Άρθρο 15 – Τροποποίηση άρθρου 1 π.δ. 201/2007 (Α’ 227)

Η παράγραφος 1 του άρθρου 1του π.δ. 201/2007 (Α’ 227) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
“Η Τεχνική Επιτροπή του Υπουργείου Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής αποτελείται από:
α) Τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας του Κλάδου Ναυτιλίας Α.ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
β) Τον Τμηματάρχη του Τμήματος Επιθεωρήσεων Κατασκευής και Ενδιαίτησης της Διεύθυνσης Επιθεώρησης Πλοίων του Κλάδου Γ’ Ελέγχου Πλοίων Α.ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
γ) Τον Προϊστάμενο του Κλάδου Γ’ Ελέγχου Πλοίων Α.ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
δ) Τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επιθεώρησης Πλοίων του Κλάδου Γ΄ Ελέγχου Πλοίων Α.ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
ε) Τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Μελετών Κατασκευών Πλοίων του Κλάδου Γ’ Ελέγχου Πλοίων Α.ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
στ) Έναν καθηγητή ή αναπληρωτή καθηγητή ή επίκουρο καθηγητή της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.).
ζ) Δύο εκπροσώπους του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, εκ των οποίων ο ένας ειδικότητας Ναυπηγού Μηχανολόγου Μηχανικού ή Μηχανολόγου Μηχανικού και ο άλλος δικηγόρος με ειδίκευση στα ναυτιλιακά.
η) Έναν εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος ειδικότητας Ναυπηγού Μηχανολόγου Μηχανικού.
Η λειτουργία της Τεχνικής Επιτροπής της παρούσας παραγράφου διέπεται από τις διατάξεις των άρθρων 13, 14, 15, του Ν.2690/1999, που αφορούν την λειτουργία των Συλλογικών Οργάνων της Διοίκησης.

  • 28 Φεβρουαρίου 2017, 12:25 | Ελεύθερος Πολίτης

    Είμαι επαγγελματίας τεχνικός που έχει εμπειρία από τη λειτουργία της Τεχνικής Επιτροπής. Εκτιμώ ότι η αύξηση των μελών της Τεχνικής Επιτροπής από 7 άτομα που είναι σήμερα σε 9 που προτείνει το άρθρο δεν εξυπηρετεί τους σκοπούς της και μάλλον την καθιστά λιγότερο αποτελεσματική και δύσκαμπτη. Πρέπει να διατηρηθεί το καθεστώς της 7μελούς Επιτροπής με πλειοψηφική συμμετοχή 4 ατόμων εκτός Υπουργείου και τη συμμετοχή του Κλαδάρχη, του Διευθυντή Μελετών και Κατασκευών και του Διευθυντή Επιθεωρήσεων από το Υπουργείο για λόγους διαφάνειας, αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας.

  • 28 Φεβρουαρίου 2017, 12:07 | ΛΕΥΤΕΡΗΣ Κ.

    Για λόγους αντικειμενικότητας και καλής έξωθεν μαρτυρίας θεωρώ ότι η Τεχνική Επιτροπή πρέπει να έχει επτά μέλη, τρεις του Υπουργείου και τέσσερις από τους φορείς. Προτείνω λοιπόν από την προτεινόμενη σύνθεση να αφαιρεθούν ο Διευθυντής Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας και ο Τμηματάρχης τμήματος επιθεωρήσεων κατασκευής και ενδιαίτησης.