Άρθρο 17 – Συνυπολογισμός οκταετίας για τις μετατάξεις διοριστέων του ΑΣΕΠ μετά την 1.1.2009

Για τους περιλαμβανομένους σε πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ ή των φορέων του άρθρου 14 του ν. 2190/1994 που εκδόθηκαν μετά την 1.1.2009, ανεξαρτήτως τυχόν μεταβολής του φορέα διορισμού, το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από τη λήξη της προθεσμίας των τεσσάρων (4) μηνών που προβλέπεται στο άρθρο 15 του ν.3528/2007 και στο άρθρο 22 του ν.3584/2007, έως την κατάρτιση της υπαλληλικής σχέσης, συνυπολογίζεται στο οριζόμενο στην παράγραφο 2 του άρθρου 70 του ν.3528/2007 και στην παράγραφο 2 του άρθρου 76 του ν.3584/2007 διάστημα της οκταετίας. Τα ως άνω ισχύουν ανάλογα και για τους περιλαμβανομένους σε πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ ή των φορέων του άρθρου 14 του ν.2190/1994 που εκδόθηκαν μετά την 1.1.2009, σε φορείς για τους οποίους προβλέπονται αντίστοιχες ρυθμίσεις.

  • 13 Ιουλίου 2016, 12:26 | ΓΙΑΝΝΗΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΕΦΟΣΟΝ ΜΑΣ ΚΛΑΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΑΦΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 5 ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΑΠΗΚΑΝ ΚΑΙ 8 ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ 13 ΧΡΟΝΙΑ.ΑΔΙΚΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.

  • 12 Ιουλίου 2016, 06:40 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Ν.2515/97 ΑΡΘΡΟ 20 ΠΑΡ.2
    ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 72 ΤΟΥ Ν.3528/2007 ΚΑΙ ΓΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΠΙΔ.

  • 12 Ιουλίου 2016, 05:19 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17 ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ ΩΣ ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ 1/1Μ/2007 ΒΑΣΗ ΤΟΥ Ν.2527/1997 (ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΥΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΦΕΚ 549/25-6-2010.
    ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 17 Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΟΚΤΑΕΤΙΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 25-10-2010!!!!!!ΕΝΩ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΕΦ ΑΠΟ ΤΗΝ 1-11-2007 ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΝΤΕΙΟΥ(1992).
    Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ(ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ).
    ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ…
    ΕΑΝ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΦΕΚ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΚΔΟΘΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ(ΠΧ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ 1/11/2007)ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ(ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΑΠΟ 1992) ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ( ΑΠΟ ΦΥΛΑΚΑΣ ΥΕ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΠΕ)
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ
    ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Σ.Ε.Φ.

  • 11 Ιουλίου 2016, 09:11 | βιολεττα δ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    παρακαλώ να προβλεφθεί στο νομοσχέδιο και πρόταση για την δεκαετή υποχρεωτική παραμονή στην υπηρεσία για όσους διορίστικαν με σχετική μοριοδότηση με αποτελέσματα ασεπ μετά το 2010 όπως ακριβώς προβλέπεται με την αναγνώρηση πτυχίων διότι διοριστήκαμε το 2014 με χαρτιά που καταθέσαμε το 2008. να μετράει η υποχρεωτική παραμονή στην υπηρεσία από τα αποτελέσματα και όχι από τον διορισμό γιατί οι διορισμοί έχουν καθυστερήσει τέσσερα χρόνια ! τα δεδομένα της ζωής μας έχουν αλλάξει
    ευχαριστώ

  • 11 Ιουλίου 2016, 07:10 | Υπάλληλος από Νομό Πέλλας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    κε Υπουργέ, για τον υπολογισμό της 5ετίας για την συμμετοχή μας σε άλλον διαγωνισμό , καθώς και για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 36 Ν.4250/2014, «στην περίπτωση που οι υπάλληλοι έχουν υπηρετήσει το ήμισυ του υποχεωτικού χρόνου παραμονής στην παραμεθόριο, επιτρέπονται μετατάξεις, αποσπάσεις κ.λ.π. εντός της ίδιας ή άλλης παραμεθορίου περιοχής» να συνυπολογίζεται και η προϋπηρεσία στον ίδιο φορέα.

  • 11 Ιουλίου 2016, 07:51 | Υπάλληλος από Νομό Πέλλας
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    κε Υπουργέ, θα πρέπει να προστεθεί ένα άρθρο αντίστοιχο του άρθρου 17. Συγκεκριμένα για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 36 Ν.4250/2014, «στην περίπτωση που οι υπάλληλοι έχουν υπηρετήσει το ήμισυ του υποχεωτικού χρόνου παραμονής στην παραμεθόριο, επιτρέπονται μετατάξεις, αποσπάσεις κ.λ.π. εντός της ίδιας ή άλλης παραμεθορίου περιοχής» να συνυπολογίζεται και η προϋπηρεσία στον ίδιο φορέα.

  • 8 Ιουλίου 2016, 17:04 | Μαρία Βαρακλή
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Ευχαριστούμε για αυτό το άρθρο που μας αφορά. Θα συμφωνήσω με τον κο Σωκράτη Κατσιούλη σε προηγούμενο σχόλιο, πως η διετία της δόκιμης περιόδου είναι πολύ δύσκολη για πολλούς από εμάς, καθώς τα δεδομένα στη ζωή μας έχουν αλλάξει δραματικά μετά από τόσα χρόνια.

  • 8 Ιουλίου 2016, 06:27 | Σωκράτης Κατσιούλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    θα ήταν καλό στο άρθρο αυτό του νέου ν/σ και στον συνυπολογισμό της προϋπηρεσίας από τα οριστικά αποτέλεσμα έως την ανάληψη υπηρεσίας να μην ισχύει μόνο για το αρθ 70 του 3528/07 και τη μετάταξη σε ανώτερη βαθμίδα, αλλά και για όσους επιθυμούν μετάταξη στην ίδια βαθμίδα (αρθ 69), αλλά και στο αρθ 72 για μετάταξη σε παραμεθόριες περιοχές; Νομίζω ότι η αδικία του παγώματος των προσλήψεων αφορά όλους τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ από το 2009 και μετά. Άλλωστε για την καθυστέρηση αυτή δεν ευθυνόμαστε εμείς προσωπικά. Και εν τέλει δεν ζητούμε αναγνώριση βαθμολογική και μισθολογική παρα μόνο τη διέλευση του σκοπελου της διετούς δοκιμου υπηρεσίας για να βρεθούμε κοντά στις οικογένειες μας και πάλι.

  • 7 Ιουλίου 2016, 20:48 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Kατά την γνώμη μου είναι πολύ σωστό ο χρόνος αναμονής μετά το πέρας του τετραμήνου από την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων ΑΣΕΠ μέχρι και τον διορισμό να προσμετράται ως χρόνος δημόσιας προυπηρεσίας με δεδομένο ότι οι διοριστέοι ΑΣΕΠ δεν ευθύνονται για τυχόν καθυστερήσεις στην πραγματοποίηση του διορισμού τους.
    Επίσης θα πρέπει μετά το πέρας της διετούς δοκιμαστικής περιόδου να αναγνωρίζεται ο πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών,ο οποίος έχει αποκτηθεί πριν τον διορισμό χωρίς την αναμονή 8 ετών.
    Η πλειοψηφία όσων διορίζονται στο Δημόσιο ως ΔΕ Διοικητικού και κατέχουν πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών εργάζονται σε θέσεις αυξημένης ευθύνης με τις ελάχιστες μισθολογικές απολαβές.Επίσης δεν δίνεται η ευκαιρία σε ικανούς δημοσίους υπαλλήλους στην διάρκεια των 8 ετών να καταλάβουν επίσημα θέσεις ΠΕ Διοικητικού και να ξεχωρίσουν σε σύγκριση με όσους έχουν διοριστεί εξαρχής ως ΠΕ Διοικητικού και κατέχουν επίσημα αντίστοιχες θέσεις ΠΕ με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να μην επαρκούν οι ΠΕ για την υπογραφή αποφάσεων.

  • 7 Ιουλίου 2016, 12:06 | Παναγιώτης Χ.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Πάρα πολύ σωστή ρύθμιση που διορθώνει ακόμα μία αδικία σε βάρος των αδιόριστων επιτυχόντων ΑΣΕΠ 2009-2010

  • 7 Ιουλίου 2016, 09:20 | Κωνσταντία Α.
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Στο πνεύμα του νόμου 4250/2014 άρθρο 51 παρ.4 και στα πλαίσια του παρόντος άρθρου του παρόντος νόμου, θα πρέπει για το προσωπικό που περιλαμβάνεται σε πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ που εκδόθηκαν μετά την 1.1.2009 οι οποίοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών ανώτερης εκπαιδευτικής βαθμίδας σε σχέση με τον τίτλο σπουδών με τον οποίο πήραν μέρος κατά την αίτηση διορισμού τους, να μην ισχύει το διάστημα της οκταετίας και να προσλαμβάνονται στην ανώτερη κατηγορία και η μισθολογική τους κατάταξη να γίνεται στην ανώτερη κατηγορία χωρίς να απαιτείται μετάταξη σε ανώτερο κλάδο.

    Υπάρχουν πολλοί επιτυχόντες που έχουν πάρει πτυχίο μετά την δημοσίευση του ΦΕΚ διορισμούς τους οι οποίοι δεν έχουν διοριστεί μέχρι σήμερα χωρίς δική τους υπαιτιότητα. Δεδομένου του ότι ο νόμος 4250/2014 τους δίνει τη δυνατότητα να πάρουν μέρος σε προκηρύξεις μόνο για επιτυχόντες προηγούμενων ετών και να διοριστούν σε ανώτερη κατηγοριά π.χ από ΔΕ Διοικητικών σε ΠΕ Διοικητιου-Λογιστικούυ γιατί να μην γίνεται το ίδιο και με τους υπόλοιπους που διορίζονται βάσει κατανομής.