Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις.
Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 33 Έναρξη ισχύος
Άρθρο 33 Έναρξη ισχύος
- 169 ΣχόλιαΆρθρο 1 Βασικοί κανόνες
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 2 Γενικοί ορισμοί
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 3 Σύσταση εταιρειών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 4 Άδεια Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 5 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ- Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 7 Χαρακτηριστικά Μοτοσυκλετών Δ.Χ. – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 8 Δικαιολογητικά χορήγησης Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητο ή Μοτοσικλέτα Δ.Χ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δικαιολογητικά έκδοσης άδειας κυκλοφορίας ΕΔΧ αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 Έκδοση Αδειών κυκλοφορίας και Δικαιούχοι ΕΔΧ αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11 Ανάκληση Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Μητρώο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 Προδιαγραφές ασφαλείας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Παρατηρητήριο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 15 Έννοιες διοικητικής μονάδας και ενιαίας διοικητικής μονάδας των ΤΑΞΙ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 16 Αλλαγή έδρας και μεταστάθμευση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Προμίσθωση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων -ΤΑΞΙ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ταξίμετρο – Συνεργεία επισκευής και τοποθέτησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 Υποχρέωση παραμονής των αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20 Τιµολόγιο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων – ΤΑΞΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ειδικοί Κανόνες λειτουργίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και ΜΔΧ – ΕΙΔΜΙΣΘ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 Ιστοσελίδες Παρόχων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 Διαφήμιση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Κανονισµός λειτουργίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και μηχανών Δ.Χ.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25 Πειθαρχικά Συµβούλια – Λοιπά όργανα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 26 Όργανα ελέγχου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 27 Ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 Δικαιολογητικά για την έκδοση και την ανανέωση Ειδικής άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Μητρώο Οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 Υποχρεώσεις οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ, Μ.Δ.Χ και ΕΙΔΜΙΣΘ
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 31 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Σεπτεμβρίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 405 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
1η Διαδραστική Συνεδρία : Ρυθμιζόμενες εναντίον απελευθερωμένων αγορών ως προς την ποιότητα : Ποιά είναι η σωστή συνταγή?
Συντονιστής : Jean-Paul Galle’, Taxi COLUX, Πρώην Πρόεδρος, IRU Group “Taxis and Hire Cars with Driver”
Οι απελευθερωμένες αγορές προσφέρουν ποιότητα; Η Αμερικανική εμπειρία
Victor Dizengoff, Εκτελεστικός Διευθυντής, Black Car Assistance Corp, New York City & Αντιπρόεδρος, American Taxicab, Limousine & paratransit Association, TLPA, USA.
USDOT Studies Review
( United States Department of Transportation : Υπουργείο Μεταφορών ΗΠΑ)
1. Ανασκόπηση του Υπουργείου Μεταφορών σε Συγκεκριμένες Πόλεις που Απελευθέρωσαν τα Ταξί στα τέλη του ’70 αρχές ’80. (λεπτομερής)
2. Ο πρώτος γύρος απελευθέρωσης των ταξί στην Indianapolis έγινε στα τέλη του 1970
“Μετά τον πρώτο χειμώνα οι ανεξάρτητες εταιρίες ανακάλυψαν ότι δεν είχαν χρήματα για να συντηρήσουν ή να επισκευάσουν τα οχήματά τους. Ειδοποιήσεις ακύρωσης ασφάλισης που παραλήφθηκαν από το Ελεγκτικό Γραφείο της πόλης αυξήθηκαν από μια με δυο το μήνα σε περίπου εκατόν πενήντα το μήνα. Τα παράπονα στην Πολιτεία για τις υπηρεσίες των ταξί τριπλασιάστηκαν…ο οδηγός του ταξί συχνά δεν μπορούσε να βρεθεί…τα παράπονα που αφορούσαν υπηρεσίες ήταν ιδιαίτερα πολλά για τα ταξί στα αεροδρόμια. Όσο αφορά την Πόλη, το να επιβληθεί έγινε ιδιαίτερα δύσκολο…σε αυτά τα προβλήματα προστέθηκε και η αναφορά αύξησης της εγκληματικότητας από οδηγούς και εταιρίες ταξί. Το 1977 ανακαλύφθηκε η λειτουργία ενός δακτυλίου ναρκωτικών από εταιρία 18 οχημάτων ταξί, η οποία ήταν η μεγαλύτερη επιχείρηση ναρκωτικών που αποκαλύφθηκε ποτέ στην Πόλη. Αποκαλύφθηκε επίσης τουλάχιστον ένας δακτύλιος πορνείας που διαχειριζόταν από εταιρία (operator) ταξί. Αυξήθηκαν επίσης οι βιασμοί και οι ληστείες από οδηγούς ταξί.”
Αυτή η έκθεση δημοσιεύθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 1980
3. Το Seattle απελευθέρωσε τα ταξί το 1979
“ Η μέση τιμή των κομίστρων για διαδρομή 5 μιλίων στο Σιάτλ αυξήθηκε κατά 72%…τον Απρίλιο του 1982…οι πρωταρχικές καινοτομίες ήταν υπό την μορφή εκπτώσεων σε τακτικούς πελάτες , πελάτες με κρατήσεις εκ των προτέρων και μεγάλων διαδρομών, και μεγαλύτερες τιμές για νυχτερινή υπηρεσία (βάρδια) και κοντινές διαδρομές…παλαίμαχοι φορείς προέβλεψαν ότι οι νέες εταιρίες θα παίρνουν το καλύτερο κομμάτι (“skim the cream”) από την παραδοσιακή επιχείρηση ταξί, συγκεντρώνοντας δυσανάλογο μερίδιο μεγάλων διαδρομών με αποτέλεσμα την απόκλιση μιας ισορροπημένης υπηρεσίας ταξί σε όλη την πόλη. Αυτό το αποτέλεσμα είναι καταγεγραμμένο…υπήρχαν 51% περισσότερα οχήματα τον Μάιο του 1981 αλλά το κάθε ένα παρείχε μόνο το 76% των υπηρεσιών…Οι τρείς μεγάλες εταιρίες αρνήθηκαν το 10% των κλήσεων, ενώ ανεξάρτητοι φορείς εκμετάλλευσης στόλου αρνήθηκαν το 37%… Ο μέσος όρος ζωής των οχημάτων ήταν τέσσερα χρόνια το 1979 και αυξήθηκε στα έξι χρόνια μέχρι το τέλος του 1981…υποδηλώνει ότι συνολικά οι διαδρομές των επιβατών μειώθηκαν κατά 25% ανάμεσα στο 1979 και το 1981.”
Αυτή η έκθεση δημοσιεύθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ τον Μάιο του 1983
4. Η προσπάθεια του San Diego με την απελευθέρωση το 1979 ήταν πιθανώς η πιο καλά μελετημένη και τεκμηριωμένη προσπάθεια γιατί το Υπουργείο Μεταφορών παρείχε πολυετή τεχνική βοήθεια και καταγραφή των αποτελεσμάτων που χορήγησε για να βοηθήσει την προσπάθεια.
Παρ’ όλα αυτά τα αποτελέσματα ήταν τα ίδια
“Η μέση τιμή κομίστρου για υπηρεσία αποκλειστικής διαδρομή ταξί στο San Diego αυξήθηκε πάνω από 60%… Για διαδρομή 5 μιλίων [από]τον Ιούλιο του 1979…[μέχρι]τον Δεκέμβριο του 1981…υπήρχαν 30% περισσότερα οχήματα αλλά το κάθε ένα παρείχε μόνο το 85% των υπηρεσιών ανά ημέρα…οι βασικές αλλαγές στο προφίλ των χρηστών ταξί που παρατηρήθηκαν επί τρία χρόνια από τις Έρευνες για το Προφίλ των Επιβατών Ταξί (PPS) περιλαμβάνει υψηλότερη συχνότητα εμφάνισης πιο εύπορων επιβατών, επισκεπτών και περιστασιακών επιβατών, ενώ μειώνονται οι χαμηλόμισθοι, οι μόνιμοι κάτοικοι καθώς και οι νέοι και οι στρατιωτικοί…Η καταγραφή του ρυθμιστικού κόστους από την Πόλη, που εξακολουθεί να είναι ατελής, δείχνει ότι τα ετήσια ρυθμιστικά κόστη αυξήθηκαν κατά 158%”
Αυτή η έκθεση δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ τον Μάιο του 1983
5. Η βιομηχανία ταξί του Phoenix απελευθερώθηκε σε κρατικό επίπεδο το 1982
“Μετά την απελευθέρωση , η Yellow/Checker αύξησε το κόμιστρό της…Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση του 33% για την μέση διαδρομή 4 μιλίων…(ήταν)η χαμηλότερη [αύξηση κομίστρου] στο Phoenix…δεν υπήρξε ουσιαστικά καμία καινοτομία υπηρεσίας…η δύναμη των ταξί μειώθηκε μετά την απελευθέρωση, παρά την σημαντική αύξηση του αριθμού ταξί….Ο αριθμός των διαδρομών ανά ενεργό ταξί ημερησίως μειώθηκε κατά 33% για όλο τον κλάδο…Κατά συνέπεια, η απελευθέρωση δεν είχε τελικά κανένα αποτέλεσμα στους χρήστες ταξί και ταξιδιώτες που εξαρτώνται από μεταφορά με ταξί (transit).”
Αυτή η έκθεση δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ τον Απρίλιο του 1984
6. Συμπέρασμα
Τα μέσα της δεκαετίας του 1980 είδαν το τέλος των χρηματοδοτούμενων εκθέσεων από το Υπουργείο Μεταφορών για τη μελέτη της απελευθέρωσης των ταξί. Αφού αρκετές διαφορετικές προσπάθειες απελευθέρωσης απέτυχαν, τα άτομα που προώθησαν αυτή την προσπάθεια έστρεψαν την προσοχή τους σε άλλους κλάδους. Η αναζήτηση για ευνοϊκά αποτελέσματα απελευθέρωσης είχε αποτύχει στον κλάδο των ταξί.
Τέλος
ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΡΑΓΚΟΥΣΗ.
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ ΠΟΥ ΜΑς ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ.
ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΟΣΟ ΑΝΕΧΟΥΜΕ. ΟΙ Α.Ε. ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΣΕΤΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΒΑΛΕ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ.[ 80.000-120.000]ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ. ΔΩΣΕ Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ. ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ Η ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ -ΠΡΟΝΟΜΙΟ- ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Καλό θα ήταν να φοθεί μία μεταβατική περίοδος 6 μηνών σε τωρινούς ιδιοκτήτες να ρυθμίσουν κάποιες εκρεμμότητες τους όπως μεταβίβαση για μία φορά σε παιδιά ή σύζυγο και να μην τρέχουν όλοι σε εφορίες και υπουργεία τώρα και να οργιάζουν τα παραμάγαζα που βρίσκονται γύρω των υπουργείων και υπηρεσιών μεταφορών της Νομαρχίας
Το παρόν καθιστά ασύμφορη την λειτουργία ατομικών επιχειρήσεων ταξί καθώς για ένα όχημα (υβριδικό) με κόστος κτήσης 30χιλ. και αδείας 40χιλ. και λειτουργικές δαπάνες 50χιλ. στην 3ετία, πρέπει τα ετήσια καθαρά έσοδα μετά φόρων, να υπερβαίνουν τα 40χιλ.ευρώ που σημαίνει 150 ευρώ/ημέρα επί τουλάχιστον 350ημέρες χωρίς να μένει τίποτε για φαΐ (όλα για αποσβέσεις, λειτουργικά και φόρους). Εννοείται ότι μιλάμε για επένδυση αποταμιευμένου κεφαλαίου 70χιλ. ευρώ και όχι για δανεισμό! (στον υπολογισμό δεν περιλαμβάνονται τόκοι δανείων)
ΝΤΡΟΠΗ!!!
Αντί να πάτε να πιάσετε τους κολλητούς σας που τους γεμίσατε με δις δάνεια(αγύριστα) και τα κάνανε περιουσίες στο εξωτερικό και χρωστάνε στο δημόσιο, κλέβετε την δική μου περιουσία, ο οποίος σας έχω πληρώσει με χιλιάδες ευρώ και δεν χρωστάω μία δραχμή στο έκτρωμά σας, που το λέτε ΚΡΑΤΟΣ.
Αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα!!