9.1 Για την έκδοση ή την ανανέωση των όρων της Άδειας Εκμετάλλευσης καταβάλλεται προκαταβλητέο εφάπαξ τέλος, ανάλογα με τον αριθμό των παιγνιομηχανημάτων που περιλαμβάνει και τον πληθυσμό του τόπου εγκατάστασής τους.
9.2 Για τη διενέργεια Ηλεκτρονικών Τεχνικών-Ψυχαγωγικών Παιγνίων με Παιγνιομηχανήματα καταβάλλεται προκαταβλητέο ετήσιο τέλος, ανάλογα με τον αριθμό των Παιγνιομηχανημάτων και τον πληθυσμό του τόπου εγκατάστασής τους.
Άρθρο 09: ΤΕΛΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 01: ΟΡΙΣΜΟΙΆρθρο 01: ΟΡΙΣΜΟΙ
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 02: ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 03: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04: ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 05: ΑΔΕΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06: ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥ ΑΔΕΙΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07: ΜΗΤΡΩΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 08: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 09: ΤΕΛΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 10: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 11: ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΩΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΩΝ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 13: ΤΕΛΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 14: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΓΝΙΟΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 15: ΣΗΜΑ ΝΟΜΙΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΟΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 16: ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΟΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 17: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΟΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18: ΤΕΛΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΟΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝΆρθρο 18: ΤΕΛΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΓΝΙΟΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 19: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 21: ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22: ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝΆρθρο 22: ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 23: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24: ΤΕΛΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝΆρθρο 24: ΤΕΛΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 25: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 27: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 28: ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΝΕΣ
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 29: ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
20 Ιουνίου 2012, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Ιουλίου 2012, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΚανονισμούΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 370 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 1847 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Eνσωμάτωση Οδηγιών EE για: 1. Ονοματολογίες, 2. Σήματα, 3. Εκθέσεις δοκιμών, Πιστοποιήσεις και λοιπά αποδεικτικά μέσα, 4. Διοικητική συνεργασία Κρατών Μελών
- Ενσωμάτωση οδηγιών ΕΕ για τις συμβάσεις και τις παραχωρήσεις στην εθνική έννομη τάξη
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΟΔΗΓΙΩΝ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
- Ενιαία Αρχή Δημόσιων Συμβάσεων
- Δημόσια διαβούλευση σχεδίων προδιαγραφών που αφορούν στην Ολοκληρωμένη Διαχείριση (πρότυπα της σειράς AGRO 2)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
- Κανονισμός διοργάνωσης και διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου
- Σχέδιο Τεχνικών Προδιαγραφών Καζίνο
- Ρύθμιση θεμάτων Κανονισμού Παιγνίων με τίτλο: «Κανονισμός Καζίνο»
- Ενσωματωση οδηγιών:Διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων- Δυναμικό σύστημα αγορών- Ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί κλπ
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΟΠΑΠ ΑΕ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΟΔΗΓΙΩΝ: 1. Σύγκρουση συμφερόντων, 2. Λόγοι αποκλεισμού, 3. Πάγιοι όροι συμμετοχής ενώσεων οικονομικών φορέων
- Ενσωμάτωση των νέων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις δημόσιες συμβάσεις και τις παραχωρήσεις στην εθνική έννομη τάξη
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ
- Ενσωμάτωση οδηγία Ηλεκρονικές υπηρεσίες
- Ενσωμάτωση νέων οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Γενικές Αρχές και Κανόνες Διεξαγωγής Παιγνίων
- Ιπποδρομιακό Στοίχημα
- Παιγνιομηχανήματα τύπου vlt
- Κανονισμός ηλεκτρονικών παιγνίων
- Crowdsourcing στη Δημόσια Διοίκηση
- Νέες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ
- Υπηρεσίες αναζήτησης περιεχομένου στα ΦΕΚ
- Αναβάθμιση Εξοπλισμού του Πληροφοριακού Συστήματος του ΑΣΕΠ
- Νέα διαδικτυακή πύλη της Βουλής
Σε απάντηση στο Στεφανος Νικολετατος.
Αυτό επιχειρούμε. Δεν είναι πάντα εύκολο, ιδίως λόγω της προιστορίας. Αλλά ελπίζουμε να καταφέρουμε κάτι καλύτερο.
Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Σε απάντηση στο Θανάσης Ζαχαριάδης – Gnet A.E..
Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Θα ήθελα να έβλεπα σε αυτό το νομοσχέδιο τρόπους ανάπτυξης του συγκεκριμένου κλάδου και παραγωγής τους στην Ελλάδα.
όμως αυτό που διαισθάνομαι είναι οτι κλείνεται περιοριζεται αυτον τον κλάδο και είμαι σίγουρος οτι θα αναπτυχθο΄νυ αλλες δραστηριοτητες.
Θα παρακαλούσα να λάβετε υπόψη σας μια εμπεριστατωμένη άποψη απο αρμόδιους φορείς οπως την ΟΣΗΠΕ καθώς και απο την Ευρωπαική Ενωση αντιστοιχο φορέα. μην συνεχιζουμε προστίμα τα για το μέλλον και μην είμαστε κατα της αναπτυξης, δημιουργηστε θέσεις Εργασίας για τα παιδιά μας.
Ευχαριστώ
Σε απάντηση στο Θανάσης Ζαχαριάδης – Gnet A.E..
Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Εφόσον τα τέλη και τα παράβολα δεν είναι φόρος, θα πρέπει να είναι χαμηλού κόστους και καλό θα ήταν να υπάρχει η δυνατότητα διευκόλυνσης στην καταβολή πχ τρίμηνος τρόπος καταβολής.
Θανάσης Ζαχαριάδης
Σε απάντηση στο Ο.Σ.Η.Π.Ε.
Ο νόμος προβλέπει προκαταβλητέο ετήσιο τέλος διενέργειας παιχνιδιών. Σημειώνεται για μια φορά ακόμα ότι τα τέλη και τα παράβολα δεν είναι φόρος, αλλά συνεισφορά που καλύπτει το κόστος των προβλεπομένων διαδικασιών. Παρενθέτως να καταγραφεί ότι το ίδιο ακριβώς σύστημα τελών και παραβόλων που προκαταβάλλονται ακολουθούν οι περισσότερες ρυθμιστικές αρχές παιγνίων στο εξωτερικό.
Το παραπάνω τέλος (9.2) θα καταβάλλεται ανά παιγνιομηχάνημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των παιγνιομηχανημάτων που διαθέτει κανείς.
Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
Σε απάντηση στο σωτηροπουλος γιαννης.
Όταν λέτε μηδαμινό, μήπως ξέρετε πόσο είναι;
Ευχαριστούμε για το σχόλιο.
είναι δυνατόν να χρειάζεται παράβολο για την εγκατάσταση ενός τεχνικού παιχνιδιού είναι στην ουσία μέσο απαγόρευσης λειτουργίας του Προκαταβολικά δε είναι απαράδεκτο Στην Ιταλία που πρόσφατα ρύθμισε τα παιχνίδια ακόμη και τα τυχερά και τα περιορισμένου οφέλους που εκεί λειτουργούν για να κερδίζει το κράτος δεν προκαταβάλεις παρά σου δίνουν ένα μηνά και μετά πληρώνεις ένα συμφωνημένο μηδαμινό ποσό
Είναι γνωστό σε εσάς ότι η Ελλάδα αποτελεί θέρετρο διακοπών.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των παιχνιδιών λειτουργούν μόνο κατά το διάστημα των θερινών διακοπών σε ξενοδοχεία παραθαλάσσια καταστήματα με τουρίστες.
Η διάρκεια αυτή είναι 2-4 μήνες. Είναι άδικο να μην προβλέπεται να υπάρχει τέλος για την διάρκεια 2 ή 4 μηνών. Γιατί να καταβάλλεται προκαταβλητέο ετήσιο τέλος όταν η λειτουργία του είναι 2 μήνες.
Το μέτρο θέτει εμπόδιο στην λειτουργία των θερινών επιχειρήσεων, στα ξενοδοχεία τα οποία μάλιστα στα διαφημιστικά τους φυλλάδια αναφέρουν ότι διαθέτουν αίθουσες με παιχνίδια. Οι ξενοδόχοι το κάνουν για να παρέχουν περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες στους τουρίστες, δεν αποσκοπούν να κερδίσουν από την δραστηριότητα των παιχνιδιών.
Παράγραφος 9.2
«καταβάλλεται προκαταβλητέο ετήσιο τέλος, ανάλογα με τον αριθμό των Παιγνιομηχανημάτων»
Τι εννοείται ανάλογα με τον αριθμό των παιγνιομηχανημάτων,
θα γίνεται έκπτωση σε αυτόν που διαθέτει περισσότερα παιγνιομηχανήματα,
θα επιβαρύνεται περισσότερα αυτός που θα έχει περισσότερα παιγνιομηχανήματα.
Ποιος είναι ο σκοπός του μέτρου, να περιορίσει κάποιον να διαθέτει πολλά παιχνίδια, να οφελίσει αυτούς που έχουν πολλά παιχνίδια?
Σε απάντηση στο ΝΙΚΟΛΑΡΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ.
Η άδεια εκμετάλλευσης είναι για όλη την επικράτεια. Η δεύτερη πρότασή σας καταγράφεται.
Ευχαριστούμε γαι την συμμετοχή σας.
Να υπαρχει και η κατηγορια μιας και ενοιεας αδειας για ολη την επικρατεια . Οχι στον περιορισμο στον αριθμο των παιγνιομηχανων .Αυτο μονο στα τυχερα παιχνιδια