Άρθρο 100 – Τροποποίηση παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α΄281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102)

Η παρ. 2 του άρθρου 8 του ν. 3622/2007 (Α’ 281), όπως τροποποιήθηκε με το εδάφιο 2 της παρ. 7 του άρθρου 12 του ν. 4150/2013 (Α΄102), τροποποιείται ως ακολούθως:
“2. Τα σχέδια ασφάλειας λιμένα λαμβάνουν επιπλέον υπόψη τις ιδιαιτερότητες διαφόρων τμημάτων αυτού, ενσωματώνουν τα εγκεκριμένα σχέδια ασφάλειας των λιμενικών εγκαταστάσεων εντός των ορίων του και αναπτύσσονται είτε από την Αρχή Ασφάλειας Λιμένα είτε από Α.Ο.Α.. Για καθένα από τα επίπεδα ασφάλειας, τα σχέδια ασφάλειας λιμένα προσδιορίζουν: α) τις ακολουθητέες διαδικασίες, β) τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν και γ) τις ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιηθούν. Εφόσον και καθ’ ο μέρος απαιτείται, τα σχέδια ασφάλειας λιμένα περιλαμβάνουν μέτρα ασφάλειας, που εφαρμόζονται στους επιβάτες και στα οχήματα που πρόκειται να επιβιβασθούν σε επιβατηγά − οχηματαγωγά (Ε/Γ−Ο/Γ) πλοία, εσωτερικών ή διεθνών γραμμών. Τα μέτρα αυτά εφαρμόζονται κατά τρόπο που να μη παρακωλύεται, κατά το δυνατόν, η ροή της εργασίας.”.

  • 19 Φεβρουαρίου 2017, 13:30 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΜΠΟΠΟΥΛΟΣ

    Δεδομένου ότι η διάταξη αφορά τα Σχέδια Ασφαλείας και όχι την Αξιολόγηση Ασφάλειας, τι σημαίνει, ποια έννοια έχει ο όρος «αναπτύσσονται» ?
    Πώς πέραν της εφαρμογής του, «αναπτύσσεται» το Σχέδιο Ασφάλειας ?

    Σημειώνεται ότι η Αιτιολογική Έκθεση δεν παρέχει διευκρίνιση /απάντηση στο ερώτημα και σε περίπτωση πραγματικού συμβάντος η απάντηση θα είναι κρίσιμης σημασίας σε σχέση με την απόδοση ευθυνών.