Άρθρο 01: Ορισμός – σκοπός –διαβάθμιση – δραστηριότητες

  1. Η Δασική Συνεταιριστική Οργάνωση (ΔΑ.Σ.Ο.) είναι αυτόνομη ένωση προσώπων, η οποία συγκροτείται εθελοντικά και επιδιώκει την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη των μελών της, με ισότιμη συνεργασία και αμοιβαία βοήθεια. Οι ΔΑ.Σ.Ο. είναι νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου και έχουν εμπορική ιδιότητα.
  1. Οι ΔΑ.Σ.Ο. διακρίνονται σε πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες. Στις πρωτοβάθμιες υπάγονται οι Δασικοί Συνεταιρισμοί Εργασίας (ΔΑ.Σ.Ε.) και οι Κοινοπραξίες Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (ΚΟ.ΔΑ.Σ.Ε.) και στις δευτεροβάθμιες οι Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (Ε.ΔΑ.Σ.Ε.).
  2. Οι  πρωτοβάθμιες ΔΑ.Σ.Ο.  δραστηριοποιούνται στις δασικές εργασίες και στη διακίνηση, εμπορία, επεξεργασία και μεταποίηση δασικών προϊόντων.

      Δασικές εργασίες κατά την έννοια του παρόντος νόμου είναι οι υλοτομικές εργασίες και οι εργασίες συγκομιδής, οι εργασίες ρητινοσυλλογής και συλλογής εν γένει δευτερευουσών καρπώσεων από τα δάση, οι φυτεύσεις δασικών ειδών, οι κλαδεύσεις, αραιώσεις και  οι καθαρισμοί δασών, η κατασκευή κορμοδεμάτων και κλαδοπλεγμάτων για την προστασία και συντήρηση του δασικού εδάφους, εργασίες για την προστασία και ανάπτυξη της βλάστησης και της αναγέννησης, εργασίες πρόληψης δασικών πυρκαγιών, καθώς και κάθε άλλη δραστηριότητα για την εξυπηρέτηση των σκοπών της δασοπονίας.

     Οι πρωτοβάθμιες ΔΑ.Σ.Ο. δραστηριοποιούνται στις ανωτέρω δασικές εργασίες εφόσον πληρούν τις σχετικές προϋποθέσεις που τάσσονται από ειδικές διατάξεις.

  1. Οι Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας συνδράμουν με κάθε πρόσφορο μέσο τα μέλη τους – δασικούς συνεταιρισμούς εργασίας – και δραστηριοποιούνται στην διακίνηση, εμπορία, επεξεργασία και μεταποίηση δασικών προϊόντων των μελών τους.
  2. Για τα θέματα που δεν ρυθμίζονται από το νόμο αυτό εφαρμόζονται συμπληρωματικά οι διατάξεις του αστικού και εμπορικού δικαίου.
  3. Για την εκπλήρωση των σκοπών τους οι ΔΑ.Σ.Ο. μπορούν να συμπράττουν σε κοινές επιχειρήσεις με καταναλωτικούς ή άλλους συνεταιρισμούς, νομικά πρόσωπα του δημόσιου τομέα, με κοινωφελείς οργανισμούς, συνεταιριστικές οργανώσεις άλλων χωρών και με επιχειρήσεις οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης
  • 19 Φεβρουαρίου 2016, 21:26 | ΤΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    Το σχέδιο νόμου εχει παρα πολυ συγκεκριμενη τοποθετηση και οι προτασεις οι οποιες εχει θεσει ειναι ακριβως ετσι ωστε οι συνεταιρισμοι να εχουν το προσωπο που πρεπει ουτως ωστε να ονομαζοντε συνεταιρισμοι.Σημερα αυτο που γινετε υπαρχον συνεταιρισμοι »σφραγιδες΄΄ στους οποιους υπαρχει απο πισω καποιος εμπορος ο οποιος τους καθοδιγει κυριως χρηματικα ουτως ωστε να εκπληρωθουν τα συμφεροντα του,με σκοπο να τιθετε το οικοσυστημα σε αυστηρο κινδυνο.Εαν παρετε στατιστικη των ατομων οι οποιοι ειναι αντιθετοι με τις προτασεις του νομοσχεδιου θα δειτε οτι ολοι ειναι συνετερισμοι μελη συνετερισμων η ακομα και οργανωσεις οι οποιες αποτελουντε απο ατομα που θελουν να εκμεταλευτουν το χαρακτηρα του συνετερισμου.Οι κανονισμοι οι οποιοι υπαρχουν στο καταστατικο εαν διαβαστουν προσεκτικα δεν λενε κατι διαφορετικο απο τις προτασεις του νεου σχεδιου-νομυ,απλα μεχρι τωρα δεν ειχαν εφαρμοστει απο τις περιφεριες και τα δασαρχεια.Συγκεκριμενα για το αρθρο5 ο αριθμος των μελων πρεπει αυστηροτατα να ειναι τουλαχιστον 25 ατομα και ανω και συγκεκριμενα 25 διοτι μπορουν οι συνετερισμοι οι οποιοι υπαρχουν σε χωρια τις περιφερειας να συνενωθουν να δημιουργησουν μια εδρα στην οποια θα διενεργουντε γενικες συνελευσεις,θα υπαρχει προεδρος και διοικιτικο συμβουλιο ο ρολος του προεδρου πλεον δεν θα ειναι ρολος ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ θα ασχολειτε αποκλειστικα με τα διαδικαστικα του συνετερισμου και θα αμοιβετε βαση καταστατικου οπως ολοι γνωριζουμε με το 5% επι του τζιροου.Επιπροσθετως να τονισω για το αρθρο7 οτι τα ενσημα τα οποια θα πρεπει να εχει καποιος ο οποιος να ονομαζετε δασεργατης θα πρεπει να ειναι ανω των 150 τα οποια θα υποδεικνυουν και την εμπειρια του οτως ωστε να μπορει να μπορει να εργαστει χωρις να υπαρχει μεγαλος κινδυνος ατυχηματος.

  • 12 Φεβρουαρίου 2016, 14:23 | τζουβάρας παναγιώτης

    ?

  • 10 Φεβρουαρίου 2016, 23:44 | Τζουβάρας Παναγιώτης

    Άρθρο 01: Ορισμός – σκοπός –διαβάθμιση – δραστηριότητες
    1. Η Δασική Συνεταιριστική Οργάνωση (ΔΑ.Σ.Ο.) είναι αυτόνομη ένωση προσώπων, η οποία συγκροτείται εθελοντικά και επιδιώκει την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική ανάπτυξη των μελών της, με ισότιμη συνεργασία και αμοιβαία βοήθεια μέσω μιας συνιδιόκτητης και δημοκρατικά διοικούμενης επιχείρησης. Οι ΔΑ.Σ.Ο. είναι νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου και έχουν εμπορική ιδιότητα. Αναπτύσσουν κάθε είδους δραστηριότητα για την επίτευξη των σκοπών τους στο πλαίσιο του νόμου και του καταστατικού τους.
    2. Οι ΔΑ.Σ.Ο. διακρίνονται σε πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες. Στις πρωτοβάθμιες υπάγονται οι Δασικοί Συνεταιρισμοί Εργασίας (ΔΑ.Σ.Ε.) και οι Κοινοπραξίες Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (ΚΟ.ΔΑ.Σ.Ε.) και στις δευτεροβάθμιες οι Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (Ε.ΔΑ.Σ.Ε.).

    3. Οι πρωτοβάθμιες ΔΑ.Σ.Ο. ενδεικτικά δραστηριοποιούνται στις δασικές εργασίες και στη διακίνηση-μεταφορά, εμπορία, επεξεργασία και μεταποίηση δασικών προϊόντων.

    Δασικές εργασίες κατά την έννοια του παρόντος νόμου είναι οι υλοτομικές εργασίες και οι εργασίες συγκομιδής, οι εργασίες ρητινοσυλλογής και συλλογής εν γένει δευτερευουσών καρπώσεων από τα δάση, οι φυτεύσεις δασικών ειδών, οι κλαδεύσεις, αραιώσεις και οι καθαρισμοί δασών, η κατασκευή κορμοδεμάτων και κλαδοπλεγμάτων για την προστασία και συντήρηση του δασικού εδάφους, εργασίες για την προστασία και ανάπτυξη της βλάστησης και της αναγέννησης, εργασίες πρόληψης δασικών πυρκαγιών, καθώς και κάθε άλλη δραστηριότητα για την εξυπηρέτηση των σκοπών της δασοπονίας.
    Οι πρωτοβάθμιες ΔΑ.Σ.Ο. δραστηριοποιούνται στις ανωτέρω δασικές εργασίες εφόσον πληρούν τις σχετικές προϋποθέσεις που τάσσονται από ειδικές διατάξεις.
    Οι δασεργάτες δραστηριοποιούνται στις ανωτέρω δασικές εργασίες εφόσον πληρούν τις σχετικές προϋποθέσεις που τάσσονται από ειδικές διατάξεις και έχουν αποκτήσει την ιδιότητα του δασεργάτη
    4. Οι Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας δεν δραστηριοποιούνται σε δασικές εργασίες κατά την έννοια του παρόντος νόμου – συνδράμουν με κάθε πρόσφορο μέσο τα μέλη τους – δασικούς συνεταιρισμούς εργασίας – και δραστηριοποιούνται στην διακίνηση, εμπορία, επεξεργασία και μεταποίηση δασικών προϊόντων των μελών τους.
    5. Για τα θέματα που δεν ρυθμίζονται από το νόμο αυτό εφαρμόζονται συμπληρωματικά οι διατάξεις του αστικού και εμπορικού δικαίου.
    6. Για την εκπλήρωση των σκοπών τους οι ΔΑ.Σ.Ο. μπορούν να ιδρύουν υποκαταστήματα, παραρτήματα ή γραφεία στο εσωτερικό και το εξωτερικό, να συνιστούν νομικά πρόσωπα, να συμπράττουν σε κοινές επιχειρήσεις με καταναλωτικούς ή άλλους συνεταιρισμούς, νομικά πρόσωπα του δημόσιου η ιδιωτικού τομέα, με κοινωφελείς οργανισμούς, συνεταιριστικές οργανώσεις άλλων χωρών με επιχειρήσεις οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και με φυσικά ή νομικά πρόσωπα, στα πλαίσια της διακρατικής ή και διεπαγγελματικής συνεργασίας.
    Πρόεδρος Σωματείου Δασεργατών και Δασεργατριών Φλώρινας
    Πρόεδρος Δασικού Συνεταιρισμού Λεχόβου
    Τζουβάρας Παναγιώτης

  • 10 Φεβρουαρίου 2016, 18:14 | Ρ. Σουλιώτης

    Η παράγραφος 3, άρθρο 1 να διαμορφωθεί ως εξής
    Οι πρωτοβάθμιες ΔΑ.Σ.Ο. δραστηριοποιούνται στις δασικές εργασίες και στη διακίνηση, εμπορία (χονδρική), επεξεργασία και μεταποίηση δασικών προϊόντων
    Να απαγορευτεί η δυνατότητα απευθείας πώλησης από ΔΑΣΟ σε ιδιώτες /λιανική πώληση για λόγους αθέμιτου ανταγωνισμού και μη δυνατότητας ελέγχου. Οι ΔΑΣΟ έχουν πρόσβαση στο δάσος με την παραχώρηση από το ΥΠ.Π.ΕΝ και τη Δασική Υπηρεσία με χαμηλό μίσθωμα.
    Η παράγραφος 6, άρθρο 1 να διαμορφωθεί ως εξής:
    Για την εκπλήρωση των σκοπών τους οι ΔΑ.Σ.Ο. μπορούν να συμπράττουν σε κοινές επιχειρήσεις με καταναλωτικούς ή άλλους συνεταιρισμούς, νομικά πρόσωπα του δημόσιου τομέα, με κοινωφελείς οργανισμούς, συνεταιριστικές οργανώσεις άλλων χωρών και με επιχειρήσεις οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης. Ειδικά για την καλλιέργεια – αραίωση αναδασωτέων εκτάσεων οι ΔΑ.Σ.Ο. δύναται να συμπράττουν με εγχώριες επιχειρήσεις μεταποίησης ξύλου – βιομηχανιών.

  • 10 Φεβρουαρίου 2016, 12:12 | Ρ. ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ

    Η παράγραφος 6, άρθρο 1 να διαμορφωθεί ως εξής:

    Για την εκπλήρωση των σκοπών τους οι ΔΑ.Σ.Ο. μπορούν να συμπράττουν σε κοινές επιχειρήσεις με καταναλωτικούς ή άλλους συνεταιρισμούς, νομικά πρόσωπα του δημόσιου τομέα, με κοινωφελείς οργανισμούς, συνεταιριστικές οργανώσεις άλλων χωρών και με επιχειρήσεις οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης. Ειδικά για την καλλιέργεια – αραίωση αναδασωτέων εκτάσεων οι ΔΑ.Σ.Ο. δύναται να συμπράττουν με εγχώριες επιχειρήσεις μεταποίησης ξύλου – βιομηχανιών.

  • 10 Φεβρουαρίου 2016, 12:42 | Ρ. ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ

    Η παράγραφος 3, άρθρο 1 να διαμορφωθεί ως εξής
    Οι πρωτοβάθμιες ΔΑ.Σ.Ο. δραστηριοποιούνται στις δασικές εργασίες και στη διακίνηση, εμπορία (χονδρική), επεξεργασία και μεταποίηση δασικών προϊόντων

    Να απαγορευτεί η δυνατότητα απευθείας πώλησης από ΔΑΣΟ σε ιδιώτες /λιανική πώληση για λόγους αθέμιτου ανταγωνισμού και μη δυνατότητας ελέγχου. Οι ΔΑΣΟ έχουν πρόσβαση στο δάσος με την παραχώρηση από το ΥΠ.Π.ΕΝ και τη Δασική Υπηρεσία με χαμηλό μίσθωμα.

  • 9 Φεβρουαρίου 2016, 08:54 | Χαρίλαος Κόκκας

    Χαιρετώ τους συνάδελφους δασολόγους που μέχρι στιγμής δεν έχουν κάνει κάποιο σχόλιο για την ληστεία που πρόκειται να γίνει στο επάγγελμα μας. Μου είναι αδιανόητο να καταλάβω με ποιον τρόπο ακριβώς θα μπορέσουν οι δασικοί συνεταιρισμοί να λειτουργούν ως εργολήπτες και αναφέρομαι στην δυνατότητα να κάνουν φυτεύσεις και γενικά αναδασώσεις. Με ποία τεχνογνωσία άραγε θα είναι αυτό εφικτό; Εκτός βέβαια και αν τους χορηγήσουν εργοληπτικό πτυχίο οπότε αυτομάτως δεν βλέπω τον λόγω ύπαρξης τον δυο σχολών δασολογίας και διαχείρισης περιβάλλοντος και φυσικών πόρων σε Θεσσαλονίκη και Ορεστιάδα αντίστοιχα.
    Άλλωστε θα μπορούσαν κάλλιστα να δώσουν στους δασικούς συνεταιρισμούς το δικαίωμα να εκπονούν διαχειριστικές μελέτες με την ίδια λογική και να τους χορηγήσουν το αντίστοιχο μελετητικό πτυχίο (πέρα απ΄ το εργοληπτικό) αφού σίγουρα θα ξέρουν τις ανάγκες του δάσους. Βέβαια λέξεις όπως αειφορική διαχείριση , κλίμαξ θα πάνε ‘’περίπατο’’…
    Ακούστηκε και μία πρόταση που δεν είναι άσχημη αλλά κατά την προσωπική μου άποψη έχει κάποια κενά και εξηγώ, η πρόταση είναι να υποχρεωθούν οι δασικoί συνεταιρισμοί να έχουν ως σύμβουλο ένα δασολόγο. Οι αντιρρήσεις-ερωτήσεις μου είναι οι εξής:
    1)Οι πρόταση αυτή έγινε στο πλαίσιο της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας για τους δασολόγους θα πρέπει λοιπόν να διασφαλιστεί ότι δεν θα μπορούν να έχουν αυτή την θέση άτομα που διατηρούν εργοληπτικό ή μελετητικό πτυχίο, για τον απλό λόγο ότι θα πρέπει να είναι όντως νέες θέσεις εργασίας για κάποιους και όχι δεύτερη δουλεία για κάποιους άλλους
    2)Με ποίο τρόπο θα διασφαλίζονται τα χρήματα αυτών των δασολόγων και ότι δεν θα έχουν να ‘’λαβαίνουν’’;
    3)Με ποια σχέση εργασίας θα γίνει κάτι τέτοιο? Με παροχή υπηρεσιών ας πούμε, τότε δεν μιλάμε για θέσεις εργασίας αλλά για μια σύμβαση 5-10 ημερών το χρόνο

    Αλήθεια ποια είναι η επίσημη θέση του ΓΕΩΤΕΕ για όλα αυτά;

    Εμείς λοιπόν, ως δασολόγοι θα πρέπει να κάνουμε τώρα κάτι και όχι όταν αυτός ο νόμος ψηφιστεί!
    Ας θέσουμε τις αντιρρήσεις μας λοιπόν τώρα που είναι ακόμα καιρός.

    Χαρίλαος Κόκκας
    Δασολόγος-περιβαλλοντολόγος

  • 8 Φεβρουαρίου 2016, 10:42 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

    Προτείνω να απαλειφθεί από ολόκληρο το νομοσχέδιο ο όρος «εκμετάλλλλευση» πχ Άρθρο 48 Καταργούμενες – τροποποιούμενες – λοιπές διατάξεις…
    2. Η παραχώρηση της εκμετάλλευσης των συστάδων » αφού αυτός δεν συνάδει με την «αειφόρο και πολλαπλή δασοπονία» της χώρας μας!

  • 8 Φεβρουαρίου 2016, 10:17 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

    Στο «Άρθρο 38 Κοινοπραξίες Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας (ΚΟ.ΔΑ.Σ.Ε.)» να προστεθεί

    6. Πρόσληψη επιστημονικού συμβούου/-ων πχ Δασολόγων Δασοπόνων

  • 8 Φεβρουαρίου 2016, 10:46 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

    Στο «Άρθρο 37 Όργανα της Ε.ΔΑ.Σ.Ε.» να προστεθεί:

    12. Πρόσληψη επιστημονικού συμβούλου/-ων πχ Δασολόγων Δασοπόνων

  • 8 Φεβρουαρίου 2016, 10:41 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

    Σύμφωνα με το «Άρθρο 36 Ενώσεις Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας» και ειδικότερα την παράγραφο 2δ «Φροντίζει για την επιμόρφωση των μελών της με κύκλους σεμιναρίων ή με την ίδρυση και λειτουργία κέντρων επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης σε θέματα συνεργατισμού ή με κάθε άλλο πρόσφορο τρόπο.» γίνεται προφανής η αναγκαιότητα ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ στις δασικές οργανώσεις.

  • 8 Φεβρουαρίου 2016, 10:58 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

    Από το «Άρθρο 30 Συγχώνευση – διαδικασία» και ειδικότερα από την παράγραφο 3 περί «απογραφής και αποτίμησης των περιουσιακών στοιχείων των συγχωνευόμενων συνεταιρισμών. Η αποτίμηση γίνεται με την τρέχουσα αξία των εκτιμώμενων στοιχείων. Η απογραφή και αποτίμηση γίνεται από επιτροπή στην οποία συμμετέχουν ένας (1) εκπρόσωπος από κάθε συγχωνευόμενο συνεταιρισμό και ένας (1) εκπρόσωπος της Ένωσης Δασικών Συνεταιρισμών Εργασίας ή της εποπτεύουσας αρχής στην περίπτωση που δεν υφίσταται Ένωση.» προκύπτει η αναγκαιότητα ύπαρξης ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ (Δασολόγων) είτε σε επίπεδο πρωτοβάθμιων οργανώσεων (προεραιτικά εφ’ όσν οικονομικά βιώσιμοι), είτε υποχρεωτικα σε επίπεδο δευτεοβάθμιων οργανώσεων.

  • 8 Φεβρουαρίου 2016, 10:54 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ

    Στο Άρθρο 1 Ορισμός – σκοπός –διαβάθμιση – δραστηριότητες παρ.3:
    Δασικές εργασίες κατά την έννοια του παρόντος νόμου είναι οι υλοτομικές εργασίες …., να προστεθεί:

    «καθώς και κάθε άλλη δραστηριότητα πχ δασική αναψυχή, οικοτουρισμό κ.ά. για την εξυπηρέτηση των σκοπών της αειφορίας και της πολλαπλής ελληνικής δασοπονίας.»

  • 8 Φεβρουαρίου 2016, 10:27 | ΛΕΥΤΕΡΗΣ Θ. ΚΟΛΛΙΑΣ

    Θα πρέπει να προβλεφθεί ότι μπορεί να προβαίνει και στις δραστηριότητες:
    -Δημιουργεί συνεταιριστικές επιχειρήσεις για την προμήθεια στα μέλη του καταναλωτικών αγαθών.
    -Ιδρύει και λειτουργεί δασοτουριστικές μονάδες και καταλύματα, αναπτύσσει τον οικοτουρισμό, τον κοινωνικό τουρισμό και εκτελεί δασοτουριστικές εργασίες.
    -Αγοράζει ή ενοικιάζει εκτάσεις που ανήκουν σ’ οποιονδήποτε φορέα περιλαμβανομένου και του Δημόσιου για τη δημιουργία δασών παραγωγής πρώτης ύλης πρότυπων δασικών εκμεταλλεύσεων και φυτειών βιομηχανικών δασών.
    -Πρακτορεύει στην περιφέρειά του, Οργανισμούς ασφάλισης ή αγροτικής παραγωγής και κεφαλαίου.
    -Ασκεί την αγροτική πίστη.
    -Παρέχει τεχνική βοήθεια στα μέλη του.
    -Παρέχει συνεταιριστική εκπαίδευση.

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 18:27 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΓΡΕΒΕΝΑ 04-02-2016

    ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ
    « Η ΠΙΝΔΟΣ»
    ΑΦΜ: 997922773
    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΤΕΡΜΑ Κ. ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΗ
    ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΡΑΠΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    Τηλ: 6944911018
    ΤΗΛ: 2462353403
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΝΤΑΝΑΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
    Email: edasdm@gmail.com

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ
    ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ
    ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
    Οι ατομικές ανάγκες πρέπει να γίνονται πρώτα από δημοτικά δάση και έπειτα από τα δημόσια με την μορφή ΚΕΔ, η συνδυασμός και των δυο. Τα δημοτικά δάση πρέπει πρώτα να διατίθενται για τις ανάγκες των κάτοικων και μετά για την διαχείριση των δήμων. Οι δήμοι λογω έλλειψης πόρων δεν τα διαθέτουν εύκολα για ατομικές ανάγκες γιατί δεν εισπράττουν μίσθωμα, με αποτέλεσμα το βάρος να πέφτει στα δημόσια δάση. Για τα δημοτικά δάση που δίνονται για εκμετάλλευση πέραν των ατομικών αναγκών το μίσθωμα που εισπράττετε να επιστρέφει ένα μέρος στο δημοτικό διαμέρισμα που έχει το δάσος. Στα συνιδιοκτητα δάση που την κατοχή έχει το κράτος και την νομή έχουν οι συνδικαιουχοι θα πρέπει όλα αυτά να μεταβιβασθούν στο δημόσιο και να μην υπάρχουν ιδιωτικά δάση. Ο δασικός κλήρος στο δημόσιο και ο γεωργικός στους αγρότες. Παρατηρείται ότι οι δικαιούχοι του αγροτικού κλήρου να τα ενοικιάζου σε τρίτους με αποτέλεσμα να χάνεται ο σκοπός που τους έχουν αποδοθεί τα χωράφια. Οι υλοτομίες και μετατοπίσεις των ατομικών αναγκών θα γίνονται από τους συνεταιρισμούς. Όχι από εργολάβους η μεμονωμένους δασεργάτες η συνεργεία τα όποια δεν ασφαλίζουν το προσωπικό τους και είναι παράνομοι, δεν έχουν Α.Φ.Μ. Εάν δεν υπάρχει συνεταιρισμός στο δημοτικό διαμέρισμα τότε θα καλείται συνεταιρισμός από γειτονικό δημοτικό διαμέρισμα . Κόβεται έτσι και ο ομφάλιος λώρος των υπηρεσιών με τους έμπορους. Οι συνεταιρισμοί θα παραδίδουν το ξύλο στο δασόδρομο και η παραλαβή θα γίνεται από τους κατοίκους με μέσα της αρέσκειας στους. Εάν είναι δικό τους τρακτέρ η αγροτικό θα τα κουβαλάνε μόνοι τους. Εάν δεν υπάρχει μεταφορικό μέσο τότε θα μισθώνουν μεταφορικό μέσο με κομμένο το ανάλογο παραστατικό. Η τιμή υλοτομίας, μετατόπισης και των εξόδων αυτών (όπως ΙΚΑ ,καύσιμα και λοιπά έξοδα επιβαρύνουν τον συνεταιρισμο),και θα ανέρχεται στα 20,00 ευρώ κατά χωρικό. Επιτυγχάνεται έτσι φθηνό κοστολόγιο για τους κατοίκους δεν υπάρχουν διαφυγόντα κέρδη από το δημόσιο ( ΙΚΑ, φπα) και αποβάλλουμε λαθροξυλευτές από το δάσος. Ο συνεταιρισμός ποτέ δεν θα κόψει ξύλα παραπάνω σε αντίθεση με τον έμπορο. Μάλιστα γίνεται θεματοφύλακας για τις ποσότητες που έχει κόψει. Εάν το δημόσιο θέλει τα ξύλα να αποδοθούν στους κατοίκους δωρεάν τότε η εκταμίευση των κονδυλίων θα πρέπει να γίνεται πάντοτε εντος τρίμηνου για να αποδίδονται οι φόροι. Τα πρωτοκόλλα εγκατάστασης για ατομικές ανάγκες θα πρέπει να δίνονται στους συνεταιρισμούς μέχρι το τέλος Μαρτίου για τα ξύλα του ερχόμενου χειμώνα.
    Η πληρωμή των κάτοικων με βάση τα χωρικά ξυλείας για το μεν δημοτικά δάση οι κάτοικοι θα πληρώνουν στο συνεταιρισμό απευθείας και θα κόβεται απόδειξη, για τα μεν δημόσια θα βεβαιώνονται στο δημόσιο και η δ/νση δασών θα τα αποδίδει στους συνεταιρισμούς με τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών.
    Τα δημοτικά διαμερίσματα θα πρέπει να καταγράφουν τις ανάγκες των κάτοικων και θα τις παραδίδουν στην αρμόδια δ/Νση δασών (π.χ . 35 σπίτια με 7 τόνους το κάθε σπίτι ονομαστικά η και παραπάνω ανάλογα με τα μέλη που το κατοικούν.
    Δημοτικά διαμερίσματα που δεν έχουν ξυλεία δεν θα παίρνουν ατομικές ανάγκες. Μπορεί να γίνεται εξαίρεση σε πολλή φτωχές οικογένειες αυτών των διαμερισμάτων και να παίρνουν καυσόξυλα από όμορα δημοτικά διαμερίσματα.

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΑΣΩΝ
    Δεν αγγίζουμε ότι δεν αναπαράγεται η αναπαράγεται δύσκολα. ( πχ δεν υλοτομούμε δρυομάνες 800 ετών διότι εάν τις υλοτομήσουμε θα πρέπει να περιμένουμε 800 χρόνια για να μας δώσουν ότι πολύτιμο έχουν από μύκητες η οτιδήποτε άλλο στη ιατρική και αλλού. Πρέπει να χαρακτηρισθούν μνημεία της φύσης).
    ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
    Στήριξη των Δασικών Ενώσεων με υλικοτεχνική υποδομή (αυτοκίνητα , χρήματα) για την πρόληψη πυρκαγιών παράνομων υλοτομιών και άλλων παραβάσεων γιατί οι συνεταιρισμοί βρίσκονται κατά τους θερινούς μήνες συνέχεια στην ύπαιθρο και μπορούν να εντοπίζουν παραβάσεις και να προλαμβάνουν ζημιές. Αν ιδρυθεί η αστυνομία φύσης τότε το καταλληλότερο προσωπικό το έχουν οι δασικοί συνεταιρισμοί.

    ΕΡΓΑ ΕΚΤΟΣ ΥΛΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗΣ.
    Υπάρχουν εργασίες στο δάσος , όπως αναδασώσεις, που μέχρι τώρα οι συνεταιρισμοί δεν είχα το δικαίωμα να συμμετάσχουν . Να δίνεται το δικαίωμα στους συνεταιρισμούς η στις ενώσεις τους να προσλαμβάνουν δασολόγους για την σύνταξη διαχειριστικών μελετών και στην συνέχεια δικαίωμα συμμετοχής στις δημοπρασίες αναδάσωσης και άλλων εργασιών, π.χ διάνοιξης δρόμων.

    ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ
    Το 7% του ποσού για το πράσινο ταμείο πάει στους δανειστές. Το υπόλοιπο 5% που μένει στο κράτος, ένα μέρος του ας επιστραφεί στις δασικές υπηρεσίες για έξοδα προσήμανσης, διάνοιξης δρόμων κ.τ.λ.

    ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ
    Το φορολογικό να παραμείνει με τις ισχύουσες διατάξεις. Οποιαδήποτε φορολογία στο εισόδημα που διανέμεται ισοδυναμεί με κατάργηση συνεταιρισμού. Εάν θέλετε μπορούμε με παραδείγματα να σας περιγράψουμε τα κοστολόγια αναλυτικά.

    ΚΑΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
    Μια υλοτομία να θεωρείται ότι έγινε καλώς σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Δασαρχείου θα πρέπει στην βεβαίωση καλής εκτέλεσης εργασιών πέραν των μισθωμάτων να συμπεριλαμβάνεται και η εξόφληση του ΙΚΑ, εξόφληση Ένωσης και η έγκαιρη κοπή τιμολογίου πώλησης και μετατόπισης.

    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
    Όλοι οι δασεργάτες μέλη συνεταιρισμών ασφαλίζονται στο ΙΚΑ. Πέραν των συνεταιριστικών εργασιών για εργασίες εκτός συνεταιρισμού ως εργάτες γης μπορεί να ασφαλίζονται με εργόσημο.
    Το ΙΚΑ θα εξοφλείται με την έκδοση της αδειας – Δεν θα εκδίδεται άδεια εάν δεν ξεχρεωθεί το ΙΚΑ της αδείας.- Η κοπή του τιμολογίου θα γίνεται ταυτόχρονα με την έκδοση της αδειας. Όπως και η κοπή τιμολογίου μετατόπισης και κοπή τιμολογίου εξόφλησης ενωσης θα γίνονται ταυτόχρονα με την έκδοση. ΑΡΑ ΣΥΝΟΨΙΖΟΥΜΕ ΩΣ ΕΞΗΣ: ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΝΑΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΣΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ: 1) ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ, 2) ΙΚΑ, 3) ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΩΛΗΣΗΣ, 4) ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗΣ, 5) ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ.
    Το ΙΚΑ θα υπολογίζεται, όπως υπολογίζεται και αν χρειαστείτε διευκρινίσεις επ αυτού να υπάρξει επικοινωνία.
    ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    Στα δημόσια δάση αφού γίνουν οι υλοτομικές και μετατοπιστικές εργασίες και κατά εξαίρεση αν το πρωτόκολλο εγκατάστασης δίνει το δικαίωμα να καταμετρηθούν τα ξύλα εντός του υλοτομίου πριν δηλαδή γίνει η μετατόπιση η παραγόμενη ξυλεία θα βγαίνει σε δημοπρασία και θα επιτυγχάνεται η καλύτερη τιμή η πώληση. Η πώληση θα γίνεται μόνο χονδρικά. Τα δημοτικά και ιδιωτικά δάση εκτός από χονδρικά μπορούν να πωλούνται και λιανικώς.
    Γενικά απαγορεύεται η εμπορία από τους συνεταιρισμούς με μορφή μάντρας. Οσοι συνεταιρισμοί υπάρχουν και ασκούν εμπορία με μορφή μάντρας είναι παράνομοι αλλά νομιμοποιούνται από τις διευθύνσεις δασών διότι δεν τους δίνουν άδεια αποκόμισης αλλά υπηρεσικά σημείωμα. ( Με το υπηρεσιακό σημείωμα δίνεται το δικαίωμα στους συνεταιρισμούς να πωλούν λιανικός , άρα καταστρατηγείτε το προεδρικό διάταγμα εν γνώσει των υπηρεσιών.
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    Να λυθεί η γραφειοκρατική διαδικασία έκδοσης των αδειών για δασεργατικά αυτοκίνητα, να αναφέρεται ο αριθμός των ημερών εργασίας του κάθε δασεργάτη και με αυτές να δίνεται η σχετική άδεια. Οι βεβαιώσεις θα δίδονται από την Δ/νση δασών και ένωση δασικών συνεταιρισμών. Όταν όμως το αυτοκίνητο αγοράζεται από τον συνεταιρισμό είτε είναι μεταφοράς προσωπικού είτε είναι φορτηγό να αποκτά κατευθείαν την ιδιότητα του δασεργατικού έτσι ώστε οι δαπάνες που κάνει για την μεταφορά του προσωπικού να εκπίπτουν στο ακέραιο.
    ΚΕΔ (ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΔΑΣΩΝ)
    Το Κράτος (Δασαρχείο) ασφαλίζει το προσωπικό, κολλάει δηλαδή τα ένσημα στους δασεργάτες του συνεταιρισμού και δίνει βεβαίωση αποδοχών στους δασεργάτες. Εάν δεν το κάνει αυτό λόγω υποστελέχοσης των υπηρεσιών ας χρίζει εργοδότη τον συνεταιρισμό για να κάνει τις ενέργειες ο συνεταιρισμός ως εργοδότης αρκεί βέβαια να γίνεται γρήγορη εκταμίευση του ποσού.
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
    Πέραν της κλασικής παραγωγής κούτσουρα καυσόξυλα οτιδήποτε χρήσιμο για παραγωγή βιομάζας (πέλλετ) κ.τλ. να μας δίνεται η δυνατότητα σαν συνεταιρισμοί η ενώσεις να το διαχειριζόμαστε. Αυτό προυποθέτει την ένταξη των συνεταιρισμών και ενώσεων σε προγράμματα υποδομών εξοπλισμού και εγκατάστασης για την δημιουργία αυτών των μονάδων ανάπτυξης.
    Κύριε Υπουργέ

    Μετά την εφαρμογή του Νόμου 4015/2011 για τους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς και τις ενώσεις τους, θα πρέπει ένα καινούριο Νομικό Πλαίσιο να διέπει τους δασικούς συνεταιρισμούς και την λειτουργία τους. Συνεπώς πάμε για κατάργηση του 2810/2000 η τον εμπλουτισμό του. Επιθυμία μας σαν ένωση δασικών συνεταιρισμών είναι:
    1) Η Αλλαγή του καταστατικού, που θα διέπει το πεδίο δράσης του συνεταιρισμού, τα μέλη, την εμπορία και τις σχέσεις του με ανώτερες συνδικαλιστικές οργανώσεις.
    2)Την πρόβλεψη του νέου Νόμου για τις ατομικέ ανάγκες των κατοίκων των παραμεθόριων περιοχών.
    3) Πώς θα γίνεται η εκμετάλλευση των δασών από το κράτος (ΚΕΔ)
    4) Προσήμανση ξυλείας (δεν υπάρχουν οικονομικοί πόροι ώστε να βοηθηθεί η Διεύθυνση Δασών για την γρήγορη καταμέτρηση των ξύλων και γρήγορη εγκατάσταση του συνεταιρισμού στο υλοτόμιο).
    5) Σαφής ορισμός του Δασεργάτη ώστε να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα ο δασεργάτης με τις υπηρεσίες.
    6) Παραχώρηση ξυλείας. Υπεύθυνοι οι συνεταιρισμοί και οι ενώσεις.
    7) Ενίσχυση του προεδρικού διατάγματος-βελτιώσεις.
    8) Να μην ισχύσει η δημιουργία μιας ένωσης με έδρα την έδρα της Αποκεντρωμένης
    Διοίκησης.
    Οι Συνεταιρισμοί έχουν την τεχνογνωσία να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και όχι ο όποιος χαμηλόμισθος εργάτης των εργολάβων.
    Είναι απαραίτητη η συμμετοχή μας σε δημοπρασίες και όχι ο αποκλεισμός μας.
    Να ισχύει ο εποπτικός ρόλος της διεύθυνσης δασών.

    Επειδή ο χρόνος είναι περιορισμένος είμαστε στη διάθεσή σας να σας παρέχουμε οποιαδήποτε πληροφορία και να συνδιαμορφώσουμε το πλαίσιο που θα διέπει τους Δασικούς συνεταιρισμούς για την εύρυθμη λειτουργία τους.

    Σας επισημαίνουμε επίσης ότι το βασικότερο πρόβλημα του κλάδου που αφορά το συνταξιοδοτικό. Για τη συνταξιοδότηση των μελών των συνεταιρισμών-δασεργατών να μην ισχύει το όριο πέραν των 62 ετών.

    Με τιμή
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΔΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
    « Η ΠΙΝΔΟΣ»
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
    ΡΑΠΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 17:57 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 48 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5: Με πρόταση του υπουργού Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και ενέργειας να προβλέπεται για τα δημόσια δάση πέραν των μισθωμάτων (πράσινο ταμείο-ΟΤΑ) να τηρούνται και τα κάτωθι: α) Ύπαρξη συμφωνητικού μεταξύ ΔΑΣΕ και πλειοδοτούντος εμπόρου, β) εξόφληση ΙΚΑ, γ) έκδοση τιμολογίων πώλησης, δ) έκδοση τιμολογίου μετατόπισης και ε) έκδοση και εξόφληση τιμολογίου ΕΔΑΣΕ.

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 17:27 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 35 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1
    Κάθε Περιφερειακή ενότητα (Νομός) εφόσον έχει 5 (πέντε) ΔΑΣΕ μπορεί να ιδρύσει Ένωση. Σε οποιαδήποτε περιφερειακή ενότητα (Νομός) δεν έχει ένωση να γίνονται μέλη οι ΔΑΣΕ στη πλησιέστερη ένωση της αιρετής περιφέρειας.

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 17:13 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 6 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1: Δεν επιτρέπεται να γίνει μέλος του συνεταιρισμού οι σύζυγοι και ο πρώτος βαθμός συγγένειας στην περίπτωση που ασκείται εμπορία.

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 17:22 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 5 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1: Εκτός από μέλη ενός ΔΑΣΕ θα μπορούν να γίνονται μέλη και σε δεύτερο ΔΑΣΕ αυστηρά μόνο σε ένα με την προϋπόθεση ότι ο δεύτερος αυτός συνεταιρισμός θα είναι σε άλλη περιφερειακή ενότητα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης . Δεν ισχύει για τους μετατοπιστείς που μπορούν να εγγράφονται σε οποιοδήποτε συνεταιρισμό της Επικράτειας για την συγκεκριμένη εργασία της μετατόπισης. Δεν θα μπορεί δηλαδή με την πρόφαση της ιδιότητας του μετατοπιστή να συμμετέχει και σε υλοτομικές εργασίες. Αυστηρά μόνο για την μετατόπιση. Για την υλοτομία να ισχύει ότι και για τους άλλους.
    ΑΡΘΡΟ 5 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3: Κάθε δασεργάτης να είναι μέλος σε έναν ΔΑΣΕ της περιφερειακής ενότητας και σε έναν ακόμη άλλης περιφερειακή ενότητας αλλα πάντα στην ίδια Αποκεντρωμένη Περιφέρεια. Οι μετατοπιστείς εξαιρούνται των παραπάνω και όπως έχουμε επισημάνει στην παράγραφο 1, θα εγγράφονται ως μέλη σε οποιονδήποτε συνεταιρισμό στην επικράτεια. Οι δασεργάτες υλοτόμοι όχι οι μετατοπιστές που ανήκουν σε άλλο συνεταιρισμό και σε άλλη Περιφερειακή Ενότητα δεν μπορούν να ξεπερνούν σε αριθμό τα μέλη του συνεταιρισμού στον οποίο εγγράφονται.
    Σε έκτακτη ανάγκη (πυρκαγιές) ο εκάστοτε υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και ενέργειας να επιτρέπει ο ΔΑΣΕ να αναλαμβάνει εργασίες σε όλη την Επικράτεια.

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 17:56 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 4 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Η: Ελάχιστο ποσοστό επί των πλεονασμάτων χρήσης για το σχηματισμό αποθεματικού να είναι 5%. Να γίνει αντικατάσταση και στο άρθρο 28.

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 17:04 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 3, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3: Τα μέλη του ΔΑΣΕ να είναι 15-20 ενεργά μέλη. Όταν ο συνεταιρισμός δεν έχει δικά του μέσα μετατόπισης (μηχανήματα, ζώα) τότε οι μετατοπιστείς θα εγγράφονται μέλη στο συνεταιρισμό, πέραν των 15-20 που θα ορίσει ο νόμος. Τα μηχανήματα και τα ζώα θα εκμισθώνονται από τον συνεταιρισμό μόνο για την εκδάσωση ξυλείας. Υπενοικίαση αυτών δεν θα επιτρέπεται. Οι μετατοπιστείς δεν θα καταβάλουν συνεταιριστική μερίδα γιατί ο χρόνος εγγραφής τους θα είναι πολύ μικρός και για συγκεκριμένη εργασία.

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 17:33 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 2, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 2: Η περιφέρεια δραστηριότητας του συνεταιρισμού θα είναι η περιφερειακή ενότητα (Νομός).

  • 4 Φεβρουαρίου 2016, 16:35 | ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Η ΠΙΝΔΟΣ

    ΑΡΘΡΟ 1: Η αποφλοίωση των κορμών θα θεωρούνται προϊόντα κατόπιν επεξεργασίας; Εμείς προτείνουμε ότι η συγκεκριμένη εργασία είναι δασική εργασία παραγωγής, ώστε να μην εμπίπτει στο νόμο ότι είναι προϊόν κατόπιν επεξεργασίας και φορολογείτε με άλλο τρόπο.

  • 28 Ιανουαρίου 2016, 10:26 | Βάϊος Καραστέργιος

    Στην παράγραφο 3 να προστεθεί εδάφιο ως εξής:
    «Οι Δασικές Υπηρεσίες ,οι Ο.Τ.Α Α και Β βαθμού και τα Ν.Π.Δ.Δ.κατά την σύνταξη των τευχών δημοπράτησης των έργων και εργασιών που αναγράφονταιστο δεύτερο εδάφιο, θα συμπεριλαμβάνουν υποχρεωτικά στην διακήρυξη δημοπράτησης ότι δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν και οι πρωτοβάθμιες ΔΑ.Σ.Ο. σύμφωνα με την σειρά που καθορίζεται απο την περίπτωση 2 της παραγράφου 5 του άρθρου 48 του παρόντος»

    Η ανωτέρω προσθήκη κρίνεται σκόπιμη δεδομένου ότι κάποια απο τα ανωτέρω έργα (π.χ. κατασκευή κορμοδεμάτων καικλαδοπλεγμάτων,κλαδεύσεις,αραιώσεις και καθαρισμοί δασών)σε ορισμένους φορείς(Δασαρχεία ,Ο.Τ.Α. Α και Β βαθμού) μέχρι σήμερα ανατίθενται σε Δασικούς Συνεταιρισμούς ενώ άλλοι δεν τους συμπεριλβάνουν καν στην διακήρυξη δημοπράτησης ως έχοντες δικαίωμα συμμετοχής.