1. Στην περίπτωση που κατά την εκτέλεση των δραστηριοτήτων (αεροπορικών εργασιών ή άλλων χρήσεων) του(των) ΣμηΕΑ πραγματοποιείται επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, πρέπει αυτή να είναι σύμφωνη με την ισχύουσα σχετική νομοθεσία.
2. Η ΥΠΑ γνωστοποιεί στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ζητήματα που ανακύπτουν σχετικά με την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από την χρήση των ΣμηΕΑ.
3. Κυρώσεις επιβάλλονται στους παραβάτες σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2472/1997 περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Αρχική Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)Άρθρο 15 – Προστασία Προσωπικών δεδομένων
Άρθρο 15 – Προστασία Προσωπικών δεδομένων
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πεδίο Εφαρμογής
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Ορισμοί – Συντομογραφίες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Κατηγορίες συστημάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Διεξαγωγή Πτήσεων ΣΜηΕΑ (UAS)
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 06 – «Ανοικτή» κατηγορία ΣμηΕΑ (UAS Open Category)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Υποκατηγορίες «ανοικτής» κατηγορίας – ειδικές προϋποθέσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Προϋποθέσεις πτήσεων ΣμηΕΑ «ειδικής» κατηγορίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Προϋποθέσεις πτήσεων ΣμηΕΑ «πιστοποιημένης» κατηγορίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Νηολόγηση /Καταχώρηση σε Μητρώο των ΣμηΕΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Τήρηση Μητρώου Εκμεταλλευόμενων και Χειριστών ΣμηΕΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Τήρηση Μητρώου Ελεγκτών Κατασκευής
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Προϋποθέσεις χορήγησης έγκρισης για εμπορική εκμετάλλευση ΣμηΕΑ
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ασφάλιση έναντι τρίτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Προστασία Προσωπικών δεδομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 – Πιστοποιητικό εκμεταλλευόμενου ΣμηΕΑ της Πιστοποιημένης κατηγορίας- Διαδικασία χορήγησης Πιστοποιητικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Ειδικό πιστοποιητικό αξιοπλοΐας (πτητικής ικανότητας) συστημάτων μη-επανδρωμένων αεροσκαφών της «πιστοποιημένης» κατηγορίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Διαδικασία Αδειοδότησης Χειριστών ΣμηΕΑ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Διεξαγωγή πτήσεων των ΣμηΕΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 – Σταθμός εδάφους Συστημάτων μη – επανδρωμένων αεροσκαφών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Συστήματα αναγνώρισης κινδύνου και αποφυγής σύγκρουσης στην «ειδική» και «πιστοποιημένη» κατηγορία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Κυρώσεις και Αρμοδιότητα επιβολής αυτών
- Δεν υποβλήθηκαν σχόλια στο Άρθρο 23 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 23 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Μαΐου 2016, 13:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
8 Ιουνίου 2016, 13:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 153 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5975 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Εξαίρεση Μικρών Σταθμών και Κατασκευών Κεραιών
- Κανονισμός Λειτουργίας Ερασιτεχνικών Σταθμών Ασυρμάτου
- Εσωτερικά δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- Αναμόρφωση θεσμικού πλαισίου χορήγησης αδειών
- Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης Δημοσίων Συμβάσεων
- Αναδιάρθρωση Συγκοινωνιών
- Περί Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Άρθρο 15 – Προστασία Προσωπικών δεδομένων
Εφόσον οι πτήσεις γίνονται για εμπορικούς σκοπούς , να υπάρχει η έγγραφη συναίνεση των εκτεθειμένων προσώπων ( Υπεύθυνη Δήλωση οτι συνενώνουν όπως γίνονται και στα επίγεια γυρίσματα )