1. Ο εγκεκριμένος ετήσιος προγραμματισμός αποστέλλεται αμελλητί στο Α.Σ.Ε.Π., προκειμένου να διαμορφώσει τον προγραμματισμό του για τις προσλήψεις τακτικού και εποχικού προσωπικού που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά του, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
2. Σε περίπτωση που εγκεκριμένα αιτήματα φορέων του ετήσιου προγραμματισμού υλοποιούνται με την ίδια διαδικασία πρόσληψης προσωπικού, όπως ορίζεται από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, το Α.Σ.Ε.Π. δύναται να εισηγηθεί στα αρμόδια όργανα της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 2190/1994 (Α’ 28) την κατά περίπτωση ενοποίηση αιτημάτων σε μία ενιαία κατά κλάδους/ειδικότητες προκήρυξη, στην οποία σωρεύονται οι αιτούμενες από τους οικείους φορείς θέσεις. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 15 έως 18 του ν. 2190/1994 για το τακτικό προσωπικό και 21 του ν. 2190/1994 για το εποχικό προσωπικό.
3. Σε περίπτωση εφαρμογής της προηγούμενης παραγράφου, οι περιορισμοί του δεύτερου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 15 του ν. 2190/1994, όπως προστέθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 2527/1997 (Α’ 206), δεν εφαρμόζονται.
Αρχική ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 05 – Υλοποίηση προσλήψεων από το Α.Σ.Ε.Π.
Άρθρο 05 – Υλοποίηση προσλήψεων από το Α.Σ.Ε.Π.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Στρατηγικός προγραμματισμός διενέργειας προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ένταξη στο Ψηφιακό Οργανόγραμμα του άρθρου 16 του ν. 4440/2016 (Α’ 224)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Πολυετής προγραμματισμός προσλήψεων τακτικού προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Ετήσιο σχέδιο προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Υλοποίηση προσλήψεων από το Α.Σ.Ε.Π.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 06 – Ειδικές εγκρίσεις διετούς διάρκειαςΆρθρο 06 – Ειδικές εγκρίσεις διετούς διάρκειας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 07Άρθρο 07
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Θέματα προσωπικού Α.Σ.Ε.Π.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 09 – Λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π.Άρθρο 09 – Λειτουργία του Α.Σ.Ε.Π.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 10Άρθρο 10
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Γνωμοδοτικό Συμβούλιο για τη Διοικητική ΑνασυγκρότησηΆρθρο 11 – Γνωμοδοτικό Συμβούλιο για τη Διοικητική Ανασυγκρότηση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Σύσταση Ειδικής Γραμματείας Υποστήριξης Δράσεων Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Παρατηρητηρίου Δημόσιας Διοίκησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 13 – Τμήμα Διεθνούς και Ευρωπαϊκής ΣυνεργασίαςΆρθρο 13 – Τμήμα Διεθνούς και Ευρωπαϊκής Συνεργασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 – Τμήμα Διοίκησης, Προγραμμάτων και Οικονομικής ΔιαχείρισηςΆρθρο 14 – Τμήμα Διοίκησης, Προγραμμάτων και Οικονομικής Διαχείρισης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – Τομέας Α’ «Παρατηρητήριο Δημόσιας Διοίκησης»Άρθρο 15 – Τομέας Α’ «Παρατηρητήριο Δημόσιας Διοίκησης»
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Τομέας Β’ «Υποστήριξης Δράσεων Διοικητικής Ανασυγκρότησης»Άρθρο 16 – Τομέας Β’ «Υποστήριξης Δράσεων Διοικητικής Ανασυγκρότησης»
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 – Ένταξη φορέων της δημόσιας διοίκησης σε προγράμματα υποστήριξης και αναβάθμισης διοικητικής ικανότηταςΆρθρο 17 – Ένταξη φορέων της δημόσιας διοίκησης σε προγράμματα υποστήριξης και αναβάθμισης διοικητικής ικανότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 – Μέσα υλοποίησης και χρηματοδότησης προγραμμάτων υποστήριξης και αναβάθμισης διοικητικής ικανότηταςΆρθρο 18 – Μέσα υλοποίησης και χρηματοδότησης προγραμμάτων υποστήριξης και αναβάθμισης διοικητικής ικανότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – Συντονιστική Επιτροπή Προγραμμάτων Υποστήριξης και Αναβάθμισης Διοικητικής ΙκανότηταςΆρθρο 19 – Συντονιστική Επιτροπή Προγραμμάτων Υποστήριξης και Αναβάθμισης Διοικητικής Ικανότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Παρακολούθηση και αξιολόγηση προγραμμάτων τεχνικής βοήθειαςΆρθρο 20 – Παρακολούθηση και αξιολόγηση προγραμμάτων τεχνικής βοήθειας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 – Τροποποίηση άρθρου 9 ν. 3528/2007 (Α΄26)Άρθρο 21 – Τροποποίηση άρθρου 9 ν. 3528/2007 (Α΄26)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Τροποποίηση άρθρου 60 ν. 3528/2007 (Α’26)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Ειδικό πρόγραμμα διοικητικής επάρκειας για υπαλλήλους κατηγορίας ΔΕΆρθρο 26 – Ειδικό πρόγραμμα διοικητικής επάρκειας για υπαλλήλους κατηγορίας ΔΕ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Τροποποίηση άρθρων του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Τροποποίηση άρθρου 86 ν. 3528/2007 (Α’ 26)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Τροποποίηση άρθρου 126 ν.3528/2007 (Α’ 26)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρου 162 ν. 3528/2007 (Α’ 26)Άρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρου 162 ν. 3528/2007 (Α’ 26)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31Άρθρο 31
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 32
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 – Εθνικό Συμβούλιο για την Κωδικοποίηση και Αναμόρφωση της Ελληνικής ΝομοθεσίαςΆρθρο 33 – Εθνικό Συμβούλιο για την Κωδικοποίηση και Αναμόρφωση της Ελληνικής Νομοθεσίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 – Αποστολή Εθνικού ΤυπογραφείουΆρθρο 34 – Αποστολή Εθνικού Τυπογραφείου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35 – Αντικατάσταση του άρθρου 2 του ν. 3469/2006Άρθρο 35 – Αντικατάσταση του άρθρου 2 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36 – Τροποποίηση επιμέρους διατάξεων του άρθρου 3 του ν. 3469/2006Άρθρο 36 – Τροποποίηση επιμέρους διατάξεων του άρθρου 3 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37 – Αντικατάσταση της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3469/2006Άρθρο 37 – Αντικατάσταση της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 – Τροποποίηση επιμέρους διατάξεων του άρθρου 7 του ν. 3469/2006Άρθρο 38 – Τροποποίηση επιμέρους διατάξεων του άρθρου 7 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 – Αντικατάσταση του άρθρου 9 του ν. 3469/2006Άρθρο 39 – Αντικατάσταση του άρθρου 9 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40 – Αντικατάσταση της παρ. 2 του άρθρου 10 του ν. 3469/2006Άρθρο 40 – Αντικατάσταση της παρ. 2 του άρθρου 10 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 41 – Αντικατάσταση της παρ. 3 του άρθρου 12 του ν. 3469/2006Άρθρο 41 – Αντικατάσταση της παρ. 3 του άρθρου 12 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42 – Αντικατάσταση της παρ. 4 του άρθρου 13 του ν. 3469/2006Άρθρο 42 – Αντικατάσταση της παρ. 4 του άρθρου 13 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43 – Αντικατάσταση του άρθρου 15 του ν. 3469/2006Άρθρο 43 – Αντικατάσταση του άρθρου 15 του ν. 3469/2006
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 – Τροποποιήσεις επιμέρους διατάξεων του άρθρου 18 του ν. 3469/2006Άρθρο 44 – Τροποποιήσεις επιμέρους διατάξεων του άρθρου 18 του ν. 3469/2006
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Μουσείο Εθνικού Τυπογραφείου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Δεκεμβρίου 2018, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Δεκεμβρίου 2018, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 56 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 5147 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μείωση Διοικητικών Βαρών
- Οργάνωση Δημόσιας Διοίκησης
- Ψηφιοποίηση Εγγράφων
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ – Τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Νησίδων 1-8
- Δημόσια Διαβούλευση επί του τετάρτου Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
- ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Α.Σ.Ε.Π.), ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2016/2102 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την προσβασιμότητα των ιστότοπων
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2018 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
- Αξιολόγηση Δημοσίων Υπαλλήλων
- Δημόσια Διαβούλευση επί της Υπουργικής Απόφασης για την ένταξη επιχορηγούμενων φορέων στο Πρόγραμμα Διαύγεια
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Σχέδιο Δράσης Ηλ. Διακυβέρνησης
- Ανοικτή διάθεση εγγράφων και δεδομένων του δημόσιου τομέα
- Τροποποίηση διατάξεων περί επιλογής προϊσταμένων
- Στρατηγική Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Καταργήσεις Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και ΥΠηρεσιών και άλλες Διατάξεις
- Ρυθμίσεις Υπουργείου
- Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής
- Διακήρυξη Ανοικτού Διαγωνισμού «Αναμόρφωση του Κράτους: Προς Ένα Επιτελικό Κράτος»
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ -υποδομές ασφάλειας
Είναι παράλογο για την κάλυψη μιας θέσης στον ΑΣΕΠ να απορρίπτεται ένα πτυχίο που έχει ειδίκευση ακριβώς ίδια με την προκηρυσσόμενη θέση. Αυτό δείχνει καθαρά φωτογραφικές προκηρύξεις που αδικεί υποψηφίους και στην τελική ο λόγος ύπαρξης των ειδικοτήτων στον τίτλο του κάθε πτυχίου καταρρίπτεται. Θα πρέπει να βρεθεί ένας άλλος τρόπος ούτως ώστε να ελέγχεται αν τα προσόντα των υποψηφίων αυτών είναι τελικά επαρκεί, για παράδειγμα η συνέντευξη.
Όταν προκυρησετε διαγωνισμος στο ΑΣΕΠ να περιλαμβανει ομαδες πτυχιων. Δεν μπορεί για παράδειγμα να ζητάει πτυχιο στατιστικής και να αποκλείονται οι πτυχοιύχοι μαθηματικών. Για να έχεις πτυχιο μαθηματικών έχεις κριθεί επιτυχώς και στα μαθηματα Στατιστικής. Το λιγότερο θα έπρεπε να γίνονται δεκτοί αυτοί που έχουν πτυχίο μαθηματικών με ειδικότητα Στατιστικής ή εκείνοι που έχουν πτυχίο Μαθηματικού με μεταπτυχιακό Στατιστικής
Η επάρκεια ενός πτυχίου θα πρέπει να προσμετράται με τρόπο αντικειμενικό διότι δεν είναι δυνατόν ένα πτυχίο λόγου χάρη μαθηματικού να θεωρείται ικανό μόνο για κάλυψη θέσεων στον τομέα της εκπαίδευσης.
Η επάρκεια προσόντων που δέχεται το ΑΣΕΠ είναι περιορισμένη. Μπορεί αυτή να βασίζεται σε προτάσεις του ΥΠΕΠΘ όμως δεν είναι δυνατόν να απορρίπτονται πτυχία που δεν αναφέρονται στην προκήρυξη, όμως με αυτονόητο τρόπο αποδεικνύεται η επάρκεια των προσόντων αυτών για την κάλυψη της θέσης. Πχ πτυχίο Μαθηματικού με ειδίκευση Στατιστικής για θέση Στατιστικού (πρόσφατη προκήρυξη).
ΜΗΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Α.Μ.Ε.Α ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ…ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ
Να υπάρχει και στις εποχιακές όπως και στις μόνιμες προσλήψεις ένα ποσοστό μόνο πολυτέκνων που καταλαμβάνουν τις θέσεις αυτές γιατί δεν μπορεί να μπει κανείς άλλος αν δεν είναι πολύτεκνος.Παίρνουν τόσο υψηλή μοριοδότηση που μένουν εκτός όλοι οι υπόλοιποι.Βλέπεις σε προκηρύξεις εποχιακών όλων των φορέων πάντα οι 15-20 πρώτοι να είναι πολύτεκνοι,τρίτεκνοι κλπ.
Να μετράει περισσότερο ο βαθμός των πτυχίων.Είναι δίκαιο για όσους δεν είναι πολύτεκνοι κι έχουν ένα ή δύο παιδιά μόνο.Πρέπει κι αυτοί να έχουν δικαίωμα στην εργασία έστω και εποχιακή έτσι όπως είναι η κατάσταση πλέον.
Επίσης έχει επιστρέψει το κριτήριο της εντοπιότητας στις μόνιμες προκηρύξεις αλλά δεν εφαρμόζεται για όλες τις περιοχές (π.χ.Κρήτη δεν έχει).Πώς γίνεται αυτό αποδεκτό;Ή θα ισχύει όπως παλιά για όλους ή για κανένα.
Και η 10 ετής παραμονή σε νησιά και παραμεθόριους θα έπρεπε να μειωθεί.
Να μην δέχεται το ΑΣΕΠ φωτογραφικά προσόντα και μόνο εξειδικευμένη εμπειρία σε συγκεκριμένους φορείς για να πάρει μέρος κανείς σε προκηρύξεις.Να μπορούν να συμμετέχουν όλοι με δίκαιο τρόπο και να μην αποκλείονται υποψήφιοι.
Ο Ασεπ είναι ανενεργός εδώ και χρόνια, οι εξετάσεις δε που έδιδαν ήταν επιπέδου δευτεροβάθμιας και δεν πέρναγαν. Οι φυσικοί, μαθηματικοί κ.α. διαγωνίζονταν σε αυτά που καλούνταν να διδάξουν , δηλαδή Σε ύλη ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Να χαίρεστε τα πανεπιστήμια μας, βγάζουν άξιους «επιστήμονες».