Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Επικοινωνιών διατίθεται μία συχνότητα κινδύνου για τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και ΜΔΧ. Με όμοια απόφαση καθορίζονται οι προδιαγραφές τοποθέτησης συστημάτων ασφαλείας των οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ (σύστημα G.Ρ.S., διαχωριστικά και άλλα) και κάθε σχετικό θέμα.
Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 13 Προδιαγραφές ασφαλείας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
Άρθρο 13 Προδιαγραφές ασφαλείας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 169 ΣχόλιαΆρθρο 1 Βασικοί κανόνες
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 2 Γενικοί ορισμοί
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 3 Σύσταση εταιρειών
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 4 Άδεια Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 5 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ- Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΕΙΔΜΙΣΘ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 7 Χαρακτηριστικά Μοτοσυκλετών Δ.Χ. – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 8 Δικαιολογητικά χορήγησης Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητο ή Μοτοσικλέτα Δ.Χ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Δικαιολογητικά έκδοσης άδειας κυκλοφορίας ΕΔΧ αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 Έκδοση Αδειών κυκλοφορίας και Δικαιούχοι ΕΔΧ αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 11 Ανάκληση Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Μητρώο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 Προδιαγραφές ασφαλείας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 Παρατηρητήριο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 15 Έννοιες διοικητικής μονάδας και ενιαίας διοικητικής μονάδας των ΤΑΞΙ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 16 Αλλαγή έδρας και μεταστάθμευση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Προμίσθωση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων -ΤΑΞΙ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18 Ταξίμετρο – Συνεργεία επισκευής και τοποθέτησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 Υποχρέωση παραμονής των αυτοκινήτων ΤΑΞΙ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20 Τιµολόγιο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων – ΤΑΞΙ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ειδικοί Κανόνες λειτουργίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και ΜΔΧ – ΕΙΔΜΙΣΘ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22 Ιστοσελίδες Παρόχων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 Διαφήμιση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Κανονισµός λειτουργίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και μηχανών Δ.Χ.
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 25 Πειθαρχικά Συµβούλια – Λοιπά όργανα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 26 Όργανα ελέγχου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 27 Ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 Δικαιολογητικά για την έκδοση και την ανανέωση Ειδικής άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 Μητρώο Οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και Μ.Δ.Χ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30 Υποχρεώσεις οδηγών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ, Μ.Δ.Χ και ΕΙΔΜΙΣΘ
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 31 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Σεπτεμβρίου 2011, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 405 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6365 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Αναδιάρθρωση σιδηροδρομικού τομέα και ενίσχυση ρυθμιστικών φορέων μεταφορών
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Επικοινωνιών δεν υπάρχει – ΥΥΜ&Δικτύων (ορθό). Αυτά συμβαίνουν σε μια χώρα που δεν διαθέτει βασικά χαρακτηριστικά Ποιοτικής Διοίκησης, θεμελιώδες των οποίων είναι η σταθερότητα των Διοικητικών Δομών και η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ.
1. Τοποθέτηση διαχωριστικού οδηγού- πίσω τμήματος του οχήματο, για τα νέα ταξί υποχρωτική.
2. Η θέση δίπλα στον οδηγό θα είναι κενή υποχρεωτικά μετά την 22:00.
Η θέση αυτή μπορεί να χρησιμοποιείται από επιβάτη μόνο με την θέληση του οδηγού, μόνο πριν την ώρα αυτή.
3. Για ανάλογου μήκους, ταξί μπορεί να τοποθετείται από κατασκευής και δεύτερη, αντικρυστή, σειρά καθισμάτων, εφοδιασμένη κι’ αυτή με ζώνες ασφαλείας.
4. Χειρολαβές επιβατών υποχρεωτικές.
5. Οι αποσκευές μπαίνουν στο porte bagage ή και στον χώρο δίπλα στο οδηγό.
Το ζήτημα της ασφάλειας των οδηγών ταξί, θεωρώ πως είναι κορυφαίο!
Είναι απαράδεκτο σε μια ευνομούμενη πολιτεία, να πηγαίνεις για εργασία και να μην ξέρεις αν θα γυρίσεις ζωντανός στο σπίτι σου και την οικογένειά σου!
Είναι κατά συνέπεια απαράδεκτο, να παραπέμπονται στις «καλένδες» της μελλοντικής υπουργικής απόφασης, οι προδιαγραφές ασφάλειας των οδηγών ταξί και των αυτοκινήτων τους!
Από την στιγμή που η κυβέρνηση αποφάσισε να θεσπίσει νέο νόμο για τα ταξί, πιστεύω πως οι προδιαγραφές ασφάλειας θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται σε αυτόν.
Επιπλέον είναι και οικονομικοί οι λόγοι που επιβάλλουν κάτι τέτοιο.
Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι θα κυκλοφορήσουν άμεσα αυτοκίνητα, χωρίς διαχωριστικά για παράδειγμα και μελλοντικά ο Υπουργός ν’ αποφασίσει την υποχρεωτική τοποθέτησή τους. Το κόστος αντικατάστασης ή μετατροπής των αυτοκινήτων, θα είναι δυσβάσταχτο για οποιονδήποτε επαγγελματία του κλάδου!
Είναι λοιπόν απαραίτητο να ορισθούν στο νόμο οι προδιαγραφές ασφάλειας των ταξί και κατά την άποψή μου, μέσα σ’ αυτές θα πρέπει να προβλέπονται οπωσδήποτε τα διαχωριστικά, με παράλληλη απαγόρευση της χρήσης από τους επιβάτες της μπροστινής παραπλεύρως του οδηγού θέσης. Είναι προφανές πως με αυτή την ρύθμιση, οι θέσεις των επιβατών στα συμβατικά ταξί, θα περιοριστούν στα τρία (3) πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου. Είναι όμως εξίσου προφανές πως θα περιοριστούν σημαντικά και οι δυνατότητες για εγκληματικές ενέργειες κατά των οδηγών ταξί!