Άρθρο 21: Διορισμοί εκπαιδευτικών Ε.Ε. Υπηρεσιακές μεταβολές

1.Σε όλες τις κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΕ μετατίθενται, στις δομές της ειδικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (προσχολικής-δημοτικής), στα ΕΕΕΕΚ στις οργανικές θέσεις των ΠΕ71, καθώς και στα ΚΕΔΥ, ανά κλάδο αντίστοιχα: 

 α)εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 και όσοι  από τους κλάδους ΠΕ60, ΠΕ70 έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παράγ 2.1,2 του παρόντος νόμου

      β)Εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) των ειδικοτήτων, που προβλέπεται να έχουν οργανική θέση  στην παραπάνω εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50» σύμφωνα με το άρθρο 20 παραγρ.2.3 του παρόντος νόμου

2.Όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση, αποσπώνται στις δομές της ειδικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (προσχολικής-δημοτικής), στα ΕΕΕΕΚ στις οργανικές θέσεις των ΠΕ71, καθώς και στα ΚΕΔΥ, ανά κλάδο αντίστοιχα: 

α)εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 ΕΕ και όσοι  από τους κλάδους ΠΕ60, ΠΕ70 έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παράγ 2.1, 2 του παρόντος νόμου

β)εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) των ειδικοτήτων, που προβλέπεται να αποσπώνται  στην παραπάνω εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50» σύμφωνα με το άρθρο 20 παραγρ.2.3 του παρόντος νόμου

3.Σε όλες τις κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΕ μετατίθενται, στις δομές της ειδικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και στα ΚΕΔΥ(σύμφωνα με το άρθρο 13 παραγρ.3 του παρόντος νόμου), όσοι έχουν τα προσόντα  των εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) των ειδικοτήτων με την προέκταση « .50» σύμφωνα με το άρθρο 20 παραγρ.2.3 του παρόντος νόμου

4.Όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση,  αποσπώνται στις δομές της ειδικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και στα ΚΕΔΥ(σύμφωνα με το άρθρο 13 παραγρ.3 του παρόντος νόμου), όσοι εκπαιδευτικοί έχουν τα προσόντα  των εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) των ειδικοτήτων με την προέκταση«.50» σύμφωνα με το άρθρο 20 παραγρ.2.3 του παρόντος νόμου

5.Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται  οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΕ ΠΕ61, ΠΕ71 για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας) όλων των ειδικοτήτων, που προβλέπονται από το άρθρο 20 παραγρ.2.3 του παρόντος νόμου.

του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικαθίσταται στην παρ 1 με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 22 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΕ ΠΕ61, ΠΕ71
6.Οι παραπάνω εκπαιδευτικοί οι οποίοι διαθέτουν επιπλέον εξειδίκευση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα (ΕΝΓ) και στην Ελληνική γραφή Βraille (ΕΓΒ), μετατίθενται και αποσπώνται κατά προτεραιότητα σε σχολικές μονάδες κωφών και τυφλών.

Δημιουργούνται δύο (2) πίνακες. Ο ένας περιλαμβάνει αυτούς που έχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και ο άλλος στην ΕΓΒ. H πιστοποίηση γίνεται με βάση την παράγραφο 3 του άρθρου 7 του παρόντος νόμου.

7.Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της Ε.Ε. γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΕ, σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην Γενική Εκπαίδευση.

8.α) Οι τοποθετημένοι οργανικά εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ 61 και ΠΕ 71 ΕΕ και των κλάδων ΠΕ 60, ΠΕ 70 καθώς και αυτών της  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων  που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παράγ 2.1, 2,3 αντίστοιχα  του παρόντος νόμου στις ΣΜΕΕ και τα ΚΕΔΔΥ, μετά το διορισμό τους μετατίθενται ή αποσπώνται εφόσον έχουν συμπληρώσει διετή προϋπηρεσία στην οργανική τους θέση.

β) εξαιρούνται από την διετή προϋπηρεσία στην  οργανική τους θέση οι ειδικές κατηγορίες όπως αυτές ορίζονται στην Γενική Εκπαίδευση.

9.Στις περιπτώσεις που εκπαιδευτικοί ΕΕ κρίνονται υπεράριθμοι στις οργανικές τους θέσεις στις ΣΜΕΕ, με πράξη του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΠΕ), του Ανώτερου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΑΠΥΣΔΕ) αντίστοιχα, έπειτα από εισήγηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης,  ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης αποφασίζει τη διάθεση των υπεράριθμων προσωρινά, σε άλλη ΣΜΕΕ, όπου διαπιστώνεται ανάγκη. Κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να αναθέτει στους υπεράριθμους συμπλήρωση του ωραρίου τους σε άλλη ΣΜΕΕ, σε ΚΕΔΥ, ή  στήριξη μαθητών σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, όταν με αιτιολογημένη εισήγηση  του Διευθυντή  Εκπαίδευσης κριθεί ότι οι περιπτώσεις των μαθητών του σχολείου στα οποία υπηρετούν δεν δικαιολογούν την πλήρη απασχόλησή τους.

10. Η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ΕΕ των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ61, της παρ.1 του άρθρου 20 του παρόντος νόμου,  σε Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.ΙΔ. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα,  με αποκλειστικό αντικείμενο την Ειδική Εκπαίδευση,( σύμφωνα με την ιδρυτική τους πράξη ή το καταστατικό ίδρυσής τους) ή επαγγελματικά εργαστήρια ή εργαστήρια αυτόνομης διαβίωσης στο παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με αναπηρία Θεσσαλονίκης (π. Ινστιτούτο Αναπτυξιακής Αποκατάστασης και π. Ψυχολογικό Κέντρο Βορείου Ελλάδος) και στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής, αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία,  μετά το διορισμό τους σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών Ε.Ε. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, εφόσον αυτή διανύθηκε στο αντικείμενο του κλάδου διορισμού τους.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:22 | Καραβά Ελένη

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:21 | Πωλίνα – Μαρία Μαλάη

    συμφωνώ με τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:17 | Ελπίδα Πεπελιά

    Συμφωνώ με το ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:15 | Λεμονιδου Αιμιλια

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:14 | Πάσχου Παναγιώτα

    Συμφωνω με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 22:11 | Βιβή Στ

    Στηρίζω τις θεσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:56 | Β.Π

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:55 | Ευαγγελια Κατεμιδου

    Στηριζω τις θεσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:52 | Βαρβάρα Μ.

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:50 | Μαρία Ν.

    Στηρίζω θέσεις Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:35 | Αναστασία Χιδερίδου – Μανδαρή

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:34 | γιωργος τ.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:32 | μαγδα β.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:30 | Αλεξάνδρα Αρτσιδάκη

    Διαφωνώ κάθετα με τη παράγραφο 5 του άρθρου όπου αναφέρει ότι στις απομένουσες κενές οργανικές θέσεις διορίζονται εκπαιδευτικοί ΕΕ ΠΕ61, ΠΕ71 στερώντας έτσι το δικαίωμα από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50 και ΠΕ70.50 για συμμετοχή σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και αποκλείοντας τους από το διορισμό.
    ΘΕΩΡΩ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.
    Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους είναι σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα οι πλέον εξειδικευμένοι για να προσφέρουν υπηρεσίες τόσο σε συνεκπαιδευτικές δομές όσο και σε δομές ειδικής εκπαίδευσης, καθώς πέρα από τη βασική παιδαγωγική εκπαίδευση των 4 χρόνων (όπου εκτός των άλλων εμπεριέχονται μαθήματα ειδικής αγωγής) έχουν εξειδικευτεί περαιτέρω στην εκπαίδευση των ΑΜΕΕΑ (με το λιγότερο άλλο 1 χρόνο ανωτέρων σπουδών κι έρευνας).
    Αντίθετα οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής δεν έχουν ολοκληρώσει την βασική παιδαγωγική κατάρτιση, οπότε πως μπορούν να θεωρηθούν δάσκαλοι/νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής εάν πρωτίστως δεν έχουν βασικό πτυχίο δασκάλου/νηπιαγωγού και μάλιστα να θεωρούνται οι μόνοι ικανοί ;
    Μην ξεχνάμε ότι οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους καθώς κι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν διδασκαλείο ήταν αυτοί που επί σειρά ετών στελέχωναν και στήριζαν τις δομές ειδικής εκπαίδευσης και σύμφωνα με αυτό το άρθρο απαξιώνονται οι τίτλοι και η υπηρεσία τους και οδηγούνται στην ανεργία.
    Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί με πτυχίο γενικής αγωγής και μετέπειτα τίτλους εξειδίκευσης στην ΕΑ είναι αυτοί που στελεχώνουν και το εκπαιδευτικό προσωπικό των πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής . Πως οι συγκεκριμένοι είναι άξιοι να εκπαιδεύσουν τους ΠΕ71 και ΠΕ61 αλλά παράλληλα οι ΠΕ60.50 κι ΠΕ70.50 να μην είναι άξιοι για διορισμό στην ΕΕ;
    Ας μη ξεχνάμε εξάλλου ότι οι διευθυντές των ειδικών σχολείων, οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικής αγωγής και ακόμα και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής είναι εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50. Είναι ακατάλληλοι λοιπόν και αυτοί;;;;;;;;

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:28 | Αναστασία Σταματούδη

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:20 | ΕΛΕΝΗ ΔΕΛΛΙΟΥ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:18 | Ραφτοπούλου Σπυριδούλα-Μαρία

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:10 | Κωνσταντίνος

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 21:04 | Νίκη Ραφτοπούλου

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:56 | Μαρία Παπαγεωργίου

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:49 | Ιωάννα Μ.

    Στηρίζω και εδώ τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. http://www.satea.gr/2014/12/%CF%83%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4/#more-2297

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:46 | Anastasia

    ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:33 | ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΖΟΥΠΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:31 | ΤΣ

    Με ποιο επιστημονικό υπόβαθρο και με τι γνώσεις μπορούν οι κάτοχοι μεταπτυχιακού στην Ειδική Αγωγή ή τη Σχολική Ψυχολογία να υποστηρίξουν τις ανάγκες των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Οι προπτυχιακές σπουδές είναι αυτές που καθορίζουν το επάγγελμά μας και όχι οι μεταπτυχιακές. Ένας χρόνος εκπαίδευσης σε θέματα ειδικών αναγκών δεν μπορεί να καταρτίσει κανέναν επαρκώς και είναι κρίμα και άδικο για τους ίδιους τους μαθητές να μην έχουν εκπαιδευτικούς με άριστη γνώση περί των αναγκών τους και των στρατηγικών και μεθόδων που πρέπει να ακολουθήσουν για να τις ικανοποιήσουν. Επίσης, εμένα την ίδια, με πτυχίο στην ειδική αγωγή και μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία, δε μου αναγνωρίζεται το δικαίωμα να δουλέψω σαν σχολική ψυχολόγος. Επομένως, πείτε μου, γιατί οι κάτοχοι μεταπτυχιακού στην ειδική αγωγή ή την ψυχολογία μπορούν να δουλεύουν σε ΣΜΕΑ. Κανένας ειδικός παιδαγωγός δεν προσπάθησε να δουλέψει στη γενική αγωγή. Γιατί να γίνεται το αντίθετο; Δεν καταλαβαίνω πώς δίνεται το δικαίωμα σε ανθρώπους που ΔΕΝ γνωρίζουν επί της ουσίας για την ειδική αγωγή (πράγμα απολύτως φυσιολογικό, εφόσον δεν είναι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής) να δουλεύουν ως ειδικοί παιδαγωγοί. Το πρόγραμμα σπουδών των τμημάτων ειδικής αγωγής είναι τέτοιο, ώστε να εξασφαλίζεται η κατάρτιση των αποφοίτων σε θέματα ειδικών αναγκών και δε μπορεί να συγκριθεί με κανένα μεταπτυχιακό και καμία ειδίκευση. Με τον τρόπο αυτό το πτυχίο ειδικής αγωγής χάνει την αξία του. Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε από δασκάλους να δουλέψουν ως λογοθεραπευτές; Όχι. Επομένως, πώς γίνεται να μπουν στους πίνακες ειδικής αγωγής και να δουλεύουν με μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Ένα μεταπτυχιακό στην ειδική είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρήσιμο για τους ΠΕ70, έτσι ώστε να μπορούν να υποστηρίζουν τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όταν αυτοί βρίσκονται στην γενική τάξη και δεν έχουν παράλληλη στήριξη. Έχουμε ξεχάσει αυτό το κομμάτι τελείως. Οι μαθητές αυτοί χρειάζονται υποστήριξη ΚΑΙ στη γενική τάξη, από τον γενικό παιδαγωγό. Κλείνοντας, πιστεύω πως οι κάτοχοι μεταπτυχιακών στην ειδική αγωγή πρέπει να αξιοποιούν τις γνώσεις τους μέσα στη γενική τάξη, όπου τοποθετούνται με βάση το πτυχίο του παιδαγωγού δημοτικής εκπαίδευσης.
    Επίσης, θεωρώ πως οι ΠΕ71 δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να δουλέψουν σε ΕΕΕΕΚ, καθώς ειδικεύονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 20:12 | Ανδριάνα Κ.

    Στηριζω τις θεσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:57 | Αννα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:56 | ειρηνη π.

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:54 | Βασιλική Νίκου

    Συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:54 | μακης

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:53 | αδαμαντιος

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:52 | Αναστασία Χαραλάμπου

    Στηρίζω τις θέσεις του Σατεα.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:43 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:36 | Αικατερίνη Αλεξίου

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:36 | Ιωαννα

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:34 | ΜΑΡΙΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:30 | ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΟΥΡΑΝΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:29 | IΩΑΝΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:27 | ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΙΚΟΥΛΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:27 | δερμετζιδου

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:24 | ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΔΑΚΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις των Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:23 | ΤΣΟΜΠΑΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:21 | ειρηνη

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:19 | ΕΙΡΗΝΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΟΥ

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 19:11 | ευαγγελια

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:59 | Κωνσταντινος

    Συμφωνω με τη θεση του ΣΑΤΕΑ του μοναδικου συλλογου Ειδικης Αγωγης που ασχολήθηκε με όλα τα αρθρα του νομοσχεδιου

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:54 | ΙΟΥΛΙΑ ΤΖΑΜΠΑΖΗ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΕΑ!

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:46 | Κατερίνα Χ.

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:29 | Χατζούλης Νικόλαος

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:18 | Εφη

    Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α.

  • 14 Δεκεμβρίου 2014, 18:14 | Αγγελίνα

    Στηρίζω τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.