, όπως και ανάμεσα σε ομοφυλόφιλα άτομα, δεν μπορεί να οδηγήσει σε τεκνοποίηση. Γιατί να πιστεύεται λοιπόν κάτι τέτοιο για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια; Επιπλέον, ο νόμος δεν στερεί από αυτά τα ζευγάρια τη δυνατότητα να παντρευτούν. Αντίθετα, και ο νόμος αλλά και η τεχνολογία τους δίνει τη δυνατότητα αν και εφόσον επιθυμούν να αποκτήσουν παιδιά με άλλους τρόπους, όπως π.χ. με τη χρήση δωρητή σπέρματος, παρένθετης μητέρας ή με υιοθεσία. Ακριβώς τα ίδια μέσα έχουν στη διάθεσή τους και τα ομοφυλόφιλα άτομα. Επομένως, τα ομοφυλόφιλα άτομα δεν κάνουν τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από ό, τι τα ετεροφυλόφιλα άτομα: απολαμβάνουν το σεξ με τον/την σύντροφό τους, όπως και τα ετεροφυλόφιλα άτομα, και έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν παιδιά με διάφορους τρόπους, όπως και τα ετεροφυλόφιλα άτομα.
    Από την άλλη μεριά, η επιστήμη έχει διαπιστώσει ότι το γεγονός ότι η ομοφυλοφιλία διατηρείται σε σχετικά σταθερό (και μάλιστα σημαντικό) ποσοστό από τη νεολιθική εποχή χωρίς να έχει εξαφανιστεί μέσω της φυσικής επιλογής δεν είναι τυχαίο. Σύμφωνα με μία σχετική θεωρία, η ύπαρξη ενός ομοφυλόφιλου ατόμου στην οικογένεια αυξάνει τη γονιμότητα των υπόλοιπων μελών. Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι σε κάποιες κοινωνίες τα ομοφυλόφιλα μέλη λειτουργούν ως προστάτες των νεογνών, με αποτέλεσμα να εξασφαλίζεται η επιβίωσης της νέας γενιάς (https://en.wikipedia.org/wiki/Biology_and_sexual_orientation). Επομένως, οι έρευνες δείχνουν ότι η ομοφυλοφιλία όχι μόνο δεν απειλεί τη διαιώνιση του ανθρώπινου είδους, αλλά συμβάλλει σε αυτήν με διάφορους τρόπους.

    5) “Η ομοφυλοφιλία είναι παρά φύσιν γιατί το ομοφυλοφιλικό σεξ προκαλεί σοβαρές ασθένειες”. Τα νοσήματα που μεταδίδονται μέσα από τη σεξουαλική επαφή δεν έχουν να κάνουν με τον σεξουαλικό προσανατολισμό των ανθρώπων. Αυτή τη στιγμή ο ιός HPV, κάποια στελέχη του οποίου ευθύνονται για τη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, εμφανίζεται στην πλειοψηφία των ανθρώπων που είναι σεξουαλικά ενεργοί, και μάλιστα χωρίς να γνωρίζουν καν ότι φέρουν τον ιό (https://en.wikipedia.org/wiki/Human_papillomavirus#Epidemiology). Επίσης, η αντίληψη ότι το AIDS είναι η αρρώστια των ομοφυλόφιλων είναι ένας επικίνδυνος μύθος (https://en.wikipedia.org/wiki/Epidemiology_of_HIV/AIDS). Όσον αφορά το επιχείρημα ότι το πρωκτικό σεξ είναι παρά φύσιν, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι τυπικά παρά φύσιν χαρακτηρίζεται οποιοδήποτε σεξ δεν οδηγεί στην αναπαραγωγή, επομένως ο αυνανισμός, το στοματικό σεξ αλλά και το πρωκτικό σεξ ανάμεσα σε ένα ζευγάρι ετεροφυλόφιλων είναι επίσης παρά φύσιν. Για ποιο λόγο λοιπόν η πλειοψηφία της κοινωνίας αποδέχεται αυτές τις μορφές ερωτικής συνεύρεσης αλλά όχι τη συνεύρεση δύο ομοφυλόφιλων; Άλλωστε, το πρωκτικό σεξ δεν είναι ο μοναδικός τρόπος ερωτικής συνεύρεσης δύο ομοφυλόφιλων αντρών.

    6) «Αν ήμασταν όλοι ομοφυλόφιλοι δεν θα υπήρχε ανθρωπότητα τώρα». Για ποιο λόγο ακριβώς να τίθεται ένα τέτοιο υποθετικό σενάριο; Τα ομοφυλόφιλα άτομα δεν διεκδικούν μια κοινωνία όπου όλα τα μέλη θα είναι ομοφυλόφιλα, αλλά μια ισότιμη θέση μέσα σε μια κοινωνία που δέχεται την ποικιλότητα και τη διαφορετικότητα. Γιατί θα πρέπει να φανταστούμε τι θα γινόταν σε μια κοινωνία όπου όλοι και όλες θα ήμασταν ομοφυλόφιλοι/ες ή ετεροφυλόφιλοι/ες, και να μην προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα της κοινωνίας έτσι όπως είναι στην πραγματικότητα, στην οποία οι ετεροφυλόφιλοι/ες και ομοφυλόφιλοι/ες συνυπάρχουν; Άλλωστε, όπως αναφέρθηκε και πριν, η τεκνοποίηση όχι μόνο είναι αποτέλεσμα συνειδητής απόφασης, αλλά είναι δυνατή ακόμα κι από ομοφυλόφιλα άτομα. Για την αναπαραγωγή, τουλάχιστον στην παρούσα φάση της ανθρώπινης ιστορίας, απαιτείται γενετικό υλικό από τα δύο φύλα, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη σεξουαλική προτίμηση των ατόμων που θα δώσουν του γενετικό υλικό. Μπορεί, δηλαδή, κάλλιστα το γενετικό υλικό να προέρθει από έναν ομοφυλόφιλο άντρα και μια ομοφυλόφιλη γυναίκα. Ακόμα, λοιπόν, κι αν σε ένα εντελώς υποθετικό σενάριο όλοι και όλες γίνουμε ομοφυλόφιλοι/ες, αυτό δεν συνεπάγεται ότι δεν θα εξακολουθεί να υπάρχει η συνειδητή επιθυμία και επιλογή για αναπαραγωγή και διαιώνιση του είδους, η οποία θα μπορεί κάλλιστα να επιτευχθεί με διάφορα μέσα με τη βοήθεια της επιστήμης. Αυτό που είναι υποχρεωτικό για τη διαιώνιση του είδους, λοιπόν, είναι η ετεροφυλία και όχι η ετεροφυλοφιλία. Ούτε η ύπαρξη της ομοφυλοφιλίας αναιρεί την ύπαρξη της ετεροφυλίας, αλλά ούτε και η αναγκαιότητα της ετεροφυλίας επιβάλει την έλλειψη ή εξαφάνιση της ομοφυλοφιλίας.

    7) “Κάντε ό,τι θέλετε στο κρεβάτι σας, εμείς και τα παιδιά μας γιατί πρέπει να σας βλέπουμε να διατυμπανίζετε την ομοφυλοφιλία σας;» Όπως ακριβώς και η ετεροφυλοφιλία, έτσι και η ομοφυλοφιλία αποτελεί μέρος της ταυτότητας ενός ατόμου και αφορά τη σχέση του ατόμου με άλλα άτομα. Κάθε άτομο της κοινωνίας μας έχει ανάγκη να προβάλλει την ταυτότητά του και ταυτόχρονα να αποζητά την αποδοχή της ταυτότητας αυτής από τα υπόλοιπα άτομα. Στην περίπτωση των ετεροφυλόφιλων αυτή η αναγκαιότητα όχι μόνο ικανοποιείται καθημερινά και αδιάλειπτα, αλλά δεν γίνεται καν αντιληπτή γιατί θεωρείται δεδομένη. Η συντροφικότητα δεν εξαντλείται στις ιδιαίτερες και προσωπικές στιγμές ανάμεσα σε δύο ανθρώπους αλλά προφανώς και έχει ένα δημόσιο χαρακτήρα. Έτσι, θεωρούμε απόλυτα «φυσιολογικό» ότι ένα ετεροφυλόφιλο άτομο θα συστήσει ή θα μιλήσει στην παρέα του, στους γονείς του, στους γνωστούς του κτλ. για τον/την σύντροφό του. Θεωρούμε απόλυτα φυσιολογικό να βλέπουμε δημόσια (ετεροφυλόφιλα) πρόσωπα σε εκδηλώσεις να συνοδεύονται από τον/την σύντροφό τους. Θεωρούμε απόλυτα φυσιολογικό να βλέπουμε ένα ετεροφυλόφιλο ζευγάρι στο δρόμο να φέρεται ως ζευγάρι, π.χ. να κρατιέται χέρι-χέρι ή να δίνει ένα φιλί. Θεωρούμε απόλυτα φυσιολογικό ένα ετεροφυλόφιλο ζευγάρι να επισημοποιεί δημόσια τη σχέση του με την τελετή του γάμου αλλά και να φοράει βέρα ώστε να δείχνει από εδώ και πέρα σε γνωστούς και αγνώστους ότι πρόκειται για νυμφευμένο ζευγάρι. Όλες αυτές οι πρακτικές των ετεροφυλόφιλων όχι μόνο συμβαίνουν κάθε δευτερόλεπτο της ζωή τους, αλλά αποτελούν και μια συνεχή προβολή της ετεροφυλοφιλίας τους, η οποία παρόλα αυτά δεν εκλαμβάνεται ποτέ ως διατυμπάνιση όπως εκλαμβάνεται στην περίπτωση των ομοφυλόφιλων. Τα ομοφυλόφιλα άτομα, λοιπόν, δεν ζητούν τίποτα λιγότερα και τίποτα περισσότερο από όλα αυτά. Ζητούν να μπορούν να προβάλουν αυτήν ακριβώς την πτυχή της ζωής τους και της ταυτότητάς τους που ήδη προβάλλουν όλα τα ετεροφυλόφιλα άτομα, ακριβώς γιατί αυτή η πτυχή είναι σημαντική για το κάθε άτομο ως μέλος μιας κοινωνίας.

    8) “Οι ομοφυλόφιλοι είναι παιδεραστές και αποτελούν κίνδυνο για τα παιδιά μας”. Δεν υπάρχει καμία έρευνα που να συνδέει την ομοφυλοφιλία με την παιδεραστία. Αντίθετα, οι έρευνες έχουν δείξει ότι ένα ομοφυλόφιλο άτομο έχει τόσες πιθανότητες να είναι παιδεραστής όσο κι ένα ετεροφυλόφιλο (https://www.splcenter.org/fighting-hate/intelligence-report/2015/10-anti-gay-myths-debunked).

    9) “Τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια δεν μπορούν να μεγαλώσουν υγιή παιδιά, γιατί τα παιδιά χρειάζονται την μητέρα τους και τον πατέρα τους”. Το ότι η φύση ορίζει το πώς γεννιέται ένα παιδί δεν σημαίνει ότι ορίζει και από ποιους συγκεκριμένα πρέπει να ανατραφεί. Το ότι, λοιπόν, το παιδί γεννιέται από μια γυναίκα κι έναν άντρα δεν συνεπάγεται ότι αν ανατραφεί είτε από μια γυναίκα μόνη, είτε από ένα άντρα μόνο, είτε από δύο γυναίκες μαζί, είτε από δύο άντρες μαζί, αυτό θα βλάψει το παιδί. Ούτε η φύση έχει ορίσει κάτι τέτοιο ούτε η επιστήμη. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, όχι μόνο η ομοφυλοφιλία εμφανίζεται στη φύση, αλλά υπάρχουν ζωικά είδη όπου τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια μεγαλώνουν μαζί τα μικρά που έχουν αποκτήσει με «συντρόφους» του αντίθετου φύλου (Bagemihl, Bruce. Biological exuberance: Animal homosexuality and natural diversity. Macmillan, 1999). Επίσης, η επιστήμη έχει δείξει μέσω χιλιάδων και μακρόχρονων ερευνών ότι δεν τίθεται θέμα «ψυχολογικών» επιπτώσεων στο παιδί λόγω της ομοφυλοφιλίας των γονιών. Το μόνο πρόβλημα που δημιουργείται οφείλεται στον τρόπο που οι άλλοι αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά και αυτές τις οικογένειες (1. http://www.iatropedia.gr/articles/read/4860, 2. http://www.tanea.gr/news/science-technology/article/5252080/nea-ereyna-ta-paidia-twn-omofylwn-zeygariwn-den-exoyn-kamia-diafora/). Το σημαντικό, λοιπόν, είναι κάθε παιδί να μεγαλώνει με αγάπη και φροντίδα και το πιο σημαντικό είναι να ζει σε μια κοινωνία η οποία σέβεται τη διαφορετικότητα της οικογένειάς του.

    10) “Και το επόμενο βήμα ποιο θα είναι, να νομιμοποιήσουμε την κτηνοβασία;” Καταρχήν, και μόνο η σύγκριση της κτηνοβασίας με την ομοφυλοφιλία είναι απαράδεκτη. Στη μία περίπτωση μιλάμε για μια πράξη αμοιβαίας συναίνεσης δυο ατόμων με πλήρη συνείδηση του τι κάνουν και τι ζητούν το ένα από το άλλο, και στην άλλη για μια πράξη που όχι μόνο δεν βασίζεται στη συναίνεση αλλά συχνά περιλαμβάνει και την κακοποίηση του ζώου. Το επιχείρημα, μάλιστα, που ακούμε συχνά ότι η Γερμανία έχει γεμίσει με οίκους ανοχής για κτηνοβάτες και ότι κι εμείς έτσι θα καταλήξουμε είναι ακόμα ένας μύθος. Στο παρακάτω λινκ (https://en.wikipedia.org/wiki/Zoophilia_and_the_law) είναι εμφανές ότι οι χώρες εκείνες που έχουν ορίσει ρητά την κτηνοβασία ως παράνομη πράξη και εφαρμόζουν τις μεγαλύτερες ποινές είναι και αυτές που έχουν παραχωρήσει τα περισσότερα δικαιώματα στα ομοφυλόφιλα άτομα, ακριβώς γιατί μιλάμε για δύο πράγματα που όχι μόνο είναι διαφορετικά αλλά που βασίζονται σε εντελώς αντίθετη λογική και φιλοσοφία. Η λογική, λοιπόν, της βίας και της επιβολής προς οποιοδήποτε έμβιο ον (ειδικά όταν αυτό δεν έχει δυνατότητα συναίνεσης), η οποία διέπει την κτηνοβασία, είναι άκρως αντίθετη με τη λογική του σεβασμού και της αναγνώρισης των ελευθεριών και δικαιωμάτων του ατόμου, η οποία διέπει τις διεκδικήσεις των ομοφυλόφιλων.

    Με βάση όλα αυτά τα δεδομένα, δεν υπάρχει καμία απολύτως δικαιολογία για το γεγονός ότι τα ομοφυλόφιλα άτομα στερούνται το δικαίωμα της αναγνώρισης της συμβίωσής τους και των επιλογών τους από την πολιτεία και τον νόμο. Η ακριβής αιτία της ομοφυλοφιλίας, ακόμα κι αν βρεθεί, δεν έχει τόσο σημασία. Αυτό που έχει σημασία και μας ενδιαφέρει ως κοινωνία είναι ότι η επιστήμη έχει αποφανθεί ρητά και ξεκάθαρα ότι τα ομοφυλόφιλα άτομα δεν αποτελούν απειλή ούτε για τον εαυτό τους, ούτε για τα ετεροφυλόφιλα άτομα, ούτε για την ίδια την κοινωνία. Αντίθετα, η ομοφοβία και η άγνοια αποτελεί απειλή για τα ίδια τα ομοφυλόφιλα άτομα αλλά και την κοινωνία. Τα ομοφυλόφιλα άτομα ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις που έχουν ως μέλη της κοινωνίας και της ανθρωπότητας με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που ανταποκρίνονται και τα ετεροφυλόφιλα άτομα, χωρίς όμως να απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα. Η ικανοποίηση των διεκδικήσεων των ομοφυλόφιλων ατόμων δεν θα στερήσει κανέναν δικαίωμα από τα ετεροφυλόφιλα άτομα. Αντίθετα, η ικανοποίηση όσων αντιτίθενται στις διεκδικήσεις των ομοφυλόφιλων θα στερήσει από μια σημαντική μερίδα της κοινωνίας μας βασικά και θεμελιώδη δικαιώματα. Ο νόμος οφείλει να προχωρήσει στην ένταξη των ομοφυλόφιλων ατόμων στο σύμφωνο συμβίωσης. Τίποτα λιγότερο δεν αρμόζει σε μια δημοκρατική κοινωνία.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 04:39 | veronatum

    κ.Υπουργε, θεωρω οτι με το παρον σ.ν. δεν υπηρετειται η δικαιοσυνη.Οταν ο λογος αφορα τη μαστιγα των ναρκ-ουσιων με ευκολια διαχωριζεται η χρηση απο την εμπορια.Σωστα διακρινεται ο εγκλωβισμος και η εκμεταλευση ανθρωπου,του αδυναμου θυματος,απο ανθρωπο-θυτη.Οταν μια [[ελιτ]] πολυ συγκεκριμενων και προβεβλημενων στη κοινωνικη ζωη χωρων αναζητα θυματα προκειμενου να ικανοποιει τις ορεξεις της και να αναπαραγει τον [[θεσμο]] της,γιατι πεφτετε στην παγιδα της ? Μεσω της νομικης κατοχυρωσης της ομοφυλης συμβιωσης παρεχεται ηθικη καταξιωση σε ενα εγκλημα.Δεν παρεχεται εξισωση στο καθεστος συμβιωσης δυο συναινουντων ενηλικων,αλλα αλλοθι και καλυψη αναδρομικα στην ανηθικη πραξη της βιαιης επιβολης ενος ξενου προς τα θυματα σεξουαλικου προσανατολισμου.Η ΠΛΕΙΟΝΟΨΗΦΙΑ των συμπολιτων μας που θελετε να [[δικαιωσετε]] προσδιδοντας νομικο κυρος στην ερωτικη τους ετεροτητα, διοτι αυτο εκλαμβανει το κοινο εξ οσων συζητουνται,δεν εχουν επιλεξει ελευθερα το [[Φυλο]] τους.Λαβετε υποψιν σας τα πασης φυσης στοιχεια (ψυχιατρικα,αστυνομικα κλπ).Αλλοι αποδεχθηκαν την σεξουαλικη παρεκκλιση ως ανηλικοι,και των δυο φυλων,για λογους επιβιωσης,αλλοι απο ελλειψη υγιους οικογενειακης ζωης,προτυπων,γονε’ι’κης μεριμνας,αλλοι απο βιαιη επιθεση(αφορα ενηλικες κυριως του γυναικειου φυλου),και οι περιπτωσεις δεν τελειωνουν.Τα μονα φανερα,ο θυτης και το θυμα.Δεν ειστε σε θεση να δωσετε στα θυματα τη ζωη τους πισω,μπορειτε ομως να εμποδισετε τον περαιτερω εκμαυλισμο της κοινωνιας.Τουλαχιστον προστατεψτε την νεοτητα απο τους επιβουλους.Οχι μονον να δινετε οραμα και να απομονωνετε τις ολοκληρωτικες αντιληψεις,αλλα και οσους μολυνουν την νεοτητα παντοιοτροπως και επιβουλευονται την ψυχοσωματικη της υγεια.Αν ανοιξετε την κερκοπορτα θα ειστε κι’εσεις συμμετοχος.Τωρα σας ζητουν το οριο της συναινεσης στα 18 ετη,με απωτερο στοχο να κατεβει,και επεται συνεχεια.Δεν σωζει μια παραγραφος περι υιοθετουντος και υιοθετουμενου.Κοσμικο κρατος,τι αντιφαση,δεν μπορει να σημαινει ευτελισμος,εξαθλιωση και εκμεταλευση των αδυνατων.Δωστε την δικη σας πρωτοτυπη κριτικη σκεψη προσαρμοσμενη στη ψυχη ΑΥΤΟΥ του λαου. Με την προσηκουσα τιμη.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 03:23 | veronatum

    κ.Υπουργε, θεωρω οτι με το παρον σ.ν. δεν υπηρετειται η δικαιοσυνη.Οταν ο λογος αφορα τη μαστιγα των ναρκ-ουσιων με ευκολια διαχωριζεται την χρηση απο την εμπορια.Σωστα διακρινεται τον εγκλωβισμο και την εκμεταλευση ανθρωπου,του αδυναμου θυματος,απο ανθρωπο-θυτη.Οταν μια [[ελιτ]] πολυ συγκεκριμενων και προβεβλημενων στη κοινωνικη ζωη χωρων αναζητα θυματα προκειμενου να ικανοποιει τις ορεξεις της και να αναπαραγει τον θεσμο της,γιατι πεφτεται στην παγιδα της ? Μεσω της νομικης κατοχυρωσης της ομοφυλης συμβιωσης παρεχεται ηθικη υποσταση σε ενα εγκλημα.Δεν παρεχεται εξισωση στο καθεστος συμβιωσης δυο συναινουντων ενηλικων,αλλα αλλοθι και καλυψη αναδρομικα στην ανηθικη πραξη της βιαιης επιβολης ενος ξενου προς τα θυματα σεξουαλικου προσανατολισμου.Η ΠΛΕΙΟΝΟΨΗΦΙΑ των συμπολιτων μας που θελετε να [[δικαιωσετε]] προσδιδοντας νομικο κυρος στην ερωτικη τους ετεροτητα, διοτι αυτο εκλαμβανει το κοινο εξ οσων συζητουνται,δεν εχουν επιλεξει ελευθερα το [[Φυλο]] τους.Λαβετε υποψιν σας τα πασης φυσης στοιχεια (ψυχιατρικα,αστυνομικα κλπ).Αλλοι αποδεχθηκαν την σεξουαλικη παρεκκλιση ως ανηλικοι,και των δυο φυλων,για λογους επιβιωσης,αλλοι απο ελλειψη υγιους οικογενειακης ζωης,προτυπων,γονε’ι’κης μεριμνας,αλλοι απο βιαιη επιθεση(αφορα ενηλικες κυριως του γυναικειου φυλου),και οι περιπτωσεις δεν τελειωνουν.Τα μονα φανερα,ο θυτης και το θυμα.Δεν ειστε σε θεση να δωσετε στα θυματα τη ζωη τους πισω,μπορειτε ομως να εμποδισετε τον περαιτερω εκμαυλισμο της κοινωνιας.Τουλαχιστον προστατεψτε την νεοτητα απο τους επιβουλους.Οχι μονον να δινετε οραμα και να απομονωνετε τις ολοκληρωτικες αντιληψεις,αλλα και οσους μολυνουν την νεοτητα παντοιοτροπως και επιβουλευονται την ψυχοσωματικη της υγεια.Αν ανοιξετε την κερκοπορτα θα ειστε κι’εσεις συμμετοχος.Τωρα σας ζητουν το οριο της συναινεσης στα 18 ετη,με απωτερο στοχο να κατεβει,και επεται συνεχεια.Κοσμικο κρατος,τι αντιφαση,δεν μπορει να σημαινει ευτελισμος,εξαθλιωση και εκμεταλευση των αδυνατων.Δωστε την δικη σας πρωτοτυπη κριτικη σκεψη προσαρμοσμενη στη ψυχη ΑΥΤΟΥ του λαου. Με την προσηκουσα τιμη.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 02:24 | Γιάννης

    To νομοσχέδιο «Συμφώνου Συμβίωσης» το οποίο συμπεριλαμβάνει και τα ομόφυλα ζευγάρια, υποβιβάζει την ανθρώπινη φύση, την αξιοπρέπεια του ατόμου και τον υψηλό θεσμό της οικογένειας.
    Για τους ανωτέρω λόγους, ΔΙΑΦΩΝΩ με την προώθηση στη βουλή προς ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 01:17 | Προδρομος

    ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΧΕΡΙ ΣΤΙς ΣΥΝΤΑΞΕΙς ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΔΩΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕς. ΒΑΠΤΙΣΤΗΡΙΑΜ ΕΓΓΟΝΙΑ ΔΙΣΕΓΚΟΝΑ…. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΉ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΎΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 01:58 | Γεωργία Μάρρα

    Η πίστις στο Χριστό δεν γεννά ανηθικότητες αλλά Αγίους. Μόνο με Μετάνοια η Παναγία θα μας σώσει.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 01:48 | Θωμάς

    Επειδή βλέπω πολλά αρνητικά σχόλια βάσει θρησκευτικών πεποιθήσεων, θα υπενθυμίσω μόνο ότι κανείς νόμος δεν υποχρεώνει κάποιον να αλλάξει τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις και να συμμετάσχει σε πράξεις με τις οποίες διαφωνεί. Όποιος/α δεν συμφωνεί με τη συμβίωση ομοφύλων, το μόνο που έχει να κάνει είναι να μην προβεί σε μία τέτοια σχέση. Για τους άλλους ας το αφήσουν στους ίδιους και στο Θεό, που τόσο επικαλούνται.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 01:40 | γιωργος

    Τι σχεση εχει η ορθοδοξια με το συμφωνο?Το κρατος οφειλει να αντιμετωπιζει ισοτιμα ολους τους πολιτες και οι χριστιανοταλιμπαν δεν εχουν δικαιωμα να στερουν απο κανεναν αυτο το δικαιωμα.Οχι στον μεσαιωνα της θρησκειας,στο τελος θα νικησουμε!Οι καλοι παντα νικουν!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 01:16 | Κωστής Χάβιαρος

    ΔΙΑΦΩΝΩ με το σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών.
    Ως Έλληνας πολίτης το σέβομαι-ανέχομαι ως κοινωνικό φαινόμενο, ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα με την κατοχύρωσή του με νόμο του κράτους!
    Με εκτίμηση
    Κωστής Χάβιαρος

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:25 | Δημήτρης

    ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφυλων. Δηλώνω την αντίθεσή μου και ζητώ την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου ή την καταψήφισή του από του βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:19 | Θωμάς

    Διαφωνώ απολύτως με το σύμφωνο συμβίωσης και ζητώ την απόσυρσή του.Τα ομόφυλα ζευγάρια αποτελούν την ταφόπλακα της οικογένειας.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:46 | Χαράλαμπος- Δήμητρα

    Δηλώνουμε την αντίθεση μας στο προωθούμενο νομοθέτημα. Η συντριπτική πλειοψηφία των απόψεων εδώ μέσα είναι κατηγορηματικά αντίθετες στην ιδέα της επέκτασης για τα ομόφυλα ζευγάρια και αυτό είναι κάτι που δεν θα έπρεπε ο νομοθέτης να αγνοήσει, αλλιώς, ποιό το νόημα αυτής της διαβούλευσης; Η διαφωνία μας προφανώς και αφορά την επίσημη θεσμοθέτηση των σεξουαλικώς προτιμήσεων και κατευθύνσεων τους καθενός και όχι αυτές καθ αυτές τις προτιμήσεις ή τα άτομα. Άρα δεν τίθεται εννοείται θέμα ομοφοβίας όπως πολλοί διατείνονται. Ο χώρος δεν επαρκεί για αντικρούσεις αν και πολλά επιχειρήματα των υπέρμαχων έχουν σίγουρα μία εξίσου λογική απάντηση. Παρακολουθούμε απ την αρχή την κουβέντα και θα αρκεστούμε να πούμε μόνο τα εξής:
    1) Η ομοφ/λία υπήρχε ανέκαθεν σε πολλούς πολιτισμούς όπως και στον αρχαιοελληνικό-χωρίς μάλιστα ιδιαίτερα ταμπού- αλλά ουδέποτε θεσμοθετήθηκε. Αυτό δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο (εκτός και άν οι αρχαίοι ήταν… ομοφοβικοι).
    2) Με τα επιχειρήματα που δέχεται κάποιος το παρόν σύμφωνο, αύριο πρέπει να δεχθεί για λόγους ισότητας και την υιοθεσία. Ας μην κρυβόμαστε. Είμαστε νέοι γονείς και ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο θέμα των παιδιών: Στην Αγγλία ήδη έχει εμφανιστεί η ορολογία γονέας Α και Β, που αντικαθιστά τον πατέρα και την Μητέρα για να μην θίγονται τα δικαιώματα των παιδιών από γκέι γονείς. Προφανώς αντιλαμβάνεστε τι τομές θέλουν αυτοί η άνθρωποι στην κοινωνία μας απλώς και μόνον για να ζήσουν την απωθημένη φαντασίωση προσομοίωσης οικογένειας, στο όνομα κατά τα άλλα της …διαφορετικότητας. Αν αυτό είναι πρόοδος τότε αλήθεια χαιρόμαστε να μας λέτε αναχρονιστικούς.(μία βόλτα στο σαιτ του «ουράνιου τόξου¨ θα σας πείσει…)

    Θα προτιμούσαμε η πολιτεία να ενδιαφερθεί για τις οικογένειες νέων ανθρώπων με δύο και τρία και τέσσερα παιδιά (και ξέρουμε πολλούς…) που καθημερινά δίνουν αφανή ηρωικό αγώνα να επιβιώσουν και να μην εθελοτυφλεί στρέφοντας επιλεκτικά την προσοχή της σε ένα μειοψηφικό λόμπυ με παγκόσμια οικονομική δύναμη, που μέχρι τώρα έχει δείξει την « πολιτισμική» του παρουσία και συνεισφορά στις κραυγαλέα αντιαισθητικές ημίγυμνες παρελάσεις στην πλατεία συντάγματος (οι οποίες άλλωστε εκθέτουν και τους όποιους σοβαρούς και μετριοπαθείς gay)
    Συγνώμη που μακρηγορήσαμε, ελπίζουμε στα πλαίσια της ανοικτής διαβούλευσης να δημοσιευτεί αυτό μας το κείμενο μίας και προσέξαμε να είναι μέσα στις προδιαγραφές
    Ευχαριστούμε.
    Υ.Γ. : Απαράδεκτες οι συχνές υποτιμητικές εκφράσεις εναντίον αξιοπρεπών διαμαρτυριών Χριστιανών, από ανθρώπους που πρεσβεύουν την διαφορετικότητα και την ανοχή… Αλλά αν ο Χριστός και το Ευαγγέλιο κατηγορείται πλέον για ομοφοβία όπως ωραία έγραψε κάποιος εμείς περισεύουμε…

    Δύο νέοι … παραδοσιακοί γονείς.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:11 | Μαρία Μυλωνά

    Το σχετικό σχέδιο νόμου με βρίσκει αντίθετη,βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με την πολιτισμική μας παράδοση και τις αξίες του πανανθρώπινου πολιτισμού και παρακαλώ όπως αποσυρθεί το ταχύτερο!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:19 | Μαριάννα

    ΔΙΑΦΩΝΩ με το σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών, διότι προσβάλλει την ανθρώπινη φύση.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:37 | Καλλούδη Βιργινία

    Οχι στο συμφωνο συμβίωσης για τους ομοφυλόφυλους!!!Δε θα τα ισοπεδώσουμε ολα!Καιρός είναι να μάθουμε ναξεχωρίζουμε τα μη φυσιολογιακα απο τα μη!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:34 | ΧΡΗΣΤΟΣ Γ.

    Συμφωνώ απολύτως με την νομοθετική πρωτοβουλία.Είναι βέβαια ένα πρώτο δειλό βήμα, αλλά κάτι είναι κι αυτό.

    Διαβάζοντας όμως όσα -απαράδεκτα κατά την άποψη μου- έχουν γραφτεί εδώ, ρωτώ τους διαχειριστές:
    Γιατι δεν κάνουν χρήση όσων αναφέρονται αναλυτικά στις παραγράφους των Ορων Συμμετοχής στη διαβούλευση? Αντιγράφω:

    4.Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
    6.Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.

    Κατά την ταπεινή μου άποψη, το 90% των σχολίων εμπίπτουν στις συγκεκριμένες παραγράφους και δεν θα έπρεπε να δημοσιευθούν ή ακόμα να διαγραφούν πάραυτα!!
    Ευελπιστώ ότι όλες αυτές οι κραυγές, που δεν έχουν καμία σχέση με την φύση και την ουσία του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, δεν θα ληφθούν καθόλου υπόψιν.

    Με εκτίμηση

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:04 | Λαμπρινή Μυλωνά

    Το σχετικό σχέδιο νόμου με βρίσκει αντίθετη και παρακαλώ όπως αποσυρθεί το ταχύτερο!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:09 | Σωτήρης Γεωργαντζάς

    Διαφωνώ με το προκείμενο νομοσχέδιο,με προσβάλλει ως άνθρωπο και Έλληνα φορέα μιας τέτοιας πολιτισμικής παράδοσης και παρακαλώ για την απόσυρσή του!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:05 | Σταύρος Μυλωνάς

    Διαφωνώ κάθετα με το ως άνω σχέδιο νόμου που προβλέπει την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ομοφύλων.

    Σχετικὰ μὲ τὸ ζήτημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ, ποὺ ἔχει διαχρονικὴ ἀξία καὶ δὲν ὑπόκειται στὶς μεταβολὲς τῶν ἀνθρώπινων συμβάσεων, εἶναι ξεκάθαρος: ἡ σχέση αὐτὴ ἀποτελεῖ μετάλλαξη τῆς φυσικῆς χρήσης τοῦ ἀνθρώπινου σώματος, ποὺ δὲν εἶναι ἁπλῶς «βδέλυγμα» (Λευιτ. ιη΄22) καὶ «ἀσχημοσύνη», ἀλλὰ συνιστᾶ «παρὰ φύσιν» κατάσταση (Ρωμ. α΄ 26-27). Ἡ κατάσταση αὐτή, σύμφωνα μὲ τὴ διδασκαλία τῆς πίστης μας, εὐτελίζει τὸ ἀνθρώπινο πρόσωπο, καὶ ματαιώνει τὸ σκοπὸ τῆς ὑπάρξεώς του, τὴν κοινωνία του μὲ τὸ Θεό.

    Ἀλλά, κι ἂν ἀκόμη ἀδιαφοροῦμε γιὰ τὴν Ἀλήθεια, ὅπως μᾶς τὴν ἀποκαλύπτει Ἐκεῖνος ποὺ μᾶς δημιούργησε, μποροῦμε νὰ διδαχθοῦμε ἀπὸ τὴν ἴδια τὴ φύση. Εἶναι ἄραγε ποτὲ ἐφικτὸ ἀπὸ τὴ συμβίωση ὁμοφύλων νὰ προέλθουν νέοι ἄνθρωποι; Γιατί λοιπὸν προσπαθοῦμε νὰ ἐξομοιώσουμε τὸ ἀφύσικο μὲ τὸ φυσικό, καὶ μάλιστα μὲ νόμο; Ἀγνοοῦμε τὴ δύναμη τῆς φύσης καὶ τὶς συνέπειες πού ἐπιφέρει ὁποιαδήποτε προσπάθεια διασάλευσης τῆς τάξης της;
    Ἡ ἐπιχειρούμενη αὐτὴ ἐξομοίωση ἀποτελεῖ ἐπιπλέον ὡρολογιακὴ βόμβα στὰ θεμέλια τοῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογένειας, τοῦ κυττάρου αὐτοῦ τῆς κοινωνίας, ἀπὸ τὴ λειτουργία τοῦ ὁποίου ἐξαρτᾶται τὸ μέλλον της. Ὅταν μάλιστα τὸ δημογραφικὸ πρόβλημα στὴ χώρα μας εἶναι ἰδιαίτερα ὀξυμμένο, ἔτσι πού νὰ συνιστᾶ ὁρατὴ ἀπειλὴ γιὰ τὴν ἴδια τὴν ἐθνική μας ὑπόσταση, εἶναι δυνατὸν ἐμεῖς νὰ συζητοῦμε γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τέτοιου νομοσχεδίου;
    Ἐξάλλου ἡ θεσμοθέτηση τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς νόμιμης μορφῆς συμβίωσης ἔρχεται σὲ ἀντιδιαμετρικὴ ἀντίθεση μὲ τὴν παράδοσή μας, μὲ τὶς ἀξίες τοῦ Γένους μας. Τὶς ἀξίες αὐτὲς ποὺ γιὰ χιλιάδες χρόνια γαλούχησαν τὶς γενιὲς τῶν Ἑλλήνων, ἀναδεικνύοντας τόσους ἥρωες καὶ Ἁγίους μέχρι καὶ τὶς ἡμέρες μας. Στὸ ὄνομα ποιᾶς «προόδου» ἄραγε καλούμαστε νὰ ἀπεμπολήσουμε μιὰ τόσο πολύτιμη κληρονομιά;
    Γι΄αυτό παρακαλούμε όπως αποσυρθεί πάραυτα το σγκεκριμένο σχέδιο νόμου.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:57 | Θεοφάνης Μυλωνάς

    Διαφωνώ κάθετα με το ως άνω σχέδιο νόμου που προβλέπει την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ομοφύλων.

    Σχετικὰ μὲ τὸ ζήτημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας, ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ, ποὺ ἔχει διαχρονικὴ ἀξία καὶ δὲν ὑπόκειται στὶς μεταβολὲς τῶν ἀνθρώπινων συμβάσεων, εἶναι ξεκάθαρος: ἡ σχέση αὐτὴ ἀποτελεῖ μετάλλαξη τῆς φυσικῆς χρήσης τοῦ ἀνθρώπινου σώματος, ποὺ δὲν εἶναι ἁπλῶς «βδέλυγμα» (Λευιτ. ιη΄22) καὶ «ἀσχημοσύνη», ἀλλὰ συνιστᾶ «παρὰ φύσιν» κατάσταση (Ρωμ. α΄ 26-27). Ἡ κατάσταση αὐτή, σύμφωνα μὲ τὴ διδασκαλία τῆς πίστης μας, εὐτελίζει τὸ ἀνθρώπινο πρόσωπο, καὶ ματαιώνει τὸ σκοπὸ τῆς ὑπάρξεώς του, τὴν κοινωνία του μὲ τὸ Θεό.

    Ἀλλά, κι ἂν ἀκόμη ἀδιαφοροῦμε γιὰ τὴν Ἀλήθεια, ὅπως μᾶς τὴν ἀποκαλύπτει Ἐκεῖνος ποὺ μᾶς δημιούργησε, μποροῦμε νὰ διδαχθοῦμε ἀπὸ τὴν ἴδια τὴ φύση. Εἶναι ἄραγε ποτὲ ἐφικτὸ ἀπὸ τὴ συμβίωση ὁμοφύλων νὰ προέλθουν νέοι ἄνθρωποι; Γιατί λοιπὸν προσπαθοῦμε νὰ ἐξομοιώσουμε τὸ ἀφύσικο μὲ τὸ φυσικό, καὶ μάλιστα μὲ νόμο; Ἀγνοοῦμε τὴ δύναμη τῆς φύσης καὶ τὶς συνέπειες πού ἐπιφέρει ὁποιαδήποτε προσπάθεια διασάλευσης τῆς τάξης της;
    Ἡ ἐπιχειρούμενη αὐτὴ ἐξομοίωση ἀποτελεῖ ἐπιπλέον ὡρολογιακὴ βόμβα στὰ θεμέλια τοῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογένειας, τοῦ κυττάρου αὐτοῦ τῆς κοινωνίας, ἀπὸ τὴ λειτουργία τοῦ ὁποίου ἐξαρτᾶται τὸ μέλλον της. Ὅταν μάλιστα τὸ δημογραφικὸ πρόβλημα στὴ χώρα μας εἶναι ἰδιαίτερα ὀξυμμένο, ἔτσι πού νὰ συνιστᾶ ὁρατὴ ἀπειλὴ γιὰ τὴν ἴδια τὴν ἐθνική μας ὑπόσταση, εἶναι δυνατὸν ἐμεῖς νὰ συζητοῦμε γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τέτοιου νομοσχεδίου;
    Ἐξάλλου ἡ θεσμοθέτηση τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς νόμιμης μορφῆς συμβίωσης ἔρχεται σὲ ἀντιδιαμετρικὴ ἀντίθεση μὲ τὴν παράδοσή μας, μὲ τὶς ἀξίες τοῦ Γένους μας. Τὶς ἀξίες αὐτὲς ποὺ γιὰ χιλιάδες χρόνια γαλούχησαν τὶς γενιὲς τῶν Ἑλλήνων, ἀναδεικνύοντας τόσους ἥρωες καὶ Ἁγίους μέχρι καὶ τὶς ἡμέρες μας. Στὸ ὄνομα ποιᾶς «προόδου» ἄραγε καλούμαστε νὰ ἀπεμπολήσουμε μιὰ τόσο πολύτιμη κληρονομιά;
    Γι΄αυτό παρακαλούμε όπως αποσυρθεί πάραυτα το σγκεκριμένο σχέδιο νόμου.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:58 | Ελισάβετ Κυριακίδου

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο που επιχειρεί να υποβιβάσει την ανθρώπινη φύση, την αξιοπρέπεια του ατόμου και τον υψηλό θεσμό της οικογένειας.
    Ως πολίτης αυτής της χώρας και Ορθόδοξη Χριστιανή ζητώ την άμεση απόσυρσή του.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:10 | Μαρία

    ΣΥΜΦΩΝΩ με το συμφωνο συμβιωσης, στον εικοστο πρωτο αιωνα η αγαπη δεν σχετιζεται με γαμο (θρησκευτικο ή μη) και οι θρησκευτικες αποψεις οφειλουν να μην επηρεαζουν μια πολιτικη και εξαιρετικα σημαντικη αποφαση

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:24 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΙΡΩΝΗΣ

    Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ
    Ποιος θα μπορέσει ποτέ να περιγράψει,όσο πρέπει καλά την ευτυχία που δίνει ένας γάμος ενός άνδρα και μίας γυναίκας;
    1)Η εκκλησία τον αγίασε.
    2)Η Θεία Κοινωνία τον εστερέωσε.
    3)Η ευλογία των ιερέων τον εσφράγισε.
    4)Οι άγγελοι τον επεκρότησαν.
    5)Και ο Ουράνιος πατέρας μας τον επικύρωσε.
    Τι ωραίο πράγμα ο ζυγός-δεσμός που ενώνει δύο πιστούς όταν έχουν:
    – μία και οι δύο ελπίδα
    -ένα και οι δύο πόθο και θέλημα
    -μία,την ίδια και οι δύο προθυμία,να υπηρετούν ο ένας τον άλλον
    -ένα και οι δύο τρόπο ζωής!
    Τι διάσταση να παρουσιασθεί ανάμεσα τους;
    Ούτε στα σωματικά χωράει,ούτε στα πνευματικά.Γιατί έπαψαν να είναι δύο,και με το θέλημα του θεού έγιναν οι δύο «σάρκα μία».Και όπου η σάρκα είναι μία,εκεί και το πνεύμα ένα είναι.
    -Μαζί προσεύχονται
    -Μαζί πηγαίνουν στην Εκκλησία
    -Μαζί και στο Τραπέζι του Κυρίου, στην θεία Κοινωνία
    -Μαζί αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν τη ζωή,βοηθώντας,συμβουλεύοντας, υπηρετώντας ο ένας τον άλλο.
    -Μαζί στις δυσκολίες.
    -Μαζί στους διωγμούς
    Και όλα αυτά ο Χριστός τα βλέπει. Και τα ακούει.Και χαίρεται! Και τους δίνει αμοιβή την ειρήνη Του.
    Και, όπου είναι αυτοί,και οι δύο, είναι και Αυτός εκεί μαζί τους.
    Και όπου είναι ο Χριστός ο διάβολος δεν μπορεί να μπει.
    Και όσα παιδιά τους χαρίσει ο Θεός είναι ευλογημένα.Και τα παιδιά αυτά ακολουθώντας το παράδειγμα των γονέων τους θα δημιουργήσουν τις δικές τους χριστιανικές οικογένειες.
    ΟΧΙ στον πολιτικό γάμο,ΟΧΙ στα σύμφωνα συμβίωσης που μολύνουν την ιερότητα του χριστιανικού γάμου!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:01 | Κωνσταντινος Χρηστου

    Διαφωνώ και δεν θέλω στη πατρίδα μου νόμους που εξισώνουν τον πανάρχαιο και πανανθρώπινο θεσμό της οικογένειας με την συμβίωση ομόφυλων ζευγαριών!!Η οικογένεια αποτελείται απο άρσεν και θήλυ των οποίων καρπός της αγάπης τους είναι τα παιδιά!Αυτός είναι ο νόμος του Θεού και κάθε παράβαση του είναι διαστροφή!ΟΧΙ λοίπον στη νομιμοποίηση της διαστροφής και ανηθικότητας!

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:51 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    Το νομοσχέδιο αυτό για τους βαπτισμένους ορθόδοξους χριστιανούς είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτο. Έχει ως σκοπό να διαλύσει την ελληνική και από τον Θεό ευλογημένη οικογένεια και κατ επέκταση το ελληνικό κράτος. Όποιος από τους βαπτισμένους έλληνες βουλευτές ψηφίσει το νομοσχέδιο αυτό στην ουσία συναινεί στην διάλυση της ελληνικής οικογένειας και του ελληνικού κράτους. Ευελπιστούμε ότι στο τέλος θα πρυτανεύσει η λογική για το συμφέρον της χώρας μας και όχι των ξένων που μας θέλουν σκλάβους και εν τέλει θα αποσυρθεί.

  • 23 Νοεμβρίου 2015, 00:52 | Κωνσταντίνα

    Κάτι που είναι παρά φύσιν δεν πρέπει να γίνεται νόμος του κράτους.Κανείς δεν εμποδίζει τους ομοφυλόφιλους να συμβιώνουν, αν το θέλουν, αλλά θα είναι απαράδεκτο να κατοχυρώνεται αυτό με νόμο ως φυσιολογικό. Μέγα έγκλημα να διαχειρίζονται παιδιά.Τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα, όχι άλλη κακοποίηση.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:17 | Σοφία-Σίμος

    Δέχομαι την ελευθερία των ανθρώπων στη σεξουαλική τους ζωή.Διαφωνώ όμως κάθετα με τη νομιμοποίηση της ένωσης δυο ανθρώπων του ίδιου φύλου και ό,τι αυτό συνεπάγεται:την υιοθεσία παιδιών που θα μεγαλώνουν σε αφύσικο περιβάλλον, χωρίς σαφή πρότυπα φύλου και με προβλήματα ταυτότητας.Η φύση κατ’ άλλους, ο Θεός κατ’εμέ έχει δώσει την απάντηση: υπάρχουν δύο μόνο φύλα και η τεκνοποίηση συνδέεται με την ένωσή τους. Ακόμη και οι περιπτώσεις εξωσωματικής ή υιοθεσίας έχουν σαφείς περιορισμούς με την υπάρχουσα νομοθεσία.Όλες αυτές θα αρθούν για να ευνοήσουν κάτι αφύσικο; Επίσης οι άνθρωποι αυτοί θα έχουν εργασιακά και ασφαλιστικά τα ίδια δικαιώματα με το παραδοσιακό μοντέλο με το οποίο μεγαλώσαμε;Αν αύριο θέλω να υπογράψω σύμφωνο συμβίωσης με ένα από τα παιδιά μου ή με το κατοικίδιό μου μπορεί να περάσει σχετική ρύθμιση; Κάποιος παντρεύτηκε μια πίτσα , τι προβλέπει ο νομοθέτης για την περίπτωσή τους- αυτού και της πίτσας; Η αύξηση την εξαίρεσης δεν την κάνει κανόνα.Η αύξηση του αφύσικου δεν το καθιερώνει ως φυσικό. Οι νέες γενιές δε θέλω να μεγαλώσουν μαθαίνοντας την ομοφυλοφιλία ως επιλογή. Ούτε θέλω να νιώθω αμήχανα για τις straight επιλογές μου. Άλλωστε ανήκουμε σε μια κουλτούρα που προστατεύει τις ιδιαίτερες και τις προσωπικές της στιγμές με αξιοπρέπεια! Κι επιτέλους ας σταματήσει ο ρατσισμός απέναντί μας!

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:32 | ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    διαφωνω απολυτως με αυτό το εξάμβλωμα που ντροπιαζει τα ορθοδοξα ηθη μας και το θεσμο της οικογενειας. Να μην προωθηθεί προς ψηφιση.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:35 | Ιωάννης Λ…

    ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ κάθετα με αυτό το νομοσχέδιο που θέλετε να περασετε.Είναι ντροπή και αισχος να νομιμοποιουνται ΑΝΗΘΙΚΑ ΠΑΘΟΙ μέσα στη Βουλή των Ελλήνων.Δεν έχετε τέτοια δικαιοδοσία να αποσυρθεί άμεσα.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:12 | Κωνσταντίνος Παπανικολάου

    Το προς ψήφιση νομοσχέδιο είναι από κάθε άποψη απαράδεκτο. Καταρχήν,είναι αντισυνταγματικό. Το Ελληνικό Σύνταγμα, στο προοίμιό του,αναφέρει:»Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος». Δεν έχει δικαίωμα ο νομοθέτης να φέρει προς ψήφιση νομοσχέδιο που αντίκειται στον νόμο του Θεού,ο οποίος καταδικάζει το αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας. Ο Θεός κατέκαψε τα Σόδομα και τα Γόμορρα με φωτιά και θειάφι,εξαιτίας αυτού ακριβώς του αμαρτήματος. Αυτό δεν πρέπει να μας συνετίσει; Η θεώρηση αυτή δεν είναι διόλου ρατσιστική. Η Εκκλησία εύχεται για την μετάνοια και σωτηρία όλων των αμαρτωλών-και των ομοφυλόφιλων-. Δεν τους μισεί. Στο σπίτι του ο καθένας ας κάνει ό,τι θέλει. Δεν είναι,όμως,δυνατόν η διαστροφή να νομιμοποιείται,στο όνομα της προόδου ή του δικαιώματος του αυτοπροσδιορισμού του σεξουαλικού προσανατολισμού. Με αυτή τη λογική δηλαδή τι θα πρέπει να κάνουμε; Να καλύψουμε με νομική ισχύ την παιδεραστία, την κτηνοβασία ή τον πάσης φύσεως σεξουαλικό βιασμό, στο όνομα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Δεν αντιλαμβανόμαστε ότι θέτουμε ενώπιον των παιδιών μας καταστροφικά πρότυπα, πρότυπα που καταστρέφουν την ψυχική τους ισορροπία, την παιδική αθωότητα, ό,τι όμορφο έχουν ως παιδιά; Εάν στην Ευρώπη κι αλλού αρέσκονται στην ηθική εξαχρείωση, ευχαριστούμε πολύ, δεν θα πάρουμε! Είμαστε Ρωμηοί! Η Ρωμηοσύνη ανέδειξε δασκάλους του Γένους κι όχι μόνο, Αγίους, Ήρωες, Μάρτυρες, Εθνικούς Ευεργέτες, ανθρώπους του μόχθου και της βιοπάλης έντιμους, οι οποίοι προήλθαν από ευλογημένες οικογένειες! Ο Θεός ευλογεί την σχέση ανδρός και γυναικός, με σκοπό την δημιουργία οικογένειας. Αυτό που επιχειρείται να θεσμοθετηθεί είναι εντελώς ασύμβατο με την παράδοση και τα πιστεύω του λαού μας. Ας το καταλάβουν αυτό οι κυβερνώντες κι ας πάρουν το νομοσχέδιο πίσω!

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:55 | ΜΑΡΙΑ Τ.

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ. ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΩΡΑ. ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΤΑΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ. ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:08 | βασιλης

    Δεν συμφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης.Είναι αντίθετο με το νόμο του θεού.Γιατί ξεχνάμε την τιμωρία των Σοδόμων(Νεκρά Θάλασσα)

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:28 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Τη στιγμή που ο θεσμος της οικογένειας κλυδωνίζεται απο παντού,τη στιγμή που εν γένει η ελληνική κοινωνία παραπαιειειναι δυνατόν να μιλάμε για ενα σύμφωνο με νομική καθιερωση που κάθε αλλο παρα πρόοδο και ανελιξη μπορει να επιφέρει;;;
    ΟΧΙ σ αυτο το σύμφωνο!!!!!!

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:01 | Κατερίνα

    Διαφωνώ γι αυτό το αίσχος που είναι κατά του θεσμού της οικογένειας,της φυσιολογικής.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:48 | Βίκυ

    Απαράδεκτο τόσο από θρησκευτικής πλευράς όσο και από ηθικής.Αίσχος και κατάντια να υπάρχουν νομιμοποιημένα ομόφυλα ζευγάρια και μάλιστα να μπορούν στο μέλλον και να υιοθετούν παιδιά.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:17 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΛΑΧΑΚΗΣ

    ΟΧΙ στο συμφωνο συμβιωσης το οποιο νομιμοποιεί τις παρα φυση σχεσεις και διαστρεβλωνει το θεσμο της οικογενειας. Ας αφησει αυτή η κυβερνηση και κατι ορθιο, μιας και δεν είναι ικανη να κανει τιποτα δημιουρικο και σωστο για την χωρα μας.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:50 | ΧΡΥΣΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ (ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΤΟΥ).ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ,ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.Η ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΗ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΑΧΟ ΤΟ ΘΕΟ.ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ, ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.ΚΑΙ ΑΝ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:05 | Βαϊτσης θ

    ΚΑΤΑΝΤΉΣΑΜΕ ΜΙΑ ΑΠΌ ΤΙΣ ΠΙΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΣΜΕΝΩΝ ΛΑΩΝ. ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΔΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΌ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΚΣΥΝΧΡΟΝΙΣΜΟ.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:25 | ΣΟΥΛΑ

    ΘΕΩΡΩ ΦΡΙΚΤΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΗ Η ΚΡΙΣΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:52 | Ντινα

    ΝΑΙ στο σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών.
    ΝΑΙ στα ανθρώπινα δικαιώματα.
    ΟΧΙ στους ανθρώπους που καταπατούν την ελευθερία των συνανθρώπων τους λόγω ομοφοβικής και τρανσφοβικής ιδεολογίας.

  • 22 Νοεμβρίου 2015, 23:23 | ΜΑΡΙΑ Σ

    Δε συμφωνώ με την ψήφιση του νομοσχεδίου για το νέο σύμφωνο συμβίωσης που επεκτείνεται και στα ομόφυλα ζευγάρια διότι εξομοιώνει το αφύσικο με το φυσικό και μάλιστα με ΝΟΜΟ.