Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Άρθρο 37: Ισχύς του Νόμου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ορισμοί
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 02: Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 03: Στρατηγικός Σχεδιασμός
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 04: Συμβούλιο Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 05: Περιεχόμενο της Επικοινωνιακής Διπλωματίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 06: Γραφεία Τύπου και Επικοινωνίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 07: Σύσταση, Αναστολή Λειτουργίας και Τοπική Αρμοδιότητα Γραφείων Τύπου και Επικοινωνίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 08: Διάρθρωση των Γραφείων Τύπου και Επικοινωνίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09: Αρμοδιότητα των Γραφείων Τύπου και Επικοινωνίας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 10: Σύνθεση του προσωπικού των Γραφείων Τύπου και Επικοινωνίας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11: Στελέχωση των Γραφείων Τύπου και Επικοινωνίας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 12: Κλάδος Συμβούλων και Γραμματέων Επικοινωνίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 13: Θέσεις και Βαθμοί του Κλάδου Συμβούλων και Γραμματέων Επικοινωνίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14: Πλήρωση θέσεων του κλάδου Συμβούλων και Γραμματέων Επικοινωνίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 15: Προαγωγές
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 16: Προϊστάμενοι Οργανικών Μονάδων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17: Υπηρεσιακό Συμβούλιο και Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 18: Μεταθέσεις στα Γραφεία Τύπου και Επικοινωνίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19: Διπλωματική Ιδιότητα, Διπλωματικά και Υπηρεσιακά Διαβατήρια
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20: Αποδοχές Εξωτερικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21: Δαπάνες Μετάθεσης και Απόσπασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22: Ειδικές Δαπάνες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23: Σύσταση, Νομική Μορφή, Επωνυμία, Έδρα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 24: Σκοπός, Αρμοδιότητες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25: Όργανα ΔιοίκησηςΆρθρο 25: Όργανα Διοίκησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διοικητικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27: Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28: Κατηγορίες Προσωπικού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29: Οικονομική Διαχείριση και ΛειτουργίαΆρθρο 29: Οικονομική Διαχείριση και Λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30: Κανονισμοί Λειτουργίας και Οικονομικής Διαχείρισης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 31: Σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32: Δήλωση στοιχείων των Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 33: Προνόμια των Εγγεγραμμένων στο Μητρώο Επιχειρήσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34: Λοιπές Διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 35: Μεταβατικές Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Καταργούμενες Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37: Ισχύς του Νόμου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Ιουλίου 2015, 09:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Ιουλίου 2015, 21:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 178 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 8983 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μια Ελλάδα με Όλους για Όλους:Εθνική Στρατηγική για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030
- Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ 2022-2027
- Διαβούλευση για το σχέδιο της Έκθεσης Εθελοντικής Αξιολόγησης της Ελλάδας (Voluntary National Report) σχετικά με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ)
- Εθνική Αρχή Προσβασιμότητας, Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής και Τεχνοηθικής
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία
- Προδιαβούλευση για τη Βελτίωση της Επικοινωνίας των ατόμων με Αναπηρία με τη Δημόσια Διοίκηση
- Κατευθυντήριες - οργανωτικές διατάξεις υλοποίησης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες
- Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου
- Σχέδιο προκήρυξης ανοιχτού διεθνούς διαγωνισμού αδειοδότησης των ψηφιακών τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου
- Αδειοδότηση παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης
- Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική
- Καταπολέμηση της Διαφθοράς
- Περιορισμός της πολυνομίας, κωδικοποίηση και αναμόρφωση της νομοθεσίας
- Ρυθμίσεις Θεμάτων Δημόσιου Ραδιοτηλεοπτικού Φορέα, Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Ανώνυμη Εταιρεία και τροποποίηση του άρθρου 48 του Ν2190_1920
- Ανοικτό Σύστημα Επιτάχυνσης Στρατηγικών Επενδύσεων
Το σχόλιο αφορά τα παραρτήματα Ι και ΙΙ του νομοσχεδίου.
Η μοριοδότηση για «Δημοσιεύσεις συναφών με το αντικείμενο της
Υπηρεσίας βιβλίων ή άρθρων σε εγνωσμένου κύρους επιστημονικά
περιοδικά και συλλογικούς τόμους (μέχρι δέκα)-2
(για κάθε βιβλίο)1 (για κάθε άρθρο)» είναι εκτός υπαλληλικής ιδιότητας, εκτός υπηρεσιακής ύλης και ικανοποιεί μόνο ερευνητικές αναζητήσεις προσωπικών σταδιοδρομιών.
Επίσης η μοριοδότηση για «Προϋπηρεσία σε άλλες
Διευθύνσεις της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας πλην των αρμόδιων για την Επικοινωνιακή Διπλωματία (μέχρι δυο έτη)-2 (ανά τρίμηνο) » όταν αυτή η Προϋπηρεσία αφορά διευθύνσεις και τμήματα αρμόδια για την εθνική επικοινωνιακή πολιτική (των οποίων το εξωστρεφές αντικείμενο περιλαμβάνει εκπροσώπηση, επεξεργασία, διαμόρφωση και υποβολή θέσεων και παρατηρήσεων στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών και διεθνών θεσμών, οργανισμών και οργάνων) είναι ΕΛΑΧΙΣΤΗ και θα πρέπει οπωσδήποτε να αυξηθεί αναλόγως και αντιστοίχως.
Επιπλέον στις θέσεις «ευθύνης του Δημοσίου και του ευρύτερου
δημόσιου τομέα (μέχρι έξι έτη)» θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται η θητεία στις ΜΕΑ ευρωπαϊκών και διεθνών Οργανισμών.
Επισημαίνεται ότι, η μοριοδότηση για την «προϋπηρεσία σε θέσεις ευθύνης του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα (μέχρι έξι έτη)», όταν οι θέσεις ευθύνης αφορά τμήματα και διευθύνσεις, δεν θα πρέπει να προσμετράται καθόσον δεν ευθύνεται διόλου ο υπάλληλος ιδιων και περισσότερων πολλές φορές προσόντων καθώς και ΧΡΟΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ εάν δεν επελέγη ως προϊστάμενος…