Σχέδιο Δράσης OGP OGP

Άρθρο 17: Ρυθμίσεις διορισμών και πλήρωσης θέσεων των φορέων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων από τους επιτυχόντες των προκηρυχθέντων από το Α.Σ.Ε.Π. διαγωνισμών με τις Προκηρύξεις 8Κ/2008 και 9Κ/2008

1. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκήρυξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΦΕΚ 575/03.11.2008 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), οι οποίοι απολύθηκαν δυνάμει των υπ’ αριθμ. 2303, 2304, 2305, 2307, 2308, 2309, 2312, 2313, 2314/2012 αποφάσεων του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Τμήμα Ζ’ Ακυρωτικό), προσλαμβάνονται κατά προτεραιότητα σε φορείς του Υπουργείου Εργασίας. Η πρόσληψη γίνεται, κατά τη σειρά του σχετικού πίνακα κατάταξης, μετά από την ολοκλήρωση του διορισμού όλων των επιτυχόντων του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 8Κ/2008 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, στις κενές οργανικές θέσεις του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ.
2. Οι προσλαμβανόμενοι καταλαμβάνουν κενές οργανικές θέσεις για τον κλάδο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και ειδικότητας Διοικητικού – Λογιστικού και για τον κλάδο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ειδικότητα Διοικητικών Γραμματέων.
3. Η πρόσληψη προσωπικού, κλάδου Τεχνολογικής Εκπαίδευσης και ειδικότητας Διοικητικού – Λογιστικού και κλάδου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ειδικότητας Διοικητικών Γραμματέων, σε φορείς του Υπουργείου Εργασίας, γίνεται κατά προτεραιότητα με επιτυχόντες του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκήρυξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού, κατά τη σειρά του Πίνακα Κατάταξης.

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 12:35 | AT

    κ. Υπουργέ, συμφωνώ με το να απορροφηθούν οι επιτυχόντες της 8κ και 9κ/2008 αλλά θα ήθελα να προσθέσετε και μια διευκρίνηση για τους επιτυχόντες των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ με σειρά προτεραιότητας με οριστικά αποτελέσματα το 2010 και το 2009 (3κ/2009, 5κ/2009, 6κ/2009) που ακόμα περιμένουμε καποιά ενημέρωση του πότε θα προσληφθούμε. Συγκεκριμένα περιμένω διορισμό μέσω της 3κ/2009, με οριστικά αποτελέσματα το 2010 (3 χρόνια αναμονή ήδη). Όπως και άλλοι επιτυχόντες στην συγκεκριμένη προκύρηξη στην ειδικότητας μου, έχω 3 πτυχία (ΑΕΙ, μεταπτυχιακό και διδακτορικό,) 3 ξένες γλώσσες και άριστη γνώση Η/Υ. Θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις 31/12/2015 μήπως και αν διοριστούμε στη συγκεκριμένη θέση εκτός και δεν έχει καλυφθεί από κάποιο άλλο προσωπικό λόγω κινητικότητας, θα ισχύσει η αναλογία 1 προς 5 ή θα προσθέσετε στη συγκεκριμένη ρύθμιση κάποια ευνοική παράγραφο για τους παλαιούς επιτυχόντες του ΑΣΕΠ στην οποία θα επισπεύδονται οι διαδικασίες διορισμού μας?

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 11:20 | Χριστόφος Κ.

    Απορίες:
    α)Με το 5:1 τι γίνεται τελικά; Σύμφωνα με τον κ.Στουρνάρα, το 2012 συνταξιοδοτήθηκαν περισσότεροι από 32500 δ.υ., συνεπώς θα πρέπει το 2013 να προσληφθούν τουλάχιστον 6000 άτομα.
    β)Με το 1:1 επίσης τι γίνεται; Σύμφωνα με τις δηλώσεις σας κ. Υπουργέ, μέσα στο 2013 θα απολυθουν 4000 άτομα, συνεπώς θα πρέπει να προσληφθούν ακόμη 4000 άτομα (συνολικά δλδ 10.000 για το 2013).
    γ)Είναι δυνατόν να μη γνωρίζετε τον ακριβή αριθμό των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ και να αναφέρεστε σε διάφορους αριθμούς που είναι πάντα στο περίπου; Ή γνωρίζετε, αλλά δεν δημοσιεύετε για ευνόητους λόγους;
    δ)Σε ορισμένους φορείς προχωρείτε σε προσλήψεις εποχικού προσωπικου ενω εκκρεμούν οι προσλήψεις των αδιόριστων του ΑΣΕΠ για τους ίδιους ακριβώς φορείς. Δεν ειναι παράδοξο αυτό; Επίσης, για ποιο λόγο δεν δίνεται προτεραιότητα στους αδιόριστους ΑΣΕΠίτες για την κάλυψη των συγκεκριμένων εποχικών αναγκών;

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 11:37 | kOSTAS

    Με αφορμή τους διοριστέους της συγκεκριμένης προκήρυξης, επισημαίνεται ότι πρέπει να δοθεί προσοχή και στις υπόλοιπες προκηρύξεις, και να βρεθεί μιά λύση στο θέμα των αναπληρώσεων, οι οποίες έχουν καταργηθεί, γεγονός που εκτιμώ ότι έρχεται σε αντίθεση με το γεγονός ότι όταν προκηρύχθηκαν οι θέσεις και έγιναν οι αιτήσεις(με κάθε αίτηση να έχει και κάποιο αξίοπρόσεκτο κόστος – παράβολα, ξενόγλωσσες επικυρώσεις, κλπ), γνωρίζαμε ότι ισχύει το καθεστώς της αναπλήρωσης. Ζητώ συγνώμη, για το γεγονός ότι το σχόλιο δεν είναι απόλυτα σχετικό με το συγκεκριμένο άρθρο, αλλά παλαιότερη προσπάθεια που είχα κάνει να επικοινωνήσω με το Υπουργείο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν έτυχε κάποιας αξιολόγησης δεδομένου ότι δεν έλαβα ποτέ απάντηση.

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 11:09 | Ιωάννης Βερίνης

    Υπάρχουν και άτομα που περιμένουν διορισμό από ακόμη παλαιότερες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ!

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 11:09 | ΑΝΤΩΝΙΑ

    Ο κ.Υπουργός είχε δηλώσει ότι είναι ο ύπουργος των αξιολογήσεων, θα κάνει απολύσεις αλλά και προσλήψεις.Είμαστε χιλιάδες αδιόριστοι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, σε διαγωνισμούς που εσείς προκηρύξατε και περιμένουμε πάνω από 3 χρόνια το διορισμό μας.Δεν παρακαλέσμε κανέναν, δεν ζητήσαμε γνωστούς να μεσολαβήσουν, καταθέσαμε τα δικαιολογητικά μας για κενές θέσεις που εσείς ζητήσατε να πληρωθούν. Πότε επιτέλους θα γίνουν αυτές οι προσλήψεις;Πότε θα σταματήσει ο εμπαιγμός μας; Καλό θα ήταν να μη ξεχαστούν οι κάποιοι λίγοι διοριστέοι από την 5Κ/2009 που δεν έχουν ακόμη απορροφηθεί.Ευχαριστώ

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 10:12 | Χρήστος 39

    Είμαι επιτυχών στην προκήρυξη 6κ/2009 που αφορά την πλήρωση 19 θέσεων στο ίδιο το ΑΣΕΠ. Συναγωνίστηκα με χιλιάδες πτυχιούχους και κατάφερα να είμαι επιτυχών εγώ και άλλα 18 άτομα στο ίδιο το ΑΣΕΠ! Περιμένω διορισμό από το 2010! Διαθέτω 3 πτυχία (ΑΕΙ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ), 2 ξένες γλώσσες και άριστη γνώση Η/Υ. Γιατί να περιμένουμε τόσα χρόνια και από την άλλη συμβασιούχοι να παραμένουν στην θέση τους με προσωρινά ασφαλιστικά μέτρα από 2-10 χρόνια τώρα; Δεν μπορείτε Υπουργέ να μεριμνήσετε και για εμάς τους επιτυχόντες της προκήρυξης 6κ/2009 στο ίδιο το ΑΣΕΠ; Ειδικά τώρα που το ΑΣΕΠ αναλαμβάνει να αξιολογήσει το προσωπικό ολόκληρου του δημοσίου τομέα;!Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας κι εύχομαι να εργαστούμε κι εμείς κάποτε στην ανεξάρτητη αρχή της χώρας, στο ΑΣΕΠ.

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 10:22 | mike

    Προτείνουμε την αναμόρφωση της πρώτης παραγράφου ως εξής:
    1. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκήρυξης του
    Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΦΕΚ 575/03.11.2008 Τεύχος
    Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), οι οποίοι απολύθηκαν δυνάμει των υπ’ αριθμ. 2303, 2304,
    2305, 2307, 2308, 2309, 2312, 2313, 2314/2012 αποφάσεων του Διοικητικού
    Εφετείου Αθηνών (Τμήμα Ζ’ Ακυρωτικό), επαναδιορίζονται κατά προτεραιότητα σε φορείς του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας στην ίδια περιφερειακή ενότητα ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΤΟΥ. Ο επαναδιορισμός γίνεται, κατά τη σειρά του σχετικού πίνακα κατάταξης, (μετά από την ολοκλήρωση του διορισμού ταυτόχρονα με τη διαδικασία διορισμού όλων των επιτυχόντων του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 8Κ/2008 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, στις κενές οργανικές θέσεις του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. Ο διαδραμών χρόνος από τον αρχικό διορισμό τους στο ΙΚΑ και μέχρι τον επαναδιορισμό τους, λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας τους για τα θέματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης και για κάθε άλλη συνέπεια. Διοριστέοι της προκήρυξης 9Κ, των οποίων ο διορισμός δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα, διορίζονται σε κενές οργανικές θέσεις του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας μέσα στην ίδια προαναφερόμενη προθεσμία.
    Με τον τρόπο αυτό υπάρχει κατοχύρωση: 1) τόσο ως προς τον τόπο υπηρέτησης, με δεδομένο ότι οι απολυθέντες υπαλλήλοι διατρέχουν τον κίνδυνο τοποθέτησής τους οπουδήποτε στην επικράτεια -σε συνάρτηση με τις ανάγκες της υπηρεσίας-, μακριά από τον τόπο που έχουν ήδη καταστήσει κέντρο των ενδιαφερόντων τους, και 2) όσο και ως προς την αναγνώριση της προϋπηρεσίας για μισθολογικούς και συνταξιοδοτικούς λόγους και 3)υπάλληλοι που είχαν μετατεθεί στον τόπο διαμονής του να μην υποχρεωθούν να μετακινηθούν ξανά στον αρχικό τόπο διορισμού τους.
    Τρίτον και εξίσου σημαντικό η απορρόφηση των επιτυχόντων σχεδιάζεται να υλοποιηθεί ταυτόχρονα με τους επιτυχόντες της 8Κ, και όχι σε ένα απροσδιόριστο και άγνωστο βάθος χρόνου.

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 10:47 | γεωργια(Πανελλήνιος Σύλλογος Αδιόριστων Επιτυχόντων ΑΣΕΠ

    με το καλο στους επιτυχοντες των προκυρηξεων 8Κ/2008 και 9Κ/2008, αλλα με τους υπολοιπους επιτυχοντες του ΑΣΕΠ τι θα γινει? η αναλογια του 1/5 γιατι δεν ισχυει? αν ισχυε οπως λεει ο νομος, μπορούμε προβλεπόμενα να διοριστούμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    Στην αναλογία 1 προς 5 από τις αποχωρήσεις του 2012 προβλέπονται για το 2013 άλλες 5.678 προσλήψεις + 2000 στο 1 προς 1 από την ΕΡΤ σύνολο 7.678. και ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ γιατι δεν εχουμε διοριστει ακομα ολοι εμεις οι επιτυχοντες του ΑΣΕΠ???

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 09:48 | απελπισμένος ΑΣΕΠίτης

    Καλώς να διοριστούν τα παιδιά,γιατί τράβηξαν πολλά τόσα χρόνια, χωρίς να φταίνε σε τίποτα.Νομικά όμως και δεδομένου οτι υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ προκηρύξεις με οριστικά πριν τις συγκεκριμένες δυο,δεν στέκει η τακτοποίηση μόνο αυτών,διότι έτσι ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου για δικαστικές διαμάχες από άλλους- παλαιότερους επιτυχόντες- που θα ζητούν την δίκαιη τοποθέτησή τους λόγω αρχαιότητος,με βάση πάντα τις δικές σας μνημονιακές επιταγές.Αποτέλεσμα?Πάλι από την αρχή δίκες,ακυρωτικές και κόσμος ξανά στον δρόμο?Μήπως είναι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ώρα να σταματήσει ο εμπαιγμός των επιτυχόντων ΑΣΕΠ και να σκύψει η πολιτεία και πάνω από αυτούς?Μέχρι τώρα βλέπουμε ως δια μαγείας εν μια νυκτί να εμφανίζονται από το πουθενά θέσεις για τους «της διαθεσιμότητας» που εσείς οι ίδιοι χαρακτηρίζεται ως προσληφθέντες εκ του παραθύρου , ενώ εμείς περιμένουμε ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ στην υποχρεωτική ανεργία στην οποία η ίδια η πολιτεία μας καταδίκασε,αφού δεν μας φτάνει η ήδη υπάρχουσα δυσκολία στην εύρεση μιας εργασίας,έχουμε και την κατάρα των οριστικών να μας κυνηγάει μιας και κανένας εργοδότης δεν προσλαμβάνει προσωπικό που ίσως το χάσει μια ωραία πρωία.Μιλάτε για αναλογίες,για τέλη 2013,τέλη 2015,τέλη 2150 και κανείς δεν σκέφτεται όλες αυτές οι οικογένειες που πήγαν με το σταυρό στο χέρι,ΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕ όλα αυτά τα χρόνια?ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ?Μην αναφερθούμε και σε πρόσφατα δημοσιεύματα που θέλουν φωτογραφικά επιλαχόντες προκηρύξεων που δεν έχει παρέλθει το 9μηνο από τα οριστικά τους να διορίζονται χωρίς περαιτέρω διαδικασίες στο δημόσιο,την ώρα που εμείς παρόλα τα τυπικά προσόντα είμαστε ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ. Δεν παρακαλέσαμε κανέναν,ούτε κουνήσαμε σημαιάκια γι αυτήν την θέση.Την διεκδικήσαμε ανάμεσα σε εκατοντάδες υποψηφίους επί ίσης όροις και την κερδίσαμε με το σπαθί μας.Εφόσον λοιπόν κάνατε λάβαρο τις ευγενείς ιδέες περί αξιοκρατίας και κράτους δικαίου πώς είναι δυνατόν να επιτρέπετε αυτήν την κατάφωρη αδικία εις βάρος μας τόσα χρόνια?ΔΙΚΑΙΩΣΗ για όλους ανεξαιρέτως τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ..

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 09:53 | Κ.Χ

    Κύριε υπουργέ γνωρίζετε οτι υπάρχουν επιτυχόντες προγενέστερων προκηρύξεων που περιμένουν τον διορισμό τους?

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 09:30 | Ιάκωβος Διαμαντίδης

    Να ισχύσει η αναλογία 1:5 και να απορροφηθούν όλοι οι διοριστέοι που είναι στην αναμονή. Καλέστε τους συνολικά και τις προκυρήξεις τυπου Κ και αυτές τύπου Μ να δείτε οτί οι μισοί έχουν ήδη μεταναστεύσει.
    Αυτό θέλετε? Να μείνετε σε μία χώρα μόνο συνταξιούχων?
    Ο δήμος στον οποίο διορίζομαι δεν έχει μηχανικό να λειτουργήσει την πολεοδομία και εγώ τριγυρνώ στην ανεργία. Φαντάζομαι και οι περισσότεροι που γράφουν σχόλια είναι στην ίδια ή χειρότερη κατάσταση.
    Με αρχικό μισθό της τάξης των 700€ 5 διοριστέοι σας κοστίζουν έναν μετακλητό σύμβουλο των 3500€ καθαρών. Και οι διοριστέοι θα προσφέρουν κιόλας…

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 04:04 | ΣΑΡΡΕΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

    να εφαρμοστεί επιτέλους η αναλογία προσλήψεων 1/5 για όλους τους διοριστέους όλων των προκυρήξεων του ΑΣΕΠ,Προτεραιότητα στην αξιοκρατία!!!!!!

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 00:26 | Θ.Κ.

    Δώστε σαφείς και σωστούς ορισμούς.. Δεν μιλάμε για διορισμό αλλά για επαναδιορισμό(Φεκ ήδη υπάρχουν)ή επανατοποθέτηση. Ορίστε ορθά τις περιοχές τοποθέτησης των επιτυχόντων της 9κ και το χρονικό όριο τοποθέτησης τους πιο γρήγορα.. Το ΙΚΑ βρίσκεται σε οριακό σημείο και δεν έχει την πολυτέλεια να του στερούν άτομα απο κρίσιμα τμήματα του όπως είναι οι συντάξεις, τα έσοδα και το ΚΕΠΑ . Ταυτόχρονα με την απορρόφηση της 8κ νομίζω δεν αποτελεί πρόβλημα. ΜΕριμνήστε και για τους υπόλοιπους επιτυχόντες ΑΣΕΠ που περιμένουν χρόνια τον διορισμό τους.Είναι απαράδεκτη η τακτική σας κάνετε νέους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ(παράδειγμα ΥΠουργ Οικονομικών) και να υπάρχουν τόσο άξια άτομα με πτυχία, μεταπτυχιακά και ικανότητες που να μένουν χρόνια αδιοριστα στον «κουβά» του ΑΣΕΠ.

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 00:14 | alexionika

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ:

    3 Οκτωβρίου 2013, 10:43 | Κ.Χ. Μόνιμος Σύνδεσμος

    Προτείνουμε την αναμόρφωση της πρώτης παραγράφου ως εξής:

    1. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκήρυξης του
    Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΦΕΚ 575/03.11.2008 Τεύχος
    Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), οι οποίοι απολύθηκαν δυνάμει των υπ’ αριθμ. 2303, 2304,
    2305, 2307, 2308, 2309, 2312, 2313, 2314/2012 αποφάσεων του Διοικητικού
    Εφετείου Αθηνών (Τμήμα Ζ’ Ακυρωτικό), επαναδιορίζονται κατά προτεραιότητα σε φορείς του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας στην ίδια περιφερειακή ενότητα που αρχικά είχαν διορισθεί. Ο επαναδιορισμός γίνεται, κατά τη σειρά του σχετικού πίνακα κατάταξης, (μετά από την ολοκλήρωση του διορισμού ταυτόχρονα με τη διαδικασία διορισμού όλων των επιτυχόντων του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 8Κ/2008 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, στις κενές οργανικές θέσεις του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. Ο διαδραμών χρόνος από τον αρχικό διορισμό τους στο ΙΚΑ και μέχρι τον επαναδιορισμό τους, λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας τους για τα θέματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης και για κάθε άλλη συνέπεια. Διοριστέοι της προκήρυξης 9Κ, των οποίων ο διορισμός δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα, διορίζονται σε κενές οργανικές θέσεις του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας μέσα στην ίδια προαναφερόμενη προθεσμία.

    Με τον τρόπο αυτό υπάρχει κατοχύρωση: 1) τόσο ως προς τον τόπο υπηρέτησης, με δεδομένο ότι οι απολυθέντες υπαλλήλοι διατρέχουν τον κίνδυνο τοποθέτησής τους οπουδήποτε στην επικράτεια -σε συνάρτηση με τις ανάγκες της υπηρεσίας-, μακριά από τον τόπο που έχουν ήδη καταστήσει κέντρο των ενδιαφερόντων τους, και 2) όσο και ως προς την αναγνώριση της προϋπηρεσίας για μισθολογικούς και συνταξιοδοτικούς λόγους.
    Τρίτον και εξίσου σημαντικό η απορρόφηση των επιτυχόντων σχεδιάζεται να υλοποιηθεί ταυτόχρονα με τους επιτυχόντες της 8Κ, και όχι σε ένα απροσδιόριστο και άγνωστο βάθος χρόνου.

    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΩ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ «ΡΥΘΜΙΣΗΣ».

  • 4 Οκτωβρίου 2013, 00:33 | Κατερίνα Λ.

    Οι διοριστέοι μέσω ΑΣΕΠ που περιμένουμε 3 χρόνια τώρα, τον διορισμό μας, ήμαστε και άλλοι πλην της 8Κ και 9κ η οποία, η τελευταία τόσο απροκάλυπτα πήρε προτεραιότητα,σε μια Υπηρεσία που δεν ήταν καν το αντικείμενο της προκήρυξης, προκαλώντας δικαίως το γνωστό θέμα με τη δικαστική διαμάχη και δικαίωση της άλλης πλευράς. Να διοριστούνε τα παιδιά και καλή σταδιοδρομία να έχουνε, δεν έχουμε θέμα.

    Θέμα όμως υπάρχει ως προς τις αρχές αυτού του τόπου, τη στιγμή που θα έπρεπε ο διορισμός όλων μας να γίνει με βάση τις ημερομηνίες των ΦΕΚ οριστικών αποτελεσμάτων, κατά σειρά προτεραιότητας και αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται.

    Επίσης, δεν είναι μόνο οι προκηρύξεις οι Κ οι μεγάλες, αλλά και προκηρύξεις φορέων που εποπτεύονταν από το ΑΣΕΠ. Όπως Δήμοι, πρώην νομαρχίες, Εμπορικά Επιμελητήρια, Ο ΕΛ.Γ.Α. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι φορείς, έχουν τεράστια ανάγκη το προσωπικό.

    Υπάρχουνε άτομα που έχουν διοριστεί σε παραπάνω από μία προκήρυξη. Οπότε ο αριθμός των επιτυχόντων είναι πολύ μικρότερος από ότι ίσως πιστεύεται…
    Δεν θα έπρεπε επιτέλους η κυβέρνηση να ασχοληθεί και με αυτό το θέμα? Να ξεκαθαριστεί ο ακριβής αριθμός και να γίνει ένας προγραμματισμός?

    Περιμένουμε 3 χρόνια τώρα και βιώνουμε την μία αδικία μετά την άλλη. Το 1 προς 5 ποτέ δεν εφαρμόστηκε.
    Αλλά πέρα από αυτό πάει να δημιουργηθεί και μία αδικία μεταξύ των επιτυχόντων με ΑΣΕΠ, τη στιγμή που δίνεται προτεραιότητα σε προκηρύξεις και όχι σειρά προτεραιότητας με βάση τα ΦΕΚ οριστικών όπως προείπα. Αυτό πάλι στην ουσία μεταφράζεται σε ρουσφετολογικό χαρακτήρα. Που είναι η αξιοκρατία?? Πιστέψαμε σε ένα θεσμό, παλέψαμε, πετύχαμε αξιοκρατικά με διάθεση να βοηθήσουμε στη σωστή λειτουργία του δημόσιου τομέα και τελικά αντιμετωπιζόμαστε με αδικίες και απαξίωση….

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 23:10 | ΚΑΝΑΚΗ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ

    ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΩΡΑ…………ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ……ΔΕΝ ΣΑΣ ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΗΤΕ……..ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ .ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 22:21 | Νικόλαος

    Με χαρά έμαθα ότι ξεπαγώνουν οι διορισμοί της 8Κ και 9κ αλλά όπως θα γνωρίζετε υπάρχουν και παλαιότερες προκηρύξεις με ομήρους εκατοντάδες άτομα που έχουν ανάγκη για δουλειά και νιώθουν αδικημένοι γιατί δεν μπορούν να ρυθμίσουν τη ζωή τους,όπως επίσης να ελπίζουν για το αύριο. Κάποιοι παραιτήθηκαν από την δουλειά τους,δεν τόλμησαν να κάνουν μια επιχείρηση(αφού θα έπρεπε να την κλείσουν λόγο διορισμού) και ήλπιζαν ότι σύντομα θα είχαν μισθό.Μέσα σε αυτούς συγκαταλέγομαι και εγώ.Είμαι απελπισμένος. Έχω όρεξη για δουλειά.Είναι πολύ άσχημο για τον πολίτη να νιώθει ότι δεν είναι τελικά όλοι ίσοι,όπως προστάζει το σύνταγμα.Είμαι στους επιτυχόντες της 6/Κ/2008,πέντε ολόκληρα χρόνια απο τότε που πήρα μέρος στο διαγωνισμό,τρία χρόνια απο τότε που είδα το όνομα μου στους επιτυχόντες.Η υπηρεσία μου(ΓΕΣ Μαγνησία τεχνικός οχημάτων) όπως γνωρίζω έχει μεγάλη ανάγκη ειδικά από τεχνίτες.Πόσο θα πρέπει να περιμένω ακόμη?

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 22:07 | Β.Γ.

    Προτείνω την αναμόρφωση της πρώτης παραγράφου ως εξής:
    1. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκήρυξης του
    Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΦΕΚ 575/03.11.2008 Τεύχος
    Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), οι οποίοι απολύθηκαν δυνάμει των υπ’ αριθμ. 2303, 2304,
    2305, 2307, 2308, 2309, 2312, 2313, 2314/2012 αποφάσεων του Διοικητικού
    Εφετείου Αθηνών (Τμήμα Ζ’ Ακυρωτικό), επαναδιορίζονται κατά προτεραιότητα σε φορείς του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας. Ο επαναδιορισμός γίνεται, κατά την απόλυτη σειρά του σχετικού πίνακα κατάταξης, (μετά από την ολοκλήρωση του διορισμού ταυτόχρονα με τη διαδικασία διορισμού όλων των επιτυχόντων του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 8Κ/2008 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, στις κενές οργανικές θέσεις του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. Ο διαδραμών χρόνος από τον αρχικό διορισμό τους στο ΙΚΑ και μέχρι τον επαναδιορισμό τους, λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας τους για τα θέματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης και για κάθε άλλη συνέπεια. Διοριστέοι της προκήρυξης 9Κ, των οποίων ο διορισμός δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα, διορίζονται σε κενές οργανικές θέσεις του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας μέσα στην ίδια προαναφερόμενη προθεσμία.Με τον τρόπο αυτό υπάρχει κατοχύρωση της προϋπηρεσίας για μισθολογικούς και συνταξιοδοτικούς λόγους.
    Η απορρόφηση των επιτυχόντων σχεδιάζεται να υλοποιηθεί ταυτόχρονα με τους επιτυχόντες της 8Κ, και όχι σε ένα απροσδιόριστο και άγνωστο βάθος χρόνου.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 22:44 | Αγγελική Λ.

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ, καιρός να αποδοθεί δικαιοσύνη. Η αξιολόγησή μας από τον ΑΣΕΠ(6Κ 2008) υπήρξε αδιάβλητη.
    Ναι είμαστε διοριστέοι από τον Μάρτιο του 2010.
    Ναι κάναμε όνειρα.
    Ναι πολλοί πήραμε δάνεια.
    Πολλοί κάναμε οικογένεια.
    Αρκετοί μετακομίσαμε… .Τι κερδίσαμε;
    Κερδίσαμε την απόλυτη απόγνωση, ντροπή και κατάθλιψη. Ζούμε στριμωγμένοι στα σπίτια των συνταξιούχων γονέων μας, είμαστε ανασφάλιστοι και χωρίς καμία πηγή εισοδήματος.
    Ευελπιστούμε στο έμπρακτο ενδιαφέρον σας… .

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 21:12 | ΕΛΕΝΗ

    Στην προκήρυξη ΑΣΕΠ 8Κ/2008, υπάρχουν και εναπομείναντες μη διορισθέντες επιτυχόντες σε άλλους φορείς εκτός ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. Θα θεραπευτεί και αυτή η αδικία? Η δεν είναι Έλληνες πολίτες αυτοί ????????
    Επίσης, θα εφαρμοστεί η αναλογία 1:5 για όλους τους αδιόριστους επιτυχόντες ΑΣΕΠ.???????????
    Θα υπάρξει μέριμνα για τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες??????????
    Όλα αυτά γίνονται για την καλή λειτουργία των υπηρεσιών? Οι πολίτες δεν έχουν καμία θέση σε αυτή τη χώρα???? Τι να την κάνει την υπηρεσία ο πολίτης αν δεν έχει να φάει?????????????

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 20:27 | Τριανταφυλλίδης Απόστολος

    Θέμα: ΑΜΕΣΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ!
    Κύριε Υπουργέ αξιοκρατία αν θέλουμε να λέμε ότι ζούμε σε δημοκρατική χώρα είμαι και εγώ επιτυχόντας μέσω ΑΣΕΠ στη προκύρηξη 5Κ/2009 και από το 2010 που βγήκαν τα οριστικά ακόμη περιμένω. Μιλήστε επιτέλους καθαρά και ξάστερα

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 19:49 | Φ.Λ

    Προτείνουμε την αναμόρφωση της πρώτης παραγράφου ως εξής:1. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκήρυξης του
    Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΦΕΚ 575/03.11.2008 Τεύχος
    Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), οι οποίοι απολύθηκαν δυνάμει των υπ’ αριθμ. 2303, 2304,
    2305, 2307, 2308, 2309, 2312, 2313, 2314/2012 αποφάσεων του Διοικητικού
    Εφετείου Αθηνών (Τμήμα Ζ’ Ακυρωτικό), επαναδιορίζονται κατά προτεραιότητα σε φορείς του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας στην ίδια περιφερειακή ενότητα που αρχικά είχαν διορισθεί. Ο επαναδιορισμός γίνεται, κατά τη σειρά του σχετικού πίνακα κατάταξης, (μετά από την ολοκλήρωση του διορισμού ταυτόχρονα με τη διαδικασία διορισμού όλων των επιτυχόντων του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 8Κ/2008 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, στις κενές οργανικές θέσεις του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. Ο διαδραμών χρόνος από τον αρχικό διορισμό τους στο ΙΚΑ και μέχρι τον επαναδιορισμό τους, λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας τους για τα θέματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης και για κάθε άλλη συνέπεια. Διοριστέοι της προκήρυξης 9Κ, των οποίων ο διορισμός δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα, διορίζονται σε κενές οργανικές θέσεις του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας μέσα στην ίδια προαναφερόμενη προθεσμία.Με τον τρόπο αυτό υπάρχει κατοχύρωση: 1) τόσο ως προς τον τόπο υπηρέτησης, με δεδομένο ότι οι απολυθέντες υπαλλήλοι διατρέχουν τον κίνδυνο τοποθέτησής τους οπουδήποτε στην επικράτεια -σε συνάρτηση με τις ανάγκες της υπηρεσίας-, μακριά από τον τόπο που έχουν ήδη καταστήσει κέντρο των ενδιαφερόντων τους, και 2) όσο και ως προς την αναγνώριση της προϋπηρεσίας για μισθολογικούς και συνταξιοδοτικούς λόγους.
    Τρίτον και εξίσου σημαντικό η απορρόφηση των επιτυχόντων σχεδιάζεται να υλοποιηθεί ταυτόχρονα με τους επιτυχόντες της 8Κ, και όχι σε ένα απροσδιόριστο και άγνωστο βάθος χρόνου.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 19:33 | bill xalaros

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ(8Κ/2008)ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 8Κ/2008 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΚΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.ΚΑΝΕΤΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ 1/5? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ?ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑΧΟΥΜΕ ΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΩΝ.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 18:09 | MARIANNA D.

    ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΑΣ των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ.
    Δεν είναι μόνο οι επιτυχόντες της 8κ και 9κ .Υπάρχουν δεκάδες ΑΝΘΡΩΠΟΙ με πτυχία, διάθεση και μέγιστη ανάγκη, να τοποθετηθούν στην ΚΕΝΗ ΘΕΣΗ την οποία έχουν κατοχυρώσει μέσω του συντάγματος, και που εσείς απροκάλυπτα τους ΕΜΠΑΙΖΕΤΕ εδώ και χρόνια.Ειμαι μια από τους επιτυχοντες της 6κ που χρόνια περιμένω να λυθεί αυτή η απιστευτή αδικία.Περίμενα υπομονετικά τόσο καιρό έχοντας πιστη ότι όλα όσα μας έλεγαν κατα καιρούς ήταν άληθεια.ΤΩΡΑ έχω μόνο θλίψη για τον εαυτό μου, αλλά τοσο μεγάλη ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ κ ΟΡΓΗ για εσάς ΠΟΥ ΑΝ ΕΝΩΘΕΙ με αυτό που νοιώθουν δεκάδες άνθρωποι σαν εμένα, και όχι μόνο, αυτή τη στιγμή στη χώρα, θα είναι ΚΑΤΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΡΑΓΙΚΟ.Φερθήτε έξυπνα και προσπαθήστε να κατευνάσετε ΑΜΕΣΑ αυτές τις συνεχόμενες αδικίες. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 18:06 | ΗΛΙΑΣ T.

    Αξιότιμε κ.Υπουργέ,
    Στην προσπάθειά μας να σας ενημερώσουμε για την τραγική κατάσταση που βρίσκεται η δημόσια υγεία και η υγεία των ζώων στην Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας λόγω ύπαρξης μόνο δυο δημοσίων κτηνιάτρων στην έδρα του Νομού, καθώς και στην ελπίδα μας ότι θα συμβάλλεται καθοριστικά στην επίλυση του προβλήματος σας αναφέρουμε τα παρακάτω:
    • οι αστυκτηνιατρικοί έλεγχοι σε επίπεδο Π.Ε. είναι ελλιπείς αφού από τους μόνο δυο κτηνιάτρους που υπηρετούν στην έδρα ο ένας τελεί χρέη προϊσταμένου και ο άλλος εξυπηρετεί τα σφαγεία της Λαμίας καθώς και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις του κτηνιατρείου
    • η εκτέλεση των προγραμμάτων υγείας των 350 χιλιάδων αιγοπροβάτων και 22 χιλιάδων βοοειδών, αλλά και των μονάδων ιχθυοκαλλιέργειας και οστρακοκαλλιέργειας στο παραθαλάσσιο τμήμα του Νομού, οι οποίες χρειάζονται συνεχή υποστήριξη και ελέγχους κατά τη διάρκεια αλίευσής τους και των οποίων τα προϊόντα εξάγωνται κατά το μεγαλύτερο μέρος τους, καθίστανται αδύνατη λόγω και πάλι έλλειψης δημοσίων κτηνιάτρων
    • η εξαγωγή ζώων κυρίως στη γειτονική Τουρκία καθίσταται και πάλι αδύνατη λόγω πολύπλοκων διαδικασιών και εξετάσεων που απαιτεί το Υπουργείο Εμπορίου της Τουρκίας για την υγιεινή των κρεάτων και αυτό διότι δεν υπάρχει κτηνίατρος να ασχοληθεί με το αντικείμενο αυτό
    • η χορήγηση ευρωπαϊκών ενισχύσεων στους κτηνοτρόφους του Νομού κωλύεται αφού κάθε χρόνο πρέπει να εφαρμόζονται τα προγράμματα υγείας-δειγματοληψίες αίματος-εμβολιασμοί και λοιπές εξετάσεις και των οποίων όμως η εφαρμογή είναι ελλιπής κατά το 50% σε επίπεδο Νομού λόγω έλλειψης κτηνιάτρων
    Προς τεκμηρίωση των παραπάνω υπάρχουν πολυάριθμα αιτήματα των τριών κτηνοτροφικών συλλόγων του Νομού αλλά και του Τμήματος Κτηνιατρικής προς την Περιφέρεια τα οποία και είναι στη διάθεσή σας όποτε μας ζητηθεί. Αξίζει ίσως να σημειωθεί ότι και οι δυο αδιόριστοι επιτυχόντες κτηνίατροι της προκήρυξης 2/549Μ/2007 του Α.Σ.Ε.Π. (ΦΕΚ 96/Τεύχος Προκηρύξεων A.Σ.E.Π./7-3-2008) χαρακτηριζόμαστε από υψηλό βαθμό επιστημονικής κατάρτισης αφού είμαστε και οι δυο κατέχοντες διδακτορικού τίτλου στην Κτηνιατρική του Παν/μίου Θεσσαλίας και συγγραφείς πολλών ερευνητικών εργασιών σε αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά. Θεωρούμε ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν βασικούς λόγους προκειμένου να γίνει άμεσα ο διορισμός μας, ρίχνοντας βάρος ιδιαίτερα στην προστασία της δημόσιας υγείας η οποία θα πρέπει πάντα να προηγείται σε ανάλογες περιπτώσεις.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 18:03 | Σωκράτης Κ.

    Καλώς γίνεται η ρύθμιση για την τελική τακτοποίηση τω επιτυχόντων της 8Κ & 9Κ.
    Αλλά οι υπόλοιπες προκηρύξεις (3Κ, 6Κ ..) με οριστικά αποτελέσματα εδώ και μια 3ετία υπολείπονται σε κάτι των προηγουμένων;
    Δεν αρκούν τα οριστικά αποτελέσματα (ΦΕΚ τ Γ΄) της επίσημης Ανεξάρτητης Αρχής προσλήψεων του Κράτους και πρέπει να προσφεύγουμε σε δικηγορικά γραφεία για τον τελικό διορισμό μας;
    Η 3Κ /2009 προκήρυξη ειδικά βρίθει επιστημονικού προσωπικού (πέραν διοικητικού- λογιστικού -γραμματέων κ.ά)το οποίο κατά κόρον λείπει από το δημόσιο λόγω εκταταμένης συνταξιοδότησης και αδυνατεί να αναπληρώσει μέσω κινητικότητας.
    Σπεύσατε κ. Υπουργέ να συμπεριλάβετε και τις υπόλοιπες προκηρύξεις με οριστικά αποτελέσματα για να αισθανθούμε και εμείς ότι είμαστε και εμείς πολίτες ενός κράτους δικαίου αι ισονομίας και μιας κοινωνίας ευνομούμενης.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 18:48 | ΘΕΟΔΩΡΑ ΖΟΡΜΠΑ

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΑΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΝΑΠ0ΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΑΣΕΠ ΟΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ……..
    ΑΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ 1 ΠΡΟΣ 5 ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?
    ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΗΣ :
    3Κ/2009
    6Κ/2008
    5Κ/2009
    6Κ/2009
    ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΝΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΦΟΡΙΕΣ……

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΒΛΕΠΕ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΕ ΔΑΣΟΛΟΓΩΝ.

    ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΙΟ ΑΠΛΗ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ…………………………………………..

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 18:16 | ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ Α

    Εκτός από τις μεγάλες προκηρύξεις τύπου Κ υπάρχουν και αυτές τύπου Μ.
    Σε προηγούμενο νομοσχέδιο είχε διατυπωθεί ότι θα ολοκληρωθούν έως τις 31/12/2015.Με νεώτερη εγκύκλιο είχε διευκρινιστεί ότι θα γίνουν αρχικά οι προσλήψεις των Π.Ε. και Τ.Ε. και θα ολοκληρωθούν έως τις 31/12/2016. Τα χρόνια περνούν και εμείς (επιτυχόντες του 2008 σε προκηρύξεις τύπου Μ)ακόμα περιμένουμε!!!!!!!!!!!!!!
    Οι καταλυτικές ημερομηνίες πλησιάζουν …

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 17:22 | Νίκος Ράπτης

    Αναρωτιέμαι γιατί δεν τηρείται -αξιοκρατικά- σειρά προτεραιότητας στις προκηρύξεις και ανακατεύονται οι προκηρύξεις , τα άτομα κατά το πως τους έρχεται τους κυβερνώντες. Γιατί να μη διόρίζονται με τη χρονική σειρά αποτελεσμάτων (ή προκήρυξης) οι διοριστέοι και συμβαίνει αυτό. Οι διορισμοί θυμίζουν ρουσφετολόι και όχι ένα αξιοκρατικό κράτος. ΄Έλεος πια …….

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 17:23 | ΧΑΡΙΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑ ΚΑΡΤΑ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΤΗΝ 8Κ ΚΑΙ 9Κ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΝΕΡΓΟΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΚΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ.ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΤΕ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ.ΔΗΛ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΦΟΥ ΠΟΛΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΗΔΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ, ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΔΥΝΑΝΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ.ΣΥΝΕΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΩΦΡΟΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΑΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΒΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΡΑΞΟΥΝ ΑΦΟΥ ΕΡΩΤΗΘΟΥΝ ΑΡΜΟΔΙΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΜΕΣΟ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ.ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΩΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΩΝ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΠΕΝΤΕ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΤΟΥΣ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΑΠΑΞ ΚΑΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΩΣ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 16:59 | Αδιόριστος επιτυχών Α.Σ.Ε.Π.

    Πολύ θετικό ότι έστω και μετά απο 3-4 χρόνια αναμονής «ξεπαγώνουν» οι 8Κ & 9Κ. Ελπίζω ο διορισμός τους να μην αργήσει γιατί έχουν υποφέρει όπως και οι υπόλοιποι αδιόριστοι απο άλλες προκηρύξεις. Το θέμα είναι να συμβεί το ίδιο για όλους τους επιτυχόντες Α.Σ.Ε.Π. Νιώθουμε πληγωμένοι και αδικημένοι καθώς ακολουθώντας τους νόμους αξιοκρατίας του ίδιου μας του κράτους και πετυχαίνοντας τον δίκαιο διορισμό μας το κράτος δείχνει να αγνοεί όλο αυτό το διάστημα τους κόπους, τις θυσίες, τα όνειρα και τα χρόνια που ξόδεψε ο καθένας να καταφέρει να συγκεντρώσει μόρια ώστε να πετύχει σε κάποιο διαγωνισμό!

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 15:08 | ΝΙΚΟΣ Τ.

    ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ 9Κ/2008 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ, ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΣΤΟ ΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ. ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΚΑ (ΕΚΣΟΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΤΛ.)ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΘΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ 8Κ/2008

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 14:33 | cavd

    Πρέπει να τελειώνει η αδικία με το σύνολο των επιτυχόντων ΑΣΕΠ που συμβαίνει εδώ και τόσα χρόνια και είναι όμηροι υποσχέσεων απορρόφησης χωρίς αντίκρισμα.
    Οι θέσεις στις οποίες συμμετείχαν είναι σε φορείς που είχαν δώσει ένα έτος πιο μπροστά στα αρμόδια υπουργεία τις ανάγκες τους και εγκρίθηκαν από τα υπουργεία κάποιες από αυτές και στη συνέχεια δόθηκαν στον ΑΣΕΠ ώστε να προκηρυχτούν σε δημόσιο ανοιχτό διαγωνισμό και να βγουν πρώτοι όσοι είχαν τα περισσότερα προσόντα.
    Δεν υπάρχει δικαιολογία ότι γίνονται διορισμοί μόνο σε φορείς που έχουν ανάγκη διότι σε όλες τις θέσεις που προκηρύχτηκαν διαγωνισμοί ΑΣΕΠ υπήρχε και υπάρχει ανάγκη.
    Δεν είναι δυνατόν να έχουν απορροφηθεί οι ΙΔΑΧ που βγήκαν σε εφεδρεία σε θέσεις όπου υπήρχαν επιτυχόντες ΑΣΕΠ (τόσο καιρό δεν υπήρχε ανάγκη προσωπικού και προέκυψε όταν έπρεπε να απορροφηθούν οι ΙΔΑΧ;).
    Επίσης για πιο λόγο δεν έγιναν οι διορισμοί στα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα (ΑΕΙ-ΤΕΙ) μια που εκτός από έξι ΑΕΙ που θεωρούνται με πλεονάζων προσωπικό σε όλα τα άλλα βρέθηκε ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού.
    Δηλαδή όλο αυτό το χρονικό διάστημα δεν υπήρχε ανάγκη; τώρα που βγήκε ότι υπάρχει έλλειμμα προσωπικού θα γίνει άμεσα ο διορισμός όλων των επιτυχόντων που έχουν οριστικά αποτελέσματα σε ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν έλλειψη προσωπικού ή θα γίνει απλά μετακίνηση προσωπικού από τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα σε άλλο τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα αδιαφορώντας για άλλη μια φορά για τους επιτυχόντες προκηρύξεων ΑΣΕΠ;.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 14:39 | ΜΠ

    Δεν θα διαφωνήσω ότι όλοι οι αδιόριστοι επιτυχόντες μέσω ΑΣΕΠ θα πρέπει επιτέλους να διοριστούν , ωστόσο κοιτάζοντας στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ τα οριστικά αποτελέσματα και των 2 προκηρύξεων 8Κ και 9Κ τα οριστικά αποτελέσματα όλων των κατηγοριών της 9Κ βγήκαν πριν από αυτά της 8Κ. εύχομαι γρήγορη αποκατάσταση όλων αυτών των ανθρώπων που περιμένουν τόσα χρόνια καθώς όλοι έχουν δικαίωμα και ανάγκη για εργασία.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 14:57 | Δ.Α.

    Διορίζονται οι Δ.Ε. της 8Κ/2008 και της μεταγενέστερης 9Κ/2008 και παραμένουν μέχρι σήμερα αδιόριστοι κάποιοι ελάχιστοι Π.Ε. της 8Κ/2008 (και μάλιστα Ε.Ε.Π.) σε νευραλγικές υπηρεσίες ασφάλειας δημόσιας υγείας όπως πχ. Ε.Φ.Ε.Τ, Ε.Ο.Φ.
    Εάν υπήρχε, έστω και ελάχιστο αίσθημα δικαίου στους υπεύθυνους θα έπρεπε να είχαν προχωρήσει στο διορισμό όλων των επιτυχόντων στην 8Κ/2008 προκήρυξη, χωρίς καμία εξαίρεση και έπειτα να προχωρήσουν σε διορισμούς από τη νεότερη προκήρυξη 9Κ/2008.
    Είναι δίκαιο και λογικό να διορίζονται νεότεροι και να παραμένουν αδιόριστοι αρχαιότεροι; Επιτέλους κ. Υπουργέ. Δεν ζητάμε παράλογα πράγματα. Τα αυτονόητα. Δικαιοσύνη και μόνο δικαιοσύνη. Δώστε ένα τέλος στην ομηρία αυτών των ανθρώπων. Πείτε μας καθαρά και ξάστερα θα μας διορίσετε και πότε;

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 13:18 | Τσιρίδης Φώτης

    ΞΑΝΑ …τελική ευθεία (;) για την 9Κ: Από ΑΣΕΠ, ΑΤΕ, ΙΚΑ, «ΟΑΕΔ» σε …ΦΟΡΕΙΣ του Υπουργείου Εργασίας.
    Μετά από ΓΟΛΓΟΘΑ 5 (πέντε) ετών, για ~500 ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ της 9Κ-ΑΣΕΠ, ελπίζουμε να σεβαστούν την πολυποίκιλη ταλαιπωρία τους και να μην τους …ξεσπιτώσουν – αδικήσουν περαιτέρω.
    http://asep-ate-ika.blogspot.gr

    ΤΕΛΟΣ, ας ολοκληρώσει επιτέλους το Υπουργείο, την σημαντικότερη …ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ του Αυτονόητου και της ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, ώστε να μην υπάρχουν ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ που πίστεψαν την Πολιτεία και ΕΠΕΤΥΧΑΝ σε Διαγωνισμούς ΑΣΕΠ.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 12:02 | Μωυσίδης Ιάκωβος

    Πέρα από την απόφαση σας για τις συγκεκριμένες προκηρύξεις, δεν οφείλετε να αποφασίσετε και να εντάξετε άμεσα στον σχεδιασμός σας ΟΛΟΥΣ όσους έχουν τελικά και περιμένουν πριν από αυτές τις προκηρύξεις;

    Ειδικά από το 2009 !!! Αν είναι δυνατόν 4 ΧΡΟΝΙΑ ορισμένοι
    ίσως και παραπάνω.

    Εκτός από τις μεγάλες προκηρύξεις τύπου Κ υπάρχουν και αυτές τύπου Μ. Με αυτές τι θα γίνει;

    Για παράδειγμα στις Περιφέρειες (π.χ. οι προκηρύξεις από τις τότε Νομαρχίες); Αναφέρομαι σε εξειδικευμένο προσωπικό που ζήτημα να είναι 150 άτομα!!! (με μεταπτυχιακά και διδακτορικά και εμπειρία) που έχει απόλυτα και άμεσα ανάγκη το κράτος αν θέλουμε να πάμε σε ανάπτυξη και που εδώ και 4 χρόνια ίσως και παραπάνω περιμένει να αποφασίσετε (Σημείωση:όσοι δεν έχουν φύγει στο εξωτερικό ήδη αηδιασμένοι από την έως τώρα κατάσταση και από την αντιμετώπιση που έχουν).

    Ποιες αναλογίες υπάρχουν και πως αυτές είναι δυνατόν να δικαιολογήσουν αυτήν την κατάφωρη αδικία σε βάρος μας.

    Αν υπάρχει ισονομία και αξιοκρατία και πιστεύετε σε κράτος δικαίου και στην ορθή Διοίκηση

    τότε ναι

    οφείλετε πριν από οτιδήποτε άλλο να τους εντάξετε και αυτούς στους σχεδιασμούς σας.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 12:29 | Β. Σ.

    Συμφωνώ απόλυτα με ΚΧ, δεδομένου ότι οι απολυθέντες της 9Κ, αφενός δεν είχαν επιλογή άλλη από το να αποδεχθούν το διορισμό τους στο ΙΚΑ, όταν η ΑΤΕ δεν προχωρούσε το διορισμό τους και αφετέρου μένουν άνεργοι, ενώ έχουν παράσχει υπηρεσία στο ΙΚΑ περίπου δυο ετών.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 11:04 | ΚΩΣΤΑΣ Π.

    ΑΜΕΣΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ

    Είμαι κι εγώ άλλος ένας επιτυχών μέσω των διαδικασιών του ΑΣΕΠ στο Δήμο Αθηναίων (ΠΕ Διοικητικού) με την Προκήρυξη 1/201Μ/2009 (ΦΕΚ 205/7-5-09) και αναμένω μετά από σχεδόν 2,5 χρόνια το διορισμό μου, την ίδια στιγμή, που προφανώς κάποιοι άλλοι, με τις «γνωστές» πλέον σε όλους διαδικασίες προσλήφθηκαν στο δημόσιο εν μια νυκτί!!!!!

    Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω σχόλια και κυρίως με εκείνα που αναφέρονται στην προτεραιότητα που πρέπει να δοθεί σε εκείνους τους επιτυχόντες οι οποίοι είναι άνεργοι το οποίο αποτελεί πραγματικό σκάνδαλο στη συγκεκριμένη κοινωνική πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι μας!!! Άνθρωποι που ακολούθησαν τη νόμιμη οδό για να διασφαλίσουν μία θέση εργασίας (και κυρίως επιστήμονες με υψηλά τυπικά προσόντα)να παραμένουν, σε περίοδο κρίσης, άνεργοι!!!!!

    Θέλω να πιστεύω, αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος, ότι όλη αυτή η αδικία που βιώνουν χιλιάδες επιτυχοντές θα τερματιστεί έστω και με καθυστέρηση κάποιων χρόνων!!!

    Οι Αρμόδιοι Υπουργοί ας ανάλαβουν επιτέλους τις εύθυνες τους και ας δώσουν άμεσα λύσεις στο θέμα των προσλήψεων όλων αυτών των επιτυχόντων οι οποίοι ακολούθησαν αξιοκρατικές διαδικασίες για να διασφαλίσουν μια θέση εργασίας!!!!!!!!

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 11:35 | Μαρία

    Πως βγαίνει το συμπέρασμα οτι όλη η 8Κ πηγαίνει στο ΙΚΑ! Ακομα κ απο τον τίτλο του άρθρου φαίνεται καθαρά πως αναφέρεται σε όσους απο την 8Κ έχουν πετύχει στο ΙΚΑ κ όχι στο σύνολο των επιτυχόντων!!!

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 10:56 | Κ.Α

    Συμφωνώ με το σχόλιο του Ανδρέα Μ. Όπως και αυτός πήρα μέρος στη συγκεκριμένη προκήρυξη για συγκεκριμένη θέση. Δεν μπορεί να είμαι διοριστέα και να μην έχω δικαίωμα επιλογής, ενώ έχουν τοποθετηθεί στο υπουργείο παιδείας που με ενδιαφέρει σε κενές θέσεις δεκάδες υπάλληλοι από την πρώτη διαθεσιμότητα, οι οποίοι όμως είχαν δικαίωμα επιλογής παρ’όλο που κάποιοι δεν είχαν πάρει ποτέ μέρος σε διαδικασία ΑΣΕΠ. Όσοι δεν θα αποδεκτούν τον διορισμό στις συγκεκριμένες θέσεις θα χάσουν τη θέση τους.

    Επίσης έχει απόλυτο δίκοιο και ο Πανελλήνιος Σύλλογος αδιόριστων επιτυχόντων ΑΣΕΠ. Πως διαλέγεις να απορροφήσεις κάποιους και απορρίπτεις τους άλλους;

    Πιστεύω ότι οι προσκλήσεις που γίνονται κατά καιρούς από φορείς για απορρόφηση σε συγκεκριμένες θέσεις όπως η πρόσκληση του ΑΣΕΠ 1Σ/2013 που γίνεται με την προσωπική επιλογή των επιτυχόντων είναι πιό ορθή και αξιοκρατική διαδικασία και μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι δεν έχουν ακόμα διοριστεί. Ο κάθε ένας επιλέγει εάν θα πάει ή αλλιώς διατηρεί τη θέση του για όταν προκύψει κάτι που τον ενδιαφέρει.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 10:43 | Κ.Χ.

    Προτείνουμε την αναμόρφωση της πρώτης παραγράφου ως εξής:

    1. Οι επιτυχόντες του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 9Κ/2008 προκήρυξης του
    Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΦΕΚ 575/03.11.2008 Τεύχος
    Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), οι οποίοι απολύθηκαν δυνάμει των υπ’ αριθμ. 2303, 2304,
    2305, 2307, 2308, 2309, 2312, 2313, 2314/2012 αποφάσεων του Διοικητικού
    Εφετείου Αθηνών (Τμήμα Ζ’ Ακυρωτικό), επαναδιορίζονται κατά προτεραιότητα σε φορείς του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας στην ίδια περιφερειακή ενότητα που αρχικά είχαν διορισθεί. Ο επαναδιορισμός γίνεται, κατά τη σειρά του σχετικού πίνακα κατάταξης, (μετά από την ολοκλήρωση του διορισμού ταυτόχρονα με τη διαδικασία διορισμού όλων των επιτυχόντων του διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 8Κ/2008 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, στις κενές οργανικές θέσεις του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. Ο διαδραμών χρόνος από τον αρχικό διορισμό τους στο ΙΚΑ και μέχρι τον επαναδιορισμό τους, λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας τους για τα θέματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης και για κάθε άλλη συνέπεια. Διοριστέοι της προκήρυξης 9Κ, των οποίων ο διορισμός δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα, διορίζονται σε κενές οργανικές θέσεις του ΙΚΑ ή άλλων φορέων του Υπουργείου Εργασίας μέσα στην ίδια προαναφερόμενη προθεσμία.

    Με τον τρόπο αυτό υπάρχει κατοχύρωση: 1) τόσο ως προς τον τόπο υπηρέτησης, με δεδομένο ότι οι απολυθέντες υπαλλήλοι διατρέχουν τον κίνδυνο τοποθέτησής τους οπουδήποτε στην επικράτεια -σε συνάρτηση με τις ανάγκες της υπηρεσίας-, μακριά από τον τόπο που έχουν ήδη καταστήσει κέντρο των ενδιαφερόντων τους, και 2) όσο και ως προς την αναγνώριση της προϋπηρεσίας για μισθολογικούς και συνταξιοδοτικούς λόγους.
    Τρίτον και εξίσου σημαντικό η απορρόφηση των επιτυχόντων σχεδιάζεται να υλοποιηθεί ταυτόχρονα με τους επιτυχόντες της 8Κ, και όχι σε ένα απροσδιόριστο και άγνωστο βάθος χρόνου.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 10:24 | ch_ka

    Προσωπικά κι εγώ πέρασα στο ίδιο το ΑΣΕΠ μέσω προκήρυξης του ΑΣΕΠ με διαγωνισμό με σειρά προτεραιότητας (προκήρυξη 6κ/2009). Αναμένω τον διορισμό μου από το 2010. Το ΑΣΕΠ το ίδιο βεβαιώνει ότι λόγω αύξησης του αντικειμένου του (αξιολογήσεις δημοσίων υπαλλήλων) χρειάζεται τα 18 αυτά άτομα τα οποία πέρασαν αξιοκρατικά στον εν λόγω φορέα και αναμένουν τον διορισμό τους. Παρακαλούμε λοιπόν τον υπουργό να προχωρήσει άμεσα στον διορισμό μας (Πλήρωση με σειρά προτεραιότητας δεκαεννέα (19) θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής (ΠΕ), Τεχνολογικής (ΤΕ) και Δευτεροβάθμιας (ΔΕ) Εκπαίδευσης στο Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), Φ.Ε.Κ. 458/30-12-2009. Σας παραθέτουμε την ανακοίνωση του ΑΣΕΠ για τα οριστικά μας αποτελέσματα:

    Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2010
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΕΚΔΟΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 6Κ/2009-ΘΕΣΕΙΣ ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ

    Εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης 6Κ/2009 (ΦΕΚ 458/30.12.2009, τεύχος προκηρύξεων ΑΣΕΠ) που αφορούν την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας 19 θέσεων τακτικού προσωπικού στο ΑΣΕΠ.

    Τα αποτελέσματα έχουν καταχωριστεί στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ. Οι πίνακες διοριστέων απεστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 10:15 | Αδιόριστος ΑΣΕΠ

    Πραγματικά δείξατε ενδιαφέρον για 2 συγκεκριμένες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ (8Κ/2008 & 9Κ/2008)οι επιτυχόντες των οποίων κινήθηκαν δικαστικώς. Δηλαδή εμείς οι υπόλοιποι που είμαστε επιτυχόντες προκηρύξεων ΑΣΕΠ από το 2009 και αναμένουμε τον διορισμό μας εδώ και 4-5 χρόνια, πρέπει να πάμε κι εμείς δικαστικώς για να διακαιωθούμε; ΕΛΕΟΣ! Προχωρήστε σε διορισμό των επιτυχόντων από προκηρύξεις με σειρά προτεραιότητας του ΑΣΕΠ (Π.Χ. 6Κ/2009, 7Κ/2009, 5Κ/2009, 4Κ/2009, 3Κ/2009, 2Κ/2009, 1Κ/2009). Είμαστε επιτυχόντες ΑΣΕΠ με πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικό και τηρήσαμε τις αρχές της διαφάνειας και της αξιοκρατίας μπαίνοντας στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ. Υπουργέ τηρήστε κι εσείς με την σειρά σας την υποχρέωσή σας να μας διορίσετε εκεί που επιτύχαμε μέσω ΑΣΕΠ.-

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 09:32 | george

    Δεδομένων:

    α) του χρονικού διαστήματος που έχει μεσολαβήσει μεταξύ του χρόνου επιτυχίας στους εν λόγω διαγωνισμούς έως σήμερα και επειδή πολλοί εκ των επιτυχόντων έχουν δημιουργήσει οικογένειες σε τόπους διαφορετικούς από αυτούς στους οποίους αρχικά φερόταν να έχουν επιτύχει

    β) της δυσμενούς οικονομικής καταστάσεως των επιτυχόντων και των οικογενειών τους, που καθιστά αβάσταχτη την συντήρηση δεύτερου «νοικοκυριού» εκτός της έδρας της μόνιμης κατοικίας τους

    καλό θα είναι να ληφθεί μέριμνα με την προσθήκη παραγράφου στο άρθρο 17 του σχεδίου νόμου, ώστε να τοποθετηθούν σε κενές θέσεις Φορέων του Υπουργείου Εργασίας ή/και του Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ. του τόπου μόνιμης κατοικίας τους ή ακόμη να τους χορηγηθεί η δυνατότητα συμπλήρωσης δήλωσης προτίμησης προσκομίζοντας απαραiτήτως τα σχετικά δικαιολογητικά (πιστοποιητικό οικογενειακής καταστάσεως, λογαριασμούς Ο.Κ.Ω. κ.τ.λ.) που θα πιστοποιούν την οικογενειακή τους κατάσταση και την διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 09:34 | Αδιόριστος ΑΣΕΠ

    Θέμα: ΑΜΕΣΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ!

    Είμαστε 18 άτομα – επιτυχόντες του ΑΣΕΠ της προκήρυξης 6Κ/2009 (ΦΕΚ 458/30-12-2009). Οι πίνακες μας ως διοριστέοι των κατηγοριών Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όλων των κλάδων, κυρώθηκαν με την υπ’αριθμ.1857/23-12-2010 απόφαση του Δ΄ Τμήματος του ΑΣΕΠ και έχουν δημοσιευτεί στο Φ.Ε.Κ. (ΦΕΚ Γ 1231 – 29.12.2010, ημερομηνία κυκλοφορίας 04.01.2011). Αναμένουμε τον διορισμό μας από τον Δεκέμβρη 2010. Τηρήσαμε τις αρχές της αξιοκρατίας & της διαφάνειας, συμμετείχαμε στην συγκεκριμένη προκήρυξη του ΑΣΕΠ καταθέτοντας ο καθένας από εμάς πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, πτυχία γνώσης ξένων γλωσσών & ηλεκτρονικών υπολογιστών καθώς και βεβαιώσεις για την επαγγελματική μας εμπειρία, συναγωνιστήκαμε με χιλιάδες υποψηφίους από όλη την Ελλάδα και καταφέραμε να περάσουμε 18 άτομα με την αξία και τα πτυχία – γνώσεις που διαθέτουμε. Ζητάμε το αυτονόητο: τον άμεσο διορισμό μας! Από χρόνο σε χρόνο αλλάζετε την αναλογία των προσλήψεων ενώ συνεχίζονται κανονικά οι προσλήψεις των βυσματούχων συμβασιούχων που πέρασαν στο δημόσιο παράνομα & αναξιοκρατικά ή οι παραμονές αυτών λόγω δικαστικών αποφάσεων! Συμβασιούχοι με άλλα λόγια μπαίνουν με ένα τηλεφώνημα στο δημόσιο και εμείς που περάσαμε με τόσο κόπο στο ΑΣΕΠ, στην Ανεξάρτητη Αρχή της Χώρας, ακόμη περιμένουμε να διοριστούμε! Ποια αξιοκρατία & ποια πτυχία διαθέτουν οι συμβασιούχοι που γίνονται αορίστου μετά από κάποια χρόνια; Και σαν να μην έφτανε αυτό ακούγεται ότι θα καλύψετε τις ανάγκες του Δημοσίου από μεταθέσεις-μετατάξεις ήδη υπαρχόντων δημοσίων υπαλλήλων! Κι εμείς ως πότε θα αναμένουμε τον διορισμό μας; Μετά θάνατον; Θα κινηθούμε λοιπόν δικαστικά και θα διεκδικήσουμε το αυτονόητο: το δικαίωμά μας για εργασία ως νόμιμοι διοριστέοι μέσω ΑΣΕΠ.-

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 09:47 | Ελένη Παράσχη

    Κι εγώ έχω την ίδια απορία/αγωνία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αδιόριστων Επιτυχόντων ΑΣΕΠ. Με το καλό να διοριστούν οι επιτυχόντες της 8Κ και 9Κ αλλά εξακολουθεί να υφίσταται μια κατάφωρη αδικία προς τους επιτυχόντες των υπολοίπων (και παλαιότερων) προκηρύξεων.

  • 3 Οκτωβρίου 2013, 08:59 | Κώστας Παπαδόπουλος

    Μια μικρή συμβολή στη χαμένη της Χώρας ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ

    Σήμερα ανακοίνωσε το ΑΣΕΠ τα αποτελέσματα της αξιολόγησης όσων τέθηκαν σε διαθεσιμότητα δυνάμει των διατάξεων της υποπαραγράφου Ζ.4 της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου του Ν.4093/2012, ώστε να μετακινηθούν στις νέες θέσεις και να μη ταλαιπωρηθούν.
    Το ζήτημα δεν είναι τα προσόντα αυτών – ΔΕ Διαθεσίμων Διοικητικού Οικονομικού – που ούτως η άλλως δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο να επιδείξουν, πολύ περισσότερο όταν αρκετοί από αυτούς δεν είχαν λόγο να αποκτήσουν προσόντα, μπαίνοντας σε μια διαδικασία του ευ αγωνίζεσθε που απαιτεί κοπιώδη προσπάθεια (και αντοχές δρομέα), αφού είχαν μπάρμπα στη Κορώνη, τον πολιτικό τους προστάτη.
    Το ζήτημα που τίθεται είναι πώς ένα πελατειακό πολιτικό σύστημα¹, η εσωτερική τρόϊκα, με παρτενέρ την αριστερή πατερίτσα ΔΗΜΑΡ, με περισσή σπουδή ανακάλυψε ταχύτατα θέσεις ώστε να τακτοποιήσει τα κομματικά αυτά παιδιά ώστε να μη δυστυχήσουν. Και το λέω αυτό διότι δουλεύοντας σε ένα Πανεπιστήμιο (από το οποίο υπήρξε αριθμός διαθεσίμων) είχα την τύχη και την ατυχία να γνωρίσω από πολύ κοντά τέτοια «κομματικά παιδιά», που στο πλαίσιο μιας οικογενειοκρατίας (για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ενδημεί το φαινόμενο αυτό στα ελληνικά ΑΕΙ –ΤΕΙ, αν και περιορισμένο λόγω της εξωτερικής τρόϊκας) και μιας πολιτικής πατρωνίας δεν είχαν λόγο να ξέρουν τίποτα και δεν είχαν την πρόθεση να κάνουν απολύτως τίποτα, αφού η πλειονότητα εισήλθε στο δημόσιο όχι επειδή το πάλεψε. Η άγνοια έπειτα είναι ένας ξεκούραστος και ασφαλής δρόμος.
    Την ίδια στιγμή το ίδιο αυτό πολιτικό σύστημα, θεωρεί πως είναι δίκαιο πως, είναι λογικό, αρμόζει σε μια ευνομούμενη πολιτεία να κρατάει εδώ και τρία, δύο ή ένα χρόνο ΟΜΗΡΟΥΣ , εκείνους, που τους κάλεσε, διαγωνίσθηκαν μέσω του ΑΣΕΠ ², μέσω του μοναδικού στην Ελλάδα αξιοκρατικού φορέα, πέτυχαν σε θέσεις που προκήρυξε το ίδιο το κράτος και οι φορείς του (π.χ. ΔΗΜΟΙ) και για τις οποίες είχαν προβλεφθεί τα αναγκαία κονδύλια στον κρατικό προϋπολογισμό.
    Για αυτούς «γιοκ» θέσεις αν και είχαν προκηρυχθεί, αν και είχαν διαγωνισθεί είτε γραπτώς, είτε με ανοιχτή διαδικασία βάσει προσόντων, αν και έχουν δημοσιευθεί τα οριστικά αποτελέσματα της αξιολόγησης τους.
    Αυτοί θα περιμένουν μέχρι το σωτήριο έτος 2016!!!!!!!!!!!!!!, το οποίο ενδεχομένως γίνει 2018.!!
    Βορρά στα θηρία τα παιδιά αυτά. Ούτε ένα δάκρυ στα μάτια από τους πολιτικούς που «σχεδιάζουν το μέλλον». Τα δάκρυα στέρεψαν από το καημό των επίορκων και των διαθεσίμων.
    Ύβρις, κατά την αρχαία, η συμπεριφορά της πολιτείας απέναντι τους, αλλά, η εσωτερική τρόϊκα δεν πτοείται από τέτοια, ιδιαίτερα τώρα που εμβαπτίζεται στις αριστερές κωλοτούμπες της ΔΗΜΑΡ. Τι να πει κανείς……………..

    Ένας επιτυχών διοριστέος του ΑΣΕΠ
    σε ΟΤΑ

    1. Χρήστος Γιανναράς: Ταμπού το πελατειακό κράτος, εφημερίδα Καθημερινή, 14/4/2013.
    2. Για να προλάβω τους πονηρούς μπορεί κάποιος να ψέξει το ΑΣΕΠ, μα δεν ξέρω για την ώρα κάποιο άλλο καλύτερο σύστημα αξιολόγησης και επιλογής εργαζομένων στο Ελληνικό Δημόσιο.

    Υ.Γ.: Και για να μη ξεχνιόμαστε με αξιοκρατικό τρόπο επί παραδείγματι καταλαμβάνονται όλες οι θέσεις των Διοικητών των Δημοσίων νοσοκομείων και των ασφαλιστικών οργανισμών όπως για παράδειγμα ο κ. Σπυρόπουλος, Διοικητής ΙΚΑ και επί πολλά έτη Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΟΚ.

    Επιπρόσθετα με το ανωτέρω άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στο koutipadoras.gr και που περιγράφει συνοπτικά την κατάσταση των προσλήψεων στο δημόσιο τομέα στην Ελλάδα τα τελευταία 35 και πλέον χρόνια,
    θεωρώ πως το Υπουργείο ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ για όλους ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ που έχουν οριστικά αποτελέσματα που έχουν δημοσιευθεί στο ΤΕΥΧΟΣ ΑΣΕΠ και περιμένουν το διορισμό τους.
    Και αυτός ο σχεδιασμός δεν μπορεί και δεν είναι δίκαιο να περιλαμβάνει μόνο τις προκηρύξεις Κ υπάρχουν για παράδειγμα και οι προκηρυξεις Μ, ΟΤΑ Α΄ και Β΄ Βαθμού αλλά και άλλες ενδεχομένως.

  • 2 Οκτωβρίου 2013, 16:45 | ΑΝΔΡΕΑΣ Μ

    ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ 8Κ/2008 ΔΕΝ ΔΩΣΑΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ, ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ «ΜΠΟΥΜΕ» ΟΠΟΥ ΝΑ ‘ΝΑΙ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΩΣΑΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΔΥΣΚΟΛΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΑΘΗΓΗΤΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ Σ Υ Γ Κ Ε Κ Ρ Ι Μ Ε Ν Η ΕΡΓΑΣΙΑ! ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΒΡΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΛΛΟΥ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ, ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΕΣΤΩ, Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΣΗΣ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ. ΑΛΛΩΣΤΕ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΤΟΣΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΣΑΝ, ΑΡΑ ΑΝΑΓΚΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ. ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

  • 2 Οκτωβρίου 2013, 14:10 | Πανελλήνιος Σύλλογος Αδιόριστων Επιτυχόντων ΑΣΕΠ

    Καλώς θα απορροφηθούν οι επιτυχόντες των προκηρύξεων 8Κ/2008 και 9Κ/2008 σε θέσεις του δημοσίου όμως τι θα γίνει με τις προκηρύξεις που εκδόθηκαν από τον ΑΣΕΠ:
    6Κ/2008
    3Κ/2009
    5Κ/2009
    6Κ/2009
    και προκηρύξεις φορέων που ελέγχονται από τον ΑΣΕΠ τύπου Μ;.
    Έχουν περάσει πάνω από 3 έτη από την έκδοση οριστικών αποτελεσμάτων από τον ΑΣΕΠ και ΦΕΚ πινάκων διοριστέων και ακόμη δεν έχει προχωρήσει το κράτος σε τοποθέτηση των επιτυχόντων στις θέσεις διορισμού.
    Να σημειωθεί ότι σε κάποιες από τις προκηρύξεις έχουν απορροφηθεί κατά επιλογή ελάχιστα άτομα (που είναι η ισότητα μεταξύ των πολιτών που προβλέπεται από το Σύνταγμα;).
    Δεν ίσχυσε ποτέ η αναλογία διορισμού 1/5 έως τα τέλη του 2013 που στη συνέχεια έγινε έως τα τέλη του 2015 και μέχρι σήμερα δεν γνωρίζει κανένας αρμόδιος πόσοι είναι συνολικά οι επιτυχόντες που επιθυμούν να διοριστούν και πόσοι από αυτούς είναι επιτυχόντες σε πάνω από μία θέση.
    Δεν υπάρχει καμία μέριμνα σε όσους ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες (μακροχρόνια άνεργοι, μονογονεϊκές οικογένειες κτλ) ώστε να διοριστούν κατά προτεραιότητα ανεξαρτήτου κατηγορίας ΠΕ-ΤΕ-ΔΕ ενώ υπάρχει αντίστοιχη ρύθμιση για απαλλαγή από την διαθεσιμότητα.
    Αντί να έχουν προτεραιότητα στην απορρόφηση τους από στους φορείς οι επιτυχόντες προκηρύξεων ΑΣΕΠ δίνετε προτεραιότητα σε όσους βγαίνουν σε εφεδρεία και κινητικότητα που εκτός εξαιρέσεων (καθηγητές και οι περισσότεροι δημοτικοί αστυνόμοι) στην εφεδρεία τοποθετούνται βάση κριτηρίων όσοι δεν διορίστηκαν με αξιοκρατικές διαδικασίες και έχουν χαμηλά τυπικά προσόντα.
    Πότε επιτέλους θα αποκατασταθεί η αδικία που βιώνουν μερικές χιλιάδες πολίτες εδώ και χρόνια και πότε θα γίνει πράξη ότι θέλετε αξιοκρατία στις προσλήψεις και όχι διατήρηση του πελατειακού κράτους;.