Άρθρο 21 – Υποχρεώσεις ενισχυόμενων φορέων

Με την επιφύλαξη των επιμέρους διατάξεων του Ειδικού Μέρους του παρόντος, στα ενισχυόμενα επενδυτικά σχέδια εφαρμόζονται οι ακόλουθες διατάξεις:
1. Οι φορείς, των οποίων τα επενδυτικά σχέδια υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος νόμου οφείλουν, πλέον των οριζόμενων στο άρθρο 6, να τηρούν από το χρόνο έναρξης εργασιών του επενδυτικού σχεδίου Βιβλία Γ` κατηγορίας του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών, καθώς και διακριτή λογιστική παρακολούθηση των μεγεθών, που σχετίζονται με την υλοποίηση του σχεδίου και τους όρους της απόφασης υπαγωγής.
2. Ορίζεται διάστημα τήρησης μακροχρόνιων υποχρεώσεων των φορέων μετά την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου και την πιστοποίηση έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας του, ως εξής: τριών (3) ετών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του επενδυτικού σχεδίου για τις Πολύ Μικρές και Μικρές επιχειρήσεις, πέντε (5) ετών για τις Μεσαίες επιχειρήσεις και επτά (7) ετών για τις Μεγάλες επιχειρήσεις. Σε περιπτώσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης, το παραπάνω διάστημα παρατείνεται για όσα επιπλέον έτη διαρκεί η σύμβαση μίσθωσης.
3. Οι φορείς, μετά την υπαγωγή τους στον παρόντα νόμο και μέχρι τη λήξη του διαστήματος τήρησης μακροχρόνιων υποχρεώσεων οφείλουν:
α. να τηρούν τους όρους της απόφασης υπαγωγής,
β. να μην παύσουν τη λειτουργία της επιχείρησης,
γ. να μη διακόπτουν την παραγωγική δραστηριότητα της επένδυσης,
δ. να αποκτούν την κυριότητα του μισθωμένου εξοπλισμού με τη λήξη της οικείας σύμβασης χρηματοδοτικής μίσθωσης,
ε. να μη μεταβιβάζουν για οποιονδήποτε λόγο πάγια περιουσιακά στοιχεία, τα οποία έτυχαν ενίσχυσης, εκτός εάν αυτά αντικατασταθούν εντός εξαμήνου από άλλα καινούρια, κυριότητας του φορέα και ανάλογης αξίας, που να ανταποκρίνονται στην εξυπηρέτηση της παραγωγικής λειτουργίας της επιχείρησης. Ο φορέας υπέχει υποχρέωση γνωστοποίησης της αντικατάστασης των ως άνω περιουσιακών στοιχείων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 4.
Εξαιρούνται από την απαγόρευση αυτή τα πάγια περιουσιακά στοιχεία επιχειρήσεων για επενδυτικά σχέδια παραγωγής ηλεκτρισμού από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) που ενισχύονται με τον παρόντα νόμο και αντιστοιχούν στις δαπάνες έργου επέκτασης για τη σύνδεσή τους με το δίκτυο. Τα πάγια αυτά περιουσιακά στοιχεία επιτρέπεται να μεταβιβάζονται στον κύριο του συστήματος ή του δικτύου, εφόσον υπάρχει σχετική υποχρέωση κατά τις ισχύουσες διατάξεις,
στ. να μη μεταβάλλουν τον τόπο εγκατάστασης της επένδυσης, χωρίς προηγούμενη έγκριση του αρμοδίου οργάνου σύμφωνα με το άρθρο 17, και υπό τους όρους της διατήρησης της επένδυσης στην ίδια Περιφέρεια, εντός της οποίας χορηγήθηκε η ενίσχυση και της μη μεταβολής του είδους και του ποσοστού της,
ζ. να μην εκμισθώνουν μέρος ή το σύνολο της ενισχυθείσας επένδυσης μετά την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου και μέχρι τη λήξη τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων, χωρίς προηγούμενη τροποποίηση της απόφασης υπαγωγής σύμφωνα με το άρθρο 17 και υπό τους όρους της φερεγγυότητας του μισθωτή και της συνέχισης της λειτουργίας της ενισχυόμενης επένδυσης στο ίδιο παραγωγικό αντικείμενο. Την ευθύνη για την τήρηση των όρων υπαγωγής υπέχει ο εκμισθωτής. Η υποχρέωση προηγούμενης τροποποίησης ισχύει και στην περίπτωση εκμίσθωσης της επένδυσης πριν την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου, εφόσον η διάρκεια της μίσθωσης εκτείνεται και μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης.
η. να μην συγχωνευθούν, απορροφήσουν ή απορροφηθούν από άλλη εταιρεία ή αποσχίσουν κλάδο, στον οποίο εντάσσεται η ενισχυθείσα επένδυση, χωρίς προηγούμενη τροποποίηση της απόφασης υπαγωγής σύμφωνα με το άρθρο 17, υπό τους όρους της ολοκλήρωσης του επενδυτικού σχεδίου ή συνέχισης της λειτουργίας της επένδυσης στο ίδιο παραγωγικό αντικείμενο και ανάληψης από το νέο φορέα του συνόλου των υποχρεώσεων που απορρέουν από την απόφαση υπαγωγής,
θ. να γνωστοποιούν κάθε μεταβολή των στοιχείων τους, όπως επωνυμία, νομική μορφή, έδρα, στοιχεία επικοινωνίας κ.ά., καθώς και οποιαδήποτε μεταβολή της εταιρικής τους σύνθεσης. Εάν διαπιστωθεί κατά την ολοκλήρωση της επένδυσης ότι λόγω αλλαγής της εταιρικής σύνθεσης ο φορέας του επενδυτικού σχεδίου έπαυσε να είναι μεσαία ή μικρή επιχείρηση, επέρχεται μείωση του αντίστοιχου ποσοστού ενίσχυσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 17.
ι. να διατηρούν τις Ετήσιες Μονάδες Εργασίας (Ε.Μ.Ε.) τους μέχρι τη λήξη του προβλεπόμενου διαστήματος τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων,
ια. να αναρτούν στο τόπο εγκατάστασης της επένδυσης πινακίδα που θα περιέχει την αναφορά της ένταξης της επένδυσης στο Ειδικό Καθεστώς του Αναπτυξιακού Νόμου,
ιβ. να υποβάλλουν δήλωση φορολογικής απαλλαγής (Δ.Φ.Α.) μέσω ΠΣΚΕ από το πρώτο έτος χρήσης της ωφέλειας και κάθε έτος μέχρι την εξάντληση του δικαιούμενου ποσού ή μέχρι την παρέλευση των δεκαπέντε (15) ετών από τη θεμελίωση του δικαιώματος έναρξης χρήσης της ωφέλειας. Τα δηλωθέντα στη Δ.Φ.Α. στοιχεία θα διασταυρώνονται από την αρμόδια υπηρεσία με τα αντίστοιχα της οικείας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος. Η υποχρέωση αυτή ισχύει αποκλειστικά για τους φορείς που κάνουν χρήση της φορολογικής απαλλαγής,
ιγ. να διατηρούν τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες, βάσει των οποίων έτυχαν ειδικής αντιμετώπισης στην αξιολόγηση και στις παρεχόμενες ενισχύσεις σύμφωνα με το άρθρο 12.
4. Η γνωστοποίηση των μεταβολών των περ. ε΄ και θ΄, με τα σχετικά δικαιολογητικά, πραγματοποιείται μέσω του Π.Σ.Κ.Ε. εντός διμήνου από την υλοποίησή τους. Τα σχετικά με την τήρηση των προβλεπόμενων υποχρεώσεων στοιχεία, τα οποία ορίζονται στον παρόντα νόμο και στην οικεία απόφαση προκήρυξης, υποβάλλονται μέσω του ΠΣΚΕ το αργότερο εντός δύο (2) μηνών από τη συμπλήρωση εκάστου έτους λειτουργίας της ενισχυθείσας επένδυσης, βάσει της ημερομηνίας ολοκλήρωσης και μέχρι τη λήξη του προβλεπόμενου διαστήματος τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων.
5. Οι φορείς των επενδυτικών σχεδίων που εντάσσονται στις διατάξεις του παρόντος νόμου, διατηρούν λεπτομερείς φακέλους με τις πληροφορίες και τα δικαιολογητικά έγγραφα που απαιτούνται προκειμένου να διαπιστωθεί η πλήρωση όλων των όρων και προϋποθέσεων υπαγωγής, ώστε να ανταποκρίνονται σε ελέγχους που διενεργούνται από τις αρμόδιες εθνικές αρχές ή υπηρεσίες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι ανωτέρω φάκελοι φυλάσσονται για 10 έτη από την ημερομηνία χορήγησης της τελευταίας ενίσχυσης.
6. Με την απόφαση προκήρυξης δύνανται να καθορίζονται τυχόν πρόσθετες υποχρεώσεις που απορρέουν από το Ενωσιακό Δίκαιο για τις υπηρεσίες χορήγησης των ενισχύσεων και για τους φορείς των οποίων τα επενδυτικά σχέδια υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εντάχθηκαν σε καθεστώς συγχρηματοδότησης.

  • 16 Μαΐου 2016, 16:01 | ΣΕΣΜΑ

    παρ.1: Να θεσπιστεί η δυνατότητα τήρησης βιβλίων Β´ κατηγορίας για επενδύσεις ποσού έως 500.000 €, ώστε να μην δημιουργείται αύξηση του διαχειριστικού κόστους.
    παρ.2: Η χρονική διάρκεια της τήρησης των υποχρεώσεων να είναι συμβατή με τις προβλέψεις του ΓΑΚ 651/2014 (5 χρόνια για τις μεγάλες επιχειρήσεις και 3 χρόνια για τις ΜΜΕ).

  • 16 Μαΐου 2016, 15:20 | ICAP ADVISORY Α.Ε.

    Παρ.3 «Οι φορείς μετά την υπαγωγή τους στον παρόντα νόμο και μέχρι τη λήξη του διαστήματος τήρησης μακροχρόνιων υποχρεώσεων οφείλουν:
    … … …
    Ι. να διατηρούν τις Ετήσιες Μονάδες Εργασίας (Ε.Μ.Ε.) τους μέχρι τη λήξη του προβλεπόμενου διαστήματος τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων.»

    Να προστεθεί διευκρίνιση ότι η συγκεκριμένη διάταξη αφορά στις Ε.Μ.Ε. (υφιστάμενες και νέες) που προσδιορίζονται στην απόφαση υπαγωγής.

  • 16 Μαΐου 2016, 12:03 | ΕΛΙΚΑ ΑΕ

    Άρθρο 21 παραγρ.η -Προκειμένου να ελαχιστοποιείται ο χρόνος επίτευξης σοβαρών και ουσιωδών επιχειρηματικών σχεδίων και επειδή μια τροποποίηση της απόφασης υπαγωγής πιθανόν να εγκυμονεί καθυστερήσεις επιβλαβείς για την επιχειρηματικότητα. Θεωρείται ότι μια έγκριση από την Αρμόδια Διεύθυνση του ΥΠΑΝ μπορεί να είναι αρκετή. Προτείνεται, στη συγκεκριμένη παράγραφο, η εξής αλλαγή: «. . . . χωρίς προηγούμενη έγκριση της αρμόδιας διεύθυνσης του ΥΠΑΝ».

  • Αποσύνδεση των θέσεων εργασίας που διαθέτει κατά την υποβολή η υποψήφια επιχείρηση που υποβάλλει προς έγκριση το επενδυτικό σχέδιο έπειτα από την λήψη της τελικής χρηματοδότησης και συσχετισμός των επιβαλλόμενων προστίμων μόνο με την υποχρέωση της τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων του φορέα μετά την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου.- ΑΡΘΡΟ 7

  • 16 Μαΐου 2016, 10:59 | ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΚΟΣΜΑΣ

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ

    Με την ευκαιρία του Νέου Νόμου να αντιμετωπισθεί το θέμα

    Α) τις υποχρέωσης αποστολής στοιχείων για την τήρηση των μακροχρόνιων υποχρεώσεων για έργα που έχουν ολοκληρωθεί στα πλαίσια των τελευταίων αναπτυξιακών νόμων 3299/2004 και 3908/2011.

    Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στους Αναπτυξιακούς Νόμους και ιδιαίτερα στον 3299/2004 και 3908/2011 έχουν την υποχρέωση , μετά την ολοκλήρωση του επενδυτικού τους σχεδίου και για μία πενταετία ( Α Φάση 3299/2004 – με ένταξη έως 31-12-2006 ) ή τριετία ( Β Φάση 3299/2004 – με ένταξη έως την λήξη του 3299/2004 ) και 3908/2011, να αποστέλλουν στοιχεία για την τήρηση των όρων υπαγωγής ( κάθε έτος ) στην υπηρεσία .

    Η μη αποστολή στοιχείων προβλέπει επιβολή προστίμου σε ποσοστό 5 % επί της επιχορήγησης

    ΠΡΟΤΑΣΗ

    Να δοθεί περιθώριο έως το τέλος του 2016 ( χωρίς επιβολή προστίμου ) να ενημερωθούν οι επενδυτές και να στείλουν τα στοιχεία στις υπηρεσίες ,έστω και σήμερα, και στην συνέχεια να αρχίσει ο προβλεπόμενος δειγματοληπτικός έλεγχος που έχει πρόσφατα προβλεφθεί με δεδομένο ότι από τις αρχές του 2015 η υποβολή αυτών των στοιχείων θα πρέπει γίνεται πλέον ηλεκτρονικά

  • Άρθρο 21 παρ.η«Υποχρεώσεις ενισχυόμενων φορέων»
    Προτείνεται, στη συγκεκριμένη παράγραφο, η εξής αλλαγή: «χωρίς προηγούμενη έγκριση της αρμόδιας διεύθυνσης του ΥΠΑΝ». Θεωρείται ότι η διαδικασία τροποποίησης της απόφασης υπαγωγής είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα και θα πρέπει αποφευχθεί.

  • Στην περίπτωση ζ της παραγράφου 3 του άρθρου 21, είναι υπερβολική η απαίτηση, σε περίπτωση μίσθωσης μέρους ή του συνόλου της επένδυσης σε τρίτο, να απαιτείται η τροποποίηση της απόφασης ενίσχυσης. Θεωρούμε ότι αρκεί η θεμελίωση της υποχρέωσης του φορέα της επένδυσης και συνακόλουθα της ενίσχυσης να περιλάβει σχετικό όρο περί διατήρησης της επένδυσης στο μισθωτήριο συμβόλαιο που θα καταρτίσει με τον τρίτο μισθωτή.
    Στην περίπτωση ι της παραγράφου 3 του άρθρου 21, η υποχρέωση τήρησης των Ετήσιων Μονάδων Εργασίας δεν θα πρέπει να αφορά αποκλειστικά τους φορείς της επένδυσης και άρα και δικαιούχους της ενίσχυσης.
    Σε πολλές περιπτώσεις και ιδίως στον τουριστικό και ξενοδοχειακό τομέα, ο φορέας της επένδυσης ολοκληρώνει ο ίδιος το επενδυτικό σχέδιο με δικά του κεφάλαια (και φυσικά και με τα κεφάλαια της ενίσχυσης) και μετέπειτα είτε εκμισθώνει πλήρως ή μέρος της τουριστικής επιχείρησης σε τρίτον, ειδικά όταν πρόκειται για Σύνθετο Τουριστικό Κατάλυμα, εισπράττοντας συνεπώς μόνο ένα μίσθωμα. Επίσης, θα ενδέχεται να αναθέσει τη διοίκηση, τη διαχείριση ή/και λειτουργία της τουριστικής μονάδας σε έναν εξειδικευμένο operator ξενοδοχείων.
    Στις περιπτώσεις αυτές, ο αρχικός φορέας της επένδυσης και δικαιούχος της ενίσχυσης δεν χρειάζεται, αλλά ούτε έχει καμία λογική να διατηρεί συγκεκριμένο προσωπικό και άρα Ετήσιες Μονάδες Εργασίας. Αντιθέτως, σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να είναι σε θέση να μετακυλίσει την υποχρέωση αυτή στον τρίτο μισθωτή ή διαχειριστή ξενοδοχείων – operator, κάτι που, ωστόσο, δεν προβλέπεται υπό το γράμμα του παρόντος σχεδίου νόμου.

  • 13 Μαΐου 2016, 17:36 | Στέλιος Σμπυράκης

    Οι υποχρεώσεις των ενισχυόμενων φορέων θα πρέπει να είναι ορθολογικές και να μην δημιουργούν αντικίνητρο στις επιχειρήσεων που θα θελήσουν να ενταχθούν. Οι υποχρεώσεις θα πρέπει να είναι συμβατές με τους σκοπούς του επενδυτικού νόμου, δηλαδή:

    «η προώθηση της ισόρροπης ανάπτυξης με σεβασμό στους περιβαλλοντικούς πόρους, η τεχνολογική αναβάθμιση, η διαμόρφωση μιας νέας εξωστρεφούς εθνικής ταυτότητας (branding), η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας σε τομείς υψηλής προστιθέμενης αξίας και έντασης γνώσης, η μετακίνηση στην αλυσίδα παραγωγής της αξίας για την παραγωγή πιο σύνθετων προϊόντων, η προσφορά καλύτερων υπηρεσιών και εν τέλει η εξασφάλιση καλύτερης θέσης της χώρας στο Διεθνή Καταμερισμό Εργασίας.»

    Λόγου χάρη, Θέματα όπως η τεχνολογική αναβάθμιση, επιφέρουν σε ορισμένες περιπτώσεις την αυτοματοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, γεγονός που ενδεχομένως θα δημιουργήσει μείωση της απασχόλησης (κόστος) με στόχο να βελτιωθεί η διεθνής ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης. Τέτοιου είδους επενδύσεις, λόγω των όρων αυτών δεν θα έχουν κίνητρο να εγκατασταθούν στην Ελλάδα.

    Περαιτέρω, πρέπει να διαχωριστούν οι επενδύσεις πολλαπλασιαστικού τύπου, οι οποίες δημιουργούν τις συνθήκες για δευτερογενείς επενδύσεις. π.χ. Μαρίνες, υποδομές ευρυζωνικών τηλεπικοινωνιών, κέντρα logistics, οι οποίες κατά το χρόνο υλοποίησης τους ενδέχεται να απασχολήσουν σημαντικό αριθμό εργαζομένων αλλά κατά τη λειτουργία τους να απαιτούν μικρό αριθμό εργαζομένων. Τέτοιου είδους επενδύσεις, λόγω των όρων αυτών δεν θα έχουν κίνητρο να δημιουργηθούν στην Ελλάδα.

    Προτείνεται η περίοδος τήρησης μακροχρόνιων υποχρεώσεων της παραγράφου 2 να είναι αυτή που προβλέπεται στον ΓΑΚ 651/2014 (άρθρο 14, παράγραφος 5), δηλαδή 3 χρόνια για τις μικρές και μεσαίες και 5 χρόνια για τις μεγάλες.

    Προτείνεται η αντικατάσταση της περίπτωσης 3ι με τον όρο που προβλέπεται στο άρθρο 14, παράγραφος 9, σημείο γ), δηλαδή: κάθε θέση εργασίας που δημιουργείται μέσω της επένδυσης διατηρείται στη συγκεκριμένη περιοχή για περίοδο τουλάχιστον πέντε ετών, ή τριών ετών σε περίπτωση ΜΜΕ, από την ημερομηνία πλήρωσης της θέσης για πρώτη φορά.

  • 12 Μαΐου 2016, 09:14 | ΧΡΥΣΟΣ Μ.

    Άρθρο 21παράγραφος 2
    Με βάση το συγκεκριμένο άρθρο μια επιχείρηση που θα επιλέξει να υποβάλλει επενδυτικό σχέδιο στον συγκεκριμένο νόμο θα πρέπει να στέλνει στοιχεία λειτουργίας μέχρι και 7 χρόνια μετά από την πιστοποίηση του επενδυτικού σχεδίου. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως για 15 χρόνια από την ημερομηνία υποβολής η επιχείρηση θα αντιμετωπίζει τεράστια γραφειοκρατία η οποία θα μπορούσε να περιοριστεί στο μισό χρόνο χωρίς τη συγκεκριμένη διάταξη

    Άρθρο 21 παράγραφος 3η
    Για ποιο λόγο χρειάζεται έγκριση και αλλαγή της Εγκριτικής Απόφασης αντί για γνωστοποίηση σε περίπτωση απορρόφησης από το Φορέα άλλης εταιρείας? Θα μπορούσε να εκτιμηθεί η οποιαδήποτε επίπτωση στο σχέδιο κατά την ολοκλήρωση αυτού

  • 12 Μαΐου 2016, 09:34 | ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΠΑΣ

    Άρθρο 21παράγραφος 1
    Με βάση το συγκεκριμένο άρθρο μια απλή ατομική επιχείρηση που θα υποβάλλει ένα μικρό επενδυτικό σχέδιο υποχρεούται να τηρεί Βιβλία ΄Γ κατηγορίας και να επωμίζεται τεράστια κόστη λειτουργίας. Απλά ακατανόητη απόφαση.

  • Στην περίπτωση ι της παραγράφου 3 του άρθρου 21, η υποχρέωση τήρησης των Ετήσιων Μονάδων Εργασίας δεν θα πρέπει να αφορά αποκλειστικά τους φορείς της επένδυσης και άρα και δικαιούχους της ενίσχυσης.
    Σε πολλές περιπτώσεις και ιδίως στον τουριστικό και ξενοδοχειακό τομέα, ο φορέας της επένδυσης ολοκληρώνει ο ίδιος το επενδυτικό σχέδιο με δικά του κεφάλαια ( και φυσικά και με τα κεφάλαια της ενίσχυσης) και μετέπετειτα είτε εκμισθώνει πλήρως την τουριστική επίχειρηση σε τρίτον εισπράττοντας συνεπώς μόνο ένα μίσθωμα είτε αναθέτει τη διοίκηση, διαχείριση και λειτουργία της τουριστικής μονάδας σε έναν εξειδικευμένο operator.
    Στις περιπτώσεις αυτές,ο αρχικός φορέας της επένδυσης και δικαιούχος της ενίσχυσης δν χρειάζεται ούτε έχει καμία λογική να διατηρεί συγκεκριμένο προσωπικό και άρα Ετήσιες Μονάδες Εργασίας. Αντιθέτως σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να είναι σε θέση να μετακυλίσει την υπόχρέωση αυτή στον τρίτο μισθωτή ή operator, κάτι που ωστόσο δεν προβλέπεται υπό το γράμμα του παρόντος σχεδίου νόμου.

  • Στην περίπτωση ζ της παραγράφου 3 του άρθρου 21, είναι υπερβολική η απαίτηση σε περίπτωση μίσθωσης μέρους ή του συνόλου της επένδυσης σε τρίτο, να απαιτείται η τροποποίηση της απόφασης ενίσχυσης,θεωρούμε ότι αρκεί η θεμελίωση της υποχρέωσης του φορέα της επένδυσης και συνακόλουθα της ενίσχυσης, να περιλάβει σχετικό όρο περί διατήρησης της επένδυσης στο μισθωτήριο συμβόλαιο που θα καταρτίσει με τον τρίτο μισθωτή.

  • 8 Μαΐου 2016, 19:34 | Ο. ΑΝΤΩΝΙΟΥ

    (Άρθρο 21, παρ. 3)
    Δεν υπάρχει περίπτωση κ’.
    Ωστόσο μνημονεύεται στο Άρθρο 23, παρ. 6.