Άρθρο 197 – Έναρξη ισχύος

1. Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει έξι (6) μήνες από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται άλλως.στις επιμέρους διατάξεις αυτού.
2. Η ισχύς των άρθρων 120 έως 124, αρχίζει:
α) το αργότερο την 1η Απριλίου 2014, για τις συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών της Γενικής Κυβέρνησης,
β) το αργότερο την 1η Οκτωβρίου 2015, για τις συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών, όσον αφορά το σύνολο τουΔημόσιου Τομέα,
γ) το αργότερο την 1η Ιουλίου 2014, όσον αφορά τις δημόσιες συμβάσεις έργων της Κεντρικής Κυβέρνησης.
3. Οι διατάξεις των άρθρων 162έως 177 αρχίζουν να εφαρμόζονται τρεις (3) μήνες μετά την έκδοση των προβλεπόμενων στα άρθρα 165, 166 και 170 προεδρικών διαταγμάτων.
4. Η ισχύος της παραγράφου 1 του άρθρου 192 αρχίζει έξι (6) μήνες μετά την έκδοση της απόφασης της παραγράφου 5 του άρθρου 192.

Παραγγέλλουμε τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και την εκτέλεσή του ως νόμου του Κράτους.

  • 20 Ιανουαρίου 2014, 20:35 | Γιώργος Παρίδης

    Μήπως η παράγραφος 4 αναφέρεται στην απόφαση παρ. 4 άρθρου 192;

  • 19 Ιανουαρίου 2014, 12:55 | Γιώργος Παρίδης

    Φρονώ ότι δεν συντρέχει ο παραμικρός λόγος ύπαρξης του συγκεκριμένου σχεδίου νόμου, καθότι συνιστά ανοίκειο όσο και άτοπο συμπίλημα των σχετικών με το -εθνικό και κοινοτικό- δίκαιο προμηθειών διατάξεων. Οι δε εξουσιοδοτικές του διατάξεις θα έχουν ως αποτέλεσμα την εν σειρά παραγωγή προεδρικών διαταγμάτων που θα επιτείνουν τη σύγχυση…

    Το μόνο νομίζω που ήταν ανάγκη να γίνει ήταν η αναδιαμόρφωση, συμπλήρωση και λεπτομερέστερη ρύθμιση ενίων διατάξεων του π.δ. 118/2007, βάσει της κτηθείσης υπηρεσιακής εμπειρίας και της νομολογίας ΣτΕ και Ελεγκτικού Συνεδρίου.

  • 17 Ιανουαρίου 2014, 09:07 | Νικόλαος Γεωργακόπουλος

    Δεν καταλαβαίνω την σκοπιμότητα του σχεδίου.
    Υπάρχουν πολύ καλύτερες μεταφορές στα ελληνικά των Κοινοτικών οδηγιών, όπως η επίσημη eur-lex.europa.eu, η αυτή των ΠΔ 59/2007 και 60/2007. Η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε είναι μάλλον προσεγγιστική.

    Η ΕΝΙΑΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ θα πρέπει να έχει καλύτερη απόδοση.
    Επίσης υπάρχει τεράστια συσσωρευμένη εμπειρεία στον τεχνικό και νομικό κόσμο της Ελλάδας για να καταργηθεί με μιά μονοκονδυλιά.
    Και η νομολογία;
    Ας θυμηθούμε τις αιτιολογικές εκθέσεις των μέχρι σήμερα ισχυόντων νόμων.
    Και μια ερώτηση. Η προηγούμενη διαβούλευση για την «Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης και Εκτέλεσης συμβάσεων Μελετών και Δημοσίων Έργων- Ίδρυση Αρχής Ελέγχου Μελετών και Έργων και λοιπές διατάξεις» καταργείται; Και το υλικό της;
    Μια λεπτομέρεια: στο άρθρο 161, ο κανονισμός Εκτέλεσης Δημοσίων Συμβάσεων Υπηρεσιών, θα προτείνεται από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Σωστά.
    Όμως κατά το Κοινοτικό Δίκαιο ΟΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ θεωρούνται υπηρεσίες και μάλλον πρέπει να αντιμετωπιστούν με ειδικό τρόπο.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία