Άρθρο 05 Τροποποίηση άρθρου 14 ΚΦΕ σχετικά με απαλλαγές εισοδήματος από μισθωτή εργασία και συντάξεις

1. Στο τέλος της περίπτωσης ι) της παραγράφου 1 του άρθρου 14 διαγράφεται η λέξη «και» και τίθεται κόμμα και στο τέλος της περίπτωσης ια) της παραγράφου 1 του άρθρου 14 διαγράφεται η τελεία, τίθεται κόμμα και προστίθενται νέα εδάφια ιβ) και ιγ) ως εξής:

«ιβ) η αποζημίωση για αγορά μηνιαίων ή ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών μέσων μαζικής μεταφοράς και

ιγ) η αγοραία αξία της παραχώρησης ενός οχήματος μηδενικών ή χαμηλών ρύπων έως 50 g CO2/Km προς ένα εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο ή συγγενικά πρόσωπα αυτών κατά την έννοια των διατάξεων της περ. στ΄ του άρθρου 2 από ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα εντός του φορολογικού έτους.»

2. Οι διατάξεις της παρ. 1 εφαρμόζονται για τις δαπάνες που πραγματοποιούνται στα φορολογικά έτη που αρχίζουν από 1.1.2020 και μετά.

  • 13 Νοεμβρίου 2019, 16:37 | ΕΛΕΝΗ

    ΕΡΩΤΗΜΑ δια Αρθρο 07. Το Καθαρο Κερδος καθε Επιχειρηματικης Δραστηριοτητος εξαγεται και οριστικοποιηται μετα την 31/12 καθε χρησεως, και μετα και την ολοκληρωση της Απογραφης Τελους Χρησεως [υποχρεωτικης η οικειοθελους] εως και την 28/2/του επομενου Ετους. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ η Ο ΕΤΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΟΔΕΥΗ ΑΠΟ ΤΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΟ 30% ΕΠΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ. Στις Εταιρειες – Νομικα Προσωπα το Καθαρο Κερδος καθε Χρησεως διανεμεται το επομενο ετος.-

  • 11 Νοεμβρίου 2019, 15:25 | ΚΟΥΡΤΕΛΗ ΕΡΑΣΜΙΑ

    Να προστίθεται το αφορολόγητο στο εισόδημα του άλλου συζύγου όταν εργάζεται μόνο ο ένας και ο άλλος είναι άνεργος. Με το τρέχον σύστημα μια οικογένεια που έχει εισόδημα για παράδειγμα 22.000,00 και εργάζεται μόνο ένας ο φόρος που καλείται να πληρώσει είναι περίπου 3.500,00€. Αντίθετα αν εργάζονται 2 σε μια οικογένεια και το συνολικό τους εισόδημα είναι 22.000,00€, 11.000,00€ ο καθένας, πληρώνουν φόρο 950,00€ περίπου. Γίνεται δηλαδή το εξής παράδοξο για το ίδιο οικογενειακό εισόδημα η μια οικογένεια πληρώνει παραπάνω φόρο περίπου 2.500,00€.

  • 10 Νοεμβρίου 2019, 12:45 | Μωραϊτης Δημήτριος

    Η φορολόγηση των εισοδημάτων των συνταξιούχων να γίνεται επί του πραγματικού και όχι επί του τεκμαρτού εισοδήματος εφ’όσον δεν έχουν άλλα εισοδήματα, όπως και οι ηλεκτρονικές πληρωμές είναι επί του πραγματικού και όχι επί του τεκμαρτού εισοδήματος.-
    Ευχαριστώ.

  • 9 Νοεμβρίου 2019, 13:31 | Σπύρος Κοκκόλης

    Αφού οι κάρτες απεριορίστων εξαιρούνται, να εξαιρεθούν και τα έξοδα μετάβασης προς/από την εργασία – που επίτηδες είναι σε ασάφεια (γιατί ο ελεγκτής μπορεί να τα βγάλει εκτός, αφού θα πει ‘δεν είναι κατα την διάρκεια της εργασίας/για σκοπούς της εργασίας).

  • 9 Νοεμβρίου 2019, 12:08 | ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ

    Συμφωνα παντα με τις εξαγγελιες της κυβερνησης για καταργηση των τεκμηριων θα πρεπει να γινει πραξη και να εναρμονισθεί η φορολογια του εισοδήματος με αυτην των ηλεκτρονικων πληρωμων και πληρωμων με καρτες,ωστε να γινεται μονο επι των πραγματικων εισοδηματων και όχι επι των τεκμαρτών,ειδικοτερα στους συνταξιούχους με μονο εισοδημα την συνταξη τους.

  • 8 Νοεμβρίου 2019, 16:24 | Αλέξανδρος Τζουμαϊλής

    Η περίπτωση ιβ’ αφορά αποκλειστικά τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα, μιας και αποκλειστικά αυτοί δύνανται να λάβουν αποζημίωση για χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς. Ορθότερο είναι σαν κίνητρο απλά να μειωθεί ο ΦΠΑ του 24% στις αστικές μεταφορές, ο οποίος είναι παράλογα υψηλός, λες και τα ΜΜΜ απευθύνονται στους πλέον πλούσιους πολίτες της χώρας.

  • 8 Νοεμβρίου 2019, 10:07 | ΚΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Η φορολογηση των εισοδηματων των συνταξιούχων να γινεται επι του πραγματικου και όχι επι του τεκμαρτου εισοδήματος,εφ οσον δεν εχουν αλλα εισοδηματα,οπως
    και οι ηλεκτρονικες πληρωμες είναι επι του πραγματικου και όχι του τεκμαρτου
    εισοδήματος.

  • 8 Νοεμβρίου 2019, 10:10 | θεοδωρος ΜΠΑΚΑΛΗΣ

    Να καταργηθεί ο περιορισμός περικοπής της σύνταξης του 60% σε οσους εχουν αγροτικό εισόδημα, απλή λογική η αγροτική παραγωγή βοηθα στην αναπτυξη χρειαζονται κίνητρα και οχι περιορισμοί.

Σχολιάστε

Πριν υποβάλλετε το σχόλιο σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Όροι Συμμετοχής

  1. Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα. Προφανώς κάθε ζήτημα εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλά ο δημόσιος διάλογος διευκολύνεται με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις.
  2. Φροντίστε να διατυπώνετε τις προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις με τρόπο σύντομο και περιεκτικό.
  3. Προσπαθήστε να τεκμηριώνετε αυτά που γράφετε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, εκτός αν η χρήση τους είναι καταχρηστική και στην περίπτωση αυτή θα αφαιρούνται.
  4. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
  5. Είναι γόνιμο να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά είναι σημαντικό για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διαλόγου να αποφεύγονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με άλλους συμμετέχοντες.
  6. Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.
  7. Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής.
  8. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη χρήση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για ενημερωτικούς λόγους σχετικούς με τους στόχους του OpenGov.gr.
  9. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη διάθεση των προτάσεων, σχολίων ή ερωτήσεων που υποβάλετε με την άδεια «Creative Commons».