Άρθρο 58: Υπηρεσίες τηλεφωνητή, πληροφοριών καταλόγου και κατάλογοι

1. Στους τελικούς χρήστες διατίθεται στο πλαίσιο παροχής της Καθολικής Υπηρεσίας

(α) ένας τουλάχιστον πλήρης κατάλογος, που καλύπτει όλους τους καταχωρημένους συνδρομητές τηλεφώνου και τους αριθμούς, σταθερούς, κινητούς και προσωπικούς, σε εγκεκριμένη από την Ε.Ε.Τ.Τ. μορφή, έντυπη ή ηλεκτρονική, ο οποίος ενημερώνεται τακτικά, τουλάχιστον μια φορά ετησίως και
(β) τουλάχιστον μία αντίστοιχη ολοκληρωμένη τηλεφωνική υπηρεσία πληροφοριών καταλόγου. Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη στους τελικούς χρήστες, συμπεριλαμβανομένων και των χρηστών κοινόχρηστων τηλεφώνων.

2. Οι κατάλογοι που αναφέρονται στην προηγούμενη παράγραφο περιλαμβάνουν, με την επιφύλαξη της κείμενης νομοθεσίας περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και την προστασία της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, όλους τους συνδρομητές των διαθέσιμων στο κοινό τηλεφωνικών υπηρεσιών. Οι επιχειρήσεις που στο πλαίσιο της προηγούμενης παραγράφου προβαίνουν σε επεξεργασία πληροφοριών που τους διατίθενται από άλλες επιχειρήσεις τηρούν την αρχή της αμεροληψίας.

3. Με απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ. καθορίζεται η μορφή των καταλόγων συνδρομητών, καθώς και κάθε λεπτομέρεια σχετικά με την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.

4. Η δραστηριότητα του παρόχου Καθολικής Υπηρεσίας στον τομέα παροχής υπηρεσιών καταλόγου και της έκδοσης καταλόγων γίνεται κατά τρόπο που δεν περιορίζει τον ανταγωνισμό.

  • 16 Μαρτίου 2012, 12:52 | OTE A.E.

    Από τον τίτλο του άρθρου θα πρέπει να διαγραφεί η λέξη «τηλεφωνητή», καθότι πουθενά στο άρθρο δεν υπάρχουν διατάξεις που ρυθμίζουν τις υπηρεσίες τηλεφωνητή, ούτε και προβλέπονται στις αναθεωρημένες Ειδικές Οδηγίες. Προφανώς η λέξη «τηλεφωνητή» έχει παραμείνει εκ παραδρομής.

  • 16 Μαρτίου 2012, 07:50 | ΝΙΣΣΗΜ ΜΠΕΝΜΑΓΙΩΡ

    Παρακολουθούμε καθημερινά τον πόλεμο διαφημίσεων σχετικά με υπηρεσίες καταλόγου, οι οποίες προφανώς επιβαρύνουν τον καταναλωτή. Κάτω από τις σημερινές συνθήκες, πρέπει οι τιμές για τις υπηρεσίες καταλόγου να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερες και κυρίως όταν η σύνδεση του χρήστη γίνεται με τον ζητούμενο αριθμό μέσω της υπηρεσίας καταλόγου, να υπάρχει διασφάλιση του χρήστη ότι η αντίστοιχη χρέωση θα γίνεται με το κανονικό τιμολόγιο και όχι με το τιμολόγιο της κλήσης για την υπηρεσία καταλόγου.

    Θα πρέπει να διερευνηθεί γιατί πολλοί αριθμοί που προφανώς δεν ανήκουν σε συνδρομητές του ΟΤΕ δεν περιλαμβάνονται στον ηλεκτρονικό κατάλογο της ειδικής ιστοσελίδας του ΟΤΕ.