Άρθρο 102 – Θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων

Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες, για θέματα ασφαλείας και πρόληψης ρύπανσης των ελληνικών πλοίων, υφίστανται, βάσει ειδικών διατάξεων της εθνικής νομοθεσίας, διαφοροποιημένες απαιτήσεις που υπερβαίνουν τις αντίστοιχες διεθνείς απαιτήσεις των εφαρμοστέων οργάνων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίες για ειδικούς λόγους δεν είναι εφικτό να υλοποιηθούν, τότε είναι δυνατόν η Αρχή να παρέχει εξαίρεση από τις αυστηρότερες αυτές απαιτήσεις ώστε να εφαρμόζονται μόνο οι αντίστοιχες διεθνείς απαιτήσεις, κατόπιν αιτιολογημένης τεχνικής εισήγησης που θα υποβάλλουν οι κατατάσσοντες τα συγκεκριμένα πλοία εξουσιοδοτημένοι οργανισμοί (νηογνώμονες) προς τις καθ’ ύλην αρμόδιες Διευθύνσεις του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

  • 23 Φεβρουαρίου 2017, 13:35 | ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ (ΣΕΕΝ)

    Αυτοδίκαια να ισχύουν οι διεθνείς απαιτήσεις χωρίς να απαιτείται η έκδοση διοικητικής πράξης. Επίσης να προστεθεί και ο ILO εκτός από την Ε.Ε. και τον ΙΜΟ.

  • 23 Φεβρουαρίου 2017, 12:04 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΜΠΟΠΟΥΛΟΣ

    Πολύ καλή πρωτοβουλία. Ενδεχόμενα σκόπιμο να προβλεφθεί συγκεκριμένο χρονικό όριο εντός του οποίου θα δρουν οι νηογνώμονες και θα αντιδρούν οι Υπηρεσίες του Υπουργείου για να αποφευχθούν ατέρμονες διαδικασίες.