Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Ειδικής Εκπαίδευσης

1. Αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από ΣΜΕΕ Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου , μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής μετάθεσης δεν δικαιολογούν την πρόσληψη αναπληρωτή πλήρους ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στις ΣΜΕΕ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται βάσει των οριστικών πινάκων κατάταξης, οι οποίοι συντάσσονται ανά κλάδο ή ειδικότητα για κάθε σχολικό έτος από τις αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

3.α. Για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας ΕΕ, συντάσσονται στην πρωτοβάθμια ΕΕ δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ70.50 και δυο πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ60.50 και ένας πίνακας ανά κλάδο και  ειδικότητα στη Δευτεροβάθμια ΕΕ στην Κεντρική Υπηρεσία από τις Διευθύνσεις Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα, του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων .

β. Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, σε ποσοστό 10% ανά κλάδο και ειδικότητα και σε ποσοστό όχι παραπάνω από 15% σε κάθε σχολική μονάδα κατά την διαδικασία των τοποθετήσεων.

γ. Σε κάθε φάση πρόσληψης στην πρωτοβάθμια:

γα. Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ-71 ΕΕ και σε ποσοστό 5% επί των προσλήψεων, θα γίνεται από τους εκπαιδευτικούς κλάδου  ΠΕ 70 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.2 του παρόντος νόμου.

γβ. Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ-61 ΕΕ και σε ποσοστό 30% για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου  ΠΕ-60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ.2.1 του παρόντος νόμου.

Τα παραπάνω ισχύουν  μόνο για όσους είναι κάτοχοι διδακτορικού – μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μέχρι και την δημοσίευση του παρόντος νόμου.  

4α. Στους πίνακες της Πρωτοβάθμιας ΕΕ προτάσσονται στις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί ΠΕ61 και ΠΕ71 κατατασσόμενοι και συγκρινόμενοι μεταξύ τους με  την προϋπηρεσία και με την σειρά επιτυχίας στον ΑΣΕΠ. Σε περίπτωση ισοβαθμίας η κατάταξη γίνεται σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. 

β. Στη συνέχεια ακολουθούν οι  έχοντες τα προσόντα του άρθρου 20 παράγ 2.1,2 του παρόντος νόμου κατατασσόμενοι με τα παρακάτω κριτήρια.
γ. Στον πίνακα της Β/θμιας Εκπ/σης ΕΕ κατατάσσονται οι έχοντες τα προσόντα του άρθρου 20 παρ.2.3 του παρόντος νόμου, εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και των ειδικοτήτων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια:

i) Ακαδημαϊκά κριτήρια:       

α) Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μισή μονάδα (0,5)  για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή στην κλίμακα αυτή.β) είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος στην ΕΕ, ή στη σχολική ψυχολογία,  έξι (6) μονάδες
γ) είναι κάτοχοι τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών στην ΕΕ ή στη σχολική ψυχολογία, τέσσερις (4) μονάδες
δ) είναι κάτοχοι τίτλου διετούς μετεκπαίδευσης στην ΕΕ στα Διδασκαλεία της ημεδαπής ή ισότιμου της αλλοδαπής, τρεις (3) μονάδες.

ε) είναι κάτοχοι κύριας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ, δύο (2) μονάδες

στ) είναι κάτοχοι δευτερεύουσας ειδικότητας στην Ειδική Φυσική Αγωγή για τους πτυχιούχους ΤΕΦΑΑ, μία (1) μονάδα.

ζ) είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην Ε.Ε. που υλοποιείται από εποπτευόμενο ίδρυμα του ΥΠΑΙΘ (Πανεπιστήμιο ή ερευνητικό Κέντρο), μια (1) μονάδα.

 Για να είναι μια ετήσια επιμόρφωση στην Ε.Ε. πιστοποιημένη, θα πρέπει να ισχύουν τα εξής:
– να λειτουργεί στο πανεπιστήμιο που θα υλοποιεί την ετήσια επιμόρφωση προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών απόλυτα σχετικό με την Ε.Ε. και αν πρόκειται για ερευνητικό κέντρο (εποπτευόμενο από το Υπουργείο Παιδείας),  να έχει εμπειρία στην ΕΕ μέσα από την υλοποίηση σχετικών εκπαιδευτικών έργων και δημοσιεύσεων καθώς και διεθνή αναγνώριση,
– η επιμόρφωση να περιλαμβάνει 300 ώρες θεωρητικής κατάρτισης και 120 πρακτικής άσκησης σε δομές ΕΕ ή ΚΕΔΥ,
– τουλάχιστον το 80% των μαθημάτων του προγράμματος να είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ, τουλάχιστον το 15% των μαθημάτων του προγράμματος να καλύπτει την περιοχή των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών Πληροφορικής στην ΕΕ και στο προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό και
– τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από  διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΕ.

Το Δ.Σ. του ΙΕΠ θα εγκρίνει ή όχι τις προτεινόμενες για πιστοποίηση ετήσιες επιμορφώσεις ελέγχοντας την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων κατόπιν εισήγησης του γραφείου Γ΄ ειδικής εκπαίδευσης.
η) Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών στην ΕΕ, που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι τις 30/08/2014, από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μισή (0,5) μονάδα.

Στις περιπτώσεις που υποψήφιος:

 1) είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος

2) είναι κάτοχος των κριτηρίων β),γ),δ),ε) και στ) δε μοριοδοτούνταιι το  ζ) και η)

3) ο κάτοχος των κριτηρίων ζ) και η) μοριοδοτείται άπαξ μόνο για  το ζ) του παρόντος άρθρου.

ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές Ε.Ε. και ΚΕΔΥ
Η προϋπηρεσία για κάθε μήνα μοριοδοτείται με 0,20 μονάδες.
iii) Κοινωνικά κριτήρια

α. Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% επ’ αόριστον αναπηρία και μέχρι 80% ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ του ν.3863/2010 και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο,  σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτούνται με τρεις (3) μονάδες.

β. Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 80% και άνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ, και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο,  σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα, μοριοδοτούνται με τέσσερις (4) μονάδες.

γ. Η επ’ αόριστον αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω,  τέκνου ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες για το πρώτο, τρεις (3) μονάδες για το δεύτερο και πέντε (5) μονάδες για το τρίτο τέκνο.

Βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας, που έχουν εκδοθεί πριν την 01-09-2011 από τις Α/θμιες υγειονομικές επιτροπές των Νομαρχιών, της περιφέρειας ή των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και εφ’ όσον έχει υποβληθεί αίτηση στο ΚΕΠΑ, γίνονται δεκτές για επ’ αόριστον χρήση εφ’ όσον πρόκειται για επ’ αόριστον γνωματεύσεις ή αλλιώς μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους.

Μόνο για τις προσλήψεις αναπληρωτών, τα οριζόμενα ποσοστά αναπηρίας του παρόντος άρθρου, μπορούν να μην χαρακτηρίζονται ως επ’ αόριστον.
δ. Η ύπαρξη περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με δύο (2) μονάδες.

ε. Η ύπαρξη τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν μοριοδοτείται με μία (1) μονάδα.

Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% επ’ αόριστον αναπηρία και άνω, και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο,  σύμφωνα με τα ισχύοντα στον  δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα και όπως αυτός έχει τροποποιηθεί, τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου μόνο σε ΣΜΕΕ, Τ.Ε. και ΚΕΔΥ.

5. Επίσης εντάσσονται και κατατάσσονται στους παραπάνω πίνακες με προσόντα στην ΕΕ οι εκπαιδευτικοί  που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10)  διδακτικών μηνών στην ΕΕ.

6. Η σειρά κατάταξης των συμμετεχόντων στον τελικό πίνακα με προσόντα στην ΕΕ προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικοί και από κοινωνικά κριτήρια.

7. Σε περίπτωση που εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις των κλάδων ΠΕ71 ΕΕ και ΠΕ70 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.2 του παρόντος νόμου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές από τους πίνακες υποψήφιων αναπληρωτών των κλάδων  ΠΕ61 ΕΕ και ΠΕ60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.1 του παρόντος νόμου οι οποίοι:

 α) τοποθετούνται στην προκαταρκτική τάξη και στις τάξεις Α΄ και Β΄ των ειδικών δημοτικών σχολείων και

 β) παρέχουν παράλληλη στήριξη − συνεκπαίδευση σε μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων Α΄ και Β΄ των λοιπών δημοτικών σχολείων. Η προϋπηρεσία των προσλαμβανομένων σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο προσμετράται στους κλάδους  ΠΕ61 Ε.Ε και ΠΕ 60, που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ 2.1 του παρόντος νόμου αντίστοιχα.

8. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

Οι  κλάδοι και οι ειδικότητες  που διαθέτουν  Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια  σύμφωνα με την κάθε φορά ισχύουσα νομοθεσία, προτάσσονται  στους πίνακες  κατάταξης .

9. Οι εκπαιδευτικοί ΕΕ οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή Βraille (ΕΓΒ), τοποθετούνται ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου ή ως ωρομίσθιοι κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών. Δημιουργούνται δύο(2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου γ).

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:35 | Αργύρης

    Να μοριοδοτούνται και τα ισότιμα με τα ετήσια σεμινάρια 400 ωρών, όπως προβλεπόταν και στο νόμο του 2008, ώστε να μη ξανασυμβεί η μεγάλη αδικία που έγινε φέτος εις βάρος συναδέλφων με ήδη υπάρχουσα προυπηρεσία στην ειδική και ισότιμο ετήσιο σεμινάριο που τους» πέταξαν» τελείως από τους πίνακες αναπληρωτών.
    Είναι πολύ άδικο να μη μοριοδοτούνται,τα ισότιμα σεμινάρια, κυρίως όσον αφορά τα σεμινάρια των 350+50 ωρών του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής της Θεσσαλίας, καθώς έχουν ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο και τις ίδιες θεματικές ενότητες με τα μεταγενέστερα των 400 ωρών που έγιναν σε ένα έτος από τους ίδιους διδάσκοντες του ίδιου Πανεπιστημίου,
    Επίσης θεωρώ δίκαιο ο νόμος να μοριοδοτεί και τα ετήσια σεμινάρια ειδικής 400 ωρών που διεξάγονται σε αυτή τη σχολική χρονιά, δηλαδή ότι πρέπει να μοριοδοτηθούν και τα ετήσια σεμινάρια του ακαδημα’ι’κού έτους 2014-2015 και όχι μόνο αυτά που διεξήχθησαν έως τον Ιούνιο του 2014.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:33 | Αντώνιος Στ

    Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:30 | mk

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.ΚΑΜΙΑ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ. 60.50 ΚΑΙ 70.50.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:29 | Φωτεινη

    Στηριζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:27 | Αθανασιάδης Χ

    «κάθε κοινωνία οφείλει να αντιμετωπίζει ισότιμα τον κάθε πολίτη προσφέροντας του ίσες ευκαιρίες μάθησης ώστε να ενταχθεί στον κοινωνικό σύνολο αξιοποιώντας την προσωπική του αξία. Στα ΑμεΑ και στους μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δεν προσφέρονται οι ίδιες δυνατότητες εκπαίδευσης καθώς στις περισσότερες περιοχές δεν υπάρχουν σχολικές μονάδες Ειδικής Εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς μετά το Δημοτικό να μην έχουν την απαιτούμενη στήριξη για την συνέχιση της εκπαίδευσης τους. Έχοντας ως αρχή την εξασφάλιση από το κράτος της παροχής εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές της χώρας
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την ενσωμάτωση στον νόμο άρθρου που να προβλέπει την δημιουργία σχολικών μονάδων ειδικής εκπαίδευσης δευτεροβάθμιας εκπαιδευσης σε κάθε νομό. Ειδικό Γυμνάσιο & Λύκειο σε κάθε νομό της χώρας.
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την πρόβλεψη στον υπο διαμόρφωση νόμο, της ίδρυσης τμήματος ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την ίδρυση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων. Η ισχύουσα νομοθεσία αφηνει την ίδρυση του τ.ε. στην καλή προαίρεση του εκάστοτε διευθυντή και συλλόγου καθηγητων, που σε αρκετές περιπτώσεις δεν υπάρχει.
    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ προσλήψεις καθηγητών ΕΕ με διαδικασίες ΑΣΕΠ.»

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:26 | Zωη

    Στηρίζω τις απόψεις του ΣΑΤΕΑ!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:25 | Ιάκωβος

    Η πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 έναντι των μεταπτυχιακών και των διδακτορικών αποτελεί κατάφωρη αδικία. Με τον τρόπο αυτό εξισώνονται 4 χρόνια σπουδών με 6 (4+2) του μεταπτυχιακού και με 10 χρόνια (4+2+4) του διδακτορικού. Είμαστε η μόνη χώρα που προηγείται το βασικό πτυχίο έναντι του μεταπτυχιακού και του διδακτορικού.Πώς γίνεται να διδάσκει κάποιος με διδακτορικό τους ΠΕ 71 στο πανεπιστήμιο και μετά να προηγούνται οι φοιτητές του από αυτόν στον πίνακα; Έχουμε κάνει τόσα χρόνια σπουδών, έχουμε πολυετή ανεκτίμητη εμπειρία στην τάξη , η οποία δε λαμβάνεται υπόψη, με αποτέλεσμα να προηγούνται άτομα με λιγότερα χρόνια σπουδών και με μικρότερη ή και ανύπαρκτη εμπειρία. Το δικαιότερο και το πιο λογικό είναι να προτάσσονται οι διδακτορικοί και οι μεταπτυχιακοί. Και αφού δε γίνεται αυτό, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟ 50%. Ακριβώς το ίδιο ποσοστό. Το ποσοστό του 5% είναι εξευτελιστικά μικρό και πέρα για πέρα άδικο. Μέσα από αυτό το νομοσχέδιο με ποιον ακριβώς τρόπο προωθεί το υπουργείο τη διά βίου μάθηση που υποστηρίζει;

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:25 | Δημητρης Βασιλείου

    Στηρίζω την θέση των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:24 | Άννα

    Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:23 | Καραβά Ελένη

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:22 | Πωλίνα – Μαρία Μαλάη

    συμφωνώ με τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:18 | Ελπίδα Πεπελιά

    Συμφωνώ με το ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:17 | Αργύρης

    Να μοριοδοτούνται και τα ισότιμα με τα ετήσια σεμινάρια 400 ωρών, όπως προβλεπόταν και στο νόμο του 2008, ώστε να μη ξανασυμβεί η μεγάλη αδικία που έγινε φέτος εις βάρος συναδέλφων με ήδη υπάρχουσα προυπηρεσία στην ειδική και ισότιμο ετήσιο σεμινάριο που τους» πέταξαν» τελείως από τους πίνακες αναπληρωτών.
    Είναι πολύ άδικο να μη μοριοδοτούνται,τα ισότιμα σεμινάρια, κυρίως όσον αφορά τα σεμινάρια των 350+50 ωρών του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής της Θεσσαλίας, καθώς έχουν ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο και τις ίδιες θεματικές ενότητες με τα μεταγενέστερα των 400 ωρών που έγιναν σε ένα έτος από τους ίδιους διδάσκοντες του ίδιου Πανεπιστημίου,
    Επίσης θεωρώ δίκαιο ο νόμος να μοριοδοτεί και τα ετήσια σεμινάρια ειδικής 400 ωρών που διεξάγονται σε αυτή τη σχολική χρονιά, δηλαδή ότι πρέπει να μοριοδοτηθούν και τα ετήσια σεμινάρια του ακαδημαϊκού έτους 2014-2015 και όχι μόνο αυτά που διεξήχθησαν έως τον Ιούνιο του 2014.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:15 | Πάσχου Παναγιώτα

    Συμφωνω με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:12 | Ιωάννα Θεοχάρη

    Από την στιγμή που υπάρχουν δύο σχολές στην Ελλάδα που οι απόφοιτο είναι ειδικοί παιδαγωγοί και μπορούν να καλύψουν τις κενές θέσεις που υπάρχουν, για ποιο λόγο να υπάρχει ποσόστωση των μεταπτυχιακών;Δεν σας καλύπτουμε κύριοι;Για ποιο λόγο ιδρύσατε επομένως τις σχολές αυτές;Για ποιο λόγο επανέρχεται το θέμα των μεταπτυχιακών;Τι συμφέροντα κρύβονται τελικά πίσω από όλο αυτό;Είναι ο μόνος κλάδος που δεν ισχύει ότι και στους άλλους!!Με ένα μεταπτυχιακό στην ψυχολογία μπορώ ξαφνικά να δηλώσω ότι είμαι ψυχολόγος και να υπερπηδήσω τους βασικούς πτυχιούχους;

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:12 | Βιβή Στ

    Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:11 | Λεμονιδου Αιμιλια

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:05 | Παπαδημηρτιου

    κ. Υπουργέ, στην κατάρτιση των πινάκων αναπληρωτών ειδικής αγωγής στην β/θμια εκπαίδευση,πρέπει να μοριοδοτείται η επιτυχία στο ΑΣΕΠ (όπως συμβαίνει στους πίνακες γενικής αγωγής).Είναι το δικαιότερο κριτήριο κατάταξης, αφού οι εξετάσεις έγιναν το ίδιο έτος και με την ίδια ύλη για όλους, κάτι το οποίο δε συμβαίνει με το βαθμό πτυχίου. Με την ιδιότητα του καθηγητή Συνταγματικού δικαίου πρέπει να δώσετε λύσεις και στα παρακάτω:
    1. Απαράδεκτη η μοριοδότηση σεμιναρίων (πουθενά στην Ευρώπη )
    2. Να μειωθεί ο συντελεστής 0,2 μονάδες για κάθε μήνα προυπηρεσίας στο 0,1.
    3. Ίσες και ίδιες ευκαιρίες σε όλους.
    Ευχαρίστώ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:04 | Μαρία

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:59 | Β.Π

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:55 | Ευαγγελια Κατεμιδου

    Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:52 | Αντωνία

    Στηρίζω τις θέσεις των Σατεα.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:52 | Βάγια

    Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ (http://www.satea.gr/).Tα κριτήρια κατάταξης σε όλους τους πίνακες αναπληρωτών ΕΕ να είναι αυτά που ισχύουν για όλους τους εκπαιδευτικούς!Ξεχωριστοί πίνακες αναπληρωτών ΠΕ61-ΠΕ71 και ΠΕ60-ΠΕ70 με κριτήριο ένταξης στον πίνακα/κλάδο το βασικό πτυχίο, όπως ορίζει το Προσοντολόγιο των Δημόσιων Υπαλλήλων και συμβαίνει με όλους τους εκπαιδευτικούς!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:51 | ΑΓΓΕΛΟΣ

    Στηρίζω τις θέσεις του Συλλογου Αποφοιτων Ειδικής Αγωγης.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:48 | Βαρβάρα Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:44 | Κ.Ε.

    Είναι απορίας άξιο πώς είναι δυνατόν για να γίνει κάποιος εκπαιδευτικος σε σχολείο τόσο γενικής όσο και ειδικής αγωγής, να μην είναι απαραίτητο να έχει παιδαγωγική-εκπαιδευτική επάρκεια; Τα τμήματα ειδικής αγωγής δε μπορούν να την εξασφαλίσουν στους αποφοίτους τους, δεδομένου ότι δε διδάσκουν παρά απειροελάχιστα μαθήματα παιδιαγωγικών, ωστόσο, οι ίδιοι πτυχιούχοι που δεν έχουν επάρκεια εκπαιδευτική για να διδάξουν στα γενικά σχολεία της χώρας κρίνονται όχι απλώς κατάλληλοι αλλά και ειδικοί να διδάξουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα σχολεία αυτά. Οι μαθητές αυτοί δηλαδή γίνονται το όχημα για ορισμένους προκειμένου να λύσουν το εργασιακό τους ζήτημα. Τότε ας ξεκαθαριστεί αν η εκπαίδευση του συγκεκριμένου μαθητικού πληθυσμού θα παρέχεται από εκπαιδευτικούς-παιδαγωγούς ή εκπαιδευτές-θεραπευτές διαταραχών και αν υπάρχει σε αυτήν την περίπτωση θέση και λόγος ύπαρξης δομών ένταξης και συνεκπαίδευσης.

    ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. Σε κάθε άλλη περίπτωση οδηγούμαστε στην περιθωριοποίηση της ειδικής από την γενική εκπαίδευση.

    Πώς είναι δυνατόν να δουλέψεις για την ένταξη ενός μαθητή όταν δε γνωρίζεις ούτε το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου ούτε τις παιδαγωγικές και διδακτικές μεθόδους και εργαλεία που αυτό χρησιμοποιεί αλλά ούτε έχεις τη γνώση για την «τυπική», μέση ανάπτυξη;

    Η ποσόστωση που δίνεται στους 60.50, 70.50 είναι ανεπαρκής δεδομένου ότι οδηγεί στην ανεργία την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ακόμα και με αρκετά έτη προϋπηρεσίας. Το υπουργείο και ο υπουργός παιδείας οφείλει να βρει μία πραγματική λύση στο πρόβλημα και όχι να την εργασιακή αποκατάσταση μόνο μιας μερίδας εργαζομένων, μονο και μονο επειδύ τυχγάνει να υπερτερούν αριθμητικά αλλά σίγουρα όχι σε επιστημονική κατάρτιση και εκπαιδευτικά προσόντα που είναι απαραίτητα για να τον ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

    Η αδικία που πραγματοποιείται εις βάρος των εκπαιδευτικών με μεταπτ./διδακτορ. σπουδές στην ειδική αγωγή πρέπει να αποκατασταθεί με μία λύση που να μην απαξιώνει τα αυξημένα προσόντα τους. Η μεταχείριση μεταξύ των δύο (61, 71 και 60.50, 70.50) θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση και τουλάχιστον ΙΣΟΤΙΜΗ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:40 | Αναστασία Σ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

    Απαράδεκτο να τιθεται ποσόστωση στην πρόσληψη εκπαιδευτικών επειδή κατεχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικο. Πρώτα πρέπει να προσλαμβανονται οι κατεχοντες το βασικο τιτλο σπουδών. Γι αυτό άλλωστε υπάρχουν και τα εξειδικευμενα τμήματα Ειδικής Αγωγής (Βόλου και Μακεδονίας).
    Σε ποιόν άλλο κλαδο λαμβάνεται υπόψη το μεταπτυχιακο ή το διδακτορικό? Πόσο μάλλον όταν δεν συνοδεύεται απο τον αντίστοιχο βασικό τίτλο σπουδών?
    Οι ήδη κατέχοντες μεταπτυχιακο στην Ειδική Αγωγή, γνωρίζουν ότι με 4-5 μαθήματα ειδικής αγωγής, δεν μπορεί να θεωρείται ότι καλύπτουν το φάσμα των υπαρχόντων αναπηριών και της παιδαγωγικής τους αντιμετώπισης.Πόσο μάλλον οταν δεν παρέχεται και η δυνατότητα πρακτικής άσκησης.

    (Επίσης με ποιά «λογική» υπάρχει η υψηλή ποσόστωση 30 % στους πε60.5? )

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:38 | ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΙΑ ΠΕ71

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:35 | Αναστασία Χιδερίδου – Μανδαρή

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:35 | γιωργος τ.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:32 | μαγδα β.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:30 | Μουλά Δέσποινα

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:25 | Μαρία

    Συμφωνω με τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:23 | Μαρία

    Συμφωνω με τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ..

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:20 | ΕΛΕΝΗ ΔΕΛΛΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:19 | Ιωάννα Μ.

    Αποφοίτησα με το πρώτο πτυχίο (βασικό πτυχίο) στην Ειδική Εκπαίδευση (Αμερική, 2001) με 53 μαθήματα και εξειδίκευση στους μαθητές με προβλήματα ακοής. Για να αναγνωριστεί το πτυχίο μου στην Ελλάδα το ΔΙΚΑΤΣΑ μου ζήτησε να κάνω και 2 χρόνια στο ΠΤΕΑ, καθώς εδώ δε γίνεται εξειδίκευση και οι ειδικοί παιδαγωγοί διδάσκουν ΟΛΟΥΣ τους μαθητές στην ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Έκανα ακόμη 35 μαθήματα και η αλήθεια είναι πως με βοήθησαν για την Ελληνική Πραγματικότητα -όπου οι Ειδικοί Παιδαγωγοί καλύπτουν ΟΛΟΥΣ τους μαθητές της Ε.Ε. Από τότε, όταν θέλησα να κάνω μεταπτυχιακό στο εξωτερικό στην Ειδική Εκπαίδευση, έπρεπε να διαλέξω συγκεκριμένο τομέα (πχ. Μαθησιακές Δυσκολίες, Προβλήματα Συμπεριφοράς, Δ.Α.Δ ή Δ.Ε.Π.Υ) για να μπορώ να έχω άδεια άσκησης επαγγέλματος στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ και μόνο τομέα (π.χ. μόνο στο φάσμα του αυτισμού). Αυτό το μαγαζάκι…του κάνω σεμινάρια – ιδιωτικά πάντα ..κάνω και ένα χρόνο μεταπτυχιακό (σε ένα γενικό «Ειδικής Αγωγής» με 10- 15 μαθήματα) και «γίνομαι ειδικός παιδαγωγός»… υπάρχει μόνο στην Ελλάδα..όπου ό,τι δηλώσεις είσαι. Είναι τουλάχιστον αστείο να διαβάζω σχόλια μετά από όσα έχω ζήσει στην Ειδική Εκπαίδευση σε Ελλάδα και εξωτερικό τύπου «δεν υπάρχουν βασικά πτυχία στην Ειδική Εκπαίδευση». Υπάρχουν και έχουν ΠΑΝΤΑ πολύ περισσότερα μαθήματα από του Παιδαγωγικού Τμήματος Γενικής Αγωγής, ακριβώς γιατί κάνουν μαθήματα που καλύπτουν και το «Παιδαγωγικό» και το «Τμήμα Ειδικής Αγωγής».Άλλωστε γι αυτό γίνεται πρακτική άσκηση και στην Γενική και στην Ειδική εκπαίδευση. ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΑΤΕΑ. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:19 | Ραφτοπούλου Σπυριδούλα-Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:18 | Γιωργος

    Θα ηταν σωστο απο τη στιγμη που οι ΠΕ71 ειναι 1800 και οι ΠΕ 7050 600 η αναλογια να ηταν 70-30.Ουσιαστικα με αυτο το πεντε τοις εκατο υποβαθμιζεται καθε μεταπτυχιακο,απαξιωνεται, και στη τελικη ειναι αδικο να ισχυει μονο για αυτους που θα παρουν μεταπτυχιακο μετα την ψήφιση,το σωστο θα ηταν να ισχυει για ολους.Εκτος αυτου πως ακριβως θα δοθεί μια διοδος στα 600 αυτα ατομα?Πως ακριβως θα εκτονωθει αυτος ο κλαδος?Αυτοι οι ανθρωποι εναποθεσαν ολες τους τις ελπιδες σε αυτο το μεταπτυχιακο, το οποιο για τους προηγουμενους εχει ισχυ αλλα για τους επομενους οχι.Δηλαδη για καθε 100 ατομα θα διοριζονται 5 ΠΕ 7050??Ποιο το νοημα απο τη στιγμη που οι ελλειψεις ειναι τεραστιες και τα κενα που θα δημιουργηθουν θα αναγκασουν το κρατος να διορισουν και επιπροσθετους ΠΕ 7050.Ας μη ξεχναμε οτι οι αποφοιτοι παιδαγωγικων τμηματων υποβαλλονται σε σπουδες 5 ή 6 ετών για να κατακτησουν το δικαιωμα εισαγωγης στον κλαδο της ειδικης αγωγης.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:18 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    Συμφωνώ με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:16 | Άννυ

    Να αυξηθεί η μοριοδότηση του μεταπτυχιακού!!!!!!!!!!!Παίρνει λίγο σε σχέση με προϋπηρεσία!!!!Να μειωθεί και του σεμιναρίου η μοριοδότηση. 0,5 όπως γινόταν σε υπουργική ήταν μια χαρά.
    Οι ΠΕ61.71 να μπουν και αυτόι σε μοριοδότηση. Δεν έχουν σπουδάσει σε παιδαγωγικά τμήματα. Δεν είναι δίκαιο και δυνατόν να προτάσσονται, ειδικά να θεωρούνται οι καταλληλότεροι στην ειδική αγωγή, όταν ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΏΤΑ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΆ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΣΩ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΏΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΞΕΙΔΊΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:13 | Νίκη Ραφτοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:13 | Νίκος

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:12 | ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ

    Καλώς μοριοδοτούνται όλα τα προσόντα, αλλά πρέπει όλα τα προσόντα.
    Έχω δουλέψει σε ΣΜΕΑΕ με σεμινάριο του 2006 και στη συνέχεια έκανα και μεταπτυχιακό σε ελληνικό πανεπιστήμιο.
    Δεν καταλαβαίνω τη διαφορετική μοριοδότηση των σεμιναρίων αλλά και την ίδια μοριοδότηση όλων των μεταπτυχιακών.
    Δυστυχώς επειδή τα πιο παλιά σεμινάρια ήταν ετήσια των 350 ωρών τώρα τελείως παράλογα δε μοριοδοτούνται καθόλου. Επίσης ενώ υπάρχουν μεταπτυχιακά των 120 ECTS μοριοδοτούνται το ίδιο με ξένα των 60.
    Το αποτέλεσμα είναι, συνάδελφοι με λιγότερο κόπο, μελέτη και εξειδίκευση να παίρνουν τον ίδιο αριθμό μορίων για μεταπτυχιακά μικρότερης ακαδημαϊκής αξίας.
    Νομίζω λοιπόν ότι τα μεταπτυχιακά θα πρέπει να μοριοδούνται ανάλογα με τα ECTS, καθώς θεωρώ δίκαιο τα σεμινάρια παλαιότερων ετών να μοριοδοτούνται αναλογικά.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:10 | Κωνσταντίνος

    Οι Σύλλογοι Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής έχουν άρτιες θέσεις για το ζήτημα των αναπληρωτών.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:08 | Πέρσα

    Είναι ανήκουστο η πρόταξη των ΠΕ61/71. Δεν έχουν παιδαγωγικό πτυχίο, πως μπαίνουν στην γενική αγωγή. Μικρότερη μοριοδότηση σε σεμινάριο (0,5) και σε προϋπηρεσία (0, 10 και μεταπτυχιακό τότε 2,5-3 μονάδες). Στηρίξτε τη δια βίου εκπαίδευση και μάλιστα τη δια βίου εκπαίδευση σε ανώτατο ακαδημαϊκό επίπεδο (μεταπτυχιακά/διδακτορικά). Να αυξηθεί λοιπόν η μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:06 | Αθηνά

    Υποστηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:04 | Ελένη Μαρσέλη

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

    http://www.satea.gr

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:04 | Νίκος

    Να αυξηθεί η μοριοδότηση του μεταπτυχιακού!!!!!!!Δεν είναι δυναντόν να αντιστοιχεί σε 15 μήνες προυπηρεσίας (και με το 0,1 που παίρνουν οι σεμιναριούχοι)!!!!
    Οι ΠΕ61/71 μόνο σε ειδικά σχολεία.!!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:01 | ΠΟΣΓΚΑμεΑ

    Κοινωνικά κριτήρια:

    Τέλος, η μοριοδότηση των αναπληρωτών εκπ/κών με αναπηρία θα πρέπει να διορθωθεί στο ΣΝ και να ξεκινάει για εκπ/κούς με αναπηρία από 50% και άνω και να κλιμακώνεται ανάλογα με το ποσοστό της αναπηρίας τους μέχρι και το >=80% με μοριοδότηση από 4 έως 7 μόρια, αντιστοίχως.

    Δεδομένου του γεγονότος ότι από μόνη της η ύπαρξη ενός παιδιού με αναπηρία σημαίνει και την ταυτόχρονη ανάβαση ενός Γολγοθά για τους γονείς του παιδιού –κατ΄επέκταση και για την οικογένεια-γίνεται αντιληπτό το «μήκος» της διαδρομής και το «ύψος της ανάβασης στο Γολγοθά» όταν υπάρχουν δύο ή και τρία παιδιά με αναπηρία στην οικογένεια αυτή. Συνεπώς, θεωρούμε αναγκαίο και κοινωνικά απολύτως δίκαιο στην πρόβλεψη των κοινωνικών κριτηρίων για τη μοριοδότηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (αλλά και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού) που είναι γονείς ΑμεΑ, η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων του ΣΝ να διαμορφωθεί ως εξής:
    1 τέκνο με αναπηρία >= 67% 4 μόρια
    2 τέκνα με αναπηρία >= 67% 5 μόρια
    3 τέκνα με αναπηρία >= 67% 8 μόρια

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:59 | Αλεξάνδρα Αρτσιδάκη

    Διαφωνώ κάθετα με τους ξεχωριστούς πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ70.50, και για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ60.50 αντίστοιχα, όπως διαφωνώ και με την ποσόστωση. Θεωρώ δίκαιο να αναρτώνται ενιαίοι πίνακες για ΠΕ60.50 με ΠΕ 61 κι ενιαίοι πίνακες για ΠΕ71 με ΠΕ70.50 όπου να προτάσσονται οι κάτοχοι διδακτορικών / μεταπτυχιακών τίτλων έναντι αυτών με βασικό πτυχίο .
    Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους είναι σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα οι πλέον εξειδικευμένοι για να προσφέρουν υπηρεσίες τόσο σε συνεκπαιδευτικές δομές όσο και σε δομές ειδικής εκπαίδευσης, καθώς πέρα από τη βασική παιδαγωγική εκπαίδευση των 4 χρόνων (όπου εκτός των άλλων εμπεριέχονται μαθήματα ειδικής αγωγής) έχουν εξειδικευτεί περαιτέρω στην εκπαίδευση των ΑΜΕΕΑ (με το λιγότερο άλλο 1 χρόνο ανωτέρων σπουδών κι έρευνας).
    Αντίθετα οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής δεν έχουν ολοκληρώσει την βασική παιδαγωγική κατάρτιση, οπότε πως μπορούν να θεωρηθούν δάσκαλοι/νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής εάν πρωτίστως δεν έχουν βασικό πτυχίο δασκάλου/νηπιαγωγού και μάλιστα να προηγούνται;
    Μην ξεχνάμε ότι οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους καθώς κι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν διδασκαλείο ήταν αυτοί που επί σειρά ετών στελέχωναν και στήριζαν τις δομές ειδικής εκπαίδευσης και σύμφωνα με αυτό το άρθρο απαξιώνονται οι τίτλοι και η υπηρεσία τους και οδηγούνται στην ανεργία.
    Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί με πτυχίο γενικής αγωγής και μετέπειτα τίτλους εξειδίκευσης στην ΕΑ είναι αυτοί που στελεχώνουν και το εκπαιδευτικό προσωπικό των πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής . Πως οι συγκεκριμένοι είναι άξιοι να εκπαιδεύσουν τους ΠΕ71 και ΠΕ61 αλλά παράλληλα οι ΠΕ61 κι ΠΕ71 να προηγούνται στην πρόσληψη από τους ΠΕ60.50 κι ΠΕ70.50;
    Ας μη ξεχνάμε εξάλλου ότι οι διευθυντές των ειδικών σχολείων, οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικής αγωγής και ακόμα και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής είναι εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50. Είναι ακατάλληλοι λοιπόν και αυτοί;;;;;;;;